Jump to content

CrackFox

Members
  • Content count

    607
  • Joined

  • Last visited

About CrackFox

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Garage
    Opel Astra J GTC 2.0 165ks - fiat engine :)
  1. Astra J GTC 2.0 165ks

    Evo me opet sa regeneracijom. Sa lenjom voznjom u malim obrtajima (prosecna potrosnja 6,7), regeneracija se pali mnogo cesce dok sa normalnijom voznjom (7,3) regeneracije su svakih 500-600km sto je skroz ok. U prevodu nema stedljive i penzionerske voznje zarad manje potrosnje, na ovaj ili onaj nacin ces potrositi ustedjeno gorivo i jos sje.avati dpf i generalno motor... Stalno sam poredio mog bivseg brava, potrosnje i ubrzanja...Posto bravo nije imao dpf mogao se spustiti na manju potrosnju od astre jer ne zjbavaju regeneracije. Znaci gtc samo po gasu
  2. Au brale ja na 80! Fak Sent from my SM-G900F using Tapatalk
  3. Partikularni filter (DPF)

    Ne znam za to, verovatno ce neko odgovoriti... Meni se danas upalila reg posle samo 155km od zadnje. Pre toga se palila na minimum 400 a obicno na preko 500km. Bas sam bio zadovoljan tim razmakom i kao da sam urekao. I naravno prekinuo sam je na parkingu jer zurim na posao. Pokusao sam ga drzati na malo vecim obrtajima na parkingu ali nisam smeo nesto jace jer je 6 ujutro da me neko nebi gadjao necim... posle minut dva sam stisnuo gas malo jace i video da je izbacio ogromnu kolicinu dima na auspuh ali i dalje je ostao na vecoj trenutnoj potrosnji i obrtaji su ostali na 1000. Da li se smatra zavrsena regeneracija posle takvog oblaka dima ili ne mora da znaci?
  4. Partikularni filter (DPF)

    Meni je bluetooth obd2 na proslom bravu pravila sranja, brljala kazaljku goriva i ne sećam se šta još i kad sam je pokušao izvaditi nastao problem. Nema šanse je uhvatiti i iščupati . Nije bilo prostora . Na kraju je iščupao nekim kleštima i iskidao bukvalno. Plan mi je bio da bude nonstop spojena radi uvida preko telefona u neke procese .
  5. Partikularni filter (DPF)

    Verovatno su konstantno spojeni na dijagnostiku . Ja sam primetio da kad vozim u rasponu od 1800 do 2500 obrtaja ( tu je obrtni moment na mojoj astri najucinkovitiji) da mi se regeneracije javljaju na svakih cirka 550km . Ovde na moru su mi marsute magistralom po 15 km i trudio sam se da stalno na nizbrdicama proveravam trenutnu potrošnju i kad gasim i palim auto obrtaje. To je jedini način da uočim da li radi regeneracije. Interesantno je kad sam se držao neke ultra štedljive vožnje od 1500 do 2100 obrt recimo, regeneracije je bila češća, već na 400km. A potrošnja ništa veća sa vožnjom u malo većim obrtajima.
  6. Partikularni filter (DPF)

    Pa u pravu ste... sve ok kod mene a ja se uspalio da nadjem probleme...
  7. Partikularni filter (DPF)

    Vrlo verovatno cu ga i ja skinuti na jesen posto sam van zemlje do tad. Kakva je procedura kod odstranjivanja DPF-a, fizicki kontam nije problem u odnosu na softversko uklanjanje greske i sta li vec? Da li to moze da uradi svaki iole krsten majstor ili moram bas u opelov servis posto sam cuo da novi opeli imaju neku online dijagnostiku koja je malo komplikovanija od ostalih?
  8. Astra J GTC 2.0 165ks

    Ok hvala , bas cu pratiti obrtaje u leru.
  9. Partikularni filter (DPF)

    Jel vama kod svake regeneracije pokaze lampicu i neko obavestenje da se ne gasi motor ili ih ima i da se primete po dimljenju , porastu potrosnje trenutne itd ? Sent from my SM-G900F using Tapatalk
  10. Astra J GTC 2.0 165ks

    Ja sam primetio da mi pali regeneraciju svakih 420ak km po porastu trenutne potrosnje na leru i radu ventilatora kad ugasim auto. Obicno rano ujutro kad dodjem na posao. Juce se desilo ali sam odmah posle posla malo dao vatre po magistrali uz more, milina... Da li neko zna podatak na koliko se redovna regeneracija pali kod novog auta, ona koja ne baca obavestenja nego se primeti po nekim stavkama kao kod mene naprimer . Citam da se nekom na svakih 250 - 300 i vise pali...
  11. Astra J GTC 2.0 165ks

    Ali kontam da mora zagaraviti izduv. Nema logike drugacije.
  12. Partikularni filter (DPF)

    To je bas neozbiljno i "soooo chinese" od fabrike ako to rade. Nikako da se neko javi sa DPF-om i testom "prst u izduv"
  13. Partikularni filter (DPF)

    Haha pa sad sam se bas nasmejao ... Naravno da je to izduv auspuha i da prdi na njega A ovako to izgleda na proslom bravu 2007 1.9 150ks koji je bio fabricki bez DPF.
  14. Partikularni filter (DPF)

    Ja uopste ne primecujem po dimu u voznji da li je upalio regeneraciju, samo mi se desi da kad ugasim auto vent radi ko blesav a i trenutna potrosnja u leru se digne sa 0,5-6 na 1,5l. Verujem da tad bude prekinuta regeneracija. To sam primetio jedno 10-ak puta vecinom u Somboru sa dosta gradske voznje. Samo mi je jedanput od kako imam astru a to je od pre 5000km izbacio upozorenje da nastavim da vozim jer je dpf pun. To se desilo u Somboru posle dosta konstantne gradske voznje, vozio sam ga nepunih 20km na preko 2500 obrtaja dok se nije ugasilo upozorenje . Molio bih one koji imaju dpf u bilo kakvom stanju, da provere koliko je prljav tj garav izduv auspuha, neka slika, video bilo sta. Evo mog primera bez predhodnog ciscenja i lickanja: Mislim da ne komplikujem dovoljno je samo da kazete koliko je cadjav i da li je uopste prljav
  15. Astra J GTC 2.0 165ks

    Da da jasno mada nisam primetio da mi nesto preterano čađavi. Prosle godine hvali se drugar sa bmw520 2008.god kaze pogledaj kakav je ovo motor, stavi prst u izduv i pokazuje, cist nema sta, nema trunke čađi. Ja reko sjajno, svaka cast, bmw je čudo... Setih se nedavno toga pa reko da vidim stanje na astri, kad ono isti slucaj kao i na "mocnom" BMW-u . Ne znam da li je to uobicajen slucaj na iole novijim dizelima ili je ipak za pohvalu . Ne mogu da tvrdim 100% ali nisam siguran da je na proslom bravu, takodje dizelu bio isti slucaj.
×