Jump to content
FAS Goran

CrackFox

Members
  • Content Count

    656
  • Joined

  • Last visited

About CrackFox

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mali apdejt posle duuugo vremena . Presao sa 245/40 19x9.5 na 255/35 i konacno guma lezi na felni bas kako treba. Za razliku od fabricke ultra debilne dimenzije 235/45 za 19 tocak
  2. Mislim da bi ovo ciscenje bilo odlicno resenje ali ne znam da li to neko radi kod nas i za koju lovu? Sto se tice mog dpf-a evo juce na predjenih 450km od zadnje regeneracije, je poceo ciscenje, naravno nastavim voznju na 2500-3000ob i vidim da je 3x izbacio dim po 20-ak sekundi. Vozio sam 3km nakon cega su pali visoki obrtaji u leru i reg je zavrsena.
  3. To da se pitam da li bi ja nesto dobio sa time sto si ti odradio? Nema sanse, kad proveravam potrosnju a to se desava jako cesto, uporedjujem potrosnje po bordu i varijantom do cepa tacnije do prvog klika na istoj pumpi u 90% slucajeva. Odstupanja su 0,2-0,3l sto je u odnosu na prosli bravo 1.9 150ks jako slicno, mislim cak i isto ako se dobro secam. Imam obicaj tankati uvek na pola do punog i lako je biti siguran u potrosnju . Pozdrav svima
  4. Cinjenica je da imas napredak posle svega odradjenog ali se ja pitam kako je kod mene isti slucaj sa potrosnjom kao kod tebe a sve je fabricki ostalo, doduse u pitanju je astra j gtc ali sa istim fiatovim motorom 2.0 165ks s tim da je gtc teza cirka 200kg plus 19" felne sa 245/40 gumama? Potrosnja se krece oko 5-5,4 sa 120 a 3,8 do 4,2 pri 90kmh u petoj brzini na 1800obrtaja.
  5. Mozda ima iste simptome ali nije obracao paznju, isto je bilo i meni na pocetku .
  6. Pasivna regeneracija se ukljucuje kad su omoguceni uslovi za to a videces po ( kad je zagrejan motor) povisenom broju obrtaja u leru ( u mom slucaju sa 800 na 1000-1100), trenutnoj potrosnji takodje u leru ( sa 0,7 na 1,3-1,5) i naravno po cudnom radu motora i radu ventilatora hladnjaka kad ugasis auto. Meni sa mojom voznjom od cirka 25-30km dnevno, pola magistralni put a pola grad pali takvu regeneraciju svakih 450-500km i to vec predvidim i u tom slucaju mogu da priustim da napravim jedno 2-3km voznje sa povisenim brojem obrtaja dok ne izbaci dim i padnu sve gore pomenute vrednosti na normalne. Nekima se ta regeneracija pali mnogo cesce cak i na ispod 150-200km sto je poprilicno lose jer u toj fazi auto bas i ne radi kako treba tj ne vuce normalno . Za 20000km palio mi je samo jednom aktivnu regeneraciju a to je kad iskoci na tabli upozorenje " DPF is full, please continue driving" . Konstantno prekidanje pasivne regeneracije dovodi do brzeg propadanja dpf-a .
  7. Ja se nesto ne zalim, 2.0 165ks ... Pitaju me kad ces drugi auto? Reko ne pada mi uopste na pamet ni po kojem osnovu ali ajd neko rece djubre je
  8. Mislis da na ovu foru pojedini chiperi odrade "tuning" i "dignu snagu"? Naravno ne sa ovim boxom nego samo modifikacijom odziva gasa?
  9. Pozdrav svima, Nedavno sam naleteo na ovu stvarcicu na netu i prijatno se iznenadio. Kasnije tek vidim da se to pojavilo jos pre 4-5 god... Naime postoji i novi model koji kako i stari ima ulogu da poboljsa odziv gasa sa pritiskom na jednu od 3 opcije na malom daljinskom. Sa mojom astrom gtc je sve u redu, ne manjka joj konja ali sam ponekad osetio da ne bi skodilo da joj je odziv na gasu malo brzi. Na nekim modelima postoji dugme sport i verujem da je to bas to jer ni u toj opciji se ne dobija extra konjska snaga nego verovatno samo bolji odziv. Zato me i odusevila ova stvarcica jer ne zelim nista da ceprkam sa cipovanjem jer zaista odlicno ide i zadovoljan sam sa motorom. Svidja mi se sto je montaza veoma jednostavna, plug and play kako bi se reklo . Na netu sam samo nailazio na pozitivna iskustva pa cak i na bolja ubrzanja od 0-100 mada mi to malo cudno ali nista nije nemoguce ako po defaultu auto sporije prima gas. Pre 2 godine kada sam probao Alfu Giuliettu sa DNA sistemom prilicno mi se svidela D ( dinamik ) opcija jer je odaziv gasa bio fenomenalan u odnosu na default. Verujem da je to ista stvar sa ovim pedal boxom i zato i razmisljam o kupovini. Naime poprilicno je skupa stvar, oko 180 za stari model i novi za 230e na ebayu. Da li neko ima iskustva sa ovim ? Ako nekog zanima evo jednog tutorijala konkretno na identicnom autu kao moj. https://www.vxoc.org.uk/forum/Thread-HOW-TO-FIT-A-PEDAL-BOX-ASTRA-J Evo i oficijalnog sajta https://www.diesel-performance.co.uk/product/dtuk-pedal-box-plus-6428/?add-to-cart=21247 Kao i neke od yt snimaka

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...