Jump to content

CrackFox

Members
  • Content count

    612
  • Joined

  • Last visited

About CrackFox

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Garage
    Opel Astra J GTC 2.0 165ks - fiat engine :)
  1. Sarafi za alu felne Fiat M12x1.25

    M12x1.25 sarafi 16 komada za standardne alu felne fiat grupacije i 8 komada duzih takodje za fiat vozila. Dimenzije vidi na slikama. Cena 100 din za kraće a 120din za duze sarafe po komadu. 061/6424494
  2. Zimske gume 225/45 r17 Barum Polaris 3

    Gume su prodane.
  3. Gume su vozene dve zime po 3 meseca na proslom autu, perfektno stanje, nisu krpljene, ravne, prave i mekane, sara na sve 4 je 7mm. DOT 2412. Smestene u prostoriji od prosle zime, pokrivene. Stanje mozete videti na slikama. 225/45 r17 210e Mob +381604445750
  4. Astra J GTC 2.0 165ks

    Evo me opet sa regeneracijom. Sa lenjom voznjom u malim obrtajima (prosecna potrosnja 6,7), regeneracija se pali mnogo cesce dok sa normalnijom voznjom (7,3) regeneracije su svakih 500-600km sto je skroz ok. U prevodu nema stedljive i penzionerske voznje zarad manje potrosnje, na ovaj ili onaj nacin ces potrositi ustedjeno gorivo i jos sje.avati dpf i generalno motor... Stalno sam poredio mog bivseg brava, potrosnje i ubrzanja...Posto bravo nije imao dpf mogao se spustiti na manju potrosnju od astre jer ne zjbavaju regeneracije. Znaci gtc samo po gasu
  5. Au brale ja na 80! Fak Sent from my SM-G900F using Tapatalk
  6. Partikularni filter (DPF)

    Ne znam za to, verovatno ce neko odgovoriti... Meni se danas upalila reg posle samo 155km od zadnje. Pre toga se palila na minimum 400 a obicno na preko 500km. Bas sam bio zadovoljan tim razmakom i kao da sam urekao. I naravno prekinuo sam je na parkingu jer zurim na posao. Pokusao sam ga drzati na malo vecim obrtajima na parkingu ali nisam smeo nesto jace jer je 6 ujutro da me neko nebi gadjao necim... posle minut dva sam stisnuo gas malo jace i video da je izbacio ogromnu kolicinu dima na auspuh ali i dalje je ostao na vecoj trenutnoj potrosnji i obrtaji su ostali na 1000. Da li se smatra zavrsena regeneracija posle takvog oblaka dima ili ne mora da znaci?
  7. Partikularni filter (DPF)

    Meni je bluetooth obd2 na proslom bravu pravila sranja, brljala kazaljku goriva i ne sećam se šta još i kad sam je pokušao izvaditi nastao problem. Nema šanse je uhvatiti i iščupati . Nije bilo prostora . Na kraju je iščupao nekim kleštima i iskidao bukvalno. Plan mi je bio da bude nonstop spojena radi uvida preko telefona u neke procese .
  8. Partikularni filter (DPF)

    Verovatno su konstantno spojeni na dijagnostiku . Ja sam primetio da kad vozim u rasponu od 1800 do 2500 obrtaja ( tu je obrtni moment na mojoj astri najucinkovitiji) da mi se regeneracije javljaju na svakih cirka 550km . Ovde na moru su mi marsute magistralom po 15 km i trudio sam se da stalno na nizbrdicama proveravam trenutnu potrošnju i kad gasim i palim auto obrtaje. To je jedini način da uočim da li radi regeneracije. Interesantno je kad sam se držao neke ultra štedljive vožnje od 1500 do 2100 obrt recimo, regeneracije je bila češća, već na 400km. A potrošnja ništa veća sa vožnjom u malo većim obrtajima.
  9. Partikularni filter (DPF)

    Pa u pravu ste... sve ok kod mene a ja se uspalio da nadjem probleme...
  10. Partikularni filter (DPF)

    Vrlo verovatno cu ga i ja skinuti na jesen posto sam van zemlje do tad. Kakva je procedura kod odstranjivanja DPF-a, fizicki kontam nije problem u odnosu na softversko uklanjanje greske i sta li vec? Da li to moze da uradi svaki iole krsten majstor ili moram bas u opelov servis posto sam cuo da novi opeli imaju neku online dijagnostiku koja je malo komplikovanija od ostalih?
  11. Astra J GTC 2.0 165ks

    Ok hvala , bas cu pratiti obrtaje u leru.
  12. Partikularni filter (DPF)

    Jel vama kod svake regeneracije pokaze lampicu i neko obavestenje da se ne gasi motor ili ih ima i da se primete po dimljenju , porastu potrosnje trenutne itd ? Sent from my SM-G900F using Tapatalk
  13. Astra J GTC 2.0 165ks

    Ja sam primetio da mi pali regeneraciju svakih 420ak km po porastu trenutne potrosnje na leru i radu ventilatora kad ugasim auto. Obicno rano ujutro kad dodjem na posao. Juce se desilo ali sam odmah posle posla malo dao vatre po magistrali uz more, milina... Da li neko zna podatak na koliko se redovna regeneracija pali kod novog auta, ona koja ne baca obavestenja nego se primeti po nekim stavkama kao kod mene naprimer . Citam da se nekom na svakih 250 - 300 i vise pali...
×