Jump to content
FAS Goran

Lufti

Members
  • Content Count

    1041
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Lufti last won the day on April 1 2022

Lufti had the most liked content!

About Lufti

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 06/25/1980

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Grande Punto 1.2 65HP, Skoda Scala 1.0 115HP

Recent Profile Visitors

4859 profile views
  1. Ako poznajes nekoga ko ima mazdu u toj boji, parkiraj je pored volvo-a, i odmah ces znati da li je to to... Sent from my SM-A805F using Tapatalk
  2. Mada bi mu dobro cucnula i mazda trula visnja ili candy red, ne znam kako je tacno vode, svi znamo na koju mislim... Sent from my SM-A805F using Tapatalk
  3. Pa zato sam i pomislio da su original, posto sam gledao na telefonu fotke, mala slika... I ovako su ispala super, moderna a retro u isti mah, ne bih ja tu nista menjao, odlican spoj funkcionalnosti, sigurnosti i dobrog dizajna. Sent from my SM-A805F using Tapatalk
  4. Jel si naslon za glavu stavio sa volvoovih sedista na ta nova ili je ono slika originalnih sedista iz prethodnog posta? Sent from my SM-A805F using Tapatalk
  5. Sedista bas izgledaju moderno, fantastican dizajn! Sent from my SM-A805F using Tapatalk
  6. Izgleda da sam bio u prethodnom zivotu posto su oba automobila plava, kao kada smo imali narodnu miliciju...[emoji1787] Secam se ko juce 2006. kada sam kupio gp-a da mi je drug rekao da ne voli plavu boju posto ga podseca na pandurska kola, i bas nesto u to vreme su se prebacili na belu boju... Sent from my SM-A805F using Tapatalk
  7. Ja ispadam cudo prirode, istovremeneo sam i najgluplji i najpametniji posto vozim i fiat i skodu, moguce i da sam podvojena licnost pa kako u koji sednem, tako se i ponasam...[emoji1787] Sent from my SM-A805F using Tapatalk
  8. Hah! Fiat ukoliko uskoro ne promeni motor, nece moci uzbrdo da se popne, bas su ga godine stigle i ako je na pocetku imao u ergeli 65 konjica, sada mu fale bar 15-ak...moram pod hitno da vidim u cemu je problem, mada mora da se odradi zamena zupcastog... Inace ga vozim svakodnevno do posla i po gradu, sluzi on ok ali ne stizem od obaveza da se bavim kolima...skodu ne vozim uopste po gradu, samo kada idem van grada, uzivam kako povlaci i sa lakocom krstari auto putem. Sto se grandise tice, zelja mi je da ubacim abarth-ov motor ili da prepakujem enterijer u abarth-a ali sada zbog malog nemam vremena ni da mislim o tome a kamoli da nesto konkretno i uradim. Sto rece kolega igor skoro, trazim alibi da nesto cacnem na racun bebinog komoditeta u kolima, najblize sto sam uspeo do sada su zavesice za zadnje prozore, i to na skodi...
  9. Evo za ubuduce da ne placas: Sent from my SM-A805F using Tapatalk
  10. Kapiram da ovi sto drze golf klub na adi savetuju klijente da ukoliko ne mogu da nadju lopticu, obavezno procitaju flcs forum...[emoji1787] Sent from my SM-A805F using Tapatalk
  11. Poenta mog posta je bila da e trotinetom a pogotovo e bajsom stizes neuporedivo brze nego pesice, nevezano za uslove saobracaja. Sa trotinetom imas mogucnost prelaska sa trotoara na kolovoz i obratno bez imalo ili minimalnog zaustavljanja tako da saobracajna guzva ne igra veliku ulogu u slucaju trotineta (cak i kada se po trotoaru vozi do 5 km/h tj brzinom hoda). Sto se bajsa tice, ukoliko se vozi po yus-u, razlika ce biti umesto 10, 15 do 17 minuta sto je opet vise nego duplo brze u odnosu na pesaka. Mada i biciklisti gledaju da koriste trotoar gde god ugrabe priliku posto staza u starom delu grada prakticno nema. Retko koji biciklista vozi po pravilima i ceka u redu iza kola i udise gasove iz auspuha. Poenta ovih prevoznih sredstava i jeste u brzem kretanju kroz gradsku guzvu (kada se koriste u gradu). Sto se vracara, zvezdare i starog grada tice, ukoliko se pametno izabere ruta, skoro je nemoguce uleteti u guzvu bajsom/trotinetom. Apsolutno se slazem da da je bezbednost imperativ ali tu dolazimo do apsurda da grad nije napravio infrastrukturu za ovaj vid prevoza i da prakticno primorava bicikliste i trotinetase da krse pravila sto je porazavajuce za 21 vek ali tu smo gde smo, nazalost...
  12. Ovo sto si sam sredjivao migavce i svetla, svaka cast!!!! Kao novo. Top projekat! Prosto covek pozeli da ga nikada ne zavrsi... Srecom pa uvek ima nesto da se doda poput kugle za bilijar, mislim da ce mu bas cucnuti... Sent from my SM-A805F using Tapatalk
  13. Samo ti se cini da je 6 km lako preci pesaka, pogotovo kada repetitivno prelazis. To je minimum 45 min hoda. Trotinetom to rastojanje predjes za 10... Sent from my SM-A805F using Tapatalk
  14. Potreban ti je naslon, limeni nosac naslona (na drugoj slici), plastika sa dugmetom za lumbalnu podrsku koja ide ispod naslona i ta plastika gde se nalazi cup holder, nju vec imas, samo moras da je iseces kao sto si i sam naveo. Znaci, 4 dela ukupno da bi to izgledao kao fabrika. Mozes da uzmes naknadno i vozacevo sediste sa elektro lumbalnom podrskom pa da to dugme ispod naslona dobije i svoju funkciju, preporucujem ti da ubacis sporting sedista, nece se pokajati...
  15. Sorry za off... i ja sam pre par godina kupio el. trotinet ali polovan, platio ga 200e, kuriozitet je sto je kompaktan (13 kg) a ima nosivost do 150 kg, sa mojom tezinom od nekih 105 kg predje 17 km sto je za neke dnevne potrebe i vise nego ok. Motor od 250 W i moze da razvije do 45 km/h ukoliko vozac ima oko 70 kg, bar tako tvrdi drugar koji ga je zaleteo po ravnom a te kilaze. Ideja mi je bila da ga vozim od kuce do posla, posto sam tada ziveo na nbg-u a radio u starom delu grada. Rastojanje od nekih 5 km do posla, 90% puta bih ga vozio bici stazom, prakticno kao stvoreno prevozno sredstvo za takve uslove. Inace sam strastveni biciklista i bajsujem aktivno preko 20 godina ali kao sto rece kolega, bajs je prilicno glomazan i za guranje i za nosenje, u odnosu na trotinet, a i oznoji se covek ako nije e bike. Kao za inat, posle nekih 20 dana od kupovine sam morao da se preselim, nova staza sva u usponima i kroz zakrcene ulice, pa sam batalio takav vid prevoza do posla. Spakovao ga u podrum i tako je stajao jedno godinu i po, dok dobar drug koji zivi u ns-u nije dobio posao u bg-u. On u ns-u zivi nekih 10 min hoda od zeleznicke stanice a od tosinog bunara gde silazi do posla na nbg-u ima jos nekih 2 km. Jedino prevozno sredstvo koje mu omogucava da elegantno stigne na posao je e trotinet. Em ga spakuje i unese u voz bez problema, em se doveze tih 2 km za 5 minuta do posla, i pritom se ne oznoji. Tako da je za odredjene situacije stvarno nezamenljiv. Sto se tice pravilnog nacina voznje trotineta, vecina ljudi koja nema vozacki, ne zna da vozi ni trotinet i zato i izazivaju sveopsti bes. Trebalo bi uvesti bar neki osnovni vid poznavanja propisa saobracaja zavozace e trotineta. A i zdrav razum i logika su savim dovoljni da se covek bezbrizno vozi e trotinetom i pritom ne ugrozava ostale ucesnike u saobracaju. Naravno, tu su i klinci koji generalno nemaju bas dodirne tacke sa zivotom uopste pa tako i voze. Dok covek ne proba da ga vozi, ne zna sta propusta, bukvalno te momentalno katapultira u detinjstvo, preporucio bih svakome. O ekoloskom aspektu ne bih trosio reci. Naravno, smisla ima samo ako je grad u ravnici i sa iole pristojnim asfaltom mada se brzo nauci i manevrisanje i izbegavanje rupa/prepreka... Sent from my SM-A805F using Tapatalk

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...