Jump to content
FAS Euroauto Goran

PremieRacing

Members
  • Content Count

    2601
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

PremieRacing last won the day on October 17 2019

PremieRacing had the most liked content!

4 Followers

About PremieRacing

  • Rank
    Prominente

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    New Now

Previous Fields

  • Garage
    ex 1. Punto Sporting Speedgear, ex 2. Seicento Sporting Abarth, Delta 1.75 turbo benzina

Recent Profile Visitors

3868 profile views
  1. Dule uopšte ne sporim da si ti to video i da je stvarno tako pisalo, ali nisi glup jbt - šta to znači?! Na osnovu toga što si jednom video cifru na bordu jednog parkiranog auta doneo si zaključak o prosečnoj potrošnji svih automobila sa tim agregatom?!? Kako je vožen taj auto, koliko je km prešao od reseta borda, možda je dugo radio u mestu na carinama, parkinzima, granicama, servisima, pa je prosek skočio. Znaš i sam da je potrošnja direktno povezana sa desnim stopalom a pogotovo kod benzinaca... A isto tako i za kvarove. Video si tri i od toga dve loše. Pa to ti je najnormalniji (redovan) prosek uveženih polovnih automobila kod nas. 65% su pokvareni krševi koji su jeftini u nabavci. Ostalih 35% je šareno. Ti trguješ sa onih 10% koji su solidni, dobri i odlični. Potrošnja je sasvim normalna i potpuno očekivana za 200 konja. Ništa nenormalno visoka.
  2. Pa šta misliš zašto horvat posle svake reglaže dođe u NS na amort test
  3. Potpuno sam zaboravio, evidencije radi ovde u temi, da napišem da sam pre NG uz pomoć kolege @horvat bio na amortizer testu. Tehnički pregled http://www.automotosistem.rs/ (u sklopu LukOil pumpe kod velikog Rodića na AP) ima tu mašinu i skroz su korektni i brzi. Cena više nego prihvatljiva - 1 crvena. Jeltini amorti odlični, sva 4 između 81 i 84% edit: dodao internet stranicu
  4. Pogledaš, probaš, proveriš sve, i ako ti se model svidi a konretan auto je dobar, dogovoriš se oko cene i pazariš. Ako ti se Delta svidi a taj primerak nije baš, baš ili se ne dogovoriš oko cene - dođeš do NS. Nismo preko sveta a imaš od dve proverene da izabereš jednu
  5. Šalio sam se, jedva čekam da ga sretnem na Petlji
  6. Kako smo se osilili kad je gazda otišao... De da vidim ko ima petlju da ode na Petlju i da mu kaže u oči
  7. A evo i ovo navodi na istu vodenicu... Mani tog majstora, idi kod drugog, proverenog, i sredi dizne. Ne spominji problem trešenja. Ionako ih trebaš srediti, ništa ne gubiš ako dizne za ubrizgavanje goriva popraviš. Samo boljitak. Totalni sam laik ali se sa ovim uopšte ne slažem zbog logike i zdravog razuma - "jer da je do nje onda bi i u leru bilo vidljivo, i ne biti takva promena svega bila kad se spoje motor i menjac". Baš kad dođe do opterećenja, napora, može da dođe do izražaja. Na leru se upravo ne bi manifestovalo ništa. I za kraj, zato što hoću da pomognem, da je automatik odmah bi znao šta je edit: Totti i ja pisali istu stvar u isto vreme... Je l' to znači da sam ja omatorio ili je on podetinjio
  8. Nije glupo, deda je to daaaaavno rekao...: A ja slušam starije
  9. Ova je, od 4kom trenutno u oglasima, najskuplja. Ali ti je što se kaže 'u dvorištu' i kod poznanika tako da pametno razmišljaš. Mada vidim i da je bivša QV još u oglasima a da je cena sada 5h eur. Za taj auto (kao i za moj, page 57) imaš kompletnu istoriju ovde na forumu i to ti jeste za dooobru nijansu sigurnija kupovina. Tu belu koja ti je ispred nosa možeš lepo i detaljno da pregledaš ali posle kupovine imaš i registraciju i veliki servis. Nemaš se čega plašiti pogotovo ako voliš i voziš jače benzince a malo prelaziš. Služiće te besprekorno. Ništa oko održavanja nije užas i katastrofa pa čak ni ti famozni amortizeri pošto postoji i reparacija i opcija softverskog gašenja i stavljanja običnih. Pros: - skroz je posebna. Sve je drugačije od ostalih Delti. Čitaj malo ovde na forumu a pogledaj i predstavljanja i specifikacije po net-u. - pouzdan motor iz grupacije, u Alfi sa 240ks, - oooozbiljne kočnice, - pouzdan, proveren i klasičan menjač, ništa skupo. U Jagodini imaš i MB servis "Ristić" kod kog možeš zameniti ulje kako treba. Celu količinu sa ispiranjem menjača. - udobnost i extra prostora u kabini, zadnja sedišta sa podešavanjem (mada to važi za sve Delte pa i ne treba da navodim), - performanse. Cons: - najmanji točak koji može da vozi je 17" zbog kočnica, - potrošnja (sasvim normalna, ali za naše podneblje neprihvatljiva. Pokazivaće prstom na tebe i govoriće da si luuud ), - prednja sedišta (mada to važi za sve Delte pa i ne treba da navodim), - razmišljam već par minuta i ne znam šta bi još napisao...
  10. Izmrzli za vikend... A kažu biće još 'ladnije sledeći
  11. Jbm im bš mtr, al' boli te đoka - oooozbiljna je to sprava da ti zadovoljstvo pokvari 'šešeljeva' taksa. Uživaj
  12. Svakako je turbo predpostavljam, a ima li nešto struje pa da i registracija bude bez glupe takse? Neki mild hibrid? Neki elektromotor? Ma idem da pitam gugla kad nemam u vugla, dok dočekam odgovore...

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...