-
Content Count
4333 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
25
PremieRacing last won the day on August 28
PremieRacing had the most liked content!
About PremieRacing
-
Rank
Prominente
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
New Now
Previous Fields
-
Garage
ex - Punto Sporting Speedgear, ex - Seicento Sporting Abarth, ex - Delta 1.8tb, ex - 4.8, now - Amfibija
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
-
-
-
-
Vodi ti računa da te neko ne ispresavija dok toliko zagledaš tuđe automobile na ulici... Manje bi zamerki ženi našao nego ovom GP
-
-
-
Gedora stajling
PremieRacing replied to chikavili's topic in Zanimljivi video klipovi, fotografije...
Because race car -
-
-
-
-
-
-
-
Da se poprisredi malo...
-
-
Kupovina automobila do xxxxx eura
PremieRacing replied to Marko Topola's topic in Let's Talk About Cars
Lepo sam ti rek'o... -
Kupovina automobila do xxxxx eura
PremieRacing replied to Marko Topola's topic in Let's Talk About Cars
Extra autić! Prelep...neće ovo dugo biti u oglasima. Ali napomena samom sebi u opisu mi je urnebesna i lični uvoz, za razliku od bezličnog uvoza koji nije tako dobar a ni tako skup... -
Mitsubishi Colt 1.1 - 2007
PremieRacing replied to srdjos's topic in Automobili izvan Fiat Grupacije
Odličan. Ne ide da čestitam kad je 4god. kod tebe, uskoro će čestitke za uspešnu prodaju Maaalo je falilo da kupimo i mi Colta za gospođu ali a/t. Lep, očuvan, ispravan ali menjač glup ko K. Robotizovan i ne drži na uzbrdici. A žena radi u Kamenici. -
-
Sva sreća pa te vreme služi...
-
-
PremieRacing reacted to a post in a topic: DB Polish Studio - poliranje automobila, farova, reparacije farova...
-
Ne da može nego treba Upravo to se trudimo... Da sredimo fabričke branike koliko god je moguće. Ne hromiranje pošto fabrički nisu hromirani nego su od baš debelog aluminijuma. 'Nove' branike je užasno teško pronaći u boljem stanju od mojih. Moji su u tom smislu savršeni Sve ostale metalne lajsne su perfektne i inače fabrički hromirane i nigde, ama baš nigde hrom nije popustio... Biće to sve OK.
-
Domaćine, pa srećan rođendan i sve najbolje!
-
Da, ali vidiš da GT ima i crne retrovizore, i crne lajsne oko prozora, i crne lasjne duž celog boka automobila... Zato su tako i branike uradili. Prelep je GT, ali moj je drugačiji, dosta stariji, i hoću da zadržim taj starinski hrom look. Jedan bočni retrovizor ima 2kg i deluje da može da se koristi kao čekić. Kao što GT-u nebi nikako išli alu ili hrom branici, tako ni na mom nije baš najsretnije rešenje da ih komplet ucrnim. Čak mi se ovako neka nakaradna perverzija više sviđa od crnih:
-
Najkraće moguće - servisira se samo mehanički sat. Može i poneki skup i kvalitetan quartz ali to nije tema. Dakle mehanički sat, bilo da je navijač, bilo da je automatik, ima metalne delove koji se kreću...non-stop dok radi. Rubini se stavljaju na mesta osovina kako bi sve to trajalo što je duže moguće ali kao što ništa nije perpetuum mobile tako ništa ne može da radi i da kreira trenje a da se ne haba... Zato se servisira i maže 'uljem'. Zapravo to nije ulje kakvo mi imamo u glavi, nije kao zejtin niti je kao auto maziva. A količine koje se stavljaju su nestvarno male. Na sam vrh igle se stavi mikro kap i prenese na mehanizam. Puno ulja podjednako nije dobro kao malo ulja ili staro ulje. Da bi se nanelo novo ulje, ceo mehanizam mora (treba) da se rastavi na sastavne delove i opere u UZ kadi. Cene variraju od 20eur za Seiko 5 i slične entry level do beskonačno eur za ooozbiljne mehanizme, a opšte prihvaćeni servisni interval u horologiji je cca. 5 godina. Može i ranije, može i mnogo kasnije ali prosek i preporuka je na 5 godina. 20eur na 5 god nije ništa a značajno produžava vek trajanja mehanizma. Neko neće da nosi isti sat tako dugo pa ne radi servis, neko neće da servisira zato što je cena novog kompletnog mehanizma takođe niska, neko smatra da tu ništa ne treba da se dira, ali suština kako ja vidim mehanički sat je da želim da sve iz 'prve ugradnje' traje što je duže moguće i lepo se osećam kad iservisiram sat. Čini mi se da i on sam viče "veliko hvaaaaalaaa" kad ga posle servisa stavim na ruku. dodatak: posle servisa obavezno sledi fino štelovanje rada mehanizma koje je takođe 'time consuming' a uračunato je u cenu tako da je cena kpl servisa kod nas od nekoliko crvenih baš korektna... obično je uračunato i pranje narukvice ako je metalna, zamena svih dihtunga, iglica, provera i štelovanje kopče ako je oslabila i tako.
-
To je poslednja solucija pošto nisu dobri pa pokušavamo da ih spasimo... Ali za sada radimo sve da ostanu fabrika varijanta - polirani aluminijum sa dosta crne zaštitne gume (pogledaj prvu stranu, prim. aut.). Ako ta guma ne može da se spasi da sve izgleda dovoljno dobro, biće uklonjena i ostaće samo debeli alu branik kako tenk i zaslužuje a onda ću ga u crnu mat gumiranu, onako što deblje (možda i plastifikacija)... videću, sve je to 'ongoing' jerbo vidim auto jednom u mesec dana pa i ne mogu da donesem kvalitetne odluke. Kada ga ja svako malo budem prčkao i čačkao biće mi lakše da se odlučim. Dok je kod majstora i ja samo divlje nagađam preko slika šta je najbolja solucija kao i vi, ali znače mi predlozi... pa pucajte bez ustezanja
-
Cenim, poštujem, ali fabrička... i meni se sviđa. Evo i napretka u toku dana:
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".