Jump to content

dellas

Members
  • Content count

    1751
  • Joined

  • Last visited

About dellas

  • Rank
    Prominente
  • Birthday 12/23/87

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    BG

Previous Fields

  • Garage
    BMW 320d Touring

Recent Profile Visitors

9225 profile views
  1. Znate sta je najgore (najbolje), danas sam isao da proverim km (na kljucu i na original dijagnostici koja ocitava sa nekoliko mesta) i original je (osim ako neko nije ave to vracao sto su male sanse za auto ove vrednosti). 183k km 2002 god, uvoz Livorno Italija, zvuci kao u bajci brace Grim Stanje enterijera jeste jako dobro, to me je i privuklo kod auta, koza posle 15 god kao nova, ali nisam ocekivao ovu km da ce da potvrdi. Odmah sam skinuo oglas i odlozio prodaju dok ne predjembar 250k, jer za jos 2-3k eur doplate necu naci nista sa manjom km.
  2. Imaces detonacije sa obicnim plinom, kad detonira izbije usisnu granu pa moras da je vracas rucno. Taj auto nikako nije za obican plin bez obzira sto je metalna grana, juri neki seqvent makar i polovan. Da ti ne pricam o restrikciji vazduha i bar 20% manje snage sto sad ima...
  3. @MilanLe Auuuh gde mineralno u HGT-a , on je osetljiv na ulje strasno. Mora iskljucivo full sintetika i to selenia racing, mislim da je 20-60 gradacija ili nesto tako. P.S. mani se lonca, samo k&n i ne treba ti nikakav lonac
  4. BMW 320d Touring

    Doslo na red nebo da se zameni, staro je pocelo da se odlepljuje iznad suvozaca pa me je nerviralo, svratio sam u Knic kod proverenog momka koji radi delove i zajedno smo to popeglali, ima cimanja oko 2h da se zameni. E sad mi treba samo dobar elektricar , jer ovo novo nebo ima 2 dodatna svetla (iznad suncobrana) a moje nije imalo. Neka preporuka ko bi to mogao da poveze da radi?
  5. Iz tog razloga je dobro imati i onu najprostiju zastitu (izmesteno dugme za prekid struje) jer ako ti amater krade tako sto ce kljuc da ti mazne, tu ce da padne.
  6. Meni je potrosnju obila deonica Mostar - Nevesinje - Gascko - Foca...Havarija od rute i naravno svrckanje. A i Sekovici su odlicno mesto, za zaobilazenje
  7. Preko hiljadu km put do Bosne i nazad, relacija BG-Bijeljina-Zvornik pa onda do Sarajeva preko Sekovica i Olova (navigacija me navela - uzasan put i brdovit predeo), zatim Mostar, Stolac, Capljina Medjugorje, pa malo lokala po Capljini i Mostaru i onda finale za povratak Mostar - Nevesinje - Gacko - Foca (ovaj put je uzasan, sve krivine ogromni usponi (opet navigacija kaze bolje to nego Sarajevo) - Visegrad i tu novo punjenje i potrosnja cep cep kaze 6.1l sto nije malo ali imajuci u vidu konfiguraciju terena mislim da je ok.
  8. Ti u prevodu pola plate das na gorivo? To je tragedija Srbije...
  9. Nema te dijagnostike koja ti to pouzdano moze reci, kod nekih proizvodjaca postoje druge fore npr kod BMW-a i mislim kod mercedesa km se cuva i na kljucu, ali je cak i to moguce vratiti. Najpouzdanije je ono kada je radjen poslednji servis u ovlascenom ali to ima smisla samo za vozila do 5 godina. Drugar je kupio BMW 2005 god i na kljucu i tabli je 214 000km, a poslednji servis radjen 2013 na 258k km.
  10. Meni kad se to desilo na HGT-u najisplativije bilo uzeti drugi motor, jer je ovaj bas otisao...Kupljen drugi svajcarac sa nekih 230k i prolupao i on posle 30k km, pa je ubacen treci motor koji i dan danas radi. Sa tim motorima nema pravila, samo prolupa bez najave...nazalost.
  11. I sa tim menjacem nije brz, mislim da je bolja varijanta HGT menjac. Auto kao auto promasaj jeste, ali zvuk je ipak jedinstven i retko sa kojim moze da se poredi, u toj klasi cak i ne moze ni sa jednim
  12. Predstavljaj ga, ja ga ne znam, jel nalepnica tacna?
  13. Iskreno ja bih na tvom mestu gledao benzinca i to bas taj volvo, jer dizela neces naci u tim parama da nudi to sto si naveo... I u benzinca ces uloziti bar 500 eura ili za plin ili za nesto drugo ali ne vidim koji jaci dizel bi kupio za te pare. Ako imas vise para na raspolaganju u obzir ti ulazi i e46 320 150hp koji uz neki cip moze lepe performanse da pruzi ali to je bar 4 soma da bi valjao. Ako imas semu za invalida ili slicno moje tople preporuke za 530/330d, potrosnja kao na 2.0, performanse kakve mozes samo da pozelis, a kvalitet motora jako dobar, ali opet dobar primerak 3500-4000.
×