Jump to content

Irena HGT

Members
  • Content count

    565
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Irena HGT last won the day on September 18

Irena HGT had the most liked content!

2 Followers

About Irena HGT

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 12/25/93

Profile Information

  • Gender
    Female
  • Location
    Belgrade

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Punto 1.8 HGT, Toyota Carina II 1.6

Recent Profile Visitors

1179 profile views
  1. Stilo i Punto uskoro idu dalje kod nekog drugog.. Realno nam ne trebaju 3 auta Hvala svima
  2. @djomla Sreća pa ima mesta dovoljno
  3. Ja ću da vam dovozim preCednika na skup, na zadnjem sedištu
  4. Hvala svima Mi smo baš zadovoljni @MS PK Više ima karavana u ponudi, pa smo gledali šta nam bolje naleti...
  5. P: alu felne Keskin KT3 Chrome 4x100 15"

    Aktuelno, 130 evra
  6. Ovo je nekada bio Lamborghini Aventador Iz Brazila stižu fotografije još jednog Lamborghinija koji je nakon udesa izgoreo do neprepoznatljivosti. Ne samo da ostaci ovog Aventadora Roadster ne odaju Lamborghini, već se na osnovu hrpe izgorelih delova vozila uopšte ne može prepoznati da je to jednom bio automobil. Prestižni supersportski Lambo nastradao je tokom “drag-trke” na jednoj stazi u blizini Sao Paola, pošto vozač nije uspeo na vreme da se zaustavi, pa je automobil sleteo niz padinu na kraju piste. Aventador se nakon pada zapalio, a lokalni mediji navode da je vozač, na sreću, samo lakše povređen. Na fotografijama se može videti deo piste i strmina niz koju je automobil sleteo, ali i kako je ovaj Lamborghini - koji je bio modifikovan u odnosu na fabričku verziju - izgledao pre udesa. Inače, veruje se da je uništeni Aventador Roadster bio jedan od svega 4 isporučena primerka ovog modela u Brazilu. preuzeto sa - Auto Blog
  7. Novosti iz moto industrije

    Valentino Rosi bolji od Motobota 2015. godine, Yamaha je krenula u realizaciju ambiciozonog projekta stvaranja robota koji bi bio sposoban da na stazi nadmaši jednog od najvećih vozača svih vremena, Valentina Rosija. Usput, japanski proizvođač bi dobio pregršt informacija o dinamici vožnje i drugim stvarima važnim za stvaranje bržih mašina. Dve godine nakon starta projekta, došlo je do prvog okršaja čoveka i mašine na stazi, a rezultati su izuzetno zanimljivi. Valentino Rosi je ubedljivo pobedio Motobota, s preko 30 sekundi prednosti na kraju, ali oduševljava napredak koji je Yamaha napravila u razvoju ovog projeka. Sada više nije pitanje da li će Motobot uspeti da se ponaša kao pravi vozač na stazi, već samo kada će to uraditi, čime će Rosi dobiti novog velikog rivala. preuzeto sa - Auto Blog
  8. Mercedes-Benz; Nova S-Class

    Mercedes-AMG S63 Coupe Yellow Night Edition dostupan samo šest meseci Nakon što je predstavio osveženu S Klasu Coupe i Cabriolet na Sajmu automobila u Frankfurtu u septembru, Mercedes-Benz je pripremio ograničenu verziju S63 Coupe 4Matic+ Yellow Night Edition koja će biti dostupna samo šest meseci. Cene se kreću od 202.121 evro pa naviše. S63 Coupe je moguće dobiti u Selenite sivoj Magno ili Night crnoj Magno boji. Žuta boja se pojavljuje kao ukras na kućištima bočnih retrovizora, kao i u slučaju kočionih klešta. Automobil je dobio set crnih naplataka sa sedam duplih krakova. Yellow Night Edition dolazi s Aerodynamisc Package paketom opreme koji uključuje veći prednji spliter i spojler na prtljažniku. Ovi delovi inače dolaze u sjajnoj crnoj boji, ali, kada kupci odaberu Carbon Fiber Package paket, oni su napravljeni od ugljeničnih vlakana. Na nižim ivicama obe strane coupea su ukrasne linije. Unutrašnjost je takođe sa žutim detaljima, a to se odnosi na sedišta, upravljač, instrument tablu, panele vrata, centralnu konzolu i patosnice. Prisutni su i detalji od ugljeničnih vlakana, kao i crni lakirani detalji. Unutrašnjošću dominira koža sa šavovima u obliku dijamanta. Osvežena S Klasa Coupe i Cabriolet u AMG verzijama sada imaju Panamericana rešetku hladnjaka, a pokreće ih 4.0 litarski biturbo V8 motor koji razvija 604KS i 900 Nm obrtnog momenta. S65 nastavlja da koristi 6,0 litarski biturbo V12 motor koji isporučuje 621KS i 1.000 Nm obrtnog momenta. preuzeto sa - Auto Blog
  9. Volvo XC60 2017

    ABS Show: Novi Volvo XC60 stigao u Srbiju
  10. Fiat 500L 1.4 Pop Star na testu "Novosti" U "Fiatu" više vole da kažu da je model koji se trenutno proizvodi u Kragujevcu "novi" a ne "restilizovani", i kao dokaz navode oko 40 odsto novih delova koji se, od početka leta, ugrađuju u "Fiat 500L". Posle kratke vožnje u Torinu, gde smo mogli da se uverimo u kvalitete najraskošnijih verzija "šumadinca", isprobali smo i takozvanu baznu verziju sa benzinskim motorom od 1,4 litra i 95 konjskih snaga, sa paketom opreme "pop star", čija je cena od 11.490 evra (ali kako su u toku mnogobrojne akcije "FCA Srbija", najbolje je proveriti cene kod najbližih dilera). Krenimo od motora. U suštini, to je isti motor kao i kod ranijeg modela, ali je emisija štetnih gasova smanjena u skladu sa najstrožim evropskim propisima, pa sada ispunjava "Euro 6" standard. To znači da emisija ugljen-dioksida po pređenom kilometru ne prelazi 143 grama. Iz 1.368 kubika, četiri cilindra, dobija se 95 KS, koji sasvim solidno obavljaju svoj posao. Naravno, ne treba očekivati čudesa od ovog motora, ali je on sasvim dovoljan da od nula do 10 km na čas stigne za 12,8 sekundi i do maksimalnih 170 kilometara na čas. Obrtni momenat je 127 Nm pri 4.500 obrtaja. Potrošnja, po fabričkim specifikacijama, iznosi 8,2 litra u gradu, pet na otvorenom putu i 6,1 litar na 100 pređenih kilometara u takozvanom kombinovanom režimu vožnje. Ovaj motor je uparen sa šestostepenim manuelnim menjačem. Dizajn automobila je pretrpeo najviše izmena. Tu su nova svetla, prednja maska, branici, a sve je urađeno tako da se naglasi da je "500L" deo velike porodice "500". Izmenjen je i zadnji deo, kao svetlosne grupe, dodati su novi hromirani delovi... Nije mnogo toga menjano, ali dovoljno da se znatno osveži izgled, da "šumadinac" deluje još prijemčivije za oko. Uostalom, italijanskom dizajnu je teško naći neku zamerku. Ista je stvar i u unutrašnjosti vozila. Najuočljivija je promena na komandnoj tabli, gde sada dominira "touchscreen" ekran od sedam inča. Promenjena je i ručica parkirne kočnice. I materijali su znatno moderniji, kvalitetniji, a na sedištima su uočljive oznake "familije 500". I dalje je "Fiat 500L" šampion što se tiče preglednosti, što i ne čudi jer su staklene površine velike, a pozicija sedišta idealna. Rekosmo da smo na testu imali vozilo sa početnim paketom opreme "pop star" (sledeći je "Lounge"), pa je red i da nabrojimo šta ovaj paket sadrži. Vozaču je na raspolaganju upravljač podesiv po visini, a sve komande su na upravljaču presvučenom kožom (i "bluetooth"). Tu su i centralna brava sa daljinskim zaključavanjem-otključavanjem, elektropodesiva prednja stakla, grejač zadnjeg stakla, city servo, vozačevo sedište podesivo i po visini (prednja sedišta imaju naslone koji se obaraju), retrovizori koji su u boji vozila, elektropodesivi su i imaju funkciju grejanja, što je sjajno u zimskim uslovima. Naravno, tu su i klima-uređaj, veoma kvalitetan audio-sistem, USB i AUH utičnice, tempomat... Sasvim dovoljno, čini se, za početni paket opreme, a ko želi da izdvoji više novca, može dodatno da personalizuje svoj automobil, ne samo kada je boja eksterijera ili enterijera u pitanju, već može da sebe obraduje i panoramskim staklenim krovom, kamerom za vožnju unazad...Treba istaći da "FCA Srbija" u ponudi ima i sjajne dizel i agregate koje pokreće metan. preuzeto sa - Novosti.rs
  11. Ford Mustang

    1970 Ford Mustang
  12. Daimler predstavio električni kamion E-Fuso Vision One Nemački Daimler je preduhitrio američku kompaniju Tesla i predstavio prvi električni kamion E-Fuso Vision One na sajmu automobila u Tokiju. Mnogi učesnici sajma nisu očekivali da će imati priliku da vide Daimlerov električni kamion samo godinu dana nakon što je kompanija predstavila prvi prototip električnog kamiona. Daimlerov električni kamion nakon punjenja može da pređe 349 kilometara, a sposoban je da povuče teret od 11 tona. Proizvodnja kamiona E-Fuso Vision One bila je plan kompanija Mitsubishi i Daimler koje su odlučile da zajedno napravie električni kamion kombinujući sva njihova velika vozila. Električni kamion će najviše poslužiti onim gradovima koji planiraju da zabrane motore s unutrašnjim sagorevanjem. Iako će E-Fuso Vision One imati dugotrajnu bateriju, Daimler nije otkrivao detalje o načinima i brzini punjenja baterije. Kako su saopštili iz Daimlera, “zrela tržišta”, poput Japana i Evrope, mogla bi u narednih nekoliko godina da imaju spremnu infrastrukturu za jedno vozilo poput električnog kamiona. Podsećamo, Daimler je prošle godine predstavio prototip električnog kamiona Urban eTruck s kojim je najavio da bi za pet godina električni kamioni trebalo da stignu na tržište. Urban eTruck se punio putem sistema za punjenje čija snaga od 100 kW omogućava punjenje praznih baterija za dva-tri sata. Daimler bi prvim električnim kamionima mogao da unapredi sistem punjenja. S druge strane, kompanija Tesla je odložila proizvodnju električnog kamiona zbog nekoliko problema s proizvodnjom Modela 3 i humanosti osnivača Elona Muska koji je proteklih dana zauzet zbog pružanja pomoći žrtvama uragana u Portoriku. preuzeto sa - Auto Blog
  13. Novosti iz moto industrije

    Kawasaki Ninja 400 za 2018. godinu Kawasaki je za 2018. godinu spremio novi model Ninja 400, ovaj model je zamena za Ninja 300 model koji se više neće proizvoditi iako je relativno kratko bio na tržištu. Kawasaki je napravio Ninja 400 model da bi ostao konkurentan sa modelima kao što su Yamaha YZF-R3 i KTM RC390. Ninja 400 iako je dosta slična Ninji 300 u stvari je potpuno novi model, Kawasaki je od ovog modela napravio pravi motocikl manje zapremine sa kojim možete da uživate u svakodnevnoj vožnji i da pravite izlete na trkačku stazu. Srce ovog modela čini paralelni dvocilindrični agregat zapremine 399 ccm, iz ovog agregata inženjeri iz Kawasakija uspeli su da izvuku 45 KS pri 10 000 obrt/min a da pritom agregat zadovoljava EURO 4 standard. U agregatu je ugrađeno proklizavajuće kvačilo što znači da sa ovim motociklom možete maksimalno da se prepustite uživanju i na trkačkoj stazi. Napred je postavljena prednja viljuška prečnika 41 mm razvijana tako da pruži bolji povratni osećaj, kao i da bolje podnosi sile kočenja. Kočnice su marke Nišin (Nissin) sa jednim diskom napred prečnika 310 mm, ovaj model poseduje i ABS sistem kočenja. Kawasaki se trudio da sve što je nedostajalo na Ninja 300 modelu ispravi na Ninja 400, pa je tako sedište na Ninja 400 nešto uže što omogućava bolji i udobniji osećaj prilikom vožnje, naročito u krivinama. Upravljač je potavljen nešto višlje da bi se pri dužim vožnjama smanjilo zamaranje vozača. Šasija je napravljena tako da pruži bolju stabilnost i manevarske sposobnosti u odnosu na prethodni model Ninja 300. Farovi su izvedeni u LED tehnologiji što bi trebalo da pruži odlično osvetljenje tokom noćne vožnje. Instrument tabla je digitalna i pregledna sa svim potrebnim informacijama. Rezervoar goriva zapremine je 14L što je prema rečima ljudi iz Kawasakija dovoljno da se pređe 340 km. U Kawasakiju se se trudili da uštede na svakom gramu, te Ninja 400 ima suvu težinu motocikla koja iznosi 168 Kg, ako na to dodamo i težinu svih tečnosti dobićemo težinu od oko 185 kg. Ninja 400 predstavljena je na Tokio motor show sajmu, cena za sad još nije poznata i verovatno će biti poznata na EICMA sajmu motora u Milanu. Veruje se da će ovaj motocikl biti veoma popularan i konkurentan u svojoj klasi. preuzeto sa - Auto Blog
  14. Da li možete da objasnite odakle se stvorio ovaj automobil i izazvao sudar? Jedan od lošijih izgovora koje možete reći momcima u plavom prilikom uviđaja saobraćajne nesreće jeste da nešto niste videli, ali ona je sasvim legitimna za vozača BMW-a iz Singapura. Njemu (ili njoj) se na jednom od raskrsnica bukvalno niotkuda stvorila siva limuzina, i presekla mu put. Ishod je manja saobraćajna nesreća u kojoj niko nije stradao, ali mnogo zanimljivije je da ne možemo objasniti odakle je došao drugi automobil. Korisnici YouTubea pominju optičke varke koje su ga sakrile iza BMW-a (refleksije i blago naziranje krovne linije sive limuzine pre sudara), ali s obzirom na kvalitet videa, ne možemo objasniti odakle se ovaj automobil stvorio. preuzeto sa - Auto Blog
×