Jump to content

Irena HGT

Members
  • Content count

    1227
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

Irena HGT last won the day on August 26 2018

Irena HGT had the most liked content!

2 Followers

About Irena HGT

  • Rank
    Quadrifoglio
  • Birthday 12/25/93

Profile Information

  • Gender
    Female
  • Location
    Belgrade

Previous Fields

  • Garage
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM SW, ex Fiat Punto 1.8 HGT

Recent Profile Visitors

2155 profile views
  1. Razni blogeri, vlogeri...

    Neki novi momenti kod Ace http://www.testoviautomobila.rs/unajmite-iskusne-majstore-za-trazenje-polovnjaka/
  2. Sajam automobila Beograd 2019.

    @zunto Nažalost, nismo ga videli.. Danas.
  3. Fiat Grande Punto - plastika retrovizora

    @MS PK Hahahah @Jeca731 Stvarno nema potrebe za tenzijom, šta god da te interesuje ljudi će ti lepo odgovoriti i dati savet.
  4. Fiat 500

    @xenon Imaš ovu temu gde se pisalo više o 1.4 T-jet motoru.
  5. Crossover solucije

    Parkers Cars video: Test Citroen C5 Aircross
  6. Volkswagen T2 od 400.000 LEGO kockica Dužina iznosi 5 metara, širina 1.9 metra, visina 2 metra, a težina 700 kg. preuzeto sa - Auto Blog
  7. Automobili iz filmova

    Drive.com.au video: Test 2019. Ford Mustang Bullitt
  8. Dizajn automobila

    Hofele Mercedes Ultimate S Nemački tjuner Hofele se pobrinuo za još jednu atraktivnu kreaciju, ovoga puta na bazi Mercedesove S klase. Njihov Ultimate S model je još luksuznija S klasa koja se ovde ističe upadljivom prednjom maskom (inspirisano Maybachom), hromiranim detaljima, dvobojnim eksterijerom (kombinacija boja Obsidian Black i Tiffany Gold), novim točkovima u srebrnoj boji, Hofele oznakama, dvobojnim kožnim enterijerom, sedištima sa memorijom i funkcijom masaže, Hofele logom na naslonima za glavu, novim patosnicama, ambijentalnim osvetljenjem, premium sound sistemom... U kratkoj vesti se ne pominje eventualno pojačanje motora, a nema ni informacije o ceni. preuzeto sa - Auto Blog
  9. Volkswagen Touareg

    Volkswagen Touareg dobija novi 3.0 litarski V6 benzinski motor Volkswagen će sredinom ove godine kupcima ponuditi Touareg s novim V6 benzinskim motorom. Pored dve dizelske opcije kupci Volkswagenovog Touarega će moći da izaberu i novi benzinski motor. Radi se o 3.0 litarskom V6 motoru koji razvija 335 KS, odnosno 53 KS više u odnosu na trenutno najsnažniji V6 TDI. Ova snaga je dovoljna da od 0 do 100 km/h ubrza za 5,9 sekundi zbog čega je benzinac brži za 0,2 sekunde. Emisija CO2 iznosi 203 g/km, a to je 30 g/km više od dizelaša. Model s novim benzinskim motorom će imati pogon na sva četiri točka, a snaga će se prenositi putem osmostepenog automatskog menjača. Paket koji kombinuje vazdušno oslanjanje i sistem upravljanja zadnjim točkovima, a koji koji koriste Audi Q7 i Bentley Bentayga iz VW Grupe, biće opcija. Touareg se nudi s tri paketa opreme, a to su SE L, R-Line i R-Line Tech. Standardna oprema uključuje 19-inčne točkove, LED svetla, grejana prednja sedišta presvučena kožom i adaptivni tempomat. Innovision Cockpit kombinuje 12-inčni digitalni instrument panel s velikim 15-inčnim infotainment ekranom, što je standard u R-Line Tech top paketu opreme, ali ga je moguće dobiti uz doplatu i kod drugih verzija. Prodaja Touarega s V6 benzincem počinje u prvoj polovini ove godine, a isporuke se očekuju krajem godine. preuzeto sa - Auto Blog
  10. CarAdvice.com video: Test 2019. Aston Martin DBS Superleggera
  11. EU obećava brzi odgovor na američku pretnju carinama na uvoz automobila Evropska unija je obećala brz i efikasan odgovor u slučaju da Sjedinjene Države uvedu uvozne carine na evropske automobile, izjavio je u ponedeljak predstavnik Evropske komisije. Brisel je time reagovao na izveštaj američkog ministra trgovine koje predsedniku Donaldu Trampu omogućava uvođenje carina u sledećih 90 dana. Nemačka kancelarka Angela Merkel je ocenila "zastrašujućom" mogućnost da se uvoz automobila iz Evrope u izveštaju označi kao pretnja nacionalnoj bezbednosti Sjedinjenih Država, što bi utrlo put carinama. Bela kuća se već poslužila argumentom nacionalne bezbednosti prilikom podizanja carina na uvoz čelika i aluminijuna, naglasivši - između ostalog - da potkopavanje američke proizvodne baze smanjuje vojnu spremnost zemlje. "Ukoliko ovaj izveštaj bude pretočen u mere štetne po evropski izvoz, Evropska komisija će reagovati brzo i adekvatno", izjavio je predstavnik EU-a Margaritis Schinas na današnjem brifingu za novinare u Briselu. Američki predsednik je zapretio 25-procentnim carinama na uvoz evropskih automobila, čija meta bi u prvom redu bio uvoz iz Nemačke zbog - kako tvrdi - štetnog uticaja na američku automobilsku industriju. Godine 2017. uvoz je činio nešto manje od polovine ukupno prodatih 17 miliona automobila u SAD-u. Većina tada uvezenih automobila je proizvedena u Kanadi i Meksiku koji bi - kako se očekuje – trebalo da budu izuzeti od novih carinskih obaveza. Nemačke automobilske kompanije su prošle godine u SAD izvezle 470.000 automobila, prema podacima udruženja proizvođača VDA. Trgovinske napetosti u transatlantskim odnosima su se ponovo razbuktale nakon primirja u julu prošle godine, kada su američki predsednik Tramp i prvi čovek Evropske komisije Žan-Klod Junker obećali da za vrime pregovora o ograničenom trgovinskom sporazumu neće uvoditi nove carine. Junker "veruje datoj reči predsednika Trampa. Evropska unija će se držati svog obećanja dok to bude činio SAD", kaže predstavnik EK. preuezeto sa - Auto Blog -------------------------------------------------------------------------------- Prodaja vozila u Kini pala u januaru sedmi mesec uzastopno Prodaja automobila u Kini pala je u januaru za 15,8 dosto u odnosu na isti mesec 2018, objavilo je danas najveće udruženje auto-industrije u toj zemlji, što je sedmi mesec zaredom da najveće svetsko tržište automobila beleži negativan trend. Kinesko Udruženje proizvođača automobila (CAAM) navelo je u saopštenju da je prodaja prošlog meseca pala na 2,37 miliona vozila, izveštava Rojters. U decembru prošle godine, registrovan je pad prodaje od 13 odsto, a u novembru pad od 14 procenata. Međutim, prodaja hibridnih i električnih vozila u Kini prkosi ovom trendu i iznosila je u januaru 95.700 jedinica, što je skok od 140 odsto u odnosu na godinu ranije, saopštio je CAAM. Kina se bori sa usporavanjem ekonomskog rasta i sa posledicama trgovinskog spora sa Sjedinjenim Državama, što su faktori koji su prvi put u više od dve decenije doprineli da njeno auto-tržište počne da beleži pad. Peking sada pokušava da nagovori potrošače da „odreše kesu“ obećavajući subvencije za povećanje prodaje nekih vozila u ruralnim područjima i za kupovinu vozila na alternativni pogon. Čelnici kompanija iz automobilske industrije kažu da je na prodaju vozila u januaru i februaru uticala proslava Lunarne nove godine, pošto potrošači tokom tih praznika odlažu odluke o kupovini automobila. preuzeto sa - Auto Blog
  12. Honda zatvara fabriku u Velikoj Britaniji? Japanski proizvođač automobila Honda sprema se da objavi da zatvara svoju jedinu fabriku automobila u Britaniji 2022. godine. To predstavlja gubitak od 3.500 radnih mesta, izjavio je konzervativni poslanik Džastin Tomlinson za Rojters. Tomlinson, konzervativni poslanik iz Svindona koji je glasao za Bregzit 2016. godine, rekao je da se sastao s ministrom za poslovanje i predstavnicima Honde koji su potvrdili takve planove. "Trebalo je da daju saopštenje sutra ujutru, očigledno je ''procurelo'' ranije", kazao je Tomlinson, koji u parlamentu zastupa Severni Svindon. "Ovo nije povezano s Bregzitom. To je rezultat kretanja na globalnom tržištu. Oni žele da konsoliduju proizvodnju u Japanu", dodao je on. Honda je proizvela prošle godine u svojoj fabrici u južnoj Engleskoj, gde pravi modele "Civic" i "CR-V", nešto više od 160.000 vozila, što čini nešto više od 10 odsto ukupne britanske proizvodnje vozila koja dostiže 1,52 miliona jedinica, navodi Rojters, dodajući da je vest o zatvaranju fabrike predsaatvlja još jedan udarac za britansku auto-industriju. Portparol premijerke Tereze Mej je izjavio da je jedino ispravno sačekati da se uprava japanske Honde obrati radnicima pre nego što vlada da bilo kakav komentar povodom informacija da će ovaj proizvođač zatvoriti fabriku u Engleskoj. "Sa premijerkine tačke gledišta, jedino je ispravno da sačekamo dok kompanija ne porazgovara s radnom snagom", rekao je on novinarima. preuzeto sa - Auto Blog
  13. Crossover solucije

    Dmotion test: Citroen C5 Aircross Citroen već više od 20 godina koketira sa rečima „Air“ i „Cross“, a po svemu sudeći, sada je svoje kovanice potpuno smestio u službu onoga što je proizveo. Kada je predstavila C5 Aircross, fabrika je saopštila da je formu karoserije podredila njenom enterijeru i funkcionalnosti, a rečima “Air” i “Cross” definisala udobnost koju donosi vazduh i crossover segment kojem vozilo pripada. Lakši deo posla u razvoju bila je odluka da se C5 Aircross postavi na postojeću i proverenu platformu koju koriste Peugeotovi crossoveri 3008 i 5008. Međutim, nije napravljen još jedan klon pomenutih modela, nego je Citroen u već poznato dodao nekih 20-ak svojih patenata, i potrudio se da podari lični identitet svom SUV-u. I da ne bude mnogo diskusije da li je crossover, SUV ili SAV. Po nama, a ne mora biti prihvaćeno, visinom i formom karoserije jeste SUV, ali odsustvo 4×4 pogona, pak ga smešta u nešto između hatchbacka i SUV-a, odnosno crossover. Ako bi se poveli oznakom C5, mogli bi pomisliti da deli i njegovu dužinu. Međutim, ne, C5 Aircross nije veliki, 4.8 metara dugi crossover. Šta više, sa svojih tačno 4,5 metara na platformi sa međuosovinskim razmakom od 2,7 metara, može da se smesti u klasu kompaktnog crossovera ili SUV-a, koji svojom dužinom ne zadaje glavobolju pri svakom parkiranju. Sa druge strane, ima i širinu i visinu koja mu donosi, ne samo ozbiljan nastup, nego i potencijalno dobru ponudu kabinskog prostora. A i da do kraja odigra svoju SUV/crossover ulogu, ima i kratke prepuste preko točkova, i povećan klirens od tla. Ima i prepoznatljiv stil svih aktuelnih Citroena, sa izrazito tankim LED svetlima (koji i drugi sve više počinju da primenjuju), i masivni prednji odbojnik, koji se nadovezuje na ozbiljan stav na toškovima. Na kraju, uz Citroenove prepoznatljive štitnike na vratima C5 Aircross je vizuelno nepogrešivo Citroen, i ko voli ovakav stil, dobiće ono što traži. Francuska marka ne preteruje kada za svoja sedišta tvrdi da su fotelje. Ne, nisu to fotelje iz salona švedske marke, koja bi trebala da bude jeftina, ali koja to kod nas nije, a “koja je donela prosperitet i napredak našoj zemlji”. Citroen je izborom posebnih penastih materijala pre svega postigao kontrolisanu mekoću, a formom podršku telu, sedištima koja ne izgledaju kao automobilska sedišta. Pa čak i materijal od kojeg su izrađena više podseća na trosed iz dnevne sobe nego na automobil. Ovom odlukom Francuzi su iz C5 Aircrossa oterali sve one koji žele sportske tvrde kadice, i poželeli dobrodošlicu onima koji na prvo mesto i iznad svega stavljaju udobnost. Što se prednjih sedišta tiče, odlično su dimenzionisana, a Citroen je vešto izveo još jedan manevar. Između njih je visoka i debela centralna konzola, koja vozaču i suvozaču daje i oslonac za ruke i osećaj ušuškanosti, a ručicu menjača i komade dovodi na savršenu poziciju za opušten položaj u vožnji. I zaista je funkcionalnost u ovom vozilu stavljena na prvo mesto. Zadnja klupa su tri odvojena sedišta koja se nezavisno mogu pomerati i kombinovati prostor za noge ili smeštaj stvari. Ponuda protora i za noge i glave je odlična, a žrtvu nije podneo prtljažnik koji je sa 580 litara sasvim dovoljan, uz lagana preklapanja jednog, dva, ili sva tri naslona. Citroen je sa C5 Aircross uradio još nešto suprotno od većine. Umesto da instrument tablu i infotejment zatrpa informacijama, sve je maksimalno pojednostavio i napravio “User friendly”. Digitalna instrumet tabla je prilagodljive grafike, ali sa uvek dominantnom najvažnijom informacijom – trenutnom brzinom. Većina mlađih vozača rećiće da im fale informacije, i da taj ekran deluje prazno, da je, recimo, obrtomer mali, međutim, svi oni koji ne žele da idu na školovanje da bi shvatili šta piše na tabli, ili čak imaju problem sa vidom, biće prezadovoljni ovom jednostavnošću. Isto važi i za višenamenski ekran od 8” osetljiv na dodir, sa jednostavnom organizacijom podataka i komandi, na koju se lako i brzo privikava. Čak i na upravljaču nema mnogo prekidača. Tu je samo ono što se najviše koristi. Jedino što odstupa od ove odlične funkcionalnosti je red mehaničkih prekidača grejanja prednjeg i zadnjeg stakla i unutrašnje cirkulacije vazduha, koji je zavučen ispod “tableta”, uvek je u polumraku i nije najpristupačniji. Nasuprot tome, velik rotacioni selektor modova vožnje je smešten uz ručicu menjača, i na dohvat ruke u svakom trenutku. Sve skupa, Citroen je uspeo da napravi automobil sa svim potrebnim funkcijama ali koji se brzo uči i jednostavno koristi. Citroen C5 Aircross jeste postavljen na poznatu platformu PSA Grupe, uz jedno veliko “ali”. Za potrebe svog WRC programa, Citroen Sport je razvio poseban hidraulični sistem koji je dodao na ogibljenje. Ovaj svoj patent sada ugrađuje u putničke automobile, ali, razumljivo, sa sasvim drugačijom ulogom. Naime, “Progressive Hydraulic Cushions“ deo je standardne opreme i sistem koji, pojednostavljeno rečeno, amortizerima dozvoljava da u sredini svog radnog opsega (histerezisa) budu mekani, a da se u zonama krajnjeg sabijanja i izvlačenja automatski ukrućuju. U praksi, ovaj sistem bi trebao da donese mekoću i udobnost pri normalnoj vožnji, ali spreči preterana naginjanja u krivinama i pri velikim brzinama. A što se velikih brzina tiče, 1.5 BlueHDI sa svojih 130 KS u test vozilu, barem na papiru, nije obećavao previše sa šestostepenim manuelnim menjačem i pogonom na prednjim točkovima. Da li je danas postala mana biti mekan i udoban, ili je imperativ biti oštar i dinamičan? Citroen C5 Aircross je ovo prvo po svim osnovama i to mu je vrlina, ni slučajno mana. Očigledno, proizvođač je tačno ciljao kupca/vozača, koji u saobraćaju nema ambiciju da bude najbrži, da najoštrije prođe kroz krivinu, i svima pokaže da je glavni. Ciljna grupa ovog SUV-a ima 50 i više godina, a pored mekih sedišta, isto očekuje i od ogibljenja i upravljača. U C5 Aircross sve je mekano. Upravljač je snažno pojačan, menjač lagan i mekan, a vozilo plovi po neravninama. Da se razumemo, “Progressive Hydraulic Cushions“ nije čudotvoran, ali je efikasan. Vozilo se u krivinama definitivno naginje nešto više od većine aktuelnih pandana iz segmenta, ali ne do nivoa da neprijatno ljuljanje izaziva morsku bolest. Isto tako, mekana postavka ogibljenja odnela je i oštrinu u upravljanju, i donela blagu indirektnost upravljaču, ali ne i nepreciznost. Zapravo, ovo vozilo je svim svojim karakterima potpuno usklađeno i usmereno ka udobnosti i jednostavnom korišćenju. Jedina situacija u kojoj ova kombinacija nije najbolje rešenje je snažan bočni vetar, koji poprilično ljulja visoko vozilo. A u celu priču se uklapa i motor koji je sasvim dovoljan vozačima bez sportskih ambicija. Očekuje da se menjač relativno često koristi, pogotovo prilikom preticanja, ali zato kao nagradu vraća potrošnju od 6 litara i autonomiju od preko 800 kilometara. Iako će dosta bučno zarežati tokom ubrzavanja, pri stalnoj brzini će se potpuno utišati, i pokazati da je C5 Aircross odlično zvučno izolovan. Razumljivo, što standardno, što opciono, na raspolaganju su i brojne vozačke asistencije, uključujući i sistem za pomoć u održavanju kolovozne trake, koji se na Dmotion testu pokazao kao veoma efikasan i dosledan u svojim intervencijama. Citroenu je cilj bio da napravi specifičan automobil za određenu ciljnu grupu. I napravio je pun pogodak time što je po svim osnovama ostao dosledan osnovnim idejama, a to su udobnost, jednostavnost za korišćenje i ekonomičnost. Ovde “sportisti” u duši nemaju šta da traže, ali zato imaju svi oni koji žele nepretenciozan i udoban automobil. Na tržište Srbije upravo je stigao sa cenom od oko 19.900 evra za opciju sa benzinskim motorom i manuelnim menjačem, dok je cena za testirano vozilo sa veoma solidnom opremom oko 26.000 evra. preuzeto sa - dmotion.rs
  14. Dizajn automobila

    Chelsea Truck Company Silver Superhero Defender Kahn Design i njihov podbrend Chelsea Truck Company predstavljaju još jedan u dugačkom nizu njihovih modifikovanih Land Rover Defendera. Najnoviji projekat je nazvan Chelsea Truck Company Silver Superhero Defender a baziran je na Land Roveru Defender 2.2 TDCI 110 Hard Top. Vozilo dolazi sa srebrnom bojom i Satin crnim detaljima, Old England White krovom, proširenjima blatobrana, Shadow Chrome prednjim svetlima, X-Lander prednjom maskom, novim prednjim branikom sa integrisanim svetlima, saćastim otvorima za vazduh, Chelsea Truck Company poklopcem rezervnog točka, 20-inčnim Mondial točkovima u Volcanic Black izdanju, Cooper Discoverer A/T3 gumama 275/55/20, kao i novim izduvnim sistemom, modifikovanim oslanjanjem, GTB sedištima sa crnom kožom, Churchill satom, Kahn volanom i aluminijumskim pedalama. Chelsea Truck Company Silver Superhero Defender u Velikoj Britaniji ima cenu od 49.999 funti. preuzeto sa - Auto Blog
  15. Drive.com.au video: Test 2019. Mercedes-AMG C 63 S
×