Jump to content
FAS Euroauto Goran Vlada

Irena HGT

Members
  • Content count

    1938
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    21

Irena HGT last won the day on November 3 2019

Irena HGT had the most liked content!

2 Followers

About Irena HGT

  • Rank
    Quadrifoglio
  • Birthday 12/25/93

Profile Information

  • Gender
    Female
  • Location
    Belgrade

Previous Fields

  • Garage
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM SW, ex Fiat Punto 1.8 HGT

Recent Profile Visitors

2655 profile views
  1. Hyundai Aura

    Hyundai Aura i zvanično Hyundai je krajem avgusta u Indiji prvo promovisao novi gradski model Grand i10 Nios, a danas je i zvanično predstavljena njegova sedan verzija nazvana Aura. Kao i Grand i10 Nios, i Aura je dobila prednji deo po uzoru na veće modele ove kompanije (pri čemu se najviše ističu saćasta maska i nova svetla), dok se pozadi primećuju i spojler na prtljažniku i hromirana lajsna između svetala. Što se dimenzija tiče, dok je mali hatchback Grand i10 Nios dugačak 381 cm, Aura ima skoro 4 metra. Tačnije, Aura je dugačka 3995 mm, široka 1680 mm, visoka 1520 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 2450 mm, dok je zapremina prtljažnika prtljažnika 402 litra. I Auru po najavama fabrike odlikuje modernija unutrašnjost sa unapređenim infotainment sistemom sa 8.0-inčnim ekranom, kao i podrškom za Android Auto i Apple CarPlay. Indijskim kupcima Aure će na početku biti dostupni 1.2 litarski benzinski motor sa 83KS/114 Nm i 1.2 litarski dizelaš sa 75KS/190 Nm, standardno u kombinaciji sa 5-stepenim manuelnim menjačem i opcionom AMT automatizovanim manuelnim menjačem. Kasnije takođe stiže i 1.0 litarski trocilindrični turbo benzinac sa 100KS i 172 Nm (u paru sa 5-stepenim manuelnim menjačem), kao i CNG verzija 1.0 litarskog benzinca koja će imati 72KS. Hyundai će sa Aurom u Indiji zameniti dosadašnji model Xcent, a konkurisaće rivalima kao što su Maruti Suzuki Dzire, Honda Amaze, Ford Aspire i Tata Tigor. Start prodaje u Indiji je predviđen za 21. januar sledeće godine, po ceni od oko 600.000 rupija za osnovnu verziju (7.585 evra). preuzeto sa - Auto Blog
  2. Škoda Kamiq

    Škoda Kamiq 1.5 TSI Škoda je proširila ponudu za Scala i Kamiq modele novim benzinskim agregatom. Taj agregat već koriste brojna vozila koja su nastala pod okriljem Volkswagen grupacije. Kako piše portal Vrele Gume, reč je o 1.5-litarskom TSI agregatu koji razvija 148 KS (110 kW) i 250 Nm obrtnog momenta. On je povezan sa šestostepenim manuelnim menjačem, dok je kao opcija dostupan sedmostepeni automatski menjač. Takođe, ova pogonska jedinica ima tehnologiju “aktivnih cilindara”. Taj sistem može ugastiti dva od četiri cilindara kako bi se smanjila potrošnja goriva, ali i emisija štetnih gasova. Kako navode predstavnici češkog proizvođača, prosečna potrošnja ovog agregata je između 5,4 i 6,8 litara na 100 kilometara (sa manuelnim menjačem), odnosno između 5,7 i 6,5 litara sa automatskom transmisijom. Emisija štetnih gasova se kreće između 122 i 152, odnosno 130 i 148 g/km. Škoda Kamiq je dostupan i sa opcionalnim “Chassis Control” sistemom. On omogućava dva podešavanja za vešanje. Ovaj sistem je dostupan i na modelu Scala, gde se klirens smanjuje za 15 mm. preuzeto sa - Auto Blog
  3. Novosti iz moto industrije

    Počelo naručivanje proizvodne verzije BMW R 18 koncepta BMW Motorrad je počeo da prima avansne uplate za proizvodnu verziju R 18 koncepta. To znači da je finalna varijanta na putu ka proizvodnoj traci, ali nažalost niko od nas još uvek nije video kako će izgledati model koji će se naći na tržištu. U prevodu to znači da ni oni koji će uplatiti avans neće imati priliku da – bar ne još uvek – vide motocikl za koji daju novac. Kako navode u BMW Motorrad-u, proizvodna varijanta R18 koncepta će svoju svetsku premijeru imati tokom naredne godine, a već sad je poznato koji agregat će pokretati tu mašinu. U pitanju je „bokser“ jedinica zapremine 1.802 kubika, sa 91 KS na 4.750 o/min i 158 Nm maksimalnog obrtnog momenta, dostupnog već na 3.000 o/min. Radi se o najvećem „bokser“ agregatu koji su Bavarci ikada napravili. Veliki „kruzer“ sa širokim opcijama prilagođavanja, u kombinaciji na nasleđem nemačkog giganta je nešto na čemu u BMW-u rade već duže vreme. Za sada, avansne uplate u moguće samo u Velikoj Britaniji, ali se očekuje da ta opcija bude dostupna i kupcima na drugim tržištima. preuzeto sa - Auto Blog
  4. Mercedes SL

    Mercedes-Benz SL600 - Simfonija V12 Dani su sve kraći, noći sve hladnije, a Nova Godina i usiljena euforija samo što ne stignu. Zimski bluz je zato muzika decembra, a lek se često nalazi u našim garažama. Prošle godine, od zime smo se lečili snežnim piruetama u Markovom Miniju, dok nam je ovaj decembar podario prolećno vreme koje čini da hladne misli o zimskim mesecima odložimo još makar malo. Muzika koju ove godine slušamo malo je drugačija. Glasnija je, dublja i proizvodi je orkestar od dvanaest cilindara. Zato ćemo je zvati Simfonija V12. Pred nama je svirao Mercedes-Benz SL600 iz 1993. godine, a njegov dirigent je bio Ljiljan. On je već osam godina čuvar Mercedesovog ponosa zvanog M120, V12 motora od 389 konjskih snaga iz šest litara zapremine. Ovaj automobil na sebi ima AMG paket, opciju koja se najbolje ogleda u trodelnim petokrakim felnama koje su kontrast njegovoj crnoj karoseriji. Originalno, ovaj R129 vozio se po širokim američkim putevima, na šta upućuju njegovi žuto-beli žmigavci. Uz AMG paket, jedna od specifičnosti ovog automobila jeste adaptivno hidraulično ogibljenje. Sa tek oko 80.000 kilometara na satu, pred Ljiljanom su dva važna zadatka — da nastavi svoju čuvarsku dužnost uživajući u svakom narednom kilometru. Mercedes SL sa fabričkom oznakom R129 nastupio je kao preko potrebna zamena za ostareli R107. Naime, treća generacija SL-a proizvodila se od 1971. godine, a usled promena zakona o bezbednosti tokom sedamdesetih godina, kao jedini dostupni kabriolet ostala je u proizvodnji sve do promene klime. R129 je tako razvijan do trenutka kada je ekonomska opravdanost postala izvesna, a R107 bio doista zastereo. Taj momenat je nastupio 1989. godine i SL je ponovo postavio standarde u klasi koja najviše asocira na slobodu i uživanje. Do pojave generacije R129, SL je imao motore sa četiri, šest ili osam cilindara. Rodonačelnik loze bio je famozni 300SL, ali je Sport Licht familija otišla u drugom smeru sve do SLR McLarena. Prvi SL kakvog znamo tako je nosio oznaku 190SL i pokretao ga je četvorocilindrični motor, dok je naslednik W113 Pagoda pod haubom imao redne šestocilindrične motore. V8 je uveden uz R107, dok je R129 od 1992. godine mogao biti poručen kao 600SL. Sam M120 motor nastao je kao odgovor na BMW-ov M70 premijerno predstavljen u Seriji 7, a zanimljivo je da su oba motora na svojevrsan način obeležila dekadu. Naime, M70 je u S70/2 verziji pokretao McLaren F1, dok je Mercedesov M120 uz pomoć AMG-a smešten u Pagani Zondu. Ipak, ono po čemu je M120 odnosno SL600 najbitniji jeste činjenica da je uspešno zavladao segmentom koji je do tada bio rezervisan samo za Ferrari i Jaguar. Kao svedok ere u kojoj je snaga doživela renesansu, a Mercedes-Benz ponovo postao svež, dinamičan i pomalo razuzdan, R129 je ikona koja će živeti još mnogo decenija, baš kao i svaki SL pre njega. Bruno Sako za sobom nije ostavio samo automobile, već čitavu mitologiju vezanu za poslednje Mercedese starog kova. Upravo zbog toga, naš zimski dan bio je ispunjen nečim mnogo uzvišenijim od V12 muzike. preuzeto sa - Autoslavia.com
  5. Hoćeš da kažeš da mora po šumama da zarađuje sa strane?
  6. A jeste, kasno sam videla Mada tu i jeste malo u rupi
  7. Piše na njoj sunce ti Edit: Vidim sad da si sakrio, jaooo
  8. @Danilo1 E idi balavi na instrument tablu od Alfe leba ti
  9. Eto, možemo zaključiti da se ispod haube italijanskih automobila mogu naći samo paukovi i prašina
  10. Uvek bude prašine, mora se sređivati jednom nedeljno barem da bi bilo uvek ok.. Pa sad, ko ima vremena, ja nemam baš toliko Dobro je dok imamo samo prašinu

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×