Jump to content

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

FAS Euroauto Goran Vlada

Irena HGT

Members
  • Content count

    1851
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    22

Irena HGT last won the day on November 17

Irena HGT had the most liked content!

2 Followers

About Irena HGT

  • Rank
    Quadrifoglio
  • Birthday 12/25/93

Profile Information

  • Gender
    Female
  • Location
    Belgrade

Previous Fields

  • Garage
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM SW, ex Fiat Punto 1.8 HGT

Recent Profile Visitors

2557 profile views
  1. Naši snimci iz saobraćaja

    Ccc samo nas uhodi neko @stefankmn Evo neko ko je i tebe zeznuo
  2. Polestar

    Engadget video: Test Polestar 1 Ne nedostaje novih EV brendova. Ako možete izraditi karoseriju super automobila i nabaviti bateriju i motor, dobili ste novu kompaniju. Ali Polestar ide ispred ostalih kompanija zahvaljujući svojoj dugoj istoriji sa matičnom kompanijom Volvo.
  3. Crossover solucije

    Range Rover Crossover za 2021. godinu Sem novog Range Rovera u standardnoj formi, kompanija Jaguar Land Rover (JLR) pripema i njegovu Crossover verziju. Range Rover Crossover se navodno očekuje 2021. godine, a njegov mogući izgled je prikazan na ovom renderu iz britanskog magazina Auto Express. Kao i novi Range Rover pete generacije (takođe stiže 2021. godine), i Range Rover Crossover će koristiti MLA platformu, pa će nuditi mild-hybrid, plug-in hybrid kao i potpuno električni pogonski sistem. Potpuno električna verzija će imati dva elektromotora (po jedan za svaku osovinu), baterije manje od 100 kWh i autonomiju od oko 300 milja (483 km). Takođe, kako se najavljuje, kod ovog vozila će veći fokus biti na dizajnu, komforu i luksuzu, a manje na off-road performansama. Proizvodnja će se odvijati u britanskoj JLR fabrici Castle Bromwich, dok više detalja tek sledi. preuzeto sa - Auto Blog
  4. Volvo XC90

    Redline Reviews video: Test 2020. Volvo XC90 T8
  5. Volkswagen Golf VII & GTI

    Mogući izgled novog Volkswagen Golfa GTI Volkswagen je prošlog meseca i zvanično predstavio osmu generaciju popularnog Golfa, dok nas sledeće godine očekuju i njegove sportske verzije. U ponudi će od 2020. godine biti i sportski Golf GTI sa 2.0 litarskim turbo benzincem i oko 245KS, a zatim slede i Golf GTI TCR sa do 300KS, kao i Golf R koji će raspolagati sa oko 330KS. Golf R po najavama iz fabrike neće imati takozvani Drift mod, a ni upravljanje na svim točkovima. Što se tiče Golfa GTI, u paketu će se naći i veći alu točkovi, aero paket (prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor, zadnji krovni spojler...), prednja crna maska ca crvenom lajsnom i GTI logom, kožni volan sa zaravnjenim donjim delom i crvenim šavovima, kao i sportske pedale i sedišta sa karakterističnim kariranim dezenom. Kao i ostale verzije, i Golf GTI će dobiti novi infotainment sistem sa ekranom osetljivim na dodir, head-up displej, digitalnu instrument tablu, "Travel Assist" sistem za poluautonomnu vožnju, kao i sistem Car2X koji novom Golfu omogućava da komunicira i razmenjuje informacije sa okolinom. Nemački mediji procenjuju da će novi Golf GTI u baznoj verziji koštati oko 33.000 evra. preuzeto sa - Auto Blog
  6. Autogefühl video: Toyota C-HR Facelift
  7. Jeep Grand Cherokee Trackhawk

    B&B Jeep Grand Cherokee Trackhawk sa 800KS Nemački B&B Automobiltechnik u ponudi ima više paketa za modifikovanje Jeepovog Grand Cherokeea, uključujući i njegovu Trackhawk verziju. To znači da je 6.2 litarski V8 motor pojačan sa 527 kW/717KS i 875 Nm na 588 kW/800KS i 985 Nm obrtnog momenta (što klijente košta 3.950 evra). Ubrzanje od 0 do 100 km/h je smanjeno na 3,4 sekunde, dok je najveća brzina veća od 300 km/h. U ponudi je i slabiji Stage 1 paket po ceni od 1.498 evra, i to sa 544 kW/740KS i 900 Nm. Sem toga, na raspolaganju su i novi sportski izduvni sistem od nerđajućeg čelika, sportske opruge (vozilo je za 50 mm nže od fabričkog primerka), kao i alu točkovi od 22 inča. Na kraju, B&B Automobiltechnik je novi sportski izduvni sistem ponudio i za verziju Grand Cherokee SRT, dok je dizelski Grand Cherokee 3.0 V6 CRD pojačan na 257 kW/350KS i 680 Nm (ovo potonje košta 1.950 evra). preuzeto sa - Auto Blog
  8. Renault Clio RS

    Otvorene liste porudžbina: Novi Renault Clio Cup 1.3 turbo košta 37.900 evra Po završetku opsežnog test programa na svim tipovima podloga, Reno Sport je počeo s proizvodnjom nove generacije trkačkog “klia”, u varijantama Kup, Reli i RX. Samim tim, otvorena je i lista narudžbi, a isporuka klijentima počeće u prvom kvartalu 2020. godine. Prvi za trkanje spremni automobili biće isporučeni takmičarima prijavljenim za trofeje koje organizuju Reno sport rejsing i s njim povezani promoteri, a prema kalendarima pojedinačnih serija. Odmah za njima, biće uslužene mušterije koje će s novim “kliom” nastupati u privatnim programima i drugim disciplinama. Trkački “klio” pete generacije, razvijen kako za kup serije, tako i za otvorena takmičenja, vizuelni je i tehnički derivat serijskog modela “klio R.S. lajn”. Opremljen je četvorocilindarskim 16-ventilskim turboprehranjivanim motorom od 1.330 ccm (1.3 TCe) i sklapa se u Viri-Šatijonu i Dijepu. Svaka od pobrojane tri varijante specifično je projektovana i izrađena prema zahtevima discipline kojoj je namenjena. Međutim, ovi modeli su, zahvaljujući svestrano upotrebljivoj šasiji i brojnim zajedničkim elementima, krajnje fleksibilni u budućoj takmičarskoj eksploataciji, jer ih je Reno sport stvorio s ciljem da mogu da se trkaju i na stazama i na specijalnim ispitima. Nova generacija klijentskog trkačkog “klia” prikazana je javnosti, medijima i takmičarima u junu, u vreme F1 Velike nagrade Francuske. Tada je najavljeno da će zahvaljujući kompletima za konverziju klijenti moći da menjaju kategorije, a da poseduju samo jedan automobil i da se njime trkaju na različitim podlogama. Verzija “klio RX” košta €36.900, “klio kup” se dobija za €37.900, dok je najskuplji “klio reli”, koji stoji €42.000. Sve cene su prikazane bez poreza na dodatu vrednost, a procedura kupovine podrazumeva depozit u visini od 2.000 evra. Iz dugačke liste specifikacija “klio kup” modela navodimo osnovno. Automobil poseduje čelični monokok sa varenim sigurnosnim kavezom i FIA homologirani FT3 rezervoar za gorivo. Pokreće ga Reno HR13 četvorocilindarski turboprehranjivani motor od 1.330 ccm sa direktnim ubrizgavanjem goriva, koji se vrti do 6.500 o/min, oslobađa 180 KS i ima maksimalni obrtni moment od 300 Nm. Turbopunjač je izradio Garet, a auto koristi 98 bezolovni benzin. Elektronska kontrolna jedinica proizvod je Lajf rejsinga (Life racing). Sadev je tvorac petostepenog sekvencijalnog menjača (plus hod unazad). “Klio kup” ima ZF diferencijal s ograničenim proklizavanjem i Zahs (Sachs) kvačilo. Dimenzije točkova su 7×17. Neopterećeno vozilo teško je 1.040 kg. Inače, takmičenje u nekom od ozbiljnih Klio kupova može da bude odlična škola i odskočna daska za karijeru u svetu prekrivenih točkova. Za dobre primere iz novijeg vremena dovoljno je pomenuti vozače kao što su Džoš Fajls i Ešli Saton. Oni su pre turing titula u nacionalnim i kontinentalnim šampionatima osvajali i Klio kupove: Fajls nacionalni i evropski, Saton nacionalni. U Klio evrokupu 2014. Mikel Askona je završio kao drugi u generalnom, a danas je TCR prvak Starog kontinenta jedan od pet najuspešnijih WTCR pilota. preuzeto sa - Auto Blog
  9. Ford Puma

    Ford Puma ST krajem sledeće godine Novi Fordov manji crossover Puma će se pojaviti i u sportskom ST izdanju, što su još ranije potvrdile špijunske fotografije maskiranih test primeraka. Na osnovu tih slika su nastali i brojni nezvanični renderi koji pokazuju najverovatniji izgled Pume ST, pa tako i ovaj render iz britanskog magazina Auto Express. Očekivano za sportsku ST verziju, i Puma ST će dobiti aero body kit (izmenjeni branici, set pragova, zadnji difuzor, zadnji krovni spojler...), saćastu prednju masku, crvene ST oznake, veće alu točkove, modifikovano oslanjanje, sportski izduvni sistem, jače kočnice, crvena kočiona klešta, kao i sportsku unutrašnjost sa Recaro sedištima, sportskim pedalama i kožnim volanom sa zaravnjenim donjim delom. Očekuju se i 12.3-inčni digitalni panel sa instrumentima, Fordov SYNC3 infotainment sistem sa 8.0-inčnim ekranom osetljivim na dodir, kao i Bang & Olufsen audio sistem sa 10 zvučnika. Pod haubom bi trebalo da se nađe 1.5 litarski trocilindrični EcoBoost turbo benzinac iz Fieste ST koji raspolaže sa 200KS i 290 Nm obrtnog momenta (uz 6-stepeni manuelni menjač i prednji pogon). Kako stvari sada stoje, Puma ST se na tržištu može očekivati krajem 2020. godine, po ceni od oko 30.000 funti na britanskom tržištu. preuzeto sa - Auto Blog
×