Jump to content

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

Irena HGT

Members
  • Content count

    1507
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    16

Irena HGT last won the day on September 14

Irena HGT had the most liked content!

2 Followers

About Irena HGT

Profile Information

  • Gender
    Female
  • Location
    Belgrade

Previous Fields

  • Garage
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM SW, ex Fiat Punto 1.8 HGT

Recent Profile Visitors

2362 profile views
  1. Kuda ide ovaj svet?

    Sramota stvarno...
  2. Audi A4 / S4 / RS4

    Novi Audi RS4 će imati hibridni pogon Dok čekamo da Audi predstavi restilizovanu verziju aktuelnog RS4 Avanta (očekuje se da zadrži 2.9 litarski twin-turbo V6 motor ali uz nešto više snage od sadašnjih 450KS), u nemačkoj kompaniji već rade i na njegovoj potpuno novoj generaciji. Za sada je poznato da će se nova generacija RS4 pojaviti počekom sledeće decenije, i to sa plug-in hybrid pogonom. To je za medije na sajmu automobila u Frankfurtu potvrdio i Oliver Hoffman iz Audi Sporta. Konkretni tehnički detalji za sada ipak nisu poznati. U svakom slučaju, pored plug-in hybrid pogona, u paketu će se opet naći agresivninji eksterijer (proširenja blatobrana, veliki otvori za vazduh napred, set pragova, zadnji difuzor...), komplet većih točkova, sportski izduvni sistem, modifikovano oslanjanje, jače kočnice i sportska unutrašnjost. preuzeto sa - Auto Blog
  3. Dizajn automobila

    Vision Mercedes Simplex Mercedes-Benz Design je za događaj Design Essentials 2019 kreirao konecept nazvan Vision Mercedes Simplex. U pitanju je dvobojni retro roadster kojim kompanija odaje počast istorijskom nasleđu i rođenju brenda, pri čemu je inspiracija za ovaj dvosed pronađena u Mercedesu 35 PS iz 1901. godine. Uz električni pogon, Vision Mercedes Simplex privlači pažnju i digitalnim ekranom u prednjem delu (sa natpisom Mercedes i trokrakim zvezdama), kao i minimalističkim enterijerom sa retro inspirisanom satom i volanom sa drvenim detaljima. Mercedes-Benz Maybach Fans video: 2019. Vision Mercedes Simplex
  4. Lamborghini Diablo

    Kada svaka budala sa parama može da kupi ovako nešto... Lamborghini Diablo od 500.000 dolara slupan odmah nakon kupovine Skupoceni i retki Lamborghini Diablo slupan je nakon što ga je tajanstveni kupac kupio na aukciji. Ovaj automobil važi za jedan od najređih i najtraženijih retro modela ove kompanije i na aukciji u Sidneju, tajanstveni muškaraca ponudio je pola miliona dolara i kupio crvenog starkelju kako bi njime popunio svoju auto kolekciju. Međutim,vožnja ovog autombila bila je vrlo kratka, jer je njegov novi vlasnik uspeo da posle nekoliko kilometara izgubi kontrolu i sleti u jarak, gde je potpuno oštetio svoje skupoceno vozilo. Motor koji se nalazi u ovom automobilu je 5.7 litarski V12 agregat koji proizvodi skoro 500 konjskih snaga. Vozač koji je vozio auto nije imao mnogo iskustva, pa nije mogao da iskontroliše ovaj moćni auto i zbog toga je završio van puta. To su potvrdili i policajci koji su izvršili uviđaj. Za sada se ne zna koliko će koštati šteta ovog autombila, ali sigurni smo da popravka neće biti mala i da će dodatno udariti po džepu bogataša koji je kupio ovaj Diablo model. preuzeto sa - Auto Blog
  5. Štrajk radnika General Motorsa Skoro 50.000 radnika “Dženeral motorsa” pozvano je da stupi u štrajk nakon što su propali pregovori sindikata i kompanije o zaradama i uslovima rada. “Ovo je učinjeno u krajnjoj nuždi i odluka nije bila laka”, rekao je potpredsednik sindikata Teri Dites novinarima u Detroitu. On je dodao da radnici traže fer zarade, kvalitetno i povoljno zdravstvo, kao i udeo u profitu. Dve strane su odredile 14. septembar naveče kao krajnji rok za postizanje dogovora. Ovaj štrajk, koji počinje u ponoć, prvi je ovih razmera koji pogađa kompaniju “Dženeral motors” od 2007. godine. Tada je za dva dana štrajka kompanija izgubila 300 miliona dolara. Prethodni četvorogodišnji ugovor sindikata sa kompanijom je istekao ovog vikenda i dve strane su pregovarale o različitim pitanjima, uključujući visinu zarada, zdravstveno osiguranje, udeo u profitu i sigurnost radnog mesta. Osim toga sindikat se bori da kompanija ne zatvori pogone za sklapanje delova u Ohaju i Mičigenu. Ranije juče je oko 850 radnika “Dženeral motorsa” stupilo u štrajk. Iz kompanije “Dženeral motors” tvrde da su njihove zarade i beneficije najbolje u celoj industriji, ali da su spremni da pregovaraju sa sindikatom. U međuvremenu, automobilska industrija SAD beleži pad prodaje i povećanje troškova zbog investicija u električna vozila i smanjenje emisija štetnih gasova. preuzeto sa - Auto Blog
  6. Tesla Model S

    Tesla počeo da obara rekorde i na trkačkim stazama Američki proizvođač saopštio je da je unapređena verzija električne limuzine Model S na čuvenoj kalifornijskoj stazi Laguna Seka zabeležila najbolji rezultat u klasi sedana sa 4 vrata. Uprkos zadivljujućim performansama Tesla automobila na papiru, mnogi smatraju da ova vozila nemaju šta da traže na trkačkoj stazi. Američki proizvođač odlučio je razuveri "neverne Tome". Kako prenosi B92, iz Tesle navode da je prototip Model S "Plaid" obišao krug na stazi Laguna Seka za 1 minut i 36,55 sekundi i tvrde da je to za čitavu sekundu bolje vreme od dosadašnjeg rekorda staze u klasi limuzina sa 4 vrata. Ovaj rezultat predstavlja veliko ohrabrenje i podstrek s obzirom da Tesla želi da pokaže da može da se nosi sa konkurencijom u vidu nedavno predstavljenog Porschea Taycan i na trkačkoj stazi. Osim toga, ovim je Tesla potvrdio da radi na visokoperformansnoj verziji Modela S, koja nosi oznaku "Plaid". Prvi čovek Tesle, Ilon Mask, otkrio je na Tviteru da se pogonski sistem Modela S "Plaid" sastoji od tri elektromotora. Nakon završetka razvoja ovog sistema, "Plaid" će biti ponuđen kao doplatna opcija na Modelu S, Modelu X i novom Tesla Roadsteru. Mask je obećao da ukupna cena Modela S sa ovom dodatnom opcijom neće biti veća od konkurencije (pretpostavlja se da je mislio upravo na Porsche Taycan). "Plaid" će kupcima biti ponuđen u drugoj polovini 2020. godine. Inače, prototip Modela S "Plaid" nedavno je viđen i na Nirburgringu, što je Mask i najavio početkom septembra, nakon premijere Porschea Taycan. preuzeto sa - Auto Blog
  7. The Grand Tour

    Vettel je morao da izabere između Ferrarija i Kadetta, evo kako je ispalo Da vam neko ponudi izbor između preko pola veka starog Kadetta i bolida kalibra Ferrarija, jasno je šta biste izabrali. Ali kad tu počnu da se upliću vlasnici, James May i Richard Hammond, izbor se malo zakomplikuje. U kom god delu sveta, uključujući Rüsselsheim i Kikindu (IDA), ako bi vam dali ovakav izbor za iduću vožnju, verovatno bi svako izabrao Ferrari. A nikakvog uticaja ne bi imalo ni ko je vlasnik, pa makar to bili poznati voditelji The Grand Toura. Hamster je u svom Kadettu iz 1963. godine, od milja prozvanom Oliver, stigao na benzinsku pumpu baš kada i May u svom Ferrariju 458 Speciale. Odnos snaga u pogledu motora je nešto više od 10:1, ceni takođe, a o performansama da i ne govorimo. Zato je Vettel na koga su "slučajno" naleteli imao lak posao. Osim ako je priča Hamstera bila uverljivija.
  8. Lincoln Aviator

    Lincoln video: Glumac Matthew McConaughey u reklami za 2020. Lincoln Aviator
  9. Nemci tuže Volkswagen, tužbi se priključuju i hrvatski potrošači Zbog manipulacije s izduvnim gasovima vozila Folksvagen grupe, Savezno udruženje nemačkih potrošača iz Berlina pokrenulo je najveću kolektivnu tužbu u Evropi. Kako piše portal Poslovni dnevnik, toj tužbi priključuju se i hrvatski potrošači. Na sudu će se utvrđivati odgovornost Folksvagena zbog nedozvoljene ugradnje manipulativnih softvera za optimalizaciju izduvnih gasova, prenosi hrvatski portal. Tužbi su se pridružili i potrošači iz Hrvatske koje zastupa kancelarija Sandre Budimir, a advokat iz te kancelarije Pavao Kovačić kaže da se do sada javilo oko 100 ljudi. Prema njegovim rečima, Udruženju nemačkih potrošača za sada je prijavljena 51 osoba jer svi moraju da prilože dokumentaciju kojom dokazuju da su vlasnici vozila sa spornim dizel-motorom. "Ovo je probna kolektivna tužba koja se podnosi radi prekida zastare (slučaja) i utvrđivanja odgovornosti Folksvagena, a ako se utvrdi odgovornost te kompanije, onda se u postupcima za naknadu štete utvrđuje samo iznos odštete. Moguće je i da Folksvagen u kolektivnom postupku odluči da se nagodi, tako da možda ni ne dođe do postupka za naknadu štete", kaže Kovačić za Večernji list. Koliko bi u slučaju uspeha tužbe potrošači mogli dobiti sada nije poznato, jer, dodaje Kovačić, nema sudske prakse na osnovu koje bi mogla da se prognozira visina odšteta. preuzeto sa - Auto Blog
  10. Mercedes GLE (bivša M Klasa)

    Autogefühl video: Mercedes GLE 350de PHEV
  11. Mazda CX-30

    Autogefühl video: Test Mazda CX-30
  12. Fiat 500X

    Inside Lane video: Test Fiat 500X Sport
  13. Fiat 500

    Fiat 500 – auto koji je svako mogao da ima „Amerikanci imaju Kleja, a mi imamo mene“ jedna je od čuvenih replika iz kultnog filma Lajanje na zvezde. Prilagođena našoj sferi interesovanja, ona bi mogla da glasi „Italijani imaju Fiat 500, a mi imamo Fiću“. Naš nacionalni automobilski simbol nastao je na osnovama Fiata 600 i preselio se u balkansku mitologiju, dok je u Italiji taj model prošao relativno nezapaženo u odnosu na 500. Koji je to onda tajni sastojak koji je održao posleratni Fiat 500 u životu praktično do današnjih dana? Jedan deo odgovora leži u njegovom genijalnom dizajnu. Naime, Fiat 500 je razvijan u godinama neposredno po kraju Drugog svetskog rata, kada je svako motorizovano prevozno sredstvo bilo luksuz, čak i privilegija. Fiat je uspeo da stvori automobil koji je bio dostupan prosečnoj porodici duž celog Apeninskog poluostrva i Fiat 500 je tako silom prilika postao nacionalno vozilo Italije. Ono što ga je ipak učinilo iskreno voljenim jeste bio njegov dizajn, kako sa tehničke tako i sa estetske strane. Jedan od najvećih problema u posleratnim godinama bila je nestašica čelika. U ratnim godinama, sva potrošnja istog bila je rezervisana za vojne svrhe, te je ponovno uspostavljanje masovne civilne proizvodnje bilo izazov čak i za giganta kao što je Fiat. Srećom, njegovi ingeniozni inženjeri uspeli su da uštede čelik ne samo praveći automobil minijaturnih dimenzija, nego i dizajnerska rešenja. Tako je svaki Fiat 500 imao platneni krov koji je pospešivao ventilaciju tokom toplih letnjih dana i postao najprepoznatljivije obeležje ovog modela. Tokom celog svog proizvodog veka koji je trajao od 1957. do 1975. godine, Fiat 500 je zadržao ovo rešenje, a jedine verzije sa potpuno tvrdim krovom bile su Nuova 500 i modeli iz radionice Karla Abarta. Sama istorija modela 500 počela je u predratnim godinama, a nastavila se 1949. kada je Topolino ponovo sišao sa proizvodnih traka. Model 500 Nuova se pojavio na leto 1957. i koncepcijski se razlikovao od predratnih modela. Poput Bube, ali u znatno manjem pakovanju, novi Fiat 500 je imao motor iza zadnje, pogonske osovine. Inicijalno, Nuova 500 je imala motor od 479 kubika, ali je tokom njegove evolucije motor rastao na 499 i 594 cm3, uvek zadržavajući dvocilindričnu konfiguraciju. Sama karoserija se kroz godine takođe menjala, uz suptilne detalje koje su diferencirale različite verzije ovog automobila. Prvi predstavljeni Fiat 500 nove koncepcije zvao se jednostavno Nuova 500, a nedugo zatim, tu je bio i Nuova 500 Sport sa pomenutim motorom od 499cm3 i maksimalnom brzinom od 105km/h. Originalna Nuova 500 zamenjena je verzijom 500D 1960. godine, a tada je predstavljena i 500 Giardiniera/Furgoncino, lako dostavno vozilo sa više tovarnog prostora. Verzija 500F iz 1965. donela je veliku karoserističku promenu: vrata koja se nisu otvarala „na kontru“ već konvencionalno, a 1967. Fiat predstavlja 500L, luksuznu verziju koja je imala više hroma i manje skromnu opremu. Poslednji Fiat 500 bio je 500R odnosno Rinnovata, proizvođen od 1971. do 1976. godine. U njemu se našao motor iz Fiata 126 zapremine 594cm3 i prodavao se uz naslednika dve godine dok konačno nije povučen iz prodaje. Renesansa Fiatove 500 siluete dogodila se 2007. na pedesetu godišnjicu predstavljanja originalnog Fiata 500 Nuova. Šarm Fiata 500 tako je doveden u 21. vek, ali originalni model nikada zaista nije izlazio iz mode. Kroz filmove, spotove, razglednice i druge suvenire, Fiat 500 je postao i ostao deo moderne italijanske ikonografije i najprepoznatljiviji je oldtajmer koji dolazi iz te zemlje. Potpuno razumljivo, Fiat 500 je na ovim prostorima u senci Fiće, ali se na našim oglasima često pojave primerci koji u najvećem broju slučajeva dolaze iz uvoza. Jedan od njih je ovaj Fiat 500L u strastvenoj crvenoj – nacionalnoj boji Italije. Pomenuti Fiat 500 Lusso imao je specifične detalje poput branika, enterijera u imitaciji kože, te redizajnirane kontrolne table. Svi ti detalji su na svom mestu na ovom primerku, što ga na prvi pogled čini automobilom u originalnom stanju. Vlasnik navodi da je ovaj Fiat 500 restauriran, što objašnjava svežu crvenu boju karoserije i enterijer bez ijedne mane, ali i navedenu kilometražu od 65.000km. Ono što ovog Fiata čini sjajnim klasikom jesu jednostavna mehanika, te mali troškovi održavanja i činjenica da je on odlična osnova kojoj ne treba nikakav rad osim redovne brige. Ipak, emotivna komponenta je mnogo veća od svih racionalnih argumenata. U svakom trenutku, sa svakim kilometrom koji pređete, vozićete automobil koji vas čini srećnim i mami osmehe na lica drugih ljudi na ulici, bez obzira na to što je u njemu iskreno teško nositi se sa svakodnevnim saobraćajem. Na kraju krajeva, nije sve u snazi i brzini, jer tajna komponenta uživanja u vožnji može da se krije i u šarmu. preuzeto sa - polovniautomobili.com
  14. BMW Serije 8 (G14/G15)

    carsales.com.au video: BMW M850i xDrive i Porsche 911 Carrera 4S
×