Jump to content

srdjos

Members
  • Content count

    2229
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

srdjos last won the day on February 11 2018

srdjos had the most liked content!

About srdjos

  • Rank
    Prominente
  • Birthday 09/09/76

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Sad

Previous Fields

  • Garage
    Ford Focus C-Max 1.6 TDCI

Recent Profile Visitors

7787 profile views
  1. @VladaG9 ako odes ili nazoves, saznaces prosle nedelje sam bio u Stojanovu, samo Tipo 1.4 HB t-jet je otvoren za narucivanje, ceka se 90 dana U Lounge paketu opreme i beloj boji kosta 14 430e, doplata za druge boje 400e. Moze da se porucuje i u nizim paketima opreme
  2. @Ivan kao sto rekosmo u ne znam koliko postova pre, za potrosnju svako postavlja ono sto njemu odgovara u glavi ajmo dalje
  3. 1.4 turaju jer je cenovno prihvatljiv za one koji nisu zahtevni vozaci i to je im je ciljna grupa. Ostali mogu da se naviknu na to ili da izdvoje 2k + eura vise za neku jacu masinu.
  4. da, ovo je tacno, po cistoj gradskoj voznji, potrosnja je 9-10L Gledajuci da svaki evropski 1.6 atmosferac trosi isto toliko po gradskoj voznji, prednost dajem tJet masini evo nekih podataka od korisnika koji su pratili potrosnju: https://www.oneshift.com/new-cars/car-fuel-consumption/2085/fiat-bravo-1-4-t-jet-dynamic-a/ Fiat-ov press materijal oko "novog" tJet motor za 500L, verovatno isti ide i u Tipa: http://www.fiatpress.com/press/detail/11797 ima, evo http://www.stojanov.rs/wp-content/uploads/2016/03/Tipo-5D-1.pdf pitanje je da li ih ima na lageru ili idu po narudzbi
  5. @marko.jovanovic dzabe, o potrosnji se ne vredi raspravljati ja sam par puta negde naglasio da dizelka 1.9 u cistoj gradskoj voznji zna da przi i preko 8 litara ali dzabe, njima se uvek u glavu priteftere rezulati koji su njima prihvatljivi
  6. Funny photos

    za ovakve papke, kasko je obavezan
  7. mozda ce biti neki deo opreme na akciji ali nižih cena ne verujem. Zadnjih godina stavljaju akcenat na akcije od banaka i lizing kuća, one su te koje izlaze sa akcijskiim ponudama razlika izmedju tJet i običnog atmosferca je 2k eura pa ako mozes da se pruzis toliko...
  8. malo sam zvirnuo po komsiluku, u pravu si Nasima onda jedino mozemo zameriti kasno uvodjenje u prodaju 1.4 tJet motora i to je sve, to je vec politika Fiata za nase trziste ima na forumu par tema oko tJet motora pa koga ne mrzi, neka procita LINK
  9. Ako pratis sve te forume, jasno bi ti bilo da se 1.4 atmosferac ovde kod nas nudi zbog trzista takvog kakvo jeste, jadno i bedno. Sve to u cilju da bi imali samo vecu prodaju. potrosnja mu je 9-10L po gradu da ne trepnes. Velika prednost tog motora jeste sto se sa gasom sjajno snalazi, nema nikakvih problema Inace, tJet je vec matora tehnologija, posle nje je dosla MultiAir tehnologija, a posle MultiAir su sad najnoviji GSE motori, koji po recima na testovima, imaju odlicne performanse ali nisu mali potrosaci, opet
  10. Hm, mogli bi da se reše ovih odvratnih, tačkastih led svetala
  11. Koliko god kw stavili, cena ce nas "oduseviti"
  12. isto tako pre par godina poznanica uzela Tiguana, 11-12k e platila njen majstor pregledao, sve ok i posle 500 km joj ode kvacilo pri pregledu kvacilo nije davalo nikakve simptome, nije tresao, nista, tada je set kvacila kostao neku sumanutu cifru para, tipa 100 000 din stajao auto 2-3 meseca dok nije skrpila pare da ga sredi
×