Jump to content
FAS Euroauto Goran

srdjos

Members
  • Content Count

    2985
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

srdjos last won the day on December 28 2019

srdjos had the most liked content!

About srdjos

  • Rank
    Prominente
  • Birthday 09/09/1976

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Sad

Previous Fields

  • Garage
    Mazda 6 (GH)

Recent Profile Visitors

9384 profile views
  1. srdjos

    Kuda ide ovaj svet?

    retko ko njih voli a i iskreno, ni oni druge mnogo ne vole . A što se tiče sporne situacije, gaf je napravljen na nezgodnom mestu, znajući njihovu kolonijalnu istoriju, retko ko im neće zameriti ovo
  2. Čini mi se da je to ovaj menjač https://en.wikipedia.org/wiki/ZF_4HP20_transmission
  3. Gledao sam neki 307 karavan 2.0 dizel, imal full automatik AWTF-80 SC Aisin, odbilo me je 7 sedišta, ona 2 ko niko nema a koje non stop moram tražiti pri registraciji kako odlična opcija! NIsam imao prilike da ga poteram preko 110 km/h. Kako se on ponaša na većim brzinama, autoput i tako to, jel dreči kao punto od 77ks ? Ali i to mi je nebitno, sad imam 98% gradske vožnje ništa još nisam pričao o parama, danas nosim neku dijagnostiku pa ako bude ok, on valjda traži 3400
  4. Neki kolega mi ponudi njegovor Pug-a 307 da kupim, znam da ga vozi zadnje dve godine i da je zadovoljan. Odem, kad ono benc od 109ks i automatik. Mene zainteresovalo jer znam da za dizele imaju one Aisin automatike. Malo se informisem, kad ono za benzince turili neki ZF sa 4 brzine. U 21 veku turili matorog automatika sa 4 brzine, o hebote.
  5. Kupiš nešto da premostiš ovo breme, nešto što ćeš kasnije lakše prodati Ja sam sve manje hedonista za aute a sve više sam u fazonu da me služi od tačke A do tačke B sa što manje kvarova
  6. samo da napomenem, ovo je km na zadnjem tehnickom, od njega je mogao da predje jos 20-30 kkm i generalno, ovo je malo smanjivanje, 80% auta kod nas su preko 300 000km tako da km ne vredi ni gledati, gledati stanje auta, da je sto bolje i to je to
  7. mnogi nasi ljudi, a i Bugari a i Rumuni i vecina koja se bave automobilima ili fizicka lika koja hoce da kupe nesto takvo, slicno razmisljaju, tako da je velika potraznja al medjutim tu uglavnom ima modela sa mehanickim kvarom a koje retko ko kod nasih hoce da kupe, recimo oni VTI motori, hrpa ih je
  8. moj drugar je tako za sebe 2x kupovao auta sa nekim ostecenjem iz Svice, oba puta Renault Prvom je bio razbijen far i branik, drugom vozaceva vrata. Prvog je vozao 4-5 godina i prodao, a pre dve godine kupio ovog sa razbijenim vratima i voza ga jos uvek. Njegova logika je da su kod nas limari i farbari jeftini, sredis i vozas i dobijes bolji auto nego na placu kod nas
  9. eto, sad su nam nabili kako ceo svet zavisi od Ukrajine a kad odeš u salon, uplatiš avans za auto, istog momenta se da nalog proizvodnji da naprave isti takav i onda nekako ima delova. Meni je cela ova priča oko Ukrajine i ostalog mešetarenje koje su iskoristili da bi nadoknadili troškove nastale koronom a sad i elektrifikacije auta , a u isto vreme, profiti auto kompanija nikad veći. Nameću nam jednostavno
  10. @Decak Iz Vode kliknes na link koji sam postovao i procitas par strana unapred redom

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...