Jump to content
FAS Goran

srdjos

Members
  • Content Count

    3063
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

srdjos last won the day on December 28 2019

srdjos had the most liked content!

About srdjos

  • Rank
    Prominente
  • Birthday 09/09/1976

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Sad

Previous Fields

  • Garage
    Honda FR-V

Recent Profile Visitors

9824 profile views
  1. I meni nije jasno šta će sa tako slabašnom baterijom u gradskom autu, kontam za neku fleš snagu prilikom preticanja ili su to turili samo da bi udovoljili eu normama ali ajd da sačekamo neki review, nešto Ovde će biti interesantna cena pre svega, nadam se nekoj pristupačnijoj
  2. https://www.jutarnji.hr/autoklub/aktualno/kineski-udar-na-corsu-i-clio-ovo-je-potpuno-novi-mg3-napokon-stize-i-u-europu-15432799 Na kraju ćemo svi vozikati Čajneze P.S. Neka neko odradi formatiranje, ja vec zaboravio Kineski udar na Corsu i Clio: Ovo je potpuno novi MG3, napokon stiže i u Europu Pokreće ga kombinacija 1,5-litrenog benzinca i električnog motora Kineski MG je u Ženevi upravo skinuo plahtu s novog modela MG3 koji će po prvi puta biti dostupan kupcima diljem Europe (do sad se prodavao samo u Velikoj Britaniji). Ovaj model ujedno je i prvi na kojem debitira MG-ova pogonska tehnologija Hybrid+ koja donosi prvi konvencionalni hibridni sustav bez priključka ugrađen u jedan model MG-a. Potpuno novi MG3 ima 1,5-litreni benzinski motor snage 75kW i električni motor snage 100kW, kao i odvojeni generatorski motor koji omogućuje široki raspon načina rada pogonskog sklopa. Motor je povezan s automatskim mjenjačem s tri brzine. Proizvodeći kombiniranu snagu od 143kW, MG3 Hybrid+ pruža ekonomičnu vožnju s potrošnjom od 4,4l/100km i emisiju 100g/km CO2. Tome pridonosi baterija od 1,83 kWh, koja omogućuje dulji domet vožnje samo na električnu energiju. Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje osam, dok ono od 80 do 120 km/h traje samo pet sekundi. Vozači mogu birati između tri načina vožnje – Eco, Standard i Sport. Eco način predviđen je za optimalnu uštedu goriva i vozačima pruža nježan odziv gasa, dok Standard pruža spoj ekonomičnosti i performansi te dobro funkcionira za većinu putovanja. Sport ima osjetljiviju kalibraciju, a izvlači najbolje iz kombinirane izlazne snage, pružajući neke od najboljih performansi u klasi hibridnih hatchback vozila B segmenta. Putnici u kabini na raspolaganju imaju 7-inčni digitalni zaslon s instrumentima, kao i 10,25-inčni multimedijski sustav. U seriji stiže satelitska navigacija, kao i integracija pametnog telefona putem značajke Apple CarPlay/Android Auto. Ostala oprema uključuje klima uređaj, stražnje parkirne senzore i kameru dok više razine opreme uključuju kožne presvlake, ulazak bez ključa, grijana prednja sjedala i upravljač, kao i kameru od 360 stupnjeva. Što se tiče sigurnosti, MG dolazi s tehnologijom MG Pilot koja uključuje sustav pomoći pri zadržavanju trake sa sustavom upozorenja na napuštanje trake, prilagodljivi tempomat, upozorenje na frontalni sudar i pomoć pri vožnji u prometnim gužvama. MG3 će na tržištu biti dostupan s jamstvom od sedam godina/150.000 km.
  3. svaka fabrika se ograđuje sa potrošnjom ulja zbog potencijalih budala u Hondinim upustvima piše 1L na 1000 km
  4. Najveći problem je ulaz u Srbiju, kako srediti papire za uvoz. Pošto si strani državljanin, mislim da može preko varijante privremenog uvoza. Privremeni uvoz znači da nešto što uvezeš u Srb moraš vratiti nazad posle nekog vremenskog roka. Treba konsultovati nekog špeditera iz Srb
  5. čuj konstantno raste nameću elektro automobile pa se onda hvale kako konstantno raste, kakav marketing. eno prvi čovek Toyote smatra da udeo elektroautomobila neće preći 30% jer i danas ozbiljan broj ljudi nema električnu energiju
  6. po slikama na sajtu, vidim da su fanless i da se samo ubodu u far (u mom slucaju gledam za H7), za neke modele naglasavaju da nema greske prilikom postavljanja, hm. Pitanje, ako imas iskustva, koliko su trajne?
  7. lepo parce metala, cestitke za kupovinu i jos automatic, ne moze bolje ovo je 6 speed Dualclutch Automatic po ovima zanimljivo, bas me zanima ciji je menjac

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...