Jump to content

bit

Members
  • Content count

    195
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

bit last won the day on June 29

bit had the most liked content!

About bit

  • Rank
    Regolari

Previous Fields

  • Garage
    Ford escort 1.4 mk4, ford mondeo 1.8 td mk2, fiat stilo 1.9jtd dinamik, FAP 1620 1987 i neki skuter kinez marku ne znam :)
  1. Šta ima da ga častiš, to je kanta od metala sa točkovima i pogonom. Časti ti sebe, na pr novim gumama, a ovo kad se nešto pokvari servisiraj uredno [emoji6]
  2. Izuzetno opasan manevar, kao što reče prethodnik, mogao je barem taj alat da ti kupi. Ja ne savetujem da se na takav način uštedi a posebno ne da se to nekom savetuje, za nekog ko uopšte nije upoznat sa materijom može biti smrtonosno. Drugo je to kad majstor koji ima iskustvo umprovizuje, tako je i u muzici.
  3. To se meni desilo 1998, ledene grudve padale, par po glavi i ramenima, dok se nisam podvukao ispod nekog volva karavana, pršti sve, pucaju šoferke, seva, vetar raznosi, padaju grančuge, jednom rečju apokalipsa. U tom momentu prolazi turistički vozić, svi se prebacili na jednu stranu, pa se i to prevrnulo sa svim putnicima...vrište ali se slabo čulo... Kad sam došao do svog automobila, tada vw 1200 udubljenja ali simbolična u odnosu na okolna vozila...
  4. Tako je, ako nisi nikada radio veće površine, može ispasti gore nego što je trenutno, plus ako nemaš odgovarajući alat, dobre jastučiće za poliranje, na nekim mestima potrebno je šmirglom lagano skinuti oksidovani sloj... Ja sam jednom probao i napravio katastrofu , bez alata i prakse nema dobrog rezultata.
  5. Kad menjaš zameniš set gumica na oba cilindra, koji god da je probio, pedala se neće vraćati. Primer... Pritisnem kočnicu , kamion FAP, ostane dole, skinuo oba cilindra odneo na poliranje nove setove gumica plus sve setove na svim pneumatskim relejima. Sednem upalim sve radi da krenem, pritisnem kvačilo, kvačilo padne... Skidanje poliranje i zamena gumica na oba cilindra i onda si miran neko vreme. Ima baš mnogo proizvođača zaptivki za pneumatiku i hidrauliku u srbiji, zameni sve i pregledaj crevo.
  6. Aman čoveče, nemoj biti na kraj srca, izvini ako sam te uvredio, nije mi namera. Pisao sam uopšteno, jer sve što svakodnevno kiristimo ubija prirodu, od sredstava za higijenu do prevoza. Nikakvo skupljanje smeća neće pomoći dok se na drugoj strani dnevno loži hiljade tona uglja da bi mogli da vidimo, radimo i uživamo i noću i danju, potroše hiljade tona goriva da bi se kretali, hiljade tona insekticida (koji ponajviše prave pokolj među sitnim sisarima i pticama) da bi se hranili, lista je beskonačna i hiljade tona je figurativno, količine su neuporedivo veće... to što je moj travnjak pokošen i čist neće spasiti prirodu, i taj što je ubio divlju svinju, ako je lovac u redovnom lovu sa svim neophodnim papirima, može mu se samo čestitati na ulovu, haubu je lakše oprati od gepeka [emoji6] A moglo bi se obo čavrljanje prebaciti u offf
  7. Rasprava se uvek i vodi kada ljudi imaju različita mišljenja, ali to ne znači da ti moraš da prihvatiš moje niti suprotno da ja moram da prihvatim tvoje. Ako si vegetarijanac, ja ne moram da budem iako češ me ubeđivati u prednost.
  8. Druže... Onda idi u divljinu pa živi, nemoj iz čistog stana, kuće, bez komaraca i muva, sa internetom, toplom vodom, velikim televizorom i par auta u garaži da braniš prirodu...to je licemerje. Brzo bi promenio mišljenje kad bi upoznao svu surovost i fizički napor opstanka u prirodi i od prirode. Ja volim prirodu i uživam u njoj svaki dan, da je teško, jeste, da je sigurno, nije nikada, da ima idiota, ima. Ljudi su gori mnogo jedni prema drugima nego prema prirodi, takvi smo, zapadne vrednosti su nametnute čitavom čovečanstvu kao jedine moguće, i nameću se i brane svim raspoloživim sredstvima. Od ubijanja 30 miliona bufala u americi za manje od deset g, do genetski modifikovanih organizama i zaštitne hemije... Nema tu nekog jednostavnog leka, sem korenite promene sistema vrednosti, a bojim se da je to nemoguće još za dugo
  9. Znaš onu, "nahrani svinje i ništa ne diraj" [emoji3] Evo milan ti je slikovito, praktično objasnio da bušenjem verovatno nećeš ništa pametno dobiti.
  10. Koliko ja poznajem lovce, ti ljudi o kojima ti govoriš, nisu lovci, već lovokradice... Nema istrebljivanja, evo na terenu gde mi je pčelinjak više od 10g je lovostaj na zeca, jer je ispod minimuma, zbog razvijene predatorske populacije, lisica i šakala pre svega. Uloga lovca nije samo da puca, udruženja puštaju u lovišta pernatu divljač, koju sami odgajaju u posebno pripremljenim i ograđenim odgajalištima, zimi hrane visoku divljač, kontrolišu i prate brojnost populacije divljači i prave planove. Divlja svinja je izuzetne reproduktivne moći, prekobrojna populacija, i populacija koja se ne plaši lovca, na nekom terenu može napraviti ogromne štete poljoprivrednicima, krdo kad uđe u kukuruz, to treba da vidiš pa tek onda da sudiš [emoji6] .
  11. Jesi li ti čuo za lovce to je takva razonoda, pucaš i ubijaš a nisi gladan. Ja nisam ljubitelj te razonode, ali znam mnogo ljudi kojima je to nezamenljivo uživanje i ja to razumem.
  12. Nebojša nadam se da će ti se već javiti neko ko zna, ja nemam takav auto pa ne znam.
  13. Ne znam "novije" aute ali standardno osnovno šta prouzrokuje pregrevanje kakvo si opisao, 1. Pipni hladnjak posle vožnje a) hladan, ne otvara mali krug, blokiran termo ventil b ) izrazit gradijent temperatura (različite temperature gore vreo dole hladan) po vertikali hladnjaka, slab protok, sistem zapušen, najčešće samo hladnjak. c) lagano odvrni posudu za vodu PAZI da se ne opečeš, ako šišti i prska, nabija pritisak, pravac kod mehaničara Prvo te osnovne stvari oko hlađenja pregledati tek onda ići dalje
×