Jump to content

Ivan

Moderator
  • Content count

    14010
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    67

Ivan last won the day on February 13

Ivan had the most liked content!

5 Followers

About Ivan

  • Rank
    Abarth

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Belgrade

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Bravo Sport 1.4 MultiAir Turbo 140, ex Fiat Stilo 1.9 JTD

Recent Profile Visitors

50582 profile views
  1. Prvi kazem da je Bravo tesan pozadi. Ali bez ikakve ironije - jos cekam da neko u praksi izmeri rastojanje od pedala do zadnjeg sedista na GP. Ostavio sam to rastojanje za Bravo, stvarno da uporedimo iz prve ruke, a ne ovako rekla-kazala, podaci sa neta uz oduzimanje debljine/hoda sedista i sl... Medjuosovinsko je skoro 10cm manje na GP. Razlike u sirini i zapremini gepeka nema potrebe komentarisati. Klasican Subcompact (B klasa).
  2. Slazem se sa svim, mada ne bih imao problem da se zrtvovujem i trpim tako nesto . Ekrancina nam je sudjena, pa to ti je. A Pug i-Cockpit ?
  3. Ako je vec rostilj, jbg, ne ide bez Koce .
  4. Slazem se, jbg, guraju sad te ekrancine i to je neminovno. Opet mi je bilo kakva varijanta ekrana uklopljenog u tablu elegantnija od nasadjenog tableta. Ono mi tek nema nikakve veze sa dizajnom i nekom pricom u enterijeru. Evo gledam i novi Focus, ista prica... Izuzimajuci tablet, sedeo sam - sta znam, meni je prijatna vozacka pozicija: I spolja su malo nakindjurili ona LED svetla, ali u globalu svidja mi se poredeci sa ostatkom ponude u klasi.
  5. Blago tebi , onda najpametnije da sacekas jos malo... Jbm li ga, vec u startu je kaskao za konkurencijom, a generalno mi nit' smrdi nit' mirise. Sigurno da ce biti povoljni, a verujem da ce velikom vecinom u ponudi biti 1.4 nacionalna klasa (kao sto je to slucaj i sa 500L). Od ovoga sto se trenutno nudi, a bilo bi nam u skorije vreme u izboru kao 3+ godina star Hatch, "radi" me npr. i Megane (zagledao sam opet Rendzulu u Kompresoru, kada je Bane trazio auto za sebe). Kada izgustiram Sporta (a uskoro ce vec godinu dana od kako je kod mene), recimo ovako nesto ce biti 5-6 soma doplate na nase taljige: A secam se tog crvenog FR sa oglasa. Tj. bila su dva, jedan od cca 11 i drugi od 13 soma (trenutno ostade samo onaj najskuplji crni 2016.).
  6. Da to u zdravlju jos malo teras, pa ako se odlucis za Hatch - da zajedno jurimo neki Leon FR . Ne znam za tebe, ali meni se vremenom u C segmentu svidja sve manje i manje modela. Vec u ovoj kupovini mi je bio bas tanak izbor za nesto mladje, iako sam planirao da potrosim vecu cifru (Sport sasvim nenadano istrca kao vrlo korektno prelazno resenje, a i da Stila ne prodajem bas za kesicu bombona). Retko na koji reagujem srcem, pogotovo enterijerima i onim uzasima od tableta su prilicno njih maltene C/P. Dok na Zabare u iducoj iteraciji mozemo komotno da zaboravimo, bice neminovna promena tabora ako se ostaje u istoj klasi.
  7. Za ove sto se zderu nemam primedbe .
  8. Pa kad nemate pojma. Evo jednog od tvojih ljubimaca, covek je u komentarima clanka lepo objasnio kako se vozi ta masina. I kako se postize gradska potrosnja na nivou kombinovane, a 2l ispod fabricki deklarisane gradske: Vidim da cenjenim citaocima najvise smeta slab i trom motor od 95 ks, 1400 kubika. Vozim Fiat 500 l sa tim motorom i nakon 40000 km evo mojih rezultata: gradska voznja 6,5l/100 km, magistrala 4,5/100 km, auto put 6l/100km tempomat zakucan na 120 km/h. Mora mnogo da se salta, prebacivanje u visu brzinu nesto ranije - na manjem broju obrtaja, kocenje motorom, lagani start i predvidjanje ponasanja ostalih vozila u saobracaju. I niko mi ne veruje. Auto mi ne treba za trke, vec da vozim porodicu i idem na posao svaki dan. I da, idem preko brda, ne vozim po ravnom samo. Pri tome je na autoputu na tempomatu potrebna izuzetna tehnika i umece voznje da se uz onoliku ceonu povrsinu i atmosferac ostvari navedeni rezultat. A tek gradska voznja, pravi virtuoz za volanom.
  9. Pre mislim da je zbog Stepine trake... Eto, bar nismo zahtevni .
  10. Verovatno ce trositi manje nakon sto doneses nesto slatko i pice kod Intera .
  11. Za nove članove

    @Aco Pozdrav Aco, dobrodosao i uzivaj na forumu. Zelim ti da najmanje price bude oko kvarova i problema , uz mnogo vise druzenja i zezancije.
  12. Ovako, za potrosnju mi je merodavna iskljucivo cep-cep metoda, ovo po fabrici i boardu mozemo da okacimo macku o rep i moze da bude cisto orijentaciono. A ne vozim 500X MultiAir da bih mogao da napisem. Poenta celog mog pisanja je bila da sumnjam da novi T4 motor moze da trosi 50% vise od specificiranog (ili 9l) u kombinovanoj, normalnoj voznji u praksi. U praksi . I kao primer naveo da mi starija verzija motora, u relativno slicnom vozilu, trosi do sada skoro litar vise od fabricke specifikacije i da je to 6.67l. Opet u praksi . Ako podrazumevamo da ce u Tipu (ako se i kada ugradi) trositi par deci manje nego u 500X, zakljucak je logican - ne ocekujem da kombinovani prosek ni u ludilu moze da dostigne onakve vrednosti, tipa 8-9l. A kao dodatak sam naveo tabele za to sto poredim, gde sam opet naveo da sumnjam da +10KS i +40 Nm vise sa novim motorom moze da bude manje u performansama. To je ono sto sam naveo, "pise i na zidu ***": Stvarno nigde nema ni naznake misli da je novi motor gori od starog. Poenta celog mog pisanja je da niti verujem fabrickim tabelama potrosnje, ali ni u to da prosek modernijeg motora moze da bude 9l ni u 500X, a jos manje u Tipu. Slazem se sa tobom da poredimo donekle razlicito, ali to je ono sto sam ja mogao da izmerim u praksi. Izvinjavam se ostalima za 2 duza posta.
  13. Mozda citamo razlicite teme, ne znam . Okacio sam ono sto trenutno moze priblizno da se uporedi - kombinovana potrosnja po fabrici za 500X od 6.1-6.5l i podatak koji je cenjeni kolega naveo od 50% vise na testu. I uporedio sa starijom generacijom motora, bas da bih naglasio da sumnjam da je tako. A moj stav je svo vreme isti : Kada nadjes da sam napisao da je T4 motor gori od starog (sto ne bih ni u ludilu), slobodno citiraj konkretno to. Par puta sam i pominjao da jedva cekam da probam mali benzinski turbak, a sa 270Nm torque. Slobodno okacite poredjenja, kada naletite na bilo sta slicnije od ovoga sto trenutno skrto postoji od podataka. A dok sacekamo da uporedimo sa Tipom, nacekacemo se... Ne treba ocekivati da ce razlika u potrosnji biti drasticna izmedju Tipa i 500X, verovatno 4-5dl kombinovane manje, kao i sa dosadasnjim benc turbacima. Sto naravno samo dodatno ide u prilog onome sto pricam.
  14. Ako si pazljivo procitao - bas jasno sam i naglasio da poredim pomalo "babe i zabe" - vozila slicne mase, ali razlicite klase, namene, razlicitog koeficijenta otpora,... Iskljucivo iz razloga jer taj motor jos ne postoji ni u cemu iole slicnijem od 500X, ako neko zna slobodno neka dopise. Posto je cela prica krenula od prevelike potrosnje za T4, a ja je uporedio sa prethodnikom tog motora i koliko za njega fabrika laze iz moje prakse. Prica je isla iskljucivo u tom smeru i opet kazem da cisto sumnjam da u istim uslovima moderniji motor moze da bude losiji u smislu performansi i potrosnje. To je bila poenta.
×