Jump to content

Ivan

Moderator
  • Content count

    13653
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    63

Ivan last won the day on December 4

Ivan had the most liked content!

4 Followers

About Ivan

  • Rank
    Abarth

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Belgrade

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Bravo Sport 1.4 MultiAir Turbo 140, ex Fiat Stilo 1.9 JTD

Recent Profile Visitors

49816 profile views
  1. Fiat Stilo JTD - akumulator ili...

    @Miroslavjtd Nepotrebno otvorena tema je spojena sa postojecom.
  2. Pogledaj ove teme, identicna problematika:
  3. Letos sam uzimao za Sporta - u Indjiji je copa 1000 dindzi, a plasticni umetak sa dizalicom i alatom isto toliko. Sve zajedno sa popustom je bilo 1800 kinti.
  4. @zlatanpekmez Offtopic - je li ti mozda na avataru vidikovac kod hercegovacke Gracanice. Iliti Trebinje u pozadini?
  5. Za ovu recenicu je bila moja primedba - stojim iza toga da je 3 zime konkretno pomenuti model kod mene odradio posao bez i jedne zamerke i nekog vidljivog "drasticnog pada karakteristika u zimskim uslovima". Nista vise . Konkretno ova nema mikro-lamelice, vec samo po jednu uzduznu lamelu u V sari, koja se projektovano otvara vremenom. Problem sa zagrevanjem je resen slojem ispod gazeceg, u kome je i glavna tehnologija, da ne ponavljamo. Na sve to, kompletan razvoj je isao iz letnje , za razliku od bilo kog drugog proizvodjaca do tada. Lako se i vidi jer maltene svi ostali All Season modeli sarom vise podsecaju na zimske.
  6. Sta imas da razmisljas, upaljac .
  7. Daleko bilo . Samo sam dodao primedbu iz licnog iskustva, na tvrdnju da All Season moze da potraje jednu zimu i to je to od nje. I da sam vec detaljno pisao svoja iskustva. Pri tome treba imati u vidu da je poredim sa poprilicno premium striktno sezonskih, koje su prethodno vozene (i za koje uvek dajem glas ako covek ima uslova)... Upravo tako kako si i sam rekao - vrlo dobar izbor za prosecnog vozaca i prosecnu kilometrazu, koji ne zalazi u ne znam kakve smetove i treba mu sigurnost na mokrom putu. I koji ne zeli da gleda u nebo i zeza se sa zamenama.
  8. To mi reci, znaci mozda ima sanse da ubijem go*no . Ne znam da li su mogli da smisle gluplju stvar, samo bespotrebno akas auto. Pa moderni motori trose par dl/h u leru... I jos mi sija zuto kada iskljucim S&S (citaj stalno), sikter more . Moracu da pretresem i proverim, hvala svakako!
  9. @nidza, svaka tebi cast da uopste imas volje da iznova ulazis u istu raspravu. Svaka recenica kao i uvek apsolutno na mestu, potkrepljena tehnickim cinjenicama a ne licnim dozivljajima. Sve je prezvakano ima vec 10 godina ovde, samo su novi akteri i ljubitelji... Koliko dugo si vozio CrossClimate? Posto ja ne primetih nikakvo posustajanje ni u 3. sezoni na snegu. Onda verovatno poznajes i tehnologiju, da je guma izvedena iz letnje, a da je glavna prica u sloju ISPOD gazeceg, sa projektovanim otvaranjem lamelica u spoljnom sloju, kako dubina sare opada. Vezano za preporuku Michelina - pa pisali smo o tome jos polovinom 2015. kada se tek pojavila kao revolucija u projektovanju AllSeason-a. Naravno da ce za zestoke zimske uslove biti preporucena klasicna zimska guma, pa niko nije lud da tvrdi da je bolja od zimske zimi i letnje leti. Ali recimo na testovima na mokrom, voznjom u krugu do otkaza jeste bila bolja od obe, sto je meni bio vrlo bitan podatak za nase uslove voznje i promenjenu klimu sa par dana snega. Vrlo dobra na suvom, odlicna na mokrom, sposobna da korektno odradi posao na snegu i udobna - to bi bila moja definicija iste kroz licno iskustvo od 3 godine. Odose sa prodatim autom, performansama su se i dalje lepo drzale, a sto se sare tice zadnje su bile bas dobre sa oko 6.5mm, prednje vise pohabane zbog teskog JTD-a u nosu (cini mi se oko 5.5mm, taman sam hteo da ih rotiram), nasa klasicna godisnja kilometraza.
  10. Blago tebi . Kod mene je postupak paljenja kljuc, pa dugme S&S da ugasim eko-sra*e. Sluzbeni Skodilak i CX-5 isto. Nikako da se raspitam da li uopste postoji mogucnost da se setuje ili jos bolje ubije preko dijagnostike. Zato sam te i pitao imas li S&S, a odgovorio si sa onim sto sam sledece hteo da te pitam - informacija deluje prilicno ohrabrujuce .
  11. Posle skoro 11 god turbo-dizela, zadovoljan sam i sa ubrzanjima i pogotovo odnosima brzina/rpm u 5. i 6. brzini. Korektna potrosnja, mirno i tiho radi na AP na brzinama oko ogranicenja, a opet lepo ima snage da povuce dalje. Doduse, kod mene je +20KS i +25Nm, uz dodatni boost turba u Sport modu (koristim samo za gusca preticanja na magistrali). Nisi pominjao a nema ni slika enterijera - imas li ono sra*e od Stop&Start ?
  12. Apsolutno tacno, a i te zimske cemo jos malo da biramo kao za britansko podneblje, recimo neki RainExpert i sl. ... Ono sto je za zakon najbitnije je da imas 3PMFS oznaku (Three-Peak Mountain Snowflake), prva slika. Na drugoj je cisto njihova marketinska oznaka (kombinovano sunce/pahulja). Ista situacija kao i za prethodni model iste te gume, koji si okacio. Za kolegu, ono o cemu sam pricao (3PMFS & M+S) - CrossClimate na bivsem Stilu, a sarom su najvise "letnje" od svih AllSeason:
  13. Za potrosnju ne "zevaj" mnogo u board , zna da laze od par deci do preko litar... Merodavno je jedino merenje od cepa do cepa, na sto vecem uzorku kilometraze. Pa ces prema tome znati koliko mozes da se oslonis na board i koliko je tacan. Nije losa caka ni trenutna potrosnja, ne toliko zbog tacnosti, koliko mozes da uporedis kako ti auto trosi u razlicitim rezimima voznje, dok ga malo ne "sviknes". Bas lep Evo, korektna oprema, u zdravlju da ga teras i zamenis za bolji .
  14. Javljam, nikakav problem (i kod mene je C635). Nisam primetio nesto slicno, doduse slusajuci iz kabine, cak i letos sa otvorenim prozorima. Moja jedina "zamerka" je sto nema onaj klik-klik osecaj i kratak hod kao npr. na Vagenima. Ostalo je sve korektno, prenosi su lepo dimenzionisani, a na 140km/h mi se vrti na (za benzinca) samo 3000 rpm. Jedini poznati bug koji kod njih moze da se javi je da na hladnijem vremenu, pri ubacivanju u prvu i drugu, znaju da imaju "zadrsku", licno za sada nisam primetio nesto sto mi smeta. Apropo ulja koje pominjes - i ja sam letos na velikom servisu napomenuo da se obavezno zameni i kociono i menjacko ulje. Menjacko su samo kontrolisali (navodno nema potrebe za zamenom), a mene je mrzelo da auto vracam samo zbog toga. Tako da teram jos neku hiljadarku ovako, do sledeceg malog servisa, kada planiram da zamenim menjacko ulje i da dodam neki aditiv sa MOS2 (verovatno Liqui Molly), cisto radi prevencije tog moguceg bug-a. Na Stilu sam imao bas pozitivno iskustvo, mada i onaj Getrag na njemu je bio prava mazgetina .
×