Jump to content
FAS Euroauto Goran

Ivan

Moderator
  • Content Count

    20597
  • Joined

  • Days Won

    113

Ivan last won the day on June 23

Ivan had the most liked content!

About Ivan

  • Rank
    Abarth

Profile Information

  • Location
    Belgrade

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Bravo Sport 1.4 MultiAir Turbo, ex Fiat Stilo 1.9 JTD 3 Porte

Recent Profile Visitors

62609 profile views
  1. Ja lepo rekoh da Mijailovic komotno moze da otvori sopstvenu temu u Clanskim pogodnostima . I polako, svakog vikenda bi imao FLCS skup u dvoristu.
  2. @Nuova Delta Sestra godinama odrzava svoj C3 kod njega, matori je takodje nesto sitno radio tu na svom Citrusu. Bez zamerki do sada, korektno sa cenama, ako zatreba ima i svoj slep. Vidis, tek sad primetih da sam izrod u porodici sa Italijanima . Ali zato ja njih vozim i odvozim kod Blaze, a ne oni mene kod Gorana . PS: Popravio sam link, u tvom postu iznad .
  3. Na zvonu menjaca. Probaj ovu caku sa brisacima koju sam ti rekao, tako lako mozes da dijagnostikujes i sam (osim ako nije najgora varijanta nekog prekida u kablovima). Posto automat, pored rikverc svetla, daje signal i za zadnji brisac ako prednji rade. Od koristi ce ti biti moj DIY, sredjivao sam na JTD Stilu:
  4. Ivan

    F1: Madjarska 2021

    Hamilton: Nisam siguran da me Verstappen poštuje na isti način kao pre sudara Britanac je otkrio da njegov telefonski razgovor sa Verstappenom nije prošao baš glatko. Holanđanin je na današnjoj konferenciji za štampu otkrio da ga je Hamilton zvao nakon sudara na Silverstonu, ali nije želeo da ulazi u detalje razgovora. Hamiltonova konferencija je po rasporedu bila posle Verstappenove, pa su novinari i Britanca pitali za telefonski razgovor. Nema šta mnogo da se doda. Rekao sam posle prošle trke da sam video na video bimu da izlazi iz bolida i da je delovao ok. Potom mi je i preko radija to potvrđeno. Nisam znao da je u bolnici sve dok mi nije rečeno na konferenciji posle trke. Niko od nas ne želi da vidi povređenog vozača ili da ga povredi.“ „Pozvao sam Maxa posle trke da proverim kako je i da mu poručim da ga i dalje respektujem, ali nisam siguran da on ima isti stav prema meni posle svega.“ „Ali naš fokus je na ovom vikendu. Tim je uložio mnogo truda i mislim da smo uspeli da se uzdignemo kao tim. Mislim da Red Bull i dalje ima malu prednost i postoji mogućnost da će na ovakvim mestima biti brži. Ipak, želimo da im maksimalno otežamo posao. Moramo da pokušamo da se daljim radom izjednačimo sa njima ili steknemo malu prednost“, izjavio je Hamilton. Preuzeto sa: pole-position.rs
  5. Automat rikverca, npr. Ako upalis (prednje) brisace, ubacis u rikverc, a ne pali se zadnji brisac automatski - to je u pitanju 99%.
  6. Hvala tebi za preneto iskustvo, a prebacicemo celu pricu u temu o pravnom aspektu zatamnjivanja stakala: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/46923-zatamnjena-stakla PS: Jesi li zadovoljan rezultatom, nadam se da ti nisu ispleli "milje" na fiksnim staklima?
  7. Tako ti je kad ne slusas Axu. Najpoznatiji forumski tester - ocenjuje gume vec posle par obrtaja tockova, ulje nakon par desetina km, akumulatore u vr' glave za nedelju dana, majstore posle par pokreta u servisu... Sta god mi zatreba, njega obavezno prvo cimam i konsultujem, sto preporucujem i ostatku foruma . Skola za iduci put.
  8. Ivan

    F1: Madjarska 2021

    Vracamo se na "regularan" format F1 vikenda. Jedva cekam da vidim odgovor Red Bulla i Maxa na sve ono sto se desavalo na Silverstonu. I tehnicki i koliko je (i da li) Max u svakom smislu uzdrman posle onakvog ishoda zadnjeg duela u borbi za titulu. Na redu je legendarni Hungaroring, prva F1 trka odrzana iza Gvozdene zavese. Sporija staza, teska za preticanje, cija se povrsina vrlo brzo prlja. Dve DRS zone, vozi se desni krug, takodje nesto kraca . Po stanju u dosadasnjem delu sezone, trebalo bi da konfiguracijom vise odgovara bolidima Red Bulla, u odnosu na Mercedes. Ovo je poslednja trka pred jednomesecnu, letnju pauzu, videcemo sa kakvim ce bodovnim odnosom biti zavrsen prvi deo. Krajem avgusta, prvog sledeceg F1 vikenda na redu je takodje legendarni Spa Francorchamps. Zvanično ime: FORMULA 1 MAGYAR NAGYDÍJ 2021 Lokacija: Hungaroring, Mađorod, Mađarska Datum: 30. jul -01. avgust 2021. Petak 30.07.2021. Prvi trening: 11:30h – 12:30h Drugi trening: 15:00h – 16:00h Subota 31.07.2021. Treći trening: 12:00h – 13:00h Kvalifikacije: 15:00h – 16:00h Nedelja 01.08.2021. Trka: 15:00h Broj krugova: 70 Dužina staze: 4.381 km Dužina trke: 306.630 km Broj trka: 35 Prva trka: 1986. Najviše pobeda: Lewis Hamilton /8/ McLaren /11/ Hungaroring se nalazi u Mađarodu, nedaleko od glavnog grada Madjarske Budimpešte. Prvi GP Madjarske je održan 1986. godine i bila je to prva staz F1 koja je održana iza “Gvozdene Zavese”. Bernie Ecclestone je hteo da organizuje GP SSSR-a, ali je na nagovor prijatelja promenio lokaciju i trka je održana u Madjarskoj. Originalno staza je trebala da bude ulična staza nalik Monacu, ali je vlada odlučila da napravi stazu nedaleko od grada. Izgradnja staze je počela 1. oktobra 1985. godine i trajala je samo 8 meseci, što je najbrže završena staza od svih u kalendaru. Staza je veoma prljava i za razliku od ostalih staza njena površina se jako brzo prlja čak i u toku kvalifikacija ili trke, što ne ostavlja mnogo mesta za kalkulacije. Još jedna karakteristika staze je to što se sa bilo kog mesta može videti čak i do 80% staze. Preticanje je u suvim uslovima jako teško, ali je uprkos tome ova staza bila poprište mnogih zanimljivih duela i trka tokom godina. Trke kao što su bile 1989. kada je Nelson Piquet sa 12. mesta pobedio sa dramatičnim preticanje Ayrtona Senne, 1997. kada je Damon Hill skoro pobedio u krajnje nekonkurentnom Arrowsu, Alonsova prva pobeda u F1 2009, kao i 2006. Buttonova, ali i strašnog udesa koji je imao Fellipe Massa tokom trke 2009. godine. Hungaroring je bio i mesto na kome su dva vozača u istoriji uspeli da osvoje titule svetskog šampiona. Nigel Mansel 1992. i Michael Schumacher 2001. iako je do kraja sezone ostalo još dosta trka, ali takodje i konstruktorska titula je otišla u ruke tima Williams 1996. godine. U istoriji Madjarskog GP-ja samo je jedna trka vožena pod vlažnim uslovima i to 2006. godine, a dovelo je do nekih neočekivanih odustajanja medju kojima su 7-struki šampion Michael Schumacher i vladajući šampion Fernando Alonso, što je otvorilo mogućnoist Jensonu Batonu da dodje do svoje prve GP pobede. Od kada je došao u Formulu 1, Hungaroring važi za Hamiltonovu stazu. On od svih vozača ima najviše uspeha sa 8 pobeda. Iza su Michael Schumacher sa 4, Senna sa 3, dok su sa po 2 pobede Nelson Piquet, Damon Hill Mikka Hakkinen, Jacques Villneuve, Jenson Button i Sebastian Vettel. Najuspešniji na ovoj stazi su McLaren sa 11 pobeda, a slede ih Williams i Ferrari sa 7, Mercedes sa 5 i Red Bull sa 2 trijumfa. Preuzeto sa: pole-position.rs
  9. Sta ocekujes da ce da ti kazu ? Da su tek sad izvalili da su se zaje*ali sto ne uzese B8 Passata? NOV, NOV, NOV, TDI naravno.
  10. Lepo, lepo ... Dok mi ovde crncimo i cuvamo forumsku vatru . Kako je samo dobra boja, ovako u suton i u pravom okruzenju... I onda onaj tvoj strucnjak pocne da mi prica da je hteo sivu i da je zahvalna za odrzavanje .
  11. Ima logike, treba i to uzeti u obzir, ali covek pominje zvizdanje vazduha, tj. takav zvuk: Kocnice vise metalno skripe, tacno znas da je do njih. Svakako je tesko na osnovu ovakvih opisa dijagnostikovati bilo sta precizno. Mozda krenuti metodom eliminacije od svih pomenutih stvari. Apropo moje price, banalno je proveriti, ima ceo spisak u eLearn... Mislim, nikakva pamet, sve logicno, ali evo npr. mogucih stvari:
  12. Ako branik nije upasovan kako treba ili je auto cuknut, sasvim moguce, to je i meni palo na pamet. Cak i u eLearn ima procedura kojim redom ici, sve je lepo opisano. Nesto mi je u glavi da sam nekome ostavljao ranije, provericu. Neki su stavljali i gumu u tom delu, koliko se secam (ako je do toga uopste). PS: Spojicemo ili prebaciti u podforum za Nuova Bravo, posto je ovaj deo foruma za Bravo Mk1/Brava modele.
  13. Ivan

    F1: Red Bull

    Honda nije sigurna da li može da spasi Verstappenov motor iz Silverstona Bolid Red Bulla pretrpeo je jak udarac od 51G na VN Velike Britanije. I ako se na prvi pogled mislilo da je šteta na Verstappenovom RB16B bolidu nije toliko velika kao što se očekivali, na kraju ovi troškovi dostigli su cifru od 1.8 miliona dolara što je veliki udarac za ovaj tim posebno jer je ove sezone uvedeno pravilo o ograničenju budžeta. Sada, japanski proizvođač rešio je da detaljnije ispita svoju pogonsku jedinicu pre nego što može da da detaljniji ogdovor. “Mi nećemo imati odogovor na ovo pitanje pre VN Mađarske.” kazao je izvor iz Honde za RacingNews365. “Moramo da vidimo da li je ovaj agregat sposoban za trkanje i kavlifikacije ili će on biti korišćen samo za potrebe slobodnih treninga, zbog čega moramo da odradimo sve analize kako bi dobili odgovore.” Ukoliko se desi da ovaj agregat ne bude sposoban da se koristi u trci a već imamo još 13 trka do kraja sezona, može se očekivati da bi Verstappen mogao da uzme novu pogonsku jedinicu sa kojom bi došla i kazna pomeranjem na gridu ili starta iz pitlejna. Preuzeto sa: pole-position.rs

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...