Jump to content

Ivan

Moderator
  • Content count

    13109
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    55

Ivan last won the day on July 28

Ivan had the most liked content!

4 Followers

About Ivan

  • Rank
    Abarth

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Belgrade

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Bravo Sport 1.4 MultiAir Turbo 140, ex Fiat Stilo 1.9 JTD

Recent Profile Visitors

48559 profile views
  1. Natrcah na fonu, sa jednog od vikend vozikanja po majcici Srbiji (zumirao sam fotku da se bolje vidi). Peugeot 206 sa rukama:
  2. A imaj u vidu i da sigurno ima razlike i izmedju mog Stila sa pocetka produkcije i tvog Stila pred kraj proizvodnje . Zato svo vreme potenciram Stilo pre restyle vs restyle Sport - bas primetna razlika u voznji. + benzinac = mir & tisina @Dezurni Aj' sto mere u centimetrima, nego pazi ovo:
  3. Odlicno mi se pokazalo godinama unazad za enterijer Stila, pa uzeh da probam i na Sportu. Ne znam iz kog razloga, ali jedva nadjoh TurtleWax "Dry Touch" mleko za enterijer. Ako nekome zatreba info, ima ga u Auto Sportu u Zickoj, cena je 880 dinara. Kao i za ostalu liniju proizvoda, promenili su dizajn, tako da je ambalaza sada zelena (prethodni "Dry Touch" mi je imao i bolji miris): Na Stilu je bez problema islo na svu mogucu plastiku u enterijeru - fin i nenapadan miris, mat nijansa (nije ona dz, da sjaji), odbija prasinu, pogotovo je dobro bilo za gornji, hrapavi deo table. Za vlasnike Nuova Bravo savet - nikako ne nanositi na materijal odmah ispod prozora. Povrsina je hrapava i u kombinaciji nekog gumiranog materijala i to ne lici ni na sta kada se mleko osusi (probao na jednim vratima i posle skidao vodom) - za taj deo samo vlazna krpica. Gornji deo table je takodje "gumiran" ali hrapav u manjoj meri, tako da tu moze da ide, ali posle toga mora da se uglanca cistom krpom (sto stoji i u uputstvu generalno). Isto vazi i za imitaciju karbona na tabli, takodje mora jedno glancanje iza nanosenja, jer ostaju vidljivi "premazi" koje napravite krpom. Svi ostali delovi plastike - bez ikakvih problema (srednji i donji deo plastike vrata sa komandama, centralni tunel oko rucne i naslona za ruku, obloge oko nogu vozaca i suvozaca, obloge vrata i stubova, gepek...). Preporuka.
  4. Zezam te ja malo , a ako vec planiras da ga prodajes... Jedino zna bas da smara nocu ako vozis neku duzu deonicu... A danju pod nekim uglom svetlosti da nervira. Generalno, za gumice/metlice brisaca nikada ne treba stedeti ili odlagati zamenu ako su pohabane... Ko ne plati na mostu...
  5. Ma ovde na temi smo ranije caskali i pominjali razliku (tj. ja sam inicirao pricu posle kupovine, kada sam poceo da primecujem razlike bukvalno vec posle par stotina metara). Pa neka ostane par fotkica kad sam vec radio i uslikao.
  6. Dobro ovaj mota ovo cudo, bez ikakvih mera zastite . A zamisli da u driftu kroz njivu natrci na neku zaboravljenu brazdu.
  7. Pazi, platforma i mehanika je maltene ista... Dobar deo elektronike takodje, plus je sto je lepo ispeglana. Ali je najveca razlika u enterijeru i voznji. Bas su se potrudili da ispeglaju brljotine sa Stila o kojima sam pricao i dok sam ga vozio i da mi je to najveca zamerka na onako robusnom automobilu. Dodatni plus je i sto je Sport enterijer, tako da je bas lep ugodjaj vec i kad se sedne unutra. Generalno deluje mnogo kvalitetnije i ususkanije u voznji i iza toga stojim . A Stilu spomenik i dalje dizem kako je perfektno sluzio punu deceniju , nadam se da ce ovaj visevazdusni posluziti bar kao deo toga.
  8. @Kuvalja Da, da, bio je taj sundjer i kod mene, nema potrebe da slikas: Ma cisto sam slikao dok sam sredjivao enterijer, pa da uporedimo. Meni je razlika u voznji i izolaciji bas primetna, caskali smo ranije, a mozda nekome bude interesantno da pogleda.
  9. Znam da smo negde caskali, pa trazim gde je ... I ja sam to pominjao i naglasavao kao primetnu razliku u voznji, pa evo cisto da dodam i neku fotkicu, da ne ostane prazna prica sa moje strane... Za vikend konacno uhvatio vremena za jedan pravi detailing enterijera Sporta, prvi put posle kupovine. Onako pi*ajzlisuci - 'aj reko da usisam i kuciste filtera klime (radio sam veliki servis u servisu , a uvek ostane trunja unutra, znam kada sam menjam). Jos sam skoro i kupio auto, mislim se unutra su sigurno kuke i motike . Krenem da kupusam panel kod nogu suvozaca, spolja slicno, ali kada se skine velika razlika. Na Stilu je to bila obicna plastika, dok na Sportu postoji prilicno debeo sloj onog presovanog materijala kao zvucne izolacije, sa unutrasnje strane: Dalje, takodje iznad nogu suvozaca (iza kasete) je poklopac koji mora da se pomeri, kako bi se izvukao filter klime. Na Stilu je to bila plastika sa tankim slojem sundjercica preko. Na Sportu opet lep sloj izolacionog materijala: Detaljno sam cistio i ispod zadnjih sedista - ista prica, mnogo bolje izolovano nego na Stilu. Dalje, po kupovini auta, falila su mi 2 stopera (fiksatora) za prednje patosnice u podu. Pa sam ih pazario i dok sam montirao, takodje sam primetio prilicnu razliku u izolaciji ispod tapacira poda. Za razliku od Stila, na Sportu je sloj nekog vrlo tvrdo presovanog sundjera od nekoliko centimetara, da sam ga (sa strane skinutog praga) jedva podigao i prisao da odozdo postavim donji deo stopera. Ne setih se da i to slikam... Uglavnom, primera razlike je dosta i primecujem ih sve vise i vise tek kada ovako kupusam auto. Enterijer je definitivno ususkaniji, materijali su neuporedivo kvalitetniji i sve to doprinosi mnogo lepsem osecaju u voznji, tisini, udobnosti i izolovanosti od buke spolja. A sve uporedjujem na istim deonicama, istom stanju puta, samo sa 2 razlicita auta. Na nekim mestima prelazim manje neravnine i ostecenja maltene da ih ne osetim, a na nizem profilu guma. Opet kazem, ne degradiram ono sto sam slatko vozio 10 godina - samo da je razlika u dozivljaju voznje totalno drugacija i da su unapredili prilicno stvari na kojima se na Stilu stedelo ili je takva bila trenutna "moda" (prilicno modela C klase iz tog perioda imalo je slicne enterijere)... Pri tome, poredim Stilo sa pocetka produkcije i restyle Sport, gde je i razlika skoro 10 godina.
  10. @Staras Nepotrebno otovorena tema je spojena sa postojecom, opstom temom o diznama. Na prethodne 22 strane mozes da procitas detaljno o problematici koja te zanima. (Pre otvaranja nove teme, proveriti postojeci sadrzaj pomocu Search foruma.)
  11. Mozes da procitas dosadasnja iskustva - iako ima jeftinijh uvek je preporuka da se ide na nesto kvalitetnije (Saint Gobain, Pilkington,...). A ima ih vec i za razumne pare (prilicno manje od pomenutog)...
  12. Kodovi za originalne audio uređaje

    @јасење Probaj sa Code: 5235
  13. Sto se cene tice, ovako neke Deltice, Giuliette ipak cekaju entuzijaste i ljubitelje. Ako i oni natrce... Em ih je u startu napravljeno malo, em ih je jos manje u prodaji (dodatno Lancia, nazalost, maltene vec pokopana marka)... Sto neko rece, dosta ih gleda, a niko ne kupuje . Cak i neki jeftiniji i manje opremljeni primerci stoje mesecima po oglasima.
×