Jump to content

Ivan

Moderator
  • Content count

    11858
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    19

Ivan last won the day on December 4

Ivan had the most liked content!

2 Followers

About Ivan

  • Rank
    Abarth

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Belgrade

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Stilo 1.9 JTD 10th Anniversary, Citroen Xsara 2.0 HDi

Recent Profile Visitors

45440 profile views
  1. @Milutin-NS Jeste koliko vidim, iz "AutoLajkovca", u Sopicima. Odlicno izgleda, u zdravlju da sluzi! Stidljivo je sve vise Sportova na forumu, nazalost mozda i poslednji vozacki Fiat.
  2. Cesto se samo navodi Helix, sto je serija, bez navodjenja imena proizvoda (HX-7, HX-8, Ultra...), gradacije i sl... I po Shell Oil Selectoru, za 1.4 ide Helix HX7 ECT 5-40, a za njega stoji i "meets Fiat 9.55535-S2".
  3. Kompresor na Stilu se ne pali ispod 4C spoljne temperature.
  4. Ide ako se vrti i ako je sa dovoljnom kubikazom i snagom za odredjenu karoseriju. Pri tome se apsolutno slazem oko toga da je 1.4 pre svega jeftino i pouzdano resenje:
  5. Brazilac , bivsa Tritec fabrika u koju je FPT investirao i nastavio sa proizvodnjom sada Etorq motora. Verzija 1.6 za Evropu ima 110 KS i 152 Nm na 4500rpm (npr. obican 1.4 atmosferac ima 127Nm), ali ga karakterise i dostupnost obrtnog na nizim obrtajima, a preko 90% ima dostupno vec na 2500 rpm. Imaju jos neke za trunku jace 1.6 varijante za juznoamericko trziste, kao i 1.8 varijantu. Zapamtio sam podatke samo za ovaj gore pomenuti koji ide i u Tipo.
  6. Pricam iskljucivo o funkcionalnosti i dizajnu, imao sam zadovoljstvo i da ga provozam, za mene je to-to. Postujem naravno svaciji ukus i misljenje, tu smo da caskamo. Stoji da se Francuzima desi da se ponekad zaigraju u kreativnosti (npr. pomenuti 308 ili C4 MK1), ali im se nikako ne moze osporiti gomila dobrih i avangardnih resenja. Jos od originalnog DS iz '55., kao jednog od najuticajnijih i najlepsih automobila u istoriji. Plus self-driving cars, u saradnji sa "Uber"om, ovako nekako bi to trebalo da izgleda - ocigledno cemo mi koji uzivamo u samoj voznji i simbiozi sa masinom biti vrsta u izumiranju:
  7. I to je opet relativna kategorija... Iako ih odavno koristim (jos odavno od matorog 7'' TFT na svom Stilu, do modernih na sluzbenim vozilima), stoji da ulepsavaju, obogate i za dosta stvari unaprede funkcionalnost enterijera - ali mislim da treba imati meru, licno mi se apsolutno ne svidjaju sve vece ekrancine na centralnoj konzoli. Sada mozes da napravis virtuelne dugmice i da ih sve potrpas na ekran, ali po meni treba napraviti neki sklad - sa intuitivnim "rucnim" komandama/dugmicima i ekranom. Kako su krenuli, imaces volan i tablet okruzen gomilom prazne plastike, a osecaj kao da vozis mobilni telefon. Takodje mi se ne svidja ni ona moda izdvojenog ekrana nalik tabletu na vrhu konzole. Uz par dugmica koji bi se prebacili na ekran, za moj ukus i dan-danas etalon enterijera :
  8. Da se bolje vidi iz autobusa graskog saobracajnog . Mozda smo "old school" . Meni je takodje apsurdno da ce jos malo na autu postati najbitnija dijagonala multimedije, povezivanje sa telefonom, mogucnosti "kastomizacije" i "personalizacije", bla, bla... Kao da se vozi mobilni telefon, a celokupna sustina, mehanika, motorizacija ostaje sve vise po strani. U taj trend ubrajam i downsize motora, koliko god da noviteta donose. Primer Giulie, da pored onakvog tehnickog pristupa i dostignuca, sjajnog vremena za QV na Nirburgringu, nekome debeo kontra argument bude bug na Infotainmentu... OK, sve je to deo celine, pogotovo na premium vozilu na koji Alfa puca, ali...
  9. Licno koristim "Kent" mikrofiber krpe + "Turtle Wax" mleko za enterijer.
  10. Koliko god da ga vrti, ipak je 127 Nm obrtnog (@4500 rpm) na donjoj granici prihvatljivosti, za karoseriju 500L ili Tipa.
  11. Imamo odgovarajucu temu za to, da ne off-ujemo kod coveka na predstavljanju. Iz iskustva dosta nas koji smo u prici oko osvetljenja, LED jos uvek ne moze da parira xenonu ni po funkcionalnosti, a pogotovo ne po trajnosti. Pojavljuju se i sijalice ovog tipa koje si postavio, skoro je bas na temi o osvetljenju bila nicim izazvana "rasprava" kada je jedan od kolega postavio slike svog rada. Pa mozes da procitas kraj teme, imas i fotke, a i mozes i da potrazis slican sadrzaj pomocu Search:
  12. +1, identicno mislimo... Vise je intuitivno i funkcionalno da se ostave bar neki tasteri, da ne moras za svaku sitnicu da skreces poogled na ekran. Meni cak i lepse, ali to je opet licna kategorija - na 308 maltene prazna centralna konzola, plastika i ekran. Ili ne daj Boze da touch/ekran nesto zabaguje, ostajes bez ogromnog dela komandi na vozilu.
  13. Probaj sa ePer, pretrazi po VIN i pronadji OEM sifru hladnjaka koji ide na tvoj auto. Ako se pretrazuje generalno za model, bez VIN, dobija se lista svih hladnjaka, pa se po verziji vidi koji ide na koju varijantu.
  14. Verovatno je prikaz postavki na ekranu multimedije, a dugmici ispod (kao, lupam , na 407, vozio sam ga dugo pa mi pade prvi na pamet). Meni se ne svidja sto rostiljka izgleda kao manuelna klima, npr. Manje je elegantan i savremen enterijer, ali dobro sve je stvar licnog ukusa (kao i da li je podesavanje temperature na tockic ili +/- dugmad), postujem svako misljenje. Apsolutno se slazem da je funkcionalno kada deo bar osnovnih komandi ostane intuitivan i preko tastera. Da u voznji mozes da ih osetis pod rukom i ne skreces pogled na ekran za najmanju sitnicu kao kod recimo Pug 308.
×