Welcome to Fiat-Lancia Club Serbia Forum

fb nalog 02.jpg

Za pisanje u bilo kojoj temi na Forumu neophodno je da se ulogujete. Ili tako što napravite svoj korisnički nalog na Forumu (klik na Sign Up i popunite polja), ili još lakše tako što se povežete sa Vašim Facebook nalogom.

Opet klik na ''Sign Up'', onda izaberite ''Sign In with Facebook'', izaberite da li želite na Forumu da koristite ime sa Facebook-a ili želite neko drugo ime, i to je to. Sve ovo klikćete samo prvi put, svaki sledeći put Forum je to automatski upamtio.

 

Povezivanjem na Forum dobijate mogućnost da učestvujete u diskusijama, postavljate slike, video klipove, dobijate notifikacije kroz Browser (da, isto kao na FB-u :) ), šaljete/primate privatne poruke, ''tagujete'' druge ljude kako bi odmah videli Vaš upis... Kao da ste postali deo jedne veeeeelike FB grupe sa trenutno preko 15.000 ljudi sa kojima razmenjujete stavove. :) 

Ivan

Moderator
  • Content count

    11070
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About Ivan

  • Rank
    Abarth

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Belgrade

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Stilo 1.9 JTD, Citroen Xsara 2.0 HDI

Recent Profile Visitors

43612 profile views
  1. Cuj, otkud mu . Sport BluResponse sam vozio na 2.2 Bar, a nije toliko mekanija koliko je vizuelno bokasta. Svakako, prilicno udobna guma. Kada se uzme u obzir cena, u ono vreme je bila best buy u premium klasi guma.
  2. +1 za Zabljak, bar je meni interesantniji i laksi put. Kilometrazom dodje otprilike na isto, a preko Brodareva (i dalje) trenutno postoji par zastoja zbog sanacija. Apsolutno se slazem. Apropo puta kroz kanjon Morace, za vise od 2 decenije staza prosao sam ceo region X puta i cela prica je, bar iz mog iskustva, nepotrebno naduvana. Ni blizu kako uglavnom po medijima pokusavaju da je predstave - kao i na drugim takvim mestima, malo vise vozacke tehnike i paznje, normalno vozis, normalno pretices i nema nikakvih problema. Slicna prica je i kod nas sa Ibarskom magistralom (ukljucujuci i Dolinu jorgovana), preopterecenje, ima lose infrastrukture i signalizacije, neopreznih vozaca, ali - prenaduvano.
  3. https://www.fiat-lancia.org.rs/Manuals/Grande_Punto___Audio.pdf Strana 22.
  4. Slobodno se dopisi u ovu temu, znacice ljudima koji idu na tu stranu (malo detaljniji opis, eventualno fotkice ako ima neka...):
  5. Kada se koci motorom, board pokazuje stalnih, minimalnih 2.0 l/100km (ne prikazuje vrednosti ispod). Tj. upravo tih 50 km/l koje tebi i prikazuje, tako da se apsolutno slazem sa kolegom u prethodnom postu. Podesavanje mozes da izmenis kroz "My Menu", sa leve strane volana, dugme "Mode" (podesavanja "km" ili "mi" za distancu, "km/l" ili "l/100 km" za potrosnju, itd...). Korisnicko uputstvo za Stilo: https://www.fiat-lancia.org.rs/Manuals/other/Stilo/100009215.pdf
  6. Ako ih je i zastitio posle poliranja, ljubav je rodjena .
  7. Sve zavisi od proizvodjaca, ture... Pisao sam da sam uzeo Canbus LED za tablice, trajale upravo toliko. Na istom mestu mi rekli da je bilo problema sa tom serijom, dosta reklamacija, dali mi besplatno u zameni drugi par LED koji radi kao sat vise od 3 godine. Ako tinjaju, onda nisu Canbus ili je kolo lose dimenzionisano. Cinjenica je da je u prodaji dosta jeftinog bofla.
  8. Zaboravio si da napomenes da je samo leva ruka na volanu, Volume na radiju od 50-100%, uz smekersko osmatranje okoline preko naocara i poluotvorenog prozora.
  9. Posle par meseci, opet se malo radilo i uzivalo na zapadu . Subota odvojena za posetu jednoj od Olimpijskih planina, Trebevicu. Pored prelepe prirode, tadasnje zicare kojom se moglo stici maltene iz centra grada i koja je planirana za ponovno stavljanje u funkciju - poznata i po tome sto su se na njoj 1984. odrzavala Olimpijska bob i sankaska takmicenja. Bob staza je, uz pratecu infrastrukturu, bila inzenjerski i finansijski najzahtevniji projekat. Takodje je u to vreme, osim najstrmije i najbrze, vazila i za jednu od najsigurnijih staza na svetu. U penjanju na planinu natrcah upravo na deo staze: Nazalost, kao sto se vidi, vise nije u funkciji za prvobitnu namenu. Domacini mi rekose da ih koriste za ekstremne sportove, spust biciklom i sl... Izlazak na najlepsi vidikovac je nekih 1 km iza ovog dela bob staze - vreme je bilo promenljivo, sunce ispred nas, slikano telefonom, tako da slike nisu najbolje. Prelep pogled na grad-domacin ZOI '84: Par slika sa jos jednog vidikovca pri spustanju ka gradu, iznad Skenderije, sa dosta manje nadmorske visine. Na prve 2 slike se vidi Twist Tower, Ciglane, hala Zetra, Kosevo, brdo Hum. Treca slika je pogled preko Grbavice na novi deo grada i izlaz ka Mostaru. Poslednja slika (zumirana zbog krosnji drveca) je iz parka na Vracama - vide se cuveni Holiday Inn, Unitic soliteri, parlament i Sarajevo City Center. Na Trebevicu smo samo prosli pored novih zdanja, hotel "Pino", etno-kompleks "Brus" i "SunnyLand", ali poseta njima ostaje za neku drugu priliku, ako se ugrabi vremena. Basta SunnyLand-a ima prelep pogled na grad (nismo ulazili, slika je naravno sa neta): Stilo je besprekorno odradio posao i ovaj put, stvarno uzivam kada je sve utegnuto, dobra svetla, dobre gume - da i pored dobrim delom loseg vremena, mraka, pljuskova, izuzetno velike vlage opet uzivas u putovanju. Moram jos jednom da pohvalim CrossClimate i njihovo ponasanje na mokrom, oduseve me svaki put (a u tome su na testovima bile bolje i od letnje i od zimske Michelinke). Iako je sinoc u povratku za BG bilo dosta kise i pljuskova, kolotraga punih vode, sjajno se bore sa svim tim. Nigde akvaplaninga ili nepredvidjenog ponasanja pri promeni putanje ili kroz kolotrage, samo "zacvile" kada krenu da ispumpavaju vodu ispod sebe. Dok su se ljudi vecinom drzali kolone, sa lakocom sam preticao i stigao kuci za nepunih 5h, sa sve tankovanjem goriva, granicom, putarinom i dve kratke pauze. Cena Q-Max Eurodiesela na "Petrolu" je bila 1.89 KM (oko 115 din), po toj ceni smo otisli i vratili se za 26 EUR .
  10. Kabl je od senzora istrosenosti plocica, kao sto kolega iznad vec rece.
  11. Nema na cemu . Ako ti vrsi posao, imas moje resenje i mesto ugradnje u prvom postu teme. Takav prekidacic je u Kanibalu u TC Piramida bio oko 60 kinti. Imas i sa diodom i tri nozice, za trunku skuplje. Ako smislis nesto novo, lepse i bolje, slobodno okaci fotke, posluzice ljudima kao ideja.
  12. Jesu li P7 ili P7 Cinturato? Imali smo P7 na sluzbenom 407 (215/55/17) i nisam bio bas nesto impresioniran. Rekoh vam za te UHP2 da za sada nose odlicne ocene na testovima, po tome je sigurno u klasi best buy za 17''.
  13. Ako hoces neko drugo mesto - navigacija pored internog osiguraca koji se nalazi na CN+, ima jos 2 osiguraca, oba na tabli kod BC. Jedan je F39 od 10A ili 15A i stiti liniju stalnog napona na pinu 7 ISO A konektora. Drugi je za napon sa kontakta, F49 od 7.5A i stiti naponsku liniju na pinu 4 ISO A konektora (sa koje se i uzima signal za prekidac). Bas sam kod par drugara naknadno ubacivao taj prekidac, takodje na fabricku instalaciju, a najlakse mi je bilo da liniju presecem upravo nedaleko od ISO konektora. Ima mesta za rad i dodatna 2 kabla do aftermarket prekidaca i ne predstavlja nikakvu smetnju. Odatle linija ulazi u onaj ceo obmotani bunt kablova koji je vezan za karoseriju i nestaje negde u dubini , tako da nisam imao volje da uopste kopam dalje ili vucem sa osiguraca. Evo seme, mozda ti bude od koristi, cisto da potvrdi iznad navedeno. Ako hoces da juris liniju jos negde po kolima, mozda ti od pomoci bude da je boja zice oznacena sa "L", mada podatke ovog tipa kod Fiata treba uzeti sa rezervom (a i videces vec koja je boja na ISO konektoru) : Kao sto mozes da vidis na semi iznad, +12V sa kontakta prolazi i kroz D97Q (Short Circuit Coupling), na pinovima 6 i 7, ali njega nisam cackao (nalazi se izmedju CN+ i BC). Evo i njegovog interfejsa i slike lokacija pomenutih komponenti:
  14. Milutinu se vise isplati da nam naplacuje ulaznice za kanal, nego da proda Debelog. Na clansku karticu 10% popust, a uz prilozeni talon i nalepnice svako 6. gledanje gratis. U okviru razgledanja bice organizovano glasanje za iducu kupovinu - 500L 1.4 vs Tipo 1.4 Sedan. Izvuceni srecnik koji bude glasao za pobednicku opciju dobija po glavi zamajac za 2.0 MultiJet .
  15. eLearn keva . (PS: Sredio sam slike i prebacio ih sa Postimage na forum.)