Jump to content
FAS Goran

Ivan

Moderator
  • Content Count

    26697
  • Joined

  • Days Won

    310

Ivan last won the day on March 15

Ivan had the most liked content!

About Ivan

  • Rank
    Abarth

Profile Information

  • Location
    Belgrade

Previous Fields

  • Garage
    Citroën DS5 Sport Chic 2.0 HDi 165, Citroën C2 Elegance 1.1 i, ex Fiat Bravo Sport 1.4 MultiAir Turbo, ex Fiat Stilo 1.9 JTD 3 Porte

Recent Profile Visitors

74452 profile views
  1. Batali ti tehnicke i njihove regloskope koji ko zna kada su zadnji put bazdareni. Ako su farovi projektorski, sijalica odlicna kako kazes, a na default poziciji 0 (na kojoj se i steluju) zaslepljuju - to samo moze da znaci da nisu dobro nastelovani. Tipo vec i iz fabrike izlazi sa koka-zraka farovima, potvrdilo mi se na vise NOVIH primeraka drugara sa foruma, znaci vozila isterana iz salona. Pa smo im predantno upucavali farove "kak spada" , razlika pre i posle du*e i glava, zovu ljudi odusevljeni vec posle 10 min nocne voznje da se zahvale. Kada budes imao pola sata slobodnog vremena - pravac na neki idealno ravan zid i proveri situaciju. Korekcija se uradi samo jednom dok je auto u vlasnistvu, a vozis se godinama bezbedno i sa najboljom mogucom vidljivoscu. Da i ti vidis sto bolje i dalje, a da ne zaslepljujes druge.
  2. Slicna prica kao i za AS gume - malo je nezahvalno savetovati, jer su nam uslovi voznje i afiniteti svima drugaciji. 40 profil generalno jeste nizi, a u ovoj kombinaciji sa 225 sirine (tj. 9 cm visine boka) vec spada u tvrdji setup, jer se i zbog tog niskog boka pumpa na visi pritisak. Na trenutnom autu imam 235/40 (samo sto je u pitanju 19''), a to je 9.4 cm visine boka, dodatno sto se napred pumpa na 2.6 Bar - i to iskreno jeste malo tvrdja kombinacija. Ali i sam auto je tvrdje trimovan (teska dizelcina napred+Sport Chic verzija), tako da nisam hteo da se spustam na manju colazu felni i krofnastiju gumu 235/45/18 ili 225/50/17. Meni ne smeta i generalno volim takav trim (prethodno sam vozio spusteni Bravo Sport na 225/45/17, pumpanih na 2.3-2.4 Bar). Pa ako je vec malo tvrdje kada se naidje na losiji put (sto je i jedini minus) - neka bar lepo izgleda svo vreme i bude sa najvecim i ubedljivo najlepsim fabrickim felnama . Opet, verujem da bi nekome ko voli ljuskavu ili voznju kao na oblaku tako nesto smetalo, zato i ne volim bilo koga da savetujem vec samo da podelim svoje vidjenje. PS: I jos jedna stvar, ne znam koji je auto u pitanju - sa nizim 225/40 profilom, dobices i jos 1 cm "rupe" tj. zjapljenja izmedju gume i ruba krila, kao i tanju gumu. Sto na nekim vozilima zna da bude vizuelno bas grdno, ako fabrika deklarise "mesnatiju" gumu. Stavi sve na papir i razmisli .
  3. LED tek od MY21, zajedno sa novim GSE benzincima. Svetlo nikada ne moze da bude prejako , sa krstenom sijalicom i farom moze da bude samo lose nastelovano. Slobodno ti to usteluj na zidu u poziciji 0 (sto je i ispravna procedura stelovanja). I ima da vidis jos dalje i bolje, nadam se da ti nisu stelovali na tehnickom i regloskopu. Posto pozicija 2 bije ispred vozila ako je prazno a farovi pravilno nastelovani. Jer je namenjena za opterecenje putnicima i delom prtljaga. Ako ti zatreba, ostavio sam ovde kompletan DIY bas za Tipo (koji sraf steluje vertikalu a koji horizontalu) posto sam vec radio kod par drugara i forumasa sa Tipom. Imas tu i proceduru stelovanja: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/41139-štelovanje-farova/&do=findComment&comment=1523532 PS: Maltene sve od ksenon kompleta/sijalica sto se prodaje iz aftermarketa, stize iz Kine. Samo je pitanje u kom rangu kvaliteta.
  4. Nece bas ZF u zabarsku narodnu klasu , ali nije ni onaj "najgluplji" robotizovani Opelas koji su nosili Bravo/Delta. Na Tipo generalno, ako je automatik u pitanju, ugradjivao se DCT menjac (sa duplim kvacilom) Konkretno "FPT"-ov C635 DDCT, koji je isao i u dosta drugih FCA modela.
  5. Pretpostavljam da mislis na 16'' gume? Zavisi i od colaze, sa vecim precnicima gume su primetno skuplje i te razlike izmedju cestih i redjih profila mogu da budu poprilicne. Za sve ove godine, vozio sam ih i licno vise razlicitih na svojim kolima (15'', 16'', 17''), a trenutno vidim cenovnu razliku izmedju 14'' i 19'' (i njihovih varijacija) upravo na ova moja dva plasticna poluproizvoda. Konkretno u primeru iznad, 225/40/18 profil je vrlo cest, maltene standard recimo za Compacte sa 18''. Kao sto su unazad bile i 225/45/17, 205/55/16, davno 195/65/15, itd. Pa je zato i cena svakog od tih profila povoljnija, trazene su i ceste, dodatno ih pravi gomila proizvodjaca i iz srednjeg i iz nizih segmenata i konkurencija je prilicna. Sto se udobnosti tice, 225/45/18 je sa preko 1 cm visim bokom, sigurno da moze da se pumpa na malo nizi pritisak nego 225/40 i da bude malo udobnija. Opet stvar ukusa svakog od nas i kako ce setovati u odnosu na fabricku preporuku.
  6. Racunaj da ti je to zavrseno . PS: Ako slucajno dobijes neki nalet nostalgije i poetske nadahnutosti, ti javi da otkljucavamo. Steta da takvo stvaralastvo i talenat ostanu nezabelezeni .
  7. Drugari, pa bar ste vi 100 godina na forumu ... @Zvezdo prica o kopiranju i kodiranju kljuceva prebacena je u odgovarajucu temu: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/43955-kopiranje-i-kodiranje-ključeva/&do=findComment&comment=1706557
  8. Opet neka kvalifikovana drugarica Gvozdenka ? Logicno, krece lepse vreme. I daleko veca potraznja za kolima, alu felnama, letnjim gumama... Mada se cene za sve to mnogo lakse obaraju krajem godine.
  9. Redovno odrzavanje, veliki/mali servis za T-Jet je bagatela, maltene u rangu 1.4 atmosferca. Dok nije pocelo ovo divljanje sa cenama, mali servis za MultiAir mi je kod Gorana, sa klupskim popustom bio 50 i kusur EUR. Ulje biraj opet po specifikacijama, sta ti se svidi po kvalitetu/ceni. Bitno je da je ACEA C3 sa Fiatovim S2, po fabrici 5-40 sintetika. Sipamo (ili sipali smo ) Seleniu KPE, Shell HX7 ili HX8 (obavezno ECT), Motul 8100 X-cess, Ravenol VMO... 2.6l i taman ostatak do 3l za kasnije potencijalno dolivanje. Zavisno od stanja motora i koliko se bude przio .
  10. Moraces ipak da kupis 3l, posto za kompletnu zamenu ulja u menjacu, fabrika za Abarth Grande kaze 2.55l. A, kao sto kolega pomenu, za taj "Chocolate Bearings" M32 sipaj i malo preko. Moze i neki MOS2 aditiv (Liqui Moly i sl.) Po ePeru, tacno 75W-85. Mozes i bilo sta od ostalih proizvodjaca po potrebnim specifikacijama, a fabrika naravno kaze Tutela . U ovom slucaju Car Matrix, pomenutih 75W-85, API GL4. @Zvezdo Srecno i sa moje strane! Praticu sa zadovoljstvom sredjivanje i dalju eksploataciju ako bude predstavljanja. PS: Evo dodao sam i dva PrintScreena za pomenuto iznad, 1 slika 1000 reci:
  11. Citajuci ove karakteristicne, skoro pa poetske hvalospeve.... Da ti slucajno pravo ime nije Živorad, a drugari te zovu Žak ? @Reacher Gilt juce prilikom upoznavanja, probne voznje i kupoprodaje :
  12. Nema na cemu. @vdeki, evo nije me mrzelo, imas i ovaj moj post, kao i postove ostalih kolega u drugoj temi: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/41104-fiat-stilo-fiat-nuova-bravo-automatska-digitalna-klima/&do=findComment&comment=1682443

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...