Jump to content

Ivan

Moderator
  • Content count

    14624
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    72

Ivan last won the day on June 5

Ivan had the most liked content!

6 Followers

About Ivan

  • Rank
    Abarth

Profile Information

  • Location
    Belgrade

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Bravo Sport 1.4 MultiAir Turbo, ex Fiat Stilo 1.9 JTD

Recent Profile Visitors

52017 profile views
  1. Cuj, dobro me podseti... A od slika sa skupa trenutno imamo Nesu sa cevapom (standardno) i zenske cukljeve ispred Malog Pozarevca .
  2. To ti takodje nije losa ideja... Mir, tisina, vibracija bez . Lakse ti je bilo da si se juce provozao i dosao do Kosutnjaka na rostilj i zezanje, da to iskusna forumska JTD komisija na tenane pogleda .
  3. Vala bas... A sto se nekih inicijalnih pitanja tice, kad se uhvati malo vremena iscitati bar zadnje delove teme, isplati se itekako. Pisano je brdo stvari, iskustvo ljudi koji su vec pazarili ili ga voze, sta gledati, sta zaobici... Dobije se dosta detaljnija slika o modelu i pre i posle restyle, kao i sta ide u razlicitim varijantama opreme.
  4. Do sad bi se i ozenio... Busis ili lepis ?
  5. F1: Kanada 2019

    Ocekivano... Ferrari i zvanično uložio žalbu na Vettelovu kaznu Italijanski tim žalio se na dodeljenu kaznu tokom VN Kanade. Sebastian Vettel pobedio je na trci u Montrealu ali je njegova pobeda pripala Lewisu Hamiltonu jer je Nemcu dodeljena kazna dodavanjem 5 sekundi na završno vreme. Naime, vozač Ferrarija imao je mali incident sa svojim najvećim rivalom, kada je otišao preširoko na prilazu za treću krivinu, prešao preko trave i vratio se na stazu, što su sudije okarakterisale kao nesigurno vraćanje. Zbog toga Ferrari je odlučio da uloži žalbu na ovu odluku, koja će se razmatrati pred FIA-nim Sudom za žalbe, koji ima snage da preinači kaznu.
  6. F1: Kanada 2019

    Slazem se... Dovoljno je pogledati kroz istoriju, ovako samo ubijaju ovo malo sto je ostalo od trkanja i sporta. Da ne pominjem (za mene najveceg) Sennu i Prosta, uz koje sam i krenuo da pratim F1. Ovo je bilo relativno skoro , ali seca li se ko zadnja 3 kruga sa kisicom koja pocinje da promice u Spa 2008.? I tu je bilo svega, okretanja, upravo i kazni (bas za Hamiltona), ali definitivno ovako nesto fali modernoj F1 koja postaje sve vise predvidiva i dosadna za gledanje:
  7. F1: Kanada 2019

    Bilo ko da je u pitanju, steta za F1 je da se na ovaj nacin resava poredak... Nepotrebno se ubija i ovo malo sto je ostalo od trkanja i sporta, pogotovo sto je sama trka bila interesantna i zanimljiva za gledanje, a sto je prava retkost u zadnje vreme. Pratim F1 od kraja 80-ih i nesankcionisanih primera upravo ovakvog trkanja je bilo gomila. Da je bar odluceno posle trke i jos detaljnije analize telemetrije i cele situacije, pa da razumem, ovako... Ipak su u pitanju 2 vodeca tima i jos uvek neki promil moguce borbe za titulu u obe konkurencije. Vettel je imao dobar vikend, ali mu zameram sto je po ko zna koji put kalirao pod pritiskom i nepotrebno dozvolio sebi da uopste dodje u ovakvu situaciju. A mislim da ni Mercu koji je apsolutno dominantan ove godine, apsolutno ne treba ovakva pobeda, koja opet otvora teme o teorijama zavere, lobijima i sl... Sa druge strane, odusevio me je sa nedovozenjem bolida na mesto predvidjeno za pobednicki trojac. I ovim gestom, cime je pokazao da u njemu ipak jos ima zara za borbom:
  8. Treba ga usmeriti na pravi put dok je vreme, vi's da decko ne zna gde udara .
  9. F1: Kanada 2019

    Hamiltonu pripala pobeda u Kanadi pošto je FIA kaznila vodećeg Vettela Vozač Merecdesa pobedio je na VN Kanade, iako je prvi kroz cilj prošao vozač Ferrarija Za neke trka za VN Kanade počela je mnogo pre nego što je zvanična satnica to predviđala. Haas je morao da sa novom šasijom ponovo sklopi Magnussenov bolid, pa će tako Danac startovati iz pitlejna. Merecdes je za vreme tehničkog pregleda posle kvalifikacija pronašao kvar na hidraulici kod Lewisa Hamiltona, ali je nemački tim uspeo da na vreme popravi bolid. Dan je bio najtopliji tokom ovog vikenda, pa je tako temperatura vazduha bila 28 a staze 51 stepen. Prva trojka morala je da startuje na medijum gumama a istu stvar učinio je i Valtteri Bottas dok je Max Verstappen sa 11. mesta krenuo na tvrdoj komponenti. Vettel je na startu poveo kolonu ispred Hamiltona i Leclerca dok je četvrti bio Ricciardo. Bottas je pao na sedmo mesto, dok su Albon i Giovinazzi imali incident već u prvom krugu. Nemac u Ferrariju je odmah krenuo da postavlja najbolja vremena pa je tako napravio prednost od 1.7s posle tri kruga. Carlos Sainz je odmah otišao do boksa gde je zamene meke za tvrde gume. Max Verstappen nastavio je da se probija kroz poredak, pa je na zadnjem pravcu u šestom krugu obišao Landa Norrisa i preuzeo 8. mesto. Daniel Ricciardo je sa 4. mesta morao u tim momentima do boksa kako bi takođe meke zamenio za tvrde gume dok je Lando Norris morao da odustane sa trke zbog problema sa zadnjim desnim točkom. Zanimljiv duel u ovoj fazi trke imali su Bottas i Verstappen, gde je vozač Red Bulla pokušavao da se približi i obiđe Finca. U 17. i Nico Hulekenberg je otišao na servis i uradio istu stvar kao njegov timski kolega. Lewis Hamilton je tada smanjio zaostatak za Sebastianom Vettelom na manje od dve sekunde, jer je Nemac naišao na vozače zaostale za krug a Ferrari je odmah preko timskog radija pozvao vozače i pređu na plan “B”. U 26. krugu Sebastian Vettel je prvi otišao na zamenu guma i uzeo tvrdu komponentu ali Lewis Hamilton nije ispratio vozača Ferrarija već je ostao na stazi. Dva kruga kasnije Britanac u Merecdesu je posetio svoje mehaničare, takođe stavio tvrdu gumu ali se vratio iza Nemca sa oko 4 sekunde zaostatka. Bottas je do boksa otišao tek u 31. krugu dok je Leclerc idalje ostao na stazi sa medijum pneumatikom. Tek u 34. krugu Charles Leclerc je svratio do boksa gde je i on stavio tvrdu gumu. Lewis Hamilton je u tim momentima uspeo da brzim krugovima smanjim zaostatak za Sebastianom Vettelom na oko 3 sekunde. Bottas je svim snagama pokušavao da obiđe Ricciarda i domogne se 5. pozicije, ali se Australijanac grčevito branio. Razlika između vodećeg dvojca do 37. kruga plana je na ispod 2 sekunde a ubrzo zatim i ispod jedne sekunde. Bottas je tada uspeo da obiđe Ricciarda i dođe do petog mesta. Britanac je Mercedesu je na prilazu za 10. krivinu napravio grešku i blokirao svoj levi pneumatik, poče čega je Vettel uspeo da podigne razliku na 1.3 sekunde. Borba između vodećeg dvojca vodila se iz sektora u sektor, sve dok Vettel nije pogrešio i otišao preko treće krivine, ali je uspeo da se vrati na stazu i zadrži poziciju ispred Hamiltona. Verstappen je 49. krug odradio za svoj prvi servis, pa je tako svoju tvrdu gumu zamenio za medijum komponentu. Britanac je u Mercedesu je ponovo napravio grešku na kočenju na 10. krivini, što je omogućilo vodećem Ferrariju da zabeleži najbrži krug od 1m14.903s i tako poveća prednost na 1.7s. Sudije su odličile da kazne Sebastiana Vettela kaznom dodavanja od 5 sekundi zbog neopreznog vraćanja na stazu prilikom izletanja sa treće krivine. U tim momentima Nemac je povećao prednost na 3 sekunde u odnosu na Lewisa Hamiltona. Britanac je u nastavku dodao gas pa je ova razlika na 7 krugova do kraja pala na 1.3 sekunde. Hamilton se približio Vettelu na ispod jedne sekunde ali je Nemac odolevao napadima. Vettel je tako na kraju ispeo da pobedi ispred Hamiltona ali će zbog kazne od 5 sekundi zauzeti drugo mesto ispred Leclerca. Četvrto mesto pripalo je Bottasu kao i najbrži krug na trci ispred Verstappena, Ricciarda, Hulkenberga, Galsya, Strolla i Kvyata. Preuzeto sa: pole-position.rs
  10. 25. Zvanično FLCS Okupljanje & roštilj

    Nedavno procitah lepu misao: "Najbolji trenuci su oni koji ne stignu da osvanu na drustvenim mrezama" . Fino druzenje i zezanje danas, nova poznanstva, informacije, a kod nekih i korisno jer se po obicaju pomalo i raduckalo. Za mene je dogadjaj dana test opterecenja i da li gume kace o rubove u voznji, kod @marko.jovanovic . Dobrovoljci su bili na nivou, ali nazalost mislim da ni to nije zabelezeno .
  11. F1: Kanada 2019

  12. Fiat Stilo JTD

    Ovde kod nas je ranije bilo u Lav autu, Pro sportu... http://internet-prodavnica.lavauto.rs/proizvodi/spoljna-oprema/zabice-i-kopce?start=24 http://prosportauto.rs/shop/auto-oprema/zabice/ Znam za neke iz Indjije, ali ne znam da li rade maloprodaju: https://www.autofrogy.com/proizvodi/auto-kopce/ Ima naravno i kod ovlascenih, ali je cena ziska . Par puta sam te sitnice uzimao i na otpadima kada sam u prolazu, ako im pretekne daju za cast za pice.
  13. Fiat 500L 1.4 - veliki servis

    Imas na prethodnoj strani moj predracun, skoro 60 000 din . Jes' da je MultiAir, ali masa stvari se poklapa (nista vezano npr. za MultiAir jedinicu ili neku drugu "komplikaciju"...).
  14. To je to sto sam ti i sugerisao da probas iglom/zicicom ako krece da puca sa srafcigerom, vec je primetno oborenije. Sve ti je OK postavljeno, samo je na mojim slikama Sport u pitanju (pise mi i u avataru ). Krovni spojler je iznad prskalice i stopaljke, ako te to buni?
×