Jump to content
FAS Euroauto Goran

Ivan

Moderator
  • Content Count

    16833
  • Joined

  • Days Won

    101

Ivan last won the day on February 29

Ivan had the most liked content!

About Ivan

  • Rank
    Abarth

Profile Information

  • Location
    Belgrade

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Bravo Sport 1.4 MultiAir Turbo, ex Fiat Stilo 1.9 JTD 3 Porte

Recent Profile Visitors

56461 profile views
  1. Ma to mozes da uradis u prvom krstenom elektro-servisu koji ti je blizu. Licno, uz par ljudi koje znam, imam OK iskustvo sa AE Elektronikom, ispod SC 11. April. Mozda je sada i jeftinije nego ranije. Ako uspes da negde po radiju ipak izbunaris taj serijski (815BP...), dopisi ovde pa da izgenerisemo Code.
  2. Kia XCeed dobio dizajnersku nagradu Red Dot Urbani krosover Kia XCeed osvojio je dizajnersku nagradu Red Dot za 2020. godinu. Nagrada za dizajn proizvoda znači da je XCeed četvrti predstavnik porodice Ceed sa Red Dot nagradom. S novom nagradom za XCeed broj Red Dot nagrada za Kiju se od 2009. godine, kada su prvi put dobili ovo priznanje, popeo na 25. Prošle godine nagradu su dobili Ceed, Ceed Sportswagon i ProCeed, koji su svaki pojedinačno nagrađeni zbog izuzetnog dizajna. Karim Habib, vođa Kijinog dizajnerskog centra, rekao je: "Kia već dugo vremena radi na unapređenju kvaliteta svojih vozila i sve više unapređuje korisnička iskustava. Krosover XCeed predstavlja tu našu novu viziju. Veoma sam ponosan da naše napore cene kupci širom sveta." To je druga glavna dizajnerska nagrada za XCeed i celu gamu modela Ceed, jer je ovaj novi model već početkom ove godine dobio nagradu "iF". XCeed je takođe nedavno osvojio i prestižno nemačko priznanje ‘Zlatni volan’ (Das Goldene Lenkrad). Kia XCeed je novi urbani krosover (CUV), koji kombinuje praktičnost kompaktnog sportskog terenca (SUV) sa sportskom upravljivošću hečbeka. Radi se o vozilu, namenjenom rastućoj potražnji evropskih kupaca za vozilima koja su emocionalnija i dinamičnija od SUV-ova, kako po izgledu tako i po pitanju voznih svojstava. Novi CUV, koji je nastao kao sportska alternativa tradicionalnim SUV-ovima, nudi uporedivu prostranost putnicima i njihovom prtljagu. Auto oduševljava vozače sportskom upravljivošću, udobnošću i bezbednom vožnjom, dok zbog višeg položaja sedenja vozačima nudi bolju preglednost na drumu u odnosu na klasični hečbek. XCeed, koji je u prodaji isključivo u Evropi, dizajniran je u Kijinom dizajnerskom centru u Frankfurtu. Od početka prodaje u jesen 2019. prodato je više od 20.000 primeraka. Uskoro stiže i elektrifikovana verzija modela - XCeed Plug-in Hybrid. Nagrade Red Dot dele se u tri kategorije (dizajn proizvoda, brand i komunikacije, kao i dizajn koncepta). Žiri je sastavljen od 40 međunarodnih eksperata, koji čine nezavisni dizajneri, profesori dizajna i novinari. Žiri ocenjuje na osnovu sledećih kriterijuma: inovacije, kvalitet, funkcionalnost i ekološka prihvatljivost. Ove godine su kompanije iz 60 zemalja na takmičenje prijavile čak 6.500 proizvoda. Dizajnerski centar Severni Ren-Vestfalija još od 1955. dodeljuje nagrade Red Dot, koje su postale jedne od najprestižnijih dizajnerskih nagrada na svetu. Preuzeto sa: polovniautomobili.com
  3. Slazem se, vrhunski izgleda. Zato su tu i ovoliki "smesni" tockovi, u smislu da je felna od 20'', a guma 195/55 kao npr. na Scenicu. Sa dizajnerima Renoa prethodne generacije nisam bio bas na istoj talasnoj duzini , maltene nista mi se nije svidjalo iz njihove ponude. Ali ova zadnja generacija, pocev od Clia, Captura, preko Megane, Scenica, Kadjara, Talismana do Espace, svi ubijaju kako izgledaju . Jos u nekoj malo nasviranijoj verziji, ihaaaa. Mozda se i uvalim u njihovog aktuelnog Compacta, ova situacija nam svima poremeti planove.
  4. Drage volje, ali za ovaj dekoder koji imamo potrebni su nam i Serial Number i Part Number (koji mozemo da "nabodemo" sa nalepnice). Ako negde mozes da iscupas taj serijski, jedino tako. To je besplatna varijanta, sledeca je da ti neki elektronicar dekodira radio, to je bilo cca 10 EUR.
  5. Ako gledas generacijski, Golf V je skoro generacija sa Stilom (izasao doduse malo kasnije). Golf VI je krenuo 2008. i generacijski je uz Nuova Bravo (2007), Delta (2008)... Ako gledas po segmentima, Bravo i Golf VI su u istom "narodnom" Compact segmentu. Dok je Delta bila pozicionirana u Premium Compact segment. Cisto da napomenem da nisam fan ni jednog brenda .
  6. @Dragorad @autoshop023 @Eskimko @iPNight Pozdrav svima i dobrodoslica na FLCS forum . Uzivajte, pisite, pitajte, ako zelite predstavite svoja vozila u odgovarajucem podforumu...
  7. Pa upravo o tome i pricamo . Zato pamet u glavu.
  8. Slazem se sa zadnjih par komentara. Kao sto sam imao priliku da davno vozim relativno nov JTD, identicno sam povremeno vozikao i taj TDI. Identicnan utisak, pogotovo su ti 1.9 pumpa-dizna vukli prilicno impresivno bas iz nizih obrtaja, uz standardni udar u ledja. Upravo je 130 ovde bio cest, ne secam se tacno ali imao je preko 300 Njutna. Tacno je da su crkavali na nizim obrtajima u odnosu na ostale, ali koji su vec tada bili CommonRail (UniJet, HDi). Takodje, prijatno me je iznenadio i 1.9 TDI 105 u manjim modelima, pricam o nominalnoj snazi i onome sto ocekujes pre nego sto probas. Isto kao i mali 1.4 HDi u 206 sa samo 68 KS, koje je firma kupila nove tamo pocetkom ovog veka . Kakva je lepa kombinacija ustede i performansi dobijena, a na tako malom i na papiru slabom motorcicu. Sve ovo naravno pricam za to vreme, kada su se turbaci kod nas tek zaletali. I sto kaze @totti, pomenuta vozila su prestala da se prave pre 16 godina, znaci samo moze da bude starije. Tako da ni meni nije jasna prica o akanju, cepanju, kidanju, cipovanju ili lezanju na skoro 2 decenije starim kolima. Stvar je u tome sto su ti matori turbaci postali toliko jeftini, da su dostupni svima. Onda nije ni cudo sto imamo toliko procentualno tezih tragedija po putevima, sa mladima pogotovo, sto je i najtuznije. Jer znamo jos kako nas covek generalno odrzava to, vesanje pogotovo (citaj, amorte i opruge menjaj kad bas mora). Cast izuzecima, kojih naravno uvek ima.
  9. Nakon sto su ubili Subcompact segment grupacije (Punto, MiTo), tim rezonom bi ubili i kompletan "klasicni" Compact segment (uz raniju Deltu, i Giuliettu koju gase).
  10. Znaci tu smo negde . Mada za utehu ima i nesto starijih, da vidis sto @totti cuva svoju servisnu knjizicu:
  11. Jos jedan oldschool . Kao da gledam svoju svescicu, maltene preslikano . Doduse, ja imam jos kolone sa prosecnom brzinom i gde sam sipao (posto neretko svrljam napolje). Itekako parametri koji znaju da uticu na potrosnju. To sa jedne strane rokovnika, a sa druge odrzavanje . Navikao sam da pisem, mada potrosnju vodim paralelno i elektronski na "Spritmonitoru", posto ima bas lepih opcija, statistike i sl...
  12. Imas ovde i "Test zonu", tj. temu gde mozes da se igras i isprobavas opcije. Ubacivanje slika, videa, smajlija i sta god ti padne na pamet: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/25-test-zona/ Napisah ovde da ti ne saljem privatnu poruku, pa cemo obrisati . Nema na cenu, naravno, tu smo da se pomognemo.
  13. Ako ti je lakse, u zadnje vreme je cela auto-industrija jedna prilicna laza. Pocev od pomenutih platformi, downsizing-a motora, satro eko normi, kamufliranja bitnih stvari dijagonalama multimedije i konektivnoscu, itd... Pa onda Crossoveri koji nigde nisu na svom terenu, u eri "ekologije" veca vozila, sa vecom potrosnjom, koja zauzimaju vise mesta, sa manje prostora unutra, skupljim startnim cenama i odrzavanjem... Bar se meni licno ne svidja u kom to smeru sve ide u zadnjoj deceniji, jos kad na to dodas autonomnu voznju i elektrifikaciju . PS: Cisto da pripomognem (nevezano za temu). Umesto "kuckanja" celog username, mozes da tagujes kolege tako sto napises simbol @ i krenes da kucas ime, koje ce se dinamicki prikazati i samo ga odaberes. Em lakse i tebi, em ce taj koga tagujes dobiti notifikaciju i znati da je pomenut. Kao sto ce tebi stici i ovaj moj tag @moron .
  14. Ne gubi nadu i ne odustaj... Moja kosacica je izdrzala preko 2000 km, nas cetvoro i krcata do krova, iako su mnogi sumnjali . Najvecim delom cruising na 140 km/h, sa kracim izletima uvis. Ide lepo, mamu mu je*em ...

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...