Welcome to Fiat-Lancia Club Serbia Forum

fb nalog 02.jpg

Za pisanje u bilo kojoj temi na Forumu neophodno je da se ulogujete. Ili tako što napravite svoj korisnički nalog na Forumu (klik na Sign Up i popunite polja), ili još lakše tako što se povežete sa Vašim Facebook nalogom.

Opet klik na ''Sign Up'', onda izaberite ''Sign In with Facebook'', izaberite da li želite na Forumu da koristite ime sa Facebook-a ili želite neko drugo ime, i to je to. Sve ovo klikćete samo prvi put, svaki sledeći put Forum je to automatski upamtio.

 

Povezivanjem na Forum dobijate mogućnost da učestvujete u diskusijama, postavljate slike, video klipove, dobijate notifikacije kroz Browser (da, isto kao na FB-u :) ), šaljete/primate privatne poruke, ''tagujete'' druge ljude kako bi odmah videli Vaš upis... Kao da ste postali deo jedne veeeeelike FB grupe sa trenutno preko 15.000 ljudi sa kojima razmenjujete stavove. :) 

Ivan

Moderator
  • Content count

    10989
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About Ivan

  • Rank
    Abarth

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Belgrade

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Stilo 1.9 JTD, Citroen Xsara 2.0 HDI

Recent Profile Visitors

43308 profile views
  1. Za moj ukus tamne varijante sive ("mis" siva), bordo, kao i uzas za odrzavanje zvana crna . 225/45 je danas u neku ruku standardna dimenzija za 17'' na mnostvu modela (kao 195/65 za 15'' ili 205/55 za 16''), samim tim je prilicno jeftinija. Kada sam svojevremeno sebi gledao dimenziju koja mi je apsolutno odgovarala, u vidu 205/50 za 17'', pa jos neka kvalitetnija guma - vrlo brzo sam se predomislio (jos su sada cene i dobre kakve su bile). Ista politika cena vazi i za 205/55 u 16'' colazi (koje odavno taljigam). Estetski, na ovom autu nema mnogo prostora za igranje, za moj ukus je vec fabricki lep i "dovrsen" tako da i mala eksperimentisanja lako mogu da odu u gedoru.
  2. Imenjace, pre svega da cestitam, da te nova masina lepo sluzi i da nemas bubica (o kojima smo u par navrata zajedno mozgali) kao sa prethodnikom. Sto se tice dimenzija gume, mislim da ce 225/45 pre biti vizuelno tanja i sa malo vecim prostorom do ruba (posto ima oko 1.1 cm nizi bok od 225/50), nego sto ces imati problem sa udobnoscu. Trenutna 225/50/17 ti ima maltene istu visinu kao recimo 205/55/16 (oko 11.2 cm) i svrstavam ih u balonjare , tj. korektno udobne. Dok se 225/45 odavno izdvojila kao standard za 17'' i u nekom mid-range moze se naci sasvim korektna guma za povoljnu cenu. +1 . I boja mi je jedna od omiljenih. Sa srecom, jos jednom !
  3. Moguce da je banalan problem, recimo RPM senzor (senzor radilice, eventualno bregaste). Ako je kod majstora, videce vec na dijagnostici, a mozes da prelistas ovu temu:
  4. Topla preporuka da ne bacas pare na zastarelu, polovnu mehaniku. Za malo vecu kintu imas mnogo bolju stvar (digitalni emulator CD sarzera, vezuje se takodje na mini ISO konektor, zadrzava sve funkcionalnosti fabrickog uredjaja (kontrole sa volana i sl.), a dodaje opcije slusanja muzike sa USB, Micro SD i AUX, opcioni dodatni modul za Bluetooth povezivanje sa telefonom...): http://www.microlink.rs/index_sr.php Cini mi se da je sada cena Microlink 2 uredjaja, sa forumskim popustom 35 EUR (prelistati kraj teme u Clanskim pogodnostima):
  5. Za woofer su namenjeni pin 2 u A konektoru i pin 6 u C konektoru. Pisao sam detaljno i postavljao seme u ovom postu: Nisam uklavirio iz prethodnih postova - je li naknadno ubacen CN+, pa se pojavio problem? Cisto da se odmah zna da li je problem u CN+ ili je do instalacije auta.
  6. Kao sto ti i dijagnostika kaze, imas evidentno neki problem sa izlazom. Desava li se ista kada pokrenes "Speaker test" (treba da cujes piskav zvuk iz svakog zvucnika, kako prelazis sa jednog na drugi). To je jos jedan vid provere. Pogledaj i da li ti je pozadi dobro ukopcan B dzek (sa 8 linija za zvucnike). Ako je sve fizicki OK, moguce da postoji problem sa plocom ili nekim elementom na njoj. Ako ti prethodni uredjaj normalno radi, onda je definitivno to problem. Prelistaj prethodnu stranu, kolega je imao "Audio OFF" problem koji je resio raskacinjanjem uredjaja sa vozila i pregledom osiguraca na navigaciji. Tu imas i sliku ovog modula. Ako nemas CD Changer i Woofer na autu, ovo na drugoj slici su normalne poruke. Takodje i ako nemas SIM karticu u telefonskom slotu.
  7. @@bane@ Ovde ima dosta ljudi koji stvarno po PS-u prolaze kruzne tokove (posebno one sa vise traka), ima i neznalica, ali i prilicno bahatih. Licno, najvise sudara vidim na NBG kruznom toku koji je prometan, ali i izuzetno brz jer se uliva nekoliko bulevara sa 3 trake, sa malo pesaka ispred toka - najcesce se desavaju udesi na racvi iz pravca Zemuna (starog Merkatora). Slavija je neuporedivo haoticnija, ali su male brzine zbog brojnih pesaka, ukrstanja tramvaja i tolejbusa. Kako predjosmo sa britanske raskrsnice na kruzne tokove - nemam pojma .
  8. Meni nije jasan ni ovaj sa Toyotom. Ako se vec ovako provukao pored kamiona i mozda ne vidi ostatak raskrsnice od istog, cim je primetio da "ogromni" krece nije imao sta da ceka. Kada je krkljanac u kruznom toku sa dve ili vise traka, cesto iskoristim vozilo koje mi je sa leve strane (u istom smeru kao i ja) koje se ponekad i bahatije ukljucuje u tok, kao paravan da i ja prodjem kada vec on blokira raskrsnicu koja desno od njega ostaje prazna. Naravno, oprez na maksimumu.
  9. Ako slucajno nisi videla, mozda bude od pomoci - vrati se na 2. i 3. post pre tvog. Kolega @maxi13 je imao identican problem "USB error 10", ostavio je link pomocu koga je instalirao jezik i resio problem. U pitanju je isti sajt "blueandme.net" sa koga si i ti pokusavala, ali je mozda neka druga opcija u pitanju.
  10. Kada vidim na salteru da nabadaju tastaturu jednim prstom, nije mi dobro .
  11. Dodao bih i da se proveri alternator (tj. punjenje akumulatora), mozda je zreo za remont. O svemu smo pisali ranije.
  12. Uporedjujuci gore iznete nesluzbene podatke: - 6 cm kraci od GP, Evo ? - malo jace od 3 cm siri - visina "u bobu" ista kao GP - medjuosovinsko rastojanje povecano za 1 cm Za ocenu dizajna bih sacekao neku "standardnu" verziju (ovde je sa sportskim branicima, difuzorom, pragovima, kacketom, izduvom...). Za moj ukus, ovako napucano na slikama deluje naravno dosta ubedljivije i agresivnije nego Tipo, koji je neupadljiv odakle god da ga pogledas. Opet za moj ukus, sto se eksterijera tice, Ibiza 2017 ("Little Leon") je uz Mazdu 2 ostalima zadala domaci zadatak u ovoj klasi. Ali da sacekamo neki zvanican snimak Arga.
  13. Ma ne hvalimo , cisto prenosimo utiske. Posto obicno po drzavnim institucijama bude dijametralno suprotna situacija, pa eto da pohvalimo ako su nam bar za nesto malo olaksali. Ja nisam cekao zbog zaboravnosti i sl. - nego iz principa. Pre 10 godina sam posteno platio svoj (papirni ) dokument koji je u oktobru ove godine bilo potrebno po treci put obnoviti, tako da sam guslao maltene do pred kraj njegove vaznosti, tj. do ovog poslednjeg roka za zamenu 10. juna. Ako se secate, prosli "deadline" je bio polovinom 2014. pa su zbog ogromnog broja ljudi koji nisu zamenili dozvole, taj rok produzili za 3 godine. I sad su oni koji su daleko i pre tog roka 2014. izmenjali dokumenta napravljeni ***, standardno kod nas. Kao gradjanin, uredno placam sve moguce obaveze, ali unapred vise nikad, nista... Kada drzava bude placala o "svom" trosku zamenu dokumenata (koju, btw, sama inicira) necu gledati na rokove.
  14. @Branko Ja bih pre svega pohvalio kreatora diskova , drugarski smo resili problem sa Code kod desetina kolega po Srbiji . @sibonios Verzijom softvera 9.8 se potpuno eliminise potreba za kodom, cijim se unosom aktivira veza izmedju Body Compa auta i CN+, za konkretnu instalaciju, na konkretnom autu. Tj. moguce je instalirati uredjaj bez posedovanja koda. Sto generalno znaci da ce svako premestanje uredjaja u drugo vozilo zahtevati ili unos koda (ako se poseduje) ili ucitavanje verzije firmware 9.8. Vecinom navigacije koje stizu kod nas imaju starije verzije softvera, pa nije lose iako se ima kod, da se ucita novija verzija. Ali uvek treba imati u vidu da tokom update-a uredjaj moze i da se "zaglupi" pa ne treba preterivati. Sve vec pise u prvom postu, da ne idem u detalje ponovo.