Jump to content
FAS Euroauto Goran

Ivan

Moderator
  • Content Count

    19983
  • Joined

  • Days Won

    111

Ivan last won the day on April 15

Ivan had the most liked content!

About Ivan

  • Rank
    Abarth

Profile Information

  • Location
    Belgrade

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Bravo Sport 1.4 MultiAir Turbo, ex Fiat Stilo 1.9 JTD 3 Porte

Recent Profile Visitors

61481 profile views
  1. I dva puta teze od ovih fancy alu felni za devojcice . PS: Imao sam ih na Stilu u jednom periodu dok nije poceo da ih ima svaki drugi na ulici . Stvarno teske kao tuc.
  2. eLearn kaze da postoje dve verzije hidraulicnog sistema - Compact i Remote. Kod tebe (tj. na 1.9 8v i 16v, 2.4 i 1.8) je Compact sistem, sa rezervoarom za hidraulicno ulje na pozarnom zidu. I kaze da nivo mora da bude na MAX oznaci na tom stapicu koji je integrisan sa poklopcem: Remote verzija ide na 2.2 MPI, rezervoar je u tom slucaju iza suvozackog fara i ima oznake za MIN i MAX na svom kucistu:
  3. Vrlo moguce , znam da je neko od nas svojevremeno kacio, a iskoci mi u pretrazi. Samo sam sacuvao sliku, nisam iskreno ni gledao ko je cenjeni autor .
  4. @PeleStilo Pokusaj sa 1242 .
  5. Ama, to sam samo coveku oznacio gde je lokacija , moj citirani post je od pre 2 godine i kusur, a situacija na GMaps jos starija .
  6. Nema nikakvog odrzavanja sem najobicnije vlazne krpice, a habanje najvise zavisi od onoga ko koristi , tako da ne treba generalizovati. Vozim Nuova Bravo sa takvim enterijerom vec par godina. Do sada nema bukvalno ni jednu peckicu na sjajnim delovima (klima i radio), cak mi mozda deluje i otpornije nego plastika npr. na Stilu na tim delovima. A verujem da bi se intenzitetom kao na sjajnom delu, ogrebotina napravila i na obicnoj plastici. Enterijer od Eva naovamo, bar meni, izgleda za klasu lepse, ususkanije i dan danas sveze u odnosu na enterijer prvobitnog GP. Pogotovo instrument tabla, cajgeri u tunelima (na Grandeu su u nekim verzijama bili maltene kao na Puntu Mk2). I upravo dizajn centralne konzole sa tom sjajnom plastikom.
  7. Nesto razgledah, pa ako nekome zafali veci ili manji poklopac sijalica fara za Bravo... Posto se tesko nalaze odvojeno, mogu da se poruce kao zaseban deo kod ovlascenih, sam far ima opciju "C" (Components). Kada se tu klikne i rasclani, iskoce SN za poklopce:
  8. Daj neku sliku, prvi put cujem za to? To sto opisujes je dugme Trip racunara? Tempomat je posebna rucica na ablenderu, sa leve strane. On/Off prsten, +/- komande i Resume dugme, isto je kod svih Fiata/Lancia/Alfi tih godista:
  9. Mozda ne bi ni da ga Max na startu nije osurio sa 3. mesta . Salu na stranu, ni Mercovi mehanicari nisu RB, mislim da je zaglavljivanje bilo okruglo 4.0 sec. Iza njega je Bota isao sa (za njih) odlicnih 2.2 sec. Svakako se slazem da bi bilo vrlo zanimljivo na izlasku, da su odradili posao bar priblizno blizu kao kod Bottasa. Pogotovo sto je Tamburello modifikovana, dolece se u punoj brzini na kocenje pred (novu) sikanu, a taman na izlasku iz boksa. Sve u svemu odlicna trka, ima o cemu da se komentarise, a to nadam se svi prizeljkujemo.
  10. Praksa je i to (ako ima vise ukljucenih u diskusiju koja duze traje) ili da tagujemo autora ako se post odmah premesta. Sto je ovde bio slucaj - bez ucesnika u prici koja je vrlo kratko trajala, dok kolega nije odlucio da li hoce ili ne predstavljanje sopstvenog auta.
  11. Sve OK , samo uzivaj i naravno navrati na neko forumsko druzenje kada umine ova posast.
  12. @Zakeralo Post je, na osnovu ranijeg dogovora, prebacen u odgovarajucu temu o iskustvima sa Tipom.
  13. I ? Njegova greska, koju je platio. Ne potire cinjenicu da ima srece kroz celu karijeru - sa izborom timova, klupskih kolega (uglavnom), gomilom situacija gde ga je sreca pogledala... Nalik ovoj danas, gde se od maltene izgubljene situacije (i da se izvukao iz peska), sticajem okolnosti namestilo da bas u istom krugu bude drugi incident. I da se maltene bez posledica pod crvenom zastavom vrati na 9. mesto. Naravno da nam je svima bilo jasno da je to 90% podijum na kraju. Moja teorija zavere - zarad njega zrtvovan Bottas (koji se nekako bas tada, bas slucajno poturio pred kocenje)? Secas li se proslogodisnje upravo Imole, krajem sezone? Bas se nekako "namestilo" da zute zastave budu bas samo tih 30 sekundi kada je njemu odgovaralo da ode u boks, dok je bilo gusto. Na sve to mu je naravno potrcko stitio du*e... U prosloj trci ga suparnik stigne i pocisti za 1. mesto, a poziciju mu vrate zbog narusavanja limita staze pri preticanju. OK, s pravom, ali sta je bilo sa njegovih prebrojanih 29 limita i dobijanja vremena na istom mestu? Da ga nije sreca pogledala u obe trke, trenutno bi gubio sa 50:18, a ne vodio za 1 bod. Takvih situacija je bilo ne malo, pri tome uopste nisam ostrascen kao bilo ciji navijac, niti poricem njegove vozacke kvalitete i konstantnost. Zelim samo da dobijemo ovo sto upravo gledamo - interesantan i lep sampionat. Za razliku od dosadnih vrtenja krugova u nekim od prethodnih godina, neke sampionate sam pratio cisto informativno koliko su bili "interesantni". Nije ni cudo da im je popularnost bila na minimumu jedno vreme. Pa dve trke ove sezone su interesantnije od prosla dva sampionata zajedno . Favoriti su mi Max (upravo zbog sampionata) i ostale mlade snage - Leclerc, Lando, Russell... Drago mi je i da se jedini pravi F1 timovi (uz Ferrari) - McLaren i Williams polako vracaju i lepo ih je opet gledati u borbama.
  14. Sto se mene tice, neka svaka trka bude ovakva . Naravno zanimljiva, bez ovoliko incidenata. Ovo je ono sto fali modernoj F1 u hibridnoj eri. I lepo se vidi kako svi drugacije funkcionisu pod pritiskom, potkradu se greske i najboljima... Svaka cast Landu, bukvalno je bio na 1-2 desete da zadrzi 2. mesto protiv nadmocnijeg protivnika. Bez obzira na kisu, Imola jos jednom pokazuje sta je prava F1 oldschool pista za uzivanje. Kada samo vidim sta je sve 14 godina bilo ubaceno umesto nje u kalendar . Verstappen slavio na ludoj trci u Imoli Teško je prepričati šta smo sve videli na današnjoj trci, ali pokušaćemo. Pre početka trke je pala kiša koja je navlažila stazu, pa su vozači morali da krenu na gumama za te vremenske prilike. Svi su se odlučili za intermedijum gume, a interesantno je bilo da su se Gasly i Ocon iz prvih deset odlučili za wet komponentu. Leclerc se bio izvrteo već u krugu za zagrevanje, ali se brzo vratio na stazu i mogao je da vrati svoju četvrtu poziciju. Hamilton je dobro krenuo, ali je druga faza njegovog starta bila loša i Verstappen ga je napao u krivini 1. Holanđanin je prošao na prvo mesto, ali je i stisnuo Hamiltona koji je grubo prešao preko jednog ivičnjaka i izgubio deo prednjeg krila. Perez je zadržao treće mesto, ali je njega u kasnije fazi kruga ipak obišao Leclerc. Iza njih, Gasly je loše krenuo. Ricciardo je prošao na peto mesto, ispred Strolla i Sainza, dok je Norris pao na devetu poziciju. Pre kraja prvog kruga je i viđen incident koji je izazvao izlazak vozila bezbednosti na stazu. Latifi je izgubio kontrolu na prilasku krivini Variante Alta nakon kontakta sa jednim od vozača Haasa i završio je u zidu. Tokom perioda vozila bezbednosti smo videli i okretanje Micka Schumachera, koji je izgubio kontrolu pokušavajući da zagreje gume na glavnom pravcu. Pit-lane je u tom trenutku zatvoren, pa je Schumacher morao da vozi sa oštećenim bolidom, pre nego što je mogao da uđe u boks na popravke. Vožnja iza vozila bezbednosti je potrajala do sedmog kruga. Hamilton je odmah pokušao da napadne, ali bezuspešno. Iza njih se vodila dobra borba od šestog so osmog mesta između Norrisa Sainza i Gaslyja u kojoj je Norris pretekao AlphaTauri i Ferrari i našao se iza timskog kolege. Verstappen je na vrhu stvorio veliku prednost ispred Hamiltona, Leclerc je pratio svetskog šampiona, dok je Perez gubio mnogo vremena. Sainz je u devetom krugu obišao Gaslyja za sedmo mesto, a Francuz je počeo da gubi tempo pošto wet gume na kojima je počeo trku nisu bile dobar izbor. Hamilton je do desetog kruga uspeo da stabilizuje svoj tempo, a veliki duel su iza vodili Ricciardo i Norris za peto mesto. Gaslyjev pad se nastavio i u narednim krugovima pošto su ga obišli redom Stroll, Bottas, Russell, Raikkonen, Giovinazzi i Tsunoda. Perezu je sa druge strane izrečena kazna od 10 sekundi, zato što je tokom vozila bezbednosti izleteo sa staze, izgubio par pozicija, a potom je preticao bolide kako bi se vratio na četvrto mesto. Sainz je odlično vozio u drugom Ferrariju, pravio prednost u odnosu na vozače iza sebe i sustizao McLarenove vozače, ali je u dva navrata izletao sa staze, gubio priključak, ali i zadržavao bez problema svoje sedmo mesto. Gasly je konačno morao da promeni gume u 16. krugu, nakon čega je prešao na intermedijum komponentu i izašao na stazu na 18. mesto. McLaren je u 17. krugu javio Ricciardu da,propusti Norrisa, što je on i učinio, a Britanac je odmah počeo da otvara prednost. Staza je polako počela da se suši, a vremena su brzo padala. Međutim, problem je bilo to što je i pored sušenja staze, i dalje padala veoma slaba kiša, zbog čega se niko nije usuđivao da pređe na slikove. U takvoj situaciji su vozači polako počeli da ulaze i u problem sa gumama koje su se pregrevale, a najbolje se u takvim uslovima snalazio Perez, koji je bio najbrži na stazi. Vettel je bio prvi vozač koji je prešao na gume za suvo, ali je on gubio mnogo vremena na početku kruga, koje nije mogao kasnije da nadoknadi. Vodeći su onda pravo niotkuda oko 25. kruga ponovo počeli da pronalaze brzinu. Hamilton je smanjivao prednost Verstappena, dok se Leclerc još više odlepio od Pereza i po malo sustizao Hamiltona i Verstappena. U 26. krugu Sainz je obišao Ricciarda za šesto mesto u DRS zoni na glavnom pravcu, a Hamilton je u tim trenucima spustio prednost Verstappena sa 4 na dve sekunde. Tsunoda je sledeći prešao na srednje-tvrde gume, a i Verstappen je odreagovao u sledećem krugu. Mercedes je ostavio Hamiltona na stazi još jedan krug i sve je delovalo dobro, ali su u sledećem krugu njegovi mehaničari zakazali sa prednjim levim točkom i koštali ga ključnog vremena pri povratku na stazu. Tako je poredak ostao isti, a Verstappen je dobio prednost od pet sekundi. Gume je promenili i ostali u narednim krugovima, a jedina promena je bila to što je Perez pao iza Norrisa na pero mesto nakon kazne koju je morao da odradi. Verstappen i Hamilton su se u 31. Krugu našli u gužvi na stazi kada su obilazili vozače za ceo krug. Holanđanin se nekako snašao, ali je Hamilton izleteo u Tosa krivini nakon čega se vratio na stazu tek na sedmom mestu sa polomljenim prednjim krilom. Odmah nakon toga, viđen je novi incident kada su se sudarili Russell i Bottas na prilasku prvoj krivini. Russel je izleteo na travu pri pokušaju obilaženja Bottasa, koji je kasno zatvorio prolaz, nakon čega je izgubio kontrolu i zabio se u desnu bočnu stranu Mercedesa. Na stazi je ostalo mnogo krhotina i dva uništena bolida zbog čega je na stazu ponovo moralo vozilo bezbednosti, a Hamilton je nakon svog pit-stopa pao na deveto mesto. Direkcija trke je u 34. krugu odlučila da istakne crvenu zastavu dok se staza ne očisti, a posla za redare je bilo mnogo. Ono što je postalo kasnije očigledno nagon gledanja usporenog snimka je da je HALO zaštita spasila Bottasu život, jer da ga nije bilo, Russelov levi prednji točak bi ga udario u glavu. Prekid je potrajao pola sata, a trka je nastavljena letećim startom u 35. krugu. U pretposlednjoj krivini Verstappen gubi kontrolu, ali nekako uspeva da se vrati ispred Leclerca i povede trku. To kao da je dekoncentrisalo Monačanina, koji je izgubio mesto od Norrisa, koji je pored Ricciarda i Pereza jedini na restartu montirao meke gume. Srednje-tvrdim guma a na kojima su bili Verstappen, Leclerc i Sainz je trebalo malo vremena da se zagreju, a Ricciardo iza njih je počeo da gubi priključak već nakon prvog kruga. U 38. krugu je Perez izleteo sa staze u Villeneuve šikani nakon čega je pao na 14. Mesto i potpuno upropastio sebi trku. Hamilton je u 39. krugu prošao ispred Strolla, u 42. ispred Ricciarda i našao se na petom mestu iza dva Ferrarija. Verstappen je na čelu stvorio prednost odo oko četiri sekunde ispred Norrisa i konstantno je vrteo najbolje krugove. Nakon toga se situacija na stazi malo primirila. Hamilton je polako sustizao Sainza i čuvao gume, dok je Norris sve više gubio priključak za Verstappenom. Mercedesov vozač je u 50. krugu uspeo da obiđe Sainza za četvrto mesto na glavnom pravcu, a ispred njega su u borbi bili Norris i Leclerc, između kojih je razlika bila manja od sekunde. Tu se ubrzo formirao DRS vozić između njih trojice, dok je Sainz držao odstojanje na oko 1.5 sekundi. Hamilton je konačno u 55. krugu uspeo da obiđe Leclerca, nakon što je Monačanin napravio malu grešku na vrhu brda na izlasku iz Variante Alta šikane, što je izbacilo Leclerca iz DRS-a i omogućilo svetskom šampionu da obavi lako preticanje na glavnom pravcu. Hamilton je veoma brzo sustigao i Norrisa, ali nikako nije mogao da izvrši kvalitetan napad pošto je McLarenov vozač imao odličan prolaz kroz poslednje dve krivine pred izlazak na pravac. Ipak, otpor je potrajao do tri kruga pre kraja kada je Hamilton dovoljno prišao i uspeo da prođe na drugo mesto. Nakon tog su Verstappen i Hamilton počeli da vode borbu za najbrži krug i dodatni bod, koji bi jednom ili drugom doneo vođstvo u šampionatu vozača. Na kraju, Berstappen je pobedio sa 20 sekundi prednosti ispred Hamiltona, koji je odneo pobedu u borbi za najbrži krug i tako zadržao prednost u šampionatu za svega jedan bod. Norris je zahvaljujući sjajnom restartu trke došao do zasluženog podijuma za McLaren, ispred Leclerca, Sainza i Ricciarda. Stroll je izvukao maksimum iz Aston Martina na sedmom mestu, Gasly je nakon svih problema uspeo da se domogne osmog mesta u novoj očajnoj trci za AplhaTauri. Raikkonen je done Alfi prve bodove osvajanjem devetog mesta, dok je Ocon pokupio poslednji bod ispred timskog kolege Alonsa. Preuzeto sa: pole-position.rs

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...