Jump to content
FAS Euroauto Goran

Ivan

Moderator
  • Content Count

    19194
  • Joined

  • Days Won

    108

Ivan last won the day on September 16 2020

Ivan had the most liked content!

About Ivan

  • Rank
    Abarth

Profile Information

  • Location
    Belgrade

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Bravo Sport 1.4 MultiAir Turbo, ex Fiat Stilo 1.9 JTD 3 Porte

Recent Profile Visitors

59759 profile views
  1. Mislio sam da sam po tom pitanju bio najgori od sve dece - ali stizete me, a izgleda i prestizete . Da Puntic i dalje lepo sluzi, dok ne resis da menjas .
  2. Da ekran izgleda kao fabrika nece moci svakako. Neki modeli imaju samo zvucni signal, kod nekih se dodatno iscrtava na board-u. Nije lose kao fora, mada nauci se da se vozi i na zvuk. Kod fabrickih bocnih senzora, ukoliko se njihovo rastojanje do prepreke ne menja - gasi se indikacija posle 3 sec. Sto znaci pri paralelnom parkiranju uz neku prepreku, zid npr... Brzo se svikne i bez ekrana. Ne dilujem sa senzorima , imas toga po netu kao blata. Cene su od-do, ali vecinom su u ponudi najjeftiniji Kinezi. Koji, ruku na srce, rade posao, gledaj npr. da dobijes garanciju... Ne znam kako ide sada sa porucivanjem, ranije je isto to sto ovde prodaju (za 2-3 puta vecu cifru) moglo da se poruci iz Kine za par $ .
  3. Apsolutno, ako pricamo realno, ne treba praviti nikakvu famu... Guma je i po Michelinu zvanicno letnja sa 3MPSF sertifikatom. Ne treba ocekivati cuda i da ta guma (koja je odlicna i na suvom i na mokrom) bude bolja na pravom snegu od neke iole krstene, namenske zimske gume. S druge strane, itekako zavrsava posao, prolazio svuda gde i ranije sa sezonskim, jedne zime odmarao kod komsija i peo se cak i na Jahorinu i Bjelasnicu sa njom... A sto kolega kaze, ko ne zivi u nekoj ostrijoj klimi - evo i ove zime slicna prica. Imali smo jedino ovih par hladnijih dana gde temperatura jedva predje u minus. Vec od utorka krece toplije i po nekim prognozama (iako nas ceka jos februar) - moguce da ce to biti sve od "prave" zime za ovu sezonu. A da u gradu snega maltene nismo ni videli. Klima je definitivno otisla u *** , na stranu vozila, evo primera iz svakodnevog zivota. Kuci imam etazno grejanje i jeste da je u pitanju lepo izolovana novogradnja, ali racuni za grejanje su zadnjih par sezona bukvalno smesni. Sto je jos veci apsurd - priblizavaju se cenama struje koja se u letnjim mesecima koristi za hladjenje.
  4. +1 (iako je na novijim Fiatima elektronika poprilicno lepo ispeglana). A pogotovo zbog ovoga: Plus je verovatno (zbog godista) fabricki akumulator u pitanju, a nisu pokazali kao nesto trajni. Plus su u zadnje vreme maltene ledeni dani. Pogotovo ako auto stoji napolju, dizel, kratke relacije, kreni-stani (posto vidim da je BG u pitanju) - takva eksploatacija bukvalno sahranjuje akumulator. Najmanje i ono sto ne kosta nista je da se akumulator lepo napuni i isprati situacija. A svakako dijagnostikom proveriti sta je uzrok pre svega te Check Engine lampice (ako i posle toga krene da prijavljuje), bilo koji krsten servis u kome se redovno odrzava auto ce to besplatno proveriti. Ono sto nije receno - da li se primecuju neki realni problemi u radu motora i ostalih sistema? Koji je MultiJet tacno u pitanju (1.3 ili 1.6)? Da li na autu postoji i da li se koristi Stop&Start? Licno ga uvek drzim iskljucenim - em "arci" sve sklopove stalnim paljenjem i gasenjem, potrosaci u vecoj meri nastavljaju da rade prazneci akumulator, koji se za to vreme naravno ne puni. A sve za ustedu od 4-5 dl/h, koliko trosi u leru. @Ceca fiat tipo Tema je prebacena u odgovarajuci Tipo tehnicki podforum.
  5. Sto se toga tice, bar iz mog iskustva, najgora su bila vozila iz prve polovine prosle decenije. Na masi modela ista prica i patnja. Na Megane Mk2 je postojao plasticni otvor u potkrilu, pa se kroz njega (pored tocka) menjala sijalica. Sto i nije tako lose , posto sam u vozackom faru na Stilu najlakse menjao upravo tako, samo sto sam jos skidao potkrilo . Ostale metode su podrazumevale ili kupusanje auta ili ruke u ogrebotinama. Mislim da je u nekom trenutku od proizvodjaca i bilo zahtevano da korisnicima omoguce laganiju zamenu sijalica, u slucaju da crkne negde u putu...
  6. Ne brini nista, sa alu 17'' ces se utopiti u nase ostale kante .
  7. Zamenis sijalicu sa vozacke strane na par JTD Stila - pa ces se obradovati kao malo dete kada budes video koliko na Delti ima mesta .
  8. U 500L stoji da ih je bilo malo (kupovala se uglavnom ulazna motorizacija). Ali da ne bude da je sam motor raritet, o T-Jet je pisano bas dosta ovde, pa moze vec prilicno toga da se procita. Sa manjim izmenama, to je tehnologija koja je krenula jos pre 15 godina, a uveliko je menja novi GSE. Tako da vazi relativno slicna prica kao i za druge modele, tipa Brava, Delte, Giuliette... Koji su slicne tezine ili malo tezi, a opet aerodinamicniji. Svakako jos jedno iskustvo je samo plus za forum, pogotovo u ovoj redjoj kombinaciji modela i motorizacije.
  9. Gresis, vozio sam nekoliko modela OEM alu-felni zadnjih deceniju i po, naravno preko cele godine. Ni jedan jedini problem, niti neko "posebno" odrzavanje. Perem ih kada i ostatak vozila sa istim Turtle Wax, kada sam dokon leti malo ih detaljnije sredim i ocistim teze pristupacna mesta... Maltene nikakva razlika u odnosu na celicare, sem sto se auto mnogo lepse vozi i izgleda duplo bolje . Brt, tvoj Bravko je teska kanta vec i kad se pojavi na FLCS skupu kanti .
  10. Dobar je tek od skoro , posto je nedavno renoviran. Krajolik i pejzazi Sumadije prelepi, ali je sam put bio u vrlo losem stanju, pa i nije bilo bas tako uzivanje po trap. Sto se voznje tice, licno mi je pomalo smor i od Mladenovca do iza Topole i onog dugackog pravca kod vinarija... Odatle tek krece zabava i krivine. Ako se posreci da nema sporaca, bas uzivanje da se zgazi, pogotovo zadnjih 10-ak km, uz serpentine do varosice Rudnik i izlaska na Ibarsku.
  11. @Djulijano https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/79873-mmenjam-felne-17-tristar-za-16tice/ https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/81650-p-alu-felne-tristar-17-sa-gumama/ https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/79777-pgume-zimske-215-45-17/ Sta je od ovoga aktuelno? Da nepotrebno sredimo, zakljucamo, pobrisemo...
  12. @stefanpop00 Parking senzori se ne vezuju na zvucnike automobila. Ovo sto si okacio su najobicniji aftermarket parking senzori. Napon za centralu se uzima sa rikverc svetla, a centrala je vezana za svoj zvucnik i ultrazvucne sonde koje idu u branik. U ovoj varijanti samo sa buzzerom (bez ekrancica), imas ih i kod nas za duplo manju cifru od ove na linku. Pored ovih klasicnih ultrazvucnih, postoje i varijante bezicnih ultrazvucnih i elektromagnetni (ciji nisam bas neki pobornik). Mozes da pokusas i ugradnju fabrickih - treba ti opet centrala, zvucnik ide u desni C stub (za zadnje senzore, a kod Body Compa za prednje), ultrazvucne sonde i ozicenje od centrale do Body Compa. Evo i seme, polozaja komponenti i funkcionalnog opisa samo za zadnje senzore (ako zatreba, mogu da dodam i semu za zadnje+prednje senzore):
  13. 1.0 FireFly jos malo pa u ceni 1.3 MultiJet u istoj opremi. Ili oko 25% skuplji od Fire (opet u istoj opremi). Kao i sa poslednjim generacijama 500L (a i drugim brandovima) - odose i cene baznjaka u vis. Videcemo kako ce ih pozicionirati kod nas, ali treba ocekivati delimicno slicnu pricu.
  14. @stefanpop00 Postoji, naravno, u pitanju su Canbus varijante gde se ne secka instalacija, a daljinac centralne brave (kljuc) sluzi i kao daljinac alarma. Cene su bas za Nuova Bravo bile oko 180 EUR pre 2-3 godine kada sam se raspitivao. Varijante da imas dodatni daljinac za alarm su prilicno jeftinije. Ako imas duha za samostalne radove, mozes da pokusas da ugradis i fabricki alarm. Izadje prilicno jeftino, najveci je problem naci plafonjeru sa centralom i volumetrijskim/tilt senzorima. Sirena moze i od Stila, takodje i mikroprekidac haube. Potrebna je jos kartica sa elektronskim kodom vozila i da se to aktivira dijagnostikom. Sve je Plug&Play, samo ako je moguce aktivirati opciju u Body Comp.
  15. To je sve ono sto sam ti i rekao iznad, zar sumnjas u visegodisnje vlasnike ? Nema na cemu u ime svih.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...