Jump to content

Ivan

Moderator
  • Content count

    11233
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Ivan last won the day on August 16

Ivan had the most liked content!

2 Followers

About Ivan

  • Rank
    Abarth

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Belgrade

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Stilo 1.9 JTD, Citroen Xsara 2.0 HDI

Recent Profile Visitors

44159 profile views
  1. @gagyns Pitanje je prebaceno u postojecu temu, pa mozes da procitas dosadasnja iskustva. Tema gde mozes naci kontakte otpada, a mozes da pogledas i u partnerima kluba:
  2. Verovatno Bilstein B4, ovi ostali tipa B6 su dosta skuplji. Samo treba paziti da nisu neke kopije po bagatelnim cenama.
  3. Gde si to nasao za Bilstein? Znam da su akcije 3+1 bilo za Monroe, tako se prilicno i prodaju . Komplet za Stila u tom slucaju izadje oko 150 EUR ako je Reflex u pitanju, oni Original su jos jeftiniji.
  4. Cekas je kao 159, to bi ti ? Sa ovim se bre imenjakom iznad samo dogovaram, a nikako da se vidimo - taman da pogledam Astricu, a on CrossClimate gilje . Mislis, naredio .
  5. Ja ti lepo kazem - nema dalje (za "vozacki" auto, 3-4 godine star ili nov). Kao sto rekoh, uhvatio si poslednji voz. Tacnije ima, ali kod drugih proizvodjaca.
  6. Za zadnje ne moras da se mucis da rasturas sve komplet. Samo neka ti neko pomogne da se nategne gornji deo tapacira, a sa nekim kracim srafcigerom se opusteno menja zadnji zvucnik.
  7. Za prednje zvucnike najbolje da skines prednje tapacire, imas na forumu uputstvo. Skines svetlo sa tapacira, otkacis komandu podizaca prozora. Odsrafis par krstaka sa donje strane i par skrivenih imbusa ispod plasticnih poklopaca, sve ostalo su zabice. Poguras na gore gde je keder, otkacis sajlu i to je sva mudrost. Za zadnje ne moras da skidas potpuno tapacire, mogu da se nategnu sa gornje strane i uz malo gimnastike zamene zvucnici. Bar sam tako radio kod sebe, imas i na mojoj temi takodje.
  8. Samo ta oplata kod nogu vozaca ide dole, imas napred dva plasticna klina i zabice u zadnjem delu. Pripremi zivce za gimnastiku, guljenje kolena, prag u rebrima, glavu medju pedalama i nedostatak krvi u rukama . Posto sam ovo cackao na par Stilica rekoh vec u njegovoj temi - Banetu svaka cast za ovu operaciju.
  9. Znamo se ... Nego kad nas drugar @Milutin-NS stigne, posto mi drzi pridike o vernosti brandu ... Samo neka mi odgovori sta bi on pazario iz grupacije iza Brava ili Delte? Da li Tipo (koji mi licno dodje kao neka inkarnacija Siene ili Linee, a i pravi se kao pomenuti u Tofasu) ili mozda neku verziju Mikija? Onako, da se posle HGT i 2.0 MultiJet bas vidi u njemu? Nego uhvatio zadnji voz, pa je sad najveci zagovornik .
  10. +1, ako se gleda najbolja varijanta. A tu tvoju preostalu iz para bacis u oglase ili eventualno (ako nemas) ostavis za rezervni tocak. Ako kupis istu takvu novu, za 20 000 km je to vec razlika u sari i istrosenosti generalno. Opet, svaka polovna guma je macka u dzaku. Te EcoContact su nerealno skupe (poredeci npr. sa njihovom PremiumContact serijom), mogu se uzeti neke 2 iz srednje klase (Fulda, Hankook, Semperit...) za racionalan novac, pogotovo ako je neka manja i cesca dimenzija u pitanju (posto nije navedeno koja je).
  11. Mislim da se situacija stabilizovala od kada je pumpu za prskalice farova prevezao na onu liniju protokomera viska .
  12. Petrolhead u dizelu . Verovatno vec razmislja o nekom hibridu ili elektricnom vozilu.
  13. Rezervoar do cepa, neka malo duza deonica (grad/otvoreno/mix), pa opet pun do cepa. To je najtacnije, imas na iole vecem uzorku kilometraze, a sa tim lepo uporedis i preciznost board-a (zna da laze i preko litar). Posle par tocenja u razlicitim uslovima voznje, uveliko ces znati na cemu si... Na tako kratkim deonicama i malim uzorcima, previse je promenljivih cija i mala varijacija utice prilicno na tacnost.
×