Jump to content

Ivan

Moderator
  • Content count

    14374
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    69

Ivan last won the day on March 25

Ivan had the most liked content!

6 Followers

About Ivan

  • Rank
    Abarth

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Belgrade

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Bravo Sport 1.4 MultiAir Turbo 140, ex Fiat Stilo 1.9 JTD

Recent Profile Visitors

51363 profile views
  1. Za nove članove

    @Desmo Pozdrav i dobrodosao na forum .
  2. Znam gomilu ljudi koji su lepkom za soferke kacili i fabricke i aftermarket kackete, nikome nista nije falilo. Na Stilu mi je bio tako montiran da si mogao da se kesas za njega, garant bi se pre on sam polomio. Ali eto, stigla neka nova vremena... Ne znam da li si video koliko je malo govance na Sportu? Sigurno duplo uzi, tako da nemoj da kukas . Meni je i poenta da su na autu takvi detalji, da kada ga vidis na ulici na prvu zakljucis da se razlikuje od ostalih. Ali takodje da i na prvu ne mozes bas odmah da potvrdis koji su to detalji, tj. da bude kulturno, diskretno i bez ikakvih vristecis "wanna be racer" komponenti. Cak mi je Abarth kacket i najlepsi koji je bio u ponudi, a na 3v sedne kao du*e na nosu, sa njim zadnji kraj izgleda neuporedivo lepse. Za kupe mi je "must have" opcija, svaki obican Stilo koji vidim na ulici mi deluje nekako prazno bez njega. Jos uz tamna stakla, bombonica, ali eto sad su resili da nas malo *** sa atestima za sve zivo. A evo i Stilo Lineacessori kataloga koji sam kacio jos 2013. koji sam ti pominjao, ima bas interesantnih detalja. Posto nemam opciju da editujem taj podforum, samo na svakoj slici zameni ekstenziju ".org" u ekstenziju ".cc" i sljakace:
  3. Verovatno proveravaju da li je fabricki pricvrscen kroz staklo . Do kog nivoa debilizma smo mi dosli... Postoji par fabrickih modela, moguce da ima i u Stilo Lineacessori katalogu pa pogledaj, kacio sam pre nekih 6-7 godina na forum (MS model je recimo blago ovalni). Ali svi su "normalne velicine", nema nekih Need For Speed modela . Mada bilo sta sem ovog Abarth (OEM plasticni ili aftermarket od poliestera) tesko da ces naci.
  4. Ako vec planiras sminkanje, 3 Porte bez kacketa - nije to to . Za moj ukus, ova boja na gumama je cist visak, eto tako najblaze da nazovem.
  5. Ako je isto ono sto videh i na Bezanijskoj Kosi kod bivseg Merkura danas (stub u obliku krsta sa 3 kamere) - deluju kao obicne kamere za nadgledanje saobracaja.
  6. Ako zelis, otvoris predstavljanje svog auta (tj. novu temu, na dugme "Start new topic") u odgovarajucem podforumu : https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/forum/12-predstavljanje-automobila-članova-foruma/ I tu nastavis da pises o svom autu, postavljas slike, komentarisemo, druzimo se, itd...
  7. Nemoj da brines, taj GM-ov problematicni menjac je izbacen jos krajem 2009. U Fiatima je nosio oznaku C544 , a nadaleko je "poznat" kao M32, deklarisan na 320 Nm. Cak nije ni isao na Fiatove 2.0 dizele, vec takodje GM-ov F40 deklarisan na 400Nm (Fiatova oznaka C542) koji se mnogo bolje pokazao. A od 2010. je krenuo C635 koji je kod tebe, FPT proizvod, kacio sam vec i ranije ovaj njihov proizvodni rang:
  8. Ama imas odmah , ako prebacis premijski razred sa prethodnog vozila (potreban samo kupoprodajni ugovor i kopija stare polise). Prosle godine sam prebacio 1. premijski razred sa Stila na Sporta i imao odmah 15% popusta na polisu. O tome uporno pisemo, a ljude "veslaju" i bez ikakvog obavestenja stavljaju u default 4. stepen po kupovini novog vozila, jer ne znaju svoja prava. I nije samo stvar da je osiguranje jeftinije 15% (a nije malo ni 2-3 hiljadarke). Nego ako, ne daj Boze, skrivis udes, "skotrljaju" te npr. iz tog 4. u par razreda nize. Tako da em placas daleko vecu sledecu premiju od iduce godine (7. razred +50%, 8. razred +70%, 9. razred +90%, itd.), em ti treba 7-8-9 godina bez udesa da se opet vratis do 1. stepena. Evo tabele, pa i sami sracunajte - poenta je da se mnogo manje nagradjuju savesni vozaci (bonus po 5% godisnje, max 15% jeftinija polisa) u odnosu na one koji skrive udes i koje oderu za iducu registraciju pa nadalje par godina (malus):
  9. Ranije sam kompletan tehnicki radio u Dunavu, uz dzabe pregled ako se uzme njihova polisa osiguranja. Za 1.4 MultiAir 140 bi mi po tome produzenje registracije sa 1. premijskim razredom bilo oko 22500 din (u sustini placao sam samo osiguranje, porez i takse). Naravno, pojela maca sa novim propisima . Agencije mi traze oko 28000+ din, zato i pitam za cenu samo tehnickog pregleda (znaci ugrade se po 1500-2000 din za uslugu, ako odradim sam bice oko 26000 din). Hvala svima !
  10. Fiat 500L - centrala parking senzora

    Upravo sam u ePer proverio Compatibility listu za taj SN (da li taj deo eventualno ide i na neke cesce modele). Nazalost, samo za 500L: Sto postovani kolega rece, pogledati po oglasima ko radi sa polovnim delovima za 500L, pa proveriti. Ima ih vec, pojavili su se vec par meseci nakon sto je 500L startovao u produkciji. Pored navedenih, "pretresti" i otpade u Omoljici. Nema na cemu, naravno, tu smo da se pomognemo i druzimo .
  11. Ako je neko detaljnije u tematici ili je radio tehnicki skoro... Na osnovu par poziva, vidim da je cena samo tehnickog pregleda u BG obicno 4000 din? Interesuje me cena samo tehnickog pregleda i njihov papir (ne i kompletna registracija), posto ostatak registracije zavrsavam sam. Ako neko ima detaljniji info oko cena ili preporuku, neka dopise, hvala.
  12. https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/14265202/fiat-bravo-20-jtdm-sport https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/14266552/fiat-bravo-t-jet-sport
  13. Jbg sad , ako bi se islo takvom logikom - i Stila ima kao sase po ulicama zadnjih 5, 6 godina... Nije bas tako, pre ces natrcati na ulici na Stilo, nego gledajuci samo Stilo na onog koji ima Blade. Ima ih, ali ne bas toliko, ubedljivo najcesce se tera 15'' celicara, od 16'' Dynamic, pa onda sve ostalo u dosta manjem procentu. Pricam cisto kako je nesto dizajnerski uskladjeno i odlicno uklopljeno - ostre linije felni uz isti takav dizajn auta. Em petokraka . Ja sam na kraju godinama vozio fabricke GT 16'' najvise zbog velicine felni/guma koja mi je odgovarala (pre 10-15 godina uglavnom smo vozili 215/45, ko je imao 17''). Najlepsa fabricka felna u 16'', ali estetski kompletan utisak auta je evidentno bolji sa Blade 17''. I dan danas kada u gradu vidim lep i ocuvan 3 porte Stilo + Blade, prvo mi u oko upadnu lepe felne i njihov sklad sa autom. Schumacher jesu retke, ali su za moj ukus previse nakicene.
  14. Ko o cemu, baba o ustipcima . Kada prodje prvi udar, molim te k'o Boga da sa lepotice pravo u djubre frljnes ovu grdobu od plastikaner ramova tablica. Tek sada kada je auto opran izbijaju oci i totalno odudaraju od perfekcije jednostavnosti zabarskog dizajna. Da, znam da je na Giulietti malo problem uklopiti zbog uskog dela za kacenje, ne znam sta ti mislis... Ja sam sa ramovima placa uspeo da izdrzim skoro 20 dana , dok ih nisam fiksirao direkt za branike.
  15. "Blade" koliko god da su ceste i koliko god da se neki sprdali - u 17'' mi je i dalje ubedljivo najlepsa felna za Stilo. Uboli su je uz dizajn auta samo tako, trebali ste da vidite svojevremeno cene za njih dok se Stilo nije namnozio ovde (od 2010. pa naovamo). Drze zabice opasno. Mrzim ih, da to ne mogu da opisem . Mada i za to ima leka... Kada bude lep dan, ostavi auto da se malo osunca. A nije zgoreg da za te stvari kupis jedan srafciger za zabice/tapacire. Uzeh preko eBay za 200 kinti. Pogotovo je dobar za vece delove, umesto da cupas i rizikujes da izlomis nosace ili cek i sam deo, ovako gadjas direktno medju rogove :
×