Jump to content

Ivan

Moderator
  • Content count

    12245
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    31

Ivan last won the day on February 12

Ivan had the most liked content!

3 Followers

About Ivan

  • Rank
    Abarth

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Belgrade

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Stilo 1.9 JTD 10th Anniversary, Citroen Xsara 2.0 HDi

Recent Profile Visitors

46420 profile views
  1. Potrosnja standardno oko 4.6l uglavnom magistralom , nego ako nekome zatreba i ide na tu stranu - trenutne cene, posle povecanja akcize:
  2. Iskoriscen mini-odmor da se malo proskita na Zapad i plaknu pluca par dana. Asfalt dobrim delom mokar, bljuzga tokom preticanja i mimoilazenja, ali evo cisto nekoliko planinskih slicica tokom puta: Iz zaje*ancije sam do Sapca otisao preko Simanovaca, Budjanovaca i Platiceva - put tu i tamo, trunku brze i 11km krace, bez placanja putarine. Mada mislim da cu ipak ubuduce standardno autoputem , pa na Hrtkovce. Sto se tice Sapca, definitivno pun pogodak desno sa mosta, pored zeleznicke stanice, preko 4 kruzna toka i kroz Majur - prolazi se maltene bez stajanja (za razliku od tupavog tranzita, sa guzvom i gomilom nesinhronizovanih semafora). Stildza kao po obicaju na visini zadatka, u povratku me uhvatilo cekanje na granici, nevreme i mrak, pa je bilo otaljavanje voznje zadnjih sat vremena. Gorivo natankano u Srpskoj. Cak i po podizanju njihove akcize, aditivirani "Q-Max" na Petrolu je 2.14 KM, a standardni dizel 2.07 KM. Sto mu dodje 129 dinara za aditivirani i 125 dinara za obican ED. Ili opet oko 30 kinti jeftinije po litru nego kod nas. Mislim da je Petrol najjaci sa cenama, na ostalim pumpama je jos i jeftinije:
  3. Za nove članove

    @sasaasas Sasa, sve je na pravom mestu , dobrodosao i uzivaj na forumu. Ako budes zeleo, mozes da predstavis 10-ku u odgovarajucem podforumu.
  4. Odlicna, da je u zdravlju vozis!
  5. To pod obavezno, ako iole sumnjas u snop... Mozes recimo u neki trzni centar, spoljni ili unutrasnji zid, zidana ograda nekog parkinga, garaze... Sta znam, samo da ti je podloga obavezno pod 90 stepeni u odnosu na zid, nista ne vredi ako ima iole kosine ili neravnine. U regloskope odavno ne verujem, jer su mi 2 puta katastrofalno lose nastelovali. Davno je bilo, od tada iskljucivo sam nivelisem. Dovoljno je da znas par caka, a niko nece posvetiti toliko paznje, truda pa i vremena, kao kada covek radi za svoju i tudju bezbednost i nesto sto ce mu trajati godinama. Ne znam da li sam ti negde kacio link kako je kolega sa foruma resio bixenon projektore na Lybri (Morimoto+providno spoljno staklo fara)? Mozda ti da ideju...
  6. @ralebas Mozes da procitas i dosadasnja slicna iskustva, u odgovarajucoj temi (sa kojom cemo spojiti ovu nepotrebno otvorenu):
  7. Stilo - Lose conection

    @Bane bakero Pre otvaranja nove teme, proveriti postojeci sadrzaj pomocu Search. Tema je spojena sa postojecom o "Loose Connection". Najbrze i najtacnije bi bilo dijagnostikom ocitati koji su tacno kodovi gresaka u pitanju. "Loose Connection" je genericka greska i moze da se odnosi na vise stvari, od struje do CAN linija. Isto to bi trebalo proveriti i za "Engine Fault" gresku. U zavisnosti od greske, problem moze da bude ili neki banalan, slicno se ponasa za senzor radilice (dodatno da auto ne moze da upali kada je topao), los accu ili kontakti, mozes da procitas i iskustva kolega...
  8. Biksenon je kada na istoj ksenon sijalici imas i oboreno i kratko svetlo, koje se switch-uje npr. elektricnom klapnom. Sto se tice snopa, lakse ce ti biti da procitas na temi o farovima ili stelovanju, nego da gatas sta je u pitanju - lose sijalice, propali reflektori, lose nastelovani farovi, pokvareni motorici nivelacije koji su oterali reflektor u krajnji polozaj... Moze svasta da bude... Iz mog licnog iskustva, a i drugarski savet: prvo i osnovno - "zid" metoda koja ce ti reci 90% stvari oko stanja farova i sijalica (horizontalna i vertikalna nivelacija, hotspot, jacina sijalice/stanja reflektora, itd...). Kada se tu lepo nasteluje (a pre toga po potrebi sredi far, stave dobre sijalice, naprave motorici nivelacije, ispravno rucno nasteluje snop) jos malo se doradi stelovanje na otvorenom putu i to je sva mudrost. Poenta je na kraju dobiti farove i snop sa kojim ti odlicno vidis, a ne smetas drugima ni u kakvim uslovima (opterecenje auta i sl.). Uvek kazem da slike nisu bas merodavne, ali recimo na 1. i 2. slici mi deluje da je desni far previse oboren (fali svetla uz desnu ivicu, u odnosu na levi), dok na 3. slici to deluje OK. Nadji negde ravan zid koji je tacno 90 stepeni u odnosu na podlogu, obelezis zize, odmaknes se 10m unazad i sve ce ti se samo kas'ti .
  9. Ja furam letnje konstantno , ali sam jutros kada sam krenuo na sljaku na brzaka montirao zimske , kad je krenula vejavica. Ovde se bljuzga vec maltene otopila...
  10. P: Alu felne 5x98 17" Tristar sa gumama

    Koji je ovo predmet sece vena bio pre 10-ak godina, zajedno uz Stilo Blade 17". Em ih nije bilo, em su bile zestoka klempa sa cenom. Srecna prodaja.
  11. Blinkanje kilometraze i komande na volanu ce se resiti povezivanjem uredjaja na Canbus mrezu vozila, tj. kada se poveze na Body Comp. Treba proveriti koji tip GPS antene ide (na ranijim modelima su bile npr. GT5) i pozeljno je postaviti tako da ima opticku vidljivost sa satelitima (kao i za bilo koji drugi GPS reciever).
  12. Koliko sam video, cisto par detalja sminke. Body kit (spojlercici i branik), veci tocak i par detalja u enterijeru. Bez izmena na mehanici i sa standardnim motorima iz ponude (najjaci su 120KS turbaci i u benzinskoj i u dizel varijanti).
  13. Pomenuti 1.6 Bravo Sport koji mi ode ispred nosa se maltene identicno ponasao. Isao sa imenjakom da pregledamo auto, kacio je dijagnostiku pa mi poslao logove. U toku pregleda od sat i kusur, odradio je regeneraciju posle 314 km. Sa maltene iste pocetne vrednosti, zapusenost je pala na 17%. @Markobgd Molba ako te ne bude mrzelo, a imas logove - pogledaj razliku korekcija dizni na hladnoj masini i na radnoj temperaturi. Cisto da me eventualno i definitivno ubijes u pojam , sto propustih onako ocuvan auto.
×