Jump to content
FAS Euroauto Goran

Ivan

Moderator
  • Content Count

    23483
  • Joined

  • Days Won

    175

Ivan last won the day on September 11

Ivan had the most liked content!

About Ivan

  • Rank
    Abarth

Profile Information

  • Location
    Belgrade

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Bravo Sport 1.4 MultiAir Turbo, ex Fiat Stilo 1.9 JTD 3 Porte

Recent Profile Visitors

67588 profile views
  1. @Rasta Za najveceg ljubitelja dizajna modela - jedna od zadnjih faza tokom nastanka enterijera:
  2. Ivan

    F1: Italija 2022

    https://www.tiktok.com/@lollipopmancomics/video/7144324254736174337 https://www.tiktok.com/@lollipopmancomics/video/7146162664836812033
  3. Tek u tim Copy/Paste generacijama (enterijera pogotovo) bice spasavaj se ko moze, sta izabrati ...
  4. Pirelli: Uklanjanje grejača guma primoraće nas da napravimo novi pneumatik Od 2024. u Formuli 1 nećemo gledati ove grejače. Jasno je da ovaj šampionat ide su smeru održivosti i očuvanja životne sredine, pa tako pored postepene promene formule goriva na redu su stigli i grejači za pneumatike. Oni su veoma zastupljeni kod svih timova, pa se tako gume dobar deo vremena u garaži nalaze ušuškane u njima. Prošle godine maksimalna temperatura grejanja pneumatika sa njima bila je 100 stepeni celzijusa za prednje i 80 stepeni za zadnje pneumatike dok je ove sezone na novim gumama od 18 inča to pooštreno na samo 70 stepeni za sve pneumatike a broj grejača smanjen je sa 40 na 20. Sve su svemu uklanjanje grejača dosta će pogoditi i Pirelli. “Ako želite da vozite bez grejača guma, onda morate da dizajnirate potpuno novi pneumatik.” kazao je prvi čovek odelenja za motorsport itliajsnake kompanije Mario Isola. “Nije jednostavno da napravite novu komponentu sa velikim radnim opsegom. Formula 1 bolidi su veoma brzi i generišu velike sile što povećava pritisak od 10 do 12 PSi samo dok vozite. To će promeniti ceo profil i pristupnu površinu gume.” Sledeće godine grejačima pneumatika biće dozvoljeno da gume zagreju samo do 50 stepeni. “Naredne sezone, temperatura zagrevanja u njima nastaviće da pada, samo do 50 stepeni celzijusa za prednje i zadnje gume. To će takođe do promeni pristiske u pneumaticima u raznim stintovima.” Preuzeto sa: pole-position.rs
  5. Ivan

    F1: Williams

    Lepe vesti za sve prave ljubitelje F1. Ono kada ga je cak i debitant de Vries u sopstvenoj ekipi otresao kao slinu u Monzi... Konacno: POTVRĐENO: Williams i Latifi se rastaju na kraju sezone Tim iz Gruva objavio je da će se rastati sa kanadskim vozačem. Posle tri godine saradnje Niicholas Latifi će se na VN Abu Dabija oprostiti od Williamsa. Kanađanin je u njihove redove došao 2020. godine posle osvajanja drugog mesta u šampionatu Formule 2. Za ovo vreme on je sarađivao sa Georgeom Russellom, Alexanderom Albonom i na prošloj trci sa Nycom de Vriesom. Njegov odlazak iz tima trebalo bi da otvori vrata upravo za pomenutog Holanđanina kao i da je u konkurenciji za mesto i mladi Amerikanac Logan Sargeant. pole-position.rs
  6. Ivan

    F1: Mercedes

    Mercedes je priznao da je bio veoma optimističan po pitanju ovogodišnjeg bolida Nemački tim priznao je da je od ove sezone imao velika očekivanja. Još na zimskom testu u Bahreinu Mercedes se pojavio sa radikalnim dizajnom bolida, čiji su bočni usisnici za vazduh bili dosta manji i uži. Ipak, ovakav koncept se nije pokazao kao dobar jer je W13 dosta patio od fenomena poskakivanja, zbog čega su njihove performanse bila dosta slabije u odnosu na Red Bull i Ferrari. “To je bilo veoma interesantno putovanje.” kazao je trkački direktor svih inženjera Andrew Shovlin za Motorsportweek.com. “Mislim da smo bili veoma optimistični na način kako će se bolid ponašati. Bolid koji smo predstavili imao je puno prianjanja ali i puno problema koji su se pojavili prilikom vožnje. Mi nismo onde gde bismo želeli da budemo, ali smer poboljšanja je dobar. Naporno radimo kako bi uspeli da se poboljšamo.” Ipak, performanse W13 su se poboljšavale pa su tako postepeno smanjivali zaostatak za vodećima, ali izgleda da ovom bolidu više odgovaraju staze sa više prianjanja kao što su Hungaroring i Zandvort nego one sa manje potiska a to su Monca i Spa-Frankošamp. “Spa je bila veoma zanimljiva.” dodao je Sholvin. “Bilo je bolno neko vreme, ali smo mi već rekli da nam je to najteži vikend i na njemu smo uspeli da puno toga naučimo. To saznanje dalo nam je smernice koje trebamo da primenimo na razvoju za budućnost. U Zandvortu očekivali smo da budemo više konkurentni. Prepoznali smo koji je osnovni problem na način kako smo razvijali bolid i kako nam aerodinamički paket radi.” Preuzeto sa: pole-position.rs
  7. Upravo taj kome navigacija iskace iz otvora za ventilaciju i jeste bio kao jedna od opcija, opet FR iskljucivo (zato sam se i ovde malo raspitivao oko TSI motora). Obican mi je previse obican. Uz DS5 Sport Chic, jedini modeli (u klasi, +/-) prema kojima imam neku emociju. A da se ne menja tabor, od Fiat grupacije, ostaje mi jedino Giulietta (i to 2. restyle, tj. 2016+), fine su mi ranije bile Sprint ili QV Line... Sa svim ostalim modelima te velicine Zabari su, za moj ukus, pr*uli u cabar odavno.
  8. Pretpostavljam da ni ti nisi prebacio premijski stepen sa bivseg vozila? U prvom stepenu, celokupna papirologija bi trebalo da ti izadje oko 23.000 din. Plus tehnicki, to vec kako nadjes. PS: Ako se vec bakces sa tim, iz licnog iskustva apsolutna preporuka za zatamnjivanje nekom kvalitetnom folijom (umesto kacenja kojekakvih aftermarket zavesica).
  9. Vecina proizvodjaca namerno bazdari satove da pokazuju nesto visu brzinu od realne, iz vise razloga. Na Sportu, po GPS sam merio identicnih 122 km/h ako je auto zakucan na 130 km/h na autoputu. Na magistrali je to par km/h razlike, dok je na gradskim brzinama tacan. Takodje na fabrickim 225/45/17. Isto je bilo i na Stilu, sa fabrickim 16" i 17". Postojala je cak i medjunarodna direktiva o maksimalnom dozvoljenom odstupanju, koliko se secam 10% + 4 km/h. Znaci ako vozis npr. stvarnih 120 km/h, ne sme da pokazuje vise od 136 km/h na satu. Tako da je Fiat, sudeci po ovim vrednostima koje pisemo, bazdaren tacno na pola te tolerancije.
  10. Ma, meni bre prva asocijacija bila na valjke za merenje snage (a ne ovi za merenje kocione sile), kada si ovo pomenuo:
  11. Videh par takvih radova, cak i od ovih na glasu - zavisno od oblika fara, izgleda da nije nista neuobicajeno da se pojave mehurici, odvajanja folije po ivicama, nisam uopste "impresioniran"... Radio je ovde kolega polimerizaciju farova na Bravu, na oko deluje kao top stvar , samo je pitanje koliko ce i to biti trajno.
  12. @kvazarija Za kolicinu, tip, preporucenu marku - samo treba skrolovati iznad i procitati napisano .
  13. To je to, kazem ja... Co'ek je em veliki postovalac dizajnerskih radova Franka Stephensona, em neotkriveni poeta ... Od oba modela, sto se mene tice, samo Sport ili FR. Malo mi je falilo da pre 10-ak godina zavrsim sa jednim Mk2 crnim 2.0 TDI FR-om.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...