Jump to content
FAS Euroauto Goran

Ivan

Moderator
  • Content Count

    18639
  • Joined

  • Days Won

    108

Ivan last won the day on September 16

Ivan had the most liked content!

About Ivan

  • Rank
    Abarth

Profile Information

  • Location
    Belgrade

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Bravo Sport 1.4 MultiAir Turbo, ex Fiat Stilo 1.9 JTD 3 Porte

Recent Profile Visitors

58861 profile views
  1. Kao sto rekoh, duznik si mi - i za informaciju i za ispalu i za skidanje mog poklopca .
  2. Ma jok, evo ti verzije za 1.4 T-Jet za Bravo, 2.9l kako ti i rekoh. Tako stoji i u Oil Selectorima: Jedino mozda posto je tvoje uputstvo varijanta za Euro5 motore, da su nesto promenili. Posto od tada (tj. 2010.) postoji samo T-Jet 120 varijanta, dok je 150 Euro4 ubiVen zbog velike potrosnje i nezadovoljavanja eko standarda i menja ga MultiAir. Ili mozda ona prica "ako nema ulja ispod Alfe, nema je ni u njoj", pa da nalivaju vise nego sto treba .
  3. Pa očigledno prvo zeznuh sam sebe . Mogao sam da cutim i pazarim, gro stvari Bravo/Delta je kompatibilno. Eto ti ideje za dodatni biznis .
  4. Nisam ni sumnjao, ali reko' drugarski da pripomognem . Kupusao sam ih i ja prilicno, ali mi je opet malo falilo da krenem da ovu zadnju od 5 zabica skidam na silu (da ne bih skidao staklo i motor). Bolje sto nisam, nema sanse da pusti dok je ne otkacis iznutra. Ako se predomislis oko poklopaca, salji slobodno. Ako ne, "duznik" si mi i za info da moze na Bravo i za ispalu .
  5. @sasa_petkovski @clockwork_orange Pozdrav Sasa, pozdrav Pero, dobrodoslica na FLCS forum .
  6. Ivan

    F1: Portugal 2020

    Hamilton oborio rekord po broju pobeda Britanac je sjajnom i ubedljivom vožnjom došao do rekordne 92. pobede ispred Bottasa i Verstappena, a Portimao je priredio neverovatno trkanje ovog popodneva. Na startu je viđena potpuna ludnica. Verstappen je inicijalno odlično krenuo, prošao na drugo mesto, ali je Bottas ubrzo povratio poziciju. Pritisak na Verstappena je onda izvršio Perez koji je obišao Leclerca, ali je došlo do kontakta, nakon kojeg je Meksikanac okrenuo, Verstappen nastavio dalje na petom mestu. Njega su nakon tog incidenta prošli Sainz i Norris, a u tim trenucima je počela i blaga kiša i to je dodatno učinilo stazu klizavom. Takve uslove je najbolje iskoristio Sainz koji se u drugom krugu probio ispred dva Mercedesa na prvo mesto, a i Bottas je uspeo da obiđe Hamiltona, koji se dosta mučio. Iza njih se sjajno snalazio i Raikkonen, koji je prošao na šesto mesto iza Verstappena, dok je Leclerc pao i iza Ricciarda na osmo mesto. Verstappen je u petom krugu konačno uspeo da obiđe Norrisa za peto mesto. Srednje-meke gume su na Mercedesovim bolidima počele da funkcionišu u šestom krugu kada je Bottas prošao Sainza za prvo mesto, a napredovao je i Leclerc koji je prošao Ricciarda. Krug kasnije je Sainz izgubio mesto i od Hamiltona, a potom i od Verstappena. Leclerc je u narednim krugovima nastavio da napreduje i u osmom i devetom je prošao Raikkonena, a potom i Norrisa. Raikkonen je nakon odličnog starta počeo da pada u plasmanu čim se staza prosušila i do 12. kruga je već bio van prvih deset. Srednje-tvrde gume su nakon desetog kruga počele da pokazuju svoju snagu u odnosu na meke, pa su se Mercedesovi vozači odvojili od Verstappena, dok je Leclerc prošao i Sainza i počeo da sustiže Verstappena. Ricciardo je prvi iz grupe iz sredine promenio gume i vratio se na pretposlednje mesto ispred Raikkonena, koji je nešto ranije bio u boksu. Odličan proboj prema vrhu je u početnoj fazi trke imao i Gasly. On se malo po malo borio sa rivalima, obilazio ih i do 21. kruga je prošao Sainza za peto mesto. Pre toga, 18. krugu je viđen incident između Strolla i Norrisa, koji je bio skori identičan onome koji je Kanađanin imao u petak. U ovo situaciji je Stroll napadao i ponovo je zauzeo spoljnu liniju, ali je incident bio identičan i oboje su ostali bez prednjih krila. Ipak, ovoga puta su sudije dale kaznu Strollu od pet sekundi. Dva kruga kasnije je Hamilton potpuno sustigao Bottasa, koji je izgubio ritam u prethodnih par krugova i lako ga obišao na pravcu u DRS zoni. Vozači su u tim trenucima ponovo počeli da prijavljuju kapi kiše, ali nije bilo ozbiljnijih problema. Verstappen je u 24. krugu morao da ode na promenu guma i vratio se na šesto mesto ispred Ocona. Sainz je otišao u boks u 27.krugu i vratio se ispred Albona na četrnaesto mesto, dok je Vettel sa sedmog mesta u narednom krugu pao na petnaesto nakon svoje promene guma. On je za razliku od ostalih prešao na tvrde i to je bio jasan znak da ne namerava da ponovo ide u boks. Hamilton je na čelu ubedljivo vozio stvorio je prednost od preko sedam sekundi u odnosu na Bottasa, dok je Leclerc održavao prednost u odnosu na Verstappena na preko dvadeset sekundi i pored toga što je Holanđanin imao znatno svežije gume. Stroll je sredinom trke, nakon nekoliko upozorenja, dobio još jednu kaznu od pet sekundi zbog nepoštovanja granica staze i tako dodatno upropastio sebi trku, koju je mogao da završi u bodovima. Leclerc je bio prvi od vozača koji su startovali na srednje-tvrdim gumama i on je u 36. krugu prešao na tvrde gume. On se vratio na četvrto mesto, devet sekundi iz Verstappena sa nadom da bi u finišu trke mogao da sustigne Holanđanina. Hamilton je konačno otišao na promenu guma u 41. krugu i prešao na tvrde gume, a Bottas je u narednom krugu napravio identičan potez. Nakon što se situacija stabilizovala, Perez se našao na petom mestu nakon rane promene guma posle incidenta sa Verstappenom. Iza njega su se ispred Sainza probila oba Renaulta i Gasly. Verstappen je dvadesetak krugova pre kraja počeo polako da smanjuje zaostatak za Bottasom, dok je Gasly u istom periodu nakon nekoliko pokušaja, obišao Ricciarda za sedmo mesto. Perez je u 46. morao na promenu guma. Prešao je na meke gume i vratio se čak na šesto mesto i otvorila mu se sjajna prilika da se bori za peto mesto. Nakon toga je usledio mirniji period trke, vredno isticanja je samo odustajanje Strolla u 54. krugu. Ekipa ga je vratila u garažu, što je i bilo logično pošto je vio zakucan na poslednjem mestu nakon svih incidenata i kazni. U istom krugu je i Ocon tek prvi put promenio gume i vratio se na osmo mesto ispred timskog kolege. Iza njih, Vettel je uspeo da se probije ispred Raikkonena na deseto mesto i vršio je pritisak na Ricciarda, dok Ocon nije uspevao, ili nije želeo da se odvoji na više od sekunde od timskog kolege kako bi mu pomogao da se odbrani. Ispred njih, veliki problem na mekim gumama je imao Perez kome se Gasly potpuno približio dva kruga pre kraja i nakon jednog neuspelog pokušaja je uspeo da obiđe Meksikanca. Blizu je bio i Sainz, i on je na početku poslednjeg kruga uspeo da obiđe Pereza i domogne se šestog mesta. Hamilton je na čelu ubedljivo došao do 92. pobede i novog rekorda po broju pobeda. Bottas je zaostao čak 25 sekundi, dok je Verstappen bio treći. Leclerc na kraju na tvrdim gumama nije imao tempo da se bori za treće mesto, Gasly je bio peti, dok su prvih deset kompletirali još Sainz, Perez, Ocon, Ricciardo i Vettel. Preuzeto sa: pole-position.rs
  7. Aj' smisli se, pa javi , zainteresovan sam. Ako ostavljas za sebe i menjas, da znas da su malo zakomplikovali. Pomeris staklo u skroz donju poziciju, ima mesta da se jedva provuce alat, nesto sa kukicom. Na staklu imas 4x2 zabice sa zadnje strane, jedva mozes da dohvatis samo prvi par. Kad uspes da otkacis taj prvi, polako se otvara mesto i za ostale. Nemoj samo na silu da vuces staklo, nije kao na Stilu npr., polomices zabice. Staklo je na zicama za grejace, sklonis ga i odsrafis elektromotor sa 3 torxa. Onda su zabice poklopca na izvol'te. Ja sam uspeo bez skidanja stakla i motora da otkacim 4 zabice, ali onu 5. dole u sredini nije imalo sanse, sem da kupusam sve.
  8. 'Aj mi sad jos reci da sam dzaba kupusao, u tom slucaju dugujes pice ... Posto su mi tvoje slike malo tamne i ne vidim zabice 100%. Meni deluje da bi pasovalo? Mrzelo me da ribam musice , takodje je spolja ovaj poklopac kod mene obao, varaju me senke u ogledalu ali deluje da je isto:
  9. Pa otprilike se tu onda i uklapam, kako sam planirao... Napisah da motor radi kao satic, pali i na hladnom na cvrgu, lepo radi i dok je hladan i dok ne spusti obrtaje... A takodje i ne sumnjam u naseg Gorana . Ma verujem ti , daleko bilo da je drugacije. Nego baci pogled na knjizice za T-Jet ili Oil Selectore po netu - svuda kaze 2,9l .
  10. Dobro pitanje , posto sam se takodje dvoumio. Proslih sezona sam prelazio nesto manje sto je nepunih 30k km, a na toliko zamenu propisuje i fabrika. U Svici vidim da su menjali na cca 40k, a posto me vrlo verovatno opet ceka rad od kuce zbog Corone i manja kilometraza - ostavio sam za iduci servis. Btw, sve fercera kao satic. Da nije nesto menjano na Euro5? Gotovo sam 99% siguran da je u T-Jet islo 2.9l?
  11. Koja slucajnost , bas pre neki dan iz dosade gledam da li da sa ovakvim detaljem malo refresh-ujem crnog, zatamnjenog i za zemlju zakucanog Sporta... Za ovo mi je ePer malo kontradiktoran. Iako na oko deluju isto - ima vise verzija poklopaca za Deltu, nesto moze na Bravo, nesto ne. Ako slucajno imas onaj Fiatov broj dela (od 8 cifara) negde u pakovanju, dopisi pa da proverim. Mozda da probam da skinem poklopac kod mene i da vidim na sta lici iznutra - ako pasuje, racunaj da imas kupca.
  12. Ima tu mnogo vaznijih stvari (do naseg mentaliteta), koje evidentno prolaze i nazalost piju vodu kod vecine, pa teraj tako... Bile su i ovde cene skoro identicne onima koje navodis. Pa ruke za veliki servis su maltene po ovoj suludoj ceni - a gume ti skinu, namontiraju i nalepe par tegica za 20 min.
  13. Uz prijatno caskanje sa uvek ljubaznim gazda Goranom, odradismo juce redovan mali servis. Kao sto napisah - natrcao sam ranije bagatela na kabinski filter sa aktivnim ugljem, pa sam njega zamenio sam dok je bilo lepo vreme i taman iskoristio da usisam kuciste filtera klime. Dakle, zamenjeno ulje (standardno Shell Helix HX-7 ECT 5-40), filter ulja, filter vazduha i momci predihtovase separator uljnih para i zamenise podlosku cepa kartera. Ceh je bio okruglo 7000 din, uz FLCS karticu. Kod mene ide 3.5l ulja, nesto vise nego u T-Jet ili obican atmo (2.9l), pa je to ta cena za benzinca, kada bi za njih racunali i kabinski filter. Dan ranije sam ponovo slikao stanje nivoa ulja, apropo price o potrosnji na novim 1.4 motorima. U ovoj turi je cak vise i gazen, tako da je na okruglo 10.120 km potrosio 6 "kockica" od 14 na meracu. U prevodu, trunku preko 4 dl na celom sevisnom intervalu. U kompletnom periodu posedovanja auta nisam nikada ni kupio dodatni litar za vozanje u gepeku. Evo fotke koja jos jednom potkrepljuje pricu, dan pre servisa: Kratak off: vec treci redovan servis u nizu, bez i jednog jedinog kvara ili vanredne intervencije. Tako da sam zaista prezadovoljan (da ne ureknem). Racunajuci i to koliko je Sport sa ovom motorizacijom dinamican i zanimljiv za voznju. Sto je jos smesnije, probajuci novije 4-5 godina stare Compacte koji me zanimaju - iskreno sam sve manje pametan. I u poredjenju sa njima se vidi koliko je restyle Bravo lepo sklopljen i bez bubica, a za tu doplatu iskreno ocekujem bar napredak kao sto sam dobio u odnosu na Stilo.
  14. To su cene koje su i ranije bile ovde... Ali, ocigledno da zvaka prolazi. Kao i raznorazni drugi nameti, akcize, nepravedan bonus/malus sistem, istekle prve pomoci, skupi "detaljni" tehnicki pregledi od pola sata i sl... Ima i ovde manjih radnji koje korektno rade, isao sam par puta kod vulkanizera kod crkve na staroj Bezaniji, bila je neka smesna cena za balans, montaza gratis cak i za gume koje doneses "sa strane".
  15. Pogledaj koliko je stotki alu felna kod ovlascenih . A najobicniji plasticni cep za njih je oko 20 EUR.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...