Jump to content

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

FAS Euroauto Goran Vlada

Ivan

Moderator
  • Content count

    15844
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    92

Ivan last won the day on November 12

Ivan had the most liked content!

6 Followers

About Ivan

  • Rank
    Abarth

Profile Information

  • Location
    Belgrade

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Bravo Sport 1.4 MultiAir Turbo, ex Fiat Stilo 1.9 JTD 3 Porte

Recent Profile Visitors

54295 profile views
  1. Mene od prednje jedino vise nervira upaljena zadnja maglenka , naravno kada za tim apsolutno nema potrebe. Nocu, po mokrom, jos gore.
  2. Mozda covek nije znao sta znaci poruka na boardu, a postavio pitanje kroz zaje*anciju, to sam mislio i deluje mi kao najverovatnije. I ne treba da budemo na kraj srca, sta god da je u pitanju .
  3. Fiat 500

    Znas li mozda tacno koliko manje? N3 Brazilac se bese vrti na nesto oko 100 Njutna? Evropski T3 je na 190 Njutna, to se secam , ali je to vec druga prica. Belt Starter Generator koji radi na 12V ili nesto drugo?
  4. Apsolutno tacno za dobar procenat , dovoljno je vec samo baciti pogled na parkinzima.
  5. Sto ste bre na kraj srca... Covek pitao i odmah sam mu odgovorio, pa nije sramota ne znati ili se interesovati. Mozda je i samo postavio pitanje kroz zaje*anciju, to vam ne pada na pamet ?
  6. Mi sa skoro 11 godina staza sa istim te apsolutno ne razumemo , postovani kolega. Zamisli tek Joshijev i moj prelaz sa 1910 ccm dizela na ove nase 1368 ccm prdavce .
  7. Iz licnog iskustva sa starim modelima nisam ljubitelj tog brenda, ali jos pre par meseci rekoh i stoji napisano - da mi nova sara deluje vrlo interesantno, da me ne bi iznenadilo da pozitivno iznenadi i da jedva cekam da procitam vasa iskustva iz prakse. Ipak u odnosu na tada, veliko ime stoji iza naseg Pirocanca. Gledao sam malo najnovije testove - sacni i Nexen N-Blue 4 Season, samo se kod nas tesko nalazi i odmah plane. Pokupila je vrlo dobre rezultate, na nekim testovima je u pojedinim kategorijama i ispred premium brendova. Ima interesantnu saru (nije klasicna riblja kost kao na vecini modernih), nego je srednji deo sa lamelicama za zimu, a ivice pune, ojacane i nalik letnjem dezenu. Cena za 225/45/17 se krece oko sasvim razumnih 75 EUR (cene su od Tigar varijacija i nepunih 50 EUR, pa do CrossClimate od 110-120 EUR). Totalno nebitno, ali cak je i lepo dizajnirana , za razliku od vecine AllSeason. Evo generalnih rezultata na najnovijem AutoBild testu, bas za 225/45/17: U manjoj dimenziji je cak bila i pobednik ADAC testa:
  8. FLCS Promo okviri za tablice

    Prolecni ili jesenji ili oba ? Neki forumasi su u junu obecavali druzenje u SU za proteklu jesen, pa nista od toga .
  9. U praksi vrlo lako, kao sto kolega kaze gledas da li ima Sport taster. U teoriji takodje, uneses VIN auta u ePer i sta god ti padne na pamet vidis kako je auto izasao iz fabrike. Konkretno za ovaj tip amortizera i ovo sto pitas - gleda se opcija "002", tj. da li postoji Suspension Damping Control. Za one koje nemaju stoji "!002" i cene su okvirno bile 150 EUR. Za verzije koje imaju SDC, stoji "002" i cene od cca 700 EUR za amortizer. Za razliku od obicnih amortizera, ovde postoji i opcija LH i RH, pa i na to treba obratiti paznju ako se npr. uzima nesto polovno iz inostranstva. Pricam narvno o prednjim (ista prica vazi i za zadnje), a SDC amortizeri su isti za sledece grupe motorizacija: - 1.9 / 2.0 / 1.8 ; - 1.4 120 / 1.4 140 / 1.4 150 / 1.6 ; Evo primera za poslednju grupu, a moze se pogledati naravno i za ostale. Kada se dodje do Suspension, predje se misem preko Compatibility polja. Otvara se ToolTip sa detaljnim objasnjenjem, koje sam uokvirio crvenim. Ako se unese konkretan VIN, ostaje enabled samo polje za taj auto (ostala su siva): Inace je SDC sistem radilo odeljenje Magneti Marelli-ja, koga zanima ima ovde najosnovnije podatke o istom. Tj. kakva je struktura, kako radi, sta se sve i kako menja, na koje jos sisteme utice Sport mode, koliko se Nm dobija, kako utice na Aisin AF40 automatik na 1.8, itd...: http://www.italiaspeed.com/2008/cars/others/magneti_marelli/06/sdc/1706.html
  10. Upravo tako, ne treba odmah pausalno ocenjivati, ima tu gomila faktora koje uticu na to koliko ce guma zadrzati osobine tokom vremena. Pisao sam i svoje totalno suprotno iskustvo - da sam pre nekih 12 godina vrlo malo vozne zimske gume, kupljene nove sa mladim DOT, sa maltene punom sarom (da ne ponavljam kog proizvodjaca) BACIO, jer su se pokrivile posle 2 sezone, iako su bile i vozene i skladistene van sezone po PS. Nisam imao obraza cak ni da ih stavim u oglase. Apropo DOT i starosti, u zadnje vreme smo svi veci katolici od pape i zevamo u DOT kao u Sveto pismo, a do juce vecina nije znala ni sta je to. Naravno da je bolje da je guma sto mladja i naravno da i sam gledam da je roba svezija, ali ne treba bas ni preterivati. Na vise mesta sam citao i da gomila raznoraznih vozackih i potrosackih Asocijacija (ukljucujuci i nemacke), smatra da je najnormalnije da guma do 5 godina starosti bude na rafu, u prodaji.
  11. Meni je to OK izbor velicine i generalno za zimske, ako se ostaje na 17'' felni. Sama guma je uza za 2 cm i tu je najveca razlika. Sto se visine tice, maltene je identicna, 205/50/17 je visa 0.12 cm od 225/45/17. Kod Fiata su i 16'' i 17'' OEM felne identicne sirine po 7'', tako da uza guma stoji i malo lepse i manje je bokasta. Iako se 225/45/17 odavno izdvojila kao standard, vidim da dosta vozila fabricki ide upravo sa tom malo uzom 205/50/17. Mislim i da je ta dimenzija jos uvek nesto skuplja od 225/45/17.
  12. Lepo je cuti da je odabir (za koji posle svih mogucih provera ipak potrebno i malo srece) bio dobar i da je gazda zadovoljan. Sto je i najbitnije. Kanda vam se, postovani kolega Mijailovicu, posle toliko godina voznje atmosferca i odupiranja - svidelo ovo skocalo : Zamislite tek da ste odabrali neki lep dizel, sa jos vise torque . Koliko posrce T-Jet 150? Meni su pre kupovine (uz raznorazne druge gluposti) napunili usi sa velikom potrosnjom ulja, a u praksi je to toliko da nikada nisam ni kupio dodatni litar za vozanje u gepeku. Posrce mi par dl na celom servisnom intervalu, kacio sam slike na 10k km. Sto je jos smesnije, sigurno je vise od trecine bilo na autoputu (Istanbul i na more prosle godine, ovo kratko na AP po SRB da i ne racunam): Koji Shell je u planu? Bio sam ubedjen da ce za njega po specifikacijama Shella ici Helix Ultra (kao najnovija tehnologija, koristio sam ga i na Stilu) - ali jok . Oil Selector kaze Helix HX-7 ECT 5-40. I to kao njihova premium preporuka, sto i sipam vec 2 ture kod naseg Gorana. Trebalo bi da je ista prica i za T-Jet, koji je u u sutini hardverskom osnovom isti.
  13. "Ven 4 Gen" na boardu ti znaci Venerdi 4. Gennaio. Ili petak, 4. januar. Ili datum i vreme na boardu, koji je jos uvek nastelovan na italijanski jezik . Kada se upali pomenuta zuta lampica, trebalo bi da na boardu dodatno ispise koje je sijalicno mesto u pitanju. Do sada mi je za skoro 2 godine crkla samo prednja leva pozicija, na onoj skapsi do Istanbula prosle godine. I uredno je i tacno prijavio sta je otislo, da sam maltene za 2 minuta zamenio sa rezervnom i ponistio gresku (veliki plus je sto se u odnosu na prethodnika farovima vrlo lako pristupa). Ceo taj sistem prijave radi identicno kao na Stilu, a oborena svetla nemaju indikaciju, tj. nisu Canbus tipa (lakse za naknadne prepravke i igrarije oko farova).
  14. Isti, posle su useri samo preseljeni na FLCS kao samostalan forum (ako me secanje ne vara , davno bese).
  15. Svezi rezultati, Evropa, oktobar 2019. Za 10 meseci ove godine, Tipo je na 70.854 prodatih jedinica: Nedavno su izbaceni i uporedni rezultati za Compact klasu za Q3 2019. Suvereni vladar je naravno Golf, prilicno iza njega Focus i Octavia. U borbi za 4., 5. i 6. mesto maltene poravnati 308, Astra i Leon. Tipo je u daljem konstantnom padu, trenutno na 10. mestu, presli su ga Ceed i Corolla, a za vrat mu dise I30. Ujedno, od postojecih modela u Top 10, Tipo ima i najveci pad od -25%, a najveci porast Ceed sa +37%. Ono sto je meni najinteresantnije u ovogodisnjim rezultatima su dve stvari: - Toyota sa odlazecim Aurisom i novom Corollom opusteno izlazi na sjajno 4. mesto; - Vagen grupacija ima cak 3 predstavnika u Top 10, a 4 predstavnika u Top 13 (Golf, Octavia, Leon, Rapid). Kao i 615.000 svojih vozila, od ukupno oko 1.5 miliona prodatih u ovoj klasi. Ili preko 40% ukupne prodaje Compacta - rezultati za respekt.
×