Jump to content
FAS Euroauto Goran

Ivan

Moderator
  • Content Count

    17665
  • Joined

  • Days Won

    106

Ivan last won the day on June 17

Ivan had the most liked content!

About Ivan

  • Rank
    Abarth

Profile Information

  • Location
    Belgrade

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Bravo Sport 1.4 MultiAir Turbo, ex Fiat Stilo 1.9 JTD 3 Porte

Recent Profile Visitors

57461 profile views
  1. Meni ni iz dzepa ni u dzep. Ovakvima uvek ostavim malo vise lufta, da ne natrcim na njihove posledice . Ne kazem da ni ja ne volim da zgazim, ali se trudim da to bude bez titranja po zivcima ostalima.
  2. @Vlada82 Pokusaj sa 2566 .
  3. A ovaj beli sto sam dodao u PS te ne tangira ili nisi video na snimku? Meni je najjaci, opustena voznja .
  4. @Mijailović P. +1, dodatno sto je ovo sve za BG "mala maca" sta sve vidjamo... Sto se Minija tice, zna on ocigledno vrlo dobro koja traka je za gde, jer koliko blizu svih vozi, nema sanse da vidi linije na kolovozu. Jedino sto se malo napadnije provlaci kada je vec prosao imenjaka i sto misli da je sve idealno. Ali kada mu neko ispred prvi put neocekivano zabode kocnicu ili ga ne bude video kako mu se sunja u mrtvom uglu, naucice, polako... Drugi snimak - ocigledno neko ko se slabo snalazi. To se vidi vec u prvoj sekundi snimka, kako kilavo krece verovatno na uslovno zeleno (ili prolazi cak kroz crveno). Licno bih, da nemam nikoga u levom retrovizoru, vec u toj prvoj sekundi bio u svojoj levoj traci. I svako svojim putem, bez nervoze . Daleko od toga da kazem da nisi u pravu. PS: Ne znam koliko zapazate - ali meni je najjaca situacija u drugom planu, na drugom snimku - gde je i Mini. Beli auto (ne vidim koji model) je u pitanju, na 0:15 na pomenutom drugom snimku. Sa sve levim migavcem, iz trake za levo, kroz crveno nastavlja pravo . E, to nam imenjace snimaj u glavnom kadru . I onda se cudite kako snimim one detalje za primerke koji se kace po oglasima .
  5. Proverio sam i slagao sam te. Nije 9000, nego 9800 din , samo montaza i demontaza. Kod naseg Gorana je to cini mi se 4000 din. Plus u TS imaju stavku "Rad" na turbu, od 1000 din . Bas tako kako kazes. Garancija godinu dana, a u praksi si obicno miran dok je auto kod tebe , ako iole vodis racuna o tom sklopu. Cena zavisi od toga sta se radi. Od par desetina, do 250+ EUR.
  6. Ceo taj deo od kada se popnes iz Vlasenice do restorana "Pogled" pa nadalje je cista fantazija. Ka Han Pijesku, pa Podromanija, Ravna Romanija, Mokro... Pisao sam i ostavljao slike na temi o putu za Sarajevo... A bas juce na YT gledam RTS-ovu emisiju "Oko" - o letnjoj rezidenciji Kralja Aleksandra u Han Pijesku, gradjenoj izmedju 2 svetska rata. Pa zaboravljena groblja nasih ratnika iz Arandjelovca i Gornjeg Milanovca, koji su poginuli u kontraofanzivi 1914. kada su presli Drinu i stigli do tih strateski izuzetno bitnih kota i za Austrougare ka Sarajevu i za nas ka Srbiji... Stvari o kojima nazalost nemamo pojma. Jahorina je cuvena lepotica jos iz doba bivse Juge, Olimpijska planina, mada i ona "nadzidzana" u zadnje vreme. Svakako mnogo veci masiv nego Bijelasnica i Malo i Veliko Polje na Igmanu (takodje sam ostavljao slike pre neku godinu i sa tih planina, bili smo u sezoni, nisam se vendrao ).
  7. Planinarske staze su markirane, standardno. Sto se rute tice, imas ih sigurno 10-15, ukljucujuci i njihove varijacije. Od toga zavisi i duzina, nagib, opasnost, sta sve moze da se vidi... E sad, posto sam se samostalno peo i na Biokovo (za sta je ovo maciji kasalj) gledao sam sta mi je atraktivnije. Generalno, iznad samog viseceg mosta i restorana "Dom" (ulaz u Banju iz pravca CA) su strmije litice u kamenu i tih nekoliko deonica su i oznacene kao opasne. Tabelu sa semama staza imas kod samog doma, a sad se setih da imam jos bolju stvar na kompu - pa ces i sam najbolje videti: Staze za Kablar naravno gledas do broja 5. Peo sam se 2 puta, oba puta preko Orlovih stena, staze 1 i 2. A na vrh pored crkvice Svetog Save, koja je odmah iznad Banje: Pa dalje preko Devojacke stene na kojoj je obelezje i prelep pogled ka Pozegi (staza 1). Koliko se secam iz glave, na tom delu izmedju crkvice i Devojacke stene su 2 malo "opasnije" deonice. Najteze ako ides sa zenom/decom je mozda jedno parce od 10-15 metara gde je u stenu pricvrscena sajla. Drzis se, ne gledas dole i prodje se, jednom smo isli i sa devojkama/zenama. To je i najstrmiji deo Kablara, cak gledajuci iz Banje deluje da nema sanse da se popnes do gore, a sa puta se vidi i pecina gde je bio srpski zbeg. Druge staze koje idu duzim i manje strmim delovima su sigurno lakse, videces i sam gledajuci izohipse i hipsometrijsku skalu na mapi koju sam ostavio. A koga mrzi da tabana, sa zadnje strane ima kolski put maltene do samog vrha (ostaje mozda 150-200m da se prepesaci), koji sluzi i za opsluzivanje repetitora. Pesacenje ipak vredi truda (naravno ko voli), a sam vrh je sigurno jedan od lepsih vidikovaca u Srbiji. Sto se vremena tice, imas i to na mapi. I to je laganim tempom, sa pauzama, razgledanjem, slikanjem... Drugi put sam izasao cini mi se opusteno za malo jace od satic, jer sam vec znao teren i nisam se zadrzavao.
  8. +1, pa Drina, Mokra Gora, Zaovine, Perucac, vidikovci na Tari koji spadaju u daleko najlepse u zemlji... Regija Tare i Zlatibora za mene ima ubedljivo najlepsu prirodu u Srbiji, plus sto je taj kraj koliko-toliko sacuvan za razliku od nekih drugih izvikanih, koji su urnisani u svakom smislu, da su izgubili svoju poentu. Kao sto je upravo u ovom delu pomenuti siri centar Zlatibora, koji vec odavno postaje urbana sredina. Posto poredite i pominjete Ovcarsko-kablarsku klisuru, moguce da sam kacio ranije, ali evo par mojih fotki sa planinarenja na drugu stranu, tj. na Kablar. Moze se prici i kolima sa pitomije strane maltene do vrha. Ali penjanje planinskim stazama (koje su na par mesta i prilicno opasne zbog strmina i provalija) iz same Ovcar banje, kao i vidikovci usput itekako vrede truda: @Mijailović P. Kad si navalio, evo i tvog Dragaceva - pogled preko Ovcara, na obronku je manastir Sretenje: I najlepsi pejzaz sa vrha Kablara - meandri Z. Morave. Na jednom vrhu je manastir Uspenje (odmah ispod Jovanje, koji se ne vidi). Gore desno se vidi ulaz reke u cacansku kotlinu kao i obrisi grada, levo Vujan... Na vrhu Kablara je postavljena i tabla sa vrhovima u okruzenju i njihovim nadmorskim visinama, pa se moze tumaciti i uzivati sve dokle pogled dopire. Odmor za mozak:
  9. @Mr.Uporni Nepotrebno otvorena tema spojena je sa postojecom. Ovako na prvu, iz glave - najblize sto od ljudi sa foruma znam je tvoj komsija Bane iz GM. Pa pokusaj da ga kontaktiras, mozda moze da te uputi na nekog blize tebi. A imas i jos par ljudi koji se bave farovima, u istom podforumu o clanskim pogodnostima: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/71829-p-ledgm-xenoni-sijalice-dnevna-svetla-led-sijalice/
  10. Tako je, zato i nije za drugu temu @Quadrifoglio Verde Slazem se sa tobom, a zaboravio si i vrata koja su se na konceptu otvarala nagore . Kacili smo pricu o razvoju cini mi se negde davno po forumu, zvanicno je taj koncept ugledao svetlost dana jos u Zenevi 2002. Secam se, posto je stigao odmah iza Stila koji je nesto ranije bio predstavljen u Bolonji. A naravno da se svaki koncept iza toga "ublazi" za serijsku produkciju. Ako vec trunku off-ujemo o dizajnu i sta se kome svidja - meni je ispred svih Spider, pa par praznih mesta, pa tek onda ostali Type 939 modeli:
  11. Cuvena perolaka GM/Fiat Premium platforma . Mislim da je u produkciji debitovala bas na Breri, a koriscena jos ranije na konceptima Insignije i Alfe Visconti. Longue, Tongue, Long, Lounge ...
  12. Sve je to lepo, jedino sto u TS Uzice klepaju po usima za montazu i demontazu turba, cini mi se da je ranije bilo oko 9000 din. Plus izgubljen radni dan, plus trosak za gorivo i putarine tamo-ovamo minimum 5000 din iz NS (ako se ide autoputem). Prednost je sto vidis svoj turbo kada ga raskupusaju na sastavne delove, pa mozes da se konsultujes oko neophodnih radova, ako je vec na stolu da eventualno odradis i nesto preventivno ako auto ostaje u planu na duze staze... Mada to isto mogu da jave i telefonom majstoru gde lokalno radis. Plus je montaza/demontaza turba kod tog lokalnog majstora verovatno za minimum 3 puta manje love, jedino sto se ceka zbog slanja. Pa sta je kome draze.
  13. Fabricka specifikacija koliko se secam je bila 70Ah i 450A. Znaci mozes komotno i jace, mada kod modernih akumulatora udarna struja je drasticno veca nego tada.
  14. Jeste, dobro se secas, Lavazza je bila u pitanju . "Espresso expirience" ili "Coffee experience", tako nesto se zvalo, doplata za tu glupost je bila 200 EUR.
  15. Licno upravo tako i radim. Kompletan spisak iz ePer odstampan i presavijen mi stoji u internoj servisnoj knjizici u autu. Aktivirao jednom na tehnickom, dva puta kod murije, cisto kao dodatni argument da ne trose nokte po staklima i pored oznake "V" koja izbi oci. Pored stakala, priupitaju i za pragove, kacket, duple cevke izduva, dokon neki svet... Interesantno da me nikada nisu cimali za ksendze, koji su btw jedina prepravka .

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...