Jump to content
FAS Goran

podunavac

Members
  • Content Count

    48
  • Joined

  • Last visited

About podunavac

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 08/15/1987

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Slažem se oko gumica... Evo separatora. Kada skinem crevo sa dekle kod lanca i duvam u nega vazduh prolazi najnormalnije na izlaz separatora, gornji deo koji vodi pored filtera za vazduh ka turbini. Pokušao da ga skinem i nema šanse odozgore. Užas gde su ga postavili... Inače interkuler je čist, nema dve kapi ulja ukupno. Ne znam da li je turbo na izduvu ok... To me zanima
  2. To me i čudi... Sipano je ulje Eneos 10w30 pre 1600-1800km. Jeste kada je hladnije 10 sekundi radi neravnomerno posle sve super. Evo vozim se lagano do 2500 obrtaja tri dana i dima nigde nema sve je super. Kada bih ga stisnuo na 3500 obrtaja pojavio bi se dim kao da mu neko prospe neko ulje u izduv (plav dim sve veći kada se stane u mesto, u vožnji na 80km/h se pojavi pa prođe za minut npr. Radio sam dijagnostiku sam, prvi put u životu i nisam stručnjak za te stvari nu malo jer prvi put gledam u to... Prelivi dizni variraju, kako se motor zagreva tako se ovi manji prelivi podižu... Nije mi jasno ovo što ne očitava treći klip a auto radi normalno.
  3. Dolazim od majstora. Turbina je ok, okreće se nema lufta (verovatno ja nisam nešto lepo dohvatio pa se zato nije vrtela na prste). Povrat od separatora jeste mastan ali majstor kaže tu ne može da vuče ulje. On sumnja 1. Neodgovarajuće ulje (sipano eneos hyper) 2. Gumice ventila 3. Uljne karike lepe ili potrošene Savetuje prvo promenu ulja da se vidi da li ima promene. Neki savet?
  4. Ne vidim neke sličnosti sa postojećom temom osim plavog dima. Vozim se po gradu sinoć pola sata do 2200rpm auto šapuće, lepo radi ne čuje se, vuče super. I na jednom pravcu dodam gas oštrije malo na oko 3300 obrtaja i plav dim kreće.... Stanem na 200m ispred kuće dimi kao šporet.... Parkiram u dvorište dimi i dalje.... Malo isturiram oblak dima... Nema nikakvih zvukova, vuče kao lud. Ali kažem turbina ne može da se pokrene prstina ni pola milimetara niti ima lufta, niti se vrti.... Ne znam kako ali tako je bilo i pre 5 meseci kada sam ga uzeo, pitao par njih ali niko nije znao razlog toga. Samo jednom mi se desilo da sam išao do sela 10km i kada sam išao u selo počeo je da dimi, stao ispred kuće dedine i počeo je malo neravnomeran rad, dam gas a obrtaji malo gore malo dole... Istavim ga sat vremena ugašenog, sednem obiđem 4 sela sa oštrom vožnjom po krivinama ni grama dima nikakvog... Najnormalnije radi. Ne znam stvarno.... Neki problem ima ali ja ne dolazim do zaključka. Sada mogu da nagađam, dihtung, zaptivka turbo punjača, separator, ventili... Karike... Ali ne dimi pri startu i laganijoj vožnji, vuče dobro, ne dimi na otvorenom putu kada se vozi uravnoteženo. Ali eto nekada mu stisnem jale gas i on kao da zapali 2dl ulja.... Ne prelazim mnogo kilometara pa ne mogu dati pouzdanu informaciju o potrošnji ulja, nije da ne troši ni kap kao što neki kažu ali ne troši ni neku količinu. Tipa dosuo sam možda 100g na 1500-2000km od prilike...
  5. Našao sam separator ulja... Nisu mogli gore da ga postave... Ispod usisne grane iza motora.... Užaš užas užas... Videću kako ću da ga skinem, odozdole ne može samo odozgore nekako na opipavanje. Raskačio sam gornje cevke usisa i usis ispred turbine, nema ništa spektakularno masno osim na maloj cevki koja ide od separatora preko kućišta filtera vazduha pa ulazi u račvu ispred turbine ona je masna. Sutra skidanje donjih creva interkulera ako imam vremena. Jedino što mi je mnogo mnogo čudno je to što prstima ne mogu da zarotiram turbinu ni malo... Stoji u mestu kao blokirana, kako, zašto? Sa dva prsta uhvatim osovinicu i ne mogu da je pomaknem ni 1mm...nema lufta u rotoru nema ništa. Auto normalno ide, vuče, nema problema.... Kako?
  6. @Mijailović P. Separator nisam menjao iskreno jer nigde nema neke tragove ulja (čuo da on masti i spolja kada nije dobar) mada ja njega nisam ni video kod sebi (uskreno) a skidao sam poklopac motora, filter, zaštitni sunđer... Nisam ga zapazio. Da li on mora spolja da bude. Ja samo imam jednu cevku od iza koja ide iz usisne grane do vrha kutije za filter vazduha i tu je unutra neka gusta lepljiva masa po obodima. Da nije separator unutrašnji ili je skinut? Može li da bude turbina (prva pomisao moja na žalost) pa da gurne ulje iz interkulera sa dna pod većim gasom (pritiskom =vakumom)? Nisam skidao interkuler do sada na njemu. Na prvoj slici cev koja vodi od usisne grane do vrha filtera vazduha (kućišta) Na drugoj slici nema klasičnog separatora ispod plastike. Na trećoj slici pokazujem cev ugrađenu u kučište fultera koja je iznutra masna i lepljiva kao med.
  7. Pozdrav svima. Imam punto 3, 1.3mjt 62kw 2012-o. Pređenih 170.000 (provereno). Auto je relativno skoro kupljen. Problem je sledeći. Vozim ga lagano do 2.000obrataja dok se ne zagreje na radnu temperaturu. Zagrejan je, Hoću nekoga da zaobiđem ili sl. dodam gas i na 3.000 obrataja plav dim izbacuje kao lud.... Stanem on i dalje dimi plav dim... Nastavim lagano i dalje dimi, stanem isturiram oblak plavog dima. Ovo nije stalno ali desilo se već par puta za kraće vreme (nije u svakoj vožnji) . Auto vuče super, nema nekih mana. Na dijagnostici sve ok. Dim je kao da troši mešavinu... Kao jaka mešavina u tomos kosilici e taj i miris ima. Jednom sam išao do sela sve super 10km...kada sam ulazio u selo počeo je da dimi opet plavo plavo ja stao ono oblak dima, i obrtaji skakuću kao da ne može da probije... Kao da se guši... Malo isturiram lagano do 3.000 rpm ma dimi haos... Ugasim ga, stoja je pola sata. Posle toga krenem išao 30km po krivinama uzbrdicama vozio ga baš oštro oštro ni gram dima nije pustio. Inače ne dimi ni na prvo paljenje, sve čisto niti smrdi... Može da se stoji iza auspuha i diše normalno. Da li turbo baca ulje ili se ulje odnekud slije povremeno na jačem gasu? JA sam bio utripovan da je to regeneracija ali uopšte nije jer sam sve proverio na dijagnostici...
  8. Kažu da postoje probne samo za tehnički da se otera do tamo, nije carinjen auto samo odrađen prevod a odjavljen odavno. Moram prvo do majstora pa do tehničkog.... sve je blizu i sporedne su ulice ali rekoh sebi da ne rizikujem kaznu u ceni registracije ako već postoji šansa ali koga god da pitam svi me gledaju kao da nisam normalan. A znam da se ne sme ni šlepati auto kada nema table... Ajde za glavni put ok razumem ali sporedne uličice gde nema saobraćaja mislim........ Haos Videću.... Čekam termin kod majstora Ako sačekam neku kišu još bolje hahahha
  9. Trebaju mi probne table kako bi odvezao auto na tehnički. Jeste malo mesto ali ne bih da rizikujem bez tabla tih 500-700m daljine (5-6 ulica). Zna neko koliko se plaćaju te probne za 24h ali samo do tehničkog ne za vožnju iz mesta u mesto i probne sa tehničkim pregledom nego samo probne bez tehničkog da bi se otišlo do tamo?
  10. Auto je odjavljen uredno kada je kupljen (godinu dana nakon kupovine). Ovlašćenje nema ograničenje. Poslao sam ovlašćenje u BG preko veze u sup da vidim da li može da se iskoristi. Dobio sam potvrdan odgovor. Lika nisam mogao da nadjem ni posle par godina od kupovine, otišao u inostranstvo a verovatno ne bi on ni radio nista džabe posle toliko godina, ne isplati mi se sa čašćavam nekog 100-150e kada auto nema vrednost. Nisam ja krivac što je prošlo toliko godina (deda mi je bio zeznut lik). Ja se samo bojim da ne napravim ugovor platim porez i onda me zafrknu na kraju pred registraciju. Ali pošto sam dobio odgovor iz Bg-a koji je siguran 100% izgleda da nemam šta da razmišljam.
  11. Imam jedno da kažem delikatno pitanje, molim samo osobe sa dobrim iskustvom da odgovore koje su sigurne u odgovor. Čovek je kupio auto pre 10-15 godina i dobio ovlašćenje da može prodati auto drugom licu (overeno pravosnažno ovlašćenje sa svim podacima auta). Da li danas taj čovek sa tim ovlašćenjem može meni prodati auto uz naravno kupoprodajni ugovor između mene i njega (overen kod notara i kada platimo porez u poreskoj). Ja sam išao u poresku i rekli su mi da nema nikakvih problema sa ovlašćenjem (nosio na uvid) kod njih i da to kod njih prolazi ali ne znaju za dalje (predavanje za registraciju u stanici policije).
  12. Sada sam gvirnuo oglas. Možda je lepo očuvan ali po meni (jer i ja tražim takav) veliki nedostatak ide jer nema Blue & me, nema ASR dugme (znači asr nema), nema digitalnu klimu, nema lajsnu na vratima, zadnji deo sedišta je "plek" a ne tapacir (itison kao u gepeku, odma mi baca neke sumnje da je bio teretno, možda gresim). Ova navigacija, kamera sta god da je stoji kao piletu s×se.... Da sve ima ovo što nema vredeo bi po meni 4500e.... Pratim već dugo grande-evo i skoro ih sve znam sa polovnih automobila napamet (deluje malo ludo ali je tako).
  13. Ne moj da te čude prodavci. Prodaje tako jedan plac evo 2010-o MJT 1.3... Cena u odnosu na opremu paprena 4700e... Ja pošaljem poruku i pitam šta opravdava ovu cenu, nema sve komande na volanu, nema digitalnu klimu, nema tempomat, nema ASR dugme, nema kuku i td.... A tek će meni prodavca "Bez svega toga je ipak prodat danas" kad posle par dana taj isti auto na drugom placu u istom gradu. Sve je to mafija povezana... Svi druguju i svi podvaljuju. A kako ljudi lažu to su bajke i bajke kada sam posećivao plačeve. Čovek kaže odrađeni svi servisi sve full, rekoh imate li vi neku potvrdu servisa, račune delova i tu su potonuli... Naravno okrenuli su priču kako njima odgovara. Bolje reci nisam radio veliki servis odradi ga sam i šta tu ima nego da za*ebu čoveka da poveruje i zezne auto za kratko vreme.
  14. Super. Kolko izašao veliki servis (delovi) šta je sve menjano i da li je Euro 4 motor?
  15. Prvo država treba krenuti od sebe a ne po ledjima gradjana. Šta je sa kamionima, autobusima, brodovima... To su sve teške mašine koje zagađuju mnogo više nego automobili. Spaljivanje deponija je postalo IN... ljudi prijavljuju tuže ali nikom ništa. Ljudi se truju otpadnom uvoznom hranom, nije najveći problem dizel auto. A kada smo već kod Beograda koji je jedan od najzagadjenijih gradova.... Pa nije cela Srbija Beograd. Svi da plaćaju u državi veće registracije za Euro 3 i Euro 4 jer je Beograd zagađena.... Sramno! Glavni grad je prenaseljen i to je jedini problem.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...