Welcome to Fiat-Lancia Club Serbia Forum

fb nalog 02.jpg

Za pisanje u bilo kojoj temi na Forumu neophodno je da se ulogujete. Ili tako što napravite svoj korisnički nalog na Forumu (klik na Sign Up i popunite polja), ili još lakše tako što se povežete sa Vašim Facebook nalogom.

Opet klik na ''Sign Up'', onda izaberite ''Sign In with Facebook'', izaberite da li želite na Forumu da koristite ime sa Facebook-a ili želite neko drugo ime, i to je to. Sve ovo klikćete samo prvi put, svaki sledeći put Forum je to automatski upamtio.

 

Povezivanjem na Forum dobijate mogućnost da učestvujete u diskusijama, postavljate slike, video klipove, dobijate notifikacije kroz Browser (da, isto kao na FB-u :) ), šaljete/primate privatne poruke, ''tagujete'' druge ljude kako bi odmah videli Vaš upis... Kao da ste postali deo jedne veeeeelike FB grupe sa trenutno preko 15.000 ljudi sa kojima razmenjujete stavove. :) 

shomispc

Members
  • Content count

    163
  • Joined

  • Last visited

About shomispc

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 05/20/91

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Bravo 1.9 Multijet 8v 120KS

Recent Profile Visitors

430 profile views
  1. Hvala! Nisam imao pojma da ovo moze, ali sam to ocigledno nehotice vec uradio jer se prozor unormalio u medjuvremenu
  2. 7 puta od januara je smesno, meni je odradio vec dva puta od pocetka maja trebalo bi i treci ovih dana U proseku na oko 280km se pali regeneracija u mom slucaju, i ono, nisam primetio da auto dimi ali se ja trudim da ga ispostujem koliko god mogu. Tipa turiram na parkingu na 3k obrtaja minut dva ako stignem na odrediste a znam da je pri kraju...
  3. Drugari imam jedno pitanje, od kada sam skidao klemu akumulatora vozacev podizac je krenuo da zajebava. Situacija je sledeca, kada malo pipnem dugme on se automatski spusti do kraja ali kada isto to uradim da bi se podiglo onda to ne radi (Ne znam kako drugacije da objasnim, nadam se da me razumete) vec se pomera dokle god ja drzim dugme. Isto tako kada preko kljuca spustam i podizem prozore taj ne reaguje.. Ima li neko neku ideju? U pitanu je Bravo 1.9mjet.
  4. Mozda glupo pitanje, ali ako se ne cuje motorcic da li se aktiviraju brisaci kada povuces rucicu?
  5. @Markobgd Zabice sam ubo sve, ali nisam (tjst sad mislim da nisam) neke kukice sa donje strane zakacio jer nisam video za sta uopste treba da ih zakacim. sta mislis da l' mogu da napravim neko biiip ako auto ostane ovakav do sledeceg vikenda? @Kuvalja Ja tu lajsnu nemam, tjst, nista se ne nastavlja na ovu plastiku koju sam skinuo sa strane soferke.. Postoji guma koja se navuce ali sa druge strane....
  6. Klapna je otisla u zaborav, sada kada sam je izvadio i kada pritisnem dugme cujem motorcic da zuji.. Nisam siguran da li sam je ja polomio ili je bila slomljena vec, ali verovatno jesam obzirom da je bila zapekla i nije htela da mrdne.. E sad, naravno, napravio sam sebi problem Kada sam vratio plastiku vise ne lezi lepo na soferci, ne znam koliki to problem moze da mi pravi i koliko ce voda da se sliva kroz te supljine? Da li mogu da je zalijem silikonom nekim posto nikakvog zaptivnog sloja nije bilo ni kada sam je skinuo, samo debeo sloj prljavstine koji sam obrisao pre nego sto sam vratio ovo... Ne znam da li sam neku zabicu preskocio ili sta, ali takva je celom duzinom - u delu gde su je brisaci pritisli bolje lezi, ali nije to to...
  7. Ma samo da prodje ovaj kijamet pa cu da ga raskupusam i okrenem na otvoreno i cao.. Danas sam slusao i kada pritisnem dugme za recirkulaciju nista se ne cuje, sto znaci da je motorcic otisao i da nece imati sta da vrati klapnu na zatvorenu, tako da ako uspem da je otvorim resio sam problem
  8. Ako si pronašao odgovor na ovo pitanje, molim te prosledi mi ga.. Pre nego što dam nekome ~150e da mi popravi ovo oću da probam sam da ga odglavim Edit: Koliko sam shvatio, treba da skinem brisace i plastiku i pravo na sredini bi trebalo da je ovo sto je na slici... e sad, koliki je to posao obzirom da ne umem ni sijalicu da zamenim
  9. Pozdrav @pedja.indjija Da li mozda imas bordo haubu za stila 3v i koliko bi kostala? mislim, i ako nemas sada na stanju (ili je neka druga boja) okvirna cena bi mi znacila.
  10. Pozdrav Gorane, Imam problem sa preteranim magljenjem stakala i sto je hladnije napolju to je sve gore i moram nešto da sredim po tom pitanju. Prepipavao sam pod ispod table i nisam nigde opipao da je mokro (ne znam ni gde je mali hladnjak ali pretpostavljam da bi trebao da je tu). Koliko bi koštala njegova zamena - ako je on problem, ili koliko bi koštala popravka one proklete klapne za recirkulaciju? Pitam okvirno, da računam na izdatak. U pitanju je Bravo 1.9mjet 120ks.
  11. Ja nemam digitalnu klimu, kontam da kada ukljucis tu opciju on upali klimu i najjace duvanje ka prozorima i da to sredi.. Aj slikaj mi to sto prskas spolja..
  12. Treba da radim mali servis u januaru, pa cu tada zameniti i filter preventivno.. Za sada sam resio problem sa nekim sprejom od 150din, treba mi 5 minuta da naprskam i obrisem krpom sva stakla i mirna backa
  13. Drugari imam i ja slican problem, ali nisam nesto vican samostalnim popravkama. U sustini, ujutru i uvece kad je hladno auto mi kompletno zamagli iznutra. Soferka i bocni prozori (do pola doduse) su mi okej zato sto okrenem ventilaciju da duva u njih (Svejedno da l' toplo ili hladno), ali prozor na gepeku i prozori na zadnjim vratima su mi komplet beli.. Pre neko vece mi se desilo da sam provozao auto 10 minuta do drugara i pritom mi je komplet zamaglio zadnji prozor, 3 sata kasnije kada sam krenuo kuci prozor je jos uvek bio zamagljen... Ako dobro shvatam prethodne postove, ako ukljucim recirkulaciju trebalo bi da prozori ne magle toliko? Opipavao sam i patosnice da vidim da li su mokre ali nisam nista pametno uspeo da utvrdim.. Ne znam da li ima veze to sto mi je keder na vozacevim vratima ustinut na jednom mestu? U 95% situacija se vozim sam, kad je neko u kolima pa pricamo bude jos gore.. Ili kad pricam sam sa sobom jbg Dajte neku ideju za mene laika...
  14. Moras da drzis plusic 3-4 sekunde da on memorise tvoju trenutnu brzinu i onda pustis nogu sa gasa. Ako pritisnes kocnicu tempomat se odmah gasi i preuzimas ponovo ti kontrolu nad brzinom, a ako hoces da se vratis na brzinu koju si upamtio onda pritisnes dugmence na rucici sa strane i on ce odmah da krene da ubrzava