Jump to content
FAS Euroauto Goran

totti

Members
  • Content Count

    17311
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    148

totti last won the day on September 25

totti had the most liked content!

2 Followers

About totti

  • Rank
    FLCS Princ
  • Birthday 08/11/1970

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Citroen C4 Mk2 1.6 Hdi

Recent Profile Visitors

8452 profile views
  1. Ja sam 15000 din plaćao u Porsche-u ulje, filter ulja i filter vazduha za Polo 1.2 još 2008., tako da je ovo džabe [emoji3]
  2. Ja bi je gonio do sudnjeg dana... ne zbog para, već zbog principa. Krava.
  3. Pa neće samo na vazduh da radi [emoji3] Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  4. Lassu si zaboravio [emoji3] Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  5. Upravo tako. 2000 po gumi, 8000 po setu, na 30 automobila je to 240000 godišnje [emoji846] Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  6. U 205/55-16 je razlika oko 2.000 din po gumi (3.600 vs 5.600). Ja imam poprilično iskustvo sa njima zbog prirode posla i poprilična nam je ušteda na godišnjem nivou sa njima na 30-ak automobila. Menjamo ih komplet jednom godišnje ili u dve godine, u zavisnosti koliko pređe auto. Samo sam dve reklamacije imao na njih (pojavio se balon na boku), ali to se dešava i na brendiranim. Najveća mana im je buka koju stvaraju, mada ne sve i što traže dobru balans mašinu i kvalitetnog vulkanizera. Niko se nije okretao, sleteo sa puta ili tako nešto sa njima za svo ovo vreme. U pitanju su poljske Profil koje radi Lukena. Da sebi uzimam samo jedan set, ne bih ih nikad uzeo pre neke "fabrike". Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  7. I Mazda 5 2.0 dizel zimi zagreje motor na radnu za nekoliko minuta, a stara Mazda 3 1.6 dizel '05 već posle minut počne da duva toplo.
  8. Pa i pljusak sa vodom po kolovozu na auto-putu zna da podigne potrošnju i litar i po. Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  9. Top [emoji44] Hyundai ima veliku ideju - monitor na volanu Iz današnje perspektive, izgleda da su ekrani u novim automobilima oduvek bili tu. Monitori u automobilima nije ništa novo ni čudno. Radio, navigacija, sigurnosni sistemi, navigacija... nema inovativnih uređaja ili sadržaja. U osnovi, proizvođači automobila se nadmeću oko toga ko će staviti što više ekrana u unutrašnjost vozila kao da je to garancija bolje prodaje, čak ste i sami u komentarima to navodili ''milion'' puta. Hyundai, naravno, ne želi da zaostane, odnosno traži neki svoj Sveti gral u tehnologiji ekrana, nešto što bi ga izdvojilo ili napravilo pauzu nad ostalima. Tako je južnokorejska kompanija patentirala ekran u centru volana, gde se obično nalazi bezlična crna plastika - SRS vazdušni jastuk i oznaka je sirene. Pitanje je kako će Hyundai rešiti vazdušni jastuk, kako se ekran ne bi zalepio za vaše čelo u trenutku saobraćajne nesreće. Koje informacije će biti na ekranu, koje funkcije... Postoji mnogo pitanja, ali Hyundai samo može da odgovori na njih. preuzeto sa - b92.net
  10. Ma za auto, na akumulator se kači i stoji u motornom prostoru.
  11. Za 450€ nemaš ni Clio da rentiraš na mesečnom nivou [emoji15] Gle šta je cifra... senzor temperature kočnica za Airbus [emoji3] Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  12. https://www.instagram.com/reels/audio/597652531405498/ Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  13. Čist grad i kratke relacije - ništa čudno. Očekivanja manje potrošnje su posledica lovačkih priča o 5 litara po gradu [emoji3]

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...