Jump to content
Goran

Ascari

Members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About Ascari

  • Rank
    Il Nuovo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Drage kolege, Ne radi mi led svetlo (dnevno/poziciono), ko za maler pokvarilo se nedelju dana pred istek registracije. Poručim polovni deo, stigne, ali nema elektronike. Oterao juče kod majstora, on danas počeo da radi i raspakovao pošiljku. Šta sad činiti, da li ta elektronika može da se sredi, da li se poručuje posebno ili mora ceo far ako je vezana uz njega?
  2. U servisu ga još ispituju, kažu da su primetili pad napona, ali da je neka donja granica 13,6 čini mi se, a kad nisu uključeni uređaji poput klime ide preko 14. Nedavno sam u Grčkoj imao par puta upozorenje Check engine (prilikom davanja malo većeg gasa u toku preticanja i vožnje uzbrdo). Tamo su mi na dijagnostici rekli da je do ubrizgavanja, međutim ovde mi kažu da je i tu grešku prikazao zbog pada napona. Nadam se da je alternator, ne bih voleo da je nešto ozbiljnije. Ne verujem da je akumulator, njega sam menjao pre godinu i po ili 40.000km, ali na jedinoj pumpi koja je radila u nedelju uveče našao sam samo jedan blago slabiji od preporučenog.
  3. Dakle, kada sam upalio auto, tačnije dao kontakt, serija grešaka me je bombardovala sa instrument table... Ne razumem se mnogo u Lanciu, ali ako je suditi po mom dugogodišnjem iskustvu sa Alfom, to su simboli za EDB, ABS ili ASR, zatim Servo, nivo ulja... Pa onda je treperila lampica za gorivo, a kazaljka je bila na nuli, iako je skoro pun, u toku vožnje primetio sam da ni brzinomer i obrtometar ne rade, ne pokazuje stepen prenosa, niti a/m mod, na kraju sam video da ni radio ne radi, tražio je kod kad sam ga uključio. Ne mogu da zakačim klipove, možda bi nekim bilo jasnije... Inače juče sam imao mehanički problem, čula se valjda spona u krivinama kad sam se spuštao sa planine. Generalno, rekao bih da ovo nema veze s tim, a ne mislim ni da je akumulator, drugačiji su simptomi. Ako je nekom situacija poznata, pomagajte! Hvala unapred!
  4. Nema ni godina dana kako sam ga kupio, prešao sam s njim 25000. Ne znam koji je interval zamene ulja, čuo sam da je 40-60000, ali u svakom slučaju treba da se proveri. Mada mi je drugi majstor rekao da svakako ne bi menjao brzine ako je nizak nivo.
  5. Robotizovani Znaš kako, nije da baš ljudi na forumu, pogotovu oni novi, ništa ne znaju. Imam uplaćenu pomoć na putu, ali nemam vremena. Gubiti ceo dan do Bg, pa posle još jedan kada idem po auto zaista mi je previše. Jednostavno nemam vremena u narednih desetak dana. A i ne mislim da se ne može završiti negde drugde bliže. Stvar je u tome što sam godinama sa Giuliettom išao u ovlašćeni servis koji je sada prestao da radi druge brendove osim Fiata i Jeepa, tako da sam malo zatečen. Jednostavno istekla im je licenca za dijagnostiku i rade samo ono za pta su trenutno ovlašćeni. Inače otišao sam juče u jedan poznat servis koji je inače pun do septembra i jedva ih ubedio da pogledaju, tj. da priključe na dijagnostiku. Prvo je ukazivalo na to da je problem sa regulacijom pritiska goriva u motoru, a zatim mi je rekao da je problem u ručici menjača koja treba da se zameni i objasnio mi je da ona ima neki senzor koji ne prebacuje u A/M mod. Međutim, ja sam pre dolaska vozio u M modu i u odlasku opet probao. Jednostavno registruje neki problem i prijavljuje ga, ali mi majstor kaže da mogu bez problema da vozim, samo bi trebalo i dogledno vreme to da se reši. Međutim, ono što primećujem je da ekonomik A mod ne radi. Tačnije dugme E više ne može da se pritisne, ne oseća se razlika u nivou kada se pritiska, sve je ravno, kao da je već pritisnuto. Bilo bi super da je samo do tog dugmeta.
  6. Pozdrav! Juče je počela da mi se pali lampica "Check transmission" i brine me što je to svaki put kada upalim auto. U subotu sam dobio grešku "Check engine" kada sam prilikom preticanja naglo dodao gas u nižim stepenima. Nakon pauze od par sati lampica se isključila i u povratku nisam imao problema. Jedino sam primetio kada skroz usporim ili stanem na uzbrdici da se buni kao da ne zna u kojoj da povuče tek kad stane kreće u prvoj. Nakon toga prešao sam oko 1000km normalne, umerene vožnje, pretežno na magistralnom putu i auto putu, bez ikakvih problema. Sve do juče. E sad, šta bi to moglo da bude? Nadam se tečnost za menjač. Nisam nikad proveravao. Nadam se da nije ništa ozbiljnije. Dakle, potreban mi je dobar servis u Nišu pošto onaj koji je bio ovlašćen više ne radi dijagnostiku. Model je 1.6 Multijet 120HP diesel automatic Hvala svima!

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...