Jump to content

joshibeast

Members
  • Content count

    3326
  • Joined

  • Last visited

About joshibeast

  • Rank
    Prominente
  • Birthday 10/19/86

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.e-sigurnost.net/

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Stilo 1.9 JTD 59KW

Recent Profile Visitors

1707 profile views
  1. Ohoho. Čestitke novopečenom ćaletu. Ajmo svi upomoć da dete nema traume od Lybre Sent from my F3311 using Tapatalk
  2. Hvala druže Sky. Fora je što se ovaj problem javlja retko. Ne mogu da ga uhvatim. Evo već danas je auto normalno išao. Auto vozim oko 2.5 godina i 3x do sada mi se ovo javilo. Teraću kod Gorana za koji dan pa ću ih zamoliti da prouče i javiću ovde rezultate Sent from my F3311 using Tapatalk
  3. @Golden Znači i tebi se isto palila overboost greška i check engine i to je nestalo zamenom MAP-a?
  4. S vremena na vreme mi se javlja problem za koju još uvek nisam uspeo da ustanovim šta ga izaziva. Dešava se ponekad da auto značajno slabije vuče. Tipa do 2500 obrtaja jedva izgura i onda naglo probije i povuče. Zašto nisam do sada ovo rešavao, pa dešava se jako retko. Prošli put mi se desilo u julu 2016. i sada ponovo juče. Što se tiče dijagnostike, prisutne su dve greške: - overboost (on mi se redovno javlja, čak izbaci na par sekudi i check engine) - MAF (on se do sada samo dva puta javio) E sada, ono što me zbunjuje su dve stvari: Kada se javi greška overboosta auto se ponaša skroz normalno i vuče lepo, bez ikakvog zastoja. Pročitao sam ovde na forumu (a rekao mi je i jedan kolega uživo) da kada se overboost javi kao greška zajedno sa MAF-om onda je zapravo problem ne moraju biti ni Overboost ni MAF nego senzor pritiska vazduha tj. MAP. Ono što mi ne dozvoljava dalje testove, tipa da otkačim MAF i vozim tako je činjenica da se greška javlja jako retko. Verovatno danas kada sednem u auto sve će biti normalno. Što se tiče mog MAF-a, njega sam danas vadio i vidim da nije originalni, tj. već je menjan. Ima li neko bilo kakvu ideju?
  5. Najbolje da se raspitaš kod njih. Ono što znam o tom placu je da stvarno imaju dobra kola i da ne muvaju ništa oko kilometara i slično. Ozbiljni su, imaju svoj biznis model i rade kako treba. Neće poverenje ugrožavati zbog par stotina evra, znaš na šta mislim. Garancija nije tu da zamaže oči već je daju stvarno a kako obično nabavljaju proverena vozila sa urednom istorijom, garancija se verovatno retko i aktivira. Od mene svaka preporuka.
  6. Ajde da de uozbiljimo. To što "svi vraćaju kilometražu" me znači da je tako nešto prihvatljivo. U pitanju je krivično delo. Činjenica je da dosta prodavaca radi tako nešto ali pouzdano znam za dva dilera koji to ne rade a ima ih sigurno još. Učešće se red za koju godinu pa će odgovarati ti što se bave takvim obmanama.
  7. 23. Zvanično FLCS Okupljanje & roštilj

    1. Buca_Tipo 2. neshaoct 3. Irena HGT 4. stefankmn 5. Rile 6. nemke 7. Ivan BG 8. Markobgd 9. Zhorz 10. Totti 11. Zrnke 12. Sedla 13. Stilisa 14. gorank82 15. Djole (Matdjo) 16. joshibeast 17. Easy R. 18. 19. Sulc 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. ASTERIX 28. . . .
  8. Ulje Selenia WR - neću je menjati. Radi mi posao i nije mi neka ušteda da eksperimentišem. Što se tiče filtera, to zavisi. Ne jurim UFI jer me mrzi i nemam vremena da letim po gradu i skupljam delove. Trenutno su Clean filteri ako se ne varam. Ranije sam imao Filtron za gorivo i nikakve probleme nije pravio. Na 10k menjam, kažem im samo nemojte Pionir da stavljate i to je to. Sent from my F3311 using Tapatalk
  9. Da dignem temu iz mrtvih i da zapljunem 230k na satu - 38k kako je auto kod mene. Uskoro ćemo na mali servis ponovo. U međuvremu sam kupio lip branika koji sam negde otkinuo i čekam lepše vreme da to ubudžim. Sređena je toplo-hladno slavinica na analognoj klimi i to teškom pajser metodom. Da bi se izvadio panel analogne klime potrebno je rasturiti pola table iz razloga što je plastika iz jednog komada sa klinom-osiguračem na sredini, odmah ispod kaveza radija. E sada, analizom je utvrđeno da, iz razloga što pored klina postoje i šrafovi koji drže konzolnu plastiku, potreba da plastika bude iz jednog komada zapravo i ne postoji. Na slici su prikazani svi delovi koje je potrebno izvaditi (ovičeni roze bojom). Plavo-Crvena linija je masto gde je primenjena metoda "CVIK" sečicama. I nakon toga panel izlazi bez problema.
  10. P: 2011 Grande Punto Evo N1

    Vidim magla u Pančevu. Srećna prodaja Sent from my F3311 using Tapatalk
  11. Dekarbonizacija motora

    Od 70 do 100 za 13.5 sekundi? Kapiram da je greška u kucanju. Yugo 1.1 je elastičniji od toga Sent from my F3311 using Tapatalk
  12. Transplantacija organa [emoji33] [emoji33] [emoji33] [emoji33]
  13. Ne dirajte 80ks. Jebiga Mićo, ne može svaki Stilo 200 kao tvoj. 200 metara [emoji14]
  14. collègue.Mégane

    Tako je i Clia lagano čuknuo pa sada mučenik može samo u krug da se vrti Sent from my F3311 using Tapatalk
×