Jump to content
FAS Goran

joshibeast

Members
  • Content Count

    3337
  • Joined

  • Last visited

About joshibeast

  • Rank
    Prominente
  • Birthday 10/19/1986

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Volvo V50, Fiat Stilo 1.9 JTD 59KW, Fiat Tipo 1.4 HB Lounge

Recent Profile Visitors

3050 profile views
  1. @shuxx ima raznih varijanti i koliko sam mogao da vidim cene, kao i kod nas, variraju u zavisnosti od mesta gde su Dublin i veći gradovi skuplji. Za Dublin su cene od 30-50e po satu sa porezom. Ali okačiću ovde račun kada budem odradio servis jer znam da mnoge interesuje. @moron Hvala. Evo odavde sam uzeo većinu delova, to su te cene: https://www.auto-doc.ie/ Konkretno su moji delovi stigli za nekih 5-6 dana iz magacina u Poljskoj. Ovo je ogromna firma koja funkcioniše na EU tržištu i velika je prednost što je promet robe baš jednostavan.
  2. Evo samo dokaz da nastavljam sa tradicijom da moje dizele tagujem ispravno - taktorskim stikerima. Nisam jednostavno mogao da odolim. I jedna lepa slika iz perionice Iako do velikog servisa ima još 20k nemam podatak o datumu kada je menjan set pa sam odlučio da ga ipak uradim sada. Ono što ću dodatno uraditi su zadnji amortizeri jer sam video da su fabrički i nema šanse da su dobri. Prednji su već menjani. Ne osećam ništa u vožnji ali se vidi da auto sedi malo niže nego napred. Cene delova su okej - oba kaiša sa španerima/rolerima i vodenom pumpom nešto ispod 100e. Uzeo sam INA setove. Amortizeri, 30e po komadu, neka srednja klasa (Monroe). I dodatno, ulje u menjaču ću zameniti. Za ruke ne znam koliko će izaći ali to bi trebalo da je značajno više nego kod nas ali dobro, šta je tu je. Auto lepo radi i izvozao sam jedan rezerovar u ovih mesec i po dana. Grejana sedišta su mnogo dobra stvar i ne znam kako ću posle u neki auto koji to ne bude imao Kupio sam dodatno na Amazonu za nekih 70e ovu android auto multimediju koja je spas i jako lepo radi a ne štrči previše. Zakačena je magnetnim držačem za telefon i pokriva jedino otvor za CD koji i ne koristim. Ima svoj zvučnik (sasvim dovoljan za navigaciju, jbg, gde god da krenem ovde treba mi navigacija jer ne znam ništa gde se nalazi još uvek) a može preko BT/AUX/FM da se spoji sa fabričkim ozvučenjem. To nisam radio jer je fabrički zvuk ovde fenomenalan i hoću da ga koristim. Mali ekran pored je od rikverc kamere, privremeno je tu, moram mu naći neku drugu poziciju.
  3. @igor0511 većina (a realno sva, jer sam po autoputu vozio 20km ukupno) mojih ubzavanja je iz 2. u 3. ili iz 3. u 4. To je, manje više isto - tj. uvek šaltaš uvek tako što težiš sredini. Inače ovaj auto ima samo 5. brzina, verzija od 8v i nešto više konja ima 6. Nisam nešto previše istraživao ali sam pročitao da je ovaj 16v sa 5 brzina vozljiviji po nekim gradskim/magistrala uslovima. Ono što sam primetio kao ogromnu razliku u odnosu na 1.9 JTD, gde si mogao 2. brzinu dosta da pritisneš (znao sam sa Stilom da idem prva-druga-četvrta kada sam zamenio kvačilo ), ovde mi se čini da to nema smisla i da realno sva akcija počinje od 3. brzine preko 2k obrtaja. Ali realno, nisam imao previše prilike da istražim jer u 99% slučajeva vozim bebu a kada ne vozim onda sam u gužvi a realno sam i ja u ovih poslednjih 10 godina postao star čovek (a realno nikada nisam ni bio neki trkač sa 84hp) Ne znam kakav je 1.6 multijet što se tiče toga, nisam ga nikada vozio. Gde je svakako ovaj 1.6 hdi bolji od 1.9 JTD-a su buka (neuporedivo je tiši ili je Volvo izolacija mnogo bolja) i naravno potrošnja. Mada, meni realno potrošnja ne igra nikakvu ulogu jer prelazim sada oko 5-6k godišnje.
  4. Oj druže Milutinac, još si vozio HGT-a kada sam poslednji put bio ovde Generalno gledano Irska je super i narod je odličan. Nije idealno, Ima problema, pre svega oko stanova/kuća kojih nema. Pisaću u narednom periodu malo o životu ovde jer znam sa da ljude generalno interesuje.
  5. Hvala svima na lepim rečima @Ivan Pozdrav kolega Ivane, long time no see Ovde je Massey Ferguson glavni traktor, slagaću ako kažem da nemam u planu nešto slično. @city Mislio sam da će biti veći problem ali nije. Bukvalno ti treba jedan dan i 20ak kiliometara i navikneš se. Fora je što ti već znaš da voziš i nemaš one frke kao kada si početnik. Jedino što mi je problem, pri ulasku u auto, mahinalno pojas uvek tražim na desnoj strani @igor0511 Hvala druže. Opekao sam se jer sam kupio nov auto koji mi je 4 godine bukvalno stajao i gubio vrednost (e sada, što su auti poskupeli pa je ta razlika manja je puka slučajnost). Došla je pandemija, rad od kuċe i auto sam uglavnom koristio jednom nedeljno do prodavnice i za neka putovanja kojih realno i nije bilo previše. Auto je kraj 2019 i trenutno ima ispod 40k na satu.
  6. Stilo je prodat, Tipo je prodat a ni ja više nisam u Srbiji a sa foruma sam odsustvovao predugo. Prošle godine sam se sa suprugom i bebom preselio u Irsku - odličnu zemlju ali jednu od najgorih kada je u pitanju izbor automobila, posebno polovnih. Nemam trenutno računicu za kupovinu novog automobila jer mi je potreban isključivo za nabavke i vožnju deteta do vrtića (već sam se tako opekao sa Tipom), pa sam se odlučio za nešto polovno. Mogao bih esej da napišem o tržištu ali, ukratko rečeno, automobili su skupi kao otrov, uglavnom su teške klotare i preko 80% su dizeli. Ovo za klotare je posebno izraženo. Ljudi video sam Škodu 2016. godište za ručnim podizačima napred. Što se tiče goriva, od benzinskih motora, dostupni su 1.0 Fordovi sa ecoboost motorom ili neke 1.2 atmo varijante. Sve ostalo su već performace vozila koja ni ne mogu da vozim jer imam početničku dozvolu (duga i tužna priča). Što se tiče Fiat grupacije u ponudi, jako teška priča. Jedini auto koga ima u izobilju je novi fića i nijedan više. Lancia ovde bukvalno ne postoji. Menjao sam tako sebi uslove i budžet od 5 do 15k evra i bukvalno sam se smorio i skoro odustao od traženja. Ipak, ni sam ne znam kako sam došao do zaključka da je Volvo V50 dobra kupovina. Trebao mi je karavan ali ne previše veliki. Ne mogu da kažem ni da sam previše istraživao ni tražio, jednostavno auto mi se svideo. Pogledao sam ukupno 2 automobila a taj drugi sam i kupio jer mu je očuvanost neverovatna za auto star skoro 14 godina a nivo opreme je nesvakidašnji, pogotovo ako uzmemo u obzir, sve što sam napisao iznad. Na autu sve radi i ne vidim neka veća ulaganja osim ako me ponovo ne uhvati rovac ko sa Stilom da ga vratim u fabričko stanje. E sada, pošto sam ja zadnjih 10 godina u Fiatovom C segmentu, ovo je za mene bukvalno next level po mnogim karakteristikama (realno i cena mu je takva). U svakom slučaju većina toga se vidi na slikama. Rekli su mi da je plav, ali nisam previše siguran.
  7. Nije me bilo ovde na forumu od pandemije. Samo da se javim da sam preživeo. Sada gledam ovu temu i ne mogu da verujem da je 2019 Lounge mogao da se kupi za ipod 14k evra. Elem, auto je prodat prošle godine, ponovo sestri a to znači da je Stilo posle skoro 10 godina napustio porodicu. Tipo je služio odlično, ali sam ja u medjuvremenu prestao da idem na posao tako da taj auto danas ima manje od 40k na satu. Ovde može lock a ja uskoro otvaram novu temu. Silom prilika, ponovo sam se upisao u traktoriste i to još u lubeničare.
  8. Evo da javim utiske posle nedelju dana. Zaista sam zadovoljan kako se auto ponaša. U gradu je skroz okej i dosta je udobniji od Stila. Prijaju veliki retrovizori, tišina a najviše prija grejanje koje kreće odmah. Nisam imao prilike previše da ga vozim niti da ga probam na otvorenom putu (danas sam vozio na otovrenom ali po magli pa nije bilo prilike za neke testove). Prešao sam svega 120km. Navikavanje na benzinca posle dizela, pa mislio sam da će mi teže pasti. Ipak moram malo da ispitam prvu i drugu brzinu bolje, u koliko obrtaja mi je racionalno da idem. Od treće sam svoj na svome E sada, ako uporedimo Stilo Dynamic i Tipo Lounge, i zaboravimo na nove bezbednosne standarde i nove tehnologije, mogu reći da je Stilo bio, ne nužno kvalitetnije, ali svakako skuplje odrađen. Tipo npr. nema amortizere na haubi već ima šipku a pozadi umesto diskova ima doboše. Ispod tepiha u gepeku na TIpu se nalazi ni manje više nego stiropor/stiorud (dobro u Stilu nema ništa), To su neki sitni detalji kojih nisam fan. I nedostaje mi duga kaseta na tabli
  9. @Ivan Hvala Ivane. Rakovica najverovatnije ostaje u porodici, voziće je sestra. Bukvalno nemam nikakav račun da prodam taj auto. Ispravan je skroz, malo ima po karoseriji oštećenja i farovi treba da se ispoliraju i enterijeru bi prijalo jedno dubinsko. Cene Stila su baš niske a u taj auto je uloženo dosta i može da se vozi još bez ikakvih ulaganja. Ako se sestra predomisli ponudiću ga ovde na forumu jer stvarno mu ništa ne fali mehanički. @Mijailović P. fala Nadam se da ću u sledećem auto da prebacim 100ks
  10. @shuxx hvala druže! @horvat malo je problem sa Tipom u kredit/lizing + akcija situaciji. Sve što uzimaš što je "custom" čeka se 3 mesaca da dođe iz Turske. Niko ne može da ti garantuje da će akcija trajati toliko. Fiat to ne komunicira javno. Uglavnom si ograničen na nešto sa lagera u tom slučaju.
  11. Lomio, lomio i prelomio. Dugo me nije bilo na forumu. Stilo je služio dobro (i dalje služi) ali kako se bliži punoletstvu došlo je vreme za zamenu. Hteo sam da kupim Brava, međutim mesecima nisam mogao da nađem adekvatan primerak. To je donekle zbog toga što sam bio previše izbirljiv ali rekao sam sebi da neću više da kupujem klot auto pa da se onda smaram da ugradnjom ovog ili onog. Onda je došla Fiat akcija za preduzetnike i pravna lica (Plati 600 i vozi) i Lounge model po akcijskoj ceni od 13600. Imao sam dosta problema da na test dobijem auto sa 1.4 atmo benzincem. Čitao sam o tom motoru i njegovoj "snazi". Nije bilo šanse da uzmem auto a da ne probam kako to ide i kako odgovara mom stilu vožnje. Na kraju su iz AK Kole ispali vrlo profesionalni pa sam uspeo da testiram ono što sam hteo. U toj kratkoj vožnji sam zaključio da je to nešto što mi odgovara. Ide sasvim pristojno i prija tišina da budem iskren. Nema lepljenja u sedište ali "radnu brzinu" dostiže sasvim korektno. Tu je negde po vremenima sa mojim dizelom od 59kw. Moguće da meni taj auto ide kako treba jer ja generalno i dizela vozim od 2-3k obrtaja i nije mi strano da zavrtim motor kada treba. Dizel ili 1.4 T-jet u ovoj opremi, pa mislim da nisu racionalna kupovina i za taj novac već može da se gleda nešto drugo. A i objektivno gledano, bilo mi je skupo da to platim. Evo nekoliko slika za početak. Na poslednjoj slici je oprema. Nedostaje samo na spisku rikverc kamera. Imaju trenutno dve opcije za lounge-a: rikverc kamera i felne 16 inča ili felne 17 bez rikverc kamere (ukoliko ne grešim). Ja sam odabrao prvu opciju. Auto preuzimam do kraja nedelje pa ću onda pisati utiske.
  12. Ohoho. Čestitke novopečenom ćaletu. Ajmo svi upomoć da dete nema traume od Lybre Sent from my F3311 using Tapatalk
  13. Hvala druže Sky. Fora je što se ovaj problem javlja retko. Ne mogu da ga uhvatim. Evo već danas je auto normalno išao. Auto vozim oko 2.5 godina i 3x do sada mi se ovo javilo. Teraću kod Gorana za koji dan pa ću ih zamoliti da prouče i javiću ovde rezultate Sent from my F3311 using Tapatalk
  14. @Golden Znači i tebi se isto palila overboost greška i check engine i to je nestalo zamenom MAP-a?
  15. S vremena na vreme mi se javlja problem za koju još uvek nisam uspeo da ustanovim šta ga izaziva. Dešava se ponekad da auto značajno slabije vuče. Tipa do 2500 obrtaja jedva izgura i onda naglo probije i povuče. Zašto nisam do sada ovo rešavao, pa dešava se jako retko. Prošli put mi se desilo u julu 2016. i sada ponovo juče. Što se tiče dijagnostike, prisutne su dve greške: - overboost (on mi se redovno javlja, čak izbaci na par sekudi i check engine) - MAF (on se do sada samo dva puta javio) E sada, ono što me zbunjuje su dve stvari: Kada se javi greška overboosta auto se ponaša skroz normalno i vuče lepo, bez ikakvog zastoja. Pročitao sam ovde na forumu (a rekao mi je i jedan kolega uživo) da kada se overboost javi kao greška zajedno sa MAF-om onda je zapravo problem ne moraju biti ni Overboost ni MAF nego senzor pritiska vazduha tj. MAP. Ono što mi ne dozvoljava dalje testove, tipa da otkačim MAF i vozim tako je činjenica da se greška javlja jako retko. Verovatno danas kada sednem u auto sve će biti normalno. Što se tiče mog MAF-a, njega sam danas vadio i vidim da nije originalni, tj. već je menjan. Ima li neko bilo kakvu ideju?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...