Jump to content

italiano

Members
  • Content count

    106
  • Joined

  • Last visited

About italiano

  • Rank
    Regolari

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

Previous Fields

  • Garage
    Fiat 500L 1.4 Popstar, Peugeot 206 1.4B/5v, EX: Fiat Punto mk2a 1.2 8v/3v

Recent Profile Visitors

4555 profile views
  1. Novi Bravo

    @Neno Kao sto vidis ja sam otvorio ovu temu jos 2009.godine kao veliki zaljubljenik u Bravo! Bio sam ubedjen da ce 100% to biti moj iduci auto. No ipak je prevladao razum u smislu da je bolje kupiti novi auto nego da rizikujem sa mackom u dzaku (sto je cesto istina ali ne mora da znaci) pa sam uzeo 500L sa istim 1.4 16v motorom. Vise sam nego zadovoljan posle skoro 2.5 godine, posebno zbog prostranosti, funkcionalnosti i visokog polozaja za volanom kao i olaksanog ulaska/izlaska, da ne pominjem i pomalo luckastog dizajna :))) Sa 90% tvojih razmisljanja mogu da se slozim - sasvim dovoljan motor za svakodnevnu upotrebu i uglavnom gradsku voznju. Mada on tek na autoputu pokazuje svoje vrednosti - bez problema ide 170 km/h, pri tome je dosta tih i udoban. Najveca mana je lenjost pri polasku ali se covek navikne jer zna da svuda stize kao i ostali, par sekundi bas nista ne znaci. Sa sadasnjim ogranicenjem od 130km/h stvarno ne vidim svrhu jacih motora, o troskovima registracije i odrzavanja da ne govorim - auto je prevozno sredstvo, ne sluzi za trke, lecenje kompleksa ili za zivotni moto "glava u torbi" (ovim ne zelim nikoga da prozivam ili uvredim, iznosim svoj licni stav!) Sto se tice potrosnje - prosek mi je 7.5 litara za celokupnu kilometrazu, sto je za benzinca sa povecom kilazom odlican rezultat (prethodni auto Punto 1.2 je trosio 7.3L na istim relacijama). I dan danas mi srce zaigra kad vidim Bravo ali ne bih menjao moj miniautobus nizasta! Novo je novo, 5 godina garancije i sigurnost mi mnogo znaci! Puno srecnih kilometara ti zelim, i pozdravljam sve ljubitelje i vlasnike Brava i 500L
  2. Škoda Rapid / Škoda Scala

    Vau, konacno moderna i atraktivna Skodica! Idem da se napijem
  3. "Predviđeno je da u novi model budu ugrađivana tri benzinska motora, koja će imati i verzije na auto-gas i metan. To su dvocilindrični turbo motor zapremine 0,9 litara, koji će imati dve verzije, snage 85 i 105 konjskih snaga, te trocilindrični 1,0 turbo motor od 120 konja. Ono što će najviše razočarati vozače u Srbiji je da nije predviđena varijanta sa dizel motorom. Iako se proizvodnja novog modela najavljuje za kraj 2019, italijanski mediji navode da je moguće da to bude i ranije." - pise jučerašnji Blic...
  4. To i jeste preruseni 500x, sa Argo detaljima
  5. Fiat 500X

    Evo ga i ovde: https://www.fiatakcija.com/novi-500x/novi-500x.pdf
  6. Fiat 500X

    Novi 500X - novi cenovnik, plus novi GSE motori: http://www.stojanov.rs/wp-content/uploads/2016/03/500X_SRB_NOVEMBAR-1.pdf Pozdrav forumasima!
  7. Novi akcijski cenovnik za modele Tipo: http://www.fiatsrbija.rs/tipo-hb/cenovnik-tipo-hb-cenovnik.pdf http://www.fiatsrbija.rs/tipo/tipo-sedan-cenovnik.pdf
  8. Mnogo lepa boja za izlozeni Tipo karavan, "perla sabia"
  9. @Dzonima Ovo je najbolja ponuda za Tipo do sada, posebno u odnosu na konkurente! @dobri nikola Druze uzimaj, jos malo pa nestalo
  10. Instrumenti, volan i komande za klimu su identicne, sve ostalo je drugacije!
  11. @igor0511 U pravu si, meni toliko odgovara polozaj u 500L da se svaki put sokiram kad ulazim u "normalna vozila", recimo suprugin P206: ili me strecne koleno ili ledja javljaju da nesto ne stima... Sto se tice sedista u 500L, secam se da su ih svi pljuvali na pocetku proizvodnje, te kratka su, te neudobna su, te se sedi kao u autobusu (mada on i jeste miniautobus ) ali recimo letos kada smo isli na more, voznja od 700km je prosla potpuno bezazleno, nikakvih signala u ledjima nije bilo. Svaka cast!
  12. Glavna mana enterijera u Tipu po meni su sedista! Nisu toliko neudobna koliko su malecna. Sirina sedalnog dela je samo 49cm, za razliku od 500L gde je 53 cm, a kod Punta 2 neverovatnih 62cm! Licno sam merio krojackim metrom u salonu Drugi problem je profilisani deo u naslonu sedista cije udubljenje nije za krupnije tj.vise osobe (visok sam 193 cm). Mogu samo da zamislim pri duzoj voznji kakav bi bol bio u ledjnom delu... To je glavni razlog zasto sam odustao od kupovine Tipa HB, i prelomio u korist 500L. Pored toga je 500L bio 1500 eura jeftiniji u slicnom paketu opreme, dok su sada skoro izjednacene cene
  13. Tipo 1.4 znatno bolje vuce nego 500L sa tim motorom, posebno pri polasku - prva, druga, treca... Ipak je razlika u tezini, aerodinamici, pretpostavljam i u prenosnim odnosima. Ukratko, u Tipu je motor podnosljiv za prosecnog vozaca, dok u 500L zahteva navikavanje, dosta zivaca i razmisljanja na temu ulozeno/dobijeno. Ali kad se naviknes, sve je ok!
×