Jump to content

italiano

Members
  • Content count

    123
  • Joined

  • Last visited

About italiano

  • Rank
    Regolari

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

Previous Fields

  • Garage
    Fiat 500L 1.4 Popstar, Peugeot 206 1.4B/5v, EX: Fiat Punto mk2a 1.2 8v/3v

Recent Profile Visitors

4610 profile views
  1. Fiat Centoventi koncept

    @neshaoct Mislim da jeste, vidis igracku pande na centralnoj konzoli?
  2. Fiat Centoventi koncept

    Extra vest! Svidja mi se autic. Mozda za Kragujevac?
  3. Sad sam proverio, zaista stize iz Turske, modifikovan za Meksiko pod imenom Dodge Neon (mada mi nije jasno kako im se ispati transport preko treceg kontinenta al ajd...) Fiat Tipo/Egea se u svim karoserijskim oblicima pravi iskljucivo u Bursi - Turska. U Meksiku se PRODAJE pod imenom Dodge Neon.
  4. @neshaoct Nadam se da si u pravu! Inace, moracu da menjam forum!
  5. @neshaoct Znam za to ali FCA ako nastavi ovim tempom bice jedan model na 10 godina!?! Gde je novi Punto? Nova Panda? Tipo redizajn? Zamena za 500L, Freemont? Nova Giulietta, Mito? Svi za penziju - katastrofa! Drugo, jel su oni culi za koncept vozila, bilo koje vrste?
  6. @N.N. Gde je Alfin SUV-koncept koji si pominjao nedavno?
  7. Peugeot 208 / 208 GTi

    Razocaranje, predimenzionisani tockovi i blatobrani, rucke na vratima, prednji gril itd. Izgleda kao 308 koji je stisnut u lancanom sudaru. Steta, dosta detalja, posebno enterijer, deluju vrhunski...
  8. Zar je moguce da cela FCA grupacija nece imati NIJEDAN novi model za Zenevu, cak ni u najavi u vidu koncepta??? Ovo je strasno!
  9. @dach@ Fiat Tipo/Egea se u svim karoserijskim oblicima pravi iskljucivo u Bursi - Turska. U Meksiku se pravi pod imenom Dodge Neon. @neshtry Ovo su novi paketi ali ostaju i stari, bar u Italiji. Vise na sajtu: https://www.fiat.it/tipo/configuratore-tipo-hatchback-5-porte/#/version
  10. @Ivan U delu gde poredis 500X si napisao da je sve losije... Pogresan primer si naveo za sve ono sto tvrdis, tu je nesporazum! Uostalom, sto nisi poredio stari i novi motor u ISTOM modelu a to je 500X 1.4 muliair i 1.3 turbo ???
  11. @Ivan Da, to si napisao u poslednjoj recenici, a ceo post ide u pravcu da je noviji motor u svemu GORI! Procitaj ponovo svokje izlaganje, ili sam ja lud...
  12. @Ivan Ti poredis 500X koji je SUV sa Bravom koji je HB sto nije realno jer SUV uvek ima losije karakteristike. Ne igra ulogu samo masa vec i otpor vazduha, prenosni odnosi u menjacu itd, Trebalo bi uporediti Bravo sa Tipom HB ako uopste dobije nove motore... Pozdrav @VladaG9 Svako ko vozi benzinca, i to pretezno u gradu, sa potrosnjom od 7litara i manje, svako jutro treba da pocinje molitvom zahvalnosti Bogu!
  13. @mitros Ne proizvodi se, u Italiji prestala proizvodnja u avgustu prosle godine, u Indiji krajem 2018. mada jos uvek moze da se kupi sa lagera. U Brazilu ga zamenio Argo. 13 godina je zaista previse, drugi izbace 3-4 modela za taj period. Mada, da su prebacili proizvodnju u Kragujevac po ceni od 7-8 hiljada, ja bih ga prvi kupio! Pozdrav
  14. @marko.jovanovic Zato da bi kasnije isli na kurs NAVAK!
  15. Novi Bravo

    @Neno Kao sto vidis ja sam otvorio ovu temu jos 2009.godine kao veliki zaljubljenik u Bravo! Bio sam ubedjen da ce 100% to biti moj iduci auto. No ipak je prevladao razum u smislu da je bolje kupiti novi auto nego da rizikujem sa mackom u dzaku (sto je cesto istina ali ne mora da znaci) pa sam uzeo 500L sa istim 1.4 16v motorom. Vise sam nego zadovoljan posle skoro 2.5 godine, posebno zbog prostranosti, funkcionalnosti i visokog polozaja za volanom kao i olaksanog ulaska/izlaska, da ne pominjem i pomalo luckastog dizajna :))) Sa 90% tvojih razmisljanja mogu da se slozim - sasvim dovoljan motor za svakodnevnu upotrebu i uglavnom gradsku voznju. Mada on tek na autoputu pokazuje svoje vrednosti - bez problema ide 170 km/h, pri tome je dosta tih i udoban. Najveca mana je lenjost pri polasku ali se covek navikne jer zna da svuda stize kao i ostali, par sekundi bas nista ne znaci. Sa sadasnjim ogranicenjem od 130km/h stvarno ne vidim svrhu jacih motora, o troskovima registracije i odrzavanja da ne govorim - auto je prevozno sredstvo, ne sluzi za trke, lecenje kompleksa ili za zivotni moto "glava u torbi" (ovim ne zelim nikoga da prozivam ili uvredim, iznosim svoj licni stav!) Sto se tice potrosnje - prosek mi je 7.5 litara za celokupnu kilometrazu, sto je za benzinca sa povecom kilazom odlican rezultat (prethodni auto Punto 1.2 je trosio 7.3L na istim relacijama). I dan danas mi srce zaigra kad vidim Bravo ali ne bih menjao moj miniautobus nizasta! Novo je novo, 5 godina garancije i sigurnost mi mnogo znaci! Puno srecnih kilometara ti zelim, i pozdravljam sve ljubitelje i vlasnike Brava i 500L
×