Jump to content
FAS Goran

aro_kv

Members
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

About aro_kv

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Kraljevo

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Bravo
  1. Drugari, jedno pitanje. Nadam se da mogu ovde da postavim, ako je problem moderatori neka slobodno obrišu. Lepo vreme, malo više vremena i htedoh da očistim klapnu gasa i egr ventil, e sad prilikom skidanja jednog od creva sa motora, pukao je konektor, ne znam ni za šta je crevo ni da li se može naći negde. U pitanju je 1.6 multijet Nuova Bravo. Slika je sa interneta, ali sam obeležio. Hvala
  2. Pozdrav svima, opet! Auto se lagano privodi kraju, slažu se kockice i sve je prijatniji za vožnju, puno ste mi pomogli. Još par sitnica je ostalo, a jedna od njih je i ta vibracija na volanu, koja zna baš da zasmeta mom OCD-u . Gume su nove, trap dobar, ali u određenim položajima volan nenormalno vibrira i zuji. Da li je neko imao takav problem? Čuje se sve na snimku.
  3. Da oživim temu, a možda i pomognem nekome. Razlog dimljenja, zapušen DPF - 91%, dakle povremeno beli dim, više oblak dima i težak smrad(konstantno). Nije mi svetlela lampica za DPF, samo prvih 60 sekundi nakon startovanja, je blinkala lampica ulja (change oil). Nivo ulja u motoru je bio povišen. Sada je očišćen, definitivno se oseti boljitak, tiši, rasterećeniji auto i pored problema s diznama. Dijagnostika je takođe pokazala i dve neispravne dizne, ali je problem sa DPF-om morao prvo da se sredi, pa tek dizne. (One dolaze na red u sredu i obaveštavam o napretku). Teži ulazak u prvu i rikverc, nažalost, nisu prouzrokovale sajle, niti ulje menjača (Promenio ulje + Liqui Moly MOS2 aditiv), za nijansu lakše, ali i dalje teško ulazi u brzine tako da je morao nov menjač. Imao je i luft takođe, mogao je da se drma levo desno u leru, kao prazan hod, nije ispadao iz brzina. Pre par hiljada kilometara zamenjen set kvačila, ali nažalost nisam imao sreće, morao i menjač. Zujanje, koje se prenosilo u kabini u toku vožnje (konstantno, nevezano za dodavanje gasa) je uzrokovao loš ležaj zadnjeg levog točka, nisam verovao da to može toliko buke i vibracije da stvara. Bilo je dosta nerviranja, poslednjih par meseci oko 1500e ulaganja u popravke, nadam se da ćemo se konačno voziti. Čekaju se još dizne, Ravenol kupljen da se sve podmaže kako treba i nadam se da je kvarovima konačno kraj. A da, klima, zaboravih, standardna priča toplo-hladno, ali taj problem može da sačeka oporavak živaca i novčanika. Hvala svima na pomoći!
  4. Ne mora fabrička preporuka, ako misliš da ima nešto bolje, otvoren sam za predloge. Znači Liqui Moly MOS2 ide jedna tubica na litar?
  5. @Ivan Prvo hvala na opširnom odgovoru, drugo izvinjavam zbog nepružanja dovoljno informacija. U pitanju je Multijet 1.6 77KW (U eper-u iz nekog razloga piše JTD) Menjač PCC530 6 brzina, nije restyle varijanta. Ništa, vratiću ovaj Total, dokupiću i Liqui aditv, a za 530.6 isto GearForce 75w? Nakon ovoga ide dalje na servis, pretpostavljam i ja da nije do ulja, no da se promeni kad se već sređuje, ali prvo dizne i dpf
  6. Pozdrav društvo. Imao sam zapušenost dpf-a, trenutno je na čišćenju, mora promena ulja, pa rekoh i mali servis da odradim. Sad, uzeo sam 5w30 Ravenol VMP, da li neko ima iskustva sa njima? Pored toga, rešio sam i menjačko ulje da promenim,jer mi zapinje u prvoj i rikvercu, u prodavnici su mi dali Total Traxium Gear 8 75w80 API GL-4, malo mi je čudno, piše "Approved Peugeot Citroen", da li smem uopšte njega u moj menjač ili da vratim? Hvala
  7. @srdjos Hvala puno! Ne mogu da popravim auto godinu dana, dadoh preko 1k evra i sve je gore. Krenucu sa ovim, pa da vidim da li se to isplati i dalje popravljati.
  8. @neshaoct Da, videh kako su ostale teme formirane. Nisam zeleo vise tema da otvaram, da ne "trujem" previse forum. Hvala na korisnim linkovima. @srdjos Pa meni je par puta na uzbrdicama izbacio gresku "insufficient oil pressure" pa se ugasi. Ali ja sam to pridodavao losem kretanju, jer su uzbrdice bile pod velikim nagibom. Hvala na savetu, definitivno ide i to u listu stvari za proveru.
  9. @werp690 Hvala na brzom odgovoru. Pokusacu to sa lampicom. Sto se tice tog smrada, nije miris nalik sumporu, vise je neko tesko sagorevanje koje gusi, oseca se u grlu. Naleteh na forumu negde da su mozda i neuspele DPF regeneracije. Bio sam kod trapadzije, proverio je njegov deo, sve je u redu. Kaze da odem kod nekoga da proverim homokineticki. I kaze da auto generalno dosta trese i da mozda treba da se promeni i onaj desni nosac motora, kod suvozackog (ne vidi se na oko da je propao, ali guma gubi elasticnost, potrosni je deo, tako da ce verovatno trebati zamena) Provericu i taj cilindar kod kvacia to mogu sam. Ako neko slucajno zna nekog majstora na teritoriji Kraljeva, koji bi se malo vise posvetio, neka mi slobodno pusti poruku.
  10. Pozdrav svima! Vlasnik sam Fiat Brava 1.6 Multijet 105hp, kupljen na 221k predjenjh kilometara, odmah je odradjen set kvacila, zamajac, nakon nekih hiljadu kilometara i veliki servis, promenjeni donji nosaci motora, nosac do akumulatora, hladnjak egr ventila. To je bilo ukratko da se upoznate sa automobilom. U poslednje vreme se pojavio dosta problema. Navescu ih redom, nadam se da ne krsim neka pravila foruma, procitao sam dosta, otprilike sam i razumeo neke stvari i probleme. Iz Kraljeva sam, ne mogu naci majstora da se pozabavi svim problemima i resih da potrazim pomoc od vas i da dobijem neke smernice odakle krenuti. Auto je pazen, cuvan ne znam zasto me je ovako poteralo. Kada se startuje, nekih 60ak sekundi blicka lampica ulja, povremeno nenormalno pusi, a uvek se oseca tezak smrad oko auta, cak ga osetim i preko zatvorenih prozora, ne izbacuje gresku za DPF. Gorivo sipano na Mol-u (Uvek sa aditivima) Drugi problem, na dodavanje gasa i otpustanje se cuje klik-klak najvise kada se polazi iz mesta, ponekad i preko lezeceg, imam osecaj kao da ce nesto otpasti. Nosaci motora donji su promenjeni pre mozda 3k kilometara (Akron). Pretpostavljam da treba pregledati poluosovinu? Treci problem, menjac tesko ulazi u prvu i rikverc, u ostale lakse. Kvacilo je mekano, promenjen set pre nekih 7-8k kilometara. Volan, kada je u leru, kada se okrece u pojedinim polozajima nenormalno vibrira, promenjen nosac ispod akumulatora (Febi). Takodje i u prvoj/drugoj u nizim obrtajima zna dosta da vibrira. Poslednja stvar, kada sam se vracao sa mora, auto je poceo da vibrira, zuji, ne moze da se vozi od buke. Gume sve cetiri nove, nemaju ni godinu dana BF Goodrich, sutra idem kod trapadzije nadam se da ce uspeti makar to da mi resi. Da pomenenem i zvizdanje, nisam siguran da je problem ali u nizim obrtajima u trecoj i cetvrtoj, kao da se cuje zvizdanje i zveckanje pored standardnog zvuka motora. Da, i automatska klima mi je otisla, kad vec pominjem sve, ali to je standardni problem Brava. Jos jednom, izvinjavam se ako sam prekrsio neko pravilo, ali me je gomila stvari odjednom sustigla, cini mi se sto ga vise pazim, da je sve gore.
  11. Pozdrav svima, Uzeo sam ovaj deo, dosta vode ima oko njega, pukao je. Vidim nekoliko srafova, da li moze u kucnoj varijanti da se sredi ili da se ide kod majstora? Hvala!
  12. @Mijailović P. Vidim sad, ja sam pomislio da se skida samo plastika kod vozaceve desne noge, da bi se doslo do tog motorcica koji "miksuje" i prebacuje sa toplog na hladno i obratno. Definitivno nemam skill-a da skinem kompletnu tablu sam, tako da cu morati da nadjem nekog u Kraljevu i okolini ko zna sa tim stvarima. Hvala jos jednom na brzim odgovorima @Mijailović P.!
  13. @Mijailović P. Hvala na brzom odgovoru! Jedno pitanje samo, nisam nasao na ovom forumu. Nasao sam tri srafa na toj bocnoj plastici kod gasa, dva su plasticna, jedan je zvezdasti torex ispod volana. Nakon toga sam skinuo kozu oko menjaca, odvrnuo sve srafove sa plastike oko menjaca, ali i dalje ne mogu nista skinem od tih plastike, drze se uglavnom sve negde. Da nema na formumu neki "how to"? Ja koliko sam video nema. Hvala jos jednom!
  14. Pozdrav, drugari. Nov sam na forumu. Prolazio sam kroz temu od 30+ stranica, ovu i još nekoliko. Dakle, posedujem Bravo MJet, 2009o godište. Problem, isti kao i kod drugih. Leva greje, desna lepo hladi, plus, leva koja greje nema taj intezitet strujanja vazduha kao desna strana. Pored toga, kada se da kontakt, cuje se u kartikim intezitetima 'zu zu zu...', videh da su još neki članovi imali isti takav problem. Pretpostavljam da je sa te vozačke strane jedan od motorčića otišao ili polomljen. Potreban mi je savet, da li kupiti neki od tih motorčića, upustiti se u to bez pomoći ili otići kod servisera? Iz Kraljeva sam, momak kojeg ste pomenuli gore i 400e mi se čini previše za taj poduhvat. Pa bi dobrodošao neki savet od vas iskusnijih forumaša. Nadam se da nisam prekršio neko forumsko pravlilo, iščitane su teme pre posta. Sva najbolje!

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...