Jump to content
FAS Euroauto Goran

Šajbi

Members
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

About Šajbi

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Pančevo
  1. Možda bi trebao da, za početak, nazoveš prethodnog vlasnika/prodavca... Ukoliko se problem javio ubrzo nakon kupovine, verujem da je upoznat sa istim... Moguće da će ti pomoći u troubleshooting-u, pošto ga je verovatno i on vršio i uštedeti ti vreme obilaska majstora..
  2. Zdravo, Učestanost na kojoj radi daljinsko otključavanje i zaključavanje je 433 MHz, tako da ja na bih razmišljao o bilo kakvoj spoljnoj interferenciji, a naročito zato što ti se isti izazov javlja u garaži. Takođe, imaj na umu da je antena pasivan element sistema, te nikakva zaprljanost ne može uzrokovati problematiku koju ti imaš. Dodatno, u automobilu se nalazi prijemnik a u ključu predajnik, te ne bih rekao da je problem sa elementom u automobilu. Da ne pametujem previše, mislim da je problem u snazi predajnika koji ti se nalazi u ključu (baterija ili neki pojačavački element). Veliki pozdrav!
  3. Što se tiče pitanja broj 1, moje mišljenje je da njemu treba da priđeš maksimalno oprezno i da je, i pored svih izazova koje imaš sa parkiranjem, najbolje da potražiš vozilo koje ima veću nosivost, a samim tim i veće gabarite. Mislim da je najbolji način da povećaš nosivost postojećeg vozila tako što ćeš smanjiti masu neopterećenog vozila (npr. izbacivanjem nepotrebnog sedišta ili na neki drugi način). Nepotrebno je reći kolikoj opasnosti izlažeš sebe i ostale premašivanjem fabrički deklarisane nosivosti. U suprotnom verujem da bi morao da promeniš dosta stvari: sistem zadnjeg vešanja, osovine, gume, kočnice, nova nosivost mora biti upisana u saobraćajnu dozvolu...
  4. Imaš li kuku na automobilu? Ako imaš, onda je neko verovatno punio akumulator od prikolice na puntov alternator.
  5. @MunjaKaraburma Da li možda imaš instalaciju za dodatnu bateriju u automobilu?
  6. Ne bih da hejtujem temu ali probaj da se staviš na mesto čoveka koji drži tehnički pregled... Da stavimo na stranu ovaj nosač za bicikle, šta bi ti radio da ti neko dođe sa automobilom kome se ne slaže broj motora i da ti vlasnik vozila kaže zadnje kočnice slabo koče? Da li bi mu progledao kroz prste. Ako nisi bio upućen u ta manja ili veća neslaganja ok, ali ako si bio upoznat, ljudi sa tehničkog su korektno postupili... Komentar iz najbolje namere...
  7. @ninosio Da li ti se ventilator uključuje i kada uključiš klimu a motor nije postigao radnu temperaturu?
  8. Proveri najpre da li ti je sijalica fara u ležištu tj. da li je dobro okrenuta i fiksirana. Kod mene na Puntu classic je snop fara bio usmeren ka gore, iako je motorčić radio. Promenom položaja sijalice problem je rešen.
  9. Fiat punto 1.2 8V 2009. godište. U poslednje vreme mi se dešavalo da prvo paljenje prođe bez problema. Nakon vožnje od nekoliko desetina km-a i isključivanja motora, novi pokušaj paljenja traje duže (vergla do 5 sekundi). Sada je počeo i prilikom prvog paljenja da se muči (duže verglanje). Akumulator je kupljen 09.12.2015. Prilikom redovnog održavanja je primećeno da se alternator čuje. Da li je neko imao sličan problem? Ne bih rekao da je akumulator pošto ''zdravo" vergla, a ne bih želeo da me jednog jutra potpuno izda. Da li je moguće da alternator nedovoljno puni akumulator, pošto teže pali posle vožnje i dostizanja radne temperature? Na bordu ne prijavljuje greške. Pozdrav!
  10. Ko je iz okoline Pančeva ili prolazi kroz Pančevo, preporuka za Glass Service na Novoseljanskom putu (doduše to je franšiza). Dečko fino radi reparacije do 1,5 cm. Cena je bila 2500, a čekao sam nekih 60 min. Eto, meni je pomoglo, pa možda će još nekome...
  11. Nekome može da bude od pomoći (Fiat punto 1.2 8v): U toku prošle nedelje je počelo blago trzanje u vožnji, najčešće pri promeni brzine (prva u drugu i druga u treću). Na leru je bio miran. Kako je vreme odmicalo trzanja su počela da bivaju učestalija, a počeo je neravnomeran rad i na leru. Danas, dok sam putovao na posao, uključio je check engine lampicu i izgubio dosta snage. Majstor ga je priključio na dijagnostiku koja je prijavila neispravnu bobinu. Bobina zamenjena i za sada nema opisanih nus pojava Ukoliko se pojave, rekoše da je verovatno ECU. Eto, pa ko ima slične simptome neka proba sa bobinom.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...