Jump to content

Šajbi

Members
  • Content count

    3
  • Joined

  • Last visited

About Šajbi

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Pančevo
  1. Fiat punto 1.2 8V 2009. godište. U poslednje vreme mi se dešavalo da prvo paljenje prođe bez problema. Nakon vožnje od nekoliko desetina km-a i isključivanja motora, novi pokušaj paljenja traje duže (vergla do 5 sekundi). Sada je počeo i prilikom prvog paljenja da se muči (duže verglanje). Akumulator je kupljen 09.12.2015. Prilikom redovnog održavanja je primećeno da se alternator čuje. Da li je neko imao sličan problem? Ne bih rekao da je akumulator pošto ''zdravo" vergla, a ne bih želeo da me jednog jutra potpuno izda. Da li je moguće da alternator nedovoljno puni akumulator, pošto teže pali posle vožnje i dostizanja radne temperature? Na bordu ne prijavljuje greške. Pozdrav!
  2. Ko je iz okoline Pančeva ili prolazi kroz Pančevo, preporuka za Glass Service na Novoseljanskom putu (doduše to je franšiza). Dečko fino radi reparacije do 1,5 cm. Cena je bila 2500, a čekao sam nekih 60 min. Eto, meni je pomoglo, pa možda će još nekome...
  3. Nekome može da bude od pomoći (Fiat punto 1.2 8v): U toku prošle nedelje je počelo blago trzanje u vožnji, najčešće pri promeni brzine (prva u drugu i druga u treću). Na leru je bio miran. Kako je vreme odmicalo trzanja su počela da bivaju učestalija, a počeo je neravnomeran rad i na leru. Danas, dok sam putovao na posao, uključio je check engine lampicu i izgubio dosta snage. Majstor ga je priključio na dijagnostiku koja je prijavila neispravnu bobinu. Bobina zamenjena i za sada nema opisanih nus pojava Ukoliko se pojave, rekoše da je verovatno ECU. Eto, pa ko ima slične simptome neka proba sa bobinom.
×