Jump to content
FAS Euroauto Goran

Šajbi

Members
  • Content Count

    40
  • Joined

  • Last visited

About Šajbi

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Pančevo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Da li ti je majstor kod kog si vozio auto uopšte bio zainteresovan za rešavanje problematike ili je prosto zamenio deo koji si mu ti rekao? Pitam čisto onako, pošto mislim da imaš osnova da se vratiš kod njega i kažeš mu da nije uspešno detektovao/rešio problem, ako si to od njega tražio. U krajnjem slučaju da kaže svoje mišljenje o navedenoj pretpostavci da je ABS centrala u pitanju.
  2. Sasvim je moguće da je do centrale ABSa, ali verujem, da je bilo koji njegov deo neispravan (senzor, centrala...), da bi imao uključenu lampicu na komandnoj tabli koja bi na to ukazivala. Mislim da se hazard lights trigeruju kada se aktivira ABS ili prilikom manevrisanja prilikom kočenja, tako da je moguće da sistem to prepoznaje prilikom zakretanja vozila i uključuje ih. Videćeš šta će ti majstor reći.
  3. Mislim da bi se ovo dešavalo ako mu je oštećeno ili zapušeno crevo kočionog fluida, ali bi se nakon kratkotrajnog kašnjenja izjednačilo i vozilo bi skretalo samo u prvom trenutku kočenja.
  4. To znači da ti je problem najverovatnije na prednjem delu vozila, jer se masa, prilikom kočenja kada voziš u napred, prenosi na prednji deo. Ja bih fokus istraživanja stavio, mada nije baš toliko jednostavno i brzo, na kompletno prednje vešanje i ležajeve (pod uslovom da si delove kočnica, gume i točkove već pregledao, a čini mi se da jesi).
  5. Nisam baš ispratio celu temu ali ako si proverio stanje guma, čeljusti, diskova i pločica, onda ti još sledeće stvari mogu izazvati skretanje vozila prilikom kočenja: - začepljeno crevo za kočionu tečnost (najčešće se manifistuje da auto ne skreće svo vreme dok držiš pedalu kočnice, nego samo krene da skreće, pa se vrati u normalu, jer fluid ne stiže ravnomerno zbog začepljenja ili oštećenja) - neispravan prednji deo vešanja (jer se masa prebacuje na prednji deo vozila prilikom kočenja). Probaj, ako već nisi, da voziš brže u rikverc i naglo kočenje, da li se problem javlja. - neispravan ležaj točka (ako se javlja zazor ili labavost između diska i čeljusti na jednoj strani vozila), mada bi verovatno pokazao i druge znake, tipa buku kotrljanja a i rekao si da si merio sile kočenja i da su ujednačene. Tako, ja napisah neko svoje mišljenje, možda si ovo sve već isproveravao. Ako jesi, ostaće za druge, ako nisi, probaj, testiraj.
  6. Verovatno će ti neko drugi više pomoći. Znam za situaciju kada je samo prednji levi neprestano svetleo, zbog neispravne zadnje leve sijalice.
  7. Da li ti neprestano svetli samo prednji levi žmigavac ili istovremeno i prednji i zadnji levi?
  8. Meni se isto dešavalo. Škripale su nove metlice jedno mesec dana, pa posle prestale i dan danas rade kao nove... možda da sačekaš malo pa da doneseš odluku...
  9. Hrabar potez. Zna li se u kakvom mu je stanju motor i menjač? Po izgledu vozačevog sedišta, rekao bih da je tih 130000 obrnuo barem tri puta, a da prošli vlasnik baš nije bio izdašan u održavanju automobila. U svakom slučaju, verujem da je 90 posto automobila upravo i uvezeno u ovakvom stanju, a popravljali ga i lickali prodavci. Elem, svakako ćeš ti bolje, za svoju dušu to uraditi od bilo kog uvoznika...
  10. Misliš li na metode testiranje folije na vratima bacanjem kofe kamenja sa skele?
  11. Zbog ovakvih cena redovnog odrzavanja ja sam skroz u fazonu da, ako ikada kupim nov automobil, se odreknem garancije i odrzavam u sopstvenoj reziji.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...