Jump to content
FAS Euroauto Goran

Vule

Members
  • Content Count

    1964
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Vule last won the day on November 6 2017

Vule had the most liked content!

About Vule

  • Rank
    Prominente
  • Birthday 10/12/1985

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    BG / NS

Previous Fields

  • Garage
    Octavia A7 TDI / MiTo 1.3 Mjet

Recent Profile Visitors

13545 profile views
  1. Pomislio sam da voziš nekog novijeg Renoa, dok nisam video da je Astra isto mi se dešavalo sa rentacar Meganom nedavno, kažu mora u servis na "kalibraciju senzora" nakon svake promene guma manje više, inače bagovi...
  2. Posle Škode došao na red i Mito Ostaje još par sitnica da se uradi, mislim da ću da kupim nove farove pošto su ovi iznutra loši, džaba šmirglanje i poliranje, a i pitanje u kakvom su stanju šoljice, pa da bocnem jedan 4300k unutra i voz
  3. Ne moze, predugacko je grlo na projektoru. Mozda mozes fizicki da je uguras da kao stoji, ali nece sijati nista.
  4. Pomalo neplanirano legle 17ke, naleteo na oglasima na savršeno očuvane originalne, bukvalno bez ijedne tačkice, a dobile su i 4 nove 225/45 UHP2, dot 3221, još vruće koliko su sveže A rešena je i multimedija, zbog ovoga sam posebno zadovoljan 10" 1280x720 QLED ekran, 8-core CPU, 6GB RAM, 128GB interne memorije, Andorid 10, GPS, 4G SIM, 5G WiFi, Canbus naravno, sve živo čita i podržava, 3x USB, sve žive podrške za kamere i video ulaze/izlaze, BT 5.0, coaxial, optical, carplay, android auto, ima i odličan DSP pa je podešavanje zvuka ultra detaljno. Ono što mi se baš dopada u odnosu na, da kažemo, standardne multimedije, je što je zvuk stvarno vrhunski, na keca je bolji od fabričkog radija što najčešće nije slučaj, FM prijem je sjajan, to takođe zna da pravi problem na ovim slabijim... Ostaje još dubinsko da se uradi i Škodilak je gotov za ovu godinu
  5. Na kraju sam otišao u Adam, nema žive duše, završili momci za 20 minuta, proveru svake felne na mašini, montažu novih guma na nove felne, balansiranje, nove ventile, montažu točkova na kola, i skidanje starih guma sa drugog seta felni, 3200 din, džaba. Do 170 neće ni da mrdne, preko nisam probao, savršeno izbalansirano, tako da sve preporuke za njih definitivno, ako zanemarimo komentar njihovog stručnjaka majstora iz stolice koji gricka čačkalicu i objašnjava kako UHP2 nije dobar izbor.
  6. Znam da je sigurno u nekim postovima komentarisano, ali bih zamolio kolege za preporuku za nekog DOBROG krštenog vulkanizera u BG kog ne mrzi da lepo montira i izbalansira nove gume i posveti pažnju tome da zaista ispadne najbolje moguće? Hvala
  7. I posle 10 sati poliranja, rezultat je sledeći Ranije dok sam se uslužno bavio ovim, najčešće sam 3M program koristio, sad sam uzeo Sonax da isprobam, 2 stage, FS-05/04 i Perfect Finish, nakon toga Turtle Ceramix Spray. Zadovoljavajući rezultat, možda je gruba pasta mogla biti malo grublja, uklonjeno je 90% ogrebotina, ostale su neke malo dublje ali ih svakako nema mnogo, na par mesta samo, 2-3 po panelu Sve u svemu, nebo i zemlja u odnosu na prethodno stanje. A ni fabrički xenon nije za baciti
  8. Ili prebaci iz treće u šestu kad voziš 130
  9. Drugo full točenje od preuzimanja, na uzorku od ravno 700km, čep-čep, 6.59 litara na 100km. NIS G-Drive dizel. Od tih 700km, 500km je pređeno po gradu (Beogradu), stani kreni, gužve, radim blizu Zoo vrta a home je Jerković, znači svaki dan tamo-vamo prva druga, često ubodem i u treću čak. Nekad izađem sa prosekom od 22kmh, nekad 18kmh, juče do kuće recimo 9kmh 200km je pređeno na autoputu, tempomat na 140 i klima. Slušao sam priče o tome koliko je zapravo ekonomičan ovaj 2.0 TDI ali nisam verovao dok nisam isprobao u praksi Pritom, u ovaj rezervoar je uleteo i remap, testiranje, merenje, povremeno divljanje, dohvatili smo na momenat i laganih 210 čisto probe radi, ali pošto je draga bila u kolima a stomak je već poprilično porastao, nisam hteo da preterujem Sve u svemu, još jedna izuzetno pozitivna stvar u celoj priči.
  10. Za 30e nađeš one matore rebraste obične farove na otpadu i držiš ih u podrumu, montiraš samo za tehnički, 10 min posla je skinuti sve i vratiti, jednom godišnje i nije neko cimanje
  11. On je odavno probio rok za remap, bolje ti kreni bez njega I nije ispoštovao staro nepisano pravilo iz dizel biblije, auto se remapira nakon kupovine pa se posle traži šta ne valja!
  12. Znam da već postoji tema za gde čipovati, ne bih nikome ništa da sugerišem, Raleta znam više od 15 godina, sve što sam do sad radio sam radio kod njega, nikad nikakav problem, mapa po želji, usluga tip top, nema greške, bar iz moje perspektive
  13. Finalni rezultat je očekivan, kažem, 99% ovih TDI 150 motora ide na 185-190KS i 420-430Nm samo sa remapom, to je ono što taj motor može da pruži sa tim komponentama koje ima. Sad, zašto je izbacio 166 a ne 150, ne znam, lepo razrađen Dobitak u KS u odnosu na to deluje mali, ali final je taman kako i treba da bude

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...