Jump to content
FAS Goran

Vule

Members
  • Content Count

    2472
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Vule last won the day on November 6 2017

Vule had the most liked content!

About Vule

  • Rank
    Prominente
  • Birthday 10/12/1985

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    BG

Previous Fields

  • Garage
    Passat B8 TDI / Fiesta Mk8

Recent Profile Visitors

17578 profile views
  1. Max pol za sprint, pa Rasel, Lekler, Noris, .250 iza, zanimljivo. Pijastri loš bez obzira na poništeni krug, Perez standardno ispao pre Q3, Hamilton se žali na strategiju ranog izlaska u Q3 i naravno krivi tim za svoje greške tokom kruga, a timski mu kolega ispred njega bio sve vreme, još ranije izašao, i postavio pola sekunde bolje vreme. Da li McL nije još uvek ubo setup za stazu ili se jedna od 7 nadogradnji koje su doneli konačno nije pokazala dobro, videćemo do kraja vikenda.
  2. Vule

    Azerbejdzan 2024

    Sa ovim se slažem, nije delovalo tako do polovine sezone, a onda je mališa prodisao u trkama, kao da je preko letnje pauze naučio da čuva gume i drži visok trkački tempo, a i nova unapređenja su mu fino legla. Ono što je kod njega svakako značajno bolje nego kod Norisa je glava, vozi kao mašina, ne pravi greške, hoće i da rizikuje a opet da se to obilaženje odradi kao da ga je već 50 puta izveo - Monca protiv Norisa i sad ovo protiv Leklera, svaka čast malom. Sa ovim se baš i ne bih složio, čak je i sam Sainc posle trke rekao da obično nakon te krivine voze svi malo ulevo, vidi se i sa snimka iz vazduha da Perez jednostavno drži pravac, ne mrda desno ni malo, Sainc je lagano krenuo ulevo kao da Perez ne postoji, po meni je njegova krivica 70%. Naravno, da je Perez očekivao tako nešto, mogao je da spreči udes i da se i on pomeri ulevo, ali to je ono, šta će saobraćajni policajac da napiše u zapisniku, da li je kriv ovaj što je napravio udes ili ovaj drugi što ga nije izbegao a mogao je? U Singapuru sigurno neće, tu će svaki bod za RB biti dobar bukvalno, a onda imaju mini pauzu da konsoliduju redove, to im je poslednja šansa. Ako uspeju da sklope taj auto od 50 nadogradnji koje nisu radile i 5 koje jesu, imaju šanse, Maxu treba jedna pobeda bukvalno da osigura titulu, tu su Brazil, Meksiko, nije da je skroz bez šanse za tako nešto, samo da legne neka staza i da se pogodi setup za trku.
  3. Vule

    Azerbejdzan 2024

    Pa i nije ga baš oduvao, iskoristio je jednu jedinu priliku da ga obiđe i uspeo je, pa ga je posle držala brzina McL na pravcu da mu ne vrati Lekler, koji je kroz celu trku imao bolji tempo, osim kad je spalio gume poslednjih 5 krugova. Pritom, da McL nije zaštitio bulju Oskaru sa onim instrukcijama Landu da drži Pereza iza, ne bi Pijastri ni na drugo mesto uspeo da dođe. Ali svakako, fenomenalno je vozio, i on i Lekler su izvukli apsolutni maksimum iz bolida. Trka kao trka uspavanka, da ne bi onog udesa na kraju, bukvalno se ništa ne bi desilo osim tog jednog obilaženja za prvo mesto. Maks - ne znam, počinjem da verujem da je tu sad u pitanju nešto iza scene što ne vidimo - da li neka interna borba, da li je stvarno postojala ona instrukcija FIA-e da se uspori RB kako bi šampionat do kraja bio zanimljiv, prosto mi je nemoguće da ovakva ekipa koja je dominirala prethodne 3 godine odjednom ne ume da podesi auto. Biće ovo baš nategnuto do kraja...
  4. Vule

    F1: Italija 2024

    To se nažalost desi kad dozvoliš jednom ćaletu da podmeće noge i unosi razdor u ekipu. Onda kreću nezadovoljstva sa raznih strana, ljudi odlaze, daju otkaze, atmosfera se ruši, a najgore od svega je što bih razumeo da se to dešava u nekom Sauberu ili Haasu, ali u timu koji dominira 3 godine bez premca, da dozvole sebi ovakav krah... Tuga.
  5. Vule

    F1: Italija 2024

    Au kakva trka Ovo niko nije mogao da predvidi. Lekler - šta reći, kakvu trku je dečko odvezao, imao fantastičan trkački tempo kroz celu trku, tim ga malo prvo zeznuo sa strategijom nakon undercuta Norisa, ali je ipak uspeo da završi celu na jednom setu tvrdih, neverovatno, iskreno drago mi je jer smo imali prilike da gledamo onaj neverovatan podijum i navijače kakve samo Ferari ima, možda Italijani ne znaju najbolje da naprave kola ali zato atmosfera i emocija, neuporedivo sa bilo čim. Meklaren - auh... Pijastri oprao Norisa danas, obrisao patos sa njim, prvo sa onim obilaženjem, onda i sa trkačkim tempom u svakom delu trke, toliko je dečko popravio race pace i čuvanje guma u poslednjih par meseci, pritom brz je i ima taj trkački bezobrazluk da se više ne boji ni u kakav duel da uđe, ako Noris ove godine ne uzme, ne bih se uopšte iznenadio ako mali postane prvak pre Landa. A Lando... ako nekim čudom osvoji titulu ove godine, to će biti jedan od najgorih šampiona ako se pogleda cela sezona, imaš dominantan bolid i svaki mogući put nađeš način da nečim upropastiš trku, prvo lošim startom, pa te prestigne timski kolega i onda još i Lekler, ne uspeš ništa da vratiš kroz trku i umesto da ove situacije koristi da se približi Maksu, on iz trke u trku sve manje šanse ima. Meklaren takođe sa svojim taktičkim odlukama, otvore opciju Ferariju za 1 stop, šta su mogli da očekuju... Mercedes i Red Bul bukvalno nigde, u međuprostoru, ni napred ni nazad, osim ovog brljanja Rasela, nikakav komentar pametan nema da se da, srednje žalosno. Na sve to, na celu muku, još zezneš box Maxu, što mu je i jedina prilika bila da napadne Hamiltona, ali džaba, nije imao tempo danas i završeno je onako kako je jedino i moglo. I pohvale za Albona, Magnusena i malog Kolapinta, iako nije uzeo bodove, P12 na prvoj trci, svaka čast.
  6. Vule

    F1: Italija 2024

    Kakve kvalifikacije, sve deluje tako blizu, a opet mislim da je poredak i više nego jasan, McL - Merc - Ferari - RB, očekujem sutra u trci da se tako nekako i završi, McLaren previše dobro čuva gume i imaju nenormalan tempo pri kraju svakog stinta, niko ne može da ih ugrozi, crveni i srebrni mogu malo da se izmešaju ali opet mislim da će Mečka biti bolja sa taktikom ako ništa... Red Bul... Šta reći, koju posluku porati, kome? Šta se desilo sa tom ekipom u poslednjih par meseci, kao da su u sred sezone preuzeli tuđi bolid pa pokušavaju da ga razumeju. Šetaju sa podešavanjima ne bi li uspeli da naprave neki tempo u Q a onda trpe gume u trci, bukvalno sve suprotno od onoga na šta smo navikli prethodne 2.5 godine. Maks je imao u rukama tempo da završi 2 desetinke iza Norisa da nije zeznuo Paraboliku u prvom pokušaju, ali se opet ne bi pomerio sa sedmog mesta, ludilo. Mislim da ni u trci ne mogu mnogo, pogotovo sa ove pozicije, a ovo je već ozbiljan udarac za šampionat, ako ne misli da pobeđuje (što očigledno neće ni moći), podijum je obavezan bukvalno na svakoj stazi do kraja, a ovde deluje da neće da može.
  7. Vule

    F1: Italija 2024

    Obzirom da su celu stazu presvukli novim asfaltom, rekli su da su sa Parabolikom imali "problem" zbog visokog nivoa zone izletanja i da su morali da dodaju sloj i dižu kako bi izjednačili, a izgleda negde baš na sredini krivine postoji neka sitna nepravilnost, ulegnuće, kako god, taman dovoljno da malo poremeti balans. Navodno su kao pokušali da naprave nagib ne bi li bolidi još brže mogli da prolaze, međutim italijani su to...
  8. Vule

    F1: Italija 2024

    Mnogo se naložio mališa pa vozio Q3 krug na prašnjavoj stazi 5 minuta od početka FP1. Biće bolje...
  9. Vule

    F1: Italija 2024

    Blago je promenjena prva šikana, malo proširena staza tu i čini mi se da je i ugao malo drugačiji, biće potencijalno više mesta za dva bolida istovremeno a verujem da će i koju hiljaditinku da skinu sad u Q. Šta uopšte možemo da očekujemo ovog puta od poretka?
  10. Vule

    F1: Holandija 2024

    Kolekcija 2023, čekam još #14 Astona i doosta
  11. Vule

    F1: Holandija 2024

    Jes bila dosadna trka, do bola. Ovaj McLaren leti, ubija, navodno su još nadogradnji doneli na ovu stazu i naravno opet sve rade kako treba. Nego, kakav napredak, da li se neko seća u skorijoj (pa i starijoj) istoriji da je neki tim uspeo u roku od 10 trka preokrene zaostatak od 30 sekundi u prednost od 20 sekundi? Nije mi iskreno najjasnije, OK razumem da je Red Bul dotakao limit i da sa ovim konceptom nemaju gde dalje, moraće nešto iz korena da menjaju za sledeću godinu ako uopšte i hoće da se takmiče, da li su toliko samouvereni bili u dominaciju i ove sezone da su i pre početka sezone izjavili kako se već uveliko fokusiraju na bolid za 2025. i da ovaj neće mnogo ni unapređivati? Čisto poređenja radi, Kvalifikacije Zanvoort 2023 Max 1:10.567 Lando 1:11.104 Kvalifikacije Zanvoort 2024 i napredak u odnosu na prethodnu sezonu Max 1:10.029 -0.528 Lando 1:09.673 -1.431 I dalje verujem da Max ima dovoljnu bodovnu prednost da uzme titulu, Ladno bi za bilo kakvu matematičku šansu morao da pobedi na svakoj trci do kraja sezone, što je baš malo verovatno, umešaće se tu i Merc na neke staze, biće tu i Singapura, Monce, Brazila, Meksika, raznih konfiguracija i tipova staze, teško da mogu baš na svakoj da očekuju ovakvu dominaciju + njihove dosadašnje strateške odluke i pripremanje taktike im baš i ne idu u prilog, ovde u Holandiji koliko god i da su pokušali nešto da zeznu, nisu mogli da izvedu, jer su bežali skoro pola sekunde po krugu u trkačkom tempu.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...