-
Content Count
2511 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
2
Vule last won the day on November 6 2017
Vule had the most liked content!
About Vule
-
Rank
Prominente
- Birthday 10/12/1985
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
BG
Previous Fields
-
Garage
Passat B8 TDI / Fiesta Mk8
Recent Profile Visitors
20839 profile views
-
-
Naravno, da je Max to uradio, apsolutno sam siguran da bi pala neka kazna, da li za 10 dužina ili za nepotrebno kočenje i izazivanje potencijalnog incidenta. Ali pošto bi to u ovom slučaju značilo izgubljenu pobedu za britanca (nakon bilo kakve kazne, da li 3, 5 ili 10 sekundi), nije smelo da se desi. Nema tu obojice, samo Rasel, on diktira tempo i mora da ostane unutar 10 dužina. Kako si to izmerio? Ovde se jasno vidi ne samo 10 dužina nego i jedno 15 verovatno, i to dva puta, izgubio mu se SC iz vidokruga drugi put...
-
Ništa Hamilton ne bi bio bolji i da je ostao u Mercu, možda bi par bodova više sakupio, jednostavno čovek ne može i dalje da prihvati da je njegovo vreme prošlo, bez obzira na godine (kojih ima manje nego Alonso npr), ne može već 4 godine čovek da prilagodi svoj stil vožnje ovim ground effect bolidima, nije navikao, ušuškao se u dominantnom Mercedesu u bolidu koji je mogao da baci u krivinu kako god mu je padalo na pamet i auto je jednostavno savršeno reagovao na sve inpute, a posle toga... Potop... A pogotovo sad, u potpuno novom timu, sa bolidom koji je skroz drugačiji u svakom smislu, kočnice, prijanjanje, ponašanje, baterija, kočenje motorom (za koje je izjavio da nikad nije morao ni da koristi), tako da od njega apsolutno ništa ne očekujem do penzije, možda mu se posreći neki podijum ako neko od vodećih odustane ili Ferari slučajno ubode setup za neku od staza, i to je to. Jel komentarisao neko ono ljigavo Raselovo kočenje iza SC kad se već znalo da će trka da se završi tako, i odmah poruka preko radija kako ga je Max prošao? Iskreno, dugo mi se nije desilo da nekog lika želim toliko da nabodem u facu, iako mi ništa nije uradio...
-
-
-
-
Brz oporavak pa pravac penzija.
-
-
Nema šanse, videli smo kako ga je Lando obišao, bez borbe ikakve, kada je bio na 4-5 desetinki u trećem sektoru, na pravcu je ćao drugari... Predobar je Meklaren ove godine, bukvalno auto radi perfektno kao RB 2023. godine, potrošnja guma u trci im je bolja od sledećeg najboljeg tima za bar 20-30%, uvek imaju rezerve, toliko je dobro optimizovan taj auto, da ne moraju ni da stiskaju mnogo, samo sačekaju da drugi potroše gume i prave 10 sekundi razlike u narednih 10 krugova. Mogao je Maks da pokušava nekim agresivnim odbranama kao u Majamiju da zagorča život Meklarenima maksimalno, ali time bi samo sebi zagorčao još više, jer su odmah iza bili u voziću manje više svi na novim crvenim.
-
-
Nije morao da menja gume, u tom momentu je imao polu-potrošene crvene na kojima je, realno, lagano mogao da završi trku, čak bi izbio i na prvo mesto na SC restartu jer su svi ostali otišli u boks, ali svakako ne bi imao šanse da se odbrani od Meklarena poslednjih 6 krugova, koji su imali sveže crvene nakon zamene. Pitanje da li bi se odbranio i od Leklera, verovatno bi mogao, ali lako je sad pričati kad se sve završilo. Svakako, retka greška RB tima oko taktike, ali se to onda povezalo i sa još jednom greškom - rekli su mu da vrate poziciju Raselu a uopšte nisu dobili takvu direktivu od FIA, koja je nakon trke u izveštaju i napisala da ne bi bilo nikakve kazne, tako da jbg... 2 promašena zicera sa taktičke strane i onda pada roletna...
-
Potez kao potez apsolutno zaslužuje kaznu, realno trebao je da dobije diskvalifikaciju sa ove trke a ne +10 sekundi. E sad, zašto je došlo do toga, to je druga priča, prvo mu se tim kompletno usrao u život i sve dobro što je do tog momenta uradio u trci kad su mu stavili tvde gume za poslednjih 6 krugova, koje niko nije ni pomišljao da vozi uopšte, onda ga Lekler bez ikakve potrebe udara na pravcu i ništa, onda ga Rasel udara u prvoj krivini i opet ništa, pa na sve to još dobija naređenje da vrati poziciju Raselu, pa iz čistog besa i frustracije pravi biiip... Ne opravdavam ni najmanje da se razumemo, ali opet, Albon je dobio 10 sekundi kazne za guranje Lawsona u prvoj krivini bukvalno na identičan način, gde je 10 sekundi za Rasela? I to ne samo da nema kazne za njega, nego su planirali Maksu da daju kaznu jer se vratio ispred njega na stazu? Otud i poruka od tima da mu vrati poziciju... Sve u svemu, nova direktiva očigledno (skoro) ništa nije promenila... + Meklareni opet u svojoj dimenziji na ne-trkačkoj stazi koja favorizuje bolid, Pijastri uzima ovu titulu ako se neko svetsko čudo ne desi do kraja + Cunoda zaista dominira i pokazuje zašto su fanovi masovno protestvovali kad je Lawson dobio to sedište umesto njega i jedva su čekali svi da ga vide u tom Red Bulu, jelte zaslužio je, evo sad im se odužio maksimalno i sve je bolji iz trke u trku + Hulk svaka čast za P5, Sauber doneo baš dobre nadogradnje + su imali novih guma za trku, sve perfektno odradili + Hadjar najbolji ruki za sad i to ubedljivo + Lekler briše patos sa Hamiltonom kao što sam i rekao da će da uradi, ne znam šta je Ferariju bilo u glavi...
-
-
-
Sve što treba da se uradi je da se bolidi dovedu do dimenzija onih od pre 20 godina, uz svu novu modernu tehnologiju siguran sam da na sigurnosti i bezbednosti ništa ne bi izgubili, a onda ne bi morali da diraju ni Monako, ni Singapur ni bilo koju drugu "old school" stazu, svuda bi preticanje bilo moguće, ali to im nije u interesu jer bi onda morali da izbace glupave baterije i rezervoare od 200 litara...
-
-
Dajte ljudi... Pre ovih teorija zavera pogledati prvo snimak Nije se žalio na prvog jer mu prvi nije bio ni na putanji, lagano ga je prošao na pravcu a Luis mu je bukvalno bio na temenu krivine, naravno greškom svog tima koji mu je rekao da je Maks usporio... I Luis se izvinio Maksu, i sam Maks je rekao da Luis ništa kriv nije...
-
Trka je ovde u subotu... A mooožda malo interesantnije bude i u nedelju jer su obavezna 2 zaustavljanja i 3 različita seta guma (ne komponente).
-
-
-
Zapravo Aston je imao sasvim dobar tempo u trci, na početku su bez ikakvih problema pratili Raselov vozić i lagano bili u DRS-u, dok nisu otišli na zamenu guma, taktika ih je izdala u ovoj trci, nijedan prekid im se nije poklopio sa planovima i ispali su iz bodova. Nando je čak na kraju i odradio 3 odlična preticanja ali mu je za Tsunodu i jedan bod ponestalo krugova
-
To smo već videli prošle sezone... Ovaj potez na početku trke je bukvalno frapirao i komentatore sa F1TV (ko ne plaća tu pretplatu trebao bi da počne i da batali arene i razne klubove), a ti komentatori su manje više svi bivši F1 vozači... Potez u rangu "pee on him to show dominance", potez koji je rešio trku. Max jeste imao sreće sa VSC ali samo u smislu da se ne vrati 5 sekundi ispred Oskara na prvo mesto nego 18 sekundi ispred, pobedio bi svakako jer bi imao daleko svežije gume, sve i da nije bilo nijednog prekida trke... Ta sreća mu se vratila naravno kad su Italijani izrežirali neku zabavu sa onim SC (iako je identičan incident bio na identičnom mestu zbog kog su zvali VSC prethodno), ali ni to nije pomoglo McLarenima danas.
-
-
-
-
Glava za glavu cenim da bi bila odlična opcija za oba tima, prvo, Red Bul neće naći krštenog vozača niti boljeg od Rasela ukoliko Maks odluči da napusti, a i Rasel ako ne dobije produžetak ugovora (ukoliko Maks odluči da ide u Merc), neće imati bolju opciju od RBR. Zvuči zanimljivo svakako
-
-
Možda da se ofarbaju u neku baš tamno sivu, da se ne vidi koliko su ružne, inače veličina i ET taman kako treba!
-
Ne znam šta bih rekao. Kako stvari stoje, RB šta uspe da uradi ove sezone, to je to od njih za naredni period, navodno već imaju neke zastoje i probleme u sinhronizaciji pogonske i elektro jedinice koju razvijaju sa Fordom, nešto mi baš ne deluje da će biti konkurentni sa novim pravilima. Nemaju više Njuija, očigledno imaju problem sa korelacijom podataka iz zastarelog vazdušnog tunela i onoga što se u praksi dešava (opet stara boljka od pre 5+ godina), sve nekako vuče ka tome da će Maks lagano da pakuje kofere. E sad, kuda će... Mercedes mi za njega deluje bolja opcija, ukoliko Toto prelomi pa šutne Žabu, ostavi malog Kimija i upari ga sa Maksom, fabrički tim, ne znam... Aston, šta znam, na papiru to sve deluje sjajno, manje više neograničen budžet, nova fabrika, najbolji ljudi, Honda... Ali to je fazon Mančester Siti... Trebaće sigurno vremena i tu da se slože kockice, a sam Maks je rekao više puta da ne planira dugo da vozi, ja cenim da je on tu još možda 4-5 godina i ćao. Biće zabavno svakako
-
-
-
Izgleda jesam, sad vrtim po starim nekim slikama, toliko setova felni sam na Bravi izmenjao da više ne znam ni šta sam imao
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".