Jump to content
FAS Goran

Jug

Members
  • Content Count

    419
  • Joined

  • Last visited

About Jug

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    novi sad
  • Interests
    Pecanje, i kola od tacke a do tacke b, i sta ti ja znam jos

Previous Fields

  • Garage
    lybra 1,9 jtd, stilo 1/6 16 v

Recent Profile Visitors

1626 profile views
  1. + 1 za Alfu. Imao sam davno baš Stila sa 3 vrata i potom 147 ali kratko. Alfa je moderniji auto, bolje je uradjena unutra, lepše se vozi, zezao ju je jedino trap, Stilo je ok ali više mu se vide godine u enterijeru.
  2. @moron Pročitah u medjuvremenu da se nisu proslavili ali ovde je to sumirano. Sent from my RMX2170 using Tapatalk
  3. Hehe to znamo, a kakav je taj motor. Je l ima neki specifičan feler? Sent from my RMX2170 using Tapatalk
  4. Da li neko ima informaciju o 1.2 motoru koji ide u Nissan Qashqai 2014+? (Mislim da je 4 cilindra i 115ks) Hvala
  5. @Zvezdo Hvala Zvezdo na odgovoru. Da te auto i dalje služi tako dobro i u zdravlju se navozao Sent from my RMX2170 using Tapatalk
  6. + 1 za Alfu i 1.6 mjtd motor ili/i ako ti potrošnja nije problem gledaj i turbobenzinjaru i +1 za fokus. Dobiješ mladji auto, pouzdane motore, dostupnost majstora, delova. I sam taj 1.6 mjtd motor djiram, doduše u novom 500 cross-u i ako ima nešto dobro to je taj motor, ali zaista. To nam je novo vozilo u kući i stvarno odličan motor a ne vozim mlitavo, nikad nisam imao auto ispod 1.9 i testirao sam ga svuda. Ovo je ipak suvoliki auto, a u Alfi se ponaša još bolje i to je dobar kompromis i s potrošnjom i svim drugim. Ali tvoje pare tvoj izbor. Pozdravljam da to bude bilo šta što te radi + praktično je + svidja ti se. Sent from my RMX2170 using Tapatalk
  7. Zvezdo, Kako ste zadovoljni tim 1.6 u b8 u smislu pouzdanosti, potrošnje, izdržljivosti za veće kilometraže, ako vam ne bi bilo mrsko i teško da podelite? Sent from my RMX2170 using Tapatalk
  8. @m8b Ko što ti reče kolega, te priče slab i to, često su neki testosteronski forumski recidiv Uzmeš, probaš, ako možeš, jer će možda tebi biti sasvim dovoljno. Fokus je lak auto i sa 120ks ako Mondeo ide solidno i podnošljivo, on će leteti otprilike, aa biće dakako upotrebljiv i u toj manjoj konjaži. Sent from my RMX2170 using Tapatalk
  9. Focus se svaki vozio dobro. Kao i Volvo pandam (V40 u ovom slučaju). Mana je ko što neko reče zadnja klupa, a ni mene kao kolegu nije radio recimo dizajn. Ali vozi se za sve pare. Generalno je Ford jako, jako potcenjen nepravedno. Ali dobar je izbor, u tom izboru pridružio bih lično i Djulijetu recimo i Civic, sve su to dobra kola i mogu se naći lepi primerci, kao i 308 pomenuti. Ako će nekom značiti, kratka digresija, nakon priče o Talismanu od pre par postova - prevrnuo sam boga oca i probao taj auto (ponedeljak) i plus isčitao sve što se moglo i dopisivao se sa tri vlasnika istog. Neki zaključci: - iako sam ga već vozio i sedeo u njemu, i ovaj put auto ostavlja jako dobar utisak (eksterijer) i solidan utisak (enterijer). Naprosto brutalno je nacrtan i čak i kad nije top oprema deluje prosto lepo. - u voznji je udoban, mlitav istina ali napravljen je da ne bole ledja, ne za trke. I to radi prilično dobro. - motorizacija i problemi: Da sumiram, iz Reno servisa su mi rekli da se nikako ne uzima sa 1.6 sa 160ks. Neko se navoza, ali dosta njih je imalo problem, plus svi servisi su dobili upozorenje iz centrala da ako se neko javi za taj motor, a da je auto proizveden do čini mi se 2018te i da je auto u garanciji da se motor i zameni. Nije bio zvaničan opoziv ali je bilo toga. E sad to čini situaciju interesantnom, jer ispada da od svega što sam isčitao, pošto se taj motor ugradjivao i u druge brendove, modele, da su se problemi javljali jako rano, ako su se javili. Ili uopšte nisu i tera se ihaj. Medjutim, ako je van garancije, popravka je gotovo nemoguća i preskupa, tako mi je rečeno, što implicira da je taj motor vrlo nezgodan za polovnjak kupovinu. - 1.6 sa 130ks je bolji izbor i manje je opterećen i prema rečima servisa imaju neke koji su prešli i 300k a da su u top formi što bi se reklo. Najbolji je 1.5 kada se radi o pouzdanosti i oni koji imaju Kadjara mi rekoše da sasvim radi posao za grad i autoput, kao i u Nissan QQ, a pošto su slične težine onda bi to važilo i za Talisman. Dakle, ako baš niste kako mi je rekao vlasnik jedan zahtevni i pre toga niste vozili 2.0 sa 160ks biće vam ok jer lepo povlači na nižim obrtajima, problem se oseti na onim višim. Pošto sam u ponedeljak probao karavan upravo sa tim motorom nakon priče sa vlasnikom to mogu i da potvrdim. Takodje, vlasnik je taj auto kupio na licitaciji u FR sa nekih cca 100k km, sada ima 220tak k km na satu i reče mi u ponedeljak da sem redovnih servisa i servisa kočnica nije ništa drugo radio. Znači taj motor može da prodje al jedva, a prednost je što je proveren i dokazan. Recimo Mondeo sam imao test vožnju sa onim manjim motorom od 120ks i slično su mi išli, upotrebljivi su, ne i više od toga. Eto, ako će nekom značiti super. Naravno, moje referentne tačke su sledeće: trenutno u voznom parku imamo novi Fiat 500 cross 1.6 mjtd (120ks), Auris 1.6 benzin i Croma izlazno godište 1.9 mjtd (120ks). Plus samo povremeno vozim tastov Tucson. Talisman mi u nižim obrtajima nije bio ništa sporiji od svega toga, sve do 80/90 km na čas, ali kada se prave one razlike kasnije ipak je to slab motor. Kome to ne smeta i može da se prilagodi - to je najpouzdanija motorizacija. 2.0 su preskupi i ne vrede cene polovnjaka (cca 20tak hiljada).
  10. @vagenovac Kolega ne vrdajte. Rekli ste da treba porediti istu klasu, isto sve i namerno sam naveo manualce, godište itd, istina kod BMW serije od 2014 godišta barem za M paket nema više dostupne manuelne transmisije ako se ne varam, ali poredimo isto godište dva auta, iste delove, sve isto. Ali možete uzeti i cene servisa pomenute i recimo popravku multimedije navedena dva automobila. Ja govorim o cenama, vi o slučajevima. To nije isto. BMW menjač automatski je jedan od najboljih i to znamo svi. Ovde govorimo o prosečnoj ceni održavanja ukupnoj ta dva modela. Proverijivo je.
  11. Ti dragi kolega@vagenovac ideš argumentom da neko subjektivizira, to jest ja, a argument je na to takodje gomila subjektivizujućih fraza tipa: "znam i ja za slučajeve", "nije baš tako", "iskustvo" itd. Kao što rekoh. Prosto je. Neka neko okrene servis neki kršten i neka dobije full predračun za mali i veliki servis, plus kvačilo i zamajac za Audi A6 2012 i BMW 5 (ruke plus delovi) isto godište i slobodno neka javi koliko je dobio cenu i neka ih uporedi. U servisima meni dostupnim, uz napomenu da član porodice radi u BMW servisu, znam odgovor i to je jedino što mene kao kupca zanima, zato ovo i pišem. Nigde i nikada ovde nisam rekao da je to loš auto. Naprotiv. Vrhunski je, što i rekoh. Dakle, predračun za jedno i drugo a ne gomila subjektivizujuće relativizujućih nisi ti vozio pa ne znaš, ali ja znam jer ja mislim da nije tako. Pa ne moram da vozim svaki auto na ovom svetu da bih uporedio cene. Pri tom sam nedavno upravo dobio cene održavanja i servisa za BMW 3. Jer sam razmišljao o tom autu, kao i mnogi naravno. To ne znači da neko negde neće proći jeftinije sa bmwom nego sa audijem. Ali uporede se cene i vidi se. Usput neka pita električara koliko je popravka multimedije za isti taj A6 ili recimo za taj isti BMW5. Nije stvar biti u pravu nego je stvar cene potražiti u servisu a ne na forumu. Plaća se u servisu ne na forumu. Ovde je lako barem, ništa ne košta. Odoh raditi. Uzdravlje svima.
  12. Čitava priča je o tome da li je BMW skup za održavanje ili ne. Da, skup je. To ne znači da je loš auto, naprotiv super je, ali da skup je i da baš zbog činjenice da Audi ima tu prednost VW koncerna može i utiče i na dostupnost i jeftinije održavanje u proseku. To je i prost tržišni zakon. Ništa novo. Naveo sam lični primer posedovanja auta i kolege a obojica smo auto održavali u istom servisu, Cubi u NS. Argument da za sve kao potencijalni kupac imam iskustva iz prve ruke je teoretski nemoguća, a i praktično, jer je nemoguće da za svaki auto za koji se raspitujemo imamo iskustvo njegove vožnje, pa je puka retorička primedba. Uostalom, čak i Dule koji prodaje svoje automobile, nije svaki posedovao, niti bilo ko od nas. A čak i da jesmo, to ne znači da naš slučaj interpolira za sve moguće varijacije. Niko pa ni ja ovde ne kaže da je BMW loš auto, dapače, ali da može biti skup za održavanje itekako može. To naravno treba uzeti u kalkulaciju prilikom kupovine istog. Uostalom, čoveka to i zanima. Svi smo različiti, ja iako imam novac da održavam ne volim poziciju da sa nekim motorom ili autom unapred nisam načisto makar oko toga da mu motor nije problematičan. Ali to sam samo ja, neko drugi jeste i to je sve sasvim kul. Zato na cesti imamo puno različitih vozila i svako ima svoj ukus. I ovde bih i završio oglašavanje po ovom pitanju jer na kraju krajeva okrene se majstor i pita šta koliko košta pa se sračuna.
  13. @Ivan Izvinjavam se. Nekad se na forumima citiralo/quote-ovalo a)kada se nekom direktno obraćaš a važno je da se pročita šta je tačno napisano b)ili kada odgovaraš na post koji je već daleko u skrolu upravo da bi drugi koji dolaze znali šta je referentni kontekst. Ja sam iskoristio opciju pod jedan, ali, svakako, prihvatam sugestiju, te da to ovde nije bilo potrebno i nemaš frke nećemo citirati. I izvinjavam se ako je to bio problem u ovom slučaju zaista još jednom. Što se tiče@Dule 021 I tvog pitanja: vozio sam Audi A4, kolega je vozio BMW trojku paralelno i ne treba mi niko da mi kaže da je njega održavanje u proseku koštalo sigurno 20% više,plus mu je zveknuo motor na šta su zadovoljno trljali ruke. Bitan je kontekst. Meni se fućka koja je ks, šta, kako, od čega je liven blok, to treba da zanima fabriku, majstora, inžinjera, ja sam glupi IT-jevac, gledam račun i isključivo samo to radim kad gledam cenu održavanja neke bilo koje mašine, naročito polovne. Isto tako, pošto si se i na drugim forumima oglašavao po ovom pitanju, opet citiram sa jednog foruma kažeš: "Ne treba bezati od N47 jer nije svaki los ali je skuplji za odrzavanje jer mu se mora menjati lanac na svakih 180k km." Kako znati kod polovnjaka kad je tih 180k km je poseban bingo pošto tu niko nema tačnu km i prodaju se leševi sa predjenih pitaj boga (čast izuzecima). Šta je ključno, ja ne kažem da ti nisi u pravu, štaviše jesi formalno, jer nisu svi motori kod nijednog pa ni ovog proizvodjač savršeni niti jednako problematični, ali kažem da običnog kupca boli uvo da ulazi u detalje i da ga treba upozoriti: dragi kupče BMW je vrh za vožnju ako voliš sportskiju i da sediš zalepljen uz asfalt i premium je, ALI ima problematične motore a čak i kad nisu problematični, evo to i Dule kaže na jednom forumu, mogu da izbiju puno para. Ako ti je to ok da za polovnjaka starog + deset godina u kom se neko pre toga isprdeo i iskarao već u kolima ti plaćaš te sume, go ahead ako nije ovde smo da ti kažemo kako stvari stoje a ne da posle budeš jedan od onih BMW je djubre i nikad više BMW. Nadam se da smo se sad razumeli. Takodje, oseti se jedna vrsta nadobudnosti u tvom komentaru, na samom kraju, za koju nema potrebe. Ili ima ali onda ću ti ja teško ubuduće biti sagovornik. Uzdravlje
  14. Malo je kontradiktorno, kolega Dule, gore kažete kako vas je neki BMW izuo iz cipela za lovu, i da nikad ne biste ponovo u dvorište, pa ste ga dali na rate, pa je i posle rata pride zakucao motor, usisna, sto cuda, pa benzinci s usranim glavama motora, a sada ispada da BMW nije skup za održavanje i da neuki samo to pričaju Isti je to BMW. E sad sto su neki motori sigurniji, to bas ne ide u prilog polovnjaku iz premium segmenta za kog ako ga želiš imalo u novijem godištu a pri tom pričamo makar o ispod deset godina starosti, tamo od 2010 + mnogi se nisu dobro proveli jer zapravo jeste skup za održavanje a i majstori vole da ga rebnu čim voziš BMW pa makar bila i krsina sa 400k plus km, a posebno je to vidljivo kod petice. Iz nekog razloga, bolja kupovina je bio uvek Audi jer opet iz nekog razloga uvek je bio jeftiniji za održavanje od istog tog BMWa. Mada svi znamo BMW se zaista dobro vozi.
  15. @bane1321 Oko motora je zaista subjektivni utisak i šta neko vozilo probudi u nama a i šta mi očekujemo. Vidim da ima onih kojima je taj 1.5dci u Talismanu sasvim ok i onih koji se kaju. Slične su tematike i za druge model. Svojevremeno je tako bilo i za Cromu tamo pre par godina bilo je nikako 120ks, slabo je a zapravo je taj motor sasvim dovoljan. Kao i B8 Passat što sasvim ok ide sa 1.6 i dsg menjačem. Definitivno treba svako da proba. Ja nisam sad da sam vozio 3.0 pa mi je sve slabo naprotiv, volim nekad da dam gas ali uglavnom mi je važnije da se udobno taljigam.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...