Jump to content
FAS Goran

MickeyS

Members
  • Content Count

    263
  • Joined

  • Last visited

About MickeyS

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 04/09/1989

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    SRB -LE -NS / DE-Passau

Previous Fields

  • Garage
    BMW f31 320ed

Recent Profile Visitors

2351 profile views
  1. Nauka je tu bar kod mene jer jedni pricaju ne treba nikad, drugi pricaju treba na 100k km, a kod mene auto sa skoro 200k i nikad radjeno. jedni pricaju radi, drugi nemoj uopste, i aj sad ti znaj sta treba Zato valjda i sluzi forum, da nedoumice i iskustva podelimo. Ako ti znas sve oko toga a ja nemam pojma ocigledno, mislim da je ovo dobro mesto da saznam nesto od ljudi koji imaju iskustva sa tim Nisam pitao kad se menja ulje u motoru Elem, isprano je uljem, i zamenjeno je i ulje u Diferencijalu, sve 550e - u okolini Minhena, sat vremena traje servis Dugorocna prosecna potrosnja 0.3l manja posle zamene ulja
  2. Zamenio ulje u menjacu, ranije se osetio prelaz iz prve u drugu sad nista, i brze ubacuje u Rikverc
  3. To je nesto slicno kao kad se menja kociono ulje, jer da bi se ozracio sistem i izbacilo staro ulje, moras da ga izguras novim uljem... Posto menjac zadrzava dobar deo u nekim drugim komponentama potrebna je tolika kolicina da bi 95% ulja bilo novo. inace, saznao sam i to da ZF sa 6 brzina ima onu plocu u mehatronici koju sam pominjao, a da ovaj noviji sa 8 stepeni uopste nema taj deo...
  4. Licno poznajem Sretena, hvala ovom forumu koji mi je to omogucio Mislim da on sad samo nema vremena da pise ovde, ali nije bivsi.. tu negde je on Ovo kako Sreten predstavlja cini ti se kao da bi i bilo ko od nas to mogao sam da odradi, samo da ima radionicu i alate, i da poruci ove delove u sustini taj video me je i naterao da malo detaljnije razmisljam o menjacu, jedino sto je ovde menjac sa 6 brzina a kod mene sa 8, slicni su ali nisu isti
  5. Ja samo kazem da nisam nasao takav servis u Srb, to ne znaci da ne postoji svakako sam sada u fazi prikupljanja informacija Jedinu ponudu koju sam dobio iz Srb je samo ispiranje ulja (sa hemojom) koje kosta 500e raspitacu se i oko servisa kojeg si ti pomenuo
  6. Istrazujem oba trzista. Srpsko mi malo teze ide nego Nemacko kod nas je sigurno jeftinije, ali mozda u Nemackoj to rade bolje Do sada sam saznao da na stanje menjaca negativno utice gradska voznja, izrazito sportska i voznja visokim brzinama (tipa 200km/h) to ako auto ima kuku, Xdrive, snazan motor Automatski menjac ima deo koji se zove mehatronika, i koji ima sitne kanale koji izgledaju kao lavirint i pomocu njih se kontrolise rad menjaca. Postoji ploca koja razdvaja tu mehatroniku na pola i koja ima gumene delove kojim zatvara te kanale, takodje postoje jos i neki dihtunzi, cevcice, ventili.... Vremenom ti dihtunzi, gumice i .. mogu da prestanu da rade savrseno i da dolazi do malih gubitaka pritiska, ali menjac moze da se adaptira na to tako sto u milibarima poveca pritisak negde gde je to potrebno, i to onda i dalje radi savrseno. Postoji naravno granica dokle to moze da ide, kad se ona dostigne i premasi mora da se obnovi menjac kompletno. Potrebno je menjati ulje, ali posle nekog broja km moraju se zameniti i neki delovi u menjacu, ta ploca mehatronike, mozda ventili, gumice koje spajaju mehatroniku i menjac, neki mali amortizeri unutra.... da bi menjac radio bez prolema i dalje. Bez bilo kakvog servisa kako sam shvatio moze sve biti ok do nekih 250.000km ali onda je vec kasno za ispiranje jer je potrebno zameniti i delove u samom menjacu gde su zupcanici, zaptivke i puno stvari oko mehatronike, mozda cak i nova mehatronika, to onda u Nemackoj kosta oko 3000e. u Srb sam samo nasao da rade ispiranje menjaca bez zamene ovih delova Kontaktirao sam 4 servisa u Nemackoj specijalizovanih za menjace, i od jednog sam dobio da preporucuju (Google prevodilac moze da pomogne): WARTUNG 2: - 1500 € Die Mechatronik ist für den Schaltvorgang verantwortlich, indem das Öl mit Hilfen von Magnetventilen und Wellen an die richtige Position geleitet wird. Die Gummi Kompetenten der Mechatronik verschleißen und sorgen für einen Druckverlust. Dieser Druckverlust sorgt für einen ständigen Lammelenverschleiss der zum Getriebeschaden führt. Wartung 2 beinhaltet: - Mechatronik wird zerlegt, gereinigt und geprüft - Mechatronik Verschleißteile werden erneuert - Magnetventile werden gereinigt und geprüft - Austausch Dichtungen Mechatronik & Getriebe - Getriebe wird mit 20 Litern ZF Öl gespült - Neue ZF Ölwanne incl Filter wird verbaut Video zur Wartung 2: https://youtu.be/q4QSaf6FvkA a pak drugi servis nudi sledecu opciju Da li ovo uopste neko radi sve ovo kod nas? Da li ispira menjac bez Hemijskih cistaca (onda se koristi 20l ulja, ako je sa hemijom i starim uljem onda 10l - a hemija negativno utice na sve gumene delove) na sve to u Nemackoj dobijes racun, uz to ide i garancija tako da mislim da cu ipak raditi u Nemackoj, malo je ozbiljnije od malog servisa
  7. Hala, i ja sam tog stava da je bolje preventivno odrzavanje nego cekati da nesto crkne pa onda pljuvanje po tome kako je nesto lose ... A naslusao sam se prica gde je navodno posle menjanja ulja bila gora situacija.. Skupljam info pa cu podeliti ovde sta je bilo do kraja
  8. U medjuvremenu... Preselili smo se (supruga i ja) u okolinu Passaua -Bavarska, i sad prelazim manje km jer zivimo takoreci pored posla isao za Srb 3 puta plus letovanje u CG, plus izleti po Nemackoj = trenutno stanje oko 185.000km Od investicija/odrzavanja sa sada zamena ulja na otp 10-15 hiljada, najcesce oko 11k ili 12k, osim toga samo gume i gorivo, Bio sam na onom opozivu zbog EGRa u BMWu, obnavljanje softvera je trajalo 8h!!! Kolega je nedavno kupio i4 pa sam provozao 10ak km, zanimljiv auto i uzivo je naravno potpuno drugacije nego kad slusas necije utiske. Skoro pa pozitivni utisci Vise bi voleo da je kupio M340i imam neku (ne)srecu da sam do sada 3x gume busio nekim ekserima ili srafovima, uvek u SRB .. sreca pa imam Runflat a pocetkom Avgusta sam imao i bliski susret sa Dabrom, na nekoj magistrali pored Dunava oko 23:00 - Procenjena steta od osiguranja sa popravkom, cenom delova sa porezom skoro 5000e Cela procedura je trajala nesto vise od mesec dana, a auto je bio u servisu 10ak dana, za to vreme sam imao i zamenski auto (Iako je star 2 godine i ima 14000 na satu, krs od auta. 1.0 turbo sa manuelnim menjacem. Potrosnja je kao meni na 320d sto je kao ok, ne ide tako lose ali je kvalitet materijala i utisak u voznji neuporediv sa BMWom koji ima 11x vise km i stariji par godina. AndroidAuto zahteva nov kabl za povezivanje inace ne funkcionise, ekran preosetljiv na dodire, kad se pojaca muzika tresu se rukohvati.. neudobna sedista... sta drugo i ocekivati od Seat Arone) Svi zamenjeni delovi su novi, ofarbano je i krilo samo nije ispolirano bas kako treba i primeti se razlika u odnosu na haubu koja je u original boji sa sitnim ostecenjima od voznje autoputem , ali ipak je ovo POPRAVKA kao sto su rekli u sesrvisu, Auto je priveden nameni. sad sam se bacio na razmisljanje oko servisa menjaca, odnosno zamene ulja... Nemam nikakvih problema ali ne znam da li je ikada radjeno nesto oko toga pa bi da to sredim da mogu mirno da vozim auto jos par godina. Ima li neko iskustva sa tim?
  9. Hvala hvala Ja sam gledao prvo Alfu 159, ali je mnogo matora i visok je porez na euro4 (dizel) Onda sam gledao i Guliu, al je ona tek preterano skupa, a i nema ih puno u ponudi mislim, BMW mi je oduvek omijena marka ali volim i Alfu hteo sam i Grandea opet, ali 1.4 tJet.. ali mi je trebao auto i za duza putovanja Tako sam dosao do zakljucka da kupim ovo sto mi se svidja, a i isplati se najvise ovde
  10. Ne znam sta bih rekao efficient dynamic svakako ne ide sa sport opremom, al eto i to su spojili. Imam 163ks i 400nm, a klasican 320d ima 190ks i 400nm .. skoro isto a opet razlicito Filteri MANN a ulje Liqui Moly 5w30 Longtime. Preporuka fabrike da se radi na 30.000km ja radim na 12 do 15k Sad sam nasao tvoju temu, pisali smo i tamo kupio sam i ja onu apk BimmerLink, i gledam da imamo slicnu kolicinu pepela u DPFu, ja imam tipa 39gr, i pise da mi je dpf ok za jos 90.000km Pepeo ne moze da se ocisti regeneracijom vec mora da se fizicki ukloni kolko sam shvatio Istrazivao sam malo Nemacko trziste, iako mi jos to ne treba, i naisao na firmu koja cisti dpf i nudi garanciju od godinu dana na to (ADVANPURE). Uslugu montaze i demontaze moras sam negde odraditi. Oni ciscenje naplacuju 299e sto je korektno, ali montazu i demontazu moras sam negde, ili su mi ponudili ceo komplet za 699e. MIslim da hoce da me otkace sa tom cenom, svakako im ne bih platio 700e za to Skroz sam nov na ovom polju, do sad sam samo benzince vozio p.s. vide li se one slike iz prvog posta?
  11. Hvala resio sam (nadam se) problem i sa onim prvim slikama, trebalo bi da se vide sad Oko izduva ne znam ni ja logiku, mada je sporline mozda zato ima dupli Vidjao sam da 318 ima jedan izduv a sve preko 320 ima dupli sa jedne strane, a da motori sa 6 cilindra imaju po jedan na obe strane.. mada sad to menjaju kako izadje nova serija nema vise nikakvog pravila. Ja sam jurio opremu kad sam kupovao auto, i nije bas bio jeftin, ali sad kad pogledam sa takvom opremom skuplji su bar za 1500/2000e Od ulaganja samo 2x malis ervis, sad ce jos malo vreme i za sledeci mali servis. Preventivno sam zamenio termostat, antifriz svakako posle 5 godina mora da se menja. Zadnje kocnice jer su se potrosile... Ali to je sve redovno odrzavanje Sad pre neki dan sam ocitao gresku za EGR da je pritisak bio nizi od onoga sto je trebalo, ali nije bilo greske na instrument tabli nego ja to tako povremeno proverim sta se desava (BimmerLink) to je to za sad, da kucnem u drvo, i pu pu
  12. LCI je restajling hvala ostalim molegama na nevidjenim komentarima
  13. Ja kupio auto evo skoro godinu dana taman na vreme pre svih poskupljenja u februaru 2021 sam pazario 320ed F31 LCI automatik sportline 2016 god uglavnom se na slikama vidi i oprema, postavicu slike sa oglasa i neke koje sam ja kasnije slikao. Auto je fabricki bio sa 17" felnama, al sam ja to odmah promenio. Zimski set 18" a letnji 19" Zimski set i letnji: Sto se iskustva tice za sada samo pozitivno bilo je 135000 km a sada imam 160000km na satu.. uglavnom autoput i magistrala, nesto malo po gradu 320ed - model od 163ks, b47 verzija, ZF automatik sa 8 brzina postrosnja na relaciji Nemacka-Srbija i nazad izmedju 6.3 i 7l, zavisi da li kroz Nemacku vozim 140 kao i ostatak puta, ili brze (do 200km/h) adaptivno oslanjanje doprinosi da 19ice budu udobne, ozvucenje taman da bude zurka u autu Mape su jos iz 2016 i rade u Srbiji takodje, osim sto kod nas ima mnogo vise izmena nego u inostranastvu, jeli posto zivimo u zlatno doba Toliko za sad...
  14. Sad sam pogledao i ja. Kod mene pise da radi u proseku na 700km regeneraciju, a poslednja pre nekih 100+km. U medjuvremenu sam vise puta vozio 200kmh, tako da Regeneracija nema veze sa brzom voznjom, vec eto kad sam sistem misli da treba tad je radi
  15. Kako si primetio da se DPF ocisti skroz? Regeneraciju osetio nisam nikad, niti po ponasanju auta, niti po obrtajima. A drugo, kupio sam onaj Bimmercode, i svasta ima zanimljivog tamo. Jel i bimmerlink dobar? Vredi da se kupi aplikacija?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...