Jump to content
FAS Euroauto Goran

MickeyS

Members
  • Content Count

    245
  • Joined

  • Last visited

About MickeyS

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 04/09/1989

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Deutschland

Previous Fields

  • Garage
    Audi Apeške

Recent Profile Visitors

1621 profile views
  1. promenio sam lokaciju, videcemo sta EU ima za mene za pocetak ako ostanem veran Fiatu, ili Grande Punto ili Bravo, 1.4 turbo definitivno mozda Alfa 159 isto neki turbo benzin ali ipak se vise lozim na Nemacke automobile... Jedino mozda neka Giulia to je to sto se tice FCA, ali svakako kad/ako bude pisem
  2. http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/15764101/fiat-grande-punto-14-16v-6b-sport 2400 za forumase fiksno
  3. opet aktuelno https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/14978799/fiat-grande-punto-14-16v-sporting 2800e za forumase
  4. ekstra izgleda auto jedno pitaje, koje boje je unutrasnjost? vidjao sam samo one bez/plave kombinacije sa jacom opremom, iskreno nije mi se svideo taj izbor boja
  5. Fiat Grande Punto 1.4 sporting, prešao nešto više od 250.000km 1.4 motor sa 95ks, bez turbine ali u ovoj karoseriji se jako lepo ponaša. Menjac sa 6 brzina. Idealan kompromis izmedju performansi i jeftinog održavanja. pri 100km/h na 2750rpm troši oko 5l pri 120km/h na 3050rpm troši oko 6l Porošnja u gradu izmednju 7l i 10l, u zavisnosti od grada, načina vožnje i uslova na putu. Sporting oprema, bogatija i kvalitetnija od običnih Grande Punto automobila km originalna, sa servisnom knjižicom iz Švajcerske (uvežen 2016.) i sa svim računima o servisiranju u Srbiji nakon uvoza. Odrađen veliki i mali servis u leto 2017e, i od tada dva mala servisa Zamenjene bobine, pancir crevo, prednje i zadnje pločice kočnica, remnontovana zadnja kočiona klešta Zamenjene prednje viljuške/ramena, zamenjeni zadnji amortizeri Instaliran CD šaržer emulator sa USB, miscroSD i AUX ulazom. enterijer očuvan, nigde pocepan, sa original kožnim volanom, i kožnim menjacem. Sedišta u jako dobrom stanju. u autu se nije pušilo od kad je kupljen. Čist, uredan, održavan tako da u svakom trenutku možete bilo gde sa njim. Automatska klima sa dve zone, i odvojenim podešavanjem smerova hladena za levu i desnu zonu, sve funkcionalno bez problema Gume na aluminijumskim 17icama Hankook 2015god, sa sigurnosnim šrafovima Zimski set na čeličnim 15icama sa Tigar Winter1 gumama 2017god. Sportsko vešanje (fabricko) i mogućnost dogovora oko sportskog izduva (koji renutno nije na autu) Auto se svakodnevno vozi, limarisjki ima malo ogrebotina od gradsjke vožnje i ulubljenje na pragu sa vozaževe strane (tako je uvežen), mehanički u odličnom stanju. Dozvoljen svaki vid provere kod ovlašcenog ili vašeg majstora. Trenutno u ponudi samo na forumu, i može se pogledati svakog dana u Novom Sadu (uz najavu i dogovor - 064 4775000 - kod mog brata Nebojše) cena 3300e link ka temi na forumu: svi znate verovatno za ovaj video :
  6. Zbog toga sto je imak vise zvezdica na testovima sudara, Grande ima vise tih zona za guzvanje i slicnih stvari pa iako spolja veci, unutra je u sustini malo manje prostora nego kod Punta 2(classic) Mada, kao vozac od 2m visine smestices se u oba, putnici iza tebe su veci problem I ja sam imao Punta 2002 god, odlican za ucenje voznje, za grad savrsen auto. Ima ih skoro kao YUGOa nekad
  7. Ja ne znam ko se zali da 1.4 16v dosta trosi, mislim da potrosnja benzina nije nikakav problem 7-10l po gradu u zavisnosti od temperature i guzve i grada,na otvorenom je 5l pri 100km/h, 6 pri 120km/h Treba obratiti pažnju na potrosnju ulja, jer i po fabric izmedju 10.000km moze da potrosi do 4kg ulja i da je to sasvim uredu,moj trosi 1l na 10.000km A sto se menjaca tice... To vec ne znam, kazu tako
  8. Ima razlike u oprugama za sport i model koji nije sport. nisu samo pragovi i kacket razlika Da ima razlike najbolje se vidi kad se 17ice felne sa sport modela namontiraju na obican Grande
  9. kako dobre automobile imas u garazi znaci respect
  10. Zavrsetak je neki prohromski nije fabricki, al ima isti oblik A rucno je pravljen pa crna varira od toga, al nije mnogo skup Meni je bučan pa sam to demontirao vratio sam fabricki Ionako je to brat stavio po njegovom ukusu, a meni vise prija tisina
  11. @hibi011 E da, to je taj redji benzinac u Grandeu, inace posle toga se cesto ugradjivao u ostale Fiate, i danas se ugradjuje takoreci isti motor Hvala za pohvale a sto se tice podizaca haube, to mora da se budzi, namestaju nosaci za te podizace i svasta nesto, tako da se necu igrati sa tim @AbarthGP Zadnji lonac je zamenjen samo, kod Bate u NS, nista drugo A da, puca opasno, kokice pravi
  12. ja sam tako nesto video na Fiat Ducatu, kad je sijao ko jelka za novu godinu, i bio klinicki mrtav. mislim da je isto bio problem sa anlaserom... aj pisi sta je rekao majstor i kako si prosao

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...