Jump to content

The Punisher

Members
  • Content count

    937
  • Joined

  • Last visited

About The Punisher

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Stilo 1.2 16V
  1. Poznat još kao Mercedes Minika ili ganci Mercedes, vlažan san svih naših gastarbajtera
  2. Autoplacevi

    Ja, ja i samo ja. Narcis (osoba koja ima patološki izraženu crtu narcizma) stvara lažni grandiozni self (sliku o sebi) koji karakteriše doživljaj omnipotencije (svemoći), preteran ponos, izraziti perfekcionizam, jak motiv za postignućem, održavanje vlastitog samopoštovanja manipulacijom, eksplatacijom i podcenjivanjem drugih. Ovaj lažni self predstavlja samo kompenzaciju onoga što čini istinski self narcisa. Istinski, pravi self narcisa odlikuje negativna slika o sebi, oblije narcističkih povreda (odbacivanja od strane voljenih osoba u detinjstvu i kasnije tokom razvoja ličnosti), osećaj praznine, nisko samopoštovanje, bes i depresija. Narcis konstantno pokušava da održi svoju grandioznu sliku o sebi kako bi se zaštitio od osećanja slabosti, bola i fragmentacije lažne slike o sebi koju je u odbrambene svrhe izgradio/la. Međutim to je teško ostvariv cilj u realnosti, zbog čega ponekad može doći do dekompenzacije (pucanja) lažnog selfa. Kada lažni kompenzatorni self narcisa napukne pod pritiskom realnosti osoba pokazuje veliku ranjivost za stid ili poniženje i osećanje bezvrednosti. Često se javlja depresivnost koja može biti udružena sa hipohondrijskim preokupacijama, psihosomatskim tegobama, anksioznošću i osećanjem praznine.
  3. Autoplacevi

    Mora da si se sinoć zapio pa ni sam ne znaš šta si pisao
  4. Dizel motori bez sigurne budućnosti?

    Juče sam saznao da postoje i dizel hibridi, jeste da ih ima samo par modela ali evo jednog : https://www.auto-data.net/en/volvo-v60-2013-facelift-2.4-d6-283hp-awd-automatic-hybrid-21765
  5. Zato što polako ulazimo u domen politike ja se isključujem da ne bih pobesno, ali u pravu si. Mnogo je slatko biti na vlasti. U jednom skeču sve kazano (ko nije gledao film, obavezno da ga odgleda):
  6. Izjednačavaš pušenje sa vožnjom?
  7. Pričamo o samo jednoj stavki pri registaciji a to je taksa na vozilo, ostale stavke su i dalje tu. Ako taj Jugo pošteno prođe tehnički zašto se ne bi vozio? Problem je što obično taj nije video tehnički.
  8. Porez treba da se određuje po vrednosti vozila a ne po kubikaži. Ali to je suviše komplikovano za naše zakonodavce pa idu linijom manjem otpora. Imaš primera koliko hoćeš u ovoj i drugim temama o nekorektnosti određivanja poreza po ovoj računici. Imaš primer ovde iz oglasa Mercedes B klase sa 2034ccm registracija mu je 60 000 din umesto da bude 30 000 da je 1999 ccm. Hoćeš da kažeš da mu mnogo znače tih 34 ccm? Zakonodavac je izračunao koliko uzima para od onog procenta ljudi koji hoće da voze automobile preko 2000ccm i izračunao je da će manje da zaradi da spusti registraciju za 2000-3000cmm time što bi se povećao broj takvih vozila na našim ulicama jer bi se više i uvozili nego da ništa ne radi.
  9. Umesto smanjenja za vozila preko 2.000 ccm, povećan porez za sve automobile Porez koji se svake godine plaća prilikom registracije vozila, povećan je za ovu godinu, kako je objavljeno u Službenom glasniku. Reč je o porezu koji uz obavezno osiguranje, predstavlja najveći deo cene registracije vozila. Inače, prošle godine je u odnosu na 2016. porez povećan za oko 1.5%. Porez je i ove godine povećan, odnosno usklađen sa indeksom potrošačkih cena koje je objavio Republički zavod za statistiku za period od 1. decembra 2016. do 30. novembra 2017. godine. Nove iznose poreza možete da vidite u tabeli ispod. Podsećamo, u zavisnosti od starosti vozila, porez se umanjuje za određeni procenat: od 5 do 8 godina: 15% od 8 do 10 godina: 25% od 10 do 20 godina: 40% preko 20 godina: 80% Surovo, ali istinito Sa jedne strane, govori se o uvođenju Euro 4 standarda kao ograničenja za uvoz polovnih automobila, a kao razlog se navode ekologija i bezbednost, dok se sa druge strane kolima starijim od 20 godina daje popust od 80% na porez na upotrebu, čime se direktno destimuliše kupovina novijih vozila. Nepravda – i dalje nema ukidanja „poreza na luksuz“? Po svemu sudeći, ni ove godine neće biti izmene načina na koji se određuje porez na upotrebu vozila koji se plaća prilikom svake registracije. Podsetimo se, osnovni problem nije samo u tome što se na vozila sa motorom od preko 2.0 litra plaća znatno veći porez, takozvani „porez na luksuz“. Veći problem je nepravda prema običnim vozačima. Na primer, potpuno nov BMW X5 xDrive25d ima motor od 2.0 litra i 231 KS, košta 60.500 evra, a porez na njega je sada 11.210 dinara. Nasuprot njemu imamo Fiat Punto 1.9 D iz 2003. godine, sa motorom od 1.9 litara i 60 KS, čiji vlasnik plaća porez od 6.726 dinara. Tu je i nesrećni vozač koji za svoju Lagunu 2.2 dCi iz 2005. godine, sa motorom od 150 KS mora svake godine da izdvoji 33.228 dinara. preuzeto sa: https://www.polovniautomobili.com/auto-vesti/aktuelno/umesto-smanjenja-za-vozila-preko-2000-ccm-povecan-porez-za-sve-automobile.php
  10. Još je mlad dečko, naučiće
×