Jump to content
FAS Euroauto Goran

deda_bojan

Members
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

About deda_bojan

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 02/11/1987

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sremska Mitrovica

Previous Fields

  • Garage
    Peugeot 308 1.6 hdi (109ks), Fiat Scudo 2.0 hdi (140ks), Fiat Fiorino 1.3 mjet (95ks)
  1. Davno je bilo pa se ne sećam jačine akumulatora, ali kupio Exide za VW Lupa 1.0 benzin, baš mali akumulator. Nakon koju godinu ga tata uzme i stavi na 1.7 dizel koji pali zimi bez čekanja grejača. Mislim da je čak dve zime kod njega odradio, ostali tako mali bi posle prve otišli. Tako da možda malo i treba imati sreće od serije do serije.
  2. Sipam pun rezervoar u Bosni i skoro uvek izvučem 1300km, najniže do sada je bilo 1250km. Rezervoar je kao 60, a zapravo stane 65 litara. Vozim ga negde dok ne pokaže da imam još 30, 40km, pošto mi toliko treba do prve pumpe u Bosni. Ali opet ja nemam tu mnogo vožnje u velikim gradovima, ponekad samo NS i u BG kada idem po delove idem obilaznicom do Kumodraža i Rakovice. Ima po Mitrovici semafora i čekanja, ali ni blizu Bg-u, tako da je to uzrok tako visoke potrošnje kod ostalih verovatno.
  3. Ovaj sa kratkim hladnim relacijama. A globalna potrošnja, s obzirom da njega korisrtim i u privatne svrhe, je nešto sitno ispod, tipa 4.8 litara ili 4.5 ako ne izlazim na autoput. Mnogo štedljiviji nego stari 2.0 hdi od 90ks, taj je trošio 5.5 - 6 litara. Plus mi je bord na 2.0 lagao oko litru, a na 1.6 skoro i da ne laže. Za Fiorino ćemo videti još, nemam dovoljno km za čep-čep, oslanjam se na info sa borda.
  4. Sređeno skoro sve na kolima, ostala još da se zameni opruga prednjeg amortizera. Dizne morale da se rastavljaju da bi se vadile kontra tegom, na dve menjani ulošci po preporuci bošiste. Set kvačila stavljen Valeo, bukvalno nikada nisam vozio kola sa tako mekanim kvačilom, a vozio sam dosta novih na NAVAK-u. Tako da sve preporuke za njega.
  5. Mene na mom 1.3 mjet 95ks ubija ovo hladno vreme, a s obzirom da ga zbog posla uglavnom vozim po kilometar, dva, daleko od toga da stigne da se zagreje, plus tako od adrese do adrese. Nakon rađenja dizni je prvh 50-ak km bilo i 7 litara prosek, sada kako sam počeo ići i do grada i ture od po 10-ak km i posle po gradu ugrejan, smanjilo se na 6 litara. Na otvorenom putu ugrejan imam potrošnju od 4 litre i manje, ali baš ne voli hladne kratke relacije. 1.6 hdi od 110ks mi je u istom režimu rada trošio oko 5 litara (čep-čep metoda).
  6. Zavisi od veličine. Oni sa tri kraka imaju debele krajeve, a ovi sa dva imaju mnogo pliće. Makar oni koje sam video i koje imam. Ti manji sa dva kraka su i zgodni nekad az apo kući, sa tri kraka buvkvalno samo za ljude koji majstorišu nekada oko kola, mašina, itd.
  7. I ja potpisujem da je radapciger najbolje rešenje. Ako nemaš možeš kupiti neki najjeftiniji, mislim da ih ima ispod 1000 dinara. Druga solucija je za malo iskusnije i uključuje blago natezanje i odmeren udarac po brisaču ili vrhu šrafa. Ali to treba znati kako i gde tačno udariti da se ne bi moš napravila šteta.
  8. Ima li neko preporuke za bošistu u Sremu ili ako ne onda bilo gde, brza pošta mi ne gine? Majstor je skidao dizne da bi zamenio podloške, dve je morao da rastavi da bi navrnuo alat sa kontra tegom. Pa mi predlaže da bošista to sklopi i prekontroliše, ispravne su, ali da ne bude da negde pušta posle. Pitao sam ga za preporuku, ali kaže ili nema dobra iskustva ili ima, ali to gde ima se čeka po nedelju, dve.
  9. Moj rođak je u Vektru C 1.9 sipao Modričino ulje koje ispunjava taj neki sertifikat i standard koje se traži za motor, sve super. A pre toga je bio neki poznat brend istog viskoziteta ali nije po tom standardu i njega je motor jeo.
  10. Pozdrav svima Nakon što je konačno došao u moj posed, da predstavim i ja svog Fiata. U pitanju je Fiorino 1.3 mjet iz 2013. godište, uzet za posao. Iako već imamo jednog Fiata u porodici, ovo je prvi pravi, s obzirom da je Scudo samo rebrendirani Peugeot Expert. Uzet iz uvoza direktno od gore za ok cenu, ali odmah po dolasku se vidi da to što su motor tamo upalili ništa ne znači - zagušen dpf, turbina, set kvačila, podloška na dizni. Radi se jedno po jedno, pa će se srediti. Izvlači ga najviše što ima ful opremu za taj model - start/stop, parking senzori, grejači sedišta, tempomat, MF volan. Za sada jedino nisam uspeo da pokrenem bluetooth povezivanje sa telefonom, ali videću šta kaže dijagnostika, možda taj modul zeza jer vidim da treba da se radi Proxy alignment. Nadam se da ćemo se što manje družiti oko problema, a više oko nekih zanimljivih stvari. Slike kad je došao u Srbiju.
  11. Pozdrav svima Ovde Bojan iz okoline Sremske Mitrovice. Već godinu i po se vozi Fiat Scudo sa 2.0 hdi motorom, a uskoro dolazi i Fiat Fiorino 1.3 mjet u firmu. Očekivanja su visoka po pitanju pouzdanosti motora, makar po pročitanom na forumu

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...