Jump to content
FAS Goran

hansf

Members
  • Content Count

    370
  • Joined

  • Last visited

About hansf

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 10/01/1969

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    NS

Previous Fields

  • Garage
    Skoda Octavia combi TDI

Recent Profile Visitors

5514 profile views
  1. Koristan info, hvala, Dash, Kad sam pominjao provereni sistem zupcenja nisam ni mislio na egzibicije na novim puretech, ecoboost isl. motorima sa kaisevima u motornom ulju. To je cak idiotskiji sistem od bilo kog lanca. Mislio sam na stari provereni TDI, HDI, MJTD, DCI koji te ne izuvaju iz gaca za zamenu kaiseva i prateceg. Lanac je sigurno dobar i proveren sistem, jos stariji od kaisa, ako se projektuje kako treba. Na zalost, svedoci smo da u vecini slucajeva vise nije tako. Ociti primeri su cak i premium marke kao Merc i BMW. Jedno pitanje: Da li se te vodjice lanca izradjuju od neke specijalne plastike, mslm. jel neko video uzivo kako izgledaju? Malo mi je cudno da tako krucijalni delovi zupcenja ne budu od nekog cvrstog materijala i da se lome.
  2. Hvala za odgovor, Dash, 5000 za podlosku spanera? To mora da je kod nasih distributera. Vidim da je napolju od 18 do 30E. boze me sacuvaj... U najgorem slucaju znas li mozda koji set lanca je najbolji? Obicno kazu OEM, ali vidim da se ni ovaj Oem nije proslavio. Ko zna sta su stavljali u OEM set. Tvoja astra je 110 ks? Inace kad sam pomenuo dizajn razvoda mislio sam na sisteme gde nisu svi delovi pokretni, a uz to su od ko zna kakve plastike kao te vodjice. Nista bolji nisu bili ni prvi TSI kao ni BMW n47. Lanac kao od bicikla plus plasticne vodjice= recept za katastrofu u najavi. Niko vise nema mozga da napravi dvoredni ili troredni lanac kao na starim meckama, ili bolje nece. Na kiji Ceed 340000km, lanac nikad menjan i ne zveci. na drugoj isto tako 550000 jedva da se cuje pri paljenju. Pa ko je ovde lud? PSA, VW, Skoda, Renault, pa cak Ford su izgjeda pametniji od Opela jer se drze proverene tehnologije sa kaisevima koji duze izdrze od novopravljenih lanaca... Opcije su svakako uvek otvorene. Ja naginjem Insigniji u ovoj kombinaciji jer otprilike zadovoljava sve moje zahteve, a za te pare se ne moze dobiti nista sto je do 5-6 godina i nije preslo 400000-500000. S druge stane, obicno postoje razlozi za to... skup servis, delovi, plus svakojake konstrukcijske falinke po kojima je nazalost Opel poznat....
  3. Hvala na odgovoru, nisam znao za ventil turbine. Svi novi dizeli su alergicni na adblue sistem, i u prvom planu zelim da ga izbegnem, a od 2019 ide bas u sve motore. Ima nekih ljudi koji se kunu u Insigniu, a opet je mnogo njih koje je zavila u crno. Steta za tako lepo dizajniran i kvalitetno odradjen auto (da me neko pogresno ne razume, mislim na enterijer iste, mehanika je druga prica) Nazalost, Opel kao da je u inzenjerskom odseku zaposljavao samo debile i sabotere. Svaki motor idealnog dizajna i pouzdanosti koga su se dohvatili su nesto samo njima znano doradjivali i uspeli kompletno da ga sjebu. To se desilo i sa obe inkarnacije Multijeta koje su preuzeli od Fiata. Jednostavnost i pouzdanost kao da su im potpuno strani pojmovi. To za dihtung spanera znam, neki kazu da su resili problem, za koliko dugo, ne znam. Mislim da je veci problem dizajn sa plasticnim vodjicama koje lanac neminovno tare i dere, a tako nesto ne moze da traje u nedogled. Koliko sam negde video, ovaj 1.6cdti bi trebalo da ima i swirl flaps? Jel se zna da li zaglavljuju ili otpadaju? Jos neke druge znane boljke?
  4. Pozdrav, druze, Da li jos uvek vozis Insigniu grandsport 1.6 cdti? Ako da, kako ti se pokazala na duze staze, mislim na odrzavanje? Jesi li imao nekih vanrednih problema? Meni je u planu nesto tako do kraja ove godine, pa pokusavam da skupim iskustva, ali ima malo informacija, cak i na stanim forumima. Uglavnom se problemi svode na lose dizajniran razvod sa lancem koji se isteze, njegovim uljnim spanerom i plasticnim vodilicama koje naravno pucaju i sj..... sve ostalo. Skupa igranka koja je malo koga mimoisla. Serviseri koje znam preporucuju da se treba maniti corava posla i zaboraviti Insigniu u bilo kojoj reinkarnaciji. Moj sin je uzeo skoro jednu matoru, 2.0cdti 160ks 2011. Njemu je za sada ok. Jbg, trebao mu auto sa tri isofixa pozadi. Pored svega toga, vozio sam nekoliko automobila s ovim 1.6cdti motorom, i mogu reci da je prilicno prgav i odlicno povlaci za svoju kubikazu, a nije veliki potrosac.
  5. verovatno pricas o celicnim. Mislim da se u nijedan od fabrickih modela ne ugradju odavno vise celicni nego karbonski, kevlarski, itd. Tezine idu od 30-60% celicnog. Milslim, zamisli GP 1.4 ili neki slican auto sa dodatnih 150kg... negde sam procitao da su boce podeljene u 4 klase: Klasa 1 celicni Klasa 2 celicni sa kompozitnim krajevima Klasa 3 kompozitni sa nekom alu oplatom Klasa 4 full kompozitni Tako idu i tezine U GP mislim da idu ove najlakse ispod gepeka
  6. Vidi ovo, nisam ni znao da ford trpa CNG u mondeo i fokus. Ali ruku na srce, tank od 13l je smejurija u takvom autu. Tu mi GP izgleda mnogo bolji. Steta sto i to sve polako zamire. Mnogi CNG modeli su prestali da se proizvode (passat su ukinuli u B8 npr.) iako je fabrikama izuzetno lako prilagoditi SUS motor na prirodni gas. Sve se fokusira na struju, barem na severu evrope. Od kad je ovaj katalog?
  7. Heh, sprint monitor kaze 4-4.5 kg prosek, sto bi ako kazes 13 kg moglo da izadje do 300km. Octavia G-tec, Golf i Leon TGI i astra K, imaju boce od 15.5-16 kg a trose isto toliko. Ali to su vec ozbiljniji automobili a i cenovni rang. Svakako impresivno za tako mali auto , sto mi je sasvim ok. Hvala, Ivane
  8. Pozz staro drustvo, Nije me bilo jako drugo, van zemlje jbg. Ali pratim i dalje sta se desava ovde. Elem konkretno pitanje: GP evo natural gas 1.4, da li ga neko ima i moze li reci kapacited boce i realan range na otvorenom? Mislim da ih ima dve ispod vozila.
  9. Ovo se odnosi na konstantnu brzinu u jedinici vremena, pitanje je za koliko onih 5min.cekanja smanji prosecnu brzinu... Uglavnom vrlo jednostavno resiti sa bord com, reset na izlasku sa naplatne rampe i pratiti prosek do sledece...
  10. Ne drži me za reč, ali mislim da su uložili milion evra u razvoj te aplikacije. Kada sam čuo za to, drugar i ja smo to napravili za manje od dan, znači cela funkcionalnost i izračunavanje i onda smo dizajn napravili. I da ne postoji to izračunavanje, ja bi to kada bi prodavao prodao za maks 50e. Pozdrav, Mene zanima kolika bi bila prosecna brzina ako bi se od naplatne rampe kretali napr. 140km/h, a kad stignete do sledece, cekate 5 minuta u redu...?
  11. jeli to zajedno sa malim tj +ulje i filteri? ili samo kaisevi?
  12. 200 totti... 200kg, tacnije 225 nemoj da preuvelicavas https://www.auto-data.net/en/citroen-c4-ii-hatchback-phase-i-2010-1.6-hdi-114hp-27957 https://www.auto-data.net/en/peugeot-508-sw-1.6-e-hdi-115hp-fap-17660 I taj 508 je pun plastike i ostalih lakih materijala kao i c4. zadnja vrata su skroz plasticna, bokovi i ko zna sta jos. Inace svaki 508 krece iz mesta kad pustis kocnicu... Verovatno su to jos softverski vremenom doterivali. Kod C4 e-hdi nije tako?
  13. Tebe sam cekao.... Koliko vidim i ti imas taj motor u autu, pa sta se ond bunis? Inace je zivahniji od ovog 1.6tdi koji vozim u skodi. ko sto rekoh vec sam vozio taj auto i shvatio kako treba da se menjaju brzine, uopste nije tesko i lako se udje u stos. Problem je uglavnom bio pri saltanju 1-2... Trik je da pri saltanju treba malcice popustiti nogu na gasu kao i kod obicnog menjaca, jel jelte ovo i jeste obican menjac... nisam vozio prethodne PSA modele sa ovim manuelnim automatikom, ali kazu da je na 508 puno rafiniraniji tj. usavrsili su ga... Mogu jako brzo i tecno da ubrzam do 120-140 recimo bez ikakvog cimanja. Naravno nema tu nikakvog poredjenja sa DSG ili ZF... Mislis cela robotika je 250e? To kod njih? Nova ,polovna? Thans for info, Totti, Woodoo....
  14. Pozdrav svima, Nema me bas dugo, nema se bas vremena.... Elem..... Nudi mi se povolno Pug 508 1.6 ehdi sa svojim EGC. Mnogo ga ljudi pljuje bas zbog toga sto nije cisti automatik, ali ja sam vise puta vozio taj auto i dosao do zakljucka da ljudi u stvari ne znaju da voze auto sa tim menjacem.... Ako se podje sa stavom da to nije u stvari automatik nego tzv. polu-at onda ga tako treba i tretirati, ako se od njega ocekuje da saltta kao DSG ili ZF , nece da moze... Ja sam naucio da ga saltam tecno, bez ikakvog cimanja. Usled tog neznanja dota ih bude sa prolupalim zamajcem i setom kvacila ili pokidanim gonjim nosacem motora.... Sad, meni je on interesantan jer je jedini AT koji stvarno trosi manje od manulenog, (provereno) a motor od 112 ks uopste nije tako slab, niti je taj auto tezak kao ostali u nj. klasi (1430kg) karavan Razgovarao sam sa servisom EXPERT za Pug-Cit, gore na ibarskoj, oni kazu da Lukov ili Sach set kvacila sa zamajcem set kod njih izidje sa zamenom i kalibracijom nesto manje od 700e i da nisu imali nikakvih reklamacija za razliku od ovlascenih gde pada berba usiju. Veliki servis oko 30000 tako da bih rekao da taj auto uopste nije preterano skup za odrzavatii. Mene zanima da li neko zna da li se na tom menjacu menja jos stosta, tipa ulje, mada ulje bi trebalo da je klasicno menjacko kao i u svakom manuelnom, nisam ih pitao ni za aktuatore, da li crkavaju, ima li tu sta da se odrzava.... Totti, ajde ti si strucnjak za francuze, daj neki komentar....
  15. Presao sam 2181 km do Sitonije i nazad i po sitoniji sa 115,5 l sa dosta cekanja na granicama,klima , po racunu prosek 5.3l/100, na bordu 5.6l... volim kad ovako laze.... Auto nisam mazio ni malo, kad bih se drzao ogranicenja sigurno bi bilo i ispod 5.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...