Jump to content

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

FAS Euroauto Goran Vlada

ivan.ik

Members
  • Content count

    13362
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About ivan.ik

  • Rank
    Abarth
  • Birthday July 7

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Stilo 1.9 JTD MW Dynamic

Recent Profile Visitors

33548 profile views
  1. Zver za kofere

    Jedna noćna blizu Völkingen-a. Sijalice obiöne Osram iz Metroa za 300-400 din, farovi fabriöki nikad polirani.
  2. Zver za kofere

    Nisam sam ima nas 16. Dolazi još popriličan broj.
  3. Zver za kofere

    Imamo lika koji završava 25% popusta . Odgovara ?
  4. Zver za kofere

    Mučenik natovaren od pod do krova sa 4 kofera , 4 putne torbe, 5 ranca i još manjom gomilicom ručnog prtljaga (mađar nije hteo ni da pogleda koliko smo puni) put od 1500 km prevalio ko od šale. Brzo se navikao na strano gorivo. Jedino što žalim što nema radar, ovde ima previše šumskih životinjki koje pretrčavaju. Ogroman rizik da se naleti na divlju svinju, jelena i sl. Sad samo privikavanje na ove sa zvezdom.
  5. Zver za kofere

    Da napišem i ovde koju i nadam se završnu. Stilo i ja se spremamo na duži put posle kojeg sledi rastanak. Imali smo fantastično druženje punih osam godina i proguraće sledećih šest meseci bez problema. Nije me nikad razočarao i svako putovanje je išao bez ikakvih priprema, sipaj gorivo , spremi pare za vinjete i pun gas. Za razliku od mog imenjaka ovde se turbina vrti i vrti. Jeste da je i jedno crevo moralo da popusti ali bitno da puni. Klasika , lamela nije izdržala sva naprezanja po ovim beogradskim brdima i morala je biti zamenjenja posle 60 000 km (i ko zna koliko pre toga). Korpa i zamajac su bili kao novi tako da mi nije palo na pamet da bilo šta tu diram. Znači 60 000 km punjenja od najnižih obrtaja 1200 , 1500 o/min bez ikakvog uticaja na zamajac. One priče da to razbija zamajac ovde padaju u vodu. Apsolutno nikakav luft, bukvalno kao nov zamajac, nema bočnog uvijanja, jako malo slobodnog hoda , opruge pružaju otpor, čak prilikom stezanja korpe nije se zamajac nategnuo do kraja. Od vanrednih opravki je bio klasičan Stilov problem sa obrugama, tj oprugom jedna je pukla i izbor je pao na Monroe. Malo se menjale remenice i PK kaiš MAP senzor probio od silnog pritiska , ipak je ovo ZVER Redovni servisi su malo korigovani u pogledu ulja koje se sipa. Posle gomile pročitane literature, raznih foruma itd video sam da nas omiljeni brendovi varaju i lepo zarađuju na nama. Ono što oni pišu sintetika to nije ni blizu, HC ili hidrokrekovana mineralna ulja su daleko od sintetike. Prvi izbor je pao na ovde potupno nepoznati Ravenol VST, odlično ulje za koje se nisam pokajao ni jednog trenutka. Zimi se odmah primeti razlika, motor lepše radi , nema čekićanja i lakše ga alnaser zavrti. Naravno ulje nije dovoljno bez dobrih filtera , kvalitetnih i tu se držim proverene kombinacije Knecht/Mahle. Filter kabine i može Filtron (vidi se kako štedim na svojim plućima). Kad sam menjao crevo turbine iskoristio sam da proverim i stanje turbine, apsolutno čista, nikakvih tragova ulja, nema aksijalnog lufta što se i vidi kad se prikači dijagnostika. Ili nakači na valjke. Slika usisa sve kaže, nema potrebe za čišćenjem. Danas se bio red da se promeni uJe i kako nisam uspeo ranije da napravim kobinaciju kupio sam isto dobro sintetičko ulje Syntium 7000 0W-40. Odlično ulje , odličnog sastava i aditiva. Posle tehničkog pregleda gde je odlično kočio sa već potrošenim diskovima ???? iskoristio da i malo prednje kočnice osvežim. Držim se proverenog Jurid-a. Kao što napisah na početku , posle povratka sa puta Stila čeka udaja tako da ova tema dobija THE END.
  6. Nisam bio duže vreme pa čisto da začinim ovu temu. Kad kupujete ulje kupujte prava ulja, prave sintetike, PAO, estri ili PAG ulja u većinskom sastavu. Sva ova Full Synthetic su u osnovi dorađena mineralna uJa i ne vrede te pare. Pre skoro dve godine sam kupio vrhunsko ulje za smešno male pare, ulje sa PAO bazom, estrima odličnim paketom aditiva ukljućujući i molibden. 5 litra (i malo preko je koštalo 26,36 evra). Ulje svoj kvalitet pokazuje na niskim temperaturama, (tačka stinjavanja -54 C), daleko manje čekića u odnosu na HC ulja (Selenia WR , Mobil 3000) i naravno za 12000 km u godinu i 7 meseci nikakva potrošnja. Hteo sam da naručim novu turu sa novim sastavom, isporuka se nije poklopila se putovanjem pa sam rešio da ovog puta probam Petronas Syntium 7000 0W-40. Takođe sitetika sa velikim udelom PAO baznih ulja (pominje se 90%), nešto estra , paket aditiva uključuje i molibden. To što je 0W očigledno je neka Petronas-ova igra jer po parametrima testiranja svežeg ulja daleko bliži 5W nego 0W. Ono što je pored karakteristika prevagnulo je lepo iskustvo kolege sa 2.0 HDI motorom. On ga koristi već dva sipanja i ostaje pri njemu. Dolazim do cene koja je trenuto samo 440 din i ako se kupi 4l jedna jitra se dobija gratis. Dakle 4l+1l za samo 1760 dinara. Ko voli nek računa.
  7. Euroauto info

    Samo da pohvalim ekipu iz Euro Auta. Maksimalno profesionalni , uvek ispoštuju ono što se telefonom dogovorimo. Nikad problemi, reklamacije i slično.
  8. I još da dodam sistem je dobro ozracen, palise ventilator kad na leru postigne radnu temperaturu i cim je pređe onda se pali.Imao sam priliku da mi jedan ( MAJSTOR) ozraci sistem, odmah mi je u voznji podigao temperaturu malo falilo da ode u crveno, a rasprsivac za plin se zamrzo, a brzo nakon toga su krenuli problemi sa paljenjem.

    Da mozda zbog toga imam i sad problem sa plinom jedva u 5 ako mogu da dostignem 100 ma sat a papucica za gas pritisnuta do daske. Da nije otisla membrana zbog toga?

    ŠTA mislite?

  9. Boot open nije ni postojao dok ........... ali opet cenim i imam zahvalnost za rešen problem. Ali tu nije radio WD već sečice. A opet te slabo služi pamćenje opet nije bio WD već Brake Cleaner Wurth i nije za EGR već za protokomer i MAP. WD ne bi ni u ludilu koristio. Ali opet imam i za to kao i u prethodnom zahvalnost. I pamtim naravno. Što se tiče googla tu stvarno ima puno stvari ali ima i kod pravih majstora koji hoće da podele znanje. Što se tiče Neše nemam samo ja poverenje ali opet ja nisam čuo niti jednu kritiku na njegov rad. Srećom nemam ni neke probleme pa se i ne družim puno sa majstorima. Vezano za SKF stvarno nikad problemi niti reklamacije tako da se njega ne odričem. Ipak pouzdam se u onog ortaka i njegovu nabavku tako da dodatni info nije potreban. Kuvalja samo malo poradi na kulturi komunikacije. Da zaboravih što bi majstoru bilo teško i onako mora da skida rukavac da potroši 10 minuta da izgradi stari ležaj i ugradi novi ? Mada ovako mali rizik da bude kriv rukavac, loša glavčina ........
  10. Što se tiče ležajeva imao sam ranije iskustvo sa bofl ležajevima koji nisu trajali 7000 već celih 5000 km. I to se ne bi desilo da je rađeno kako sam mislio već poslušao ortaka kako je glupo da bacam pare na SKF. Znam dobro kako se menjaju ležajevi , kako se izbijaju nikakva nauka.
  11. Put u Grčku preko Makedonije / Bugarske

    Bitno da si u jednom danu završio putovanje.
  12. Gedora stajling

    Ovaj se ovih dana vozi bez prednjeg branika. Bila setva pa orao negde ?
×