Jump to content
FAS Euroauto Goran

Nebek

Members
  • Content Count

    389
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    17

Nebek last won the day on June 10 2021

Nebek had the most liked content!

About Nebek

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    FIAT 500L Cross

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Osiguranja i bankarske garancije su jedini poslovi koji se zaključuju sa ciljem da se NE dogode. U našoj zemlji, gde vlada prevarna ekonomija, zanimljivo je to što osiguranja i banke gledaju na potrošače kao na prevarante i preduzimaju milion koraka da se zaštite, dok sa druge strane korisnicima je realno ostavljeno vrlo malo manevarskog prostora, i korisnicima se isključuje pravo da jednako gledaju na osiguranja i banke kao na prevarante. Čim u jednoj obligaciji nije jednak tretman ugovornih strana odmah se pojavljuje neravnoteža koja posledično šteti jednoj od ugovornih strana. Samo onda kada se dobro kazni neko pravno lice za neispunjenje/izbegavanje svoje obaveze prema korisniku može se očekivati da će početi normalno da funkcioniše sistem. A to znači samo drastične kazne. Do tada... @athlon87 Užas... ja sam se namučio oko jednog retrovizora zimus... pala grana od težine snega i polomila ga... imam kasko a auto nov star 6 meseci... rodio mečku.
  2. @Dzimbo @ortakov Upravo bio kod kola i završio. Hvala još jednom.
  3. @Dzimbo Hvala kolega. Sutra probam i javljam šta sam uradio.
  4. Da... ali kako da dođem do te slike? Pretpostavljam nešto preko komande na volanu?
  5. Pokazivač pritiska u pneumaticima na instrument tabli se aktivirao, stanem da proverim gume i imam šta i da vidim: ekser u gumi. Završim sve, okrpim gumu, naduvam propisno sve četiri gume, ali... ostane pokazivač pritiska u pneumaticima na instrument tabli uključen. Uzmem uputstvo u ruke ali ne mogu da se snađem, ne nalazim te komande koje pišu u uputstvu. E sad... da li to mogu sam da resetujem uz nečiju pomoć sa ovog Foruma, ili moram u servis? U prilogu su slike ekrana i koje opcije postoje. Ili se mora ići preko OBD-a?
  6. @neshaoct Ma sve ja to znam... al' reko' da se izjadam forumašima... Nervira me šetanje od telefona do telefona, izbegavanje konkretnih odgovora, što svakom moraš sve da prepričaš od početka do kraja, ...
  7. EPILOG (koga zanima neka čita da zna šta ga čeka sa prevarantima) Zovem UNIQU i telefonskim putem prijavljujem štetni događaj, neka Mirjana sa druge strane mi traži podatke i kucka ih u računar,... između ostalog dogovoroimo se da piše da je uzrok štete lavina jer kaže: "... to je najsličniji opis onoga šta se desilo...", i kaže da će mi kolege iz odeljenja šteta poslati link ka aplikaciji "Moj procenitelj" kako ne bih morao da idem na Novi Beograd na procenu jer je šteta mala. Oni mi šalju link za njihovu aplikaciju "Moj procenitelj", pokrenem tu aplikaciju islikam dokumente, auto, i štetu iz više uglova. i pošaljem im. Sutradan stiže mi na mejl njihov zapisnik na koji se moram izjasniti odnosno saglasiti ili ne saglasiti, a u zapisniku kao uzrok štete naveden je "Udar"?! (kako udar kada je koleginica unela "lavina"?... ali jebi ga nije bitno daj da se završi,,,), i u polju "Stanje vozila" piše "Prosečno" (a auto kupljen u junu!?). Ukoliko se ne javim u roku do 3 dana smatraju da sam prihvatio zapisnik. Moje učešće u šteti je 5% ili min.100EUR (što sam morao da odaberem prilikom izbora kasko osiguranja). Zovem UNIQU da pitam da li će mi sledeći put biti uvećana premija jer sam sada koristio kasko, Javlja se neka Elvira i kaže da to pitanje postavim onima koji su mi poslali zapisnik. Ja njima šaljem mejl sa dva pitanja: prvo vezano za učešće u šteti, a drugo vezano za uvećanje premije sledeći put jer koristim kasko. Oni mi odgovaraju SAMO NA PRVO PITANJE i ovaj put NE POTPISUJU svoj mejl (za razliku od ranije prepiske). Ja im ponovo šaljem mejl ali sada sa pitanjem: "Kome da postavim pitanje?'". Oni ne odgovaraju. Ja opet zovem UNIQU ponovo i razgovaram sa nekom Mirjanom koja me sada upućuje na to da prilikom odabira na automatskoj sekretarici pritisnem taster 1 a ne taster 2 jer oni ne znaju ništa o šteti. Ja joj kažem da je visina štete 28300din. i objašnjavam a ona odbija da priča i traži da ponovo pozovem i odaberem taster 1. Ja radim tako i sada dobijem neku Tanju koja konačno nevoljno kaže: "Da... biće vam povećana premija po sistemu bonus-malus", a na moje pitanje: "Koliko?" opet muk. Sve u svemu jako mučno... mogu misliti kako je ljudima koji pretrpe ogromnu štetu. Sada idem dalje pa ćemo još videti do kraja kako će se završiti Ep o Ramajani odnosno retrovizoru.
  8. @Ivan Da li se zna pošto je taj ePer i eLearn za fizičko lice?
  9. Na žalost, ovu plastiku nije moguće nabaviti nezavisno od retrovizora tako da se isporučuje samo ceo retrovizor u kompletu. Cena: 25900+2400 ugradnja, dakle sve ukupno oko 28300 din. u ovlašćenom servisu. U toku sam komunikacije sa osiguranjem jer mi je auto kasko osiguran pa ćemo videti šta će biti dalje.
  10. @debelizmaj Ako pažljivo pogledate slike zapazićete da se ta plastika pruža oko stakla i dole sve do nosača retrovizora. Zato sam i zaključio da je tu demontaža/montaža nezgodna.
  11. @ISV_01 Ja se baš i snalazim sa tim ePer-om. Znam da tu ima zaista sve detaljno.
  12. Meni trenutno eBay odlično radi ali ima manji izbor i skuplji je od Alija
  13. Ja ništa nisam uspeo da poručim u zadnjih godinu dana. A sve što mi je dao bilo je sa enormnim troškovima dostave tako da se faktički ne isplati. Takođe i ja poručujem preko aplikacije. Ali u svakom slučaju ako naš član ovo poruči samo neka objavi kako je to uradio.
  14. @ISV_01 Artikal nije raspoloživ odnosno, kao što rekoh, ne isporučuje se za Srbiju, a što i piše u dnu slike.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...