Jump to content

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

FAS Euroauto Goran Vlada

zalik

Members
  • Content count

    193
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

zalik last won the day on August 30 2017

zalik had the most liked content!

About zalik

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Location
    austria

Previous Fields

  • Garage
    steyr

Recent Profile Visitors

1171 profile views
  1. Chip Tuning (čipovanje)

    odgovorio sam ti
  2. Chip Tuning (čipovanje)

    Super 55 kilometara nije strasno uopste moze li viber ili mob ? na privat ili ovde?
  3. Chip Tuning (čipovanje)

    Ima li neko od clanova foruma u zrenjaninu ili blizini slucajno Galetto ili neki drugi flash uredjaj da moze jednome kolegi da upise mapu...?
  4. Lakse mu je hybrid staviti zbog svega,varijabilna turbina problem?INSTALACIJA ELEKTROMAGNETNOG VENTILA,Vakumi creva uhhh okani se,ONDA TVOJA N75 mapa upravlja samo tim ventilom rasterecenja koji pali gasi turbinu,jedini malo problem kod hybrid napraviti kako da krece ranije iz niskih obrtaja ali da se srediti....gorivom,znam da moze da se stavi hybrid da bude u PIKU 1,6 bari i to na ovome kucistu
  5. to je fixna turbina nema geometrije https://www.turbolader.net/Turbolader-Katalog/8900-3549/46556440/VL18.aspx evo je ,imas n75 mapu ali ne komunicira jer je turbina fixna,iskreno ako hoces taj turbo nema neki kapacitet, snagu sa njim neces dobiti pogotovo obrtni moment siromasan je...e sad ili uradi od njega hybride da imas na. raspolaganju baren 2,6(1,6) bar sto moze hybrid iz tog kucista ili stavi neki gtb turbo oni su moderna generacija naravno treba vidjeti nesto sto ce komunicirati sa tvojim ECU,ja bih licno stavio hybrid Vidi brate sta je sa MAP sensorom Sa tim turbom tesko ces uraditi nesto
  6. @MartiniR32 Posalji file original na privat, napravi mi log cetvrtom brzinom od 1000rpm do 4600 rpm treba mi obavezno vrijeme ubrizgavanja+pritisak turba+kolicina goriva je li na autu MAF ispravan 100% posto? mozemo napraviti konverziju maf na map sto je uvjek bolje kod tih starih jtd ali meni se to ne svidja jer auto radi na leeru na 1050 rpm je li to edc15c6 ?? Mora bit maf ispravan ko sunce,dizne nazalost bez radnog stola ne mozemo ispitati recimo sad da bi imao ikakvo doziranje goriva koje ima smisla moraš raditi na mapi koja je na 78DBE itd... nemoj log ni sa cim pravit osim multiecuscan pa cu ti napisati javno ili kako hoces koje mape sta sve.... pozzz
  7. Chip Tuning (čipovanje)

    Niti sam te vredjao cak ni pokusao niti omalovazavao niti sam imao nameru niti mi pada na pamet bilo kakva negativna diskusija,malo sam pogresno postavio pitanje mozda cudnim ruznim tonom uz blagu dozu humora a koju si ti protumacio kako si...jer se ne poznajemo Evo ti par primera od kolege tunera(inzinjer je mehatronike) pogledaj grafove Nego ako moze pitanje ?Po broju dizne imas li na 1.9 TT iste dizne kao na 2.0 mjet??? Tu zabari uvek nesto spekulisu od auta do auta a za test Lancie moze uvekraspolozen
  8. Chip Tuning (čipovanje)

    Da li mislis kad ti pise S (ukljucen sport mode da tada auto radi na sport a/b mapama.... ne radi....dok ne stisnes gas do poda....nebitno....a posto kazes da ne vadis pricu iz guzice, znas da Bapro taj ima kocnicu i pravu i inercijalnu a te dyno testere na osovinu ili diferencijal vise koriste firme za proizvodnju traktora tipa CASE ....jer je na traktoru gubitak snage u prenosu nebitan u odnosu na putnicka auta A to o nasviranosti i deklarisanoj snazi auto uvek moze ili da prebaci ili podbaci nema pravila, individualno je
  9. Chip Tuning (čipovanje)

    Decko ova Lancia je salter menjac nije automatik,nema posebno dugme za sport mode, ECU radi tako (kao i Fordovi modeli vecina nekih)kad mu spucas gas do poda ECU ukljucuje Sport Mode(edc16c39) ili su oni tako glupi tamo u Revochipu da odes da im pokazes kako se unose parametri i rukuje sa Bapro dyno? Je li radis sa dyno testerom imas iskustvo? posjedujes neki?
  10. Ne pogadjam ali na stock turbo ovaj pritisak !!! Vozi li decko ovaj jos ovo? Za GTB1549 ovo je skoro max pritisak a ne za ovu manju turbinu
  11. GTB1446vz sa 1,8 bar pritiska ???? Ko ti je ovaj turbo killer??? Turbo ubica na srpskom? Majko mila tuge
  12. Chip Tuning (čipovanje)

    Hahahahaha stvarno izvini ja zaboravih smajlija da stavim Izvini da ne idem off je li ti skupljas ili proizvodis sljive?
×