Jump to content
FAS Goran

zalik

Members
  • Content Count

    199
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

zalik last won the day on August 30 2017

zalik had the most liked content!

About zalik

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Location
    austria

Previous Fields

  • Garage
    steyr

Recent Profile Visitors

1641 profile views
  1. Hvala na pomoci i iscrpnom odgovoru
  2. Dobar dan Ivane, moze mala pomoc oko razlike c530 5b/6b i c630 menjaca?
  3. Dobar dan drustvo ima li neko neku listu sa kodovima menjaca ,fiata koje vozilo nosi koji menjac sa kodom menjaca tacno fiat i alfa? SLEDECE GLAVNO PITANJE RAZLIKA IZMEDJU C530 i C630 menjaca??
  4. Sva tri su bila 2007 godiste 1.9 8v120ps prvi i drugi 2 komada imao 1.9 8v90ps druga runda problem i sad 1.9 8v 120ps ovo mi je peti p.s imao u medjuvremenu 2.0 mjet 165ps…
  5. Psihicki me bilo sludilo!!!!DISKOVI ATE PLOCICE ATE napred nazad novo pre 250 kilometara stavio,ulje kociono,celjusti naprijed cakle se ciste , sajle obe nove nazad na dizalicu kad stavim tockovi se lagano okrecu…..cim auto na suncu stoji citav dan dobro se ugrije koci nesto drama puko sam bio totalno ovo mi se i na prethodna 2 brava desavalo
  6. Evo ga sve u detalj sa slikama. Nasao sam sinoc: http://italia-corse.com/forum/index.php?topic=9286.675
  7. ma ovo mi je cetvrti bravo po redu…. svaki do sada imao dpf ! pa ne mogu da skontam …. znas li nekoga da je stavljao menjac sa 6 brzina na ovaj auto?
  8. Pozdrav prijatelji,ima li neko bravo 1.9 multijet(mislim na 8 ventila ) bez partikela fabricki u seriji da nema dpf?
  9. Super 55 kilometara nije strasno uopste moze li viber ili mob ? na privat ili ovde?
  10. Ima li neko od clanova foruma u zrenjaninu ili blizini slucajno Galetto ili neki drugi flash uredjaj da moze jednome kolegi da upise mapu...?
  11. Lakse mu je hybrid staviti zbog svega,varijabilna turbina problem?INSTALACIJA ELEKTROMAGNETNOG VENTILA,Vakumi creva uhhh okani se,ONDA TVOJA N75 mapa upravlja samo tim ventilom rasterecenja koji pali gasi turbinu,jedini malo problem kod hybrid napraviti kako da krece ranije iz niskih obrtaja ali da se srediti....gorivom,znam da moze da se stavi hybrid da bude u PIKU 1,6 bari i to na ovome kucistu
  12. to je fixna turbina nema geometrije https://www.turbolader.net/Turbolader-Katalog/8900-3549/46556440/VL18.aspx evo je ,imas n75 mapu ali ne komunicira jer je turbina fixna,iskreno ako hoces taj turbo nema neki kapacitet, snagu sa njim neces dobiti pogotovo obrtni moment siromasan je...e sad ili uradi od njega hybride da imas na. raspolaganju baren 2,6(1,6) bar sto moze hybrid iz tog kucista ili stavi neki gtb turbo oni su moderna generacija naravno treba vidjeti nesto sto ce komunicirati sa tvojim ECU,ja bih licno stavio hybrid Vidi brate sta je sa MAP sensorom Sa tim turbom tesko ces uraditi nesto

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...