Jump to content
FAS Goran

sibonios

Members
  • Content Count

    125
  • Joined

  • Last visited

About sibonios

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Stilo 1.6 lpg

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ne znam kako se ukljucio senzor. Klima je radila prosle godine, a onda se nesto pokarambasilo. ECU je ok, repariran i izmesten odavno.
  2. Tako je. Moze da se desi da nece MES da upise iz prve promenu kroz proxy, ali treba zadavati naredbu dok ne prodje.
  3. To je to. Led dioda i dugme za ukljucivanje klime rade i bez freona, a kada sam napunio sistem, klima hladi kako treba.
  4. Sad treba da napunim sistem, jer sam ga ispraznio kada sam menjao cev klime, pa cu javiti. Kada sam rucno ukljucivao kompresor, preko releja, hladilo je. Nije mogao preko dugmeta iz kabine da se ukljuci kompresor.
  5. Izbrisao sam greske za defrost senzor i mist senzor. Ostale su ukljucene u proxy kao prisutni senzori, ko zna kada, a problem je pri upisivanju promena u klimatronik. Paznju na problem sa upisom promena mi je skrenuo covek sa poljskog foruma jer je i on imao isti problem i resio ga je tako sto je vise puta za redom, bez ponovnog pokretanja MES-a, radio proxy poravnanje sve dok promena nije prosla.
  6. Imam. Ove ostale greske sam obrisao, samo ta stoji. Pogledacu opet. Na koju sliku konektora mislis?
  7. Video sam taj post i tacno je da u elearnu ne postoji podatak da defrost senzor postoji na klimi motora 1.6, ali su neki ugradjivali ecu klime od 1.2. Tako pise. Nije mi jasno gde je ecu klime? Da li je na plocici za podesavanje kontrole klime ili je objedinjeno sa ecu motora? U tom postu sto si poslao link, pominje se otpornik od 20 koma na pinu 5, a to je izgleda na ecu motora jer je tu: 5 Air conditioning pressure switch A greska koju cita na mom stilu:
  8. Fiat Stilo 1.6, automatska klima se ne ukljucuje. Prijavljuje gresku defrost sensor, B1919. Instalacija proverena i ispravna. Da li popravljate ovo i koja je cena? Hvala.
  9. Fiat Stilo 1.6, automatska klima se ne ukljucuje. Prijavljuje gresku defrost sensor, B1919. Instalacija proverena i ispravna. Da li je neko resio ovaj problem?
  10. Treba mi kabl za STAG 200 GO FAST. Da li je ovo dobar raspored zica u konektoru i da li treba da se zaleme zice, crna na gnd, a crvena na +5V? Tako je bilo, ali nisam probao.
  11. Nigde nisam nasao kako se ovo resava za stila, a i nisam nasao da ima tutorijal za ovaj problem, pa da imamo nekakvo uputstvo na forumu. Na slican nacin se resavaju problemi sa drugim bravama - rezervoar, gepek, brava paljenja.
  12. Od kako sam kupio auto (stilo 5 v), brava na vozacevim vratima nije mogla da zakljucava. Otkljucavanje je radilo normalno. Nije mi toliko smetalo jer je radilo daljinsko. Posto me to nerviralo, pre neki dan sam izvadio bravu iz vrata (i tu je bilo malo cimanja) i popravio je. Problem su bili delovi uloska koji nisu mogli da se pozicioniraju prilikom stavljanja kljuca unutra, jer se oni uvlace kada je kljuc uvucen i tako omogucavaju okretanje, a izvlace kada je kljuc izvucen i blokiraju okretanje. Brava se rastavlja tako sto se izvuce zicani osigurac sa tela brave koji oslobadja ulozak i skine se zeger prsten. Zatim se izvlaci deo koji otvara vrata i deo ispod njega. Ispod ovog drugog dela se nalazi opruga koja vraca ulozak, pa samim tim i kljuc, u sredisnji polozaj i njen pravilan polozaj je vazan, a malo je zeznuto namestiti je. Kada se izvadi ulozak, skida se spoljasnji metalni pokrivac uloska (ima utisnute tacke koje ga drze), a ispod se nalazi mala opruga koja vraca klapnicu koja pokriva ulaz kljuca u bravu. Ispod te male opruge vidi se, kao, mesingana sipkica koju treba izvuci (ona ne da delicima uloska da poispadaju), drzeci prstima sa obe strane delice. Kada se to uradi, drzeci i dalje delice, treba gurnuti kljuc unutra. Posle toga ne moraju se drzati delici, a tada ce se i videti koji od njih strci. Znaci, kada je kljuc unutra ne sme da strci ni jedan jer se nece moci okretati. Kljuc se polako izvlaci dok se ne prodje samo delic koji strci i tu se stane sa izvlacenjem. Sada se delic i oprugica koja ga gura na gore moze izvaditi i pokusati namestiti. Ako je opruga ok i samo se pomerila to je moguce izvesti. Ako je rastegnuta ili deformisana smetace da se delic vrati u pravilan polozaj. Tu bi trebalo staviti druge delice. Ja ih nisam imao, pa sam sve delice koji strce izvadio. Ako ne strce mnogo, mogu se i izbrusiti. Brava i dalje ima funkciju. Tako se uradi za sve problematicne delove. Treba raditi jedan po jedan, kako idu po redu, sa jedne i druge strane, jer se delici razlikuju. Nije ih problem vratiti, jer svi moraju da su spusteni kada je kljuc unutra i svi moraju imati istu visinu kada je kljuc napolju, ali onda se mora probati svaki sto je drndanje, pa je bolje pazljivo i strpljivo raditi. Kada se sve namesti, vraca se mesingana sipkica (drzeci sa obe strane delice i ulozak), oprugica sa klapnicom, spoljasnji metalni pokrivac uloska. Stavi se ulozak u telo brave i proba da li se normalno vrti na obe strane, bez zapinjanja. Ako je sve u redu, vraca se zicani osigurac i time je ulozak osiguran od ispadanja. Najveci problem je bio vratiti oprugu koja pozicionira ulozak na sredinu. Vide se dve proreza na telu brave (jedan nize postavljen, drugi vise postavljen) i u ta dva proreza treba staviti krajeve opruge, a po konstrukciji opruge vidi se kako mora da se to uradi. Opruga mora da se nategne i ubace krajevi u te proreze, a onda pazljivo vratiti deo koji stoji iznad. Zadnji "zub" na tom delu treba da udje izmedju krajeva opruge, ali to nije problem kada se lepo postavi opruga. Na slici je prikazan polozaj opruge kako bi trebalo da stoji kada se vrati u telo brave. Vratiti deo koji otvara vrata (vide se moguci polozaji) i zeger. To je to. Brava je popravljena i funkcionalna.
  13. Nije bilo dovoljno da se samo otpusti sraf, vec i da se ulozak vuce napolje, a sraf gurne malo unutra. Zato i nije mogao ulozak da se izvuce.
  14. Da li neko zna kolike su vrednosti prome nljivog otpora na trakama potenciometra u telu klapne gasa Stilo 1.6 103ks? Nema podataka o tome nigde gde sam gledao.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...