Jump to content
FAS Goran

Semi

Members
  • Content Count

    799
  • Joined

  • Last visited

About Semi

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 10/26/1985

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    msemibratov@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Smederevo

Previous Fields

  • Garage
    Alfa Romeo 156 2.5 V6

Recent Profile Visitors

8512 profile views
  1. Nije vise aktuelno, ode. Moze lock.
  2. Pruzni prelaz u okolini Smedereva. Koliko sam cuo, redovna pojava:
  3. Odlican izbor, vrlo kvalitetan i pouzdan auto. Ja sam 2-3 godine vozio mk3, 1.6, ali od 95 konja, ima tu negde i teme i bio sam prezadovoljan. Doduse, hecbek varijanta. Koliko se secam, jednina stvar od ulaganja za to vreme jeste hidro nosac motora koji je tada bio oko 5-6.000 i koji je neverovatno eliminisao vibracije i akumulator. Auto sam kupio sa oko 125.000km. Jedina, da kazem mana, jeste slabija preglednost zbog sirokih stubova i malog stakla pozadi, ali sam parking senzorima to resio. Licno mislim da je kamera, pored senzora koje vec imas i nepotrebna. I jos dva saveta za pocetak - veliki servis Ford propisuje na 180.000km, a ti si tu negde, tako da ako nisi 100% siguran oko servisiranja, valjalo bi i odraditi. I druga stvar je da ako planiras nove felne, ove 16-ice ostavi za zimu, a ako su letnje gume uskoro za zamenu, onda bar idi na 17-ice. Ni felne ni gume u toj varijanti nisu nista posebno skuplje, a Fokusovi blatobrani su toliko da je greota ne popuniti ih
  4. Nisam iz Beograda, tako da i ne znam ko sve radi, ali cesto prolazim pored TeamRS-a na Mirijevu i vidim da rade bas ozbiljne masine, tako da mozda i oni.
  5. Pre par dana sam ga gledao u salonu i provozao e-4force. Auto je stvarno odlican. Ide dobro, udoban, prostran, prilicno kvalitetno uradjen, sa Nappa kozom deluje bas luksuzno, ali to je vec vrh ponude. Mene konkretno zanima opcija od 163 konja i on u Tekna paketu ide do 42-43 hiljade i s obzirom da sam se vec nekako navikao na taj tip vozila, ozbiljno ga razmatram jer za te novce, meni licno, nudi vise od konkurencije. N-connecta je skroz ok i tu bih dodao samo elektricni krov. QQ u e-power tehnologiji i sa ful opremom izadje oko 41-42, tako da je ipak poprilicno jeftiniji od top verzije x-trail-a. Edit: Greska, qq krece od 44-45 u e power varijanti.
  6. Igore, hvala. Jedan bustuer i jedno sediste i za kratke relacije dovoljno. Mogao bi da otvoris stvarno temu za njega
  7. Pitanjce vezano za Minija - koristite li neko decije sediste pozadi i ima li iole prostora za to? Razmisljam da uzmemo neki manji auto za gradske varijante, supruga navija za Minija, pa nikako da nadjem nekog i ubacim sedista za probu.
  8. Kolege, Poklanjam decije sediste Chicco Eletta, od 0 do 18kg. Sediste je u skroz ok stanju, apsolutno funkcionslno i ispravno, sa dodatkom i za bebe. Ako nekom zatreba, neka me kontaktira (PP, telefon). Nalazi se u Osipaonici, u okolini Smedereva. Moze licno preuzimanje ili slanje postom. Marko, 064/645-14-37
  9. Zdravo svima! U planu je u neko skorije vreme kupovina Fiat 500, ali u automatik varijanti. Vidim da su uglavnom 1.2, sto je ok i ponegde se pojavi i 1.4, pored Abartha koji ce sacekati nego drugo vreme Kakav je taj automitik? Pretpostavljam da je to u stvari manuelni sa robotizovanim kvacilom ili ne? Ima li nesto posebno kod ovih menjaca? Za sada, ovo je nesto sto mi je zaninljivo, pa ako neko nesto zna o njima ili prepozna nesto vazno, znacilo bi mi. http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/20190709/fiat-500-lounge http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/20245114/fiat-500-12-auto-pano
  10. Nisam, auto je prodat ubrzo posle moje poslednje poruke, tako da nisam stigao da zapocnem tu pricu.
  11. Poklopac ventila je najmanjo problem i isti se na tom autu skida za 20 min. Za zamenu ili reparaciju varijatora moraju bregaste napolje, razupcivanje… Naknadna ugradnja je tehnicki verovatno moguca, ne znam, ali ne vidim neku poentu za 15 konja vise i dodatnu brigu Sto se tice potrosnje ulja, ovo gore navedeno i ne zvuci optimisticki - od 3 do 4k obrtaja i nije bas nesto agresivno, a dolazimo do potrosnje od 1,5l na 1000km. Mozes probati neko 10w-60 i iz mog iskustva manja je potrosnja nego 10w-40. Boletova iskustva iznad sa Seleniom Racing su bas dobra, ali nema garancije. I onda ce mozda trositi, a ulje je skupo. Dok ne probas, neces znati.
  12. Zdravo, Da li su ova tri posebna sedista pozadi iste velicine? Pomera li se svako zasebno - napred, nazad, nasloni?
  13. Lep izbor vozila, sa srecom Sto se tice samog auta, vrlo korektan i zahvalan, zahteva samo malo vise paznje, pre svega cescu kontrolu nivoa ulja, jer TS zna da trosi. Ima li neki poseban razlog zasto bas Mobil 10w-40 ili je to majstor preporucio? Sto se tice problema sa paljenjem, moze biti i do sistema za TNG ako se koristi, posto vidim da ga ima, ali ako je zamena pumpe i ciscenje dizni resilo problem, onda ok. Odrzavanje nije preterano skupo, te meni ova cifra od 250 i ne deluje bas malo, a posebno sto sam par stavki radio i na svom autu. Ali, opet zavisi da li je stavljena nova ili polovna pumpa, da li su stavljene ATE sajle od 2.500 dinara ili jeftinije varijante od 600-700 po komadu, itd…Takodje, u poslednje vreme nemam predstavu kako se krecu “ruke”, jer sve sto mogu sam i odradim sam. Potrosnja kod mene (verzija sa varijatorom od 8,5 plina, pa do 11-12), a bord ima neku svoju pricu

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...