Jump to content
FAS Goran

pilgrim011

Members
  • Content Count

    126
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

pilgrim011 last won the day on September 1 2022

pilgrim011 had the most liked content!

About pilgrim011

  • Rank
    Regolari

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Buka nikog nije ubila. Sve bi to bilo super kada bi postojalo jasno razgraničenje između zimskog i prolećnog perioda. Ovako kako je u Srbiji već godinama, ti staviš zimske u novembru, i onda do kraja marta imaš maltene više prolećnih dana, temperature često oko 18,20, pa i 25, što znači da većinom (ili makar 50% vremena) voziš zimske kad im vreme nije, i u situacijama kada možda nije ni najbezbednije voziti ih. Onda pređeš na letnje i udari sneg u aprilu, rizikuješ još više. Prođe nekoliko dana, sve ok do maja, onda u maju opet udari sneg a ti sa letnjim... Tako da nisam siguran da je zimska guma pravo rešenje za bilo koga ko ne živi na planini ili makar ne posećuje često predele sa hladnijom klimom i više snega. Tj. verovatno su zimske ok rešenje i za ljude koji ne zavise od svog automobila i uvek mogu da pređu u gradski prevoz kad god procene da je rizično voziti.
  2. Uuu, super, pomislio sam na wd40, već ga imam, ali nisam bio siguran radi li posao ovde. A za ogrebotine koje je napravio i taj kvadratić gde je otpala plastika, jel za to boju u spreju ili nešto drugo? Ako budem hteo da se bakćem s tim, ofc.
  3. Čuknuo me neko, zadnji branik malko stradao (slika). Uglavnom se "potpisao" crnom bojom kod mene (tj. ne znam jel ovo boja sa tog drugog automobila, ili je ogulio moju belu pa ostala crna podloga), ponegde se vide pukotine, mada ima i rupica kvadratnog oblika, vidi se na slici. Pitanje je šta da radim ako hoću ovo crnilo da sklonim SAM - jel mi treba boja u spreju bela, ili sredstvo za poliranje belo? I treba li mi da tražim koja je šifra boje ili je dovoljno "bela"? Ako treba šifra, gde je ona na GP, ako zna ko?
  4. To je ključ, Tigar bilo koje spadaju u samo dno kvaliteta, a posebno stare godinu, još AS. one se uplastiče pre nego izgube "meso". Da si probao nešto što iole spada u srednju klasu makar, da ne pričam premium, druga priča bi bila, verujem. Ja imam Kleber AS, nikakva posebno visoka klasa, ali su pravljene pre svega za zimu, tako da po nekim testovima imaju isti rezultat na snegu kao referentna zimska guma, identično praktično. Planirao sam i bolje da kupim, ali bila nestašica povoljnih premijuma, pa da ne bih bankrotirao, uzeo Kleber i nemam problema nikakvih zasad, pa i na to malo snega i leda što sam nabasao par puta.
  5. Ima li smisla više trošiti pare i vreme na zimski + letnji set npr. u Beogradu, uz 80-90% kilometara pređenih u istom, i ostatak po Srbiji i okolini? Pri čemu zimski uslovi praktično ne postoje već godinama - ne pamtim kad sam vozio po snegu ili ledu poslednji put, sem tipa par metara zaleđenog parkinga na Tari i sl. Ne računam ljude koji ili žive ili redovno odlaze na više nadmorske visine i voze po lokalnim putevima koji se ne održavaju nikako. Dakle, najveći broj vozača em manje voze zimi, em zimi od novembra do kraja marta ako je bilo u vrh glave 20 dana kakve-takve zime, ostalo su bili prolećni ili čak letnji dani... Kako se uopšte ponaša zimska guma na 20-25 stepeni i koliko je bezbedna u tim uslovima (a dosta dana smo imali takvo vreme) u odnosu na letnju ili AS gumu?
  6. Šta znam, mislim da zavisi i od generacije automobila. Imam Grande Punto 2007. 1.3 MJ, ista priča je sa Opelom Astra 2004 1.7 i MOL pumpama - provereno dosta puta u praksi. Sipa se običan Euro diesel. Koliko sam razumeo za Opela, redovna situacija je bila da sipanje na MOL pumpi znači skoro sigurno paljenje Check engine lampice. Meni je dosta bilo jednom da probam, nemam razloga da proveravam opet.
  7. Sipao sam po prvi put Euro dizel na MOL pumpi pre 5-6 dana. Daleko od toga da sam ih izbegavao - sipam gde stignem, samo mi je NIS na 30 metara od kuće pa ispadne da u 90% situacija natočim kod njih pa krećem na put. Ovoga puta NIS bio zatvoren pa sam otišao 200 metara dalje . Elem, kako sam natočio 20 litara kod njih, tako mi se pojavio check engine žuti... Najpre nisam ni povezao problem sa MOLom, ali sam se uverio da je do toga nakon što je lampica prestala da svetli posle dosipanja 25 litara usput na drugoj pumpi.
  8. Mnogo jeftino, mene na Punto mk1 1.1 koštalo sve (ali kod mene je spisak urađenog bio dosta duži od tvog, to se sećam) oko 28.000.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...