Jump to content

Bingodalton

Members
  • Content count

    1897
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Bingodalton last won the day on October 4 2017

Bingodalton had the most liked content!

1 Follower

About Bingodalton

  • Rank
    Prominente

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Sad

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Grande Punto 1.9MJET Sporting

Recent Profile Visitors

2364 profile views
  1. Ekstra! Sent from my SM-A510F using Tapatalk
  2. Chip Tuning (čipovanje)

    Ne verujem da bi bilo ovako nekih problema, sem vece potrosnje Vise problem sa prodajom, kombinacije Alfe u tubo benzinca! Audi nece, a ne Alfu. I konstrukcijski je auto vec star, al ko zna, nije lose prelazno resenje ako ke povoljno i vec ukalkulisan pad vrednosti. Sent from my SM-A510F using Tapatalk
  3. Chip Tuning (čipovanje)

    Jedna od misli, a cena nije preko 10k. Mada bih bio zarobljen njom. Mozda ipak nesto racionalnije. Sent from my SM-A510F using Tapatalk
  4. Chip Tuning (čipovanje)

    Jeste, jaka cena, posto mi nije ni nesto do prodavanja Sad jos stavio nove prednje amortizere komplet sa soljama, desni imao malo lufta u stapu i to me nerviralo. Lupkao tako po malo. U sustini ne mogu puno ni dobiti gledajuci cene na oglasima, a posto mi nije hitno da ga prodam vozicu ga za ono sto sam "ulozio" u njega. Sto se tice tog "ulaganja" zvao me jedan i pita jesi ti zaista sve to promenio na automobilu, kad sabere to je preko 3000 eur. Ako racunam sve servise, delove, gume (2 seta zimskih, 1 set letnjih), ta cifra za 4.5god je otisla na 5.500 eur. Toliko kosta pravo odrzavanje automobila. Problematika je da sledeci mora imati 4/5 vrata, da je veci, da nije preko 2000 kubika, da je 200+ konja, tj da ide bar kao GP i da je visa klasa automobila, ne stariji od 8, eventualno ne vise od 5 god. A to kosta. Pa s obzirom koliko mogu izgubiti na ceni za GP, to ne nosi neki veliki deo cene tog drugog vozila i bolje da ga vozim dok se ne odlucim sta cu.
  5. Chip Tuning (čipovanje)

    I Cipovana Jelkica! Ali da se zna, nije softverski pojacan, jer postoji razlika.
  6. Protest zbog cene goriva

    Znas onaj vic kad beze iz ludnice i treba izmedjuostalog da naslone merdevine na kapiju, pa im propadne plan jer je kapija otvorena...e tako zvuci.
  7. Chip Tuning (čipovanje)

    Saraju i kod mene. Ajd bas da vidim hoces uspeti svoje da dovedes u 0. Ja cu valjda svog prodati do tada
  8. Chip Tuning (čipovanje)

    Hahaha, uzivancija. Tesko da ide sa tvojim GP-om isto, a da nije cipnut. @Milutinac nije mi hitno za ELM, srecom nista nemam da gledam na svom. Eventualno ako ponesem laptop za vikend mozemo se naci pa cu ti odraditi ja sa svog, imam MES na njemu. Nisam to nikad radio, pa ti valjda znas. Ja te za remap pitao, nisi se jos upustio u to?
  9. Chip Tuning (čipovanje)

    Znaci istina je, BMW cini mentalitet vozaca, nisu oni sami po sebi takvi.
  10. Stoji vec neko vreme, merkam je. Jedno vreme nije mogla zamena, sada moze. Cena je krenula od 9999, spustena pre skoro mesec dana na 9499. Jeftinija od druge dve na oglasima, crvene i bele, pa opet ipak stoji i stoji.
  11. Chip Tuning (čipovanje)

    Ispasce da u ovoj grupi mogu da komentarisu samo oni sa dijagramom Nego @Milutinac jesi odradio Brava? @vagenovac jel bengula poklekla? Mozda i jeste, zaboravih vec. Rekao si sminkerica, ali ono....kontam da ne mozes vise da izdrzis.
  12. Chip Tuning (čipovanje)

    Nije znao, a opet nije ni ocekivao s obzirom koliko je star GP, pa i samo saznanje da Oktavija ide zaista dobro. Po tabli i 8.1s do 100, dok je meni najbolje vreme bilo po tabli oko 7s. Posle pohvale sam mu rekao za utehu da ipak imam vise konja. Razlika je 130kg u tezini, plus zena. Necu racunati sad goriva ko koliko ima (moj bio pun). Na tu razliku racunaj i da je taj automobil generacijski 13 godina noviji, i da GP ima 200+ hiljada km. Bez cipa bi bilo kao i sada, samo obrnuto, on bi bio ispred za par automobila. Na potezanju kroz pola tunela je bas vidljivo ostao iza mene (lazem da je vidljivo, posto je bilo crnog dima ). Sa pocetnom razlikom od oko 1 auta, dosao je mozda i na 3, 4. Sa semafora je on prvi potegao drugom, pa ja, i odmah odmakao, treca otisao za 1-2 auta, tu smo obojica usporili zbog ulegnuca na putu, tj nije bas ugodno tuda sa 100+ proci, poskoci auto. (ko zna iznad tunela prema gradu) Pri konstantnom ubrzanju (uzmemo za primer konstantno), razlika izmedju 7.4s i 8.4s do 100, kad onaj prvi dodje do 100, ovaj drugi bude 10m iza. Racunica za 8.4s i 9.5s, govori da kad onaj prvi dodje do 100km/h, onaj drugi je iza njega 15m, sto bas i ne bi bilo zanimljivo. Mozda nekom to znaci, mozda mislis da si bio blizu, sto bi rekli "na branik", a do branika jos 5m, ali racunica u tom slucaju govori da si bar 0.5s sporiji do 100 od onog ispred tebe. Deluje malo, ali kad znas da je sada vec standard 7-8s, nema bas puno do izuzetno brzih 3s. 0.5s po 0.5s se nakupi.
  13. Chip Tuning (čipovanje)

    Jbg, covek kupio nov auto, ona pastelna boja. Ta Oktavija ide prilicno dobro za svojih 150ks, ne mozes mu puno prigovoriti za jedan auto te cene.
  14. Chip Tuning (čipovanje)

    Pre sat vremena se potegao sa novom Octaviom 2.0 tdi 150ks. Prvu krenuo opusteno, druga on po gasu, pa i ja, trecu odmakao za skoro 2 auta. Isao za mnom kroz tunel, 3, 4, opet mu pobegnem za 2-3 auta. Stali dole na semafir, covek pored mene otvara prozor, sa zenom inace, smeje se i kaze eto samo da znam da sam tek tako ostavio najnoviju Oktaviju sa 150ks. Reko ako je sa utehu imam 178ks. Nasmejao se fino covek, kaze svaka cast. Inace ta Okavija ide 8.4s, po iskustvu kad ostavis auto za 1-2 duzine to bude i vise od 1s razlike do 100. Sent from my SM-A510F using Tapatalk
  15. Dule vs vraćanje kilometraže

    A tovarite da ste napravili temu za Duleta.
×