Jump to content
FAS Euroauto Goran

Bingodalton

Members
  • Content Count

    2414
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Bingodalton last won the day on July 21 2018

Bingodalton had the most liked content!

1 Follower

About Bingodalton

  • Rank
    Prominente

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Sad

Previous Fields

  • Garage
    Skoda Superb 2.0 TSI 280 4x4 Style+

Recent Profile Visitors

3213 profile views
  1. Sta to znaci, jel manje od nekoliko ili vise od nekoliko? Budi malo precizniji.
  2. Jedno su ti nezavisni troskovi, a drugo redovno i vanredno odrzavanje. Kostanje auta da stoji na parkingu i da ti je na raspolaganju ukljucuje prva dva. E sad, granica redovnog i vanrednog je mnogima drugacija. Nekom su kocnice i gume vanredno, nekom redovno na 4 god (primer). Redovno bi trebalo biti ono sto je po servisnom planu, ali jbg, kad je auto star 10 god i amorti su redovni, tj podrazumevani. Ustvari na 200.000 je sve skoro redovno, sem fizickih ostecenja. Sent from my SM-G960F using Tapatalk
  3. Nisam ispratio temu. Bili smo mi i vozili i u kvalifikacijama 43+s, posle i ispod (42.982 ja mislim), prosle god bas. Bili i kuljani, neslavno zavrsili, pustaju gas na nekim krivinama. Trebalo bi da stignu novi kartinzi uskoro Oni prethodni su krs. Stavi neku drugu polovnu gumu iz magacina, popravis vreme za par s, variraju zestoko. Sent from my SM-G960F using Tapatalk
  4. Mozes pitati tog lika sto prodaje. Moras njemu dostaviti neke podatke da ti ukodira tvoj kljuc. Ako sam dobro razumeo, a i koliko se secam, bukvalno bi trebalo samo da zamenis ECU i to je to. Kad je sve vec ukodirano. Pogledaj malo sta sve ovde ima od videa, svasta nesto. Imaju i svoj forum Trionic Tuning, cak mozes i sam flashovati softver sa foruma ili uz neciju pomoc ovde u Srbiji.
  5. Znamo sta je mislio Ja sam se salio malo. To mi je old school. Iako taj auto spada pod tu generaciju, ipak ima napredni ECU da moze i bez toga da se postigne bolji rezultat. Koje rupe je tacno prosirivao, to opet ne znamo, zavisi gde ima smisla. Po mom razumevanju onu jednu sto naleze na turbinu i ulaz turbine ili izlaz turbine i izduvne cevi. Nije radio izduvne kanale, skidao bi celu granu dole... Sve u svemu, da, mozda par konja je dobio. Veci i ozbiljniji automobili mogu dobiti 10-50 konja, ali ne samo da se radi prosirivanje, vec i poliranje i to ne samo te dve rupe, vec svega moguceg gde prolazi vazduh, sto je vec dosta sati posla, a ne brzinski nesto sto je majstor uradio sa montiranom turbinom na autu verovatno. Eto na mom autu, Superb 280, kao i na Golfu R, S3, postoji jedna lakat cevka nakon creva koje je povezano sa kucistem filtera vazduha, ide direkt na turbo. Malo je ustrojeno i vazduh ima turbulenciju. Zamenom tog dela se dobija 5-12 konja u Stage 1, u Stock varijanti 0-5 konja. Nema smisla bez veceg pritiska turbine. Taj poboljsani intake ima 20% vecu protocnost vazduha. Tako da razumem poentu, ali to su minorne stvari naspram Stage 1. Sent from my SM-G960F using Tapatalk
  6. Poslao sam im poruku da cujem cenu. Za DP me brine i tehnicki, ako krenu da kenjaju, a nemam katalizator. Kod Pirketa je oko 300 (290 ako se dobro secam). Mi i nismo neko trziste, ali sportski cat 100 ili 200cpi je reda velicine do 200 eur preko. Preko ima da se kupi DP sa Cat-om za nepunih 600. A procitao sam na nekim forumima da su ljudi porucivali i iz Kine, tamo su oko 200 eur, plus shipping 150 eur. Sent from my SM-G960F using Tapatalk
  7. Kazem padne mi na pamet. Ne koristim auto sto kazu stranci za track day, vec je daily. Treba vise opreza sa vise snage naravno, ali to je sve vec ozbiljno upucavanje para, tipa 10k. Zato u sustini i ne bih dalje od Stage 2, a za njega se bas razmisnjam zbog downpipe-a, jer nasi nemaju sportske katalizatore da ugrade i brine me buka/zvuk na autoputu. Ne prilici mu bas to, bar ne unutra. Taj auto nije nesto upravljiv (naspram Golfa recimo), tezak je i velik. Vise je sleeper. Kod nas retko ima da izlete neki polovni delovi, celjusti i slicno, da se prepakuje. A uz ovu Koronu i spolja mi mucno da bilo sta dovlacim. Balans stangla za njega je dobar izbor, al opet kod nas nema. A gewinde mi glupo da stavljam, auto ima DCC i bas to sam hteo, pa onda mora i to da se gasi. Sent from my SM-G960F using Tapatalk
  8. Ma skupljaju ECU po otpadima, upucaju mapu koje su davno jos radjene (i dan danas su oko 250 eur) i prodaju. Vidis biznis. Mozes i na otpadima naci, mozda cak i kod nas, a da ti neko prekodira kljuc. Samo malo searcha i strpljenja. I imas onda 2 ecu-a, pa koristis koji hoces, lako zamenis. Sent from my SM-G960F using Tapatalk
  9. Ovih dana mi prolazile misli da odradim Stage 3, al ima tu da se spuca para, interkuler, turbina, downpipe, cevi, malo otvoreniji filter, to je minimum. Oko 3k za pouzdanih 450ks. Ovo je Octavia i bas se moze nasvirati. Dobre su, kao i Golf GTI, a jos kad im navrnes turbinu od R-a, S3, Cupre, Superba... 350+ konja, a lagani, samo prednja vuca i u rolling startu su bas brzi. Sent from my SM-G960F using Tapatalk
  10. Razumem da ti ne umes da objasnis onako kako je on tebi objasnio. U najmanju ruku se nadam da znas sta je tacno uradio, ipak je tvoj auto, a jednom ces ga mozda i prodavati, pa da ne bude cincilator i slicno. Sto se tice samog remapa, postoje tjuning kuce koje su radile Saab i ranije i proverene su. Evo ti jedna od opcija (tvoj je 5 brzina): https://www.maptunparts.com/tuning-kits/saab-9-3-i/2000/20t-205-hp-aero-2000-2003/mt5/139 http://en.bsr.se/tuning-kits/t/44/saab-9-3-i-aero-t7-205hp-b205r Sa druge strane, ljudi cipuju RS6 i slicno, pa ne treba da brines. Jedino zasto bih brinuo, to je da je auto stariji i da je to Saab, tj nije toliko rasprostranjen. Zato se fokusiras na svedske tjunere i siguran si. Jednostavnija varijanta je da kupis ECU sa vec uradjenim Stage 1 remapom, recimo ovako nesto: https://www.ebay.com/itm/Saab-9-3-9-5-Stage-1-ECU-upgrade-Trionic-7-NO-CORE-Performance-Horsepower-T7-ECM/114304247976?hash=item1a9d1068a8:g:htQAAOxyoVZTJjyr
  11. Te okrugle rupe za srafove je prosirio? Ne znam, da nece da seta izduvna grana levo/desno... Ne znam sta je on tu radio, kako uopste cujes ikakvu razliku posto te minorne razlike zvuka pojede turbina. Ako je vec radio izduvnu granu, trebao je i izduvne kanale. Na kraju krajeva bolje da si uradio downpipe, imao bi i zvuk i nesto brzi spool i sve original delove ako zelis ikad da vratis. Stage 1 mu daje veci pritisak turbine, pa i to donese zvuk, a sigurica je na tom motoru. To je jos bolji izbor. Stvarno ne shvatam pristup tom motoru kao da je Zastava. Raditi stvari koje su mozda samo placebo, njih radis poslednje. Dobro nije predlozio rezonu da stavis i da malo smanjis zazor na svecicama. A citao sam da je dobar majstor. Sent from my SM-G960F using Tapatalk
  12. Prosiren izduvni deo turbine, aj razumem sta si hteo reci. Mada nema velikog efekta bez promene samog srca, tj pravljenja hibrida, jer restrikcija je u samoj turbini i mora tu biti, tj nema puno lufta izmedju kucista i peraja turbinskog kola, kako vec da napisem jednostavno. Mozda postoji ne znam koji efekat, strujanje vazduha je mozda bolje, ali ne razumem potpuno sta je radjeno. Busenje rupa u izduvnoj grani, taj deo ne razumem uopste. Za sve ovo je lepo da i ti znas sta je tacno radjeno, efekte toga, zasto, kako. Sent from my SM-G960F using Tapatalk
  13. Znaci Trnavac ti nije objasnio sta je tacno busio i sirio...
  14. Bice taj skup valjda uskoro Sent from my SM-G960F using Tapatalk
  15. Jedino ako si u NS, svi cemo rado doci da ga vidimo. Tako mene tu majstori prekoputa kuce pitaju jedno jutro: On: Trkao si se juce, izgubio? Ja: Kad? On: Pa sinoc? Ja: Sa kime? On: Sa Saab-om od sina kolege. Kocio si, zaneo ti, pa te pustio prvo, a posle stigao. Ja: Kakvim Saabom? On: Neki karavan, ne znam tacno. Ja: Recite malom od kolege da je pogresio Superb. Kad me sretne nece se hvaliti. Meni se svidja taj 9-3, Viggen je dobar. Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...