Jump to content

Bingodalton

Members
  • Content count

    1693
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Bingodalton last won the day on October 4 2017

Bingodalton had the most liked content!

1 Follower

About Bingodalton

  • Rank
    Prominente

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Sad

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Grande Punto 1.9MJET Sporting

Recent Profile Visitors

2182 profile views
  1. Bas tako. I da pretresu te "invalide". Ljudi bi poceli vise da kupuju vece kubikaze. Na to ide i skuplje odrzavanje, vise ulja, vece i skuplje gume,...znaci vise PDV-a. Gorivo i akcize da ne pominjem. Komplikovana je to racunica za njih! Sent from my SM-A510F using Tapatalk
  2. Donekle se slazem. Donekle ne. Zasto oni stave razlicitu cenu servisa za A3 i A4 treba nnih pitati i odgovor sigurno nece biti "zato sto vi imate vise para i samo zato sto je to skuplji auto". Ne bi smeli to da vam kazu nikako. Nagadjam da bi realno objasnjenje bilo da A8 radi majstor X koji je zsvrsio kojekakve obuke i ima platu Y, dok A3 radi majstor Z koji ima platu Q. I do ko zna kojih detalja idu kad racunaju tu cenu, tipa habanje dizalice za dizanje A8 i A3. Nacin pristupa je nekad drugaciji i tretiranje samog vozila. Kao i garancija na sam posao i vrednost kvara koja moze nastati greskom radnika. Nije bas sve tako jednostavno. Za stan si u pravu, ali se placa po procenjenoj vrednosti/kvadratu, a ne po kubikazi koja nema veze sa vezom. Sent from my SM-A510F using Tapatalk
  3. Ma ja se nisam uhvatio za njegovih 100 [emoji4] realno je 10 puta. Dobro kazete, samo da je meni bolje, a drugom gore. Ko ga je.e. Zamisljam po tom principu proizvidjace guma. E znas 225/45 R17 to je neki dobar auto (bilo tako pre) i onda ne samo da zaracunaju da eto moraju da naprave gumu koja je niskoprofilna i mora da istrpi sve kao balon, plus predvidjena za vece brzine, jaci bokovi, bla bla bla, nego onda kazu i porez sto vozis dobar auto? Dodje ti moler kuci, vidi veliku kucu i kaze za tebe druze duplo skuplji kvadrat, eto jer dobro zaradjujes. [emoji4]) Ima mnogo primera.
  4. Mozda sam 0rethodno ocepio malo. Ali, realno platio ke taj audi lupam 80.000 i od toga pdv oko 14.000. To nije dovoljno? Na polovne automomobile i taj porez ne bih ni da se osvrcem. Uzmi primer A3 3.2, bio na oglasima jedan. Za tri god poreza eto ti jos jednog takvog. Pa nisu svi sa 3000 kubika luksuzni automobili od 100.000 Rekoh vec, u pravnoj drzavi gde mora kolko tolko da opravda odakle mu kes za suto od 100.000, taj ima platu od kako ti kazes 3.000, a plati i doprinose od 1.500. Mozda da mu dignemo doprinose na 2.000? Postoji i to kad se obracunava godisnji dohodak gradjana, pa se naplati porez za iznose preko trostruke/sestostruke plate. Ne sluzi registracija za oporezovanje ljudi i njihovih primanja, ona sluzi za porez vozila i sama klasifikacija nema uporiste i koliko ja znam nigde tako nije koncipirana. Osiguranje recimo ide na vrednost vozila, staz vozaca, bonus/malus sistema ukoliko je bilo udesa,... Tu sve deluje logicno, jer je povezano sa procenom rizika koji taj vozac nosi.
  5. Sto ke luksuz preko 2000 kubika? Ne shvatam@Trofeo sto si ogorcen ma ljude koji voze automobile od 2000+ kubika, a i na one koji sebi mogu da priuste BMW X5 4.4? Ok, ti nisi jedan od njih, pa zato. A da jesi, razumeo bi probleme i drugih. Dok god dmo ograniceni ma svoje probleme nama nece biti bolje. Taj sto kupi nov auto od 50, 100 i vise hiljada eur, taj plati i pdv na taj auto. Ali ne, to nije dovoljno, vec ga treba rebnuti jer eto on ima para da kupi, a ti ne. Postoje drugi porezi koji se time bave. Gledajuci pravnu drzavu (koja Srbija nije bas) taj novac se itekako oporezuje na razne nacine dok ne dodje do kupovine automobila. Bilo kao porez na dohodak gradjana, kao dobit firme, dividenda,... Ti mislis 50.000 padne sa drveta, samo zato sto si upoznat sa raznoraznim lopovima koje gledamo na tv-u. A krimosi koji imaju kes ionako registruju kola na invalide, pa taj porez na luksuz i me pije vodu. Nigde to mema kao kod nas, porez na luksuz, pa nema razloga ni kod nas da bude!
  6. Hahaha To je na@Milutin-NS racun i skidanje nalepnica sa "Abarth" Punta. Zaista mi je nejasno da stavis te ciganske patosnice u ovaj auto, koji prodajes za ne male pare. U sustini sasvim sigurno sam i opisao prodavca. Sent from my SM-A510F using Tapatalk
  7. Znas kako, nekom je i 10s vremena puno Sent from my SM-A510F using Tapatalk
  8. Skoro pa u Gedoru upao. Steta za taj auto. http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/11031163/bmw-635-m-csi Sent from my SM-A510F using Tapatalk
  9. Downpipe

    Inace moj bez dpf-a. Sent from my SM-A510F using Tapatalk
  10. Downpipe

    Ne ne. Samo kat skinut, onaj srednji. Sent from my SM-A510F using Tapatalk
  11. Downpipe

    Ma moze tebi Dejan jos 15 da izvuce, meni je na 178. Doduse nisam ga merio skoro, posle remonta je neki konjic otisao mozda, ko zna. Sent from my SM-A510F using Tapatalk
  12. Iskustva sa amortizerima

    Eh...naravno da radi. Sent from my SM-A510F using Tapatalk
  13. Iskustva sa amortizerima

    B4? Sent from my SM-A510F using Tapatalk
  14. Koliko može da se spusti cena polovnjaku?

    Evo jedne konkretne korekcije cene, skoro 30%
  15. P: Audi A3 2.0TDI 2008 S-Line

    Cisto pitanje. Sta mu je sa zadnjim brisacem? Na malim slicicama izgleda lepo, posto TT ne otvara velike. Sent from my SM-A510F using Tapatalk
×