Jump to content

Bingodalton

Members
  • Content count

    2042
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Bingodalton last won the day on July 21

Bingodalton had the most liked content!

1 Follower

About Bingodalton

  • Rank
    Prominente

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Sad

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Grande Punto 1.9MJET Sporting

Recent Profile Visitors

2509 profile views
  1. Pola slika su marketing. Skoda da mu pozavidi. )) Sent from my SM-A510F using Tapatalk
  2. Škoda Rapid / Škoda Scala

    Bice ovo zanimljiv auto ako cene budu konkurentne. Bilo bi lepo da je jeftiniji od Oktavije, ali ako bude, to nece biti puno.Od napred malo cudan, fora bmw 1 sa farovima. Sa 1.5 motorom ce bas lepo da ide. Uostalom i ostali modeli lepo idu sa tim motorom.
  3. Lep auto, ali mu cena (pre)jaka. 21.400 EUR za auto star 4 godine (za mesec dana 5) i sa 100.000km Nov je 25.284 bez popusta (i to novi model), a mogao se kupiti i za manje, ako se dobro secam za oko 23+k. Od opreme ne vidim nista senzacionalno u odnosu na standardni RS DSG sem zastite poda. Dodat je APR tuning plus kvacilo sto je ukupno oko 2.000 eur. I onda jos u oglasu okaci slike oglasa sa mobile.de da ispadne da nema jeftinije od njegovog ni tamo, a ima. Pa onda okaci uporedo dimenzije sa Golfom i BMW 3...marketing je cudo. A to sto cena ne prati stvarnu vrednost, to nikom nista. Njegova sreca je sto je Skoda kod nas zapravo nesto jeftinija nego u Nemackoj, pa joj polovnjaci tesko pariraju. https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/13441505/skoda-octavia-vrs-20-tsi-apr1
  4. Ovo treba iz praga automobila da izlazi. I nije nemoguce resenje uz senzore koji detektuju nailazak vozila. Sent from my SM-A510F using Tapatalk
  5. Kad ne bi vracali kilometraze nije istina da bi svi kupili onaj od 2.500 i 350.000km, mnogi bi se protegnuli i do 3.000 ili 3.500, ali bi bili sigurni sta kupuju. Problem je prevara i sto je svaka kupovina automobila lutrija. Na oba lise 180.000km, ali je jedan za X para jeftiniji. Odmah se pravi kalkulacija da je taj presao vise od onog drugog i rizik od jvara koje taj X iznos moze pokriti. Kupci samo zongliraju sa pretpostavkama i kupuju najjeftinije. To sto pretpostavljas da bi se prodavali automobili samo sa 300+k je pogresno, jer bi to znacilo da trziste novih automobila ne postoji. Kao ni onih od 10.000 eur. Svako bi pravio svoj izbor.
  6. Nesto ne valja. Ispadne sve ukupno sa amortizacijom 1770 Eur? Nije ti pad cene 510 eur )) Sent from my SM-A510F using Tapatalk
  7. Gedora stajling

    Felne su dobre. Sent from my SM-A510F using Tapatalk
  8. Sta u Lo ima zanimljivo? Da nije neki VW? )) Sent from my SM-A510F using Tapatalk
  9. Da su suzili za gtr bio bi jos sporiji. A da su prosirili za Daciu postigla bi bolje. Tako su napravili standard, sta sad. Dodaje se 10% sirine plus 1m ako se dobro secam. Svako je dobio malo vise.
  10. Lepo si rekao Yugisha, ali ovo je manje vise standardizovan test. Duzina je ista i takva kakva je kad se uoci irvas sirinu su prilagodili, sto ne znaci da je sirina puta uvek prilagodjena automobilu. Sta je tu je, to je propisan test. Automobili su testirani u slicnim uslovima. Za temp ne znam, ali staza je uvek suva i na istom mestu. Diskutovati da nisi mogao da izbegnes prepreku, jer pre toga nisi izvezao 2 kruga zagrevanja guma je suvisno. Krenuo si na posao i izleteo irvas, to je test koji polazu. Vreme na Nirb. je druga prica. Ne suzavaju ni tamo stazu, niti skracuju kad prave vreme na njoj. To je ta staza i cao. Kao i kad bi merili zapremine automobila, Dacia MCV bi pobedila Porsche 911. I to je cinjenica. Ovde je rasprava o izbegavanju prepreke i eto zanimljivih rezultata testiranih na istom mestu, mozda i od strane istog vozaca. Inace se ovi testovi ponavljaju dosta puta, prikazane su samo neke brzine, uspesni prolaz i kako se ponasa auto kad se pretera, a nekad i prvi prolaz dok vozac nema osecaj automobila i pokusa neku zadatu brzinu da izveze.
  11. Kako god okrenes, logike nema. Pogledaj snimke za Mercedes-AMG, Porsche 911, RS4. Pomislio bi da mogu da prodju sa 90km/h ako vec neki auto poput Dacie moze 70+km/h, a nije tako. Ima na snimku brzina koju su najvisu dostigli i brzina pri kojoj su imali manje i/ili vise izletanja. Cak ni AMG GT R ne moze 85km/h. Mercedes E klasa 76km/h karavan, 77km/h limuzina. C klasa kupe 79km/h. Svima su uglavnom merili sa adaptivnim ogibljenjem u modu koji je defaultni. Igraju tu ulogu i gume, ali ono sto sam ja razumeo da je ovo fabricki setup za vesanje. E sad sa kojom opremom, vecim, manjim felnama, ima na pocetku snimka. Sto se tice Ford Focus-a, mozda logike i ima, a stvari stoje ovako: Ford Focus 2018 je sa 1.0 EcoBoost motorom i gumama Pilot Sport 4 235/40 R18 (1247kg) Ford Focus RS 2016 je 2.3 sa gumama Pilot Super Sport 235/35 R19 (1524kg) Sad je razumljivija razlika ponasanja. Sa jedne strane noviji auto, nije restajling. Setup je mozda i pomogao meksi u odnosu na RS, ko zna. Eto ti si strucnjak, mozda su ga podigli malo pozadi da je bolji za slalom. 277kg manje je svakako pomoglo, dok je sirina/visina gume prilicno slicna. Da je dosao u standardu sa 195/65 R16 tockom, verujem da bi dosta losije prosao.
  12. Pogledaj video. Nadji ta 2. RS je "stari". A Focus najnoviji. Sve je i do setupa automobila.
  13. Evo jednog Youtube kanala gde ima testova. Nema Dacie Logan MPV, ali ima: Dacia Sandero Stepway 75km/h Dacia Duster 72km/h BMW X4 77km/h Jeep Grand Cheeroke 71km/h Jeep Compass 2017 79km/h Renault Captur 77km/h Mitsubishi ASX 74km/h Renault Koleos 73km/h Opel Grandland X 81km/h (medju najvecim brzinama) Audi Q5 81km/h (medju najvecim brzinama) Nissan X-Trail 80km/h Volvo XC40 73km/h Skoda Karoq 80km/h Nissan Qashqai 76km/h Skoda Octavia Scout 75km/h Tesla X 70km/h Peugeot 3008 80km/h Skoda Kodiaq 77km/h Mercedes-AMG GT C 78km/h Giulia QV sa 77km/h Fiesta ST 80km/h Hyundai i30N 74km/h Ford Focus 83km/h Audi A6 50tdi 2018 79km/h Audi RS4 79km/h Golf GTI 2017 73km/h Fiat Tipo 5d 72km/h Alfa Stelvio 77km/h BMW 530d Touring 74km/h Audi TT RS 79km/h Audi A3 Sedan 72km/h - Ovaj mi smesan na vecim brzinama, razbija cunjeve, pravi STRIKE skoro BMW 520D 2017 79km/h Alfa Giulia 78km/h Porsche 911 Turbo S 80km/h, mada i 82km/h Ford Focus RS 78km/h
  14. Chip Tuning (čipovanje)

    105 i 120 nije samo mapa, ali kao i kod Djulke mozes na do 150ks. Blagi remap na 135 je taman. Sent from my SM-A510F using Tapatalk
×