Jump to content
FAS Euroauto Goran

OMP

Members
  • Content Count

    503
  • Joined

  • Last visited

About OMP

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Krusevac

Previous Fields

  • Garage
    GP Tjet

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ne znam jos gde cu ici ali i na halkidiki sam isao preko MK ranije tako da mi nije problem, nisu to nikakve toliko bitne razlike u km, meni je od KŠ uglavnom sve tu od 500-600km kako god okrenes.
  2. Nije mi nesto na ostalim slikama upadalo u oči ali na ovoj slici plače za jedno 20 max 30mm spustanja.
  3. @shuxx Clio tj reno TCE motori su odlicni, to je u sustini klasican 1.2 motor od 75 konja kome je dodata turbina, ista prica kao i kod fiatovog 1.4 tjet, tako da nema greske ni sto se renole tice. Jako lepo ide i lepo se vozi, sto se mene tice turbo benzinci su prava stvar iako ih nekad davno i nisam gotivio nesto, ne volim ove moderne sa 2 i 3 klipa to za mene nisu motori ali svaki iole krsteni sa 4 cilindra je ok prica.
  4. Ma samo MKD traze zeleni karton jebo ih on, ne znam dokle ce tako da teraju pricalo se vise puta o nekom ukidanju....ali nebitno sto se mora nije tesko preko BG nisam isao nikad pa i ne bih da eksperimentisem, lakse mi i opustenije ovako kad znam sve gde, sta, kako.
  5. zvuk hidropodizaca se lako provali a i cuje se vise kad je motor hladan dok ne nabije pritsak u hidropodizacima, i takodje drugacije se cuje u razlicitm obrtajima....inace taj problem se uglavnom resi wynns ili liqui moli aditivom za hidropodizace, reseno na par takvih motora bez problema
  6. I benzinci renoi imaju hidro druk kao i mnoga druga kola npr. ford fiesta/fusion verovatno i focus, cene su 50-100e zavisno koji auto i koji proizvodjac lezaja bar na ovim benzincima na kojima sam ga ja menjao, sad skoro sam imao jednog fusiona kome je menjan set kvacila zajedno sa drukom 170e od toga druk je bio nesto malo ispod 70e, na jednom modusu sam platio isto toliko druk
  7. Pa i ja sam pretpostavio da moraju dva kartona ali reko da pitam dal nema neko drugo resenje, jbg sta je tu je.
  8. Jedno pitanje, putovao bih za GR pocetkom avgusta, e sad registracija mi istice 12.08. pa mi je sad rebus sta raditi sa zelenim kartonom, auto cu lako da registrujem pre puta (moze i mesec dana unapred) jer svakako ce me zateci istek registracije kad sam u GR, ali sta se desava sa zelenim kartonom? jel moram da vadim dva komada i za staru i za novu polisu ili kako? prvi put sad imam tu situaciju
  9. Ja se bas i ne slazem da je to sve ocekivano ulaganje na polovnom autu koji pritom nije uopste malo placen (ne znam koje bese god ali ne bih rekao neko mlado) , da je to bila neka cifra oko 2500e imalo bi vise smisla... slazem se sa konstatacijom Ivana da se iz tako nekih stvari vidi zapravo kako je auto odrzavan a ne deluje da je neko bio bas revnosan po tom pitanju, vise je bilo sipaj gorivo i vozi pa kad se nesto bitno pokvari onda sredi a na sitnice se ne obraca paznja. No dobro sad sta je tu je bitno je da tebe lepo sluzi i da sredis sve to sto treba.
  10. OMP

    F1: Španija 2022

    znaci izduvace ga Lec i u MC
  11. I koliko te do sada kostao taj punto sa sve cenom koju si ga platio?
  12. OMP

    F1: Španija 2022

    Ja u MC tipujem na RB tj na Maxa kako za pol tako i za trku, mada ta staza je sugava pa je sve moguce i nista me ne bi iznenadilo kao i one godine kad Sumaher sa slabim mercom uze pol.
  13. Tj varijator nije nikakav bauk, jos pre 10 godina je za alfe bio 200e nov i 100e reparacija, sad je cena sigurno manja tako da to ne treba nikako da odbije nekog od tih motora, nema varijator veze sa odrzavanjem motora. Svakako pri kupovini auta moze se proveriti da li je varijator dobar ili nije, ako se cuje dok motor radi (a radice kao dizel) onda je varijator u problemu i odmah znas da mu sledi zamena ili reparacija, ako se cuje samo na hladnom startu prvih par sec onda moze jos da tera i ne mora zamena odmah, a ako se nista ne cuje onda nema brige.
  14. OMP

    F1: Španija 2022

    Sve to stoji ali treba uzeti u obzir i okolnosti pod kojima je Rasel tu gde jeste u sampionatu a vec sam pisao, cista sreca, pocev od prve 2 trke gde oba merca uzimaju po podijum zahvaljujuci odustajnjima konkurencije, u Australiji Ham je verovatno i mogao da dobije Rasela ali je opet zbog pregrevanja motora morao da oduzme gas, Italija Rasel dobija sve pozicije na ispadanje konkurencije, samo Magnusena dobija u duelu, Majami cista sreca sa dugim ostankom na stazi i SC-om, inace verovatno ne bi ni usao u bodove...sve to ne umanjuje njegov vozacki kvalitet koji se video jos u williamsu ali eto cisto da rezimiramo da ga je trkacka sreca do sad mnogo sluzila a koja je jako bitan faktor u trkama, pored dobre voznje, setimo se i Ham koliko je imao srece u nekim kljucnim trkama i mnogi drugi vozaci poput Fetela 2012. recimo kad je osvojio titulu u Brazilu posle onogkontakt i okretanja na stazi nekim cudom bolid nije sotecen niti se ugasio itd da ne nabrajam dalje, ali sreca je jako bitan faktor u auto sportu. I sa druge strane nije uopste cudno da od ovako mladih vozaca zeljnih pobeda i dokazivanja vidimo i drobre rezultate, ovi matori polako postaju i umorni i sigurno ne mogu toliko i jos dugo da pruzaju dobre partije, zato mi je najvise krivo sto Ham nije prosle sezone uzeo titulu i postavio sebe na verovatno i nedostizan stepenik sto se rezultata tice jer cisto sumnjam da ce mu se vise pruziti neka sansa za titulom sto zbog godina sto zbog konkurencije drugih timova i vozaca.
  15. OMP

    F1: Španija 2022

    Kazem generalno ne na osnou komentara sa ovog foruma vec i sa drugih i uopsteno ovako kad pricam sa ljudima, svi odmah wow Rasel, Rasel, Rasel, Rasel a niko da sagleda sve cinjenice. Ja jesam velik fan Hama ali opet pokusavam da stvari gledam sto je objektivnije moguce i kroz neke cinjenice i duzi period, ne samo kroz jednu trku, quali ili sta god. Rasela nisam pratio u nizim serijama jer generalno f3 ne pratim a f2 kad stignem ali vise informisanosti radi cisto da budem u toku sa nekim imenima i rezultatima ali nista pomno. Tako da o njegovim kvalitetima pricam samo na osnovu onog sto je pokazao u f1 do sad i stoji da je vozac za vrh. Svi ovi vozaci su manje vise postizali ozbiljne rezultate u nizim serijama jer da nisu ne bi se ni nasli u najbrzem cirkusu, samo sto neki od njih uspeju da se istaknu i u f1 a neki ne. Pa dobro pustili su ga tako sto su Maxa uveli u pit, ali se brzo ispostavilo da je Max na boljoj taktici i da je brzi na sta je RB i isao realno, nista ne bi promenilo da je Max pustio Pereza krug-dva pre...da se ne lazemo nije Perez Maxov kalibar mnogo puta dokazano i mislim da je prica kod njih jasna u ekipi samo sto Perez to ne zeli da shvati ili mu nisu to direktno rekli. Sto se tice Rasela i Maxa, pa Ras realno nije ni izgubio tu poziciju da bi je odmah i vratio, Max je kasno krenuo u preticanje i ostavio dovoljno mesta da Rasel ostane spolja a onda krivina levo daje prednost Raselu i tu je prica gotova, Max vise nema kud, ono sto je probao od spolja je bilo cisto da ne izgubi zamah ali i rizicno. Zato kazem manje vise svako ko se tvrdo bori za poziciju a pritom i ima mozga bi u onoj situaciji verovatno uradio isto, Max da je bio malo bezobrazniji lako bi izgurao Rasela spolja sto me cudi da nije znajuci njega ali vr vje kontao da ga svakako ima pa sto da rizikuje.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...