Jump to content
FAS Goran

OMP

Members
  • Content Count

    3641
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

OMP last won the day on October 9

OMP had the most liked content!

About OMP

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Krusevac

Previous Fields

  • Garage
    GP Tjet

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Skinuo sinoc dzek u vratima, sve ok tamo, prsnuo wd cisto onako ali izgleda tu nije problem, evo jutros mi pokazuje 32* a napolju 3 znaci jos vise laze nego sinoc kad je bilo 20ak razlike. Moram da nabavim negde taj ntc otpornik i probam sa njim nego nemam ovde gde to da kupim tj nema tih elektronicarskih radnji a preko neta da uzmem postarina bar 5x skuplja od otpornika
  2. Imam ja unimer samo mi objasnite kako i sta merim , moze na pp da ne trujemo temu ili neka Ivan prebaci negde...... ako je do kontakta u vratima, zasto jedan senzor pokazuje manje a drugi vise stepeni, valjda bi oba lagala na istu stranu??
  3. Vi se ovde vise razumete u tu tematiku.....danas uzmem da zamenim senzor spoljne temp. u retrovizoru posto moj laze za nekih 6-7 stepeni ali proporcionalno raste pa ode to i preko 10, pokazuje manje. Kupim nov, povezem ga (odesekao zice i prevezao) i sad taj novi pokazuje 20 stepeni u + tj sad trenutno pokazuje 36 a napolju je oko 18, u cemu je tu fora, dal je moguce da je senzor neodgovarajuci iako sam ga kupio za moj auto u gazeli. ne kontam sta se desava, ajde da i on pokazuje manje pa da sumnjam na neki drugi problem ali ovaj ide na vise, sad nisam pametan. Kontam da tu ne treba nikakvo podesavanje preko dijagnostike i sl.
  4. Moj tast ima feliciju sa nesto malo preko 100k km, 2. vlasnik.
  5. mene tu najvise kolje sto moram da kupim ceo ablender zbog rucice temp. a onda i onu plastiku okolo pa da skidam volan i sve to kupusam, bas me mrzi a svaki put psujem kad izadjem na ap jer me bas mrzi da drzim nogu na pedali pogotovo kad idem negde dalje. Al sve se kao nadam izletece neka djulka koja ima tempomat
  6. Meni jos tempomat fali na mom da bi bilo to to kako volim, ali nema sanse da se zezam oko ugradnje istog pre cu auto da promenim
  7. par konja jaci ali u globalu isti 0.9 uopste ne trosi manje, sudeci po onome sto je clockwork_orange pisao, ispada da trosi vise nego tjet a i taj motor nije mnogo zaziveo jer su ga prilicno brzo izbacili iz proizvodnje.
  8. Ne slikam ni ja nesto previse to vise klinac fotka ili trazi, a na slikama i nedoradjen model izgleda losije nego uzivo.
  9. evo slika jugo sporta, trebalo bi da su sa masinskog fakulteta u KG tamo je zadnji put vidjen ovo je 1.3 turbo motor takodje na fakultetu izlozen a ovaj projekat je imao 1.1 turbo koji takodje nije zaziveo Kup se neko vreme vukao po krugu fabrike i onda se gubi trag..... a evo i brace grka, slika iz 84. godine a jugo je kod njih prvi put vozen 83, znaci 2 god pre nas, potpuno serijske 45ice cak i svi iste boje samo sa rol barom, ove na slici su vec malo vise licile na trkacke
  10. Ne znam sta se na kraju desilo sa CUP-om ali tamo 2005-2006 je vozen na reliju kao 0 tj predvozilo, imam i fotke. Jugo Sparco su jahali svi redom iz jugo sport odeljenja, sto vozaci sto delegati na trkama, neki takmicari cak i trenirali sa njim brzince na relijima itd. on je navodno zavrsio negde u BG-u. Bio je i jugo 1.3 turbo projekat, imam negde clanak iz novina, ayto predstavljen na sajmu krajem 80ih, 3 motora su napravljena ali su bili nesto losi, em trosili mnogo jer su karburatori em neki problem sa hladjenjem, jedan motor idalje stoji na masinskom fakultetu u bg-u. Da li ste znali da su grci vozili pre nas juga na trkama? 1984. su imali jugo 45. kup dok se prvi jugici kod nas na trkama pojavljuju 85. godine u klasi sa kecevima da bi 86. preovladali klasom a 87. napravljena posebna klasa danasnji hibrid. Grci su vozili i 1300 grupu A u to vreme krajem 80ih a i do skoro se mogao videti jedan jugo kod njih na brdu, mislim da je 1.6 motor.
  11. GTI nije mogao da se vozi na trkama jer ta skoljka (jugo IN) nikad nije homologirana za trke, crnogorci su pre xx godina na Usce doterali jedan mali N sa takvom IN skoljkom i nisu ih pustili na tehnickom pa su brzinski morali sve plastike da poskidaju i prepakuju da bude standardna skoljka. E sad mozda je neko iskoristio samo golu skoljku od GTI pa spakovao nesto ali one branike i plastike nikako nije mogao. Sto se tice jugo 1.6 Kup-a koji je takodje IN skoljka (onaj krem zuti) ni on nije homologiran ali se pojavljivao par puta na reliju kao 0 ili 00 znam i ko ga je vozio pricao sam sa covekom.
  12. Kupio bih japanca benzinca uvek samo ih je malo koji mi se svidjaju i odgovaraju

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...