Jump to content
Goran

OMP

Members
  • Content Count

    4483
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

OMP last won the day on April 27

OMP had the most liked content!

About OMP

  • Rank
    Prominente

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Krusevac

Previous Fields

  • Garage
    Giulietta TB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ne mozes nikad da bude 100% siguran da te nece iznenaditi nesto, ima tu stvari koje ne mozes da predvidis ili servisiras na vreme, tipa alternator, elektronika, pucanje nekih creva, itd. znam xx slucajeva gde su ljudi tako pricali ne brinem se odrzavam auto i siguran sam u njega pa ih neki glupi kvar ostavi na putu. Primer od pre nekoliko dana, audi 5 god star, crkao alternator i ostao na putu posto je taj alternator kod audija ujedno i pokretac motora tzv starter generator, pa kad rikne ne mozes da startujes motor, sreca pa se to desilo u gradu a ne negde na putu. Drugaru na astri pre nekoliko godina u Grckoj pukne crevo hladnjaka, auto odrzavan maksimalno sto se kaze mogao da se zakune i na put oko sveta da krene, krenuo nazad kuci i samo sto izasao iz letovalista ode crevo. Meni na puntu pretprosle god samo stala klima na 35* na granici, lezaj kompresora poceo da zeza i klima se gasi od opterecenja, kako sam to mogao da znam i predupredim. Mislim nije to nesto sto me je ostavilo na putu ali ipak neprijatno da ne radi kad ti bas treba. Poznaniku u turskoj propisao hladnjak na novom land roveru, takodje poznaniku nov mercedes samo stao na putu, nesto oko elektronike, da ne nabrajam dalje ima x primera tako da treba odrzavati i sve menjati na vreme pa i preventivno ali opet kazem ima stvari koje ne mozes da predvidis, servisiras, zamenis na vreme, itd.
  2. znas kako se kaze 100 puta izgovorena laz postaje istina
  3. Opet krece ista prica kojoj nema kraja, Dule vs ostali
  4. Cena je 1200-300e po inostranstvu idu cak i vise od toga ali ovo je da kazemo neka cesta cifra, kod nas sumnjam da moze da se nabavi a da bude povoljnije, koliko se secam kolega Stex je imao taj problem i cini mi se da je pominjao cifre oko 200k dinara kod nas za novu, dal bese preko ovl. ili kako a reparacija je bila 500e po cilindru pod uslovom da moze da se reparira, bez garancije naravno
  5. Ne pricamo ovde samo o fiat grupaciji jer ovo sto je Ivan naveo vazi mahom za fiate plus Ivan gleda iz svog ugla, posedovanja odgovarajuce dijagnostike i znanja, koliko je takvih? 99% ljudi to nemaju i ne mogu a 90% majstora nece da se zeza i zalazi u sve te detalje, neki i ne znaju sve to ni da gledaju, kupci takodje, treba naci bas majstora koji poznaje odredjene modele pa da tacno zna sta da gleda. Takodje treba imati i namenske dijagnostike za odredjene modele i odredjene stvari posto univerzalne ne mogu sve to da iscitavaju, neke ne mogu preko telefona, itd. Takodje km se moze videti samo kod fiat grupacije dok kod drugih ne moze, to sto su se neke greske pojavljivale ne znaci mnogo, mozda je problem resen a greske ostale, mozda su se nekad sporadicno javljale tipa javilo se jednom i nikad vise, a sto opet ne znaci nista tj znaci ako cemo da trazimo dlaku u jajetu ali onda to moze biti na svakom autu koji gledamo. Zacepljen dpf, mozda auto nije skoro radio regeneraciju jer je slabije vozen, to ne znaci da postoji problem neki. Neke stvari moraju u voznji da se gledaju ali koliko ce prodavaca dozvoliti da vozis auto i pratis parametre? pogotovo vozila iz uvoza i na placevima. Tako da generalno gledano nije to bas tako jednostavno, meni xx kupaca dovodilo majstore sa dijagnostikama, od xx njih daj boze da dvojica pogledala nesto detaljnije tj da je njihova dijagnostika i mogla da vidi nesto detaljnije i da su oni znali/hteli da se peglaju sa tim i gledaju, ostali su konstatovali ne svetle greske sta da gledamo, nekima dijagnostike nisu htele mnogo ni da pokazu itd. Sve se svodi na konkretan auto, poznavanje istog i adekvatnu dijanostiku, pa da mozes nesto detaljnije da vidis a sto opet ne mora da naci puno. Ovo kako ste napisali ispada da bez toga nikako covek ne sme da krene u kupovinu auta, i morona ste zaplasili a nije to bas sve tako jbg kupuje se polovan auto, 90% kupaca se nece cimati oko toga a ako cemo da idemo u toliko detalja onda je jako tesko, mozda i nemoguce, naci odgovarajuci.
  6. na kp su oko 15k dinara, verovatno neke kopije a preko su 200+ evra, ma vazi
  7. Nema tu mnogo radost kad pocne da zeza MA, krenuce sve cesce, skupljaj pare i menjaj, nema tu reparacija i polovnih varijanti samo nova i miran si ali realno skupo je i neisplativo za taj auto al sta ces ili prodas sad odmah auto dok je iole dobar ili ulozis u novu MA
  8. Sasvim normalno kad se kupuje polovan auto, ne mozes sve da vidis niti isprobas...ja ne kontam cemu kacenje dijagnostike ako nema nikakvih gresaka, sta mozes da vidis preko dijag. ovako dok auto radi u mestu, neke nebitne parametre a ako hoces nesto malo vise onda mora da se prati dijagnostika u voznji sem u voznji ali to vec uglavnom i nije realno izvodljivo.
  9. Jos jedna od staza gde je tesko preticanje
  10. mogu da stave i no limit ja cu uvek da vozim 120-30 sem ako nekad budem imao neki mnogo besan i brz auto ali sa ovim prosecnim kolima jok
  11. Ko zna koja je tu fora i odakle se vuku podaci o km, npr. moj auto je prvih par godina odrzavan u ovl. servisu a na CV mi izbacilo samo prvi servis neki na 10k ili tako nesto, sta je sa ostalih 3-4 koji su upisani u servisnu knjigu a pecat je fiat-alfa garaze koja i prodaje i servisira vozila? Znam jos jedan takav slucaj gde nije bilo podataka o km a auto veci deo godina odrzavan u ovl. servisima u CH. Sta znam taj CV mi je saren mnogo ima slucajeva gde pogodi 100% a ima gde nista ne pokaze a trebalo bi ako se vode ovlascenim servisima i njihovim podacima.
  12. Naravno te cifre na CV su nerealne i nista ne znace, odavno je jasno da CV nije merodavan za te stvari pa ni za km, prvo sto su to cifre preko gde su popravke dosta skuplje a drugo sto su to verovatno originalni delovi u ovl. servisu a negde je samo procena u pitanju nemaju tacan podatak, drugaru je farban branik na CV mu pise steta od 500 do 1500e znaci cisto nagadjanje. Ista fora kao i sa nasim osiguranjima gde mozes naplatis mnogo vise para nego sto je bila steta pa kad bi neko gledao kolko ste para uzeli od osiguranja u nekim slucajevima deluje kao totalka da je bila.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...