Jump to content

Elra

Members
  • Content count

    788
  • Joined

  • Last visited

About Elra

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bijelo Polje - Sarajevo

Previous Fields

  • Garage
    Peugeot 308 1.6 HDI, Fiat Ducato 2.3 Multijet, Fiat Doblo Maxi 1.6 Multijet
  1. https://www.autossegredos.com.br/segredos/flagra-nova-picape-fiat-projeto-281-ja-circula-com-carroceria-definitiva/ Brazilci spremaju novi model A Argo je dobio i Trekking verziju Šteta što Argo nikada nije došao na evropska tržišta.
  2. Je, ali PSA ima sve svoje i moze da da Opelu sve ako hoce. Renault svoje nema nista, vec mora da dobije dozvolu od Nissana i Daimlera. Iz tog razloga ako hoce da dijele modele sa FCA, krece se od nule.
  3. Saradnja FCA sa nekim proizvođačem je dobra, ako taj proizvođač može donijeti FCA nešto u miraz, a FCAu su hronično potrebni novi modeli. Renault nema ništa što bi FCAu trebalo odmah i trebalo bi bar 3-4 god da FCA i Renault stvore neke sinergijske proizvode. A vremena nema.
  4. Nisam bas siguran da bi Nissanu koristile SW i Giorgo platforme. SW možda i bi, ali tu je i njihova CMF-B platforma. U vezi Giorgo platforme nešto smrdi, kako do sada već nisu naštancali još bar 3 Maseratia na toj platformi? Vidi samo kako to radi Volvo SPA platformom, Jaguar JLR D7 (mada je to smeće). A platforma datira, ne zaboravimo već iz 2015. godine. Ali dobro, srećom Renault je sada prošlost.
  5. Kako god, još jednom da ponovim moje mišljenje Renault bez Nissana nije nikako bio dobar partner za FCA, i po svemu sudeći u nemogućnosti pronalaska partnera, FCA je rekao daj šta bilo. Brendovi Fiat, Renault i Citroen su trenutno možda i najugroženiji u Evropi, idu korak naprijed nazad dva korak naprijed. Ovako, neka traže saradnju sa proizvođačima u zavisnoti od modela do modela (kao npr Miata - Abarth, L200 - Fullback ...). Mazda, Honda, Hyundai-Kia... može se nešto iskombinovati. Opet moj favorit bi bio Daimler za dugoročnu saradnju.
  6. To je tako. Velike (veće) firme su kupile manje. Francuska je veće privreda od Italije i neće da dozvoli obrnuti scenario u strateški važnim industrijama, ukoliko baš ne mora. Fiat je recimo lako prodao Ferroviariau Alstomu, Seleniu Petronasu, Mareli KKRu, planirao i Comau da proda, dalje Italija Telekom Vivendiu, modnu industriju kupile francuske kuće ... Italija kao država (pa i društvo, ali nije ovdje tema) ide u krivom smjeru.
  7. Da nije Nissana ne bi bilo ni Renaulta kakvog danas poznajemo. Renault je imao sreću da ugrabi Nissan tamo krajem 90ih kada su bili u problemima. Negdje od 2010+ se sve mijenja.
  8. http://carsalesbase.com/european-sales-2019-q1-premium-midsized-compact-suv-segments/ X3 i DS7 pokupili kupce u premium segmentu.
  9. Ako im je samo do Evrope, neka se fataju Hyundai - Kia. Renault osim Clia i Captura ni u Evropi ništa posebno ne prodaje. Megane je u minusu, Talisman, Espace, Kadjar, Koleos daleko od najboljih prodajnih brojki. Scenic je sada iza Tourana. http://carsalesbase.com/page/2/ Ovdje je statistika po segmentima u Evropi. Hyundai bar ima širinu modela i manjak proizvodnih kapaciteta u Evropi.
  10. https://www.bbc.com/news/business-48537453 Lično mislim da je bolje po FCA, ovakav slijed događaja. Vrlo malo bi imali koristi od saradnje sa Renaultom, a bez Nissana. U RNA ipak je Nissan taj koji vuče tehnološki napredak i generiše novac. Renault nije bitan, parazit firma, ništa vrijedno spajanja i saradnje Renault nema. Mislim da FCA treba da se okrene Daimler, Hyundai-Kia, Geely, Honda za saradnju/alijansu. Daimleru treba partner za male motore i platforme i komercijalna vozila, FCA treba Daimler za Jeep, Alfu i Maserati. Vodik, električni pogon, autonomna vožnja... su područija sinergijskog djelovanja.
  11. https://www.alvolante.it/news/fca-renault-sede-sara-francia-363495 Ima još dosta "teških" pitanja
  12. Pa da. Bas sam malo pregledao, njima se dobro prodaju samo Clio i Captur. Ostalo je sve zanemarivo, cak je i Megane u minusu. Zive na racun Nissana i Daciae, klasicni paraziti.
  13. https://www.quattroruote.it/news/industria-finanza/2019/05/27/fca_renault_il_punto_sui_modelli_e_sulle_fabbriche.html Solidno opisano. Biće svega u B i C segmentu. Sindikati su već naelektrisani sa obje strane Alpa.
  14. Ja očekujem gašenje fabrika u Kragujevcu i Tofasa u Turskoj. Kragujevac ne može konkurisati Novom Mestu i Rumuniji osim možda izdašnog finansijskog čašćavanja od strane Republike Srbije. U Tofasu se proizvode Doblo i Tipo. Nekoliko desetina kilometara je udaljena jedna od najsavremenijih Renault fabrika gdje se proizvode Clio, Megane, planirani su i hibridi iz te fabrike a pokrenuta je izgradnja i pogona za hibridne motore https://www.investsize.com/en/turkey’s-oyak-renault-to-build-new-plant-in-bursa-for-$1153-mln Tofas je starija firma, a nekada je bilo i planirano da novi Doblo ide na platformu novog Kangooa. Dakle, ta fabrika je kandidat broj 2 za zatvaranje. Poljska bi trebala da ostane kao fabrika za sklapanje A modela, možda i nekih malih motora i mjenjača. U Italiji predviđam jednu fabriku za Fiat, prije svega zbog 500X i Renegade modela. Možda ostale budu iskorištenje za Alfa Romeo i Maserati.
  15. Renault izuzev 1.5 dCi motora, ručnih mjenjača i još štošta što već ima Fiat nema niša svoje. Sve je shareovano sa Nissanom, Daimlerom... Generalno, najgori evropski proizvođač automobila koji živi na račun Nissana, finansijski ne stoji najbolje. Nema svoj know-how za elektična i f-cell vozila (samo pokušaji sa Zoe i Fluence), nema ugovore za proizvođačima baterija, manje više je samo prisutan u Evropi. Po meni, da bi neki proizvođač bio globalan i uspješan, mora biti prisutan i na tržišti Kine. Japanci, Korejci, Njemci, Amerikanci, ne odustaju od Kine. Trebaće vremena da se tržište pročisti od kineskih proizvodjača i onda će biti sve lakše.
×