Jump to content
FAS Euroauto Goran

Elra

Members
  • Content Count

    941
  • Joined

  • Last visited

About Elra

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bijelo Polje - Sarajevo

Previous Fields

  • Garage
    Peugeot 308 1.6 HDI, Fiat Ducato 2.3 Multijet, Fiat Doblo Maxi 1.6 Multijet

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. U Turskoj se i u facelift modelu ugrađuje 1.4 Fire. Moguće da će ga ponuditi i istoku Evrope koji je van EU.
  2. https://www.quattroruote.it/news/curiosita/2021/01/03/fiat_lancia_alfa_romeo_50_pubblicita_anni_90_2000_foto_gallery.html Nekad...
  3. https://www.passioneautoitaliane.com/2020/11/nuova-fiat-tipo-5p-2021-da-13900.html?m=1 Od 13900 eura u Ita. To i nije tako loše jer su auta na zapadu skuplja. Na našim tržištima koja srecom ne gledaju CO2 gluposti vjerujem da ce biti od 11500 e
  4. Ne proizvodi se više. Ipak je Multijet institucija za taj problematični GM proizvod.
  5. Najbitnije je da su dizeli ostali u ponudi. Ti mali benzinci su svakako "prevara" od potrošnje, dinamike, trajnosti...
  6. https://autozurnal.com/modernizovany-fiat-tipo-2021-tipo-cross Facelift model Dizeli ostaju, benzinac je 1.0 turbo. Materijale enterijera rekao bih da nisu dirali. ===== Restajling Fiat Tipo & Tipo Cross Proteklih meseci smo videli brojne špijunske slike restilizovanog Tipa, a sada je italijanski proizvođač i zvanično predstavio obnovljenu gamu ovog modela koji se inače proizvodi u Turskoj. Obnovljeni Tipo se vizuelno najviše razlikuje na prednjem delu gde se nalaze nova maska sa velikim Fiat natpisom, drugačiji branik, nova LED svetla i hromirani detalji. Treba pomenuti i LED zadnja svetla i nove alu točkove od 16 i 17 inča. Izmena ima i u unutrašnjosti, a ističu se nova 7.0-inčna digitalna instrument tabla, UConnect 5-multimedia sistem sa 10.25-inčnim ekranom, kao i doterani volan i ručica menjača. Tipo porodica modelske godine 2021 pored standardnih verzija sedan, HB i SW sada uključuje i novu verziju, i to (pro)terenski Tipo Cross. Tipo Cross se bazira na Tipu HB, a dolazi sa dodatnim zaštitnim elementima na karoseriji, robusnijim branicima, srebrnim elementima, većim alu točkovima i novim gumama, povišenim klirensom (+ 40 mm) i modifikovanim oslanjanjem. Novosti ima i u gami motora. Tu je novi 1.0 trocilindrični benzinac sa 100KS i 190 Nm obrtnog momenta (aktuelni 1.4 raspolaže sa 95KS i 127 Nm), a unapređen je i 1.6 MultiJet dizelaš koji sada razvija do 130KS (povećanje od 10KS). Takođe, u paleti će biti i slabiji dizelaš sa 95KS. preuzeto sa - Auto Blog
  7. Dilazio je do prije par mjeseci, a dizel će i dalje dolaziti.
  8. Infotainment je vrlo dobar, završna obrada baš i ne.
  9. https://www.passioneautoitaliane.com/2020/10/fiat-tipo-2021.html
  10. https://www.quattroruote.it/news/industria-finanza/2020/08/28/fca_psa_segmento_b_piattaforma_cmp.html Upotreba CMP platforme za B segment FCA
  11. Kažu da je do 2013g bregasta osovina potrošna roba, nakon 2013g problem je riješen. U osnovi je Fiatov, ali je prste za Opel umiješao i GM Torino.
  12. Ako je Google translate do Ro preveo, stiže CVT https://quatrorodas.abril.com.br/noticias/fiat-anuncia-renovacao-no-logo-e-nas-concessionarias-e-promete-dois-suvs/
  13. Kakva je pouzdanost 9stepenog automatika?
  14. Golf 8 na testu izbegavanja losa, rutinski i malo problematično… Kralj kompakta nove generacije, Volkswagen Golf 8, našao se pred zanimljivim izazovom u proveri dinamičke stabilnosti. Test izbegavanja losa može da bude veliki problem za neke automobile. Volkswagen Golf 8 je zato imao težak zadatak, jer dobro je poznato da Volkswagen Golf nema pravo na grešku kod oštrog oka javnosti. Prvi prolazak vozača, bez prethodnih pokušaja i poznavanja automobila, pri brzini kretanja vozila od 77 km/h nije prošao najbolje. Pri 70 km/h utisak je već drugačiji, puno bolji. Međutim, deo ekipe koji je sprovodio test je malo krivice prebacio i na gume (Bridgestone Turanza T005), s kojima su i ranije imali lošija iskustva. Sa druge strane, konkurencija je imala dobre epizode na ovom ispitivanju. Posebno Honda Civic, koja je isti test položila uz brzinu kretanja od čak 81 km/h. Honda je bila veoma uverljiva i pri 84 km/h sve do povratka u prvobitnu traku, gde je oborila prvi čunj. Za razliku od testa izbegavanja losa, Volkswagen Golf 8 je bio daleko bolji na veleslalomu, sa predvidljivim kretanjem i mogućnošću blagog zabacivanja zadnjeg dela, što je pomoglo prilikom upravljanja za što preciznije skretanje. Ipak, najveće iznenađenje je otkriće da je Volkswagen Golf 7 ostvario bolji rezultat na ovom testu, koji je prošao pristojnom brzinom od 76 km/h. Možda će se i Volkswagen izjasniti o ovom slučaju i dodatno poraditi na novim primercima modela Volkswagen Golf 8… preuzeto sa - Auto Blog
  15. Očigledno katastrofalne gume na Golfu

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...