Jump to content
FAS Euroauto Goran

Elra

Members
  • Content Count

    1107
  • Joined

  • Last visited

About Elra

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bijelo Polje - Sarajevo

Previous Fields

  • Garage
    Audi A3 Sportback 8V, Fiat Doblo Maxi 1.6 Multijet

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ne ulazim u detalje, ne živim u Srbiji, ali vidim ogroman napredak u Srbiji kada dodjem u posjetu rodbini ili na proputovanju kroz Srbiju (nije ekonomsko politički forum pa ne bih dalje). U svakom slučaju države se ispravno postavila u ovom slučaju, iz mog ugla. Sačuvala je fabriku, velikog izvoznika i priliv deviza. Ne sumnjam ni da će Rio Tinto nastaviti sa svojim planovima i poslovima u Srbiji.
  2. Slažem se dobrim dijelom, i stoga nema potrebe da ranici dižu frku i traže pomoć od države kada je država obezbijedila nastavak proizvodnje i električnu Pandu. Da nije bilo države, Kragujevac bi se zatvorio kao što će se zatvoriti Bursa i Tychy. FCA mala i komercijalna vozila koja će se proizvoditi na PSA platformama stizaće iz PSA postorjenja iz Slovačke, Španije, Francuske, Portugala.
  3. Znači, pošto od 2025. godine kreće proizvodnja električne Pande, svi znamo da je za proizvodnju EV potrebna 1/4-1/3 radnika za proizvodnju ICE modela. Dakle, samo treba biti realan. U Stelantisu FCA ne donosi odluke, već PSA komponenta i njima je u cilju da sačuvaju svoje fabrike, svoje dobavljače, svoje platforme za mala i komercijalna vozila. FCA ostaje D segment i veliki SUV modeli za tržiše Sjeverne Amerike, te tržište Južne Amerike. A tu nema fabrika iz Srbije, Poljske i Turske koje će ili biti zatvorene (Turska i Poljska) ili raditi sa manjima proizvodnim kapacitetom (Srbija).
  4. https://autorepublika.com/2022/05/13/kompletna-fiatova-gama-belezi-pad-prodaje-u-evropi/ Kada počinje proizvodnja novog Fiat Dobla, tj rebrending Partnera/Berlinga/Comba u Fiat? Talento je postao Fiat verzija Experta, ostao je još Doblo.
  5. Punto Evo 1.6 Multijet - šta se sve mijenja na velikom servisu? Zupčasti, vodena pumpa....?
  6. Za proizvodnju električnog modela treba daleko manje radnika od ICE modela. Vjerovatno će i komponente dobijati od Stelantis dobavljača širom svijeta. A takodje ne treba očekivati ogromne produkcijske brojke EV, još uvijek.
  7. Ukratko: Svjetla su napredak u odnosu na dosadšnje sisteme koji su korišteni na Alfama Sjedišta sa odličnom bočnom potporom, položaj za volanom odličan, velike mogućnosti podešavanja volana Felge od 20" nisu za pohvaliti, smatra da su 18" i 19" bolje jer auto osjetno poskakuje sa 20" felgama DNA i DCT mjenjač lijepo rade, ali mjenjač nije najbolji u klasi po kulturi rada. XDS blokada diferencijala ne radi uglađeno kao kod VW, ali ima prolaznu ocjenu zadnja vrata se ne otvaraju pod dovoljno velikim uglom, mjesta pozadi ima ponajviše u klasi materijali su uglavnom dobri, nasloni za ruke na vratima su mekani i naprijed i pozadi prosjek potrošnje 8 litara Zaključak: Ne može se reći da je Tonale baby Stelvio jer nema izražene i najbolje vozne osobine, pristuna su ograničenja Compass platforme ali se može reći da je odličan paradni automobil.
  8. https://www.hurriyetdailynews.com/local-carmakers-may-suspend-production-in-may-june-173503 Problemi sa dobavljačima iz Kine
  9. I na Doblu koji je bio nov kod nas u firmi prošle godine se čuo ventilator. Ove godine ga nisam probao.
  10. Vozio Tipa/Egeu sedan 1.3 Mjet 3 dana u Istanbulu. Neki dibidus Easy paket opreme ali sa klimom. U poredjenju sa prethodnim Tipom 1.6 DCT kojeg sam takodje vozio na rentacaru prije 2 god, ovaj je dibidus low cost. Motor mrtav ispod 2500 obrtaja, dovuče se nekako do 110 km/h. Preko nisam probao, ali je mrtva konj. Mjenjač je srećom kratak i precizan pa 3-4-5 fino idu. Sjedišta tvrda kao kamen. Volan, mada je električni, daje dobar osjećaj u vožnji. Preglednost je dobra, mjesta naprijed i pozadi ima sasvim dovoljno za C segment. U gepeku je bila neka tečnost i pitam radnika iz rentacara šta je, kaže urea, to je normalno. A tečnosti je bilo bar par mm u kad za rezervnu gumu.
  11. Znači definitivno Panda dolazi iz Kragujevca. Bravo za Srbiju. U tom slučaju po meni Tychy i Bursa se gase. FCA onda ima 3 pogona u Italiji i Kragujevac. Ali, ono što je tužno je da će se gama Fiata svesti na A i dijelom B segment. Kao 50ih i 60ih godina.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...