Jump to content
FAS Euroauto Goran

Elra

Members
  • Content Count

    964
  • Joined

  • Last visited

About Elra

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bijelo Polje - Sarajevo

Previous Fields

  • Garage
    Peugeot 308 1.6 HDI, Fiat Ducato 2.3 Multijet, Fiat Doblo Maxi 1.6 Multijet

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. https://europe.autonews.com/automakers/fiat-will-add-van-version-new-500-small-ev-amid-slow-sales Problem sa zavisnošću od ITA i mediteranskih tržišta.
  2. FCA uvodi nove FIRE motore kao da uvodi fuel cell tehnologiju... Prestavlja Tipa FL kao da su otkrili novi segment u auto industiji. Kako to sve jadno i sporo ide, dobro su postojali do sada. U Turskoj je 1.4 još u ponudi, u Evropi uz 500L još ide 1.4, tako da za tržišta van EU možemo očekivati i Tipa 1.4.
  3. https://autozurnal.com/fiat-500l-sa-vratil-s-novou-cenou-vybavou-a-starymi-stvorvalcami 500L nastavlja svoj put. Interesantno, osnovni model se u Slovačkoj nudi po cijeni od 12790 eura ali sa 4 sjedišta. Doplata za 5. sjedište je 150e.
  4. Sve na stranu, ali mi je ruzan.
  5. Pohvale za rješenje prednjih svjetala i maglenki. Zaštita poda i obloge blatobrana. Iako je mjenjač sa 5 brzina odlično pomaže malom motoru kako bi imao adekvatan odziv na gas (130 km/h 500X sa 6 brzina se vrti na 3300 o/min, a Tipo na 3200 o/min) Motor ima odličan odziv na gas već od 2500 o/min, mada je već od 1800 o/min odziv zadovoljavajući FSD amortizeri su plus. Zamjeraju otključan rezervoar za gorivo čak i kad je automobil zaključan Sve u svemu, racionalan proizvod sa par modernih elektronskih opcija za pomoć u vožnji.
  6. https://www.motortrend.com/news/2022-maserati-grecale-suv-spy-pictures/ Očekivao sam malo više svježine u dizajnu, oštrije linije. Ovako siluetom i svjetlima malo vuče na Macana. Kako su loše prošli sa Levanteom dijelom i zbog blagog dizajna, Grecale je trebao biti oštriji i svježiji
  7. "Ovo nije auto koji troši malo" ... Sva besmislenost hibrida koju je neko otvoreno rekao na nekom testu. Ali ok, Renegade hibrid nije loš, mada sa starim Multijet AWD nema šta da traži. Dobro rješenje je da dok benzinski motor radi on i puni baterije sa električni motor kako 4x4 pogon ne bi izdahnuo nakon 30-40 km. Još ne rekoše ko im proizvodi mjenjač, jer nije ni DSG ni CVT, već klasični automatik. Punch, Aisin?
  8. Astru je unistila ponuda motora, prelazak na 3cil dizela... ID3 postavlja temelj za elektricnu kompaktnu klasu i tu ce VW nastaviti da kupi kajmak i nakon Golfa (btw vec je prodavaniji od Tipa). Problem Fiata i francuskih proizvodjaca je taj sto su popularni na siromasnim trzistima mediteranske Evrope koja nisu spremna za nove i skupe tehnologije. Njemci opet pokrivaju komplet evropska trzista i a narocito bogata trzista Skandinavije, Beneluksa, Austrije, Svajcarske, VB, Njemacke.
  9. Dok ima struje za baterije odličan 4XE pogon.
  10. Koja vrsta automatskog mjenjača ide u 4xe Compass?
  11. https://www.quattroruote.it/prove/2021/volkswagen_golf_la_prova_delle_1_4_tsi_dsg_ehybrid_style_e_2_0_tdi_dsg_style.html
  12. Dodajem CX5, X1, GLA, Q3, Sportage, Kuga... imaju TD motor i 4x4 pogon Ne bih rekao da ih ne zele vec im je uskracen izbor. Kod 4xe pogona i sl rjesenja ako nema struje nema ni pogona na zadnjoj osovini. El. pogon je nepraktican za vecinu kupaca jer ljudi zive u zgradama gdje nema punjaca u dvorištu. Punjenje traje dosta duze od sipanja nafte/benzina na pumpi. I nikada nece postojati energetska mreza sposobna da opsluzi domacinstva, industriju i baterije za el vozila i hibride. Tehnologija vodonika je nesto drugo i prvi bih kupio takvo vozilo. Ovako danasnja auto industrija je izgubila kompas pocetkom prosle krize (2008/09) i na silu uvodi promjene samo da se nesto promijeni. Naravno to je samo moje misljenje.
  13. Bas zbog toga Compas je trebao da ima 2.0 TD sa 4x4 pogonom. To je njihov specijalitet. Sta bi ti prije kupio 1.3 4xe ili 2.0 TD AWD? Koliko god novinari forsirali male TB motore u kombinaciji sa hibridima racunica na kraju ispada nepovoljnija u poredjenju sa klasicnim motorima.
  14. Hyundai Tucson, Škoda Qaroq, Seat Ateca, VW Tiguan... svi imaju jaki dizel u kombinaciji sa AWD pogonom. Ja bih uvijek uzeo radije tu komninaciju nego pomodni mali TB motor i hibrid.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...