Jump to content
FAS Goran

Elra

Members
  • Content Count

    1284
  • Joined

  • Last visited

About Elra

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bijelo Polje - Sarajevo

Previous Fields

  • Garage
    Audi A3 Sportback 8V, Fiat Doblo Maxi 1.6 Multijet

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Stellantis, Renaut, BMW? https://revijahak.hr/2024/10/04/stvara-se-mega-proizvodac-automobila-razgovarat-ce-stellantis-i-renault-a-u-pregovore-ulazi-i-jedna-premium-marka/
  2. PHEV je najveća glupost u istoriji auto industrije.
  3. Jedan od poznatijih auto servisa u BiH: https://www.facebook.com/share/p/WjFbEqGWiSWimrHC/?mibextid=oFDknk Na stranu sva sprdnja ali danas, to jest unazad 7-8 godina, ubjedljivo najgori lineup pogonskih motora za svoje modele nudi Peugeot (Stellantis grupacija). Potkrijepiću to nepobitnim činjenicama. Opjevani 1.2 pureshit benzinac koji jede uljem natopljeni zupčasti remen uzrokujući mehaničku štetu u motoru uz problem sa potrošnjom ulja te pucanjem svjećica na istoj mašini. Toliko je opoziva bilo unazad par godina (pretpostavka do milion vozila iz čitavog koncerna) da je čak i domaća francuska udruga za zaštitu proizvođača tužila Stellantis zbog tog motora kao i Renault zbog šugavog 1.2 tce koji se također pokazao kao iznimno loš. Dalje, jako nepouzdani 1.6 thp benzinac koji muku muči otkako se pojavio na tržištu sa mnogim komponentama a najčešće sa visokotlačnom pumpom goriva. Šećer na kraju je 1.5 hdi dizelka kojoj masovno puca lanac što pogoni bregaste osovine uzrokujući veliku štetu u motoru. Svaki drugi Peugeot od 2017. godine i dalje koji je uvežen u BiH je bio sa puknutim lancem. Najčešće u trenutno popularnom polovnjaku 3008. Posljedica opravka je curenje ulja na sve strane a najviše sa kućišta bregastih osovina. Nije rijedak slučaj gdje se dio mora skidati par puta da bi se riješio problem. Ako želite znati da li je vaš motor imao havariju samo skinite plastični poklopac motora i tražite tragove diht mase koja "viri" na sastavu kućišta i glave motora, lako je za uočiti a vrlo vjerovatno ćete naći i trag curenja motornog ulja... Slike ispod - ispucali i potrošeni remen na 1.2 pureshit motoru sa nepunih 60k pređenih km u 2019. 2008 modelu te curenje ulja sa kućišta bregastih 1.5 hdi mašine kao posljedica saniranja zamjene lanca iz netom uveženog 2018. 3008 modela koji je zgazio 170k km (što je otprilike i standardna kilometraža na oglasima za prodaju raznih autokuća širom BiH). Opravak rađen u EU prije uvoza...
  4. https://autorepublika.com/2024/09/30/po-cemu-se-novi-1-2-puretech-razlikuje-od-stare-verzije/ Nova verzija 1.2 motora
  5. Ovaj Citroen apsolutno nikakve šansa za uspjeh nije imao u Evropi. Platforma 408, reklamiran kao D segment, sa motorima iz A segmenta (1.2 THP) i jednim od najproblematičnijih PHEV pogona (1.6 THP + struja) i enterijerom skoro pa C/P iz C4 (koji je automobil B segmenta). Bez dizela, u toj klasi prodaja u Evropu još uvijek ne ide.
  6. https://www.alvolante.it/news/stellantis-e-renault-lavorano-una-possibile-fusione-398317 Opet glasine o spajanju Renaulta i Stellantisa i demanti od strane Stellantisa. Spajanje navodno zagovara Macron kako bi se stvorila jaka francuska grupacija.
  7. Stellantis počinje postepeno ukidanje dizel motora za komercijalna vozila http://www.klix.ba/clanak/240927178 Kada ih konkurencija pregazi, vratiće ih. Ili će prestati praviti Berlinga i ekipu.
  8. Giulia QV završava karijeru na tržištu USA.
  9. Fiona jedan od premium dobavljača za Maserati modele najavio je otpuštanje 1/3 svojih zaposlenika.
  10. https://www.instagram.com/reel/DAYleWLozhn/?igsh=MTNwZG4wZnE2eDg4Nw== Tanko
  11. https://www.motor1.com/features/734855/maserati-bad-marketing-issue-opinion/ Korektno
  12. Čitam komentare na QP i Alvolante portalima i Talijani su podijeljeni po pitanju uloge Tavaresa. Neki za prodadanje okrivljuju Elkana kojeg opisuju kao menadžera koji se samo slika i postavlja ciljeve i zadati profit. Nema nikakav plan, već odgovornost prebacuje na Tavaresa i ekipu. Navodno je oštetio i Italiju za cca 80 miliona eura poreza. Indikativno je da su i CNH i Iveco u velikim problemima, a i njih kontroliše Exor. Juventus je srozan, vjerujem da ni La Stampi ne cvjeta cvijeće.
  13. https://www.threads.net/@tresemeiopodcast/post/DATBqmXR4tx/?xmt=AQGz21DbqoihjcXwJgcZ0xM-zGG6jKgSd-20rx3pD-acn-U Stellantis navodno traži novog CEO
  14. Ja sam lično sa Stellantis programom završio, ovu grupaciju pratim samo zbog Fiata. Iz te grupacije mislim da će dugoročno globalno preživjeti samo Jeep, RAM, Peugeot i brend 500. Ostalo nema izgledne šanse. Fiat će biti prisutan u Južnoj Americi, a Evropu su davno izgubili.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...