Jump to content
FAS Euroauto Goran Vlada

N.N.

Members
  • Content count

    1737
  • Joined

  • Last visited

About N.N.

  • Rank
    Prominente

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Split

Previous Fields

  • Garage
    FIAT Brava 1.4 12v SX
  1. Vidjet ćemo je li istina, a možda Getrag napokon izbaci onaj do 500 Nm. Naravno možda FCA bude koristio drugu soluciju. No kako sada stvari stoje P2 MHEV će imati integrirani električni motor što znači da cijelo rješenje dolazi u paketu. @neshaoct
  2. Postoji velika mogućnost da novi 1.5 turbo u Tonaleu bude uparen sa ovim mjenjačom: https://autotechreview.com/media/attachments/46_51_ATR_Sep15.pdf
  3. @horvat Evi to članka: https://moparinsiders.com/is-a-1-5-liter-firefly-engine-gse-in-the-works/
  4. Ja napisao članak negdje prije 14 ili 15 mjeseci, znaš i gdje. Znaš da pišem za MoparInsiders. Članak je spekulativne prirode no ka sam tada vjerovao da 1.5 postoji jer si bile dobre indicije za to. Meni su smiješni press materijali talijanskih sindikata. Jedni kažu atmosferski, a drugi turbo motori.
  5. Peugeot i Fiat?

    Je li itko poslušao zajednički PSA-FCA Conference Call povodom spajanja? Govorili su Tavareš i Manley, te je bio i Q&A dio. Rekao bih da je nastup Tavareša bio dosta politički. Neki bi rekli, pa i ja, da ako nastavi na ovaj način da su mu dani na mjestu CEO-a odbrojani. Mislim da će on na raport kod Elkanna. Dosta izbjegavanja direktnih odgovora i uz to pokoravanje mogućim budućim EU direktivama u vezi emisija CO2 za 2030. i dalje. Naime Europska Komisija želi još striktniju emisiju CO2 dok dobavljači žele dizanje limita. Manley je bio daleko direktniji sa odgovorima. Inače izgleda da Manley ostaje u novoj grupi kao COO. Nije službeno potvrđena pozicija no Elkann je potvrdio da Manley ostaje u novoj grupaciji. Što se tiče plana kaže da bi po prodaji 2018. kada su prodali 8.7 milijuna automobila i u slučaju da prodaja po modelima ostane ista to značilo kako bi 5.6 milijuna od tog broja bilo na samo dvije platforme. Opet ostaje pitanje što sa preostalim 3.1 milijunom. No kako su odgovarali na pitanja izgleda da to nije ništa tako sigurno. Prvo što će još 12 do 15 mjeseci zbog antitrust zakona ne smiju krenuti u zajednički razvoj. Tako da onda on može krenuti tek negdje početkom 2021. Naravno ugovori koji su na snazi ostaju kao i sve što je komunicirano prije početka pregovora o spajanju. Kao drugo što će kako je odgovorio Tavareš proći još jedan proizvodni ciklus dok to dijeljenje ne krene u potpunosti. Valjda pod proizvodni ciklus misli na 7-8 godina. Spajanje je tu radi europskih CO2 limita inače do istog ne bi niti došlo. Koristiti će se motori i mjenjači kao i drugi pogonski sklopovi koji će ih prije/lakše dovesti do tog cilja. Mike Manley je direktno odgovorio da dijeljenje platformi nije nužno i da će već velike uštede biti dijeljenjem komponenti kao što su motori, baterije, elektro motori. Neke stvari se mogu dijeliti između različitih platformi. Naravno tu je i popust na količinu čak i ako dijelovi nisu isti.
  6. Peugeot i Fiat?

    DS kao marka nema smisla, mogu je odmah ugasiti. Lancia je ionako već gotova.
  7. Talijanski sindikat UILM stavio vijest da 1.1.2021. u tvornici u Termoliu kreće sklapanje 1.0 i 1.5 FireFly/GSE motora. Da, kažu 1.5, nije 1.3. Trenutno se u Termoliu sklapaju FIRE kao i GME (2.0 turbo) te 2.9 V6 90° motori.
  8. Peugeot i Fiat?

    https://www.autonews.com/automakers-suppliers/psa-board-signs-fiat-chrysler-merger-report-says
  9. Razlika nije samo u geometriju. Koliko znam ni materijal nije isti.
  10. Jeep "Grand Compass" Projekt 598 viđen i u Italiji:
  11. FCA’s New Global Product Development Organization Will Unleash Speed-to-Market and Technological Innovation Establishes unified product development organization sustained by three strategic activities - core engineering competencies responsible for addressing key technology opportunities; transversal program management and execution; and support for program delivery and management of decoupled activities Streamlined organization to enable optimal workload balancing Better positions FCA to continue its rollout of electrified propulsion, connectivity and autonomous driving technologies New working environment to benefit product quality while preserving brand identities and differentiation required to satisfy regional markets Organization led by FCA Chief Technical Officer, Harald Wester; structure to be fully operational in 2020 ... The most significant change in today's announcement is the integration of FCA's powertrain and vehicle engineering organizations. ... Cijeli press materijal na: http://www.press.fcaemea.com/press/article/fca-s-new-global-product-development-organization-will-unleash-speed-to-market-and-technological-innovation
  12. Prije da nije bilo budžeta za njegovu plaću. LOL

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×