Jump to content

N.N.

Members
  • Content count

    1480
  • Joined

  • Last visited

About N.N.

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Split

Previous Fields

  • Garage
    FIAT Brava 1.4 12v SX

Recent Profile Visitors

1457 profile views
  1. @neshaoct Evo zanimljiv članak na engleskom: https://moparinsiders.com/the-2020-jeep-renegade-will-offer-a-phev-variant/ P.S. Baci oko na to tko je autor.
  2. Opet neke priče da bi za Alfu mogao biti 1.5 motor. 1.5 litara je najmanji obujam motora za koji trenutno postoji twin scroll turbo. Ne znam koliko je to moguće da ovim FireFly/GSE motorima. HPDC je blok, imaju rukave od čelika. Stijenka između 2 cilindra 7 mm. Ja ne znam tko je išao ispod 6 mm, pogotovo za turbo motore. A duži hod mi se isto čini upitnim. Sa 70mm provrtom mi se čini da hod mora biti 97mm za obujam 1.5 litru.
  3. @neshaoct Ugovor između Renaulta i Fiat Professional je bio isključivo po pitanju nasljednika Scuda. Tj. ugovor je još uvijek aktivan. Fiat je imao i drugu opciju. Nova Chrysler Pacifica koja se radi u Kanadi. Zamjena za Chrysler Town&Country koji se kod nas zvao Voyager. Napraviti od njega komercijalnu izvedbu. No to je 10% carina jer se radi u Kanadi. No 2020. ili 2021. neće više biti carina na automobile iz Kanade. To će otvoriti nove mogućnosti. Što se tiče Fiat Quba, Dobla... Oni su svi srodni sa Tipom. Prethodna verzija platforme. Zato se i rade svi u Turskoj. U teoriji bi se mogli raditi u Kragujevcu ili Melfiu ili čak Meksiku. Tko im brani? Za Ducato sam rekao. Ugovor za Sevel Sud se nastavlja. To Fiat proizvodi i proizvodit će. PSA ostaje u tom JV-u.
  4. @neshaoct Fiat ovdje samo lijepi svoju značku na Renault vozilo. Slično kao u vrijeme Scuda koji je bio PSA vozilo iz cinki se Sevel Nord aranžmana. Sevel Sud živi i dalje. Ducati će i dalje imati PSA klonove. Turska sa ovim svim nema ništa. Tamo Fiat ostaje barem za sada sam.
  5. Nema nikakvog ugovora između FCA i RNMA po pitanju razvoja komercijalnih vozila. FCA trenutno uzima 2 vozila od njih, a barem za jednog je plan da se to promijeni u budućnosti. FCA pick-up bi se trebao raditi u Meksiku. Jednom kada HD Ram modele prebace u SAD. Koliko znam Ducato za sada po planu ostaje na 2.3 motoru od Iveca. Dobio je SCR. Više od toga ne znam. Samo što za laka gospodarska vozila vrijede druga pravila i rokovi i što je 1.6 dCi tamo već imao SCR. Ali vjerujem da će i to mijenjati. Svakako ćemo vidjeti.
  6. Da. I jedini takav je T-Roc. Platforma i tehnika, izbor motora kao C segment, a neke dimenzije kao B. Samo je problem što je T-Roc progurao priču o kompaktnom crossoveru dok to Fiatu nije pošlo za rukom. Ono što previđaš u globalu za Fiat. Talijansko tržište je danas preslabo. Ukupan volumen tog tržišta je daleko manji nego prije 10, a još više u usporedbi sa prije 20 i 30 godina. I recimo da dođe Punto. 7000 komada mjesečno u Italiji. Još možda toliko van Italije. Rentabilnost takvog modela u takvom proizvodnom kapacitetu je upitna. E sada napravi 500 neki klinac. 20% skuplji od Punta u prodaji, možda 5% skuplji u proizvodnji. Broj komada možda 20-30% manji od Punta. Valjda shvaćaš poantu.
  7. Jeep je dio FCA. Ali nekima smeta Jeep. Nekima obitelj 500. Svi bi auto za džabe.
  8. Ne znam ništa oko Juventusa. Koliko znam to je igračka za lude Agnellie. Pametni, staloženi Agnellie kontrolira FCA. Što se tiče promjene menadžmenta. Ne znam što to donosi. Mislim da je sve po starom. FCA nema nekih problema u Europi. Oni su neka zlatna sredina. Čak ni Renault nije nešto efikasniji. Tu sve šiju PSA i VAG.
  9. @neshaoct Recimo da mi izvor do sada nije bio poznat. I recimo da se priča o mild hybridu za sam 500L ne uklapa u javno dostupne planove. To je taj slajd iz plana. Točno piše kada koja tehnologija dolazi, na kojem vozilu debitira, te je li prednji ili stražnji pogon. Pa pogledaj malo gdje se spominju mild hybridi (MHEV).
  10. @neshaoct Ja sam čuo predstavljanje 11. mjesec 2019. Proizvodnja proljeće 2020. B-segment 'UV, racionalna Fiat gama. Veličina ala 500L. Ništa manji. Vidjet ćemo Umalo zaboravih. Cijena u EU oko 2000 eura manja od 500L. Hmh...
  11. To je isto nezamjetan pad u odnosu na lani. Možda je 8. mjesec povukao no kasnije bi opet mogao biti pad. No čini mi se da cijeli taj segment pada negdje u rangu Tipa. Danas svi žele crossover, SUV... Možda i nije loše što se priča oko Kragujevca. Mali crossover. To je danas popularno.
  12. @neshaoct Kažu neki da je novi V6 120°. Rekao bih jako zanimljivo.
  13. I taj novi motor nema ništa sa aktualnim V8. Bar se tako da iščitati iz prezentacije. Hoće li ga Maserati koristiti? No isto tako će Ferrari nastaviti evoluciju svog V8. Znamo da je Alfin V6 jako sličan tom motoru.
  14. Ako rade još na tome... Tko zna. Ako je počelo onda je to bilo još davno prije kraja 2016. A o tome se sigurno razmišljalo 2015. Sad uzmi u obzir 2016. i da je normalan razvoj potpuno novih motora gotovo 5 godina, nekada i čak 7. To nas dovodi sve do kalendarske 2021. Vidjet ćemo što će biti od toga. Uvijek se može i zamrznuti ili u potpunosti odbaciti razvoj. Činjenica je da FCA grupaciji u Sjevernoj Americi nedostaje moderan turbo motor sa 6 cilindara. Isto je tako činjenica da ponuda tamo ide ka modelima sa zadnjim pogonom. Tako da njima redni motor sa 6 cilindara dolazi u obzir. @neshaoct
×