Jump to content
FAS Euroauto Goran

N.N.

Members
  • Content Count

    1919
  • Joined

  • Last visited

About N.N.

  • Rank
    Prominente

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Split

Previous Fields

  • Garage
    FIAT Brava 1.4 12v SX

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. @neshaoct To od AN je svojevrsni fake news. Prvo nije Mahle tehnologija nego je baš Maserati. Kao drugo, to neće imati 540 KS nego ima 630 KS. Kako znam da ima 630 KS? Jučer je motor službeno predstavljen: https://www.media.maserati.com/en-ww/releases/1575 Engine Specs Manufacturer: Maserati Engine Architecture: V6 90° Total displacement: 3.0 l Bore / Stroke: 88 x 82 mm Compression Ratio: 11: 1 Firing Order: 1-6-3-4-2-5 Max Power: 630CV @ 7500 rpm Max Torque: 730 Nm @ 3000 – 5500 rpm Engine Max Revs: 8000 rpm Turbochargers: Twin Side Turbo with electronic actuated Waste Gate Ignition System: Twin Spark with passive prechamber Lubrication pump: Fully variable oil pump Lubrication system: Dry sump with scavenge pumps & external oil tank Fuel System: PDI (Direct Injection 350bar + Port Injection 6bar) Valvetrain & Timing: Double Over Head Camshaft with variable valve timing Engine Width: 1000 mm Engine Height: 650 mm Engine Length: 600 mm Engine Mass (as per DIN GZ): <220 kg Emission Level: EU6D/China 6B/Ulev 70 Evo i tekst kojem sam dijelom ja autor: https://moparinsiders.com/the-new-era-of-maserati-engines-is-here-meet-nettuno/ Kaže:
  2. Francuski medij L'Argus tvrdi da je PSA grupacija odustala od plana po kojem je Opel trebao biti njihov R&D centar za LCV. To je sada Fiat.
  3. @Ivan Taj dizajner je dao puno pogrešnih informacija. Ja u biti ne znam koliko oni komuniciraju ili su komunicirali među različitim odjelima. Sam interijer je došao iz Alfe Giulie. Naravno ne ove koju danas poznajemo nego koja je onako grubo rečeno bila produžena Giulietta. Naravno za Giuliettu su izabrali lošije materijale nego bi išli u Giuliu. Jednom sam čini mi se i na ovaj forum stavio sliku tog interijera. Što se tehničkog razvoja tiče tu je tada FGA imala dosta problema radi propalog braka sa GM-om. Razvoj platformi C i D segmenta je patio kao i razvoj benzinskih motora. Bila je pat pozicija tamo negdje do 2005. Onda se sve krenulo na brzinu. Recimo za GM Premium platformu je dosta posla bilo u Italiji ali nikad nisu usvojeni neki zahtjevi koje su Talijani tražili, za GM bi to bilo skupo. Tako da su proizvodi na GM Premium ispali teški. Onda razvoj benzinskih motora. Talijani su dosta toga odradili na 2.0 turbo Ecotecu da bi ispalo kako se isti ne može ugraditi na većinu postojećih GM platformi. No GM je poznat po ovakvim nebulozama. Tako da je originalno 149, kasnije poznata kao Giulietta, trebala biti na GM Premium platformi. No od toga se odustala zbog raznih razloga. Prevelika, preteška, preskupa, skučena. Paralelno je napokon počeo razvoj novih Fiatovih motora. Kao po običaju male FIRE motore u turbo verzijama je razvijao R&D Centar u Torinu. One veće tj. veći je razvijao Alfin R&D centar u Areseu. Naravno riječ je o 1750 TBi motoru. To je ujedno i zadnji motor razvijen u Areseu. Razvijani su i 2.7 V6 turbo te 2.3 V6 bi-turbo po Euro 5 normi. Planirana snaga je bila do 550 KS, ne znam ulaznu snagu. Planirana upotreba Alfa i Maserati. Kako su kupili Chrysler razvoj je ugašen. Jedna velika greška Giuliette je bio tajming. Izašla je malo prije Golfa 7, skroz novog Golfa. A oni je razvijali kontra Golfa 6 i tadašnjeg Audia A3. Koliko znam na test stazi se tu Giulietta pokazala jakom dobrom. To sam čitao na blogu od tipa koji je radio na scaveningu za 1750 TBi. Dobili su priliku provozati je u Baloccu kontra konkurenata. Što se tiče razvoja tu će uvijek biti različitih tumačenja i priča. Sve ovisi o tome gdje je tko radio i kako je vidio stvari u to vrijeme. Čak i među njima direktno umiješanima ima puno rekla-kazala.
  4. @neshaoct Koliko znam nema tog motora u 500X.
  5. @moron Moguće. Compass još nije dobio MCA model dok je Renegade MCA.
  6. @VladaG9 Mislim da si pitao oko novih motora. Kao prvo moje isprike jer sam to preskočio. Moja je pretpostavka da će nove verzije dizela biti ponuđene sa Euro 6d Final standardom. Ovo Final ne treba biti u nazivu. Radi se o konačnim specifikacijama Euro 6d standarda. Već neko vrijeme je u EU na snazi Euro 6d Temp. Konačan datum kada u EU zva vozila moraju zadovoljavati Euro 6d Final je 1.1.2021. Za gospodarska vozila je 12 mjeseci kasnije. Tako da vjerujem kako će FCA predstaviti novu generaciju dizel motora prije tog datuma. Naime vozila sa starijim standardima moraju biti registrirana prije tog datuma. Što se tiče samih materijala kod Tipa ali samo kad je riječ od dodiru se slažem. Ne znam da ima puno ili uopće cvrčaka. Znam par ljudi što posjeduju Tipa. A baš sam nedavno bio u karavanu sa 1.6 dizelom i Lounge opremom. Meni je grozomorna tekstura plastike u Tipu. Samo kad bi to promijenilo bi bio veliki korak naprijed. Kad sam se raspitivao rekoše mi da je to bila odluka od strane Turaka, od Tofaša, a ne od samog Fiata. Mislim da je Compass dobar izbor. Najveća mana je prtljažnik ali sama ponuda prostora za noge i glavu je po mom mišljenju jako velika.
  7. @VladaG9 Ne bih nazvao 308 II ozbiljnijim automobilom od Tipa. Izolacija, pa performanse dizel motora, kvaliteta infotainment sistema, ponuda prostora... Sve je to na strani Tipa. Ne znam je li za tu cijenu 308 II nudi išta više opreme. Čak što sam vidio u pravilu Tipo bolje drži cijenu. Ovdje bih se naravno ogradio jer ne znam kako je u Srbiji što se toga tiče. Nego daj mi reci koliko je Compass skuplji od Renegadea? Meni on iskreno bolje izgleda, a što se objektivnih/mjerljivih podataka tiče on sa istim motorom manje troši i ima bolje performanse nego Renegade.
  8. @VladaG9 Ne znam što bih rekao. U biti oko Euro NCAP-a je vrlo jasno. Boduje sisteme aktivne sigurnosti. A i to je puno varki jer nisu bila jasna mjerenja, bodovalo se često i samo postojanje istih. Naravno boduje se po novom samo ako ima u serijskoj opremi. I tu ima prevara. Vjerojatno se u Srbiji u serijskoj opremi recimo ne nudi što se nudi u Njemačkoj i slično. Što se tiče kupnje FCA vozila oni su u fazi prelaska na Euro 6d Final more. Koliko sam upućen biti će značajnih promjena i za dizel što naravno uključuje i 1.6 JTD. Koliko znam biti će sada dvije verzije. Jedna će imati 100 KS, a druga više od 120, moguće oko 130 KS. Isto tako dolazi skroz novi infotainment sistem, zatim novi ADAS sistemi... Što se tiče Tipa ne znam što se toliko zazire od njega u jačim verzijama. Nije on ništa lošiji od slično opremljenih i motoriziranih vozila C segmenta. No valjda se predrasude teško ispravljaju.
  9. [sarc]Evo PSA tehnika u R&D centru u Torinu[/sarc] Ajde bar znamo da je dobar handling cilj.
  10. @horvat Možda je to samo osjećaj na volanu... Ne znam. 1090kg masa može biti samo u nekoj bajci. Uostalom 1.6 ili 1.5 HDI su u osnovi jedan te isti motor sa dosta malom masom za jedan dizel jer je aluminijski blok. Lijepio sam usporedni test Tipa 1.6 MJT 120 i čini mi se 308 II 1.5 130 KS. Minorna razlika u masi, taman toliko da ju uštedi Peugeotov lagani dizel motor. Vjerujem da oba ne bi mogla zadovoljiti američke crash testove. Ma i-Cockpit je katastrofa. Ja prvu ruku nešto novo, a u biti totalno ne zadovoljava svrhu. Pa ja sa 186 kako nemam baš kratke noge, a imam jake butine, moram dignuti volan gore, a onda je smeće. Znaš i sam kako je. Još u 308 II se dosta visoko sjedi.
  11. @horvat Nerealno lak, a Tipo ništa teži. Ono di je Pug napredovao zadnjih godina je izvedba unutrašnjosti. Ne mislim pri tome na i-Cockpit koji je realno živi užas. Materijali koje stavljaju su u pravilu najbolji u klasi. Zanimljivo da u vrijeme kad je PSA krenula sa boljim materijalima je VAG krenuo sa sve lošijim. Trenutno VAG grupacija stavlja najlošije materijale interijera u cijeloj europskoj autoindustriji. Pričam o vozilima na jednoj od tri MQB platforme što uključuje i određene Audi motore. Jednostavno je krenulo da se špara gdje se stigne. Sa druge strane kod PSA se špara na tehnici. Često jeftini turbopunjači pa on brzo ode na nekim 1.6 dizelima. Nema recimo hidropodizača na 1.2 benzincima. Ne nude multilink stražnji ovjes u kompaktnoj klasi ni na jačim motorima. Ako ima aktivni ovjes on doslovno ima dvije pozicije dok istodobno u Passata broj pozicija se ne nabroji ni na prste dvije ruke. I tako dalje i dalje i... Ukratko. Svi negdje štede. O kojem Cliu pričaš? Ako ne sad već prastari II pa tu nema što ne šumi. Ne pričam o krckanjima ali izvedba što se tiče izolacije je stravično loša bilo da se radi o vjetru pri većim brzinama ili zvuku iz motornog prostora.
  12. @neshaoct Ako pogledaš oko na rješenja ovjesa, pogona i ponudu motora onda 500X i Renegade nisu mogli biti konkurencija T-Crossu, a niti obratno. Tu je čak Fiatov marketing odjel dobro odradio u Italiji gdje je de facto 500X bio reklamiran kao nasljednik Fiat Brava. Uostalom Small Wide platforma kakvu danas poznajemo je u pravilu za kompaktni segment i veće. @Elra Ram je i napravio takav comeback zato što su radili sve suprotno od toga što ti tvrdiš. Maksimalno su ugladili cestovne manire, zatim najnapredniji ADAS, pa za crash testove nova rješenja, nova rješenja za NVH... Ima toga još. I rezultat je da prodaja skače na uštrb konkurencije.
  13. Za sada ništa od spajanja. Blokirala EU. Pretpostavljam iste one protestantske države koje ne podnose katolički jug. U pravilu se radi o Danskoj i Nizozemskoj. Nije bili jedno spajanja ili preuzimanja francuskih kompanija od strane talijanskih da te iste osobe nisu blokirale. Njima je sporno što bi nova kompanija imala 35% LCV tržišta u EU. FCA i PSA imaju 2 dana za to riješiti ili ih čeka 4 duga mjeseca analiza.
  14. Nije poanta u štancanju novih modela nego u tome tko gdje i kako posluje. VAG je imao ogroman tržišni udio u Europi,a istina je da su razmazili Nijemce samo zato što ih je Kina pokrivala. Njika su profit donosili samo VW i Audi, a svi ostali brandovi gubitak. Pa opće je poznato da je Seat preko 20 godina bio u minusu i to sve dok ih nije preuzeo, pazi sad ovo, Talijan Luca de Meo. Toliko o talijanskoj aljkavosti o kojoj priča @Elra. Njima su najveći neprijatelji oni sami. Zašto? Pa zato što ne kupuje svoje automobile i kad ih imaju u ponudi. Uvijek im je Nijemac bolji. To nikad nije i nikad neće biti slučaj kod Francuza gdje je prodaja njemačke premium trojke često bila na razini statističke greške, a često ništa bolje nije prolazio ni VW. Ispravio bih te. FCA stvarno nema predstavnika u T-Cross klasi. Renegade i 500X su više pandani T-Rocu.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...