-
Content Count
2149 -
Joined
-
Last visited
About N.N.
-
Rank
Prominente
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Split
Previous Fields
-
Garage
FIAT Tipo SW 1.6 MJT Lounge
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
-
-
Nedžad Curić bi isto uskoro trebao biti bivši. Jako puno problema sa puno toga... @Elra Aisin 8 brzina.
-
-
Potvrdno. Razmišljaju o 2.2 Multijetu. Vjerojatno ista verzija u osnovi kao za gospodarski program a ne aluminij blok motora kakav je išao u Alfu. Iako je to lakše. Moguće o da je razmontieana linija, ljevaonica na to mislim.
-
To nema smisla. Jedini motor koji ima smisla je 2.2 Multijet i to poželjno u automobilima da bude aluminijski blok.
-
-
-
-
@Ivan Grande Panda i srodni modeli... I jesu zamišljeni kao low-cost tj. pandan ili nekakva konkurencija Daciji. I treba uzet i obzir da ta Dacia nije više onako loša ili onako low cost kako je bila, barem kad je riječ o tehnici na koju se oslanja. Ali... I ovo je veliko ali i više njih. Ali su skuplji 2-3 tisuće eura za sličnu stvar. Doduše svi PSA, ehm STLA modeli su takvi. Ali nema takvu ponudu pogona i motora. Dacia ima pravo 4x4, imat će ajmo reći 4xe verziju istoga, ima novorazvijeni LPG sa direktnim i multipoint ubrizgavanjem. Ima čak i HEV motore, ako žele ima i PHEV koji barem trenutno ne nude. Ali nema tako dobru platformu. Iako je Dacia low cost verzija Clia V odnosno Captura II, a pitanje je čak i to koliko je to slučaj kod jačih modela, ipak je po mom sudu bolja i naprednija od indijskog razvoja Smart Car platforme. Uz to je unutrašnjost CMF-B automobila šira što je po meni bitno u C segmentu. BEV neću komentirati, barem u ovom postu. A ovo oko braka i Peugeota. Sa 1.1. je europski centar grupacije službeno prebačen u Torino. Sad što i koliko to znači je pitanje. Činjenica da su progurali te svoje motore doskutabilne kvalitete. No dio razloga je što u startu oni nisu planirali daljnji razvoj motora za tržište Europe nego samo stavi šta imaš. Ipak moram komentirati BEV. Razlog prestanka razvoja je baš što su računali 2030. je sve BEV. Istovremeno Južna Amerika čak u CMP modelima dobila Firefly/GSE motore te se ulaže i razvoj istih.
-
-
@Ivan Ali.. FCA je imala P2 MHEV spremiji ranije od PSA i imala je novije motore. Čak je eMini Wide projekt bio skoro spreman i auti na njoj bi bili u ponudu ranije nego ovih 5 na CMP i Smart Car platformi. Znači i Avenger i Junior i 600 i Grande Panda su se mogli napraviti sličnima kao sada. Samo bi Lancijin model vjerojatno bio više kao crossover, sas je hatchback. Pričam o platformi koju koristi novi Fiat 500 ali malo široj i naravno veličina B segment. Ovo (još) veće forsiranje BEV vozila možemo zahvaliti i sada već bivšem izvrsnom direktoru Carlosu Tavaresu.
-
-
Eno gore test QR. Znači taj obični Junior najgoru bočnu G silu u klasi, ilitiga bočno ubrzanje u zavoju. Istodobno Alfiat Tonale kojega se toliko pljuje da je smeće da je ovo ono ima najbolje bočno ubrzanje u klasi. Tonale ima 300 kg više mjereno i opet je bolji. Kako to? Tonale ima 300 kg više i na papiru 24 KS više a ipak ubrzanje 0-100 km/h praktično ima u desetinku isto kao ovaj Peugeot. Također Tonale ima slično vrijeme za 70-120 km/h. Rekao sam. Tonaleov 1.5 sa onim pravim DCT-om bi u karoseriji težine ovoga Peugeota radio čudesa.
-
Grafit reacted to a post in a topic: Da li je PSA 1.2 PureTech evenualno problematičan motor i koja je garancija za njega?
-
-
U pripremi novi modeli Alfa Romea
N.N. replied to neshaoct's topic in Fiat Chrysler Automobiles - Vesti
@italiano To je manje više sad službeno za idućih par godina, ne znam točno ali: 2025. Alfa Romeo Stelvio, Cassino, 951/A5U, STLA Large LP3 platforma 2026. Alfa Romeo Gulia, Cassino, 953/A5S, STLA Large LP3 platforma 2027. Alfa Romeo Tonale, Melfi, STLA, pretpostavljam da je oznaka A4U, Medium ili STLA Medium Evo platforma, ovdje ne razlika u visina haube i krova 2027. ili 2028. Alfa Romeo u E segmentu, Cassino, STLA Large platforma vjerojatno LP4, kodna oznaka je ili A6U ili A6X 2028 ili 2029. Alfa Romeo Giulietta, Pomigliano, blizanka Lancie Delte, STLA Small platforma, oznaka vjerojatno A2H jer je mala platforma, eventualno A3H, sumnjam da će biti A4H, mada ne znam kojim logikom idu brojevi. I ovo sam baš pisao modele za koje je direktno ili indirektno potvrđena proizvodnja u Italiji po obećanoj ulaganju od prošlog mjeseca. -
@Elra Ići će 2.2 u Scuda. 120, 150 i 180 KS verzija.
-
@igor0511 A di je Renault skupa sa pripadajućom Daciom? Najjeftiniji i najprodavaniji sa 2 modela u TOP10 europske prodaje novih automobila. Ja moramo reći što se mene osobno tiče da je Dacia postala atraktivna tek sada kad su sa platforme Clia II prešli na najnoviju platformu onu od Clia V. Što se Stellantisa tiče kod njih su cijene sve samo je jeftine. Mislim da je isto za VW. Pa gola Grande Panda će vjerojatno u Europi kretati za oko 20k eura. Oni će se kao pravdati sa je MHEV i nekakav automatik no ka vjerujem da to njima ne dođe baš puno dodatno u proizvodnji.
-
@moron Pa ne bih ja rekao da se ti imaš za što ispričati. To je stvar tog medija koji je originalno išao vijest. Stavljali su na poslu s neke verzije kojih još nema i možda neće biti u prodaji što je malo zbunjujuće. Mislim da je jedina greška Jeep Avenger manualac sa 100 KS. On ima remen definitivno. U stvari cijeli tekst je jako poučan jer se odmah vidi koja je verzija po poklopcu motora i čepu za ulje. To je 1/1.
-
To je Scudo ili bilo koji drugi blizanac.
-
@igor0511 Baš gledam bočnu liniju ovog modela. Meni je to isti 2008 minus šta ovaj ima kraći među osovinski razmak što je u stvari minus jer je tijesan. Unutra neki mix Corse i još nekih CMP modela. To tako radi PSA, jbg. Znači novi DS No. 8 i Opel Grandland meni imaju sličnosti. Opet kažem, to tako radi PSA. Ukratko. Na testu su plus performanse motora, ubrzanje od 0-100 km/h kao i međuubrzanje 70-120 km/h. Plus je i osjećaj na volanu, dosta direktno. Minus su ponuda prostora i držanje ceste. Da, držanje ceste je minus. Kaže samo 0.91g su postigli na cesti.
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".