Jump to content

N.N.

Members
  • Content count

    1339
  • Joined

  • Last visited

About N.N.

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Split

Previous Fields

  • Garage
    FIAT Brava 1.4 12v SX

Recent Profile Visitors

1196 profile views
  1. @Elra Premašili su moja očekivanja. Zapravo skroz neočekivano da će facelift smršaviti 90 kg. Povećali su i prtljažnik. Očito da se dobro prodaje i da da donosi dobru zaradu. Ne vidim drugo objašnjenje. Slično vrijedi i za 500X/Renegade. Dobro se prodaju, zato ovako brzo dolazi facelift.
  2. Cherokee facelift smršavio 90 kg i dobio novi 2.0 turbo sa 270 KS i 400 Nm. Full LED u seriji.
  3. @Elra To apsolutno. No trenutno je najveći problem Tiša što 1.0 turbo nije tu.
  4. Fiat 500X

    Full LED
  5. Neke stvari su procurile, pa ajmo to staviti ovdje. Inače sve bi trebalo biti službeno negdje oko 5. mjeseca sljedeće godine. Moram reći da za sliku Alfinog plana. Nije mi jasno kako netko samu sliku može staviti javno. Sa time dovodi neke ljudi u rizik od gubitka posla.
  6. Valjda iz nekog razloga postoje standardi i mjerenja? Baš zato da netko ne bi gurao svoj subjektivan doživljaj(nažalost danas se i većina recenzija svodi na to). Evo baš dCi i CDTI. Sa autima slične mase i aerodinamike i performanse su jako slične. Znači opet te vara osjećaj. Pričam o Euro 6 motorima. Bilo je tako nekoć priče kako Fiatov 1.6 JTD slabo vuče. Onda ispadne da malo ko priča o 1.6 JTD po Euro 6 i 120 KS nego se svodilo na Bravo sa 105 KS koji je uz to i pretežak. A 1.6 JTD E6 sa 120 KS i 6 brzina je jako konkurentan motor. Svakako bolji od 1.6 TDI na kojeg se kači 5 ručnih brzina. A koliko 500X vrijedi ćemo najbolje vidjeti sa novim VW T-Rocom. Neke stvari smo vidjeli sa Audiem Q2. Oni su slična kategorija. Međuosovinski razmak na pola puta između B i C segmenta što se kompenzira povišenim položajem sjedenja. I platforme koje su po svemu C, a ne B segment. Uostalom svi ti automobili imaju širok izbor mjenjača i motora. Uz to jako brzo dolazi 500X facelift i potpuno novo gama motora. GSE T3, GSE T4, pa mild hybrid, i naravno Euro 6d dizeli.
  7. @igor0511 Thomas je vaša draga Autogefefna ili kako se već zove, a na koji se već volite pozivat. Možda ne ti ali bilo ih je ovdje. Kapacitet prtljažnika se mjeri loptama ili kvadratima točno određenog volumena tj promjera, a to je za kvadrat točno 1 litra. Ni manje ni više. I da, jako često on bude izmjeren dosta manji od deklariranog. Mjeri se kapacitet od poda do police. Dio od police do krova vozila se po europskim standardima ne mjeri. Što se položaja sjedenja tiče on jednostavno ne može biti identičan u dva različita automobila. Postoji nešto što se zove H točka. Ili H30 što je tvoj razmak od tla. Ako se ne varam od je 28 cm za 500X, a 22 cm za Golf. I to nije ništa čudno da se u crossoverima nisko sjedi. Čak je taj 500X sa jednim od nižih položaja za sjedenje. Sa višim položajem za sjedenje se ujedno dobije onda više prostora za noge. A ovo da se neko ne može namjestiti. Pa danas možeš volan namjestiti kako ti srce želi, a kod nekih auta su mogućnosti podešavanja i veće od toga.
  8. Kako se zove onaj Poljak iz Njemačke sa pro-wagen stranice. Thomas? Koliko me sjećanje služi kada je on sjeo u Golfa i nije bilo nešto više mjesta nego u 500X. Ima bit da je lagao. Što sve utječe na osjećaj prostora. H-točka, udaljenost od pedala do stražnjeg naslona i naravno debljina prednjeg sjedala. SUV ili crossover modeli imaju višu H30 točku, položaj sjedanje je viši. Sa tim mogu kompenzirati (čak nerijetko pretvaraju u prednost) mogući nedostatak mjesta u duljinu. O mitu MQB platforme i voznim osobinama sam pokrenuo temu. Nisam vidio da si se usudio komentirati. Uvijek možeš reći da sam se igrao u Photoshopu
  9. Nismo u komunizmu pa da se oslovljavamo sa "drug". Drugo i puno važnije. Mjerenja su jako mjerodavna. Zato ona i služe da bi se izbio subjektivan dojam. Nisam ja kriv što samo jedan medij, a to je QR ili 4R skraćeno (kako vam draže), daje detaljna mjerenja dimenzija interijera i prtljažnika. Baš iz razloga da ne bi bilo rekla-kazala, ili još gore moje mišljenje je. Ukratko. Dimenzijama je 500X na razini kompaktnih automobila. Veći od dobrog dijela B-segment SUV-ova. Ima IRS. Ima širok izbor motora i mjenjača. Ima AWD kao opciju. Prvog direktnog takmaca je dobio sada u VW T-Rocu.
  10. X može bez problema konkurirati Golfu. Daleko su ti ovi nabrojani od njega. Sljedeći QR daje test T-Roca. biti će to zanimljivo. To je nešto najbliže 500X-u.
  11. @Elra Rekao sam da je sličniji stil interijera kao Grand Cherokee, Cherokee i Compass. Nije baš kao Renegade. Mislim da je sličnost vidljiva. Kao što sam rekao meni Grand Commander izgleda više europski i modernije od njih. Rekao bih da je korak u dobrom smjeru. Što se tiče prodaje Grand Commandera. Kažu da je baza Cherokee. To je prednji pogon i najveći motor koji je moguć je atmosferski V6, novi 2.0 turbo ili 2.2 dizel. Kod Kineza je 2.0 turbo samo prednost. Problem sa Cherokeem kao bazom je da trenutni proizvodni kapacitet postoji samo u Kini i SAD-u. Ne znam što to znači na ukupnu cijenu. Nego govore da bi ovaj proizvod bio atraktivan u Indiji i Brazilu. Pitanje je carine. Da je na jednoj drugoj platformi onda bi ova priča bila kud i kamo drugačija. Problem sa Jeepom je što je dijelom Daimler uništio primisli na skupe proizvode. Teško je to preko noći popraviti.
  12. @Elra Možda je Jeep Grand Cherokee premium, možda je to i Cherokee. No Compass i Renegade baš i nisu. Nije im to ni cijena. Pogledaj samo koliko je Compass jeftiniji od recimo VW Tiguana. Evo novi Jeep Grand Commander za Kinu, tamo i mijenja Grand Cherokee. U osnovi Cherokee sa dužim međuosovinskim razmakom i unaprijeđenim interijerom. Imam ja i sliku konačnog izgleda interijera. Moram reći da su se europeizirali. Samo to ne smijem davati javno.
  13. A u pm. Stvarno pretjeruješ. Slobodno o otiđi tako na neki VW forum u vezi novih Pola i T-Roca gdje je stvarno opravdano kenjati. Vjerujem da bi te izbacili sa tih foruma u roku keks. Ali eto ovo je jeftini američko-talijanski proizvod koje ljudi kupuju samo jeftine-polovne bez pravih ljubitelja na Balkanu pa se može po njima.
  14. Misliš da kod konkurencije izgleda bolje? Čak je i gore. Jednostavno guraju kupce ka najvećem ekranu. Ne znam kakvo sada sablažnjene.
×