Jump to content

N.N.

Members
  • Content count

    1577
  • Joined

  • Last visited

About N.N.

  • Rank
    Prominente

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Split

Previous Fields

  • Garage
    FIAT Brava 1.4 12v SX
  1. Jako negativni komentari od strane američkog Car & Drivera na račun upravljanja, a i masa vozila je veća od obećane. Slične mane je našao talijanski QR. Na limitu i mokroj podlozi se javljaju problemi. Iako je sam automobil jako brz ako se opremi Michelin Pilot Sport 4 S gumama i ako je riječ o M-Sport paketu. No čim su neke turističke gume ima dosta lošije performanse. https://www.caranddriver.com/reviews/a26990610/2019-bmw-330i-xdrive-by-the-numbers/ The new 330i will momentarily hold the line, but just as the car reaches its limit and without any throttle or steering provocation, the rear end starts to throw itself into the act, presumably to counteract understeer. And when the rear starts to come around, you find yourself working the steering to counter the tail movement, which corrects the immediate issue but restarts the cycle. Hustle it on canyon roads and the chassis attempts to bring the rear tires into the action, which degrades path accuracy. It's difficult to anticipate and plot your line through a corner with any smoothness. BMW denies using the brakes to change the cornering attitude, and the rear diff on our xDrive model is open, which means there's no torque vectoring happening. There's no four-wheel steering, either. No camber-changing swing axle to blame. Left to guess, we'd venture that it's due to bushing deflection. Whatever it is, a sports sedan should be your partner, listening closely for your intent, following each command predictably. This 330i seems to think you could really use those rear tires more. ... On the scales, though, this 330i xDrive weighed 3709 pounds—nine more than a similarly equipped 2016 328i xDrive sedan.
  2. Škoda Rapid / Škoda Scala

    Vidio uživo. Sa jedno 7 do 10 metara udaljenosti osim po farovima ne bih rekao da je novi model, rekao bih da je i dalje Rapid u pitanju.
  3. Vau vau najbolje laže, a od Euro 6d Temperature sa papučicom do poda i najgore povlači. Ali ispiranje mozga je neumoljivo.
  4. Zadnjih dana ili tjedana je FCA imao druženja sa dilerima u Milanu gdje su im otkrili određene planove. Što se tiče Fiata to su: unaprijeđeni 500 sa novim motorima i jako puno ADAS-a 500X u S aromi novi Fiat B segmenta Tipo MCA sa novim 10.25" infotainmentom "Tipo" SUV Bilo je i priče vezano za Alfu. Naravno ono što se još ne zna je zanimljivo. Povratak u B segment. Isto tako govore da je Giulia Coupe spremna, samo se čeka pogodan trenutak. Ja bih na ovo dodao da ako je riječ o GTV-u da sigurno još jedno dvije godine neće imati spreman V6 sa 650 KS. Inače ne bih ovo pisao. Ne ovoliko i ne ovoliko detaljno no na nekim blogovima i to onim talijanskim je počeli "curiti". I to ne bi bio problem da ja nisam originalni izvor.
  5. Što me iskopiralo... Infotainment but trebao biti 10.25".
  6. Mogu reći da se radi na Tipu MCA. Imati će u ponudi infotainment sa većim ekranom od bilo kojeg aktualnog FCA modela koji se prodaje u Europi.
  7. Vidim da nisi proučio dobro Opel. GM je na sebe uzeo neke R&D centre kak onaj za dizel u Torinu. Isto tako je na sebe uzeo trošak određenih mirovinskih fondova. PSA ništa od toga nije uzeo u dotu. Da ne govorim koliko je i bez toga Opel zadužen za dosta manje razvoja nego li je vodio pod GM-om. Naglasak u Europi će biti na Alfi i Jeepu. Ja bih rekao sa razlogom. Fiat će doći sa električnim 500. Hoće li vam se svidjeti? Sumnjam. Pa ovdje od Talijana svi očekuju jeftino i povoljno. Ne ide to baš tako. @Ivan Što se pada prodaje tiče. Tipo -17% na tržištu koje je palo -9%. Naravno loše je ali ne baš toliko koliko se čini na prvu. Dobra godina za i30 i Cedd koji su rasli svaki 5%. Mislim da tu možemo tražiti razlog većeg pada prodaje Fiat Tipa. Veći YOY pad od Tipa su imali Astra sa -27% i Megane sa -18%.
  8. Da on je C-SUV. 4.50 sa 1.60, a širinu ne znam. Brojke su naravno okvirne ali dali su ih u intervjuima i ljudi iz Alfe. Platforma je naravno nastavak priče na Jeep Compass i ostale srodne modele. Biti će nekih preinaka. Kako je bilo raznih intervjua tako je glavni menadžer Alfe za Europu, a ona je Roberta Zerbi, rekla kako razmišljaju o zamjeni za MiTo jer su ženski kupci jako bitni, no da sigurno neće biti 3 vrata jer žene imaju djecu. Zatom je rekla da se radi na modelima ispod Tonalea odnosno poviše Stelvia. Ovo možemo protumačiti dvojako ako ne i trojako. Ali neki su to preveli kao da se radi na B i E SUV-u. Ja bih rekao da je to tako no možda možemo ubaciti Giuliettu i E-SUV. Svakako je zanimljivo.
  9. Rekao sam da nisu pouzdani, a uz to spomenuli su što nitko drugi nije. Što smo saznali iz Ženeve? Mogli bi vidjeti Alfine SUV modele u B i E segmentu. Dogodine u Ženevi novi električni Fiat 500 sa ciljem od 50 000 jedinica godišnje. Tonale nije zamjena za Giuliettu. Fiat 120 je samo koncept... No mogao bi se odraziti na druge modele. Ima vjerojatno i drugih stvari koje sam zaboravio. Ja za Alfin SUV B segmenta, tj. da se intenzivno ramišlja o njemu, znam nekih 12 mjeseci. Meni to nije ništa novo. No to i dalje nije siguran model.
  10. @Elra Rekao sam ti da je to loš izvor. No je li postoje slične mogućnosti? Postoje no svakako ne Punto.
  11. Realno premali prednja svjetla i nerealan dizajn interijera. E da, i vanjske kamere koje će zamijeniti retrovizori. Mislim da sve ostalo može ići i u serijsku proizvodnju. No mislim da će prozori imati okvir. Em su vrata sa okvirom lakša, em je lakše riješiti izolaciju.
  12. Mene najviše veseli dosta kratki prednji prevjes za jedan FWD model.
  13. @neshaoct Bravo za otvaranje nove teme, nema smisle drukčije. Mislim da nitko neće žaliti za touch ekranima i virtualnim kokpitom. The driver's attention will be on the road, with the peripheral focus on a 12.3" full digital cluster and a 10.25" touchscreen central head unit.
×