Jump to content
FAS Euroauto Goran

N.N.

Members
  • Content Count

    2039
  • Joined

  • Last visited

About N.N.

  • Rank
    Prominente

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Split

Previous Fields

  • Garage
    FIAT Tipo SW 1.6 MJT Lounge

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Je, cijena je dobra. Uvijek u istog vulkanizera uzimamo. Tražimo i da guma nije starija od pola godine. Inače 16" su, 91H. A tekst. Za na prvu nisu mogli bolji uvjeti biti. Kroz sljedećih mjesec-dva će se sve znati.
  2. Namontirane Blizzak LM005. Komad sa montažom i balansiranjem je bio 680 kuna (90 eura). Znači sve 4 gume 360 eura. Danas u Splitu temperatura zraka nekih 5-6 stupnjeva, jaka bura, bilo i kiše. Sve skupa idealni uvjeti za isprobati ih. Za sada nisu razočarale.
  3. Taman sam bio u postu poviše tvoga napisao kako je odluke pala na Bridgestone jer osim željenih performansi su bile i najjeftinije. Montaža trebala biti jučer predvečer no odložena za danas zbog smrtnog slučaja u široj porodici. I danas se ode tamo kad ono nema 91H nego nude 91T što nije bilo po dogovoru. Sad sve prolongirano do sljedećeg ponedjeljka. Isto tako se uzima samo i isključivo ako je guma do pola godine starosti. Ako uhvatim vremena ću istipkati i kako je tekao razgovor u vezi cijene. Samo ću reći da T860 nema u ponudi nego samo T870.
  4. Uvijek su kod nas premium gume. Tu nema spora ni priče. Kažem, kod nas je dosta bitno i da si dobre i pri malo većim temperaturama, kiša i suho. Snijeg nije primaran, mora biti solidna. Gledao sam malo ADAC test ali većih 17" guma, čini mi se da je A4 bio u pitanju, i kod suhog i mokrog briljira gore spomenuti Blizzak LM 005. No što to znači za 16" je pitanje. Gdje kupujem gume je Blizzak i najjeftiniji od 5 premium marki, barem što se kod nas smatra za premium. 680 kuna je po gumi sa uključenom montažom i balansiranjem.
  5. Ajmoooo... Koju zimsku gumu za Tipo mrtvačka kola u 16 cola. Imajte na umu da je ovdje dosta toplo i da se uglavnom vozi od Splita do Dalmatinske zagore. Znači nekako je visoko na listi prioriteta i ponašanje po suhoj i mokroj cesti. Snijeg nije baš visoko, led onako. Gađajte kome se da.
  6. Evo Nijemci počeli masovno kupovati all season gume, često i kineske, pa ja evo ne govorim da su siromašno tržište. Što se tiče Tipa, a to je tema, njemu prodaja ide odlično i još uvijek dosta muku muče ili su na rubu proizvodnih kapaciteta. Ne znam tko je rekao, je li @horvat ili @neshaoct. Da se Tipo dosta čeka. Kažem nije čudno jer ubijaju sa prodajom limuzinske izvedbe, prije svega Turska. Njima je bitno da u ukupnom zbroju prodaja Tipa ne šteka, a bome ne šteka. No sa vremenom sam pročitao različite komentare. Recimo da je Tipo rang Dacie. No različitih komentara će biti. Nije to neka novost.
  7. Zanimljivo. U Brazilu već kruži aktualni 208 sa Fiat Firefly 1.3 8v i 1.0 turbo 12v motorima. https://www.autossegredos.com.br/segredos/flagra-peugeot-208-1-3-firefly-ja-roda-em-teste-hatch-tambem-tera-1-0-turbo-flex/
  8. Portugalski mag vozio Tonalea na Baloccu i kaže kako zadovoljan. Pitanje je opet što to znači jerbo PSA nije poznata po vozačkim autima, ovo mu je sad svakako preporod.
  9. Tipo 1.6 dizel 130 KS City Cross koji u Hrvatskoj ima opremu kao nekad Lounge je nov oko 21k eura. Ne znam na koju foru je 1.0 GSE limuzina toliko skupa. Inače jedna od najvećih provala foruma je MQB A0 sa multilinkom.
  10. Dobre vijesti za buduće proizvode Alfe. Modeli E segmenta su se vratili. Liftback i SUV. Platforma je naravno Giorgio koja se sada zove STLA Large. Alfa Romeo modeli D i E segmenta će biti na njoj.
  11. @Elra Nisam ništa rekao kontra Aisina niti ću. Što se Puncha tiče tu pušem na hladno.
  12. A tko bi drugi bio? Kasne sa fake DCT Designed in China projektom.
  13. @Zakeralo Nisam pratio sve. Što se tiče Unconnect u grubo to je tako i to je za Unconnect 3. Unconnect 4 di je recimo i 7" u Tipa je uvijek QNX. No to je minimalna veličina Unconnect 4. Unconnect 5 je naravno na Android Automotive OS-u.
  14. Nije svaki MHEV isti. Evo FCA i PSA u odvojenim projektima skroz preskaču 48V BSG MHEV kod FWD vozila kakve nudi VAG i odmah idu na P2 MHEV rješenje. FCA vozila kasnije ove godine i rano sljedeće sa 1.5 turbo P2 MHEV. PSA projekt sa Kinezima jako kasni. Nije ni svaki HEV isti. Neki HEV P2 tipa nisu ništa bolji nego moderni MHEV koji je isto P2 tipa.
  15. Ionako je najbolja što se tiče mehanike. Nešto drugo je problem.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...