Jump to content
FAS Goran

N.N.

Members
  • Content Count

    2116
  • Joined

  • Last visited

About N.N.

  • Rank
    Prominente

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Split

Previous Fields

  • Garage
    FIAT Tipo SW 1.6 MJT Lounge

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. @Elra Dva su motora. Prvi je nova generacija 1.6 Prince od PSA kakav već ide u novi 3008, 5008 i Grandland. Drugi je nova generacija 2.0 GME T4 zvana Evo. Evo kao evolucija. Mislim, ima ti i službeni press materijal. Vrlo jednostavno je sve pročitati. Radi so dva a ne o jednom motoru.
  2. @Elra To nije istina. To je 2.0 motor. Ide i sad u Grand Cherokee ovaj aktualni, ova nova verzija će ići. Ja sam davno imao pristup internim dokumentima i prezentacijama. GME T4 Evo Sam vidio, sad je moguće i kraj 2020. ili je 2021.
  3. @Elra Je li čitaš pozorno? Kaže proizvodnja Peugeot 1.6 uz novi GME T4 Evo. To je naravno nova verzija ili generacija 2.0 turbo motora. Inače to ti kasni preko 2 godine. To je trebalo izaći tamo negdje kad i 1.5 GSE u Europi.
  4. @moron Fiat kapacitet 0.8 kWh, Renault 1.2 kWh.
  5. Pričam o MHEV modelima... Ne znam o čemu pričaš. Ajde da je PHEV. No to je i jako velik auto. Doduše njima i treba kako su im sve platforme jako neefikasne šta se tiče ponude prostora za noge. Doduše 3008 je i baš ekstremno širok. 3 godine za vidjet kakav je motor? Pa tko to više ima? Pitanje šta će i kakav bit u proizvodnji za 3 godine.
  6. Već su u prodaji za 600... Ali za neka tržišta , uglavnom tila Njemačke i Nizozemske. Za Avenger su najavili kao 4xe. Također i za Junior. Junioru je to i jedini motor da nije BEV. Inače nešto drugo sam htio reći. Ako papir ne laže. Tonale 1.5 MHEV 130 KS ima točno 30kg manje od 3008 III 1.2 136 KS. Osim 30kg manje ima i 1 cilindar više i ozbiljniji mjenjač. 0-100 ako imam točne podatke je 9.6 za Tonale, 10.1 za 3008. Vmax je 200 odnosno 201 km/h.
  7. @Elra Ma lako se taj interijer riješi. Par promjena i eto. Pa sjećaš se valjdna oplata vrata, stražnjih vrata, na 500X prvih par godina proizvodnje i kasnije. Nije to problem. Veći je problem šta Tonale ima malo opcija i šta je interije moguće birati sve dok je crni. To se sad dešava sa Maserati Grecaleom. Samo crni ili crveni interijer za MY25. Ne znam jesam već pisao. Ništa ti Francuzi ne kuže, baš ništa. Mislim da su motori OK, bar 1.5, možda je koji jači. Iako u Kanadi ti ide 2.0 GME T4 D kao Q4. Trebao ići i u Americi pa ludi Imparato rekao ne. Meni je veći problem šta je tu 1.6 dizel a ne 2.2. I što u PHEV ide 1.3 a ne veći motor, bar 1.5, i još je mjenjač traljavi Aisin sa 6 brzina.
  8. @Elra Trebalo je pisati Finale. Emti spell check I auto correct. Što sam htio reći. Ne znam jesi li primijetio, nekima je to super stvar, nekima ne. Izgleda da su STLA Medium auti jako jako široki, tamo gdje treba biti, unutra. Centralni greben/tunel je iznimno širok. Malo koje auto ima to u C pa i D segmentu, pogotovo ne za europsko tržište. Ako se sjećaš Giulia i Stelvio su u doba izlaska bili jako široki. Recimo jedna stvar šta zamjeram Alfai Tonale, naravno ima ih još, je što je nisu napravili širom u interijeru.
  9. Ne znam što će biti ali znam da su za FL spremali PSA motore, i MHEV i PHEV. Idiotizam ako pitaš mene, totalno promašeno. Iako i ovako Finale ima pronađeni motorizaciju. Općenito sam pun kritike gdje to sve ide i kako sastavljaju listu motora. Još su Giulia i Stelvio pod Sergiom bilo vrhunski što se tiče motorizacije a sjećam se je se i onda kukalo.
  10. Jura vozio novi 3008 mild hybrid: Izgleda da je dobro ne talasati i ne reći da su mogli staviti Fiat motore.
  11. Pa meni je to prije svega bitnije da ne intuitivniji. Moje mišljenje je već da je UConnect 4 odličan sustav. 5 je naravno i brži i funkcionalniji, nažalost i bugovitiji. Da ne bi bilo zabune UConnect 4 je onaj sustav što je išao u 5, 7 i 8.4 inča. UConnect 5 ima svakakvih vela i 10.1 i 10.25, ima i sustava sa 12.3 već. Mislim da je sad već izašao i veći od 14 inča.
  12. Trebala se mijenjati i ranije pa nikako da se promijeni. Tko zna što će na kraju biti.
  13. Meni je smiješan dio kad kao je znam gdje će se proizvoditi sljedeća 2 Fiata na ovoj platformi a ako je predstavljanje sljedeće godine već je odavno sve odlučeno.
  14. @Elra Ne znam, bio je nekad problematičan ali se dosta toga promijenilo i samih dijelova i softver od početka proizvodnje. To je ZF po licenci. Nekako mislim da ko ima novaca za Cherokee da će moći i to platiti. Što se tiče blagih hibrida i dizela. Moje mišljenje i neka osnova rada dizel motora nalaže da dizeli nisu poželjni za hibride. Pali/gasi, stani/kreni. Hladni dizel je smrt za dizel. @ISV_01 A vidiš koliko je teža od MHEV a čak i on ima 1 elektromotor i automatik koji daje težinu a razlike je preko 300 kg od MHEV do PHEV. Gledam ovoga sa SAT-a. Je li to Alvirović? Boga mi dobro je uspio doći do intervjua sa Carlosom. Talijani to baš ne mogu, pogotovo oni šta su bili velik fanovi pokojnog Sergija jer ti su danas u pravilu najveći kritičar Carlosa. Bilo bi tu jako puno škakljivih pitanja.
  15. Ne znam odakle ti to. Trebala je već doći nova generacija, ne znam gdje je. Vjerojatno će više dijelova dijeliti sa 3.0 GME.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...