Jump to content
FAS Euroauto Goran

N.N.

Members
  • Content Count

    2052
  • Joined

  • Last visited

About N.N.

  • Rank
    Prominente

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Split

Previous Fields

  • Garage
    FIAT Tipo SW 1.6 MJT Lounge

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ma ima ti već podataka o potrošnji sa pravog testa. Mislim da sam stavlja za Renegade od strane QR i usporedba sa 1.3 kojeg su već sad davno testirali. 1.5 po njihovom test režimu, a to je točno određeno što i kako, troši 2 litre manje.
  2. Znam da je tema Tonale no izašli su mjereni podatci za Renegade 1.5 P2 MHEV 130 KS; test je u QR. Grad 6.37 l/100 km Otvorena 5.43 l/100 km Autocesta 7.93 l/100 km Prosjek je 6.58 litara na 100 km. Usporedbe radi 1.3 MA III sa 150 KS je mjereno trošio 8.54 litre na 100 km u istom automobilu, a performanse su bili praktički identične. Mjereni rezultati su taman negdje na pola puta između klasičnih BSG MHEV rješenja i FHEV rješenja.
  3. @Elra Kako bi rekli: How Yes No. Točan podatak onog glavnog mjerodavnog, a to je per capita ili po stanovniku: $16,793 $9,177 Iako je sve to skupa jako loše, na obje strane.
  4. Ima li ko kakvu preporuku za ljetnje gume 195/55 16?
  5. Elitni CO2. Francuzi baš imaju fetiš na to. Za Maserati vrijede neka druga pravila.
  6. Em li ih i njihovo izostavljanje 2.0 256 KS Q4 u Europi. Baš su zeleni talibani ili zeleni križari, kako oćete.
  7. Emti, ne može se napraviti upload .mp4 datoteka.
  8. Ovi idu od 0 do 20 km/h samo na struju. Ima raznih vrsta blagih hibrida. Ovo je prvi ovakve vrste na tržištu. Da ima motor u mjenjaču i EV mod. U biti ovo su više 48V full hibridi nego li li blagi hibridi. Da EU je gura bolesne CO2 propose vidjeli bi kroz sljedećih 10 godina veliko napredak ove tehnologije no što je tu je. Treba inače razlikovati: P0 12V hibride kao što je Fiat 500/Panda i još neki P0 48V kao popularni Gnojf P2 48V hibride kao ovaj, a kakvih će biti sve više u budućnosti
  9. Taj 1.3 je još malo pa gotovo. Eventualno ostaje van EU.
  10. Tonale lista motora kao MY23: 1.5 T4 P2.5 MHEV DCT7 130 KS (EMEA) 1.5 T4 P2.5 MHEV DCT7 160 KS (EMEA, JAP) 2.0T 255 KS (NAFTA, MEA) 1.3 T4 PHEV AT6 275 KS (EU, NAFTA) 1.6 Multijet DCT7 130 KS (EMEA)
  11. 1.5 turbo 96 kW za Tipo i 500X će imati DCT7 sa 15kW elektromotorom (130+20 KS) do 15% niža potrošnja vs 500X 1.3 turbo DCT 18% niža CO2 emisija vs 1.3 DCT EV mod 3 km do 20 km/h zamjena za dizel u urbanim sredinama tišina: kod pokretanja motora
  12. Valjda je 1.5 T4, a ne T5. Uostalom tak i piše na autima, a bome i nekim LinkedIn profilima. To je veće verzija 1.3 T4 motora uz taj dodatak P2 MHEV sklopa. Važno je ovo P2. Nema toga sad na tržištu. 1.3 T4 i dalje živi, tržišta van Europe i PHEV u Europi. Sve je ovo očekivano. Samo gledajte VW i koliko im je trebalo da 1.4 TS EA211 zamjene sa 1.5 TSI EA211 Evo motorom.
  13. Je, cijena je dobra. Uvijek u istog vulkanizera uzimamo. Tražimo i da guma nije starija od pola godine. Inače 16" su, 91H. A tekst. Za na prvu nisu mogli bolji uvjeti biti. Kroz sljedećih mjesec-dva će se sve znati.
  14. Namontirane Blizzak LM005. Komad sa montažom i balansiranjem je bio 680 kuna (90 eura). Znači sve 4 gume 360 eura. Danas u Splitu temperatura zraka nekih 5-6 stupnjeva, jaka bura, bilo i kiše. Sve skupa idealni uvjeti za isprobati ih. Za sada nisu razočarale.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...