Jump to content

N.N.

Members
  • Content count

    1429
  • Joined

  • Last visited

About N.N.

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Split

Previous Fields

  • Garage
    FIAT Brava 1.4 12v SX

Recent Profile Visitors

1369 profile views
  1. Fiat 500X

    Snimala se reklama za 500X facelift. U ulozi je Christopher Lloyd. Naravno tema je "Back to the Future".
  2. Air-air intercooler je inferioran air-water rješenju. Znači proizvođači, bar je tako po tvom sudu, su ludi kada se okreću air-water intercooleru pogotovo kod jačih mašina visoke specifične snage.
  3. @YUgisa Tako je. Isto rješenje kao na Alfinom 2.0 GME ili Alfinom 2.2 dizelu kada je uz Q4 što će reći neke verzije sa 180 odnosno sve sa 210 KS. @Ivan I još jedna po meni jako bitna stvar sa ovim motorima naspram 2.0 dizele slične snage. Ovdje imaš gotovo 100 kg manje na prednjoj ili tek ispred prednje osovine. Čudo za zavoje ko ga baš tjera.
  4. @Ivan Pa gledaj... Za ovaj novi motor tvrde da je najveći napredak kod vršnog opterećenja. Mislim na smanjenje potrošnje goriva. Vidjet ćemo je li istina. Svakako najveći prednost dizela je još uvijek kada se gazi do kraja. Tu benzincima potrošnja skače u nebo. Samo što je tada nekada 140 i 170 KS verzija bila različita. 140 KS ima npr. manji turbo zato i prije dostiže maksimalni moment ali nema vršnu snagu. Dok sada je vjerojatno razlika samo u mapama. Skriveni potencijal sa 150 KS verzijom je tu.
  5. @Ivan Naravno u ono doba to su bile vrhunske brojke. Baš me zanima kakav ti je u usporedbi sa JTD mašinom. No kod 1.4 je bila i jača 170 KS verzija. Moment zbog većeg turba 230 Nm pri 2250 ili overboost 250 Nm pri tek 2500. Ovaj sa 180 KS ako je informacija točna ima 270 pri 1850. To je zamjetan napredak. Mislim da novi MultiAir i GDI čine dobar dio te razlike tj. napredka u performansama. Ove oznake 1.3 odnosno 1.4. Razlika u kubikaži je u biti jako mala. 1332 naspram 1368 kod starog motora. I dalje sam mišljenja da je za FCA od većeg značaja novi 1.0 turbo sa 3 cilindra. Poslije TwinAira to je velika promjena.
  6. Zanimljiva stvar za koju ne znam je li istina. Moguće da je vezano i uz MultiAir III. Kažu da GSE T3 120 KS maksimalnu snagu razvija na 5750 o/min, a GSE T4 150 KS na 5500 o/min.
  7. Španjolska stranica km77 je objavila više informacija o novim GSE motorima zajedno sa službenim fotografijama. Novost je MultiAir III. Manji motor GSE T3 sa 120 KS maksimalni okretni moment od 190 Nm razvija pri 1750 o/min. Veći GSE T4 sa 150 ili 180 KS okretni moment od 270 Nm razvija pri 1850 o/min.
  8. Kombinacije koje će biti dostupne sam stavio. Motore, mjenjače, pakete opreme. Svi motori su Euro 6d TEMP. Sve skok sa sadašnjih Euro 6b. Znači preskaču Euro 6c. Planiraju hibride i sve je jasno u planovima. Baš se konkretno spominje Renegade. Početak 2021. To je za FWD P2 48V mild hibrid. Staviti ću skicu sa objašnjenjima što znači koji tip hibrida. Kao što vidiš motor na ulazu mjenjača. To omogućava električni mod kao što npr. sada nudi Toyota na svojim full hibridima. A rješenje je tehnički dosta jednostavnije. Trenutno je u prodaji jedan jedini mild hibrid tog tipa. U faceliftu Mercedes S klase. Uskoro će i u E klasu. Sljedeći je to najavio Audi. Sa ovim rješenjima u pravilu ide električni turbo/kompresor. Nema turbo rupe. Ono drugo rješenje je P1/P4 plug in hibrid. Početak 2020. To je vrlo vjerojatno vezano sa ovim projektom: http://www.ecochamps.eu/class-b-demonstrator-fiat-500x/
  9. Ako se što ne promijeni ovo je popis svih motora za Renegade facelift: 609.L20.4 1.0 GSE T3 120CV C630 FWD SPORT 609.M20.4 1.0 GSE T3 120CV C630 FWD LONGITUDE 609.P20.4 1.0 GSE T3 120CV C630 FWD LIMITED 609.M22.4 1.3 GSE T4 150CV DDCT FWD LONGITUDE 609.P22.4 1.3 GSE T4 150CV DDCT FWD LIMITED 609.P43.4 1.3 GSE T4 180CV 948TE 4WD LIMITED 609.H33.4 1.3 GSE T4 180CV 948TE 4WD LOW TRAILHAWK  609.L27.4 1.6 MJET 120CV C635 FWD SPORT 609.M27.4 1.6 MJET 120CV C635 FWD LONGITUDE 609.P27.4 1.6 MJET 120CV C635 FWD LIMITED 609.M2K.4 1.6 MJET 120CV DDCT FWD LONGITUDE 609.P2K.4 1.6 MJET 120CV DDCT FWD LIMITED 609.P3B.4 2.0 MJET 140CV 948TE 4WD LOW LIMITED 609.H3E.4 2.0 MJET 170CV 948TE 4WD LOW TRAILHAWK
  10. Osim novih GSE benzinaca su i dizeli dobili konačno SCR. Tu je i prepoznavanje znakova. Naravno i Full LED svjetla.
  11. Nije mi jasno. Jedan kaže nema predstavnika u B segmentu jer se gasi Punto. Drugi kaže Fiat se degradira. Ja kažem da ste oba u krivu jer dolazi nov B segment i malo jači i skuplji adut u vidu 500 Giardiniere. Barem vam to piše u planu.
  12. Malo razuma ne bi škodilo.
  13. @neshaoct Ja se slažem sa tvojom opservacijom. Nego daj molim te ako možeš daj udri sa prezentacije i stavi ako možeš projekciju ukupnih prihoda 2022. Ja sada nisam na računalu pa ne mogu. Ovaj D Low SUV je ništa drugo nego produženi Jeep Compass. Mislim da je to za Europu bolje nego produženi Jeep Cherokee. I u pravu si oko Brazila. Tamo su veće marže pa si mogu dopustiti Fiat značku. Jedna bitna stvar oko Jeepa. Većina je to previdjela. Dodaju neku kao Urban razinu opreme. To je prije svega za sve one koji ne traže Jeep kao off road brand. To je za one koji se ne miču sa ceste i na tim bi modelima i odstojanje od tla trebalo biti manje što posljedično vodi ka boljim voznim osobinama i manjoj potrošnji goriva.
  14. @N.N. Panda ostaje to je mislim jasno čak i iz prezentacije. Ona predzadnja čini mi se. Seljenje... Pa onda kaže iskoristivost kapaciteta preko 100% za regiju EMEA. Valjda se tu nešto i Kragujevac pita. Tako da barem do kraja ovog plana imati ćemo i Pandu i Tipo. Ostatak će uglavnom biti gama 500. Gledaj. Problem tu nastaje sa famoznih 95 grama CO2 po kilometru od 2020. Kako to postići? Pa elektrifikacijom. Uvođenjem hibrida raznih vrsta. Za te hibride ću staviti slikice. Hibridi koštaju. Auta neće biti jeftina kao što su danas. Ako netko želi platiti malo više za Fiat onda je to taj 500. Jasan je valjda onda fokus na 500 raznih vrsta. Pa i taj novi četvrti 500 koji mi nekako odaje dojam da je to veličina koju je sada imao Grande Punto. Evo tih sličica sa objašnjenjem što znači koja tehnologija kao i koliku redukciju CO2 može donijeti:
×