Jump to content
FAS Goran

N.N.

Members
  • Content Count

    2059
  • Joined

  • Last visited

About N.N.

  • Rank
    Prominente

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Split

Previous Fields

  • Garage
    FIAT Tipo SW 1.6 MJT Lounge

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ovaj model nje zamjena za 500X, nije zamšljen tako. Iako je Stellantis odlučio da se se 500X linija jednostavno izgasi. Orginalni plan je bio da 500X naraste. Ovaj model je trebao biti 500 Giardiniera, platforma eMini-Wide, ista onaj kao novi 500 samo širi, a u biti u ponudi modela zamjena za 500L.
  2. Ma nije 1.2 jedini koji ima grijehe. Općenito ti mali, ulazni, motori imaju problema. Ovdje je lijek što češće mijenjati ulje. No je li prethodni vlasnik to radio? I ne, nije riječ o puknuću remena. Nije baš jednostavna tema. Kod 1.5 HDI je problem sa SCR sustavom. To je rak rana PSA dizela. Imaju i drugi problema sa tim. Kod 1.5 zna biti problema sa turbinom i injektorima. Mislim da koriste Delphi no ne drži me za riječ. Općenito je sad sa 2nd hand vozilima sve teže i teže naći pravog. Da ne govorim o astronomskim cijenama u zadnjih 12 mjeseci.
  3. Oko motora nije afinitet nego čak svako malo po francuskim medijima se piše koje je to đubre i da nikako nisu riješili probleme sa remenom u ulju. Ranije je bilo još nekih karakterističnih problema za GDI motore no to su otklonili. Za mene koji gleda 2nd hand robu je to svakako neprihatljivo i jako rizično. Inače francusku mediji bar što sam ja vidio jako realno pišu o svojim automobilima, dosta ih i kude, samo šta Francuze kao kupce to nije briga i jako su nacionalno osviješteni što je u stvari za pohvalu. Isto se ne može reći za Talijane kao kupce. CMP ima razne probleme. Kao kruta osovina u BEV verzijama. Pa ti (jako) problematični motori što vrijedi i za 1.2 benzin i 1.5 dizel. Ne znam je li ovdje uspjelo nekako doći do polukrute barem za BEV. Drugi problem je pakiranje. Vozila na CMP platformi su u pravilu najtješnja na stražnjoj klupi u cijeloj ovoj klasi. Pričam o mjestu za koljena. U usporedbi je li sa MQB A0 i CMF-B vozilima. Stražnja vrata su također jako kratka i mal je otvor. Teško ući i izaći. Doduše Talijani su se potrudili oko nekih stvari. Da bi dobili mjesta na stražnjoj klupi je ovdje koliko znam H točka viša. Samo vozilo je čak koji milimetar niže od braće. Tako da neki ekstremni prostor za glavu se neće dobiti. Originalno su ova vozila trebala izaći na bazi novoga Fiata 500. Naravno sa sličnim dimenzijama eksterijera kao ovaj Jeep. Čak je cijeli dizajn, unutra i vanka, prenese sa eMini na CMP platformu. Što se tiče COTY to je već dugo politički izbor. Tu nema spora. Sam se pogleda poredak nekih zadnjih godina. Doduše sami novinari su sve manje educirani. Veži konja di ti gazda kaže.
  4. Više slabo pratim auto industriju. Ali... Avenger ne donosi ništa novo. Ista stara platforma uz isti stari, uz to jako problematičan, motor. Nije ovo BEV only proizvod. Pa Mokka i DS3 su istovjetni proizvodi ovome. Ovdje je novi dizajn i što su Talijani koliko toliko od osnove-govna pokušali napraviti pitu.
  5. @moron Meni je ovo sve skupa daleko od super ako su sve 100% francuska rješenja. A tek guranje isključivo BEV verzije na mnogo tržišta... To je tek idiotizam.
  6. Jako problematičan motor... Meni kao korisniku koji kupuje polovna vozila je to veliki rizik. Kasnije će nova verzija 1.2 turba sa 136 KS kao P2 MHEV i onim lažnim belgijsko-kineskim DCT-om. Kažem lažnim jer je samo jedno kvačilo. I "on top of that" čak ni infotainment nije UConnect nego su ostavili francusko đubre.
  7. Ma ima ti već podataka o potrošnji sa pravog testa. Mislim da sam stavlja za Renegade od strane QR i usporedba sa 1.3 kojeg su već sad davno testirali. 1.5 po njihovom test režimu, a to je točno određeno što i kako, troši 2 litre manje.
  8. Znam da je tema Tonale no izašli su mjereni podatci za Renegade 1.5 P2 MHEV 130 KS; test je u QR. Grad 6.37 l/100 km Otvorena 5.43 l/100 km Autocesta 7.93 l/100 km Prosjek je 6.58 litara na 100 km. Usporedbe radi 1.3 MA III sa 150 KS je mjereno trošio 8.54 litre na 100 km u istom automobilu, a performanse su bili praktički identične. Mjereni rezultati su taman negdje na pola puta između klasičnih BSG MHEV rješenja i FHEV rješenja.
  9. @Elra Kako bi rekli: How Yes No. Točan podatak onog glavnog mjerodavnog, a to je per capita ili po stanovniku: $16,793 $9,177 Iako je sve to skupa jako loše, na obje strane.
  10. Ima li ko kakvu preporuku za ljetnje gume 195/55 16?
  11. Elitni CO2. Francuzi baš imaju fetiš na to. Za Maserati vrijede neka druga pravila.
  12. Em li ih i njihovo izostavljanje 2.0 256 KS Q4 u Europi. Baš su zeleni talibani ili zeleni križari, kako oćete.
  13. Emti, ne može se napraviti upload .mp4 datoteka.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...