Jump to content
Goran

N.N.

Members
  • Content Count

    2158
  • Joined

  • Last visited

About N.N.

  • Rank
    Prominente

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Split

Previous Fields

  • Garage
    FIAT Tipo SW 1.6 MJT Lounge

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Naravno. To je omiljeni model u galaksiji i šteta je ako nije okosnica ponude sa svoja moćna 3 cilindra i cijeih 136 kljusadi na autima visine 1.65 i duljine 4.7 metara.
  2. I sve osim jedne možda BEV verzije je isključivo prednji pogon. Svaka im čast. Peugeotu naravno.
  3. @Elra BSG! Za mene je to pravi MHEV P2.5 bih ja nazvao 48V HEV. Ipak ima električni mod, može do neke brzine ići na struju. Vjerujem da nema tj. da nije bilo EU glupost oko električnih auta da bi vidili puno veći napredak i bržu adopciju P2 i sličnih 48V rješenja.
  4. Ima tih motora iako su u manjini jer jednostavno proizvođačima je skupo. Čak ex FCA neke radi ali iz drugih poriva. Pa Maserati Nettuno ti je takav. Ovdje, ako sam dobro pratio intervjue prilikom predstavljanja Bigstera, novi 1.2 tce na LPG ima dvojno ubrizgavanje. Koliko znam bez toga uzbsako GDI bi bilo velikih problema, baš velikih.
  5. @srdjos Motor je istovremeno i GDI i SMPI. Ako je dobro riješeno sve nema potrebe za većom potrošnjom ili kombinacijom.
  6. Nula bodova. The next big thing bi mogao bit PSA EP kao HEV. Evo sad sam vam rekao. Općenito su 1.0 i 1.3 bolji nego ranije 0.9 i 1.2. To opet sad nema puno veze jer ih sve mijenja 1.2 sa 3 cilindra. I taj ima na plin. Koliko sam skužio ima i indirektno i direktno ubrizgavanje.
  7. Ova nova sa 3 cilindra je treća. Mijenja im i 1.0 i 1.3. Sjećam se da sam davno čitao Francuze, sad ne mogu naći članke. Originalni je planirano da uz 1.2 sa 3 cilindra bude i veći 1.5 sa 4.
  8. @horvat 3 su vrste 1.2 tce. Srednja nije uspjela. Onda je 1.3 tce izveden iz nje za sada kažu dosta dobar. Pitanje kakav je ovaj novi 1.2 tce kojeg ja iz ruganja zovem 3prd kao i sve motore sa tim brojem cilindara.
  9. Imaju spreman 1.5 turbo ako im treba P2.5 MHEV. Ali Francuzi ko Francuzi. Guraju svoje pod svaku cijenu. Još su prve serije lažnog DCT-a jako problematične. Bilo je jako puno promjena mjenjača. Jesu, 1.0 i 1.3, no tamo nikad nije išao niti je u planu 1.5 Ne znam šifre ali od novijih motore 1.2 tce, a nije da su briljirali 1.6 i 1.7 dci. Doduše nije da ih i puno ima. To kad si spomenuo BMW. Meni je frizer sa 118i imao raspad motora na jako malo kilometara. Ne znam jel uhvatio 60 iljada.
  10. Nedžad Curić bi isto uskoro trebao biti bivši. Jako puno problema sa puno toga... @Elra Aisin 8 brzina.
  11. Potvrdno. Razmišljaju o 2.2 Multijetu. Vjerojatno ista verzija u osnovi kao za gospodarski program a ne aluminij blok motora kakav je išao u Alfu. Iako je to lakše. Moguće o da je razmontieana linija, ljevaonica na to mislim.
  12. To nema smisla. Jedini motor koji ima smisla je 2.2 Multijet i to poželjno u automobilima da bude aluminijski blok.
  13. @Ivan Grande Panda i srodni modeli... I jesu zamišljeni kao low-cost tj. pandan ili nekakva konkurencija Daciji. I treba uzet i obzir da ta Dacia nije više onako loša ili onako low cost kako je bila, barem kad je riječ o tehnici na koju se oslanja. Ali... I ovo je veliko ali i više njih. Ali su skuplji 2-3 tisuće eura za sličnu stvar. Doduše svi PSA, ehm STLA modeli su takvi. Ali nema takvu ponudu pogona i motora. Dacia ima pravo 4x4, imat će ajmo reći 4xe verziju istoga, ima novorazvijeni LPG sa direktnim i multipoint ubrizgavanjem. Ima čak i HEV motore, ako žele ima i PHEV koji barem trenutno ne nude. Ali nema tako dobru platformu. Iako je Dacia low cost verzija Clia V odnosno Captura II, a pitanje je čak i to koliko je to slučaj kod jačih modela, ipak je po mom sudu bolja i naprednija od indijskog razvoja Smart Car platforme. Uz to je unutrašnjost CMF-B automobila šira što je po meni bitno u C segmentu. BEV neću komentirati, barem u ovom postu. A ovo oko braka i Peugeota. Sa 1.1. je europski centar grupacije službeno prebačen u Torino. Sad što i koliko to znači je pitanje. Činjenica da su progurali te svoje motore doskutabilne kvalitete. No dio razloga je što u startu oni nisu planirali daljnji razvoj motora za tržište Europe nego samo stavi šta imaš. Ipak moram komentirati BEV. Razlog prestanka razvoja je baš što su računali 2030. je sve BEV. Istovremeno Južna Amerika čak u CMP modelima dobila Firefly/GSE motore te se ulaže i razvoj istih.
  14. @Ivan Ali.. FCA je imala P2 MHEV spremiji ranije od PSA i imala je novije motore. Čak je eMini Wide projekt bio skoro spreman i auti na njoj bi bili u ponudu ranije nego ovih 5 na CMP i Smart Car platformi. Znači i Avenger i Junior i 600 i Grande Panda su se mogli napraviti sličnima kao sada. Samo bi Lancijin model vjerojatno bio više kao crossover, sas je hatchback. Pričam o platformi koju koristi novi Fiat 500 ali malo široj i naravno veličina B segment. Ovo (još) veće forsiranje BEV vozila možemo zahvaliti i sada već bivšem izvrsnom direktoru Carlosu Tavaresu.
  15. @italiano To nije istina. Jako je loš, ali baš jako. Više je stvar je li imaš sreće ili ne.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...