Jump to content
FAS Euroauto Goran

N.N.

Members
  • Content Count

    2015
  • Joined

  • Last visited

About N.N.

  • Rank
    Prominente

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Split

Previous Fields

  • Garage
    FIAT Brava 1.4 12v SX

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. https://www.instagram.com/p/COcQKUAqV0P/
  2. Negdje krajem 2023. ili tokom 2024. će se početi proizvoditi auta na PSA eVMP platformi u Melfiu. Tada bi se trebala zvati STLA Medium. Valjda će i još neke tehničke novosti dodati. Marke bi trebale biti Lancia, Jeep, DS i Opel. Pretpostavljam da su ova 3 novi Compass, DS7 ili manji model, te Crossland.
  3. @neshaoct Ima jedna analiza. Za automobile B-segmenta, klasični B, je PHEV tehnologija preskupa. Kod njih je isplativije ići na BEV. Svi skoro imaju tu strategiju. PSA, čak FCA prije spajanja sa PSA je sama razvijala takve automobile, a sad i Renault sa CMF-B ide u tom smjeru. Neki skuplji ili veći modeli B segmenta, neki SUV modeli, imaju možda smisla sa PHEV tehnikom. No stvar je što se na jednoj platformi baš ne isplati imati previše različitih tehničkih rješenja, pogotovo ne u istoj tvornici. Sve to komplicira i poskupljuje proizvodnju. Morati ću negdje naći videa od strane ZF-a. Oni su to jako lijepo objasnili. Samo CEO Stellantisa se ne slaže sa njima, on ima plan skroz ukinuti PHEV opciju. @Elra Svaki proizvođač napravi analizu tržišta. Gleda se koje tržište je najvažnije i što ide. Činjenica je da sada u dosta zemalja potražnja za PHEV automobilima veća od proizvodnje. Dio toga je i radi subvencija. Činjenica je isto tako da je Jeep tu za većinu tih tržišta dobro pogodio sa 4xe modelima. I to je to. Kraj priče. Naravno Stellantis možda napravi neke druge analize i planove no puno toga ovisi što će biti sa Euro 7 kojeg EU birokrati guraju na 2025. To će biti kaos ako se izglasa. Konačno zbogom dizelima, a moguće i benzincima osim možda za neke tipove hibrida. I sad mi reci. Tko bi pametan sada 2021. uvodio novi motor kada mu je zadnji dan za prvu registraciju 31.12.2024.? Tko bi to bacio pare u vjetar?
  4. @neshaoct Istina je da dizela nema radi CO2 i moguće dodatnih komplikacija u proizvodnji zbog mehaničkog 4x4. No stvarna potrošnja će određenom krugu korisnika, koja radi dosta kilometara u jednom danu i u jednom navratu, biti dosta manja sa dizalom nego sa PHEV pogonskom grupom. Neke stvari su se od izlaska 500X dosta promijenile. Većina novih predstavnika SUV-ova B segmenta je dosta narasla. Recimo Captur II i 2008 II. Sličnu politiku prate Ford Puma i Škoda Kamiq. Možda sam još koga zaboravio
  5. Da, taj je isti. To je što su iskomunicirali prema dilerima.
  6. Ovo bi trebali biti motori u prvoj godini prodaje, čak će izlaziti ovim redom. MHEV - 1.5 turbo GSE 130 KS, mjenjač Magna/Getrag 7HDT300 sa integriranim električnim motorom - 1.5 turbo GSE 160 KS, mjenjač Magna/Getrag 7HDT300 sa integriranim električnim motorom PHEV - 1.3 turbo GSE 240 KS - motor 180 KS uz električni dio na stražnjoj osovini od 60 KS Dizel - 1.6 MJT 130 KS sa DCT-om
  7. Si siguran za 2008? Si siguran da će sami sebi pucati u nogu? Inače tu je FCA uskočila odnosno Fiatov R&D u Torino da se da što se spasiti da iz kineske CMP platforme. 2026, je kada najranije dolazi STLA Small platforma. Kaže od A do C segmenta. CMP sada ne može ići za vozila A segmenta. Zapravo ona je sada tijesna i za auta B segmenta.
  8. Jako sposobni PSA menadžment na djelu: https://timesnewsexpress.com/news/auto/jeep-fiat-small-crossovers-approved-for-production-at-polish-plant/
  9. Prvo. Ako si već odabrao pisati po Vuku onda je Tavareš. Drugo. PSA vuče tu puno previše toga, a oni su de facto svojim planovima manje toga pogodili nego FCA. Fijasko u 2 od 3 regije po planu Push To Pass za 2016-2021. E sad problem je što u nas ljudi ne gledaju dalje od Europe ali realno PSA je sa samo jednom uspješnom regijom bio u kud i kamo većim govnima od FCA koji je imao 2 regije uredno posložene. Glavna nit vodilja PSA je bila srezati troškove i ništa drugo. Njima je jedina sreća što u Europi nema većih nacionalista od Francuza kad je riječ o kupnji automobila i što ti isti Francuzi vole privatne, a ne toliko flotne kupnje. Režu i u regijama gdje je FCA visoko uspješna.
  10. KIA je odlična, a bome i Hyundai. Izostanak e-coata (korozivna zaštita) je vrhunac ponude. Ooops, veliki šef Carlos Tavares je izdao tu naredbu za neke ex-FCA proizvode. Ne očekivajte Bog zna što of Francuza. Biti će veselo. Već Fiata guraju ka dolje. Evo sad bi oni radili Fiat Centoventi/120 SUV u Poljskoj, a ne Fiat 500 5 vrata kako su bili odlučili u FCA. Još i odgađaju proizvodnju. No ima jedna dobra stvar. Alfin B SUV na deficitarnoj francusko-kineskoj platformi opasno visi.
  11. @Elra Čovjek otvoreno laže. Jedini i isključivi krivac za 2 odgode je PSA vodstvo, cijenjeni gospodin podrijetlom iz Portugala. Njima je Tonale skup pa na sve načine gledaše kako negdje stezati troškove. Meni cijela ova priča za PSA je uvijek sa strahom za Alfa Romeo i Maserati. Oni bi lošom tehnikom išli na Nijemce. Da opišem slikovito. Krenuli bi mašući švicarskim nožem na nekoga tko ima mač u ruci. E pa to tako ne ide. Bar taj dio je Marchionne jako dobro razumio.
  12. @neshaoct Ni ja nisam pametan što je što. Rekao bih da su druge dvije sigurno PSA platforme ali recimo CMP ovakva kakva je na rubu da bude i za B segment. Zamisli koliko malo bi onda mjesta nudila sa modelom A segmenta. Stvarno ne znam. Meni je zanimljiva ova eCMP 2nd generation. Čini se da su tu Francuzi radi određenih tehničkih potreba dali dio razvoja Talijanima. I sam izlazak te platforme se podudara sa izlaskom Jeep Juniora. STLA Medium je vjerojatno ništa drugo nego preimenovana PSA EMP2 v4 tj. eVMP. Tajming se savršeno poklapa. Više ćemo znati za koji mjesec.
  13. @neshaoct STLA Large nije ništa drugo nego preimenovana Giorgio platforma. Bila je ispravka: "Stiamo lavorando sulla piattaforma Large di Stellantis e non utilizzeremo più la Giorgio: dobbiamo approfittare dei volumi per prendere tutte le opportunità possibili e portare in Alfa Romeo una gamma Ev, ma sempre con il tocco dell'Alfa Romeo (ndr: successivamente, Imparato ha voluto specificare che la piattaforma Giorgio non verrà archiviata, ma sarà integrata nel sistema delle architetture di Stellantis, ovvero Small, Medium e Large)". Rekao je da Giorgio neće biti povučena nego će biti integrirana u jednu od novih platformi. Jasno je koja bi to trebala biti. Ovo je ništa drugo do politička korektnost. Postojeće platforme će se preimenovati u svojim sljedećim iteracijama.
  14. Nebitno imenovanje. To su menadžerske pozicije. I sam tekst je pogrešan. Scott Krugger je bio tu do 1. mjeseca 2020., a došao je negdje u 4. mjesec 2015. On je zaslužan za Tonale, barem sa menadžerske strane. No on je već duže vrijeme, od 1. mjeseca 2020., Head of Design za Dodge i Maserati. Zato je gore spomenuti Talijan, svima valjda nebitan, držao Alfa poziciju za Head of Design za EMEA regiju kroz posljednjih 12 mjeseci, a ukupno 6 će biti interim Head of Design dok Španjolac ne dođe. Ono bitno ili malo više važno je o Alfinom Head of Exterior Design, a on je isti zadnjih 10 godina ako ne i više. Riječ je o Allesandru Maccoliniu. Meni je više strah što je top menadžer za talijanski dizajn Francuz Ploue. Francuzi, PSA barem, mi ne ulijevaju povjerenje po pitanju dizajna. Previše ekstravagantnog dizajna koji Alfi koja je tradicionalna marka nikako ne paše. Pogotovo me strah dizajna interijera jer kod PSA je to grozno, usability 0 bodova.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...