Jump to content
FAS Goran

Dash

Members
  • Content Count

    31
  • Joined

  • Last visited

About Dash

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    PA

Previous Fields

  • Garage
    Astra K 1.6 CDTi, Corsa D 1.3 CDTi

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nije ovo bas toliko skoro registrovano, Pancevo je preslo 240 broj. 220 bilo sigurno pre jace od godinu dana.
  2. Noviji automobili (poslednjih desetak godina) nemaju "brzine" ventilatora, vec ECU kontrolise koliko treba da se vrti tj. koji procenat brzine od minimalne do maksimalne... i ko ce to da popravlja kada crkne..
  3. Tako je, ubacuje se podloska pod uljni spaner i ako je opruga oslabila, menja se i spaner. Kod mene je tako uradjeno i vise nikakvih problema sa lancem, da kucnem u drvo.
  4. Mislio sam na prvu i drugu generaciju Insignije. 1.6 kao 1.6 cdti nije postojao u vise verzija, jedna jedina od 2013. do 2020. tj. jedan motor, 4 nivo snage, od toga jedna verzija biturbo.
  5. Pozdrav kolege, Imam neke nedoumice oko jedne Ipsilonke koju gledam. Auto ima LPG, ali mi se cini da nije fabricki sistem? Koliko znam, fabricki LPG je isao samo na 1.4 8v varijante. Takodje hauba, farovi, sve nekako ne stoji kako treba ili ja ne vidim dobro? https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/23569319/lancia-ypsilon-12-gpl?attp=p0_pv0_pc0_pl1_plv0
  6. Ventil turbine je kod nas 100 evra, u EU kosta 60 evra Za set lanca svi preporucuju fabricki GM set, a ko ga proizvodi, to vec ne znam. Astra moja jeste 110ks i lepo je nosi. Insigniji ipak treba bar 136 u jacoj verziji. Ne bih se slozio sa "proverenim" inzenjerskim potezima ovih kompanija, a pogotovo ne PSA sa kaisem u ulju i smece puretech motorima. Ovde se lanac odradi jednom i miran si, a motor kao motor je odlican. Kada pogledas da veliki servis za ovaj motor kosta oko 800 evra, a Insignia kosta 15k, dok je za 1.9 mjet veliki oko 350, a vecina automobila sa tim motorom kosta 2-3k evra, onda dodjes da ti se ovde i vise isplati ceo zahvat.
  7. Moj 1.6 CDTi ima 198000 na satu i fabricki lanac, sto je pravo cudo za ovaj motor. Vodjice nisu problem dizajna, nego od tog drljanja lanca zbog toga sto spaner ne moze da ga zategne puknu vodjice i nekada se desi da se zaglave u uljnoj pumpi i onda nema dovoljnog pritiska ulja. E da se to ne bi desilo, 5000 dinara za podlosku, 50-100e za ruke i onda nema tog drljanja lanca na startu. Za klapne do sada nisam cuo da je neko imao problem sa njima, a motor je na trzistu 10 godina vec
  8. Ogadila se svima prva generacija, pa su skepticni i za drugu. Dobar je auto bas. 1.6 ima taj glupi razvod, ali resava se to vec par godina sa podloskom uljnog spanera. Ventil turbine je odlazio takodje, pa postoji novi apdejtovan deo sada. Na 2.0 adblue pumpa zna da crkava.
  9. Ukratko cu, da ne trujemo temo o Djuliji. Hladnjak ulja zna da ode i membrana pcv ventila Sem toga, taj motor nema izrazene mane, uz Fiatov t-jet je stvarno jedan od najboljih turbo motora. Na manuelni menjac treba obratiti paznju, famozni M32, mada za te godine koriscenja je verovatno neko odradio remont. Ima plivajuci zamajac.
  10. Sto ne bi pogledao Astru J 1.6 turbo, kad vec vozis Opela. Mozda je ruznija od Djulke, ali bar nema cimanja koja, kakva MA jedinica, sta, kako (to me na VW grupaciju podseca sa BKD motorima). A i jeftinija je za isto godiste.
  11. Jest' da nije Delta, ali sam na Opel Corsi imao problem da tabla isto ne radi prvih par minuta i onda ozivi kada se malo zagreje. Najcesce je problem u kondenzatorima na ploci. Ispita se, nadje se koji je, promeni se i eto. Tako sam ja resio problem. Bilo koji elektronicar bi trebao da moze da je popravi.
  12. Imao sam u porodici Grandea 1.3 koji je bio bivse vozilo auto skole i bio je generalno u losem stanju i cak i takav je mnogo bolji auto od Punta mk2. I bolje odradjen unutra i bolja sedista i udobniji i tisi. Ma bukvalno sve je na strani Grandea, bas je ozbiljniji auto mnogo.
  13. Ovde je porazavajuce sto svuda benzin kosta vise ili skoro jednako sa dizelom, jedino je kod nas ogromna razlika tj. dizel je mnogo skuplji. Ajde nama sa privatnim vozilima sto je skupo, nego sto svi kamioni, kombiji idu na dizel, automatski poveca cenu prevoza, odose namirnice gore... Tuga.
  14. Ne znam kakva je situacija u hatchu, ali sedan ima mnogo kratak sedalni deo sedista, bas smeta na duzim putovanjima. Vidim da se biralo izmedju Megana i Korole, pametna odluka, Megan je gori auto u gotovo svim aspektima u odnosu na Korolu.
  15. Ima trenutno na PA ovakva Recaro sedista iz Astre H OPC, crni stof... Upisao ih covek kao "ricaro"

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...