Jump to content
FAS Goran

Rale Maksimilijan

Members
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

About Rale Maksimilijan

  • Rank
    Il Nuovo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nema veze dal ih ima 5, 10, 50 pokusavam da kazem da punto mk2 nema taj problem sa plastikom kod njega ni na jednom primerku nisam video da je ta plastika kod airbaga napukla
  2. Za Eva ne znam to, Za GP ima na oglasima secam se bas kad sam gledao da su bili pojedini primerci sa napuklom plastikom. Ako nema onda se vidi linija oko airbaga koja se ocrtava ona se skoro na svakom primerku vidi sto je stadijum pred pucenja plastike. Lak mislim da puntici sa facelift verzijom mahom imaju taj problem ova verzija pre facelifta kolko sam cuo nema problem sa lakom bar ne toliki Moj je 2008 godiste, auto je pre nepunih 6 godina prethodni vlasnik na tockovima uvezao iz francuske. Dobro to za grejanje jesi u pravu, nisam uzeo u obzir da dizeli sporije dostizu radnu temperaturu pogotovu zimi. Ja ne kazem da je GP los auto, samo mi se cini da za samu cenu i ulozen novac mk2 daje vise u odnosu na GP. Naravno da spolja estetski i oprema ne mogu da se porede, grande putno estetski nema veze sa mk2 slicniji je bravu, ali iz ugla ciste prakticnosti i ulozenog novca bar je moje misljenje da je mk2 bolji auto
  3. Kada sam ga kupio 2019-e motor i trap su mu bili u dobrom stanju i to mi je bio prioritet prilikom kupovine, kupio sam ga sa nekim od tih gremlina sto sam nabrojao, nije tad imao sve nabrojane probleme ali imao je vise njih, al to je nesto sto sam prihvatio kad kupujes polovnjak normalno je da u startu imas neka ulaganja. Zaboravio sam da napomenem da kada sam ga kupio svetleo mu je check engine, ispostavilo se da je egr u pitanju, nakon cega je iskljucen i vise se check engine nije palio. Meni je putno mk2 verzija pre facelifta isto prelapa i daleko lepsa od one posle facelifta. I bas u njemu sam se vozio. Auto je zaista izuzetan, ususkan tih iznutra, nema vibracija , nema previse spoljnih zvukova, sto se tice plastike i u mk2 i u grande dominira tvrda plastika, tu su nijanse u pitanju ali i tu mk2 je u prednosti jer nema problem sa pucanjem plastike na kontrolnoj tabli ispred suvozaca, tamo gde je smesten airbag ( opste poznat problem na grande putnu kada navedena tabla puca od sunca usled lose izrade i tanke plastike ) mislim da je cak neko ovde imao na forumu bas temu o tom problemu. Sto se tice osecaja prostora u kabini tu su mi negde, nemam utisak da je grande veci iznutra i da ima vise prostora. Da ne pominjem sto mk2 ima daleko bolje grejanje. Cak i potrosnja 1.2 benzicna je neznatno visa od 1.3 dizela od 75 ks, plus kada se uzme u obzir da je benzin osetno jeftiniji od dizela. Takodje 1.2 fire motori su izuzetno pouzdani i dobri. Za mk2 je cak i ponuda delova i cena istih bolja u odnosu na GP. Jedino sto je limarija bolja na GP. Kada se sve ovo uzme u obzir ne mogu reci da je GP bolji auto od mk2. Grande Punto je nasminkan i nalickan i dobar marketinski trik fiata zbog krize u kojoj se nalazio tih godina. To je auto sa potencijalom koji nikada nije iskoriscen Tvrda plastika preovladava i kod jednog i drugog nijanse su u pitanju sto se tice enterijera, cak mk2 ima tapacirane a stubove dok su kod grande tvrda plastika. Sedista su udobna i dobra i kod jednog i kod drugog nema tu neke razlike, Sto se tice izolacije meni je tisi i ususkaniji mk2
  4. Provozao sam se u mk2 od koleginice nisam nikada pre imao priliku da se vozim u njemu i zaista sam odusevljen autom. Sto se tice te plastike na kontolnoj tabli ajde da kazemo da su tvrdi materijali i na jednom i na drugom tu negde ali sto se tice a stubova kolko sam video na mk2 su ti stubovi tapacirani dok je na grande to plastika. Grejanje takodje je daleko bolje na mk2 na mom treba da prodje 10 minuta do 15 pre nego sto krene da greje. Niko nije prokomentarisao cinjenicu da je majstor iz fiat ovlascenog servisa rekao da je prica ta sto je grande punto sklepan i konstruisan na brzinu jer je fiat bio u krizi tih godina i ocajnicki mu je trebalo da izbaci novi model konkurentan na trzistu. Po principu one izreke sto je brzo to je i kuso. Ja razumem da je normalno i logicno da kada je nesto novije treba biti i bolje, pouzdanije, ali u ovom slucaju ja nemam takav utisak, naprotiv
  5. Ja nisam osetio da je grande punto iznutra nesto prostraniji, tu su mi negde sto se tice prostranosti iznutra. Pa to je nesporno da je limarija losija na puntu mk2, aovaj putno gde sam se ja vozio nije imao palo nebo iznutra nisam imao osecaj istrosenosti i pohabanosti. Ja mislim da du su ista klasa auta i jedan i drugi su b segment. Jeste da je benzinac tisi to stoji ali generalno mi se cini da je mk2 ususkaniji i tisi, ne samo motor vec izolacija od spoljnih zvukova ( drugih vozila, vetra...) Na svom grandeu nisam za 4 godine imao nikakav problem sto se tice motora, ali zato sam brdo problema imao sto se tice struje, elektronike, kontakata. Zvucnici prokrcali, stavio nove, pomeranje i grejanje stakla retrovizora nije radilo jer su se pojele neke zice na vratima pa sam i to sredio. brava na zadnjim vratima nije zakljucavala pa sam i nju promenio. Pa je posle zaglavljivala i to sam resio. Menjao sam makaze brisaca jer su brisaci poceli da udaraju u lim ( veci radijus su pravili ) Isao na reparaciju ablendera jer je migavac nije hteo da radi ( pojeli se kontakti unutar ablendera ) Zamenio reostat klime jer je i ona zezala. Zameni onaj konektor gde se ubacuje pojas jer je stari prijavljivao da nisam vezan i kad jesam vezan. Da ne pominjem sto mi crkavaju sijalice na zadnjim stop svetlima na svakih par meseci. U zadnjih mesec dana zna da se zaglavi brava paljenja da ne mogu da okrenem kljuc dam kontak i upalim auto. Sve sam to sredio osim te brave paljenja, od radova na trapu samo sam jednom menjao solje amortizera, zamenio sam prednje diskove i plocece i kvacilo pre par godina ali to racunam ko potrosni materijal sto mora da se menja. Kad sve to stavim na papir ne mogu da kazem da sam prezadovoljan autom. Ja volim da verujem da je moj korektan, dal je to objektivno do je vec druga prica
  6. Ljudi vec 4 godine vozim fiat grande punto1.3 multijet, danas sam se prvi put vozio u fiat punto mk2 1.2, ja sam blago receno pao sa stolice nakon voznje u njemu. Ne mogu da verujem da je fiat punto bolji auto od grande punta. Auto je tisi udobniji, komforniji, bolju zvucnu izolaciju od spoljnih zvukova i vetra ima, ima kvalitetniju plastiku enterijeta ne puca mu kontrolna tabla na suvozacevom mestu, cak i sto se tice prostora su tu negde nista grande nije osetno veci da se oseca taj prostor. Cak mi je i majstor koji radi u fiat ovlascenom servisu rekao da je punto mk2 bolji auto, kvalitetnije odradjen i pouzdaniji od grande punta jedino sto grande punto ima je bolja limarija i to je sve. Majstor mi je takodje tekao da kada je izlazio grande punto 2005e godine da je sklepan i konstruisan na brzinu jer je fiat bio u krizi i ocajnicki im je trebalo sto brze da izbace auto b segmenta koji ce ispuniti normu prodaje i da je tu nastao problem. Ja ne mogu da verujem da je fiat tolko podbacio da dozvoli da stariji model bude bolji od novijeg. Ja se sad ozbiljno razmisljam o prodaji grande-a i kupovine punta mk2 1.2. i moj majstor vozi istog mk2 punta.
  7. Danas kada sam vozio auto primetio sam da se to cuje dok je motor hladan, kada sam tek upalio auto cuo se navedeni zvuk, posle sat vremena voznje kada sam se parkirao nista se nije culo motor je radio normalno. Cuo sam ljude da kazu da kod dizela zimi dok se ne zagreje zna motor da krljka, ali niko koga sam pitao da vozi dizela nije znao da prepozna ovaj zvuk. Sad nisam siguran da li je ovo normalno ako se cuje samo dok je motor hladan zimi. Bilo bi mi bezveze da odem kod majstora da mu kazem kakav problem imam jer dok dodjem do njega motor ce se zagrejati, tako da majstor nece moci da cuje zvuk.
  8. Pozdrav, Od pre godinu dana sam kupio Fiat Grande Punto 1.3 Multijet 75 ks, 2007 godiste, presao 170000 km. Zadnjih par dana od primetio sam cudan zvuk motora kada ga upalim. uje se kao neko zveckanje, krcanje, koje se javlja na svakih sekundu, dve, najpribliznije kako bih mogao da opisem zvuk na sta me podseca jeste kao na bicikli kada pokusavate da promenite brzinu ali lanac krci nece da legne na zubcanik. Ono sto sam jos primetio jeste da kada se stisne kvacilo taj zvuk nestane gotovo da se ne cuje. Veliki servis je radnje pre oko 30000 km, set kvacila je zamenjen proletos pre oko 6000 km. Bio bih jako zahvalan ako neko moze da mi pomogne ko je imao slicno iskustvo ili zna o cemu se radi? Ostavljam link gde mozete da cujete navedeni problem: https://mp3.fastupload.co/files/1613343054
  9. Mozda je onda u pitanju nesto sto je relativno normalno za Fiat automobile...
  10. Znaci to sto Grande Punto u odnosu na Corsu ima malo slabije ubrzanje i odziv na gas je normalno? Ja sam mislio da automobili koji imaju identicne motore imaju isto ubrzanje, maksimalnu brzinu, odziv na gas... Pa jedino stanje motora jer prakticno Corsa D i Grande putno su jako slicni po velicini i platformi, pretpostavljam da im je zvucna izolacija tu negde jednaka
  11. Pozdrav narode, imam jedno pitanje... Vozim Grande Punta 1.3, 75 KS 2007 godiste, moj drugar vozi Opel Corsu D 1.3 75 KS 2009 god, identicani motori, kada sam probao njegov auto, primetio sam da njegov blago bolje vuce, malkice bolje ubrzava, najbolje receno osetljiviji je na gas, ne znam da li to ima neke veze ali da napomenem, njegov auto je dosta bucniji, drugaciji je zvuk samog motora, kod njega u kabini se motor cuje 3x vise nego kod mene. Prosle godine sam imao priliku da se vozim u Fiat Idea isto 1.3 75 ks, i taj auto je bio dosta bucniji od mog. S obzirom da su identicni motori u pitanju pored cinjenice da je Corsa D jako slicna Grande Puntu zar ne bi trebalo da imaju isto ubrzanje i odziv na gas kao i priblizno slican nivo buke motora?
  12. Pozdrav svima Pre godinu dana postao sam vlasnik Grande Punta 1.3 75 K , pocetnik sam u vonji i ovo mi je prvi auto, s obzirom da nisam u mogucnosti da ga uporedm sa drugim automobilima jer nemam iskustva zamolio bih za odgovore jer zelim da resim sledece nodoumice. Od same kupovine menjac malkice teze ubacuje u drugu brzinu nego u ostale, set kvacila je zamenjen letos kod Gorana. Kolega moj poseduje Grande punta 1.9 130 KS, on mi kaze da i njemu menjac malkice teze ulazi u drugu brzinu nego u ostale i da je to normalno. Ja nisam ubedjen u to, da li to zaista normalno kod svakog Grande Punta ili postoji neki problem, kvar?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...