Jump to content
FAS Euroauto Goran

bojan.uskokovic

Members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About bojan.uskokovic

  • Rank
    Il Nuovo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Pozdrav za ljude na forumu. Samo želim da podelim iskustvo u vezi otežanog okretanja radilice. Posle mesec ipo dana, koliko je trajala famozna intervencija na mom evu, od strane majstora koji popravlja sve vrste automobila već 20 godina i neće da prihvati i prizna da ovaj model ne zna da radi, naročito oko motornih sklopova. Molim Vas kada radite veliki servis na ovim 1.3 mjt motorima idite samo kod majstora koji rade i POZNAJU te motore, u protivnom imaćete problem kao i ja, kada izvadim dizne i okrenem radilicu, a ono počne da zateže toliko da ne može da se okrene radilica. PRITOM MOTOR IMA SAMO ODREDJENO GOŠENJE ALI IDE I NEĆE ODMAH DA ZARIBA ILI DA RAZBIJE ULJNU PUMPU Moram da Vam kažem da sam na kraju sam sa drugarom koji ima dizalicu skinuo karter i deklo sa uljnom pumpom i obzirom da ni on ni ja nismo mehaničari, posvetivši maksimalnu pažnju kad koči radilica, a kad prestaje kočenje uspeli smo da uočimo gde su to majstori grešili u postavljanju dekla sa uljnom pumpom i otklonili problem. Problem je u tome što nisu znali po fabričkim standardima da namontiraju deklo sa uljnom pumpom i četvrtkom. Sada se moja radilica vrti kao kad je u fabrici spakovana. Motor ima par prikrivenih tajni koje morate da znate da ga ne spakujete kako ne treba. koga god interesuje nešto rado bih mu pomogao iz stečenog iskustva koje je nastalo kao proizvod muke sa priučenim majstorima. Pozdrav za sve koji su imali muku sa majstorima kao i ja. Čast za stručnjake koji znaju svoj posao.
  2. Pozdrav svima! Problem još nisam rešio sa evom, ali smo zaključili da nešto koči radilicu. Kada skinemo dizne i počnemo okretati radilicu, ona se krug ili dva lagano vrti sa normalnim otporom, a kasnije počne da zateže, kao da je stežeš lagano sve jače i jače, do te mere da krckalicom više ne možeš da je okreneš. povratiš malo u nazad i sve popusti i ponovo se lagano okreće neko neodredjeno vreme i ponovo počne da koči i tako u krug. sumnja se na uljnu pumpu, obzirom da kada se deklo skine ne koči. pozzzz....
  3. Verujem ti. Čovek tvrdi da je jedna bila loša i da je morao da zameni uložak, naravno to sve naplati, a auto i dalje apsolutno isto trokira, kao da nista nije dirao. Kasnije dolazim do saznanja da za tu 351 diznu ne mogu da se kupe novi ulošci.
  4. Iskreno, meni su prvo hteli da provere te prelive bez bosiste, to su uradili tako sto su vece spriceve postavili u dizne sa gornje strane i gledali koliko ce koji spric sa preliva da se napuni. 3 dizne su po toj metodi dale identičan preliv dok je četvrta imala drastično veći. Zatim je bosista preuzeo stvar usvoje ruke, tvrdeći da to nije merodavno, uradio ih naplatio, postavio i stvar ne promenjena.
  5. A da li je moguće da je ipak neka dizna loša i pored toga što je majstor jednu remontovao zamenom uloška i sve četiri istestirao na radnom stolu za komonrajl dizne? Doduše majstor za dizne mi je rekao kako je nabavio nov uložak za te 351 dizne, iz Italije, dok su mi kasnije u poznatijim boš servisima tvrdili da ne postoji nov uložak za tu diznu, već samo mogu dobiti drugu fabrički repariranu novu diznu komplet.
  6. Auto je perfektan i kao nov, svaki koncic je na svom mestu i nigde ogreban. sve mu savrseno funkcionise sem tog stresanja. Obzirom da ne troši ulje i da ne duva ni malo i da je mehanicki savrseno ispravan, voleobih ovog lepotana da sredim. Pitam se sta li su mu sve radili, i na kraju rešili da prodaju....
  7. Da, ima DPF. Zbog lošeg sagorevanja vrlo često pali regeneraciju, jer brzo napuni filter čestica, a da je upalio regeneraciju prepoznam samo po tome ako ugledam taj odvratni dim ili čujem da je upalio ventilator. Nikada ne podize obrtaje kako sam čitao. Nekada pali na 300km regeneraciju, a u ovlašćenom servisu kažu da je to normalno, što nije tačno jer komšija ima 500l sa istim motorom i sa pravih 90 hiljada i nije mu upalio već par meseci a uglavnom vozi gradsku vožnju.
  8. Dizne su pregledane i dobio sam 4 papira da su uredu i nove kodove. Jedna je navodno radjena i taj bosista mi je zamenio regulator pritiska. majstor je na Opelu sa istim motorom rešio pre toga problem sa obradom glave, pa je posumnjao da je to i ovde. Da li ste pogledali ove riseve u vidu krugova na fotografiji stubline što sam postavio? Upravo sam kontaktirao jednog inženjera i on mi tvrdi da ti krugovi tu ne smeju da stoje. Hvala na odvojenom vremenu.
  9. Zahvaljujem se na dobrodošlici, kao i na savetu. Ako neko zna, da li su fabrički ukucani ovi isprekidani krugovi, na vrhu cilindra? Majstor se dugo bavi mehanikom i za dve decenije nije video ovako nešto, ti krugovi kao da su mašinski uradjeni, noktom se oseća da su reljefasti, što ne bi trebalo da bude na mestu gde klize kompresione karike. Ako neko zna pomozite. Motor je rasturen zbog stresanja, da se pregleda glava, ali nije trošio ni gram ulja na 14 hiljada km.
  10. Pre svega želim sve da Vas pozdravim! Nadam se da će se naći neko da mi pomogne da rešim problem. Uvezao sam EVO iz Holandije sa 1.3 dizel motorom 62kw, 2010. god. Punto odlično pali, dobro vuče, ali odmah posle startovanja motora ujutru dok je hladan počinje da se stresa, što je vreme hladnije on se više stresa i ima izuzetno drzak oštar zvuk motora, naročito kada dam prvi gas. sve to traje par minuta uz jako loše sagorevanje i kiseo, ljut izduv, kada se zagreje radi vrlo tiho i prilično korektno, ali je izduv i dalje ne podnošljiv. Motor se pri vizuelnom posmatranju na -8 bukvalno cima i po 10cm napred nazad, jer ga nesto preseca u radu, ali napominjem da uvek upali bez greške. Testirane dizne na novoj CARBON ZAPP dijagnostici za dizne, ne prikazuje baš nikakvu grešku. Konkretno su mi neki majstori rekli da za njih sem Žeravice niko ne može da uradi dizne, da li je moguće? Danas je majstor skinuo i glavu motora da vidi kakvo je stanje sa ventilima. Kroz ovo maltretiranje sam čuo da dosta tih automobila ima sličan problem, ali ne znam nikoga ko ga je rešio. Unapred zahvalan.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...