Jump to content
FAS Goran

sibisi666

Members
  • Content Count

    170
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About sibisi666

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 08/06/1983

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Serbia

Contact Methods

  • Skype
    srdjan.buk

Previous Fields

  • Garage
    SU

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. nije srebra, nego nikla, oko 10% treba da ima, pocikovani lim 316L
  2. E, ovako da malo ozivim temu sto se kaze i da kazem koju rec na temu dekarbonizacije: Dok sam vozio puno 1.2 16V pre nekih 7-8 godina, drugar i ja smo napravili HHO generator (ima dosta materijala i prodacuna sta i kako, najbitnije je koristiti ogovaracuji pdcinkovani lim sa odredjenim procentom srebra...i ostalo je klasicna dijaliza vode koja se odvija tako sto se sam uredjaj prikaci na akumulator i vuce nekih 5-10A, ne secam se tacno koliko je moj uredjaj vukao, ali znam da smo merili kolicinu HHO praskavog gasa koji je 40X zapaljiviji od plina, pravio je oko 1L na 1 minut i to se direkno ubacuje posle filtera vazduha na usis, tako da se dobije bogatija smesa HHO + Vazduh....da ne duzim posto je opirna tema...) Punto je radio vrlo tiho, na tehnickom pregledu nisu mogli da mi izmere nista na aparatima, i secam se da su se cudili da im bas 0,00 prikazivalo za kolicinu CO2 ako se to meri...auto je imao malo veci obrtni momenat, sto je i logicno jer su cestice hho gasa mnogo sitnije od onih cestica bezina koje se rasprse kroz diznu i veze se za njih i dobija se potpuno sagorevanje, tojest iskoristava se puni potencijal uspricanog goriva...ovo pricam iz iskustva.... E sad, nedavno sam kupio GP 1.3 mjtd i posto je uvoz iz holandije, dimi na nekih 2k-2,5k obrtaja kad ga stisnem....verovatno ima nekih problema koje cu tek da otkrijem ( dizne, egr, opste stanje motora mi nepoznato, presao sam tek nekih 500km) ali sam otisao i uradio dekarbonizaciju ovde u Subotici, gde koriste neki HydroJet aparat...uglavnom na moj motor covek je podesio struju od nekih 180A, sto mi deluje puno, ali amperazu prilagodjava tipu motora za koji se koristi, klasika, tutnuo je crevo u motor posle filtera i auto radi na leru i upumpava HHO (ne znam koliko litara/min) i to traje sat vremena... E sad utisci posle dekarbonizacije: Ako je motor u dobrom stanju i nema nekih vecih problema ( nemiran rad na leru, pojacano da dimi itd...) onda promene nece biti drasticne, zapravo drasticnih promena nema, ali ima skoro sve ono sto oni tvrde, samo to nije tako kao nebo - zemlja razlika, zato mozda ljudi ne primecuju promenu, kod mene konkretno motor tise radi, nema onih ostrih visokih tonova karakteristicnih za dizel, sto je imao ranije, i manje dimi ocigledno, posto znam kakav oblak izbacujem kad se turbina aktivira, pratim to skoro redovno u retrovizoru, potrosnja se nije promenila znacajno, mozda nekih 0,5L po bordu, ali kazem, ne vozim dovoljno dugo auto da bi mogao i to da procenim, pa uvek ima crv sumnje da je i placebo ukljuce nakon nekog uradjenog posla oko auta, ako nije drasticna promena. Eto toliko, sto se kaze ne moze da skodi, a nekome pomaze vise ili manje. P.S. Mislim da cu se odvaziti u pravljenja HHO i na ovom malom dizelu koji sad imam bas da vidim koliko ce uticati na sam motor i izduvne gasove
  3. @bojan.uskokovic ovih dana cu da odem licno do bosiste ovde u Su, da popricam sa njim da vidim sta on to radi kakve delove ugradjuje u dizne itd...i koliko daje garanciju i na sta, cak mi prolazi kroz glavu da posle repariranja dizni sa kakvim takvim delovima, ako ih dovede u ispravno stanje, da treba da se ode negde ko moze da koriguje mapu prema tim repariranim diznama, kako bi se namestio optimalni rad motora, za sada razmisljam u tom pravcu, ali kad saberem reparaciju i korekciju mape.....dolazim na cifru za koju si ti uzeo sve 4 originalne dizne,, tako da... javi mi se na 063518959 ako imas par minuta da popricamo sta i kako
  4. ja nisam primetio skoro nikakvu razliku izmedju nisa i mola u dizelu sa aditivima....iako i ja preferiram mol samo jos jedno pitanje, da li je neko radio dekarbonizaciju motora? nesto sam citao i gledao deluje mi kao dobra varijanta za ocistiti motor i ostale delove od cadji
  5. Eh...bravo 2.0 je bio vrhunski auto u odlicnom stanju, pa zalim od kako sam ga prodao pre 2 godine, jbg, imao sam odlican primerak. Inace sam dobio ponudu za njega bio za 6000 eura i dao sam ga za te pare jer sam se zaposlio u firmi koja mi dala auto, pa je bravo poceo da se vozi samo za vikend...i tako da ne bi stojao prodat je...u medjuvremenu sam presao u trecu firmu, pa sam uzeo corsu D 1.2 benzin, jer sam mislio da ce mi biti dovoljna...i onda sam se opasno smorio, i izdrzao u corsi punih godinu dana....nikad vise auto sa 3V i bez turba, ma koliko kostalo odzavanje. i Corsa je bas juce prodata, posto sam kupio ovog GP 1.3 mjt...sto mi odgovara za ovaj posao i eto tako je isao moj put sa konja na magarca
  6. pa 600 eur za nove dizne nije puno para, ako mene pitas...ako mi ovaj za reparaciju trazi po komadu od 100-120 eur po dizni , a nova je 150 eur... Moracu da ispitam ja to za kineske dizne u Subotici..ko ih valja i koliko kostaju, da se ne bi neko slucajno zajebao i kupio tako nesto... Da li imas kontakt , mislim od koga si kupio dizne? da li je to jednostavno poruciti? ili je proces neki nabavke ? hvala
  7. ma da, verujem da je pandorina kutija u pitanju ali ono saznanje da mi auto grubo radi i dimi crno ko blesav...i smrdi....hteo bi to da dovedem u red nekako, a pogotovo sto ovi sviraju penisu da se nece moci registrovati auto ako toliko bude dimio...a eur5 je kao....pa bih da razresim to sto pre..a kontam da ce i potrosnja biti nesto manja, itd, znaci spreman sam da ulozim tih 300-400 eur da sredim dizne ako je ce to biti to. Zato sam i postavio pitanje je; neko vec repaprirao dizne i da kaze da li to pije vodu. Inace volim da mi sve bude sredjeno na autu, zato i jesam na ovom forumu, jer sam ljubitelj fiata
  8. Jos da dodam, ovaj bosista u subotici testira dizne pod pritiskom i visokom temperaturom, i ugradjuje iskljucivo Bosch delove, kako on kaze, e sad ja ni ne znam kakve i koji brend dizni imam u autu, ali je u pitanju 2011. godiste GP 1.3mjtd 62kw.... bojane, koliko si ti platio dizne? i da li si uzeo sve 4 nove? i ako moze neki kontakt da mi ostavis? eventualno da te pitam jos neke pojedinosti hvala
  9. Citajuci tvoj post, i evo posle servisa i dijagnostike, ja imam isto problem sa diznama (da nisam kaparisao ovaj moj plavi 1.3mjtd GP, uzeo bi od @Nikola JTD njegov beli) sad mene zanimaneko od iskusnijih koji su vec resavali problem dizni, da li se one repariraju? Posto sam zvao bosistu tu kod mene u Subotici i rekao mi je da je reparacija dizni od 10-15k din po dizni, u mom slucaju 3 dizne imaju velike korekcije, cak 1,3mg na jednoj... A @bojan.uskokovic kaze da je pricao sa proizvodjacem i da nema rezervnih delova itd, mislim da su i u mom puntu te 351 dizne.... sad da li da nosim na reparaciju ili ne? ili da se kockam sa ovima iz Sapca sa oglasa sto kazu "proverene" dizne na prodaju itd.... Inace da, i kod mene se manifestuje crni dim, na preko vec 2000 obrtaja i taj neprijatan miris....i onako grub rad motora, i nekako mi glasan, predpostavljam da je to sve zbog dizni...i kontam da su i moje dizne ovakve kakve su isprljale i egr, i usisnu granu i verovatno dpf... za sada auto ide dobro, potrosnja je ok, (juce bio do NS, auto put SU-NS-SU, prosek mi je 4,4 na bordu drzao sam tempomat izmedju 120-130km/h), kontam da bi bila i manja da su dizne ok
  10. prodat bravac, i to u Bor, kod izuzetnog ljubitelja italijana - u dobrim je rukama
  11. Aha , jasno, nisam to znao jbg, bitno da radi posao sad ...mada ni pre zamene nije jako lupalo, ali eto osetio sam ponekad u voznji preko neravnina...
  12. Nisam napisao da sam promenio gumice na viljuskama, tojes silene na viljuskama, s obzirom da nije bilo hitno malo se i odvuklo...samo mi majstor uzeo 8000 din ...to mi nesto puno bilo na prvu... (njegove ruke i materijal), ali sad mi predjnica savrsena, tojest nema lupkanja pri prelasku preko lezecih nprm, a i to se nije svaki put desavalo pa mi je malo bila misterija... Sada prvi put nisam bio sa majstorom kad se menjalo i radilo nesto na autu,tako da ni ne znam kako izgledaju ti sileni i koliko ih tesko zameniti
  13. Milane da li si resio problem? imas nekih novosti?
  14. za tako malo gubljenje tecnosti mozes da sipas ovo, ja sam sipao i prestalo mi curkanje...isto tako malo je gubio negde, sad je ok http://www.liquimoly.co.rs/proizvod/439/5178-Pro-Line-Radiator-Stop-Leak-K-250ml/
  15. Da, procitah celu temu, nakon spajanja, mogu samo da sumiram utiske koji se generalno svode, da se ne dobija onoliko snage koliko pise, iako na prvi pogled deluje kao elegantnije resenje, ostaje cinjenica da se dobija " univerzalna" mapa za taj tip motora, i verovatno ne toliko ispeglana mapa prilagodjena bas nasem motoru koji je vec potrosen u nekim segmentima. iskreno verujem da taj uredjaj nesto doprinosi, i verovatno su nesto napredovali godinama, sad imaju neke novije uredjaje, cak i kontrola i varijacija mape preko aplikacije na telefonu, sto deluje primamljivo u svakom slucaju ovo sto ima garancija da mozes da vratis za 30 dana me privlaci da kupim probam, valjci i da vratim a s druge strane, ako se vectoliko iscimam, mogu i otici na chipovanje i odraditi to, kako treba

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...