Jump to content
FAS Euroauto Goran

krajo

Members
  • Content Count

    26
  • Joined

  • Last visited

About krajo

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Prnjavor - RS

Previous Fields

  • Garage
    Pežo 308-T9 1.6 hdi Punto Evo 1.3 MJet 62kw
  1. Update posta: Na kraju nije valjao senzor pritiska ulja.Novi koji sam preventivno zamijenuo. Kada sam skinuo džek sa istog da prikopčam manometar i izmjerim pritisak ulja, imao sam šta i vidjeti.Ulje koje je curilo iz pečurke. Vratim staru pečurku i više nema lampice ulja.
  2. Meni se upali tek kada se zagrije motor na radnu temperaturu. Kada je u leru gori lampica, čim dodam gas ugasi se.
  3. Pozdrav. Da li si riješio ovaj problem i ako jesi, šta je bilo? Kod mene se potpuno isto dešava. Hvala.
  4. Kako ti se palilo upozorenje za low oil pressure?IKada je hladan motor ili zagrijan? I kako ti se ugasilo upozorenje? Hvala.
  5. Zamijenuo sam ulje i filter ulja i opet ista stvar. Kada se auto zagrije na radnu temperaturu, pali se lampica ulja i signalizira nizak nivo ulja. Kada je u leru upaljena je lampica, čim se doda gas ugasi se. Ponekada je i u ler gasu ugašena, ali većinom je upaljena.Čim se dodaje gas i tako vozi ugasi se. Senzor pritiska ulja sam mijenjao.Zanimljivo je to što se lampica pali kada je zagrijano ulje i motor. Problem možda može biti da negdje propušta ulje kada je zagrijano i rjeđe. Možda uljna pumpa da se istrošila pa propušta nazad u karter ili da su se ležajevi na radilici potrošili i isto propušta ulje. Ima još i sigurnosni ventil visokog pritiska na filteru ulja, njega nisam provjeravao.Možda se on zaprljao pa je ostao otvoren i propušta ulje nazad u karter. Za sve ovo što sam nabrojao trebao bih skidati karter i deklo pogonskog lanca.
  6. Prethodni vlasnik mi je rekao da je uradio mali servis. Znam da bez majstora nema rješenja, ali reko ima li ko da je imao isti problem pa da znam u kome pravcu tražiti rješenje. Prvo ću mijenjati ulje i filter.
  7. Kada mi se pojavila lampica ,a sve u vezi resetovanja servisnog intervala, resetovao sam servis, zamijenuo senzor pritiska ulja.Ali nisam zanijenuo ulje i filter ulja ,nego nastavio dalje voziti. Poslije mi se pojavilo to što mi se pojavilo.Lampica ulja i slab pritisak ulja. Možda sam trebao mijenjati ulje i filter?
  8. Poslije prethodnog "problema" što sam naveo u prethodnom postu, pojavio se drugi. Sad se pali lampica ulja i na ekranu ispisuje da je nizak pritisak ulja. Lampica se ne pali kada je hladan motor. Isto tako lampica se ugasi kada se doda gas ,a motor je zagrijan.Znači samo malo gasa i lampica se ugasi.Kada je u leru upali se.
  9. Evo da napišem šta je bio problem, to jest i nije nekakav problem. Trebalo je samo resetovati interval zamjene ulja, prethodni vlasnik to nije uradio kada je mijenjao ulje. Nego je mene zabrinulo to što se upalila lampica od ulja, a nisam znao da je kod Fiata upozorenje na taj način.
  10. Pozdrav društvo. Imam jedno pitanje za nekoga ko je imao iskustvo sa ovakvim simptomima. U pitanju je Punto Evo 1.3 MultiJet, počela mi je blinkati lampica za ulje, pa se pojavilo na displeju poruka da zamijenim ulje u motoru. Auto ide normalno i prešao je poslije obavještenja 60 kilometara.Prvo sam pomislio da nije senzor pritiska ulja ili da nije stradala uljna pumpa. Skinuo sam senzor i zaverglao motor i ustanovio da pumpa radi pošto je izbilo ulje.Vratio sam senzor pritiska i poslije toga napravio tih 60 kilometara. Auto ima DPF filter.Auto sam kupio proljetos i nisam mijenjao ulje nikako, pošto mi je lik od koga sam ga kupio rekao da je zamijenuo ulje. Da li ta poruka znači da samo treba da zamijenim ulje u motoru? Hvala.
  11. Nije da je mekan-udoban ,recimo kao francuz.Tvrd jeste ,ali nekako nije grub.
  12. Eventualno ako bih kupovao alu felge, onda bi to bile njegove originalne 15-ke.
  13. Od skora sam vlasnik pomenutog auta.Kupljen uglavnom za potrebe supruge, i povremene moje potrebe. Nisam ni znao da postoji ovaj model Grande Punta, nazvan Punto Evo. Godište 2011, 1.3MJet(dizel), 62kw, prešao 200 hiljada. Uglavnom ide baš fino, fiatovi dizel motori su sjajni, radi kao sat.Smiren rad motora. Neravnine po našim putevima bolje "upija" nego Pežo. Vlasnik sam i Pežoa 308 T9 2015 godište.Mislim na to da je grublji i nekako podnosi neravnine, lako ih prelazi da se ne osjeti u vožnji.Da se razumijemo nije udobniji od Pežoa.Poteže fino ali tek na 2500 obrtaja dobija pravu snagu, u odnosu na Pežo koji poteže i na nižim obrtajima.Poteže i Fiat ,ali 2500 se osjeti prava snaga.
  14. Eto već vozim par dana bez CITY i navikao sam se.
  15. Danas sam ugasio CITY mod i probao.Malo je teže, ali nije ništa strašno. Nego sam uključio CITY i tako vozio iz razloga što pored Punta imam Pežo 308 t9 , a kod njega je volan lagan kao kada u Punta radi CITY. Navika.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...