Jump to content
FAS Euroauto Goran

vivicav

Members
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

About vivicav

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday June 2

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.mastonbi.co.rs
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Pančevo

Previous Fields

  • Garage
    Lancia Lybra jtd 1.9
  1. Razlika se ne registruje, uvek je na 800 o/min. Jedino se oseti blagi trzaj i na kratko promena u radu motora....
  2. Ponovo se isto ponaša, uključuje, isključuje... Idemo dalje, sumnjam na presostat...
  3. Dužan sam ostao epilog. Još nisam sasvim siguran jer auto ovih dana uglavnom vozi moja lepša polovina i čini joj se da je problem rešen... Razmišljajući sam došao do zaključka da bi presostat klime mogo biti uzrok problema. Ono što sam preduzeo je "dotezanje" konektora kojim je povezan presostat. Presostat se nalazi na cevi visokog pritiska freona uz sam hladnjak motora : Dotezanje sam uradio tako što sam razdvojio konektor, uklonio žuti plastični deo (oklop?) na konektoru i svaku od buksni nategao špenadlom. Tačnije, pokrivio jezičak unutar buksne. Zatim je sledilo vraćanje žute plastike i postavljanje konektora na presostat. Istu "reparaciju" sam učinio i na ovom konektoru, ovešenom na lim iznad hladnjaka, tačno iznad presostata. Prethodno je potrebno konektor svući sa nosača pa tek onda razdvojiti,sledi uklanjanje žute plastike, "natezanje" jezička unutar buksne itd, itd...
  4. Hvala, tek popodne ću biti u prilici da pokušam nešto. Hvala.
  5. Servisiranje je rađeno kod Ninića, uređaj koji je vakumirao sistem, pa potom ga punio, je Bosch-ov i izgleda vrlo profesionalno. Radnik je uneo tip i model vozila pre ponovnog punjenja sistema. Takođe je utvrđeno testiranjem pod pritiskom da nema nikakvih poroznosti u sistemu. Na kraju sam dobio papir sa rezultatom urađenog koji je potom zakačen u servisnu knjižicu....
  6. Nisam obraćao pažnju na ventilator, ali zar nije samo jedan ventilator na Lybri, i to onaj koji hladi i hladnjak motora. Kako sam juče pančevački most prelazio 30-ak minuta, temperatura motora je bila zakucana na 90 stepeni. kao što sam napisao na početku, već vožnja od 10-20 km/h je dovoljna da hlađenje radi normalno. Treće, u tih pola sata se nebrojeno puta uključio isključio kompresor što se vrlo lepo oseti kada motor radi na leru....
  7. Nisam siguran, danas dok sam čekao u koloni dodavao sam gas ali mislim da nije reagovao kako treba. Proveriću....
  8. Imam čudan problem sa radom rashladnog sistema u mojim kolima. Kada auto radi u mestu, a zagrejan je na radnu temperaturu počinje da isključuje i uključuje kompresor klime non stop. Kao za imat je tada uglavnom u isključenom stanju. Ovo me je ubilo danas na pančevačkom mostu koji smo prelazili pola sata . Ludo je to, da čim se auto pokrene, počinje i hlađenje koje je inače odlično. Brzina vožnje nije bitna jer već pri brzinama 10 do 20 kmh hladi. Sistem je prošlog septembra vakumiran, i dodato je nešto malo freona. Inače, ovo se dešavalo i prošle godine pa sam mislio da će jesenjašnji servis klime rešiti ovaj problem....
  9. Hladnije crevo mi ima temperaturu okolnog metala (vezni lim ispred hladnjaka) dok toplije crevo ima "neku", daleko višu temperaturu.... Napomenuću da leti nema problema sa pothlađivanjem (uvek 90 stepeni). Ovaj problem sam imao i prošle zime mada nisam ništa preduzeo jer je auto vožen od kuće do posla i nazad što je oko 2.5 km u jednom smeru. Ove zime je često na putu tako da je poželjno kvalitetno grejanje.
  10. Imam problem sa zagrevanjem kabine vozila što je u osnovi sekundarni problem. Glavni problem je sporo zagrevanje motora. Pod sporo mislim da ni nakon 20-30 km vožnje motor ne uspeva da dostigne 60 stepeni celzijusa (kazaljka bude iznad početnih 50 na instrumentu za jednu svoju debljinu). U stvari, pri ovakvim spoljnim temperaturama koliko god da traje vožnja temperatura ne bude ni blizu 70 stepeni.Čak sam prekrio saće hladnjaka više od 80% površine i ništa se nije promenilo Najčudnije je to što je termostat ispravan, ili ja barem tako zaključujem. Proveravao sam tako što sam nakon pomenutih 30 km vožnje podigao haubu i primetio da je crevo koje povezuje hladnjak i motor, a nalazi se na desnoj strani vozila potpuno hladno dok crevo na levoj strani ima temperaturu od možda 50-ak stepeni. Dodaću još i da vazduh koji se uduvava u kabinu radi grejanja putnika ima sasvim odgovarajuću temperaturu obzirom na temperaturu motora. Molim za vaša iskustva sa ovakvim problemom....
  11. Ipak je italijanski (Solido) model bolji. Pogledajte detalje: kvake na vratima, točkovi (felne), implatant koji predsatvlja staklo retrovizora, znak na poklopcu prtljažnika, lajsne na vratima, enterijer, rubovi bočnih svih stakala, bordure na prednjem i zadnjem staklu....
  12. Nisam znao da postoji Ako proradi PayPal, da naručimo po koju... Preuzeto odavde
  13. Nisam ni pokušavao da dovodim napajanje na motor dok ceo sklop nije bio u jednom komadu tj. sastavljen. Mislim da je ovo bitno jer se time obezbeđuje ravnomerna zategnutost sajli što mi se za ovakvu konstrukciju čini veoma bitnim! Verujem da jedino tada obezbeđuješ istu brzinu kretanja oba kraja sajle što garantuje ravnomerno namotavanje jedne i odmotavanje druge sajle. Ako pokušavaš nešto dok je jedan kraj sajle slobodan, ili ga držiš zategnutim rukom, mislim da je uvrtanje sajle garantovano Savet je da sve sastaviš, podmažeš po preporukama sa početka teme, ugradiš u vrata i onda prvi put dovedeš napajanje na motor. Barem sam ja tako radio...

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...