Jump to content
FAS Euroauto Goran

oktopod

Members
  • Content Count

    3361
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About oktopod

  • Rank
    Prominente

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

23520 profile views
  1. Edit: izgleda sam stiskao pogresno dugme, po sredini desno je funkcija brzog odledjivanja, dok na levo kruznom ima gore samo za stakla grejaci
  2. Sa zimskim danima krenuli i zimski tripovi. Kad upalim auto cuje se da nesto cakne 10ak puta u razmaku od par sekundi, ne pricam o caktanju ventila koje postoji takodje al mu se nisam nadao. Preksinoc posle kise odem po neki alat iz kutije i imam sta da vidim, kutija alata u gepeku cela mokra, neki kondenz na njoj sa svih strana, bas postena kolicina, slilo se i na gumenu patosnicu gepeka količine decilitar. Danas da upalim grejace zadnjeg stakla da se razmagli, kad ladno kad ih upalis upali i klimu na Hi i duvanje na soferku samo i ventilator na maks. Ventilator mozes da smanjis al cim ugasis klimu gase se i grejaci. Kako ja onda da upalim samo grejace? Recimo napolju je -5 ili -10 i ne zelim da mi se upali klima da ne vrisne ali zelim grejace? Zelim da duva u noge od toplote motora (ne samo na soferku) nakon sto se ugreje motor ali i da upalim samo grejace zadnjeg stakla npr.
  3. E meni je baš palo na pamet to sa imenom teme, isti smo djavo pa ako se Radnik slaze nek admini dopisu mozemo da glasamo za ime tipa "Dva zelenka" Ja sam zakazao poliranje farova, plus dubinsko pranje enterijera za punta negde na granici Žarkova i B Brda, 2500 din je po faru plus enterijer 120eur al lik se kune u profesionalnost i da neće opet da izgube izgled a enterijer ce i da ozonira, sedista vadi, sa table skida silikon koji je mazan itd. Slikacu pre i posle. Review su dobri ovo je lik, obicna garaža al ima svasta MDPRO CAR DETAILING dubinsko hemijsko pranje i poliranje automobila RS, 11030, Крајишких бригада 11, Београд 060 6100583 https://g.co/kgs/TTmdPd
  4. Hehe ma znaš kako, budžet joj je bio 3k eur, tom logikom ja gledam auta i za manje a ne više pa da spuštam. Pri tom nema primanja velika za održavanja. Imao sam problem da objasnim da auto 2005 godiste nije više rentabilan, da izbegava dizel zbog skupljeg održavanja i turbine bosch pumpe egr map dpf zamajac... Kad smo se to razumeli problem je šta se njoj na oko sviđa i da nije Dacia Citroen Chevrolet i slične koje je nalazila. Svelo se na novije Korse, Grande ne obican Punto i slično. Eto nađosmo Grande 2011 za 3k eur koji je na oko treba da se ulicka ali nije krenula rđa nigde i ima servisnu knjigu od prvog i drugog vlasnika te uz ceo stres koji sam doživljavao sa oglasima i ukusom i budžetom rekoh samo kupuj, a ja cu ako treba "krišom" da uradim šta bude trebalo o svom trošku.
  5. Sledeći put prvo ortak nek se uvati spreja pa tek onda rizli Aj bas javi kako si zadovoljan, danas kupih sa devojkom Grande Punta treba farovi da se poliraju i možda bih pretrčao još preko nečeg videću sa njim. Neko ce kazati opet si kupio Fiata, realno za žensko da čuka po gradu par godina jeste best buy i jeftin za održavanje a ima servisnu knjigu sve bitno je radjeno te ne bi trebala biti veća ulaganja skorije. Realno na oko nije baš najbolji al su to sve neka sitna grebanja i naslanjanja, bitno da nema korozije dole, sajtne, vrata, krila, gledao sam jedno 5 vozila Kia Corsa i slično svaki je krenuo da rdja, a proverena istorija tj kilometraza - ili prvi ili drugi vlasnik sa sve knjigom. Danas gledao korsa 2011 presla 100k prvi vlasnik knjiga ovlasceni servis, svo 4o vrata donja ivica trula. Pogledao sam odvode kiše ispod šoferke, crevo je odozgo čisto dole ne vidim a nisam imao pri ruci da sipam vode i gledam dal otiče. Nisam u autu držao ništa što bi iscurelo niti je igde vlažno, ne znam od čega bi ispod tepiha bilo mokro i kako vec nedelju dana ne ispari, a još uvek se oseća i evo večeras kad sam upalio duvanje bez klime zamagli pola šoferke doduše na kratko i prodje. Tipujem na polen filter tj filter kabine tj klime, cenim da njega treba menjati posle leta em od polena em od klime koju sam od 9k predjenih km koristio jedno 6k bez preterivanja, uvek kilometar dva pre destinacije gasim klimu a ostavim duvanje da istera iz kanala al prosto navlazio se valjda od kondenza.
  6. Pa jeste nije normalno, provericu za pocetak da nije šta zapuseno jer se kako rekoh oseća u autu neki smrad vlage. Mene više nervira što je njima sve normalno kao da sam debil neko obraćanje samo da te otkace. Mali servis 100 eur iako je duplo od realne cene nekako i ajde, na manje cifre ne mogu bas da kazem "duplo" vec skupe ruke tj sat rada, nece tako velika firma da pipa auto za 20 evra naplacenog rada i to razumem, al 200 eur za farbanje haube to je već iživljavanje. Nisam ni ocekivao da ovlasceni bude jeftin i sreca meni nista nije skupo samo da je nov auto i da imam koga da vatam za gušu ako nesto ne valja naspram majstor Mileta u njegovoj garaži te bih zato sve radio u ovlašćenom i produžio garanciju sa 2 na 4 godine ako odlučim da zadržim auto posle 2 godine, dodatni razlog je kad pri kasnijoj prodaji napišeš na oglasu da ima full servisnu iz ovlašćenog. Dal cu ga prodati posle 2 godine ili produziti je samo pitanje ponude novih u tom momentu koja je sada jako losa, mislim da je sama želja za prodajom svima vec odavno jasna
  7. Bio sam danas do Kompresora vezano za otpali lak i farbu na haubi, magljenje soferke i trzanje pri kretanju. Lak i farbu ne priznaju jer "je fizicko ostecenje nalik na izmet od ptice" i nekako se čudno osmehnuse pomislih ovi prate forum ako prate evo procitajte da sam ja pomenuo al ne mogu da znam da je od toga, ja im kazem pa sta da radim kad uvek ima neki izmet i kako izmet utice na lak a nije mi prvi auto nikad se nije desilo. Kažu "pre je sve bilo drugacije, sad ptice šta sve ne jedu i lak nije kao sto je bio", sta to znači, sta to jedu ptice i kako majstor za kola postade strucnjak za probavni sistem i sastav izmeta ptica a drugo zar zapravo ne priznade da lak nije kvalitetan? Farbanje o mom trosku je 24 hiljade tj 200 eur... Za sta buraz, za jednu stranu haube fiće, pa nije to hauba bmwa 7ice V12 motor, to nema ni pola kvadrata. Dobio sam savet od jednog radnika da moraju to da mi srede, da zovem Cao Fiat saljem mejlove i zalim se i moraju da priznaju pa cemo videti. Za magljenje soferke kaze lik to je normalno kad je napolju vlaga, cim ugasis klimu znaci mora klima, njemu je na privatnom autu (nije Fiat dal rece Kia slagacu vas) isto tako. Prvo sta mene briga sta je kome normalno na njegovim kolima, meni soferka nikad nije maglila osim zimi kad je hladno a klapna vrti isti vazduh te od mog daha al krene cela ne samo 4 kruga gde duva u šoferku, tu zapravo skida maglu prvo dok duva. Za trzanje pri kretanju prvom posto se nekim danima desava danas ne te ne mogu da reprodukujem rece ko ce sad to da gleda, sto je malo neozbiljno formulisana rečenica ali sam razumeo poentu i ne bih ni ja da mi neko rastura kvacilo za to. Rece doduse pogledace vizuelno al izgleda ne pogledase jer ne pomenu i ne zapisa nista. Negde se i pisalo za prvi servis, nemaju problem da se uradi ranije tj kad ja hocu a ja hocu pred zimu jer je ulje prvo, presao sam 9k, a da cekam do 15k ili do marta kad je godinu dana mi nije nesto pre bih pred zimu uradio, nadajuci se da ce novi filter klime da resi i problem magljenja soferke. Sve u svemu ne znam, obeshrabruju te da ides uopste, oba odlaska sam dobio "to je tako normalno" odgovore iako mi nemaju smisla. Nije mi neki pozitivan utisak te garancije i podrske a tek cena necuveno, mali servis 100 eur "sa popustom", farbanje haube 200 eur,daska dodatna gepeka 18k dinara, treba izgleda da sam srecan da sam patosnice dobio gratis.
  8. Desilo mi se juče posle Kompresora sretnem druga u Mirijevu u fast foodu i on me iscima da odemo do Zvezdarske šume na piće brat mu tamo. Kao sto pomenuh u autu se pre kretanja u Kompresor osećao smrad vlage. Sednemo upalim klimu, nisam prebacio klapnu da vrti vazduh iz kabine već spolja. Dodjemo na kilometar dva od destinacije, gasim klimu pojacam ventilator da izduva to mi je obicaj kad gle na šoferci 4 kruga magle gde izduvava vazduh. Od magle postade i voda da curi. Pitam njega jel izvaljujes hamd kaže da oseća se neka vlaga nego mi bilo glupo da kažem. Kad sam stigao kući setih se da sam usput na Dorćolu u apoteci Josif Pančić kupio 3 kese taze biljnog čaja te pomislih ma to je to. Onda se setih da je hamdelo i pre kretanja na Dorćol al aj videću. Danas krenem ka Žarkovu, manje se osetilo al jeste. Od Mirijeva do autoputa Lasta uključenje tj oko 5-6 km sam vozio sa sva 4 prozora skroz otvorena bez klime. Na autoputu zastoj šta ću palim klimu da vrti vazduh iz kabine i zatvaram prozore. Kod sajma otvaram klapnu za svež vazduh i otskrinuh prozor jerbo zažarih pljugu. Krenu da smrdi kanalizacija iz rukavca posle novog mosta, bacam pljugu zatvaram prozor, zatvaram klapnu da klima vrti iz kabine i voila - kreću 4 kruga magle na šoferci koji postaju voda. Šta sad koj đavo, ok napolju se oseća da je vlaga al brate... Od čega je sad to dođavola i od čega se gušim u tolkoj vlazi u autu, nemam ništa mokro ni prosuto u autu.
  9. Kod mene kad zatrese pri kretanju nije opterećen i krećem na ravnom. Juče znači 10 od 10 kretanja sam u kolima relacija Mirijevo - Dorćol. Pošto se dešava i kolegi radniku koji ima identičan auto, isključujem da je do mene a ne bi trebalo da imamo obojica oštećen neki deo sistema kvačila pri ugradnji ili već otkazao, te ne znam šta je osim možda opet "normalno za fiat". Bojim se samo da mi kvačilo ne vrisne uskoro jer bih baš izgoreo i auto bi završio na oglasu momentalno jer ne znam šta bih drugo a novo kupio u trenutnoj tržišnoj situaciji tj veliki stres. Hvala na razjašnjenju za kasko, ako mi ne prihvate farbanje haube probaću da se bunim, ako ne prođe farbaću o svom trošku a krilo od tuđih vrata na parkingu kao i branik od bandere (sto se ni ne vidi) nisam ni planirao da radim pa da vidim možda samo da ih izigram kako je opisano kad produžujem kasko. I @Radnik2 sta su ti ICE i EV nisam u toku ja sam tako izgrebao bembaru o bagrenje, kad sam ga vec bio dao na oglas krenuo jedan dan do njive tj trešanja i traktor nije hteo da upali, ja krenuo iznerviran kolima njivskim putevima, kad je počelo da škripi sa strana sam odustao al tragovi ostali hehe
  10. Jel se nekom dešavalo na novom autu da zatrese, cima uzastopno više puta kad kreće prvom? Meni se to na prethodnim polovnjacima dešavalo kad je korpa kvačila pred pucanjem perca, a na ovom mi se dešava ponekad, danas 10 kretanja 10 puta. Desilo mi se kad sam kretao sa parkinga a i tokom vožnje kad je već imao radnu temperaturu (sauh nije aktiviran, klima nije bila upaljena). Ne provaljujem pravilo kad se dešava osim nekih ideja tipa danas je bilo baš sparno, vlažno, kad sam ulazio u auto za tamo i nazad smrdela je neka vlaga u kombinaciji smrada plastike "mirisa" novog auta. Takodje mislim da nekad ne zadržim dovoljno dugo vagu, pa umesto da štucne krene da trese a još pomenuto gorivo kako sam sipao i slabo vuče možda je to. Inače svratio sam do Kompresora da pogledaju onaj otpali lak i komade farbe na haubi, kažu za procenu mora da udje u servis, fotkaju i pošalju Fiatu na procenu dal za to važi garancija. Napolju me sačekao servisni asistent šta li već pisaše mu na pločici, kaže daj da pogledam te reče hauba najviše ima udaraca od kamenčića pa oni načnu a puška u perionici dovrši. Ja mu rekoh to je u redu mada je hauba praktično vodoravna i da mi se nikad ni na jednom autu desilo, te reče fotkaće pa šta kažu iz Fiata, nekad priznaju šta oni misle da neće i obrnuto, nema pravila. Obzirom na celu situaciju sa Fiatom miriše mi na ispuš. Rekao sam da tad vide i zašto trese u prvoj mada ne znam kako da reprodukujem problem, možda bar da pogledaju opet da nije sada procurelo ulje menjača u kvačilo (mada bi tad proklizavalo valjda). Mozda nekom znači info pitao sam i za oštećenje od bandere koje se i ne vidi kao i krilo od tudjih vrata na parkingu ulubljenje, da li ću imati problema sa kasko sledeće godine ako to ostavim tako, kaže nema to veze ti radiš šta ti hoćeš a ako želiš da farbaš bolje sam plati čuvaj kasko "poene, kredit" za ozbiljnije stvari.
  11. Ako mislite na one farove iz nekoliko linija tj nivoa, meni ne kazem da se preterano svidja ali onako iz daljine (nisam video na parkingu iz bliza) odaje utisak luksuznijeg vozila
  12. Vidim da i neki dal audiji i jos neke marke sad imaju horizontalnu svetlecu liniju sirinom celog gepeka tj u komadu sa stopaljkama, sta je sledece i cemu ne znam i bez zezanja cudi me da to nije regulisano kao da niko ne primecuje. Generalno mi smetaju i sto su kucne led svetiljke zapravo neusmerene, na terasu kad izadjem nocu kao da sam izasao na podijum od lampi sa terasa zgrade prekoputa, ko za inat neki redovno zaborave da ugase ne smem da pogledam u tom smeru a iza mene bas jasna senka mene, bukvalno reflektor fazon. Neke su doduse montirane na zid a cini mi se da je namena plafon al ima i nekih visecih koje bacaju okolo svuda
  13. @Ivan Renault megan novi star 3 godine presao tad 30k. Vozio tadašnje devojke auto do Hvara i nazad proslo leto. Ne znam model gume a velicina nesto tipa 15 ili 16, dobila je auto sa njima kad je kupovala nov. Bile su izrazito bučne i relativno klizave. Malo sam ih do grads provozao zimi, doduse nije bio sneg vec vlazno i hladno takodje bih rekao da klizaju, ona je kaze bila kupila 2 zimske iz tog razloga mada nije neki vozač te nije ni validna informacija. Slican utisak 14ice na Hyundai Getz ne znam model.
  14. Šta fali kako izgleda (ko da je pa prelep sportski auto) meni to nije od značaja, važnija mi je funkcionalnost a staviću neke ratkapne i to je to. All season su za mene "no season" leti se čuju zimi proklizavaju, leti premekane zimi pretvrde. Za stelovanje farova generalno znam o čemu se radi, iscitacu i videti mada sam i dalje skeptik naći uslove i uočiti sta se dešava u milimetar, nije valjda ta sprava na tehničkom toliko neprecizna a ja precizan i zid ravan i podloga ravna i moje oko soko... A sto se zaslepljivanja tiče ima drugih kojima bacaju gde stignu, ima i onih kojima su farovi neupotrebljivi ili za poliranje, al brate što me nerviraju ova nova led svetla napred i pozadi i to na full autima tipa audi mercedes bmw džipovi, pa cak i štop svetla stanes iza nekog na semaforu samo pozicija ti smeta a ako pipne kočnice osvetli ti kabinu u crveno toliko zaslepi, ne znam dal je moguće da nema nekih zakonskih regulativa barem u zemljama odakle potiču ta auta tipa Nemačka
  15. Pa moguce da ste u pravu za felne, do sad smo svi porodično menjali na alu felnama i nije bilo problema al mozda ima smisla to sto kažete, svakako meni licno deluje pouzdan i procenio je da su felne teske za rad a da se ne oštete iako ima sve mašine nove i iskustvo. Svakako kupujem čelične i meni je tako lakše. Za farove sam mislio da idem u Ninić na tehnicki iako tamo u sam servis ne bih kročio više jer sam tu upoznao radnika sa kojim sam privatno ok i već mi je stelovao na puntu gledao sam kako to ide, al mogu svakako i prvo sam da probam mozda odmah primetim veliko odstupanje pa tek onda do tehničkog čisto da vidim kako pokazuje tamo, ako je stvar "trebao si jos samo milometar desno" a ne "uh ovo nista ne valja" onda nek i odradi videcu pa javljam Eh da proverio sam sa kolegom mozda je nekom od znacaja iskustvo, bas u Kemo Impeks su mu lose balansirali tockove

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...