Jump to content
FAS Goran

Toolbox

Members
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

About Toolbox

  • Rank
    Il Nuovo

Previous Fields

  • Garage
    Fiat 2.4

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Bilo bi super da si izbegao metak i da je samo dihtung u pitanju, ali su ovi simptomi bukvalno knjiški za 2.4 i pucanje glave. Ukoliko budeš menjao glavu, razmisli da odradiš još par stvari i konvertuješ auto na model od 210ks. Razlika je u turbini (gtb2056v umesto kkk bv50 ) i diznama (0445110308 umesto 0445110213). Koliko se sećam, ostalo je sve isto, ne računajući software. GTB2056 i 308 dizne imaju mnogo više potencijala za tuning, pa se definitivno isplati. Srećno sa radovima, Brera definitivno zaslužuje da joj se pokloni pažnja.
  2. Na osnovu svega opisanog, i korekcija dizni, deluje da je pukla glava, što je čest problem na ovim motorima. Ne znam da li si merio pritisak u cilindrima, ali ja bih odatle krenuo.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...