Jump to content
FAS Euroauto Goran

nidza

Members
  • Content Count

    3361
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

nidza last won the day on December 11 2018

nidza had the most liked content!

About nidza

  • Rank
    FLCS fotografo ufficiale

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    NBG

Previous Fields

  • Garage
    Turbo Benzina

Recent Profile Visitors

17737 profile views
  1. Pucamo na implementaciji, bilo čega, pa i ovoga. Ova zemlja uopšte nema loše zakone formalno, niti ih je imala prethodna zemlja čije mehanizme smo mahom nasledili, već je problem selektivna i neadekvatna primena. O odsustvu edukacije bilo kog tipa da i ne pišem. Džaba strategije, kopiranje tuđih propisa, smišljanje novih, kad i dalje panduri stoje uvek na istom mestu, gde im je ladovina, gde je blizu 'amburger, gde polovina stanovništva ima svoju kombinaciju da se zagubi predmet do zastarevanja, gde javne ličnosti mogu čak i da gaze pešake. Prvo i osnovno, u svakom zakonodavstvu: uspešnost primene zakona se meri verovatnoćom da će subjekt biti kažnjen, a ne visinom propisane kazne za to delo. Kod nas je ta verovatnoća jako niska, a i tu nije kraj, kad nakon toga za mnoge građane postoje načini da se i taj momenat izbegne.
  2. Podržavam. 1.8 je iz nekog razloga neomiljen, iako je ista porodica, a takođe je išao do treće generacije EA888. Sad više i ne postoji, kao ni 1.6 TDI, u niži segment su ubacili "downclockovane" dvolitraše.
  3. Napredovale su platforme, još su kruće i još lakše, tako da bi jedna Brera danas bila značajno lakša, brža, vozljivija i izvesno na Giorgio platformi. Naravno, u skladu sa temom, definitivno bi imala i manju potrošnju goriva.
  4. Ili nam je obojici uključena oprema u saobraćajnoj ili nije nikome, zar ne? @vagenovac Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
  5. Ne mnogo, ali preko 1.5t po saobraćajnoj. Ne verujem da je F10 i 250kg teži. Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
  6. Pišeš u prilog onog što sam napisao, na malim brzinama široki točak nije toliki hendikep, a ako nema ubrzavanja masa vozila takođe ne dolazi do izražaja. Razlika je do motora manje potrošnje i manjih performansi. BTW, nisam znao da je F10 preko 2t. Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
  7. Zeldi mastiljara. Za trkalje, ne ko mi sa benziljarama za prevoz dece i staraca.
  8. Otvoren put može biti i magistrala. Širi točak se više manifestuje pri većim brzinama. Kad kažem autoput, to obično mislim 130+. Tu ima razlike, na manjim brzinama skoro da nema. Moj auto trenutni troši 5l na magistrali, a grdosija od preko 1,5t, benzinac, na 19icama. Potrošnju njemu zakolje autoput najviše.
  9. Oko litar je razlika bila na bivšoj alfi, 205mm zimske naspram 235mm letnje, pri putnim brzinama na autoputu. U ukupnom proseku nešto manje. Značajno se podiže otpor i vazduha i kotrljanja sa širim točkom.
  10. Uglavnom je tako. Neka kola i moraju velik točak jer imaju velike čeljusti i disk. Ja za moj auto ni nemam fabričku čeličanu, a 17ica ne može bilo koja, pa si siguran da neće da kači ništa tek od 18+. Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
  11. Veći točak i manja deformacija gume pod opterećenjem znači više kontakta sa podlogom. Nije baš sva matematika u unsprung weight. Npr, slik je teška guma, pa pored dodavanja mase na sklop točka i vešanja, pruža mnogo više benefita nego da staviš neku lakšu meku putnu gumu.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...