Jump to content

nidza

Members
  • Content count

    3064
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

nidza last won the day on March 9

nidza had the most liked content!

About nidza

  • Rank
    FLCS fotografo ufficiale

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    NBG

Previous Fields

  • Garage
    Turbo Benzina

Recent Profile Visitors

17179 profile views
  1. Probao auto, ekstra se vozi. Ja to ne bih ni držao u manuelnom modu, kad već ume sam da menja. Matorci ima da uživaju, prostora u kabini koliko hoćeš, baš prijatan ambijent.
  2. Takođe. Dizel vozim još od Stila pre 11-12 godina, a od skora benzin. Stigli smo do Španije i nazad prošlo leto, nikakvu ja razliku nisam primetio. Još bih dao prednost našem G100 benzinu.
  3. Neće ti uleteti swirl sa nove klapne. Ako zatvoriš EGR neće nikad da crkne. Ne znam ove ostale podatke. Katalošku kompresiju možeš naći u specifikacijama. Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
  4. Da staviš novu granu ako planiraš taj auto duže da voziš. Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
  5. Da. Motor je potpuno isti kao 170ks, samo ima slabiju mapu zbog belgijskih zakona. Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
  6. Obrnuto, stock 150 KS je življi od 120 KS na niskim obrtajima. Čip sigurno menja mnogo, na 150 baš poprilično poboljšava performanse i odziv na gas. Mnogo je bolji jači motor, tj. mislim da vredi i preventivno zameniti usisnu granu i uživati u pravoj stvari.
  7. @Ticma znači iracionalni razlozi sve. Ne moraš da gasiš EGR/DPF remapom. EGR možeš softverski da zatvoriš i produžiš vek i usisu i izduvu, pa i DPF.
  8. Čipuj ti to lepo i zaboravićeš na jedan duži period ovu lošu ideju. Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
  9. Kakve veze ima šta je nazad na sedištu. Ko da je bitno šta je nazad ili na podu kožne garniture, bitno je ono na čemu se sedi. Zadnji deo sedišta svakako treba da je otporan na dečje noge i oštre igračke. Uostalom, slično je i kod drugih proizvođača, niko ne stavlja skupe materijale tamo gde je apsolutno nepotrebno, pa čak i kontraproduktivno. Imenjače, zaključio bih da ti je jedino iskustvo sa 159 vezano za neke stare krntije, te imaš potpuno pogrešnu predstavu o automobilu. Meni je žao što nisi bio u prilici da voziš održavan primerak, ne bi imao ovoliko pogrešno mišljenje. U principu nije neočekivano, većina se u Srbiji pruži više nego što su dugački za kola, i onda voze krš u boljoj verziji scenarija, a u lošijoj verziji busplus, a auto na parkingu.
  10. Vlasnik će da se smori ko kifla u Insigniji i svemu drugom što sam zapamtio da je spomenuto posle poslednja dva automobila koja je vozio. Jedina prednost Opela je što može da se kupi bitno mlađi.
  11. Kako nema kožna sedišta? Naravno da ima. Wtf?! 150 je bolji i elastičniji kad su stock. Mnogo bolje poteze iz niskih. Remap ako spominješ treba oba remapirana da porediš. Moja je izmerena 191.5ks, teško dostižno za 120 bez modifikacija.
  12. Ako mene pitaš, ne nužno. Ne razmišljam ozbiljno o nasledniku. Voleo bih ponovo da vozim Alfu, npr Giulia Veloce. Koliko pratim dešavanja, ne opravdavaju baš adekvatno kupovinu nove.
  13. U diskusijama oko polovnih kola ogroman uticaj ima konkretan primerak sa kojim ste imali dodira. Stanje, motor i oprema, pre svega. Za neku objektivnu raspravu treba uzeti u obzir samo dobre primerke, dobro opremljene. Ja sam sa svojom 159 bio prezadovoljan, dosta opreme, odlična vožnja, mali potrošač i vrlo brz auto. Da ne zaboravim, grejala je minut - dva nakon polaska, nevezano što je sporo dizala na radnu temperaturu. Do nekih 30 C mereno OBD je stizala jako brzo, a tada je počinjala da duva toplo. Da je postojao primerak 2014-2015 godište vrlo malo verovatno je da bih kupovao uopšte nov auto, nego ponovo 159. Insignia je bila opcija, ali ne mislim da moze da parira dobroj 9tki. 307 da ne komentarišem, on je parnjak za Stila i Brava.
  14. Šta planiraš tačno da dobiješ Insigniom umesto 159?
  15. Potpuno se slažem. Uzmi nešto od čega nećeš dobiti nervni slom kad krene da zeza, a turbak benzinac lešina zvuči kao recept za to. Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
×