Jump to content

nidza

Members
  • Content count

    3103
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

nidza last won the day on December 11

nidza had the most liked content!

About nidza

  • Rank
    FLCS fotografo ufficiale

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    NBG

Previous Fields

  • Garage
    Turbo Benzina

Recent Profile Visitors

17308 profile views
  1. Možda su amortizeri o'šli. Verovatno Bravo ima isti problem kao i Stilo kad mu crknu amortizeri, spusti se poprilično, naročito napred.
  2. http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2017-50-Winter-Tyre-Shoot-Out.htm Bolja od Tigrice, kudikamo. Aktuelan model HS01 je na 11. od 51. guma za 2018.
  3. Skrećete sa teme na sporedne stvari. Ovo je tehnička tema, i kao takva treba biti objektivna. Ne može pištolj biti kriv što se vlasnik upucao u nogu. Podrazumevamo valjda da se automobil ovde koristi kako treba, a ne sa ciljem da se neko povredi.
  4. @облак Pogledaj ponovo aktuelne modele, jedna guma dva znaka. Nisam pored kompa da okačim slike.
  5. To je potpuno ista guma kao Kleber. Oznaka je jedina razlika.
  6. Ko jedva krpi kraj sa krajem, taj vozi skroman auto, koji ima mali točak, gde je razlika u ceni između najjeftinije i best-buy gume, konkretno, zanemariva, ako je ima uopšte. Tu tek nema apsolutno nikakvih argumenata za Tigar, ali ljudi pre inercijom kupuju, neinformisanošću, ne pritisnuti finansijama. Ovde smo da se informišemo i utičemo na sve ljude oko nas. Ako može Kleber da napravi za slične pare u maloj dimenziji vrhunsku gumu, onda može i Tigar, ali NEĆE, dokle god se dobro prodaje. Zato su testovi važni, zato je forum važan.
  7. Niko od vas nije relevantan. Lično zadovoljstvo je subjektivna i za tehničku diskusiju potpuno nebitna stvar. Jedina relevantna stvar ovde je dodatnih 10 metara zaustavnog puta u odnosu na 500-1000 dinara skuplji Kleber u 15".
  8. Hankook je srednja klasa recimo, da se vratimo na temu. Za ovu sezonu najbolja guma za normalne novce je Kleber Krisalp HP3. Gledam upravo neke cenovnike, 5600din je u 15", 6200din je u 16", zašto bi iko normalan kupovao Tigar? Ova guma je 6-ta na AB testu kočenja, gde je Tigar diskvalifikovan i na 40 i nekom mestu od 51 gume.
  9. Dozvoli da ga profajlujem, da je ostao živ da potroši te gume iz prve ugradnje, stavio bi Winteru.
  10. Laufenn isti đavo kao i Wintera.
  11. Potpuno je nerelevantno koliko je neko zadovoljan, pogotovo što, koliko vidim, ovde je jedino važno da se auto na nečemu kotrlja. Kao da nisam na automobilskom forumu. Relevantna su konkretna merenja, istom tipu automobila, pod istim uslovima, različitih tipova guma. Takvih testova i merenja ima godinama, sa raznih strana sveta, te se može iz više izvora izvući vrlo precizan zaključak, ako ne tačno koju gumu kupiti, pošto su najbolje obično skuplje gume, onda barem koju ZAOBIĆI. https://www.tyrereviews.co.uk/Article/2018-51-Winter-Tyre-Shootout.htm Od 51 gume na testu Tigar je na 46. i nije se kvalifikovao za dalje testiranje. Brojke označavaju u metrima trag kočenja. Nisam siguran koja je početna brzina kočenja, ali mislim da sam negde video da je u pitanju 80km/h. Ako je vama okej da sa 80 neka guma na mokrom ima za trećinu duži zaustavni put, onda smo ozbiljno pogrešili mesto gde diskutujemo.
  12. Ne prijatelju, nego ideš 100, dete izleti, ti pritisneš kočnicu i uspeš da usporiš na 20km/h u trenutku udarca, te prođe sve bez posledica, jer nisi uštedeo 1500-2000din po gumi sa kojom ćeš u trenutku udarca u istom scenariju ići 50-60 km/h i presuditi mu na mestu. Poštenije je reći, ovo je najviše što sam mogao da priuštim, svestan sam, nego rugati se boljim, skupljim, BEZBEDNIJIM proizvodima. Vozio sam i ja Winter1, svestan nedostatka, mada pre n godina su koliko toliko bile u priključku sa nižim segmentom na tržištu. Danas je budžet ponuda mnogo šarolikija nego nekad i postoje gume koje nisu preskupe, a mnogo su kvalitetnije.
  13. Nemam komentar stvarno na ovakvu izjavu.
  14. Slažem se da je glava najbitnija, ali to ne menja činjenicu da će moj auto da se na Winter1 zaustavi posle 45m umesto 35 sa 100km/h. Vozio sam je i ja godinama, to sve funkcioniše u principu kako treba, ali treba biti svestan da će neki Goodyear ili Conti da zaustave auto do 20-30 kad istrči neko dete, a Tigrica će da mu zapečati sudbinu sa 60-70.
×