Jump to content

nidza

Members
  • Content count

    3074
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

nidza last won the day on March 9

nidza had the most liked content!

About nidza

  • Rank
    FLCS fotografo ufficiale

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    NBG

Previous Fields

  • Garage
    Turbo Benzina

Recent Profile Visitors

17243 profile views
  1. Alfa Romeo Giulia

    I ja se slažem da je bolje da oslabe 2.0 Multiair, ali moguće da je ovaj modularni jeftiniji. Za krivu si u pravu gotovo sigurno, jer je na današnjim motorima maksimalna snaga već u padu obrtnog momenta. Neće ni na ovom motoru biti drugačije.
  2. Alfa Romeo Giulia

    Nemoguće - nije, ni 320Nm ni dosta više, ali mislim da ih tu ekologija najviše priteže, zatim cena delova transmisije. Pretpostavka je da će takva Đulija morati biti pristupačnija od trenutne. Vest na koju sam ja naleteo iz maja ove godine govori od 270Nm i 180KS, što je takođe sasvim realno. Fićko 595 ima 180KS i 250Nm, što je tu negde i za neku normalnu upotrebu jedne putničke, civilne Đulije, apsolutno više nego dovoljno. https://www.motorzoom.it/alfa-romeo-giulia-con-motore-1-3-t4-da-180-cavalli/
  3. Fiat Stilo JTD - problem sa snagom...

    Vrati na fabričku mapu, reši problem, pa onda remapiraj. U principu svi JTD su manje više odlični na nižim obrtajima kad su ispravni.
  4. Fiat Stilo JTD - problem sa snagom...

    Probaj drugi takav isti, verovatno ima na forumu i razreši dilemu da li imaš prevelika očekivanja. Čisto sumnjam da ti to Goran ne bi rešio ako si mu skrenuo pažnju. Uradi remap ako je kandidat.
  5. Fiat Stilo JTD - problem sa snagom...

    Turbina uvek radi. Taj motor bi trebalo da vuče odlično na nižim obrtajima, ne da bude mrtav pa da lepi. Ukazuje na problem, oko creva, interkulera, turbine. Možda varijabla ne radi dobro, mozda negde imaš pukotinu. Zatim, zimi i leti ne bi trebalo primetno različito da radi. Definitivno kandidat da ga pregleda neki majstor koji se bolje razume od mesta gde ga sad održavaš
  6. Fotografija

    Postoji, ali malo je slepo crevo to što nude.
  7. Fotografija

    Pošto lično naginjem na Sony MILC stranu, moja preporuka bi bila A6300, uslovno A6000, za početak sa 16-50 OSS kit objektivom. Dalje šta joj mašta voli, daću ti par primera: 275€ sam ovde na KP kupio 35 1.8 OSS i prodao posle kad sam krenuo da ulažem u A7 sistem pre njega bih preporučio 50 1.8 OSS za portrete fisheye samyang 8mm ili UWA 12mm f/2 su oko 200-300€, bilo koji će biti ludnica i za vrlo ozbiljne fotografe, a ne amatere teleobjektiv je najmanje koristan većini amatera, ali imaš relativno jeftin 55-200 OSS, meni se nije dopao niti mi bio od koristi Napolju je oko 700USD A6300 sa kit objektivom, kod nas su cene malo jače, ali možda može da se iskopa na KP ili preko oglasa. Vili će verovatno da naginje na Fuji stranu, ali za početnika je bolji Sony, a ne zaostaje za ozbiljno slikanje. Ja, lično, koristim A5100 za svaki dan, i A7ii sa finom ergelom. A6300 je nešto između i svestranije, sve u 1.
  8. Fotografija

    Menja se. Lakše se koriste, manji su, budućnost su. Posebno su prednost nekom mlađem i manje iskusnom korisniku. DSLR danas po nekima ima prednost samo u top segmentima. Po meni nema nikakvu prednost sem ako nemaš hiljade eura u objektivima već.
  9. Fotografija

    Sad su stvari jasnije, DSLR mislim da je greška u tom slučaju. Koliki je budžet?
  10. Fotografija

    Uopšte ne bih kupio DSLR nego MILC. Razlog više ako već nema gomilu Nikon objektiva i opreme. Kome se kupuje, šta će da slika i da li početnik ili iskusan fotograf?
  11. Probao auto, ekstra se vozi. Ja to ne bih ni držao u manuelnom modu, kad već ume sam da menja. Matorci ima da uživaju, prostora u kabini koliko hoćeš, baš prijatan ambijent.
  12. Takođe. Dizel vozim još od Stila pre 11-12 godina, a od skora benzin. Stigli smo do Španije i nazad prošlo leto, nikakvu ja razliku nisam primetio. Još bih dao prednost našem G100 benzinu.
  13. Neće ti uleteti swirl sa nove klapne. Ako zatvoriš EGR neće nikad da crkne. Ne znam ove ostale podatke. Katalošku kompresiju možeš naći u specifikacijama. Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
  14. Da staviš novu granu ako planiraš taj auto duže da voziš. Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
  15. Da. Motor je potpuno isti kao 170ks, samo ima slabiju mapu zbog belgijskih zakona. Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
×