Jump to content
FAS Euroauto Goran

nidza

Members
  • Content Count

    3524
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

nidza last won the day on November 27 2020

nidza had the most liked content!

About nidza

  • Rank
    FLCS fotografo ufficiale

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    NBG

Previous Fields

  • Garage
    Turbo Benzina

Recent Profile Visitors

18127 profile views
  1. Broj 34 je vozio Švanc, zaboravio si.
  2. Uzgred, crkavale ko nenormalne. Ja sam danuo dušom kad smo stavili xenon, ali svi drugi su verovatno oslepeli. Totalno neadekvatan far za xenon, ako nije fabrički.
  3. Ko ume da obija brave će ovo da reši lako, ali mislim da većina lopova to ne zna, baš kao ovaj sa snimka, specijalizovani su za skidanje raznih vrsta sigurnosnih šrafova, ne i za ovo.
  4. Može lošije da ubrzava samo ako su prenosni odnosi duži, ali misterija je što to rade. U generaciji mog auta, DSG je baš jako mnogo duži (čak 22%, skoro za četvrtinu), ima lošija međuubrzanja i višu potrošnju. Gde ima prednost, verovatno na autoputu kad se vozi konstantno, u najdužem prenosu. Odnosno, gde god ima nekih ubrzavanja, kraći menjač je bolji, ali ako se vozi konstantno nekom većom brzinom, bolji je duži, ali opet - kad imaš 7 brzina stvarno ne vidim problem da to sve pomire.
  5. Nema šanse, prelomni period je sad ogromne potrošnje svega, bacanja starog, novog, u zatrpasmo se đubretom. Mislim da će regulativa da ide u smeru koji će duže da nas venča sa proizvodima, kao nekad što je bilo. Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
  6. Nadam se da neki mlađi pandur ima otvoren TikTok i Instagram da uzvraća klipove na njegove gluposti, tj. kako on izbaci klip, tako ga ovaj uvati i snimi svoj klip.
  7. Polako druže. Nekad je JTD imao 3 godine kad sam ga kupio, a sad bi imao 15. Stadijum potrošenosti neuporediv. Nisam promenio mišljenje o JTD-u na nekom nivou eksploatacije, a sad takvih vozila, logično, nema više na ulicama, neka druga su ih zamenila. Ide to sve nekim svojim normalnim, očekivanim, tokom.
  8. nidza

    Kuda ide ovaj svet?

    Uvek trend rasta životnog standarda prati i pad nataliteta, kao i obrnuto. edit: pritom ne trebamo da se poredimo sa Afrikom, jer nam nije tu mesto, već sa Evropom, a tu se katastrofalno loše kotiramo. Potpunim potcenjivanjem ulaganja u kulturu, znanje, nauku, umetnost, što je svrha postojanja valjda, pored razmnožavanja, tekuća garnitura vlasti, valjda polazeći od sebe i svojih kapaciteta, nam pravi dugoročan problem kompetentnosti u okruženju.
  9. Sasvim suprotno, sve će biti hibridi ili EV. Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
  10. Logično, hibridi kao i EV, najveću prednost imaju u gradu, jer im je niska prosečna brzina benefit, a stani kreni ne košta puno kao kod SUS vozila. Što više raste prosečna brzina, njihova prednost se smanjuje. Mild hibridi u nekoj budućoj iteraciji će verovatno da potisnu sasvim SUS, dovoljno je da svako kočenje sačuvaju za naredni polazak, što će gradske potrošnje i zagađenje drastično da redukuje. Imaćete magistralne potrošnje na takvim kolima na rutama u centru Bgd. Autoput ostaje i dalje teritorija većih dizela. Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
  11. Dopunio bih savete sa par stvari iz mog iskutva: 1) te greške u punjenu i probleme sa turbom najčešće detektuje dijagnostika, odnosno u dosta slučajeva bi se pojavila neka greška na bordu, što kod tebe nije slučaj 2) lamelu najbolje testiraš na autoputu u nekoj višoj brzini, gde lako možeš da uloviš da skoči kazaljka obrtaja više nego što ode kazaljka brzinomera. Ubaci u 5 na primer, 100kmh, ili 4tu, da bude oko 2500rpm, pa pričepi pun gas, vidi da li će da skoči kazaljka naglo, a da auto ne isprati ubrzanjem.
  12. nidza

    Kuda ide ovaj svet?

    Meni kari vurst top. Doduše fakat je đubre od hrane. A u pekaru bolje ne ulaziti, međutim kad se uđe, treba izaći sa burekom, kakve bre hrono budalašine, koje eto nisu 100% belo brašno nego 95%. Ko vodi stvarno računa o zdravlju i o svojoj ishrani, taj ume i da spremi, i zna šta treba da spremi. Uz to je fizički i mentalno aktivan. Zdrav hleb je smešno lako napraviti, a svaki drugi hleb koji god da uzmete da napravite, i kao početnik, biće 5x ukusniji nego onaj iz pekare. Ja ne znam kako naprave onakvo biiip od proizvoda, treba i to znati. Kakve bre pekare i zdravlje, uopšte krkanje sa kioska s'nogu, ne zajebavajte. To ne postoji, u najavi šaka lekova posle 50te.
  13. Ono što sam ja gledao nit je jeftino nit je loše, dapače. Nisam sačuvao linkove jer me ne zanima lično, nemam takav far ni na jednom autu, ali dobro sam zapamtio da je smer u kome to ide više nego odličan. Našao sam neki link, negde iza sredine ima i jednu i drugu sijalicu namontiranu, te se vidi očigledna prednost LED. Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
  14. Sad sam se svega setio, tražio je temperaturu ulja i obrtaje, pre merenja izduvnih. Nije spominjao nikakve greške, ali nije isključeno da bi ih tražio uređajem. Već sam napisao kako je izmerio ulje, a za obrtaje je nakačio neki uređaj na kablove, preko izolacije štipaljkom.
  15. Meni su hteli da nakače, nego kabl nije bio sa mnom, pošto je OBD istumban. Otkud sam znao da planiraju da kače. Ispostavilo se da im je bila potrebna temperatura ulja, koju Škoda meri i prikazuje i bez dijagnostike. Onda je ubacivao sondu umesto šipke da meri temperaturu ulja, i šta je dobio - ništa, potpuno istu vrednost koju mu je i auto sam izmerio i napisao na ekranu. Sve u svemu, sad je očigledno neka prelazna faza gde ni sami nisu sigurni šta treba, a šta ne da rade, ili sve treba, ali se gleda kroz prste do nekog momenta. Okreni obrni, ja sam se danas vozio sa nekim kršom, sa novijim tablicama mator auto, koji me otrovao od dima. Prema tome, sviraju klincu, a nisu sklonili krševe sa ulica.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...