Jump to content
FAS Euroauto Goran

nidza

Members
  • Content Count

    3431
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

nidza last won the day on December 11 2018

nidza had the most liked content!

About nidza

  • Rank
    FLCS fotografo ufficiale

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    NBG

Previous Fields

  • Garage
    Turbo Benzina

Recent Profile Visitors

17804 profile views
  1. Moje lično mišljenje, posle analize svih dostupnih nam podataka, je da je ovo takva kardinalna greška.
  2. Ne. Izbegavaj samo male i nepoznate pumpe, to je jedina sto posto sigurna stvar o kojoj treba voditi računa.
  3. nidza

    F1: Ferrari

    Stav za svaku pohvalu, a to je osnovni temelj uspeha u životu. Želim mu puno sreće, kao i Ferrariju uostalom. Valjda će da ubodu menadžment jednog lepog dana, da ne prave od blata Toda.
  4. Neće. Severno sve, mi smo mnogo južno. https://www.skoda-storyboard.com/en/skoda-world/enyaq-expresses-both-power-and-efficiency-whats-the-story-behind-the-new-suvs-name/#:~:text=The ŠKODA KAMIQ%2C KAROQ and,be drawn from northerly regions.
  5. Znaju već to. U Šapcu je pre 5 godina mogao da se uzme ceo remontovan, utegnut M32 za 500€. Sad može samo manje. Zna se sve već o 159, tako da ko želi da je utegne kako treba, da maltene ne vidi majstora 3-4 godine sem redovnih servisa, to može kvalitetno da uradi na masi mesta po gradu. Nijednog nedostatka se ne treba plašiti, sem nečeg netipičnog. Meni je prelomna tačka bila kad je klima krenula da zajebava, ali pošto sam bio u kontaktu sa vlasnikom, nije ponovo imao taj problem, tj. vrlo jeftino se čovek vozikao dok je nije prosledio dalje, jer sam očigledno ja sve dotegao blagovremeno. Ukupan period koliko mi je poznato šta se dešavalo sa tim autom je od 2012- 2019, kod mene do 2016, stvarno apsolutno podržavam svakog ko kupuje. Imajte na umu da je to _star_ auto već sad, i da može svašta nešto da vas košta, šta novca, šta vremena, šta živaca. Sem toga, moj bar lični utisak je, da je jedno stameno i kvalitetno vozilo u pitanju. Najveća mana su prethodni vlasnici u današnje vreme.
  6. Grdoba jedan, grdoba drugi. Bar za CTR imaš neko opravdanje, pomerio je standarde za HH, dok za ove obične apsolutno nema. Ovaj isto ima neki difuzor nazad preteran i nepotreban, i gomila ovih lažnih hladnjaka na sve strane. Čemu to?
  7. Ma nije HUD skup uopšte, prosta tehnologija ko pasulj. Sviraju da ne kažem čemu. Tehnološko ograničenje je što ne može da bude svuda oko tebe, to nije moguće napraviti, može da se reflektuje samo direktno ka tebi. Ostali putnici ne mogu da ga vide. Rešenje je kvalitetna implementacija glasovnih komandi, a minimum mehaničkih komandi da ostane prisutan, dokle god ovo prvo ne reše besprekorno.
  8. Ovaj kaškai najbolja priča prodaje kola svih vremena. Baci čovek dva soma, zašta? Mada je sam početak nenormalan, noviji QQ mu se ne sviđa, pa će kupiti stariji. Tačno uvertira u neko ludilo.
  9. Treba moj auto da vidiš, mažen, pažen, garažiran, rukavice za pranje ga dotakle 3x u životu, ostalo puške. Po preuzimanju je urađen komplet detailing i popravak silnih oštećenja usled transporta i dekonzervacije, prosto sam hteo savršen auto. U salonu su sva kola izgrebana što ih čistačice briskaju, ja se zgrozim kad vidim na šta im liče piano black delovi (gore nego kod mene sa 0km, a kod mene je već puno svakakvih ogrebotina). O haubi, šoferci, branicima da ne pričam (imam i liniju od očnjaka kera na donjoj strani branika), plus oštećenje na vratima od nekog parkinga, iako viđa javne parkinge 1x mesečno plafon.
  10. nidza

    F1: Kalendar trka

    Naravno, Merc je najvrednije radio i drastično odskače, a Botas je u rangu Lensa Strola. U tom autu bi svaki vozač sa grida mogao da klepi pol, toliko je dobar.
  11. Ako gledaš u ekvivalentu jeste. Ako ideš na performanse, više će da troši benzin. Odnos potrošnji 2.0 TDI i 2.0 TSI u našoj kući je nekad i do 3 litre (bez ekstremno brze vožnje, autoput 140-150 npr). Nema i jare i pare. TDI (150KS) bi sa onakvom vožnjom imao ispod 4l. Možda i 3.5.
  12. To je potpuno tačno. Što je veće opterećenje, tu je dizel u većoj prednosti, ali kad se izmešaju karte, stvarno ekvivalentna vozila, a na to mislim slične karoserije i performanse (ne kubikaža), stvarno su razlike postale male kad se na kraju meseca podvuče crta. Na primer: Škoda Octavia 150KS 2016to godište i mlađe, izvor spritmonitor: TSI Count Fuel type min Ø max 535 Gasoline 3,65 6,50 9,17 TDI Count Fuel type min Ø max 421 Diesel 4,43 5,90 8,90 Ovde su sve karoserije, manuelac, DSG, na gomili, ukupno skoro 1000 automobila. Razlika je stvarno smešna.
  13. Benziljare uzvraćaju udarac. 2.0 TSI iznad, auto iz avatara, naravno.
  14. Nije uobičajena potrošnja, niti zbog spoljnih faktora, mada svakako nije velik potrošač s obzirom na performanse, masu i kako se vozi. Moglo mi se juče da vozim lagano. Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...