Jump to content
FAS Goran

nidza

Members
  • Content Count

    3570
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

nidza last won the day on November 27 2020

nidza had the most liked content!

About nidza

  • Rank
    FLCS fotografo ufficiale

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    NBG

Previous Fields

  • Garage
    Turbo Benzina

Recent Profile Visitors

18725 profile views
  1. nidza

    F1: Japan 2022

    Svakako nisu mogli da zamene mesta, spoljna strana je ovde i određena kao prednost, zato je P1. A uzgred, najčešće po mokrom je idealna putanja klizavija jer je uglačana od utisnute gume, tako da je sve što se desilo očekivano, sem da je još veća razlika u startu, onda bi P2 auto petekao sasvim P1, ali razlika je bila mala i to se nije desilo.
  2. Nema odavno tih kočnica koje će to jedno naglo kočenje da posustanu pre gume. Ne zavaravajte se.
  3. nidza

    F1: Ferrari

    Ne nadajte se. Razneće ih RB na svakoj stazi gde je dominantna aerodinamika. Toliko je brži na pravcu da imaju lufta koliko hoćeš da budu sporiji na drugim delovima staze, da štede gume kad god im zatreba.
  4. Ni RAV4 hibrid sa LED od 40k EUR nema bolje od tog yarisa. Samo najviši paket opreme ima dobre farove, a ja sam se mnogo puta vozio u paket ispod najvišeg. Šta je sa tim Toyotama nemam pojma, ali farovi su skandal.
  5. nidza

    F1: Madjarska 2022

    Live timing na mufte preko YT pratim godinama. Sad baš pratim tog istog kao i ti, ne kasni previše. Ne znam na koju foru je legalno, sigurno skida sa F1 aplikacije nekim reverznim algoritmom.
  6. Istekao edit, ali da bi bolje shvatili koja je njihova funkcija, ova slika pokazuje odlično: Levi slučaj su visoki obrtaji, motor može da konzumira puno vazduha, i kao da sipate iz šmrka mlaz vode direkt u jako duboku "kofu", ništa ne prska napolje kako god sa sipate. Desni slučaj su niski obrtaji, ne može motor da konzumira vazduha koliko turbo može da mu isporuči, iz prostog razloga jer klip ide sporije nego u slučaju levo. "Kofa" u tom slučaju je plitka, pa ako uzmete u ruke šmrk i odvrnete slavinu, da li ćete sipati direkt u pod kofe i izbaciti više vode van nego što se zadrži u kofi, ili ćete zakositi šmrk i kofa će se puniti bez problema? Izvađene klapne su slučaj levo i niski obrtaji, prosto fizički ne može da se smesti vazduha koliko bi moglo da su klapne tu. Vazduh sa skinutim klapnama bude svuda po sistemu, samo ne gde je najpotrebniji - u cilindru. Zato su takva vozila mrtva, više goriva troše, ekološki su neispravna, i brate tuga ne uživati u performansama kakve neki auto treba da ima. Još jedna ilustracija kad je klapna na mestu i zatvorena:
  7. @MS PK, klapne izvađene, plus ko zna u kakvom stanju je vazdušna instalacija i da li je zapertlovana dobro, a mapa to ne može ni blizu da reši kao ispravna nova usisna grana. Čista fizika je u pitanju, a mnogo znači u vožnji. Kod nas svi povade klapne i hendikepiraju motor u opsegu u kom ga voze 99% vremena, 1500-2500rpm.
  8. nidza

    F1: Madjarska 2022

    Blag si, potpuni idioti su. Ovo nisu greške nastale usled pritiska, više sile, teške konkurencije, tehničkih problema, već potpuno odsustvo znanja šta da rade u trci. Bar da su svesni pa da prate drugi tim u trci, a pogotovo kad imaju prednost i vozača na P1. Ali ne, mi ćemo na hladnoj stazi tvrde gume, bez ijednog krštenog drugog auta na stazi sa njima da imamo bilo kakve korisne podatke šta će da se desi, iako ti iskustvo govori u prilog tome da hladna staza i tvrde gume nema teoretske šanse da budu brze. Pritom su ga uveli u boks dok je još pravio odlična vremena sa mekim gumama. Matematika sa početka osnovne škole, ako je boks 25s, tebi 40 krugova do kraja, na kojima gubiš po 2s, 80 vs 25, a ti zaboraviš da ti na trci treba manji broj sekundi, a ne veći. Idioti. Komplet.
  9. Prebaci u temu sa čipovanjem, molim te, tu ima smisla ovaj intermeco. Zapravo sam mislio da sve vreme pišem u toj temi, ne u ličnoj temi ovog finog autića.
  10. I dalje zavisi od uslova, a isti vozač i isti auto se mogu nalaziti u raznolikim uslovima, uz faktor iznenađenja, gde će i najbolji mogući vozač lošije mnogo zakočiti nego što bi inače umeo. Zatim, bez ABS nije moguće različitim silama delovati na svaki točak posebno, pa bi u slučaju neravnomerne trakcije vozač bez ABS morao da dozira silu slabijim kočenjem da ne izgubi kontrolu i time ostvari neuporedivo duži zaustavni put. Sve u svemu, neuporedivo sa trkačkim kolima na stazi, gde je trenje visoko i uslovi predvidivi, gume i kočnice vruće i očekuješ kočenje na predviđenim mestima.
  11. Ne radiš to kad ima nekog ispred niti se mimoilaziš sa sporim vozilom sumanuto većom brzinom, i neće biti problema.
  12. To je tačno, retko gde, ali barem ti je 200km/h na par sekundi od putne brzine, pa možeš da se omrsiš svaki dan.
  13. Ne fali ništa ni stok, ali prebaciš se u jedan dobar segment iznad sa 100tinjak KS preko, na teritoriju turbo šestaka.
  14. Baš A3 i Octavia odudaraju… Uzmi belo, ni panduri te ne diraju, nevidljiv auto. Dodatna pogodnost je što niko ne može da te stigne.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...