Jump to content

nidza

Members
  • Content count

    3049
  • Joined

  • Last visited

About nidza

  • Rank
    FLCS fotografo ufficiale

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    NBG

Previous Fields

  • Garage
    Turbo Benzina

Recent Profile Visitors

16995 profile views
  1. Alfa Romeo Giulia

    Teško za Ameriku da neko vozi Audi karavan, ali matematika generalno stoji kad se gleda globalna prodaja. Treba gledati prodaju samo D segmenta limuzina i sa tim porediti. Da se ubijaju od prodaje i da su okrenuli segment naopako i nisu, međutim, polaze od nule posle duge suše i treba uzeti veoma bitnu stvar u obzir - svaki auto koji su prodali, neko od glavnih konkurenata je prodao manje. Nije da to nema uticaja na tržište i projektovane prodaje, tj. taj isti Audi je isprojektovao da će da prodaje (lupam) 5000 mesečno, međutim prodaje ih 1000 manje. To lagano može biti veći problem nego Alfi koja proda 1000, a planirala je 2000. Neka budu srećni što i ovoliko prodaju i što je u medijima generalno izuzetno pozitivna atmosfera oko Đulije. Ljude su smorili postojeći modeli, stiglo je osveženje i prepoznato je.
  2. Nema sikiranja, nađi samo dobrog majstora. U principu treba da se zna u šta se potencijalno upuštaš kad se kupuje takav auto. Možda je pametna opcija konverzija u manuelac, ako ti nije o glavu da bude automatik. Prvi put sam sad saznao da je takva konverzija uopšte moguća.
  3. Renault Talisman

    Nadam se da je do primerka. Nisam probao drugi, ali biće valjda prilike.
  4. Renault Talisman

    U Decembru sam vozio Talismana iz AVIS-a, skoro nov auto je bio u pitanju. Imao je ozbiljan problem sa zvučnom izolacijom, huk vetra je bio nepodnošljiv već na 120km/h, a na nešto većim brzinama, tipa 160 kako se prosečno vozi u Nemačkoj na AP, muzika uopšte ne može da se sluša. Da li je u pitanju sistemski problem ili problematičan primerak sa nekom havarijom u istoriji, nemam pojma. Sem toga, korektan autić, ali poprlično nezanimljiv. Ako pronađem slike okačiću naknadno.
  5. Može i Goodyear da prođe. Večeras nije bilo klizavo, ovaj tanak sloj snega deluje čak i pod nogama nekako lepljivo, nemam pojma. Alfa je imala dobar volan na kome se osećala svaka promena podloge. Danas tako nešto ne postoji više na automobilima.
  6. Hoće. Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
  7. http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2017-Sport-Auto-UHP-and-Track-Day-Tyre-Test.htm
  8. Konačno krštene gume, ni sa jednom od navedenih nema greške. Sviđa mi se smer u kome je sad krenula tema. Na crnoj Škodi imamo Fastresponse, koliko je star i sam auto, 2013. Ekstra guma, oštrija od Bluresponse, ali tvrđa, bučnija i više ždere goriva. To su sve super gume za tu dimenziju i klase automobila.
  9. Podizanje i spustanje svetala?

    Taj motorčić je vrlo sličan na mnogim automobilima i ne nalazi se samo u farovima, nego u klapnama klime recimo i na drugim mestima koja imaju neki deo koji se pomera. Npr, može lako biti da je motorčić iz Lybre potpuno isti kao recimo podizač na Polu (lupio sam, samo da shvatite poentu). Do tog podatka treba doći i proširiti pretragu. Najčešće strada potenciometar kojim on dobija povratnu informaciju o položajima između graničnika, a rešava ga čišćenje nekim kontakt sprejem. Vrlo davno sam imao jedan motorčić neispravan na Stilu, tako sam kupio auto (3g star svega) i zamenjen je kad smo ugrađivali xendže pre cirka deceniju. Dan danas radi. Probao sam da popravim ali nisam uspeo, samo zamena sa polovnog fara je rešila problem.
  10. 159 ima 1620kg, lično sam izmerio svoj bivši auto. U saobraćajnoj je bilo zabeleženo 1535kg. Na prednjoj osovini tonu okruglo, ostatak na zadnjoj.
  11. Astra J GTC 2.0 165ks

    Potpuno se slažem, tako i treba voziti. Moja replika se odnosila na to da se motor muči ili da mu škodi takva vošnja - što apsolutno nije slučaj. Bilo kom motoru prija da je konstantno u raznim režimima, ali nema uvek svrhe niti uslova za zaletanje u obrtaje. Grad je hendikep za svaki jači auto, zato je bolje lagano krstariti pristojnim brzinama, neće motor trpeti nikakve posledice. Čak i po NBGD retko kad ima poente pritisnuti gas malo jače.
  12. Astra J GTC 2.0 165ks

    @CrackFox, Nije to nikakvo mučenje za turbak. Po specifikacijama vidim da imaš 380Nm na 1750rpm, što je ~94KS. Ne da nije mučenje, nego krajnje rasterećen motor u održavanju već postignute brzine. Npr, meni benzinac preko BC savetuje da menjam na oko 1700rpm, tako da je njemu potpuno regularno da se tako i vozi. Snage ne manjka, ništa ne trese, glatko ubrzava, iako ga ja radije puštam u više obrtaje naravno.
  13. K: DSLR ili sl.

    Ako imaš stare objektive batali DSLR, uzmi neki Sony MILC starije generacije sa oglasa. KP, foto berza, dizajn zona, halo oglasi... Ja sam pre 3 godine Nex3n sa 16-50 prodao za 200. Vidi pošto se kreću polovni A5000, npr. Ako je ispod 200, dobaci dotle, nabavi jeftine adaptere i šrafi šta hoćeš od objektiva na njega. Jeftiniji DSLR su muka živa za rad sa starim objektivima. Batali tu rabotu.
  14. Sve preko 225 je potpuna nebuloza za taj auto. Moraš sam da se odlučiš, izgled ili funkcija. Prosto ne mogu da verujem da je fabrička felna široka 9.5". Kao da ima 500ks. Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
  15. Pratite akcije i može vrhunska guma da se uzme za oko 100e u 17" npr. Za Alfu sam 11000 platio zaostao lager Eagle F1, a drugar tad aktuelnu Eagle F1 2 par meseci kasnije za 12500 din. Recimo 2014. godina da je u pitanju, proleće i kraj leta. Obe gume u top 3 UHP guma na testovima u svoje vreme. Guma koliko može da poboljša auto, isto toliko može da ga hendikepira. Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
×