Jump to content
FAS Goran

danko

Members
  • Content Count

    452
  • Joined

  • Last visited

About danko

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    VW Golf 6 1.4 TSI, VW Golf 6 1.2 TSI

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Kod mene nijedan logičan izbor spreja nije davao rezultate, Posebno leti. Bela mast u spreju - katastrofa kako cvili. Dugo sam rešavao sa puderom, ali je problem što se onda vrata teško pokreću. Na kraju sam rešio na sledeći način: 1. Dobro sve obrisao 2. Bogato naprskao (oprao) sa sprejom za odmašćivanje kočnica 3, Sačekao par minuta da se osuši. 4. Blago, vrlo malo poprskao sa Motip suvim teflon sprejom. Ne cvile, a lako se kreću.
  2. Ok. Hvala svima na preporukama. Pokazaću mu pa neka bira. Mada, razumem čoveka, u zadnjih 5 godina je prvo vozio VW 1.6 TDI (jer su mu rekli da je to top) i tu je imao muke sa EGR, DPF, turbina, injektori, pumpa goriva, uljna pumpa, lanac..... Zatim jednog Fiat multiair, (jer s rekli samo benzin) i tu iz servisa nije izlazio. Pa mu je ideja bila da nadje nešto jednostavno, sa što manje modernih komplikovanih tehničkih rešenja, do 2.000 ccm i 120-130 KS.... Hoće da bude siguran da će od tačke A stići do tačke B, a ne od tačke A do servisa,... Ja mu nisam mogao preporučiti jer nemam iskustva sa takvim motorima. Zadnjeg atmo sam vozio 90 ih (Mazda 323F 1.6 16V. 90 KS), a od tada samo turbo (dizel ili benzin). Meni ne smetaju te downsizeing ideje. Jasno mi je da ekološki kriterijumi i želja za smanjenjem težine (čitaj: cene) uz poboljšanje performansi mora ostaviti posledice na pouzdanost. Trenutno vozim dva TSI-ja, do skora i jednog Multijeta....nadam se uskoro i jednog plug in hibrida (Golf ili Passat GTE). E, kada bi mu pomenuo, hibrid, pa plug in, turbo, TSI, baterije, pa DSG...čoveku bi od muke kosa otpala. (iako je nema je nema). Ja sam mu prvo preporučivao 1.4 T-jet, računajući da je taj motor relativno jednostavan i pouzdan uz lepe performanse, ali neće da čuje za turbo. Sve u svemu, znači ipak ima rešenja za njega - sve sam lepo odštampao, pa nek se odluči izmedju ovih nekoliko motora koje ste preporučili. Hvala. Pozdrav!
  3. Hvala za info.... Slabo se razumem u motore Japanaca...i sta sve imaju. Jasno je, posle sam video da su Mazdini Skyaktiv u stvari GDI motori...znači da ne zadovoljavaju postavljene uslove. A za Toyotu sam mislio na ovaj motor: https://www.auto-data.net/en/toyota-corolla-xii-e210-1.5-dynamic-force-125hp-44904 Mislio sam da on nije VVTi....bar u opisu ne piše .A piše da je atmosferac...možda nije za sva tržišta, šta znam. Poenta priče je da je kolega kome pokušavam da pomognem rešen da kupi neki auto mladji sa jednostavnijim motorom. Nije bitno i ako troši više, ali da ima dovoljno snage. (inače bi mu preporučio Punto 1.2 Tako da preneću mu i za taj Renoov motor, možda je to ono što mu treba. Hvala još jednom, za svaku sugestiju,...
  4. Potrebna preporuka za kupovinu auta donje srednje klase (Golf klase), godište 2015-2020. U stvari potrebna je preporuka za motor koji treba da bude u tom autu. Motor treba da bude benzinac (ili čak hibrid) 1400-2000 ccm, da ima 110-150 KS ali: - da nema turbo (ili mehanički punjač) - da nema komplikovane sisteme tipa: "multiair, twinair, varijatore faze bregastih i sl . komplikacije. - da ubrizgavanje bude sa klasičnim brizgaljkama sa ubrizgavanjem u usisnu granu (a ne sa ubrizgavanjem u cilindre pod visokim pritiskom - GDI, TSI). Za sada mi se čini da ove zahteve ispunjavaju Mazda sa 2.0 120KS, pa Toyota 1.5 132 KS., Da li ima još kandidata, bar neki evropski?
  5. Da probam da budem konstruktivan - pre svega kao pomoć ljudima koji su uplatili kod Vozzi. Ima i neka ponuda Dunava. Da li neko ima iskustva sa njima?
  6. Neću moći da ispratim šta se dalje dešava. prodao sam auto,...ovih nekoliko dana je funkcionisalo kako treba. Možda neko može da proba pa da nas obavesti.
  7. Za 3 minuta sam pronašao 4 emitovnja u različitim emisijama. Treba još?
  8. Mislim da sam uspeo da pronadjem adekvatno rešenje za ovaj problem. Puder je ok ali onda se vrata teško zatvaraju.,,, Rešenje je sledeće: 1. korak - sa sprejom za odmačćivanje kočnica se dobro naprska - opere ceo klizač. Pri tome se par puta vrata otvore, zatvore i opet se naprska. 2, korak - Sačekati 3-4 minuta da se dobro osuši (čistač inače brzo isparava) 3. korak - Malo, ali stvarno malo naprskati "Motip suvi teflon sprej" ali samo taj, suvi...nikako spej ulje jer će škripati još jače. (https://www.motip.com/en-en/automotive-products/technical-sprays/lubrication/ptfe-dry) Meni, najzad vrata lepo klize ali ne škripe.
  9. Naravno, posmatrano iz tog ugla, ti si u pravu. Ali postoji i drugi ugao posmatranja. Ako emisija pretenduje da bude nezavisni komentator, da novinari imaju svoj stav, da testiraju automobile i da govore o prednostima i manama tehničkih rešenja , da komentarišu zakonska rešenja itd itd...to znači da imaju svoj stav i da ga pezentuju gledaocima. Dakle njihov stav je bio - Uzmite Vozzi jer je to dobro rešenje za vas. Ispalo je da nije, zar ne? Deluje apsurdno ali da je to bila plaćena reklama, onda bi to bilo prihvatljivije - jednostavno, stavi se u ugao ekrana oznaka da je komercijalna reklama i to je to, Ovako, ispade da nije reklama več stav, preporuka redakcije. A onda se postavlja pitanje: Da li mogu da verujem preporuci da treba ići tim i tim putem, da li mogu da verujem preporuci da je tamo neko skijalište dobro ili ne, da li mogu da verujem preporuci da je dobra neka guma, neko gorivo, neko ulje, neka kafana, neko zakonsko rešenje??? U tom smislu, smatram da je za emisiju dobro da obaveste javnost da je Vozzi prestao sa radom....kad su ih već promovisali. Samim tim to predstavlja vid izvinjenja gledaocima. Dakle ne treba da se izvinjavaju što je Vozzi propao (naravno) , ali treba da priznaju da su davali ( u dugom periodu ) neadekvatnu preporuku. Moja sugestija emisiji je plod želje da emisija bude bolja. Naravno, ovo je moj ugao posmatranja. Prihvatam da postoje i drugačija mišljenja. Tome valjda i služi forum - da se iznesu različita mišljenja. Da završim, i više se neću javljati po ovom pitanju. U jednoj rečenici: Smatram da je emisija previše napadno forsirala i preporučivala Vozzi aplikaciju da bi mogla da prećuti informaciju da je firma prestala sa radom.
  10. Hajde da pojednostavimo: Koliko dugo je postojala firma Vozzi - pa bar dve, tri godine. Da li je za te dve tri, godine, u emisiji SAT, bar 10 puta, afirmativno pominjana Vozzi aplikacija kao vrlo korisna i isplativa - jeste. Da li je to plaćeno ili ne - nebitno Da li bi prosečan gledalac to shvatio kao preporuku - naravno Da li postoje ljudi koji su uplatili pomoć na putu Vozzi i koji su sada ostali bez mogućnosti korišćenja unapred plaćene usluge - da. Da li će sada emisija SAT da zvanično kaže - izvinite, mi jesmo preporučivali ali eto, desilo se, i nama je žao, pogrešili smo - Verovatno neće (možda i hoće, ko zna) jer misle da bi time doveli u pitanje svoj kredibilitet superiornog poznavaoca prilika u domoćoj autoindustriji i pratećim delatnostima. A u stvari kada bi priznali da su pogrešili u proceni i kada bi bili malo samokritični to bi im zapravo podiglo kredibilitet. A što se tiče komentara da "neko bre na ovom internetu svako moze da pise svasta.... BEZ POSLEDICA." Pa naravno Internet je slobodan, ovo je forum i svako može da iznosi svoje mišljenje BEZ POSLEDEICA, Inače to može i u medijima i na ulici. Verbalni delikt (famozni član 133 KZ) je odavno ukinut u ovoj državi.
  11. Ne govorim o reklami več o Alvirevićevom napadnom svakoemisijskom forsiranju Vozzi aplikacije. Na isti način kao što forsira priču o markiranju goriva. Pa sad, pošteno bi bilo da objavi vest da mu je miljenik "kaput" , zar ne? I ne. ne shvatam poentu medijskog prostora i PR-a. Valjda sam natprosečno neobrazovan i neinformisan. Hoćeš li me prosvetliti, o Sveznajući?
  12. I sta će sada da bude sa onima koji su uplatili, a nije im istekao period u kom su imali pravo da zatraže pomoć? Pojeo vuk magarca? Šta če sada Alvirović da kaže, pošto ih je "do pre neki dan" bezrezervno podržavao i reklamirao?
  13. Puno dodatne opreme....4 držača za mobilni i mirisna figurica!
  14. Došlo vreme za prodaju. Nisam nameravao, ali zbog uvećavanja porodičnog voznog parka za jedan auto najbolje marke SMV (Službeno motorno vozilo), Punto e<vo postaje višak. Link na PA je: https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/23611114/fiat-evo-13-multijet-dynamic?attp=p9_pv0_pc0_pl11_plv0 Tu su i slike. Auto je prešao 210.000 i to baš pravih. Kupljen nov u Srbiji. Održavan i pažen kao što članovi foruma to inače i rade.... Za zainteresovane članove ima i popust ali samo ako sa prvo jave privatnom porukom ovde.... Detaljan opis je na PA. Tamo nisam pisao jer prosečnim kupcima ne znači mnogo...ali npr. kad su radjene kočnice kupljeno je sve Brembo. Amortizeri Monroe.... Kad popusti jedan silen blok, menjaju se svi...itd... EGR radi (kod Gorana čišćen), DPF nije izvadjen... sve je na mestu. Eto, ako bude zainteresovanih, dogovorićemo se...

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...