Jump to content
FAS Euroauto Goran

danko

Members
  • Content Count

    393
  • Joined

  • Last visited

About danko

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Punto Evo 1.3 MJT , VW Passat 1.8T, VW Golf 6 1.2 TSI

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Od 14 tačaka koje su navedene, 13 nisu porezi. A i ta jedna nije porez koji se plaća opštini, več se plaća Republici Srbiji a RS zatim prenosi ta sredstva opštini....lepo piše-pripadaju jedinici lok, samouprave. I upravo sam namerno to i pitao, znajući kakav odgovor mogu da očekujem....ali, stvarno ne mogu da gubim vreme na raspravu u kojoj se kao argument koristi : "to je sigurno sve u redu, čim niko nije izneo pred Ustavnim sudom...." i onda se vraćamo na moj prvi post na ovu temu...i tako u krug. Za mene, gradska odluka koja reguliše parkiranje, jeste diskriminatorska, i to po više osnova. Za nekog nije, i to je sve u redu. Svako ima pravo na svoje mišljenje. I to bi manje više, bio epilog, tako da se više ne bih bavio ovom temom. Pozdrav!
  2. Mešaš različitost uslova od različitosti korisnika.... Normalno je da postoje različite zone i različita vremena. Zabrana diskriminacije nije zabrana različitosti uslova več zabrana različitog postupanja u istim situacijama, odnosno različitog postupanja prema različitim ljudima zbog njihovih specifičnih osobina. Da pojednostavim: može se na različitim deonicama puta postaviti različito ograničenje brzine (kao što se u različitim delovima grada može propisati različito vreme dozvoljenog zadržavanja). Diskriminacija bi bila da neko na odredjenoj deonici propiše različite maksimalne dozvoljene brzine za vozila iste kategorije koja su registrovana u različitim opštinama, npr. na deonici NS-SU, vozila sa NS tablama smeju da se kreću 130 kmh, a vozila sa NI tablama 120 kmh! Ili da im različito naplaćuje cenu putarine! (kao što je diskriminacija da stanovnici iste BG opštine, plaćaju različite cene parkiranja, na javnim parking mestima u ulici koja je susedna njihovim ulicama i to u zavisnosti od toga da li žive u susednoj ulici koja je zonirana, ili u susednoj koja je nezonirana). Dakle, Zakon zabranjuje upravo ono što ti kažeš da dozvoljava - poseban tretman! Pošto si tražio da navedem članove zakona, evo, navodim: Zakon o zabrani diskriminacije. Službeni glasnik RS, br.22 od 30.3.2009 i br.52 od 245.2021. čl.2, čl.5 i naročito čl.6. A sad te ja molim da ti meni navedeš ili citiraš Zakon i članove zakona koji govore o porezu koji se plaća Opštini, pošto si naveo: Koji je to porez koji se plaća Opštini? Kojim zakonom je definisan?
  3. Realno, jedino pametno rešanje je ukidanje komunalne policije ili bar izuzimanje svih vidova saobračaja iz njenih nadležnosti. Nisu oni krivi što su glupi, a država im omogućila da to svakodnevno dokazuju. Zna se šta se podrazumeva pod komunalnim redom. To sugurno nisu saobraćajice i motorna vozila koja su registrovana i učestvuju u saobraćaju.
  4. To je takav nonsens...da se blago izrazim.... Imam pravo da koristim parking mesto i bez pretplatne karte...hahaha samo treba da platim doplatnu dnevnu. Po toj logici imam pravo i da vozim bez dozvole...samo platim kaznu.... A opštinski porez da i ne pominjem... Dakle, po pitanju diskriminacije, toplo preporučujem čitanje Zakona.
  5. 'Nisam u principu govorio o zoniranju, već o diskriminaciji koja je posledica mogućnosti da samo odredjeni ljudi, koji su prijavljeni na odredjenim adresama mogu kupovati pretplatne karte. Bilo bi ok da mogu da kupuju svi, onda bi bilo ravnopravno. Da bi kupio pretplatnu kartu, moraš ispunjavati sledeče uslove: . Da si prijavljen na adresi u ulici koja je zonirana - Da se auto u saobraćajnoj vodi na tebe I tu već imamo problem. Šta ako živiš u ulici koja nije zonirana a sve okolo jesu? Šta ako se tvoj auto vodi na lizing kuću? Šta ako ti je auto u servisu i dali su ti zamenski auto? Šta ako ti je firma dala auto na koriščenje? Šta ako imaš više stanova a samo na jednoj adresi možeš biti prijavljen? itd..itd... Parking mesta su javne površine i kao takve su date na upravljanje javnom preduzeću a niti preduzeče niti grad ne bi smelo da donosi diskriminatorske propise za njihovo korišćenje. Parking mesta nisu vlasništvo parking servisa. Garaže jesu, pa tu mogu da odredjuju pravila kako god. Zamislite da npr, oni koji žive u okolini Ade ciganlije smeju da se kupaju u jezeru ceo dan, a svi ostali samo tri sata. Ili po parku smeju da se šetaju samo vlasnici stanova u okolini. Iili na Lido mogu Zemunci ceo dan, a ostali samo tri sata.... Sve su to javne površine kojima upravlja grad preko javnih preduzeća. Pored svega iznetog, postoji još 1000 razloga za ozbiljno preispitivanje sistema parkiranja na javnim površinama u Beogradu, i ne samo u Beogradu. Ali to je neka druga tema. Ja sam se samo dotakao diskriminacije u ovoj oblasti.
  6. Ne mogu da pronadjem na sajtu. Ima li još u ponudi onih BT ili BT mini uredjaja?
  7. Neko (neki pravnik ili advokatska kancelarija) bi ozbiljno trebao da se pozabavi ovom problematikom. Mislim da su ovo diskriminatorska pravila a diskriminacija po bilo kom osnovu je nedozvoljena. O čemu pišem? O pravu na korišćenje javne površine. Svi imamo pravo da je koristimo pod jednakim uslovima. Zbog čega bi npr. stanovnici koji žive u odredjenim krajevima imali pravo da kupe pretplatnu kartu i da se parkiraju 0-24 a da stanovnici nekih drugih delova grada ili države nemaju to pravo? Npr, ispred moje zgrade je zonirano plavo a ispred Perine zeleno. Pera može da se parkira ispred svoje zgrade 0-24 kao i ispred moje. A ja ispred Perine mogu samo tri sata. Samo pitam
  8. Zvao sam pre 5 dana za ovaj auto i prodat je. Ko treba da prijavi da se oglas zaključa?
  9. Bio na Shell-u NBG, juce, i situacija je sledeca: Imaju te autice (i formule dve). Uslov za povlascenu cenu je da kupite min 20 lit nekog V-Powe goriva. (cena je preko 180 din), Zatim, za 800 din se dobije samo klot auto. Baterija se prodaje posebno, za jos 800 din i punjač jos 800 din.
  10. Oni mogu....u sred raskrsnice, u žutoj traci u strogom centru....može im se....samo bahato!!! Terazije, jutros oko 7,50
  11. Pa nije baš tako.... Komentar novinara se ne slaže sa rezultatima testa. Ako pogledate rezultate konkretnog testa, vidi se da su lanci osvojili 4 zvezdice, a ćarapše 3 zvezdice. Moje mišljenje (i iskustvo)je da su za vožnju po ozbiljnom snegu, lanci nezamenljivi. Uostalom evo linka: https://www.oeamtc.at/tests/reifentest/schneekettentest/
  12. SAT je inače poznat da strogo primenjuje naučne, logične i inženjerske metode testiranja bilo čega. Tako da u rezultate njihovih testova verujem kao u saopštenja covid kriznog štaba.
  13. Uspevao sam da naletim na poneke kineske brisače koji su dobro radili. Ali to je više manje trajalo 3-4 meseca. Naravno, mogu oni da spoje i godinu, godinu i po...ali "nije to-to". Počnu da se javljaju tragovi, tanke linije ostataka vode, škripanje.......malo se potroše, ukrute... Doduše, auto je parkiran napolju pasu i metlice non stop izložene mrazu, suncu... Rešio sam da probam sa originalnim SWF VisioFlex metlicama i veoma sam zadovoljan. Nakon godinu i po dana i dalje rade kao prvog dana. Dodatno, imaju originalne nosače - nikakve budže i adapteri. E sad, jeste da cena malo udara po ušima...ali, po meni, isplati se.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...