Jump to content
FAS Goran

danko

Members
  • Content Count

    455
  • Joined

  • Last visited

About danko

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    VW Golf 6 1.4 TSI, VW Golf 6 1.2 TSI

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Udješ u kafanu, pogledaš u jelovniku, vidiš teleće pečenje ispod sača, 700 din/kg. Poručiš pola kila, konobar ti donese 300 grama kuvanog pilećeg mesa uz jedno od sledećih obrazloženja: - Ma gde si ti video da ima teletina po toj ceni - Piletina ti je zdravija ima manje holesterola, ja to za tvoje dobro.. - Šta te briga, u računu će da ti piše 1/2 kila teletine, pa se pohvali komšijama kako si dobro prošao - I susedna kafana radi isto, još ne dobiješ mlado pile nego kokošku.... - Jeste piše u meniju teletina ali da je pisalo piletina ti ne bi ni ručao ovde... - itd...itd.... Poenta je: ako neko prodaje auto, podatak o kilometraži je samo jedan podatak koji se navodi u oglasu, isto kao podatak o kubikaži....ili snazi motora, boji, broju vrata, opremi..... Ne vidim nikakvo opravdanje da prodavac u oglasu napiše pogrešan podatak, osim ako je napravio slučajnu grešku u kucanju....dešava se. Ali to se uvidi i ispravi. Svako drugačije ponašanje je prevara. Često u oglasima pišu pogrešni podaci za dodatnu opremu (ali to još i nekako mogu da razumem, ako prodaje neko ko ne zna razliku između tempomata i adaptivnog tempomata ili izmedju parking senzora i automatskog parkiranja, između električnog otvaranja gepeka i električne brave gepeka..). Doduše to se može oprostiti privatnim prodavcima, koji prodaju svoj, najčešće kao polovan i nabavljen automobil. Auto placevi i veliki prodavci, iuvoznici ne bi smeli ni ove greške da prave. Ali to je neka posebna priča i mogla bi se otvoriti posebna tema - čak i administratori našeg najpoznatijeg sajta za prodaju automobila nisu našli način da ovo dovedu u red. Da se vratim na osnovnu temu. Manipulacije sa stanjem kilometraže razumem ali apsolutno ne opravdavam. i to ne zavisi od broja kilometara - kako za 100.000 km tako i za 1.000 km Prevara je prevara pa makar zapakovana u ukrasni papir. Dodatno mi smeta to što postoje prodavci koji misle da su kupci polovnih automobila ovce. Svaki kupac koji ima 10ak godina vozačkog staža i promenio je 2-3 automobila može da proceni da li je auto koji se nudi za njega ili nije. A može i da povede svog rodjaka, prijatelja, majstora koji ima više iskustva. I najzad: pravo je kupca da kupi loš auto, neodržavani krš sa 150.000 km a ne dobar, odličan, superekstra sa 300.000. Kao kupac, očekujem od prodavca tačnost i istinitost podataka koje je naveo u oglasu a ne edukaciju o manama, vrlinama, kvalitetima pojedinih marki, modela i tipova motora. Kad bi mi prodavac rekao - u oglasu piše da je 176.000 a u stvari je 220.000 ali je odličan, završavam razgovor. Ako sam došao da gledam auto pa mi to kaže- okrećem se i odlazim bez pozdrava. Ne želim da svoje vreme, ni minut više potrošim na takve likove.
  2. Ceo tekst je katastrofa....liči kao da je Atlas platio Korisniku, pa mu onda nameće obaveze a ne da je uzeo novac da nešto pomogne.... Najbolji je čl.29 koji u stvari glasi. Danas kad plaćaš je ovako, a sutra možemo da promenimo sve a ti si se unapred saglasio...Katastrofa- A tek obaveze kod udesa.... dobro da ne traže i rendgenske snimke i krvnu sliku svih učesnika u udesu...
  3. Može li neki kontakt od tog lika koji ih pravi po meri?
  4. Kod mene nijedan logičan izbor spreja nije davao rezultate, Posebno leti. Bela mast u spreju - katastrofa kako cvili. Dugo sam rešavao sa puderom, ali je problem što se onda vrata teško pokreću. Na kraju sam rešio na sledeći način: 1. Dobro sve obrisao 2. Bogato naprskao (oprao) sa sprejom za odmašćivanje kočnica 3, Sačekao par minuta da se osuši. 4. Blago, vrlo malo poprskao sa Motip suvim teflon sprejom. Ne cvile, a lako se kreću.
  5. Ok. Hvala svima na preporukama. Pokazaću mu pa neka bira. Mada, razumem čoveka, u zadnjih 5 godina je prvo vozio VW 1.6 TDI (jer su mu rekli da je to top) i tu je imao muke sa EGR, DPF, turbina, injektori, pumpa goriva, uljna pumpa, lanac..... Zatim jednog Fiat multiair, (jer s rekli samo benzin) i tu iz servisa nije izlazio. Pa mu je ideja bila da nadje nešto jednostavno, sa što manje modernih komplikovanih tehničkih rešenja, do 2.000 ccm i 120-130 KS.... Hoće da bude siguran da će od tačke A stići do tačke B, a ne od tačke A do servisa,... Ja mu nisam mogao preporučiti jer nemam iskustva sa takvim motorima. Zadnjeg atmo sam vozio 90 ih (Mazda 323F 1.6 16V. 90 KS), a od tada samo turbo (dizel ili benzin). Meni ne smetaju te downsizeing ideje. Jasno mi je da ekološki kriterijumi i želja za smanjenjem težine (čitaj: cene) uz poboljšanje performansi mora ostaviti posledice na pouzdanost. Trenutno vozim dva TSI-ja, do skora i jednog Multijeta....nadam se uskoro i jednog plug in hibrida (Golf ili Passat GTE). E, kada bi mu pomenuo, hibrid, pa plug in, turbo, TSI, baterije, pa DSG...čoveku bi od muke kosa otpala. (iako je nema je nema). Ja sam mu prvo preporučivao 1.4 T-jet, računajući da je taj motor relativno jednostavan i pouzdan uz lepe performanse, ali neće da čuje za turbo. Sve u svemu, znači ipak ima rešenja za njega - sve sam lepo odštampao, pa nek se odluči izmedju ovih nekoliko motora koje ste preporučili. Hvala. Pozdrav!
  6. Hvala za info.... Slabo se razumem u motore Japanaca...i sta sve imaju. Jasno je, posle sam video da su Mazdini Skyaktiv u stvari GDI motori...znači da ne zadovoljavaju postavljene uslove. A za Toyotu sam mislio na ovaj motor: https://www.auto-data.net/en/toyota-corolla-xii-e210-1.5-dynamic-force-125hp-44904 Mislio sam da on nije VVTi....bar u opisu ne piše .A piše da je atmosferac...možda nije za sva tržišta, šta znam. Poenta priče je da je kolega kome pokušavam da pomognem rešen da kupi neki auto mladji sa jednostavnijim motorom. Nije bitno i ako troši više, ali da ima dovoljno snage. (inače bi mu preporučio Punto 1.2 Tako da preneću mu i za taj Renoov motor, možda je to ono što mu treba. Hvala još jednom, za svaku sugestiju,...
  7. Potrebna preporuka za kupovinu auta donje srednje klase (Golf klase), godište 2015-2020. U stvari potrebna je preporuka za motor koji treba da bude u tom autu. Motor treba da bude benzinac (ili čak hibrid) 1400-2000 ccm, da ima 110-150 KS ali: - da nema turbo (ili mehanički punjač) - da nema komplikovane sisteme tipa: "multiair, twinair, varijatore faze bregastih i sl . komplikacije. - da ubrizgavanje bude sa klasičnim brizgaljkama sa ubrizgavanjem u usisnu granu (a ne sa ubrizgavanjem u cilindre pod visokim pritiskom - GDI, TSI). Za sada mi se čini da ove zahteve ispunjavaju Mazda sa 2.0 120KS, pa Toyota 1.5 132 KS., Da li ima još kandidata, bar neki evropski?
  8. Da probam da budem konstruktivan - pre svega kao pomoć ljudima koji su uplatili kod Vozzi. Ima i neka ponuda Dunava. Da li neko ima iskustva sa njima?
  9. Neću moći da ispratim šta se dalje dešava. prodao sam auto,...ovih nekoliko dana je funkcionisalo kako treba. Možda neko može da proba pa da nas obavesti.
  10. Za 3 minuta sam pronašao 4 emitovnja u različitim emisijama. Treba još?
  11. Mislim da sam uspeo da pronadjem adekvatno rešenje za ovaj problem. Puder je ok ali onda se vrata teško zatvaraju.,,, Rešenje je sledeće: 1. korak - sa sprejom za odmačćivanje kočnica se dobro naprska - opere ceo klizač. Pri tome se par puta vrata otvore, zatvore i opet se naprska. 2, korak - Sačekati 3-4 minuta da se dobro osuši (čistač inače brzo isparava) 3. korak - Malo, ali stvarno malo naprskati "Motip suvi teflon sprej" ali samo taj, suvi...nikako spej ulje jer će škripati još jače. (https://www.motip.com/en-en/automotive-products/technical-sprays/lubrication/ptfe-dry) Meni, najzad vrata lepo klize ali ne škripe.
  12. Naravno, posmatrano iz tog ugla, ti si u pravu. Ali postoji i drugi ugao posmatranja. Ako emisija pretenduje da bude nezavisni komentator, da novinari imaju svoj stav, da testiraju automobile i da govore o prednostima i manama tehničkih rešenja , da komentarišu zakonska rešenja itd itd...to znači da imaju svoj stav i da ga pezentuju gledaocima. Dakle njihov stav je bio - Uzmite Vozzi jer je to dobro rešenje za vas. Ispalo je da nije, zar ne? Deluje apsurdno ali da je to bila plaćena reklama, onda bi to bilo prihvatljivije - jednostavno, stavi se u ugao ekrana oznaka da je komercijalna reklama i to je to, Ovako, ispade da nije reklama več stav, preporuka redakcije. A onda se postavlja pitanje: Da li mogu da verujem preporuci da treba ići tim i tim putem, da li mogu da verujem preporuci da je tamo neko skijalište dobro ili ne, da li mogu da verujem preporuci da je dobra neka guma, neko gorivo, neko ulje, neka kafana, neko zakonsko rešenje??? U tom smislu, smatram da je za emisiju dobro da obaveste javnost da je Vozzi prestao sa radom....kad su ih već promovisali. Samim tim to predstavlja vid izvinjenja gledaocima. Dakle ne treba da se izvinjavaju što je Vozzi propao (naravno) , ali treba da priznaju da su davali ( u dugom periodu ) neadekvatnu preporuku. Moja sugestija emisiji je plod želje da emisija bude bolja. Naravno, ovo je moj ugao posmatranja. Prihvatam da postoje i drugačija mišljenja. Tome valjda i služi forum - da se iznesu različita mišljenja. Da završim, i više se neću javljati po ovom pitanju. U jednoj rečenici: Smatram da je emisija previše napadno forsirala i preporučivala Vozzi aplikaciju da bi mogla da prećuti informaciju da je firma prestala sa radom.
  13. Hajde da pojednostavimo: Koliko dugo je postojala firma Vozzi - pa bar dve, tri godine. Da li je za te dve tri, godine, u emisiji SAT, bar 10 puta, afirmativno pominjana Vozzi aplikacija kao vrlo korisna i isplativa - jeste. Da li je to plaćeno ili ne - nebitno Da li bi prosečan gledalac to shvatio kao preporuku - naravno Da li postoje ljudi koji su uplatili pomoć na putu Vozzi i koji su sada ostali bez mogućnosti korišćenja unapred plaćene usluge - da. Da li će sada emisija SAT da zvanično kaže - izvinite, mi jesmo preporučivali ali eto, desilo se, i nama je žao, pogrešili smo - Verovatno neće (možda i hoće, ko zna) jer misle da bi time doveli u pitanje svoj kredibilitet superiornog poznavaoca prilika u domoćoj autoindustriji i pratećim delatnostima. A u stvari kada bi priznali da su pogrešili u proceni i kada bi bili malo samokritični to bi im zapravo podiglo kredibilitet. A što se tiče komentara da "neko bre na ovom internetu svako moze da pise svasta.... BEZ POSLEDICA." Pa naravno Internet je slobodan, ovo je forum i svako može da iznosi svoje mišljenje BEZ POSLEDEICA, Inače to može i u medijima i na ulici. Verbalni delikt (famozni član 133 KZ) je odavno ukinut u ovoj državi.
  14. Ne govorim o reklami več o Alvirevićevom napadnom svakoemisijskom forsiranju Vozzi aplikacije. Na isti način kao što forsira priču o markiranju goriva. Pa sad, pošteno bi bilo da objavi vest da mu je miljenik "kaput" , zar ne? I ne. ne shvatam poentu medijskog prostora i PR-a. Valjda sam natprosečno neobrazovan i neinformisan. Hoćeš li me prosvetliti, o Sveznajući?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...