Jump to content
FAS Goran

danko

Members
  • Content Count

    412
  • Joined

  • Last visited

About danko

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Punto Evo 1.3 MJT , VW Passat 1.8T, VW Golf 6 1.2 TSI

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Pogledaj na Facebooku, stranicu: Tempomat Srbija- Ugradnja tempomata tu imaš telefon, pa pozovi i proveri.
  2. Ja sam našao u čemu je problem i voleo bih da pomognem, ali teško da je rešenje tvog problema isto kao kod mene. U nastavku je pp: " Hahaha,,,,moram da se smejem ...kakva je glupost bila u pitanju..... Rešio sam problem. Prvo sam obrisao instalaciju i sve repove po registry-ju...pa deinstalirao drajver, pa instalirao drajvere pa MES, pa crack....i opet sve isto- ELM radi normalno, motorni kompjuter ali ništa preko žutog adaptera neće.... i onda uzmem da preskeniram sve kontrolere na kolima i ispade da se isti kontroleri pojavljuju i na čistom ELM interfejsu kao i na interfejsu sa žutim kablom ...i onda shvatim.... Pošto su mi svi kablovi i razni adapteri za Fiat, Vag i sl u istom koferčiću, ja sam umesto "izukrštanog" Žutog kabla pokušavao sa običnim OBD2 produžetkom koji je isto žute boje.... Jbg...kad su slični. Tako da sve u svemu - glupost.... Tebi puno hvala na trudu i spremnosti da pomogneš...ne treba da šalješ nikakav fajl...meni sad radi sve sa verzijom 4.6 Ako ti zatreba krekovana verzija 4.6, imaš kod mene Veliki pozdrav Veliki pozdrav
  3. Ne znam šta bi servis (fabrički) u tom slučaju uradio...ali ja ne bih nipošto dirao nebo zbog toga. Pretpostavljamo (a nismo sigurni da crevo prolazi tim putem. Ja bih, da imam sličan problem jednostavno isključio to postojeće crevo, kupio novo crevo (na metar) i to sa malo jačim zidovima, da se ne pregiba i provukao ga od rezervoara za tečnost, "donjim putem" uz električnu instalaciju (pored pragova) i tako sve do blizu zadnje lampe i tu bih ga spojio sa postojećim crevom koje ide u zadnju haubu. Ne mora da znači da je to rešenje najjednostavnije, ali ja bih tako. Pozdrav!
  4. Evo da napišem šta je bio problem. Pošto nisam uspeo da utvrdim koja je tačna pozicija osigurača za dnevno svetlo (a po rečima majstora iz servisa Goran, nije problem u osiguraču, što se na kraju i ispostavilo kao tačno), nameravao sam da proverim da li uopšte ima napona na odgovarajućem pinu na konektoru fara, pa ako nema da proveravam svaki osigurač ponaosob....pa ako ne pronadjem problem, da idem do servisa. Medjutim, u toku vožnje, samo od sebe svetlo proradi i ugasi se lampica upozorenja. Posle nekoliko kilometara opet problem, pa opet nestane.... Na kraju ispostavilo se da nije najbolji kontakt na mestu gde se plastični nosač sijalice uvrće u far. Malo sam šavcigerom iskrivio-pojačao kontakr, naprskao kontajt sprej i sad je sve ok. Hvala ljubaznim momcima iz servisa Goran na podršci!
  5. Imam jedan "sitan problem", nadam se da servis Goran može pomoći. Pregorela mi je prednja desna slijalica dnevnog svetla. Zamenio sam sijalicu (neispravna je-pocrnela) ali i nova ne sija kada se ubaci. Nova sijalica proverena, zajedno sa grlom i ispravna je. Pretpostavljam da je osigurač, ali pazi sad-koji? Auto je Punto Evo 2011 god. U knjizi koju imam uz auto, a i na online pdf User manualima, nigde nema podatka da uopšte postoje osigurači za dnevno svetlo (DRL). Zanimljivo je da se u opisu objašnjava koja sijalica ide i kako se menja....ali u pregledu pozicija osigurača, jednostavno nema tih osigurača. Pretpostavljam da su razdvojeni za levo i desno dnevno svetlo, pošto mi levo radi.... Da se ne bih na ovoj vrućini maltretirao i vadio sve redom osigurače i proveravao, značila bi mi informacija gde je tačna pozicija za ovaj osigurač-ako imate neku dokumentaciju gde se to vidi. Pozdrav i Hvala unapred!
  6. Treba mi mala pomoć. Kupio sam pre par godina komplet interfejsa sa adapterima ( ELM, KKL, žuti, plavi, crveni....) kod momaka koji su prodavali na forumu (Vlaka, valjda). Imao sam neku verziju MES 3.5 ili slično, i sve je radilo kako treba. Na laptopu je WIN10. U medjuvremenu sam menjao HD na laptopu i morao da instaliram sve ispocetka. Pošto nisam mogao da nadjem tu instalaciju, nabavio sam instalaciju verzije 4.6R1 sa malom modifikacijom za registraciju E sad, u čemu je problem? Normalno mi radi pristup i sve funkcije motornog kompjutera, ali ostalo - ne. Kad probam sa odgovarajućim adapterom da pristupim nekom drugom kompjuteru (npr instrument tabla) izbacuje mi grešku da interfejs nije odgovarajući. Da li je neko imao sličan problem? Dakle, na staroj verziji programa radilo sve, a na novoj verziji samo motorni kompjuter. Ako nema drugog rešenja, da li neko ima neko "krštenu" varijantu za "registraciju" koja radi kako treba, pretpostavljam da je u tome problem. Hvala unapred svakom ko pokuša da pomogne!
  7. danko

    Put za Trebinje

    U Trebinju toplo preporučujem hotel Porto Bello (ima ga na Booking-u). U starom gradu je, odličan odnos cena/kvalitet, udobnost, ljubaznost, klopa.... + obezbedjen besplatan parking u okviru tržnog centra u blizini. Dodatno, preporuka i za restoran Studenac - pastrmka naravno! Restoran je u okviru Spa&Hotel Studenac.
  8. danko

    F1: Kalendar trka

    Kome je interesantan General Admision....dobra ponuda za Moncu: https://www.zanimljivaputovanja.com/rs/formula-1/monza/
  9. danko

    F1: Kalendar trka

    Iskustva su razna Problem sa GA je da su nekad bila relativno dobra mesta sa dobrim pogledom ali toga više nema. Napravili su tribine na gotovo svim mestima gde su bila dobra GA mesta, kao što se može videti na slici: Možda je pre 10-20 godina bilo bolje. Sada bukvalno moraš da dodješ pre 7 ujutru ako hoćeš da se izboriš za "sedenje na travi". U suprotnom, gleda se sa preko 100m daljine a to baš i nije neki ugodjaj. Dodatni problem je što mora da ide više ljudi da bi neko mogao da ode do wc-a ili po hladno pivo ili klopu a beko mora da čuva mesta. Uz sve to, zeznuto se izgori jer je jako sunce, a satima sediš . Ranije je GA karti bilo na netu do pred samu trku, ali vidim da su ove godine rasprodate. Da li zbog toga što im je smanjen broj ili je interesovanje ogromno, ne znam. Najbolje je svakodnevno pratiti sajtove za prodaju i tu i tamo se pojavi nešto. Npr, pre par dana se pojavila i razgrabljena ponuda za 3 corner karte za 3 dana po ceni od 230EUR. https://www.gpt-worldwide.com/f1destinations/en/formula-1-magyar-nagydj-2022-2022/5462 Dakle, samo da se prati i uz malo sreće, možda naleti nešto.... Samo ako ideš na 3 dana, veruj mi da je već problem i naći smeštaj u hostelima....o apartmanima i hotelima da i ne govorimo. Baci pogled na booking, teško da ima nešto prihvatljivo a ispod 150EUR po osobi za dve noći. Ako ti je za utehu, rasprodate su GA karte i za VN Austrije (ima još uvek tribina za 325EUR) a Monca još nije puštena u prodaju...mada pošto je Ferari jak ove godine, očekujem da karte za Moncu budu razgrabljene i paprene....
  10. danko

    F1: Kalendar trka

    Ranijih godina je GA karata bilo online do same trke...Sada su se nešto nenormalno brzo rasprodale. Ne sećam se da je bilo karata u prodaji na dan trke. Mada, iskreno ne preporučujem ove ulaznice. Jednom sam bio i nikad više. Samo tribina! Za GA moraš da dodješ u 7 ujutru da bi zauzeo iole bolje mesto i onda se pečeš na suncu ceo dan.... Ovako, ako imaš tribinu, dodješ kad god, izadješ kadgod...i imaš svoje mesto. Prati na sajtu https://www.gpticketshop.hu znaju da se naknadno pojave karte....zvuci smešno, ali Madjari naprave novu montažnu tribinu i eto karti... A najbolje je i jedino isplativo, karte kupovati online, još pre nove godine....
  11. Prodajem aktivni subwofer dimenzije 320x220 mm. Subwofer je kupljen ovde, na forumu, od kolege forumaša. Plan mi je bio da ga ugradim u auto koji je trebalo da kupim....medjutim taj auto nisam kupio....a posle sam kupio drugi auto u kom već postoji fabrički subwofer. Dakle, kako kupljen tako ga i prodajem, nije ni ugradjivan. E sad, pošto je samo forumska prodaja, (neće ni biti na KP), neka cena bude sportska. Ja sam ga platio 80EUR i mislim da je pošteno da spustim za 10ak... Dakle 70EUR ako se šalje poštom. Pošto me mrzi da se bakćem sa poštom, kod ličnog preuzimanja cena je još niža. 60 EUR. (+uštedite za poštarinu). Lično preuzimanje u Beigradu ili Zemunu. Ispod je link i tekst oglasa kada sam ga ja kupio. Danko 063 206695 Bio je u Grande puntu ispod sedala dakle može da stane ispod svakog sedala. Ne znam koje je snage, ali udara u stomak! Jako lep i dubok bas koji se može meriti sa onim tubama što zauzimaju pola gepek. Težak je skoro 10kg dakle ozbiljna stvar. Potrebno je dovesti pozitivan i negativan pol do njega za napajanje kao i žicu sa radija za pobudu da se uključi zajedno sa radiom. Obično to bude pobuda za antenu.. Pored toga potrebno je dovući signal sa zvučnika ili bolja solucija dva činč kabel sa radija. Cena je 80e i vredi i više. 0600 742 792 Kao što možete videti na slici njegov osigurač je 20A. Dakle ni malo naivna struja i snaga. Ja sam koristio 6mm2 za napajanje, a mislim da ispod 4mm2 ne bi trebalo ići. Naravno radiće i na 1.5mm2.
  12. Naravno....ova rešenja koja sam naveo su - ako zaboravljaš ili ako te mrzi da svaki put pritisneš taster nakon startovanja motora... Npr. moj sin, pošto vozi samo auto sa S/S sistemom ima tu naviku: upali motor, veže pojas, isključi S/S....a ja, pošto menjam automobile koje vozim, a neki imaju S/S a neki ne...nemam tu naviku. I setim se na prvom semaforu-kad se ugasi
  13. Nekada zna tako i da se čuje zbog nosača motora....mada, tada se čuje kratko "tup" prilikom kretanja i puštanja kvačila nakon promene stepena prenosa...U svakom slučaju, moraš u servis na pregled...
  14. Velika verovatnoća je da su gumice balans štangle.
  15. Mislim da može da se isključi Start-stop. Ne baš elegantno....preko dijagnostike, već ispod kola-odspoji se kablić sa davača pozicije ručice menjača. Doduše nakon toga će da izbacuje grešku Start stop sistema, neće raditi "predlog za promenu brzine" a verovatno će biti problem i sa tempomatom. Druga, malo komlikovanija opcija (ali bez nus pojava) je da neki elektroničar poveže taster za isključivanje start stopa preko tajmera...pa da se nakon paljenja, sam isključuje...

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...