Jump to content
FAS Euroauto Goran

chikavili

Administrators
  • Content Count

    4684
  • Joined

  • Last visited

About chikavili

  • Rank
    zli poručnik
  • Birthday 05/11/1972

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.uselessflash.com
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Munze Konza
  • Interests
    web design, photography

Previous Fields

  • Garage
    Hyundai Tucson 1.6T-Gdi + Honda NX650 Dominator

Recent Profile Visitors

43466 profile views
  1. chikavili

    Vazduhoplovstvo

    Češki Aero L-159 ALCA Podzvucni laki jurisnik Sent from my Texas Instruments Scientific Calculator using Tapatalk
  2. chikavili

    Vazduhoplovstvo

    Bio nekada. Pretekli ga Peking, Dubai, Atlanta i jos neki. Ne secam se tacno poretka Edit: ispravljam se. po poletanjima i sletanjima O’hare je i dalje na prvom mestu. Ono je po transferu putnika Sent from my Texas Instruments Scientific Calculator using Tapatalk
  3. @Jug vec mi je i onako bilo vreme da napisem nesto vise utisaka, s' obzirom da ga vozim nesto vise od mesec dana i konacno sam ga izvezao na otvoreni put Prvo bih se malo osvrnuo na opste utiske Zasad sam izuzetno zadovoljan celokupnim utiskom. U pocetku sam imao problem sa osecajem gabarita iz dva razloga - prvi, zato sto je osetno veci od SX4 i drugi, zato sto su staklene povrsine izuzetno male pa je preglednost manja. U odnosu na Suzukija, koji je imao ogromna bocna stakla, ovde imam utisak da sedim nesto nize iako u stvari sedim nesto vise. U svakom slucaju, sada sam se vec navikao i vise nemam problem. Pocinjem polako da se privikavam na parkiranje sa kamerom, ali i dalje imam neprijatan osecaj ako ne gledam u retrovizore U principu, zapocnem parkiranje sa retrovizorima i pogledom preko ramena, a zavrsim ga sa kamerom. Enterijer deluje kvalitetnije od SX4 ali ne nesto drasticno. Izuzetno sma zadovoljan rasporedom svega u kabini. Zadnja klupa udobnija i ima nesto vise mesta od SX4. Prtljaznik osetno veci od SX4 sto mi je ujedno i bila jedina veca zamerka na Suzukiju. Potrosnja: - u gradu (kratke distance, cesto stajanje, kolone, malo sa klimom, malo bez) - prosek 10L/100km (pokazivac prosecne potrosnje se prilicno poklapa sa stvarnom izmerenom potrosnjom, sto me malo iznenadilo) - auto put (bez klime, do 120km/h) - prosek 7,5L/100km (to mi je bila najniza ostvarena potrosnja. preko 130 potrosnja raste eksponencijalno) - lokalni magistralni putevi (bez klime) - oko 8L/100km Sve u svemu, nije lose i sasvim malo vise od SX4 koji je laksi i slabiji Osecaj u voznji - udobniji od SX4 i stabilniji (oseca se vece medjuosovinsko rastojanje), kao i tisi na velikim brzinama. Za razliku od SX4, mogao sam opusteno da ga vozim 120-130 na auto-putu sa delimicno spustenim prozorom. Sedista su osetno udobnija za duzi put u odnosu na SX4. Tempomat nisam probao iz jednostavnog razloga - zaboravio sam da ga imam Turbina je najbolja stvar na svetu. Konacno opusteno krecem u preticanje na bilo kojoj brzini. Sa Suzukijem, iako je imao na papiru 120KS, distribucija te snage i obrtnog momenta nije bila bas zahvalna za preticanje. Nikada ne bih uzeo Tucson 1.6 bez turbine, to potpisujem!!! Isterao sam ga cak malo i van puta, ali je uglavnom bilo suvo uz malo duboke trave ili blata na manjim povrsinama. I tu nisam primetio neki problem, videcemo na zimu kako ce da bude. Ipak, moram da priznam da sam se u SX4 osecao malo opustenije van puta, verovatno zbog veceg klirensa i manjeg medjuosovinskog rastojanja, ne znam da li je osnovano ili neosnovano... u pitanju je subjektivni osecaj, Da li se isplati kupovati ovaj auto polovan ja ne mogu da ti kazem, mogu samo da ti prenesem svoje misljenje zasnovano na onom sto znam - S obzirom da je ovaj model relativno nov, proizvodi se od 2015. godine, a garancija mu je 5+2 godine, mislim da je sasvim OK kupiti polovan. Odrzavanje i delovi jesu mozda malo skuplji, ali ga vec godinama ocenjuju vrlo dobrim ocenama po pitanju pouzdanosti i kvaliteta. Prosle godine je model malo osvezen, ali se to uglavnom odnosi na dizajn detalja i dostupnu opremu. To je i dalje skoro isti auto. Negde sam procitao da Hyundai dogodine planira redizajn i nove motore. Iskreno, dostupnim renderima nisam odusevljen, a sto se tice motora, smanjice ih (takodje mi se ne svidja) i stavice akcenat na hibridne pogone (sto u principu nije lose, ali verovatno osetno povecava cenu) Zasad toliko Nadam se da ce ovo nekom znaciti Sent from my Texas Instruments Scientific Calculator using Tapatalk
  4. chikavili

    Vazduhoplovstvo

    Bas htedoh to da kazem, za pretovarenost. Nisam nigde procitao, samo sam pretpostavio. Jedino sto mi je cudno sto je poletao sa vetrom u ledja. Uvek (ako je moguce) se polece “u vetar” posto se uzgon ostvaruje brzinom strujanja vazduha oko krila a ne brzinom u odnosu na podlogu
  5. Da da, FABIO QUARTARARO je FRANCUZ
  6. chikavili

    Vazduhoplovstvo

    Letenje u nedelju uvece? Krajnje neuobicajeno, osim ako je para imala vezbu
  7. Za Milera i meni vas zao. On je bar malo pokazao zube Markezu
  8. Kvarta ce narednih godina decu da im pravi
  9. chikavili

    Vazduhoplovstvo

    OK, sad sam skapirao asocijaciju, ali onda ostaje pitanje sta je ono sto se pojavljuje na snimku par sekundi pre toga, u vazduhu pored tegljaca i jedrilice
  10. chikavili

    Vazduhoplovstvo

    Cini mi se da je dron Inace, zavidim ti
  11. Tesko je opisati, mora da se vidi. Nije poenta da oni nisu hteli da rade, nego oni to ne “popravljaju” posto nemaju adekvatni deo (originalni fabricki osigurac) pa moras da platis ceo set koji u sebi ima taj fabricki osigurac. Pa mi je njihov majstor “nezvanicno” rekao sta da uradim. Treba samo osigurati polugu biraca na ulasku u menjacku kutiju. I nije potrajalo samo par godina. Trajace ko zna koliko, a do sada je proslo par godina
  12. E da, ima jos jedna stvar koju treba da znaju ljudi koji poseduju sx4 ili planiraju da ga kupe - desava se da spadne osigurac sa biraca brzina (u mom slucaju, ostao sam samo sa 3. i 4. brzinom, u ostale je bilo nemoguce ubaciti). U eurosumaru ne popravljaju problem, vec zamene ceo set poluge biraca koji kosta oko 300€, pa sam po savetu jednog od majstora, sam nabudzio neki osigurac i nastavio normalno da vozim narednih par godina.
  13. @shuxx Pa ovako... ja sam presao 80 hiljada km za 7 godina (imam i motor, a i poslednje 2 godine sam silom prilika slabije izlazio iz kuce) Mali servis se radi na godinu dana ili 15 hiljada km. Veliki servis ne postoji posto ima lanac. Mali servis me u Sumaru kostao oko 100€ a nakon isteka garancije, u servisu Mitrovic (kod Majdana) izmedju 6500 i 8500 dinara (u zavisnosti da li je samo ulje i filteri ili jos nesto) Ne znam koje ulje ide u motor, nije me interesovalo (za 7 godina nikada nisam proveravao ulje i po recima servisera, nije nikada falilo) Naravno, pricam o poslednjoj verziji suzukijevog 1.6 motora od 120ks koji je bio u mom sx4. Osim malog servisa, za ovih 7 godina, jedino odrzavanje su bile 2 puta zamena prednjih plocica i jednom zamena prednjih diskova. To je bukvalno sve Nadam se da sam pomogao
  14. Ne znam da li ima neke bitne razlike u udobnosti izmedju tog iz 2017. i novog, ali cisto sumnjam. Svakako, udobnost je relativan pojam i zavisi na sta ti "dupe naviklo" Sto se mene tice, ovo je najudobniji auto koji sam ja posedovao. Da sam presao iz BMW-a ili Mercedesa, verovatno bih imao primedbe
  15. Aj da otvorim novu temu za novo prevozno sredstvo... od pre 10-tak dana sam vlasnik novog Hyundai Tucsona 1.6T-Gdi Verovatno svi vec znate koji je auto u pitanju, ima ih gomila po ulicama i najprodavaniji je u segmentu SUV (i kobajagi SUV) u Srbiji, a i jedan od najprodavanijih u svetu. Novi model je izasao 2015. godine kada je zamenio iX35 (u Evropi. Ostatak sveta ga je i tada zvao Tucson), a 2019. godine je malo osvezen face-liftingom i malo boljim paketima opreme. Suptilne vizuelne promene su uglavnom vidljive na branicvima, grilu i svetlosnim grupama, ali i u unutrasnjosti (dashboard) Motor koji sam odabrao je 1.6T-Gdi, turbo benzinac sa 177KS, a paket opreme je "Premium" koji ima uglavnom sve sto mi treba i lakse je nabrojati sta nema nego sta ima Vrlo sam zadovoljan kako ovaj motorcic moze da povuce kada zatreba i izmami kez na licu Na kraju sam odlucio da ipak ne uzmem 4x4 verziju iz prakticnih razloga - popust je vazio za vozila sa lagera i tesko je bilo uklopiti bas sve zelje i mogucnosti, pa bih za 4x4 morao da uzmem dizelasa u visem paketu opreme sto bi ujedno znacilo i preveliku razliku u ceni. Boja (White sand) je bila neplanirana, ali se ispostavla kao pun pogodak i sto se izgleda tice, a i odrzavanja U odnosu na prethodni auto, sve je u superlativu osim preglednosti u zadnjoj polusferi sto je odlika vecine novih automobila. Em sto su mu staklene povrsine vrlo male, em nijedan retrovizor nece biti kao kod SX4 Evo par fotki za pocetak, dok ne napravim neki photo session:

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...