Jump to content
FAS Euroauto Goran

ivan73

Members
  • Content Count

    485
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

ivan73 last won the day on October 12 2017

ivan73 had the most liked content!

About ivan73

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 08/28/1973

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Belgrade

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Nuova Bravo 1,9Mjt Dynamic 120HP 2008

Recent Profile Visitors

6668 profile views
  1. A Monte Carlo 2 x 300 dindži, nema veze... al' 100-ka je u pitanju!
  2. Super aplikacija , još bolji ECU ako ti čita takve podatke. Soot = čađ, oil ash = pepeo od ulja. U principu treba koristiti ulje specifikacije za DPF (low ash) i voziti autoputem .
  3. Ja kupujem samo G-drive već par godina. Leti razređujem zimsku 1:2 do 1:3 sa običnom vodim i to potrošim do kraja oktobra. Od 1. novembra na prazan rezervoar sipam opet zimski G-drive i nema problema. Naravno, kupujem po 2 komada za 750din, 2 do 3 x godišnje. P.S. Više nije onoliko crvena, pa da izgleda ko da si vozio po šljaci kad ima snega/ leda...
  4. Cena zavisi od modela do modela i stanja DPF-a. To se saznaje na licu mesta , u servisu. Skidanje, hemija da odradi svoje, pranje, sušenje, montaža teško ispod 4 sata, i to ako sve uspe iz prve...
  5. To radi dok ne dođe do 95%, posle toga- teško! A istina je da kratke dnevne distance pune mnogo brže DPF...ne stiže jadničak da se zagreje, a kamoli da pokrene i završi kako treba proces regeneracije!
  6. @ISV_01 Nikada ništa tome slično! Ali nikada! Na početku uglavnom na Molu gorivo, od dec. 2015. u 99% NIS/Gazprom i to običan (euro) dizel. Par puta G-drive (kad se zeznem pa častim Bravišu ) Ulje striktno Selenia pure energy sa malim sadržajem pepela na 10000km i to je to. Ukoliko reklamiranje nije protiv pravila foruma, Auto servis DEXTER Resnik. 50m, od kružnog toka uzbrdo glavnom ulicom, pa levo do kraja ulicom Natalije Munk. Majstor Dejan, više nego korektno radi demontažu,čišćenje i montažu sa puštanjem u rad. Pprošle godine nabavio ozbiljnu (i skupu) mašinu za pranje koja sve radi automatski. Ima režime pranja, pulsiranje pritiska za produvavanje, sušenje toplim vazduhom, filtriranje vode koja cirkuliše itd... Na kraju se dobije štampani izveštaj sa padovima pritiska pre i nakon pranja. Nakon današnjeg iskustva (a radio čovek i kamionske i ostale DPF/katalizatore), topla preporuka P.S. To mi brat od strica
  7. Evo, kad ste kod DPF-a da podelim dana[nje utiske. Skinut i opran DPF posle 13 god i 2 mes. i pređenih ukupno 214000km. (kod mene 97600km i skoro 10god.) Nije sečena cev i nije stradao ni jedan brezon, oba priklučka za senzore su odšrafljena bez problema. Hemija+ mašina+sušenje i rezultat je , za sada, više nego dobar. Nakon malo veće pređene kilometraže dajem utiske o potrošnji. Pre pranja pad pritiska 400mbar, posle pranja 33mbar. Nakon praznika na dijagnostiku da vidim koji je sada % zaprljanosti (bio 95+% na poslednjem malom servisu). Ono što me je baš pozitivno iznenadilo, pored bezbolnog skidanja, i vraćanja je da je saće je kompletno očuvano, kompaktno i uopšte nije izgorelo. Izašlo je dosta gareži, što se može videti na sledećim slikama (ali mi od uzbuđenja promaklo da slikam nakon sušenja ,ali sam video koliko se beli!) P.S. Nikada mi nije upalio lampicu za DPF!
  8. Sve se računa! SVEEEEEEEEEEEEEEE! https://makeagif.com/gif/sveee-aaaaaa-K4Oxyu
  9. Šta je smešno? Čovek vraća uslugu... Ma znam to, nego jal naši japanci il njihovi?
  10. I, ko je pobedio, zna li se šta?
  11. Nekih stvari ima, što ne govore se svima...
  12. ivan73

    Vazduhoplovstvo

    A kad saam iznajmljivao kola u rent a kar-u, gazda kaŽe: O, brat iz Srbije! Bio sam na Kopaniku na skijanju, sa mojim prijateljem koji je bio DOBROVOLJAC 90-tih u Srbiji! Ej, dobrovoljac sa Krita išao u Srbiju!!!! Naravno, naplatio mi je punu cenu, osiguranje dodatnih 8 Eur/danu i napomenuo da isto ne važi za odlazak kolima na plažu Balos...pogotovo za gume!!! Ko je bio, zna o čemu pričam! Sorry za Off.
  13. ivan73

    Vazduhoplovstvo

    Apropo Grka i okupatora, da Vam ja ispricam moju avanturu na Krittu od pre neku godinu. Bio ja na letovanju u Maleme-u na i , kako je pored sportski / vojni aerodrom i na mapama vidim da ima starih aviona, reko klincu da odemo da pogledamo... Odemo mi kad, cvrc! nema pristupa , nema slikanja itd. Nema veye, znam da je iznad u brdu nemačko vojno groblje, pa ko velim da vidim koliko su ih braá Grci smakli... Preko puta aerodroma kasarna, ja: Dobar dan, stražar na kapiji- Dobar dan!- na engleskom, of kors! Izvinite, kako može da se dođe do nemačkog vojnog groblja? U tom trenutku, malo zastane, onda, ne skidajuí ruku sa rukohvata puške na grudima, gledajući me direktno u oči, levom rukom pokazuje i kaže: Možete levim putem peške, desnim kolima (ili obrnuto, bem li ga). Nisam stigao ni da se pošteno zahvalim i kažem da sam brat iz Srbije, bilo mi je jsano šta sam uradio.... samo sam uhvatio klinca za ruku i otišao. Iz pijeteta ipak nisam obišao nemačko vojno groblje....
  14. ivan73

    Vazduhoplovstvo

    ama bas nikakve veze...
  15. ivan73

    Vazduhoplovstvo

    Inace u WWII F4-U Corsair je prvi bio deo "Jolly Rogers" Squadrona, :sa mrtvackom glavom. Posle su menjali F8 za F4(fantom) pa za F14 itd... P.S. imam sve makete iz serijala od pre 5-6 god kaka su prodavane za 200-400 Din. uz časopis "Borbeni Avioni" . Na žalost, svi su u kutiji (nadam se nepolomljeni), jer nemam više mesta u kući po ormanima za hvatanje prašine

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...