Jump to content
FAS Euroauto Goran

munja100

Members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About munja100

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Bravo 1.9 JTD, 2001

Recent Profile Visitors

875 profile views
  1. Ja sam bio u četvrtak u AK Kompresor u Patrijarha Dimitrija. Rekli su mi da mi je hitno za menjanje sledeće: sva četiri amortizera i opruge, zadnje viljuške i kvačilo. Takođe su našli oštećenje karoserije, rekli da ne radi ABS i ručna i još neke sitnije stvari. Poslaće mi predračun na kućnu adresu, možete misliti koliko će to biti, ja cenim oko 1500 evra. Inače imam vrlo krute amortizere i opruge, sportske, i baš trese po rupama. Nisu baš u sjajnom stanju, ali ih je gledao trapadžija pre dva meseca i rekao da su OK. U subotu odem kod još jednog trapadžije i rekao je da je sve OK. Takođe isto važi za viljuške. Što se tiče ABS i ručne, sjebani su mi ABS senzori na prednjim točkovima i gore obe lampice, što znam od ranije. ABS, naravno, ne radi, ali ručna radi savršeno i lažno gori lampica. Oni su dijagnozu postavili na osnovu lampica na instrument tabli. Što se tiče kvačila, zuji mi nešto kad ga pritisnem otkako sam prošao kroz veliku rupu u Bukureštu pre 8000 km. Ipak, nisam imao nikakvih problema, šalta sve lepo, hvata nisko kao što je i štelovano. Rekli su mi u drugom servisu da može godinama da mi radi tako, da ne vredi da se popravlja dok radi... Takođe, na spisku je provera klime i akumulatora, a to nisu uradili (imam model sa klimom). I još, postavili su me na neki trosed u salonu dok su pregledali automobil, tako da nisam mogao da vidim šta rade. Taj deo mi se takođe ne sviđa. Zaključak ove duge priče je da u AK Kompresoru imaju vrlo visoke standarde, pa ono što je drugima ispravno, njima ne valja.
  2. Koliko vidim, akcija je za sve vlasnike, a ne samo za članove kluba? Interesuje me još, kada je u pitanju Beograd, da li neko može da mi kaže kakvi su ovi servisi sa cenama. T.j. interesuje me samo ako neko dere, manje razlike mi nisu toliko bitne
  3. Pozdrav svima. Imam jednu pričicu, u kojoj nisam baš siguran šta se dešava, pa bi mi značilo ako neko ume da mi razjasni ili da mi da neki savet. Uzeo sam u decembru Bravo 1.9 JTD. Vlasnik nije znao kada je rađen veliki servis, tj. on ga nije radio. Vozio sam ga mesec dana, da ništa nije zacvilelo i to po zimi i snegu. Sredinom januara sam skupio pare i odlučio da uradim komplet veliki/mali servis.Tada počinju moje muke. Sve osim zupčastog kajša sam uzeo u AP sportu u Vojvode Stepe, gde sam i uradio servis. Zupčasti je bio Daico, kao i većina ostalih delova. Uradili mi servis i kad sam došao po auto, komentarisali su da mi je sve bilo istrošeno. Vodena pumpa je zamenjena, a temperatura motora je ostala ista (jedna crta ispod pola skale) - 30000 total. Posle 1000 kilometara, počinje da škripi PK kajš. Škripi na hladno, pogotovo kad namotam volan do kraja. Odmah reklamiram u AP sportu, a oni tvrde da je u pitanju pumpa za servo i šalju me u auto servis Dragi u Nemenikućama. Na sreću, našao sam ih na sajmu, gde mi je jedan njihov majstor reakao da je to stvarno PK kajš, a ne servo pumpa. Vraćam se u AP sport i ovaj put uvažavaju reklamaciju. Kažu jeste PK kajš. Dižu auto i majstor mi odmah kaže da ne valja remenica radilice i da zato škripi - vizuelnom inspekcijom. Pitam ih kako nisu to videli na velikom servisu, kažu to se ne radi standardno, pa nisu videli. OK, rekoh daj da menjamo. U toku procedure, kažu mi da je polupan španer i istegljen kajš, mora opet da se menja. Ja sam insistirao da nisu smeli da mi stave nove delove na pokvarenu remenicu radilice i da je njihova greška. da lisu mi neki popust, pa me je izašlo sve oko 11000. Na kraju mi kažu da se može desiti da će odmah da mi cvili kad ga upalim, jer je sumnjiva i remenica alternatora. Međutim, narednih 3000 km nema cvilenja. S druge strane, ranije mi je u leru radio na 900 obrtaja. Sa novom remenicom radilice, radio je 900 - pa 800 - pa opet skoči na 900 i čuje se tiho zujanje. U međuvremenu je prestalo to. Ovih dana, ponovo je počeo da cvili kajš, kada upalim auto nevezano od položaja volana. Ako odem kod njih, uzeće mi opet 10000. Hteo bih da napomenem da je auto vrlo tvrd i da baš oseća rupe po našim ulicama, ako je to značajno za ovu situaciju. Da li ova priča zvuči realno, ili me zavitlavaju, u najmanju ruku to što su me slali u Nemenikuće za nepostojeći problem? Pozdrav i hvala unapred
  4. Pa ne znam kako... Skoro je rađen komplet mali i veliki servis. Gume su ganc nove, letnje, napumpane po propisima. Turbo mislim da niko nije dirao godinama. Što se tiče protokomera, prethodni vlasnik je bio stavio novi i rekao mi je da mu se drastično smanjila potrošnja posle toga. Nije bio kod mene tad auto, tako da znam samo iz priče. E da, bio sam sam u kolima, a u gepeku rezervni točak i jedna malo veća torba.
  5. Interesuju me vaša iskustva po ovom pitanju. Ja sam još neiskusan vozač, prvi automobil sam kupio prošlog marta, a sadašnji u decembru. Ja sam računao, nekako, da bi trebalo na svaki dinar koji dam za benzin da potrošim još jedan dinar na održavanje. Međutim, ispalo je da trošim i više od toga. Od kako sam kupio brava, prešao sam oko 7000 kilometara. To je približno 70000 dinara za benzin. Pored toga, uradio sam veliki i mali servis u januaru (30000), radio sijalice i neke sitnije stvari kod električara u februaru (3000), menjao naknadno remenicu radilice u martu (11000), kupio četiri letnje gume u aprilu (22000), radio centriranje trapa, uz zamenu leve viljuške i stabilizatora i desne spone u aprilu (9000), što je ukupno 75000. Do kraja godine, moraću da menjam diskove i pločice napred, da radim zadnje kočnice, da radim još jedan mali servis i možda da radim set kvačila (zuji mi, al mi je rekao majstor da ne diram dok radi). Pretpostavljam da će još nešto crći u međuvremenu. Na sve ove pare treba dodati i registraciju, pranje i još sto sitnih stvari koje je potrebno kupiti za auto. Dakle, koliko vi trošite na auto godišnje (i koliko kilometara prelazite - moja računica je na 1000 km mesečno)?
  6. Od Beograda do Konstance - 4.5 litre. Prosečna brzina nešto preko 100 km/h, daljina oko 900 km, sve u petoj brzini. Nekoliko puta sam sipao pun rezervoar, pa ispraznim skroz, pa sipam opet pun, da bih video potrošnju. Zimus mi je trošio između 6 i 7 litara, gradska vožnja ili kombinovano. Na otvorenom ispod 5, kao u primeru koji sam naveo
  7. Koje gorivo sipati u inostranstvu umesto našeg D2 i evrodizela? Pretpostavljam da je glupo pitanje, ali ne mogu nigde da nađem odgovor. Ne mogu da nađem nazive evrodizel i D2 na sajtovima kompanija iz drugih evropskih zemalja, ili recimo na sajtu Auto-Moto saveza http://www.amss.org....d=151&Itemid=95 Koliko sam uspeo da shvatim, u EU prodaju samo jednu vrstu dizela? Ako je tako, pretpostavljam da on odgovara poslednjem euro V standardu. Da li je to isto što i naš eurodizel, jer bi i euro IV i euro III jednako mogli da se zovu eurodizel? Ako jeste, šta sipati u stare automobile, recimo golf 2? Konkretno, u ovom momentu me najviše interesuje šta da sipam u 1.9 jtd motor, Fiat Bravo 2001. godište i to u Rumuniji.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...