Jump to content
FAS Euroauto Goran

Supergenius

Members
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

About Supergenius

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 11/24/1977

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    BG

Previous Fields

  • Garage
    Z10 1.2

Recent Profile Visitors

2227 profile views
  1. Nešo, da si ti živ i zdrav a ostalo će biti rešeno, kad - tad. Inače, poslušajte glas čoveka iz srodne industrije, za sve što nam se dešava smo samo mi krivi. Mi u smislu institucija ove države. Varaju nas, pljačkaju i prave ludim banke, lizing kompanije i osiguravajuće kuće (svako pojedinačno i svi zajedno) zbog vrhunske regulatorno - nadzorne institucije koja se zove NARODNA BANKA SRBIJE. Da, da, za sve one koji to nisu znali NBS je svim pomenutim nadzorna institucija što je, u startu, svojevrstan raritet na SVETSKOM nivou, jer je centralna banka svuda institucija vođenja i sprovođenja monetarne politike, dok se kod nas pretvorila u potpuno zatvorenu, porodičnu firmu, u kojoj aj' što rade po 3 generacije iz iste porodice nego što i na rukovodeće mesto dolaziš kad ti se majka, sestra i sl. pomeri sa tog mesta. E da bi, koliko - toliko, opravdali enorman broj radnika koji NBS ima (sa svim izdvojenim jedinicima koje ne prikazuju u zvaničnim izveštajima preko 1.000 ljudi) i njihove visoke plate da lisu im da nadziru i osiguranje i lizing i penzijske fondove (i ako u državi postoji institucija kojoj je posao da nadzire fondove - Komisija za hartije od vrednosti) i menjače a uskoro će im dodati još. I sami vidite koliko kvlitetno nadziru banke (AGROBANKA RAZVOJNA BANKA VOJVODINE setite se 600 kg. heroina u sefu Komercijalne ) a šta mislite koliko se uopšte trude da nadziru lizinge i osiguranja? Tako da Nešo tu tvoju prijavu NBS - u mačku o rep, neće ni prstom mrdnuti, nisi ti druže moj ni prvi a ni poslednji prevaren klijent osiguranja/banke/lizinga, zna sve NBS to odlično ali neki "viši" interesi ne dozvoljavaju da se bilo šta promeni. Zato ljudi, ako vam se ikada bilo šta slično desi manite se NBS - a, tržišnih inspekcija, udruženja potrošača, nego advokat (neko gore napisa, savet može da se dobije i besplatno), sud ili MOTKA jer u ovoj zemlji, kako je krenulo, vratićemo se krvnoj osveti kao jedinom efikasnom načinu zadovoljenja pravde.
  2. Kao nov može samo da se dobije ukoliko kupiš novog Fiat-a čija oprema obuhvata komplet za popravak guma. Ja sam kupio polovan na jednom domaćem sajtu specijalizovanom za internet prodaju, da ne reklamiram poslaću ti PP.
  3. Hvala Zvezdo. Imam ja ćopavca na Z10 ali mi se ovaj kompresor svideo jer sam gumu u kojoj je bilo nešto što je ličilo na komad otkinute čelične mreže (one građevinske) i koja je cela ispustila tokom noći napumpao, uz pomoć ovog kompresora, pa ja mislim za nepunih 10 minuta, pri čemu je i tokom pumpanja vazduh prilično jako izbijao na probušenom mestu. Po forumima ćeš videti da ljudi kukaju na male kineske kompresore zato što em ne mogu da nabiju pritisak ni dušek za plažu da napumpaju em crknu posle 10 minuta rada. Oni su 1.200 - 1.500 dindži po prodavnicama a ja sam toliko platio ovaj. A varijanta sa tečnošću mi je interesantna jer u scenariju: "put ka moru, napolju 35C u hladu, dete koje vrišti", mi se čini da je bolje za 10 min. popraviti gumu sa tečnošću (koliko - toliko) i dovući se do vulkanizera nego montirati ćopavca za šta ti, brat bratu, treba jedno 30 - 45 min, a gde je znojenje, a žena koja zanoveta, a dete koje kuka ...
  4. Pošto sam jednom ranije napumpao probušenu gumu sa originalnim Fiat-ovim kompresorom koji mi je bivši kolega dao (ovakvim): i oduševio se koliko je dobar, reših da i ja sebi nabavim jedan. E sad, pošto sam ja kupio polovan, koji je stigao bez onih nalepnica sa strane, treba mi kratko (zlu ne trebalo) uputstvo od nekoga ko je ovakav kompresor dobio sa novim kolima tj. sa fabričkim uputstvom: Jel boca sa tečnošću za popravak guma pod pritiskom ili moram da nateram kompresor da uduva tečnost u gumu, iz čega sledi... ...glavno pitanje, kako naterati kompresor da uduva tečnost? U kom položaju treba da bude ventil na gumi prilikom puštanja tečnosti (gore, dole)? A guma, jel mora da bude odignuta od tla (na dizalici) ili ne?
  5. Potpuno si u pravu, džaba sva hemija, na kraju sam promenio metlice (stavio Valeo) i nemam više problema.
  6. Dača je u gužvi, radi se na veliko. Ove nedelje sam bio kod njega jer mi je neki sprženi mozak, što bi rekli osiguravajućim rečnikom "iz obesti", izgrebao levo krilo i haubu iznad levog fara, onako u krug, pa, u odlasku, nastavio sve do desnog fara, baš je velika površina bila oštećena. Dača ispolirao sve vrhunski, samo pohvale
  7. Možda bi nekoga sa vozačkim stažom na FIAT-u od preko 4 godine bilo sramota da ovo pita ali naš narod kaže: "ko pita ne skita". Elem, Z10 imam nešto preko 4 godine i vozim je popodne, vikendima i na odmor, dok na poslu svakodnevno vozim Pežo 308, koji "dužim" još od pre kupovine Z10. Obzirom da se radi o automobilima koji, pre svega, po klasi kojoj pripadaju a onda i po ostalom nisu za upoređivanje imao sam, na početku, problema da se naviknem na "ponašanje i navike" Z10 ali ne kukam, zapravo uopšte nisam nezadovoljan. Moji "problemi" datiraju od pre mesec dana kada sam na Z10 promenio set kvačila zbog očiglednih znakova istrošenosti. Da, sada je generalno bolje ali prilikom ubacivanja u 2. PONEKAD i dalje (kao pre zamene seta) mora malo "na silu" dok UVEK prilikom ubacivanja u 3. menjač lepo ulazi ali na ruci imam osećaj kao da drlja tj. kao da se tare metal o metal (pri tom nema nikakvog neobičnog zvuka), i to celom dužinom, od početka ubacivanja do krajnjeg položaja. Novi set je stavljen Sachs, u vrhunskom servisu. Pošto se stvarno ne sećam kakav je osećaj na menjaču Z10 bio pre 4 godine i pošto se plašim da zbog svakodnevne zamene kola ne mogu baš objektivno da sagledam situaciju, napišite vi meni da li je ovakvo "ponašanje" menjača na Puntu normalno tj. da li ja malo preterujem ili da se vraćam u servis gde sam menjao set na reklamaciju?
  8. Imam problem sa mojom Z10 koji do sada nije pomenut a, čitajući sve ovo ovde, ispada da je čudan. Poslednja 3 - 4 dana primećujem da volan ima malo lufta koji se posebno oseti prilikom vožnje na pravcu, mogu da blago cimam volan levo - desno a da auto ide savršeno pravo. Takođe, kad na pravcu pustim volan (sklonim obe ruke), isti malo "padne" tj. sam se blago okrene u levo a auto zadrži pravac. ALI, za razliku od svih prethodno opisanih slučajeva ovde, volan je i dalje mekan (ne koristim city servo), ne pale se nikakve lampice (niti su se ikada palile), ništa ne krcka, škripi, trese. Gremlin ili ipak neki ovozemaljski problem?
  9. Vodič kroz članstvo: @dulegti, pazi nemam nameru da branim AMSS, što bi rekao naš narod nit su mi rod niti pomoz bog ali: Cela ideja članstva je da, ako ti se nešto desi u inostranstvu, zoveš AMSS i oni pošalju nekoga da te pokupi, nije bilo potrebe da vi jurite šlep službe,Zbog iskustava sa posla kojim se bavim stalno ponavljam ljudima da se dobro raspitaju o robi/usluzi koju kupuju. Naime, što se besplatne popravke vozila tiče, misli se na manju intervenciju koju može da izvede majstor koji sa servisnim vozilom izađe na lice mesta, ne misli se na popravku vozila u servisu. Što se osnovne usluge tiče (šlepanje), koliko shvatam iz tvog post-a i dobio si je besplatno,Što se tiče dela čija je suština "niko nije znao engleski" i "odrali su me nizašta" razmisli koliko servisera/šlep vozača AMSS-a i majstora po našim servisima zna engleski, onda razmisli kako prođe stranac kome kod nas otkaže mašina pa završi u nekom servisu na ibarskoj magistrali i zaključićeš da, po ovom pitanju, nema razlike između Češke, Srbije, Grčke itd. Na kraju, pošto je ovo tema AMSS vs. Road Assistance, uopšte ne verujem da bi bolje prošao da si imao neku RA polisu, možda čak i gore, jer, kao što neko gore napisa, osiguranja su preprodavci usluga pa je očekivano da sarađuju sa najjeftinijim "podizvođačem" u svakoj zemlji + pronalaze raznorazne (najčešće formalne) razloge da te zavrnu za naknadu (barem iz mog iskustva - kasko/zdravstveno). Naravno, hvala na podeljenom iskustvu, zato se i okupljamo na ovom forumu
  10. Da, usmeno su mi ponovili ono što piše na sajtu. Uz žutu karticu se dobija vodič kroz članstvo u kome su sve usluge malo preciznije pobrojane, ako stignem sutra na poslu ću skenirati tu stranicu vodiča pa ću okačiti ovde da ljudi mogu da vide. Ono što je dobro a što ja nisam shvatio sa sajta je da kad uzmeš žutu karticu u stvari dobijaš i belu i žutu, u smislu da se usluge sabiraju, recimo, imaš pravo na šlepanje po beloj kartici + šlepanje po žutoj kartici.
  11. Uzeo žutu karticu AMSS, u osiguranjima su bili suviše "ako ovo onda ono a ako ovo onda ne može ono a ako ovo i ono...". Nadam se da mi neće zatrebati ali neka čuči u novčaniku.
  12. Uskoro krećem na letovanje u Grčku a auto stigao u godine kad treba početi razmišljati o eventualnim neprijatnostima na putu. Žuta članska karta u AMSS (za celu Evropu) 2.000 RSD godišnje, Road Assistance osiguranje u jednoj vrlo poznatoj osiguravajućoj kući (da ne reklamiram) takođe 2.000 RSD godišnje (takođe cela Evropa). Čini mi se da polisa pokriva malo više slučajeva odn. pruža malo više pogodnosti, ali me mnogo više interesuje da li je neko imao iskustva sa "aktivacijom" AMSS članstva ili Road Assistance polise u inostranstvu? Da li je to što nude i jedni i drugi mrtvo slovo na papiru ili stvarno funkcioniše? Da li ja plaćam iz svog džepa pa mi ovde refundiraju ili pokazivanjem članske karte/polise završavam posao. Pozitivna i negativna iskustva?
  13. Pošto stanujem dole, u okolini Cvijićeve, Takovskom prolazim skoro svakodnevno, i čini me se da se na potezu od ulaza u Botaničku baštu do bivšeg Verana, u oba smera, baš često pojavljuju krateri tipa onih u koje smo uleteli ti i ja, samo što sam, barem do sada, uspevao da ih izbegnem. Cenim da je, prilikom poslednjeg asfaltiranja, neki "strikov mali" zaboravio da "metne" donji sloj, tzv. kameni asfalt, a da je i na gornjem zakinuo par cm. Pare za donji sloj su sigurno otišle striki, da se nađe kad ode u penziju, a ona ušteda od gornjeg sloja "malom", da se ne muči dete za sitne pare.
  14. Sinoć se spuštam niz Takovsku, desnom trakom, po onom snegu, 40-42 km/h i neposredno pre skretanja u Draže Pavlovića (malo iznad servisa "Scorpio") uletim u rupu ali tako da je auto odskočio toliko koliko za svojih 10 godina vožnje nisam doživeo. Zvuk kao da sam otkinuo točak. Stanem odmah, izađem, ne mogu da verujem, guma OK, felna OK. Krenem polako, ništa ne udara, ne škripi. Jutros sam žurio na posao a sneg napadao pa nisam mogao detaljno da ispitam točak ali mi se čini, na prvi pogled, da je sve OK. Da li bih trebao da oteram, za svaki slučaj, negde na kanal, da neki majstor pogleda malo? Šta je sve moglo da strada kod ovakvog udara?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...