Jump to content
FAS Goran

vechera

Members
  • Content Count

    0
  • Joined

  • Last visited

About vechera

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Novi Sad

Previous Fields

  • Garage
    Fiat 500 1.3 mJet
  1. Hvala. Kada je loš DPF auspuh garavi (kod mene je sve čisto a nadavno je bio na tehničkom i izduvni gasovi su TOP). nasao sam i na stranim forumima ovo što se meni dešava, da podigne obrtaje na 1000 (sa 800) na dijagnostici nista ne izbacije a sam lik koji je imao indentican “problem” je rekao ovo: I already changed Injectors, tried to blank the EGR, did a regeneration on the DPF, got new exhaust sealing, new Fuel Filter, cleaned the Air Mass Meter.
  2. Pa uglavnom kada se tako ponaša kad ga ugasim čuje se “pucketanje” ispod auta (kako se hladi auspuh) što bi značilo da je podizao temperaturu da bi radio regeneraciju. na dijagnostici ne izbacuje ništa auto se redovno održava. A samo sam ga jednom video da “purnja” iza i to dok sam stajao na semaforu (isto je bio povećan broj obrtaja) ali mislim da to zavisi od stepena zapušenosti (da li dimi ili ne).
  3. Pozdrav, imam Fiat 500 1.3 mJet 2008 (75ps) 1. Često ulazi u DPF regeneracije (tačnije često podigne obrtaje na 1.000 rpm) ne pali se zuta lampica niti bilo kakva upozorenja ali nije mi logicno da tipa na svakih 50km radi regeneracije 2. Dešava se (ponekad) da u leru obrtomer “poigrava” (mislim da nema veze da li je hladan ili topao motor) 3. Potrošnja mi nije “bitna” ali pošto vidim da nekim članovima ovi motori troše “malo” da li je normalno za “oštriju” gradsku vožnju da troši 6.5l/100km (po bordu) sa klimom? 4. Dešava se nekad ali isto retko kao da izmedju 1500-2000 kao da “štuca” “guta knedlu”

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...