Jump to content
FAS Euroauto Goran

milandjbg

Members
  • Content Count

    98
  • Joined

  • Last visited

About milandjbg

  • Rank
    Regolari

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Iskreno ja to i radim,samo sam se tripovao,da ne sjebem nesto,jer sam smatrao da tako kidam auto...
  2. Slazem se,planiram neki put pa cu malo da ga izduvam a mogu i neki aditiv,kada sam bio sipao za dizne wayns videla se je razlika.. Vrvt ima nesto i za turbinu map senzor ako nije mnogo prljavo da procisti.
  3. Negde sam procitao da dizeli ne vole da se mnogo vrte kao benzinci e sada,primetio sam da auto pridise kad ga ga malo nagazim,tako da cu poceti to da praktikujem.
  4. Nije u losem stanju,provereno presao 190 hiljada..Fino odrzavan i cuvan. Jedino u gradu se malo alabije snqlazi ali sato na otvorenom kida uparen sa ovim menjacem pun pogodak.Mozda treba ocistiti zakrilca turbine,jer zna nekad da se umrtvi kada je dugo u gradu,ali cim ga malo zavrtim u vece obrtaje vrati se sve u normalu,i posle pali turbinu na 1800 kada i treba a od 2000 obrtaja povlaci extra...Za otvoren put je bas dobar..A da vredi da se zavrti to da,jedan kolega mi je rekao da ga ubacim u cetvrtu i da ga vozim jedno 10 ak kilometara na 3500 obrtaja da lepo produva sve...on to radi i kaze da je presao 160 000 bez ikakvih vecih intervencija...I da mu auto radi kao sat..i dalje.. I
  5. Menjao sam ulje igrom slucaja,posto sam menjao manzetnu do menjaca,i ja vidim lik istace ulje iz menjaca ja kazem ako je lose menjaj ga...i lik kaze da je za zamenu.Ot tada za nijansu menjac klizi lakse...Zasad nema nikakvih problema sa njim jedino je oroblem kad se menja iz 1 u 2 brzinu,jedva povuce uz brdo.Mora npr u prvoj da se zavrti na 3 hiljade obrtaja da bi u drugoj kolko tolko povukao..inace za auto put odlican menjac,za grad onako.
  6. Druze a koji je menjac kod mene grande punto 1.3 90 hp,ima set brzina???oko 155 ide na 3 hiljade u sestoj
  7. Lep autic,lepih linija i danas izgleda moderno..uzdravlje da vozis
  8. Uredu neka devojka vidi uzivo pa nek prenese utiske....dosli smo do zakljucka da je najbolje tako.
  9. To i kazem da li moze da se nadje dobar evo do 3500?? Ja mislim bolje uzeti obican gp mladji sa vise opreme i da ostane nesto kesa za registraciju servis,i ne daj boze ako dodje do nekog kvara...A moze da se nadje dobar primerak do 3000hiljade.. A za dobar evo treba 4000 i vise a to prvazilazi budzet.
  10. Jeste,ali jel to sav novac,koji je odvojen za auto,jer lako je kupiti eva i dati sve pare,a posle ne daj boze ako nesto treba popraviti..sto ne zelim nikome ale zna se kakvi polovnjaci dolaxe na nase trziste.
  11. Naravno sve ovo sto kaxe Ivan je upravu,ali i pitanje je sa koliko novaca devojka raspolaze,ne treba dati do zadnjeg evra za auto,pa sta posle.Ja bi rado novog tipa. Koliko novca si spremna da dasza auto???
  12. Slazem se da je Evo,bolji auto,u sustini treba videti pa onda pricati.Ako evo nema skrivenih mana,i ispostavi se da je zbog hitnosti prodaje ta cena onda evo bex razmisljanja.Ali ako nine to onda bolje uzeti klot i stariju varijantu,ako je u dobrom stanju.Jer popravke mogu da naprave velike troskove..
  13. Nema.I taj motor je najetiniji za odrzavanje.I najmanje trosi.Ubedljivo nakbolji motor za gradsku voznju.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...