Pozdrav svima,
nov sam na forumu i hteo bih da podelim iskustvo i problematiku oko mog Fiorina 1.3 multijet Euro 5 ,dizne 351.
Naime imam isti - slican problem kao deda_bojan sa svojim a to je: Neravnomeran i bucan rad motora na leru dok je hladan,pojava plavicastog dima nakon 5 min rada uz izrazito variranje lera 800 rpm do skoro 1000rpm .
Nakon toga cim ga provozam 500 metara nestaje dim i sve se unormali i dobijam meksi i mirniji rad bez dima.
Bio sam u servisu na pregled i preporuceno mi je da ga tako vozim ili generalnu da radim.Rekli su jos da na jednom cilindru je malo manja kompresija.
Radjen set lanca,set kvacila,grejaci novi,nov DPF,dizne vec tri puta skidane i testirane-ciscene.Turbina dobra bez lufta...
Takodje menjan ceo drugi ECU jer su po predhodnom mnogo sto sta brljavili(kupljen drugi u UK gde nije nista dirano oko DPF-a i EGR-a...)
plan je jos da stavim nove senzore MAF,MAP i nov separator uljnih para.
Da li mozda neko moze da prekomentarise - savetuje jos nesto.
Hvala unapred.