Jump to content
FAS Goran

Ceca fiat tipo

Members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About Ceca fiat tipo

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Karaburma

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Poštovani, u pitanju je turbo dizel,1,3multyjet.Nekada u voznji gubi snagu,ne vuce kao pre.Desilo mi se dva puta kada sam iz 3 prebacivala u 4brzinu,da cujem da je kao zafijukala turbina,i to sam cula zato sto je bio otvoren prozor.Jedan dan auto sasvim normalno radi,a drugi slabije vuce i tako u krug.Jedinu gresku koju su nasli je slab pritisak turbine(ne znam stvarno koja je oznaka greske).Auto je svakako u ovlascenom servisu,i rekli su mi da su sve proverili oko turbine,i da je ostalo da se ona sama proveri.Turbina je skinuta i poslata u Turbo servis Uzie,da je provere i vide da li je u njoj problem. Da li možda neko ima iskustva sa ovima iz Uzica? Htela sam samo da cujem da li je neko imao slican problem,i sta je moglo da dovede do toga da turbina crkne,na ovako malo predjenih kilometara,jer znam da je mali procenat da turbina sama od sebe crkne. Hvala Vam svakako na pomoci,ja cekam da vidim sta ce biti. Srdacan pozdrav
  2. Poštovani, Da li može da turbina crkne ili da prepunjava na predjenih 40000km,auto 2016,redovan servis, normalna vožnja, malo vise gradske vožnje. Sta može da dovede da turbina ode na ovako malo predjenih kilometara. Auto je u servisu trenutno, zbog prijavljivanja greski za proklizavanje, los pritisak u gumama, i lampice check engine. Koje se same od sebe ugase, ali na dijagnostici pokazuje los pritisak turbine. Sve su isproveravali oko turbine, creva, senzore, i jos neke stvari, i sada je turbina skinuta i poslata u Uzice da je provere. Mene samo zanima sta može da dovede do kvara turbine na ovako mladom autu, sa malo predjenih kilometara. Hvala unapred na pomoci.
  3. Pratili su parametre turbine,motora u toku voynje i sve je bilo u redu.Auto ide sasvim normalno,bey gasenja,seckanja u voznji,ne gubi na snayi,samo sto se odjedno popale svaki put istim redosledom nabrojane lampice,i posle ponovnog pokretanja auta ostane da svetli samo ceck engine,koja se isto sama naprasno ugasi. Najgore od svega sto se ja nesto i ne razumem u automobile,auto je redovno servisiran,kupljen je nov,cak je jos i u garanciji ,ali ona ne vazi u Srbiji posto je kupljen u Italiji, moze biti hiljadu i jedna stvar i najvise nervira to sto vise ne znam ni sama sta da uradim.
  4. Sutra opet idem kod njih, opet ce da ga stave na dijagnostiku, i tako da se voyi auto. Majstor koji ga je radio rekao mi je da je posle cišćenja senzora, stvarno divljao sa autom bas iz toga da vidi da li ce se sve ponoviti, ali sve je bilo ok. Negde nesto pravi problem u nekom trenutku. Da li možda imate neki predlog sta još da se proveri? Hvala puno unapred.
  5. Treba mi mala pomoc i savet. U toku vožnje na Fiat Tipo 2016g dizel mi se upalila lampica za proklizavanje, pa lampica za nedovoljan pritisak u gumama, pa, hill holder, i na kraju cjeck engine. Kada sam ugasila auto i ponovo upalila sve lampice su se izbrisale samo je ostala check engine. Svakako cu ga staviti na dijagnostiku, i znam da može biti 1001stvar,ali ako može mala pomoc sta bi moglo biti. Inace auzo se vozi i vecin na malim relacijama, kupljen je u italiji, i u garanciji je koja ne vazi kod nas zato sto je kupljen u evropskoj uniji. U pitanju je 1.3multyjet,nema star stop sistem, u radu auta se nista ne primecuje, jedno sto mi na tabli ne izlazi ona rastuca ili spustajuca strelica kad treba da promenis iz jedne brzine u drugu. Akumulator je proslog februar zamenjen, pa mi je malo nelogicno da je vec pred crkavanjem. Inace auto stoji napolju, i Beograd je u pitanju, nemam garazu. S Dva puta mi se desila ista stvar u roku od 20dana,pri tome sto se lampica check engine sama jednostavno ugasila. Bila sam kod majstora i u servisu su prvo stavili na jednu dijagnostiku koja je pokazala nekakav problem sa turbinom, sto je bilo pogresno. Auto je inace presao 37000km. Kada su ga stavili na orginal fiatovu dijagnostiku pokazao je problem sa abs-om, kako su mi objasnili kao da u nekom trenutku centrala ne dobije signal na par sekundi. Prvoveravali su punjenje akomulatora i sve je u redu, onda su cistili senzore, vozili ga prikacenog na komp i sve je bilo u redu nije izbacivao nikakve greske. Medjutim posle 2dana voznje opet se desilo isto. Istim redom su se popalile lampice, i na kraju je samo ostala da svetli check engine. Molim vas za savet sta raditi ili nrki pregled. Nije mi jasno sta se desava, auto je nov, nije mnogo presao, akumulator nije star ni godinu dana.
  6. Evo da se javim posle odlaska u servis. Lampica check engine se sama ugasila, posle 2dana.u servisu su prvo stavili na jednu dijagnostiku koja je pokazala nekivproblem sa turbinom, sto je bilo pogresno. Auto je inace presao 37000km. Kada su ga stavili na orginal fiatovu dijagnostiku pokazao je problem sa abs-om, kako su mi objasnili kao da u nekom trenutku centrala ne dobije signal na par sekundi. Prvoveravali su punjenje akomulatora i sve je u redu, onda su cistili senzore, vozili ga prikacenog na komp i sve je bilo u redu nije izbacivao nikakve greske. Medjutim posle 2dana voznje opet se desilo isto. Istim redom su se popalile lampice, i na kraju je samo ostala da svetli check engine. Molim vas za savet sta raditi ili nrki pregled. Nije mi jasno sta se desava, auto je nov, nije mnogo presao, akumulator nije star ni godinu dana.
  7. U pitanju je 1.3multyjet,nema star stop sistem, u radu auta se nista ne primecuje, jedno sto mi na tabli ne izlazi ona rastuca ili spustajuca strelica kad treba da promenis iz jedne brzine u drugu. Akumulator je proslog februar zamenjen, pa mi je malo nelogicno da je vec pred crkavanjem. Inace auto stoji napolju, i Beograd je u pitanju, nemam garazu. Svakako idem kod majstora da ga stavi na dijagnostiku pa da vidimo. Dva puta mi se desila ista stvar u roku od 20dana,pri tome sto se lampica check engine sama jednostavno ugasila. Hvala Vam puno na pomoci.
  8. Treba mi mala pomoc i savet. U toku vožnje na Fiat Tipo 2016g dizel mi se upalila lampica za proklizavanje, pa lampica za nedovoljan pritisak u gumama, pa, hill holder, i na kraju cjeck engine. Kada sam ugasila auto i ponovo upalila sve lampice su se izbrisale samo je ostala check engine. Svakako cu ga staviti na dijagnostiku, i znam da može biti 1001stvar,ali ako može mala pomoc sta bi moglo biti. Inace auto se vozi i vecin na malim relacijama, kupljen je u italiji, i u garanciji je koja ne vazi kod nas zato sto je kupljen u evropskoj uniji.
  9. Postovani,imam Fiat Tipa ,2016godiste,I imam malo ulubljenje na haubi koje mi je napravio lim od okapnice za fasadu. Ulubljenje nije veliko,nije ostecena farba,I ima par ogrebotina. Zamolila bi vas za preporuku za nekog limara,koji je dobar I da je u Beogradu,koji ce to super da sredi. Takodje imam I kasko za pomenuti auto,pa bi nasla dobrog majstora a naplatila bi od osiguranja. Srdacan pozdrav

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...